Volvo XC60 otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Volvo XC60 araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Volvo XC60 otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa, bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Volvo XC60 otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.
Volvo XC60 Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.
Volvo XC60 Şanzıman Tipleri
Volvo XC60 grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre şanzıman tipleri:
- Volvo XC60 Geartronic TF-80SC (AF40) Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volvo XC60 Powershift (MPS6 – DCT450) Otomatik Şanzıman Tamiri
Volvo XC60 Geartronic Şanzıman Sorunları
XC60 araçlarda kullanılan Aisin marka 6 ileri vites Geartronic şanzımanların en sık karşılaşılan 3 problemi şunlardır:
- Isınınca, dur kalklarda, mesela lambada dururken, kalkışta, D’de veya R’de vuruntu
- Vites düşürürken vuruntu, vites yükseltirken devir saatinde boşa düşme ve kaçırma, özellikle 2-3, 3-4 geçişleri
- Rampada vites yükseltmeme, düz yolda çok hızlı bir şekilde vites değiştirme
Kullanıcılar arasında yaygın bir kanı Geartronic şanzımanlarda yağ değişimi yapılarak bu yukarıdaki problemlerin ortadan kaldırılacağıdır. Biz eğer şanzımanınızda bu yukarıdaki sorunlar var ise yağ değiştirmenizi önermemekteyiz.
Bunun haricinde Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi olarak Volvo Geartronic şanzıman sorunlarına garantili çözümlerimizle sizlerin hizmetinizdeyiz.
Volvo XC60 Powershift Şanzıman Arızaları
Volvo powershift şanzımanların en büyük sorunu olan kalkışta titreme problemidir. Kavrama sorunu haricinde Volvo powershift şanzımanların diğer bilinen bir arızası, powershift mekatronik ünitenin bozulmasıdır. Bunun haricinde araçlarda P0715 Giriş Hız Sensörü ve P1715 Giriş Hız Sensörü hataları da sıklıkla karşılaşılan arızalardır.
Volvo XC60 Mekatronik Arızaları ve Tamiri
Powershift mekatronik ünitelerinin en sık karşılaşılan arızaları şunlardır:
- Araç geri viteste hemen tepki vermez, ısınınca geri vites zayflar ve kaybolur.
- Rampa çıkarken devir saatinde dalgalanma gözlemlenir.
- Ekranda “düşük şanzıman performansı” uyarısı çıkar.
- Aracın vites geçişlerinde sert sarsılmaya hissedilmeye başlar.
- Selenoid arıza kodları atmaya başlar:
- P0766 – Shift Solenoid D Performans
- P0796 – Basınç Kontrol Selenoidi C Performans
- P1761 – Selenoid C Düşük Peformans
- P2714 – Basınç Kontrol Solenoidi D Performans
Eğer Volvo XC60 aracınızda bu yukarıdaki sorunların bir veya birkaç tanesini yaşıyorsanız, mekatronik ünitesinin tamir edilmesi gerekmektedir. Yetkili servislerde oldukça pahalı olan ve 12.000 TL’den başlayan bu üniteler, Atco mühendisleri tarafından oluşturulan tamir yöntemleri ile firmamızda garantili olarak onarılmaktadır.
Volvo XC60 Kavrama Kiti
Özellikle yokuşta kalkışta titreme ve vitese alındığında birkaç saniye sonra hareketle aracı ileri atma olarak kendini belli eden Volvo XC60 kavrama sorunu ancak kavrama kiti tamiri veya değişimi ile çözüme kavuşturulabilir. Volvo XC60 Powershift titreme sorunu çözümü için bize danışabilirsiniz.
Garantili XC60 Şanzıman Tamiri
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Volvo otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
Volvo XC60 araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Volvo XC60 şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.
Volvo XC60 Otomatik Şanzıman Tamiri Fiyatı
Volvo XC60 Otomatik Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
Volvo XC60 Kavrama, Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Volvo XC60 Şanzıman Yağı Değişimi
Volvo XC60 şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Volvo XC60 otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Volvo XC60 şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Volvo XC60 şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Ustaya Sor – Volvo XC60 Otomatik Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
- Aracınızın model yılı
- Aracınızın motor hacmi
- Aracınızın yakıt tipi
- Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ferhatpaşa, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü yaptırabilirsiniz.TÜM SERVİSLERİMİZ RANDEVULU ÇALIŞMAKTADIR , LÜTFEN RANDEVU TALEP EDİNİZ.
Eğer Volvo XC60 aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
Aracım xc60 2012 şanzımanı ısınınca d ve r de vuruyor Ordu dan yazıyorum nasıl yardımcı olabilirsin iz slm
Medet Bey, aracınız 2.0 dizel d3 müdür? Eğer bu modelse size Ordu’da bir servis ayarlaryalım, şanzımanınızı orada söktürüp merkezimize alalım. Bir başka alternatif 600 Tl gibi bir ücretle aracınızı istanbul’a çektirip kendi servisimizde müdahale edebiliriz.
Adaptasyon problemi var cihaza bağlanıp yazılımsal müdahale ile düzelebilir. Şanzıman bunun için sökülmez önce adaptasyon deneyin.
Aracım xc60 D3 2000 dizel araçtır aracım 3500 devirin üstüne çıktığında araç gaz yemiyor bağıriyor hız yapmiyor. Motor servis gerekli ikazı gösteriyor. İkinci sıkıntı arasıra araç sicakken vitesi N den D ye atarken motor sanki vuruyor vites geçişlerinde herhangi sıkıntı yok. Aracı 2500 devirde kullandığında istenilen hıza ulaşıyor.vitesler normal geçiş sağlıyor .Gaziantep
2012 volvo 60 jeep var bende aracı nır hafta oldu alalı cok memnunum fakat aracu calıstırdıgım zaman p den r ye alıyorum yada d alıyorum kolu bırazvcık gecıslerde ser gecıyor ve korkuyorum sankı sanzıman sorun cıkarcakmıs gıbı cok korkuyorum adaptasyon yaptım dun normal dediler ama bır tek rahatsız eden sert olması bır ıkı kez d ye aldım vurma oldu ama her zaman degıl neden acaba izmirden yazıyorum..
Aracım 2012 model dizel otomatik xc60 D3 devamlı olmamada arada bir D ye aldığımda vurltu yapıyor bu konuda ne önerirsiniz bu arada verdiğiniz bilgiler Faydalı bilgiler
Mustafa Bey Merhaba , AF40 ince karter tipi bir şanzıman bulunmakta. Vuruntuyu şanzıman iç boşluğu veya beyin kısmından yapmaktadır. İstanbul merkez olmakla birlikte İzmir veya Ankara’daki şubelerimizden ücretsiz arıza tespitinden faydalanabilirsiniz. Teşekkürler.
Merhaba xc60 volvo arabam va sorunu durup fitesi r alip geri d ye alinéa faites furuyor bunu neden yapiyor
Zeki Bey, aracınızın model yılı ve motor tipini paylaşabilir misiniz?
Merhabalar
Volvo CX60 2011 model aracım var.
Aracım 199.000 km de.
Özellikle dar bir alanda ileri geri yaparken vuruntu yapıyor. Sizin yazınızda Anladığım kadarıyla ısındığı için yapıyor.
Bu konuda nasıl bir yol izlemeliyim.
Merhaba, öncelikle araca cihaz bağlatıp arıza kodlarına baktırmanız gerekiyor. Vuruntu beyinden de şanzıman içinde de olabilir.
AtcoAdmin Merhaba!Almanya,Düsseldorf ‘tan yazıyorum.Volvo xc60 2017 model ve araç ṣuan 130000khm de.Araçta kalkiṣlarda duraklama ve yavaṣ hareket ediyor.Araç D de ve ayağımı gazdan çektiğimde rölantiye düṣüyor ve tekrar gaza basıldığında araba biranda öne zıplıyor.Özellikle Rampa aṣağı iniṣlerde ṣansımanda yük yok,devir saati rölantide ve frenle iniyorum.Bu sebepten dolayıburda volvo servisi ṣanzıman yağını deyiṣtirdi,fakat çözüm olmadı.Motor 2 litre ve 190 PS.Bana yardımcı olabilirmisiniz?Selamlar
Merhaba, araca cihaz bağalyıp arıza kodu olarak ne verdiğine bakılması lazım. Ardından yorum yapmak daha sağlıklı olabilir. Şanzıman komple reivze durumu görünüyor.
Son Yazılar
Son Yorumlar
Arşivler
Kategoriler
Meta
Haberler