Bmw, Audi, Jeep… Aracınızın markası ne olursa olsun, ZF otomatik şanzıman kullanıyorsanız ve otomatik şanzımanınızda başta vuruntu problemi olmak üzere sorun yaşıyorsanız, doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites ZF şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. ZF otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Yüksek teknoloji ekipmanlarımızla ZF otomatik şanzıman tamiri konusunda kesin çözüm üretmekteyiz.
ZF Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.
ZF Şanzıman Nedir?
ZF, Almanya merkezli şanzımanlar ve araç parçaları üreten bir firmadır. ZF şanzımanları ileri teknoloji ile geliştirilen binek araçlar için, ticari araçlar için, yük araçları gibi şanzıman kullanılan tüm motorlu taşıtlarda kullanılmaktadır.
ZF Şanzıman Arızaları
ZF Otomatik Şanzıman Tamiri
ZF şanzıman tamiri kendi özel kitleri ile yapılmalı ve özellikle otomatik zf şanzıman tamiri işinin ehli ve şanzımanı iyi bilen kişilerce yapılmalıdır.
ZF otomatik şanzıman tamiri kullanılan araç ve model baz alınarak servis kitapçıklarında belirtilen özellikler dışına çıkılmadan titizlikle gerçekleşmelidir. Triptonic vitesleri de bulunan ZF şanzımanlar araçlara göre farklılık gösterir. Önden çekişli araçlarda ZF şanzıman tamiri yapılırken ön tekerler bağlanmalı askıya alınmalıdır. Bu tip teknik özellikler ZF şanzıman tamiri kendini geliştirmiş otomatik şanzıman tamircileri tarafından yapılmalıdır. Şanzıman tamiri yaptırmadan önce kulaktan dolma bilgilerle herhangi bir tamirciye aracı götürmek çok yanlıştır. Tamir edilebilecek şanzıman kutuları uzmanlığı olmayan kimseler tarafından açıldığından geri dönüşü mümkün olmayan oldukça masraflı hasarlara neden olabilir.
ZF Şanzıman Beyni Arızaları
Şanzıman tamiri, şanzıman beyin arızaları, hidrolik beyin revizyonlarında uzmanlık gösteren ATCO Mühendislik ileri teknoloji ile üretilen şanzıman beyni test makinelari ile ZF şanzıman tamirini titizlikle gerçekleştirecektir. Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün ZF otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
ZF Şanzıman Beyni Tamiri
Firmamızdaki valf gövdesi test cihazı, şanzıman arızalarını bulmak için özel test plakaları ile şanzıman beynine bağlandığı andan itibaren kısa bir süre içinde nasıl bir aksaklık var, şanzıman tamiri için neler yapılmalı gibi akılda oluşan sorulara cevap bulunur. Hasar ve aksaklıklar tespit edildikten sonra ikinci adım olarak ZF şanzıman tamirine geçilir ve yapılması gereken işlemlerin tamamlanması ile birlikte aracınızı servis garantili olarak teslim alırsınız.
ZF şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve ZF şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz. Ayrıca her türlü ZF şanzıman parçaları, orijinal ve alternatif olarak sizler için tedarik edilebilmektedir.
ZF Otomatik Şanzıman Tamiri Fiyatları
ZF araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz ZF şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.
ZF Otomatik Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
ZF Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
ZF Şanzıman Yağı Değişimi
Otomatik şanzımanlı araçların ilk günkü performansını ve gücünü koruması için kontroller ve bakımlar çok önemlidir. Araçlar şanzıman tamirine ihtiyaç duymadan önce rutin kontrolleri yapılmalı ve şanzıman kutusu ömrü uzatılmalıdır. Bunun için şanzıman yağı sıkça kontrol edilmeli ve araç kullanım halinde iken hasar oluşabilecek durumlardan kaçınılmalıdır. Aracın normal seyrinde kuşkulanan durumlar oluştuğunda düzelir düşüncesiyle boş vermek yerine üzerine düşerek araç bakımdan geçirilmelidir. Şanzıman araç için oldukça önemli bir organdır, sürüş halinde oluşacak olası hasarlar tehlikeli durumlar doğurabilir.
ZF şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. ZF otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
ZF Şanzıman Kullanılan Araçlar
Land Rover Otomatik Şanzıman Tamiri
Bmw Otomatik Şanzıman Tamiri
Jaguar Otomatik Şanzıman
Audi A6 zf sanzimanin yag degisim maliyeti ne kadar?
Yasin bey merhaba. Otomatik şanzımanınızın otomatik makine ile yağ değişimi (şanzıman sökülmeden) 1.250 TL’dir. Otomatik şanzıman yağı değişimi fiyatları için http://yagdegisimi.com/sanziman-yag-degisim-fiyatlari/audi-otomatik-sanziman-yagi-degisimi/ sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.
Ankarada şubeniz nerededir, ve 4hp20 şanzımanınını toplama ücreti nedir bilgi verirseniz sevinirim.iyi günler.
2003 Model Passat 1.9 TDİ aracımda bulanan ZF 5hp19 kodlu otomatik şanzıman daha önce tamir görmüş. Ben aracı yeni aldım. Araçta devir gezmesi var belirli bir süre sonrada arıza lambası yanıyor. Arıza lambası hata kodu olarak tork konvektörü ve 4. Selenoid arızası veriyor. Ön keçeden ve defransiyelden yağ kaçağı mevcut. Aracı İstanbul getirsem masrafım ortalama ne olur ? Şimdiden teşekkür ederim.
Rıdvan Bey, tork konvertörünüzün revizyon olması gerekmektedir. Şanzıman beyniniz ve selenoidleriniz test edilecek. Masraf selenoid sayısına ve beyin test sonuçlarına göre değişecektir. Komple revizyona gidilirse 7.500 TL gibi bir masraf çıkacaktır.
hello , i have a BMW E91 2012year with automatic transmission ZH 6HP19Z. THE Torque converter have a strange noise and gives me an error ot 4 and 5th gear , puts the transmission in service mode.
Bmw 316İ E90LCİ ZF 6HP ARACİMDA 1.VİTESTEN 2.VİTESE GECTİKTEN SONRA ARAC KENDİNİ BİRDEN İLERİ DOGRU ATIYOR SONRASİNDA GİTMESİ NORMAL OLARAK DİGER VİTESLERDE HİC BİR SORUN YOK BU SORUNUN COZUMU NEDİR TAHMİNİ MASRAFİ NE OLUR
merhaba usta abilerim ; adim senol
aracim bmw e60 525 d 2008 197 ps facelift otomatik.
arac ilk calismada mekanik bir vurma yapiyor sert bir vurma.
isinmadan ilk 10 20 dakkika icinde lambada falan durunca frenden ayagimi cektigimde yine bir vurma yapiyor. Ama motor isindiktan sonra bu iki sorunda kalkiyor.
bu vurmanin torkkonvertöründen geldigi benim kesin zannim.
motorkulaklarinda sikinti yok, sanziman yagi ve alt kapagi filtresiyle degisti , sanziman arkasindaki plastik disc yenilendi ve difransiyeldende ses gelmiyor bu konuyla alakali. difransiyelde sola sert hizli döndügümde titreme yapiyor.
ben istanbulda malesef kalmiyorum sizde bir randevü ayarlandiginda benim aracin tam tanisi ve tamiri ortalama nekadar zaman ve ücret tutar.
uzun oldu kusura bakmayin kolay gelsin.
senol acikel
Şenol Bey, arızanız tork konvertörü gibi gözüküyor fakat hidrolik üniteninde kontrol edilmesi lazım. Eğer sorun bu ise randevulu bir tamiratta 2 işgünü sürecektir. Yaklaşık
ücreti 3.500-4.000 TL olacaktır.
Merhaba, 2013 otomarik vites 4×4 amarok kullanicisiyim, şanzuman sensörü arızalı, ayrıca elektrik kontrol unitesi bozuk, emin değilim ama belkide elektrik ünitesinden dolayı da sensoru algılamıyor. Bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz? Erzurum ilindeyim, eğer sizin çözebileceğiniz bir durumsa randevu almak isterim. Iyi çalışmalar
E60 2008 520d aracım sert kalkış yapmak istediğimde gaza yüklenince motor devri 4500 5000 devre geliyor araç bağırıyor araç sanki tork u kesiyor hızlan mıyor onun haricinde bazense hızlanırken araç kerkinme yaparak hızlanıyor sizce sorun nedir sorun varsa giderilir mi ücreti ne olur
Iyi gunler aracim 2009 model BMW 750 Li araç ani sollamalarda gaza yuklenildğinde tork konvertöru kaydiriyordu ayrica geri vites gecislerinde 2 saniye gecikme oluyor ve geri viteste yokus yukari guc kaybi yasaniyor. Tork konvertörunu yetkili serviste değistirdiler aracin kaydirma sorunu duzeldi fakat geri vites gecisleri gecikmesi duzelmedi. sehir ici kullanirken vurduruyor ve sanki aracin motoruyla vites kutusu arasinda bir bosluk varmis gibi gaza bastğimda bosluk kapaniyor biraktiğimda ise yine aciliyor basinc eksiklği hissi veriyor. Tesekkurler.
Merhabalar, 2018 45 bin km honda civic idtec otm aracım var. İlk defa zf şanzımana bindim. Vites geçişleri hiç hoşuma gitmedi. İlk çalıltırmada vites geçişleri çok belirgin hatta devir saatinde kaçırmalar bile oluyor. Servise gösterriğimde normal olduğunu zf şanzımanın vites geçişleri in sert olduğunu ve arıza olmadığını söylediler ve beni evime postaladılar. Aracım garanti kapsamında ve ben şaznımanda kesinlikle arıza oldığuna inanıyorum. Vites geçişleri vuruntulu. Şimdi sorum şu: siz Araştırdığım kadarıyla zf şanzıman üzerine TR de yetkili bit firmasınız. Garanti kapsamında size yaptırabilir miyim? Veya siz bana aracın şanzımanında arıza olup olmadığına dair yetkili raporu çıkarabilir misnz? Teşekkürler
Merhaba Dursun Bey biz Atco olarak yetkili bir bayii değiliz. araçtaki arıza içinde ücretsiz bir yol testi ve cihaz testi yapabiliriz. şanzıman içinden olan arızalar içinde şanzımanınız sökülür kompenent testi yapılır. Mevcut hali hazırda aracınızın garantisi devam ediyorsa bizim söküm işlemi sonrası aracınız garanti dışı kalabilir. biz yaptığımız işlemler sonucunda size en fazla araç arıza raporu verebiliriz arıza kaynağı ve sonuç şeklinde.
Merhaba 2005 peugeot 407 sw 2.2 aracımda şanzıman arızası bulunmaktadır. Ankarada şubeniz var mı? Arıza ile ilgili bilgi almak istiyorum. 0507 575 6145 numaradan dönüş yapabilirmisiniz.
Meraba range rover 4.4 benzinli zf otomatik şanzıman ile bir kaç problemim var yardımcı olursanız sevinirim aracımın yağ sotucusu patladı ve şanzıman su aldı sizi tanımıyordum aracı aldığım kişi bostancıda bir ustaya gönderdi şanzımanı revizyon yaptı türbünüde 3defa söktürdüm kısa mesafede pek belirtili değil ama 100km hıza cıkınca kasa sarsıntısını net bir şekilde hisediyorm sabit hızda 1cisi bu 2cisi araç soğuk iken özelikle soğuk ve ayaz havalarda vuruntu ve koltuğumun altı titriyor bu türbünle ve ya şanzımanla ilgilimidir ısınınca 2.3km yol yapınca kesiliyor sizde test yaptıra bilirmiyim ne gerekiyorsa bir de siz bakın isterim..
Merhaba, dilediğiniz zamanda İstanbul servisimize gelip ücretsiz olarak test yaptırabilirsiniz.
Merhabalar. Aracım bmw 2011 320d 184’lük modelidir. Aracımda devir saatinde oynama ve sarsıntı oluyor. Konvektör revize ve yap filtre değişimi yapsam geçer mi ya da problem nedir ?
Emre Bey, bahsettiğiniz devir saatinde gezme durumunu tork konventöründen yapar fakat bazı durumlarda valfbody içerisinden de yapabilmektedir. Dilerseniz Atco İstanbul, Atco Ankara yada Atco İzmir şubelerimizden birisini ziyaret ederek aracınıza ücretsiz bir şekilde ekspertiz yaparak arızanızın nedenini birlikte öğrenelim.
İyi günler, 2013 1.16 i N13 bmw sportline aracım var. Aracımın vites geçişlerinde hiçbir problem yok, kaçırma vuruntu kararsızlık yok. Sorum şu; geri viteste yaklaşık 5 ile 10 km arasında hareket ederken mekanik bir ses gelmekte (vijjjj diye uğultuya benzeyen) biraz hızlanınca kesiliyor veya gaza basmadan geri geldiğimde ses yoktur. Birkaç farklı servise gösterdim bu sesin şanzumandan geldiğini ancak herhangi bir sorun olmadığını ses artar veya vuruntu yapar ise gelmemi söylediler. Bu sorun ile karşılaştınız mı? Gittiğim servislerin söylediğine güvenmeli miyim? Teşekkürler..
Ekrem Bey, benzer sorunla bir-iki kez karşılaştık fakat ses sorunu şanzımandan çıkmadı. Ses problemini en iyi şekilde aracı dinlediğimizde bulabiliyoruz. Dilerseniz İstanbul, Ankara veya İzmir’deki servislerimizden birisine uğrayın, arkadaşlarımız ücretsiz bir ekspertiz yapsın.
Range rover evoque 2013 modellerde şanzuman yağı filtresi olmadığı söyledi usta. Bu doğru mu çok güvenemedim.
Tarık bey, yağ filtresi tabi ki mevcuttur.
Iyi günler.
Arac 2009 Q5 3.0d 160 bin km de.
Arka arka hizli giderken hata kodu P17E100 verdi ve arac kitlendi. Ondan önce kalkislarda veya vereplerde hafif titremeler vardi ama vites gecmelerde hic sikinti yok. Sabit hizda 4. Vitese kadar Devirde oynamalar var. Arastirmalarima göre Mechatronikden kaynaklanan bi sikinti imis. Dogrulaya bilirmisiniz ve eger yapilacak bi sey ise maliyeti ne olur
Eyüp bey, bu arıza yazılım güncellemesi ile geçebileceği gibi bazı durumlarda mekatroniğin elektronik kısmının değişimi gerekebilmektedir. Hangi ildesiniz? Size ona göre yardımcı olalım.
iyi gunler ben ahmet bozkurt ben hollandada yasiyorum ve daha yeni bir bmw aldim 2012 model 520d stationwagon arabada aniden bir sorun meydana geldi araba giderken kendisini guvenlik moduna aliyor mechatronic dediler ikinci el bulduk taktik problem cozulmedi ve araba su an olu bir sekilde yatiyor sorun ne olabilir hata kodlari var ama bende degil
Merhaba Ahmet Bey, aracın arıza kodlarına bakmak gerekir. Arıza kodlarının açıklamaları bize sorunun nerede olduğuyla alakalı bilgiler verir. Araç yürümüyorsa bu sorun beyinden de şanzıman içinden de tork konvertöründen de olabilir. Bundan dolayı bizimle arıza kodlarını paylaşırsanız size yardımcı olmaya çalışırız.
Son Yazılar
Son Yorumlar
Arşivler
Kategoriler
Meta
Haberler