Range Rover Sport otomatik şanzıman arızası yaşıyorsanız, doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman tamir merkezi olan firmamızda Land Rover Range Rover Sport araçlarınızın her türlü vites kutusu problemine garantili çözüm üretmekteyiz. Range Rover marka araçların otomatik şanzıman tamiri, arıza tespiti, bakımı, onarımı, yedek parça ve satış hizmetini üstün kalite anlayışımız ve alanında uzman teknik ekibimizle sizlere sunmaktayız.
Range Rover Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.
Range Rover Sport Otomatik Şanzıman Çeşitleri
Range Rover serisi araçlarda ZF şanzıman çeşitleri kullanılmaktadır. Firmamızda tamirini gerçekleştirdiğimiz Range Rover Sport otomatik şanzıman tipleri:
Range Rover Sport 2.7 TDV6 ZF 6HP26 Otomatik Şanzıman Tamiri
Range Rover Sport 3.6 TDV8 ZF 6HP26 ve 6HP28 Otomatik Şanzıman Tamiri
Range Rover Sport 3.0 TDV6 ZF 6HP28 Otomatik Şanzıman Tamiri
Range Rover Sport 3.0 SDV6 ZF 8HP70 Otomatik Şanzıman Tamiri
Range Rover Sport TDV Şanzıman Arızaları
Range Rover Sport TDV6 – TDV8 araçlarda kullanılan 6HP serisi şanzımanların ortak arızaları şunlardır:
Vites geçişlerinde boşa düşme, kaçırma ve araç devrinin artması: Bu arızalar özellikle gaza yüklenildiğinde ve rampada kendisini belli ederler. En çok karşılaşılanı 5.vitese devirlenmede problem, 1’den 2.vitese geçerken zorlanmas hissi ve vuruntu, 5’ten 4.vitese geçerken boşa düşme hissidir. Eğer bu arızalar ilerlemişse ekranda “transmission fault” hatası belirir ve şanzıman arıza lambası yanar.
Pozisyon şalteri problemleri: Bir diğer problem ise motoru çalıştırdığınızda park konumunda gelen bir vuruntudur. Bazen araç lambada dururken kendisini boşa veya parka alabilir.
Tork konvertör problemi: 1500-2000 devirde sabit hızda giderken devir saatinde gezinti ve 80-90 km’de araçta titreme en belirgin tork konvertör arızalarıdır. Kalkışta viteste titreme – özellikle rampada tork balatasının bittiğini göstermektedir. Tork konvektör revizyonlarında ileriye dönük problemler olmaması için şanzıman beynininde işlemler esnasında test edilmesini önermekteyiz.
Range Rover Sport SDV Şanzıman Arızaları
Rangerover Sport SDV6 araçlarda kullanılan 8HP serisi şanzımanların ortak arızaları şunlardır:
Eşanjör ( Yağ soğutucusu) patlaması: Şüphesiz şanzımanın başına gelen en kötü şeydir. Şanzıman içerisi su karışır. Bazı servisler şanzıman yağının değiştirilmesi önersede maalesef bu işlem çözüm değildir. Bu olay başımıza geldiğinde şanzımanın iç kısmına giren su balataların şişmesine ve şanzıman beynin ara contasının işlevini yitirmesine sebebiyet vererek vites geçişlerinde vuruntular, durmaya yakın vuruntular, aracın vites konumlarını D ve R olarak değiştirdiğimizde vuruntu-çift doldurma gibi problemlere sebebiyet verir. Yapılması gereken şanzımanın açılması ve giren suyun verdiği zararın gözlemlenmesi buna bağlı olarak şanzımanın revizyon edilmesi.
Tork arızası: 1300-2000 devir arası silkemele, 70 km hızda kasa titretme ve devirde dalgalanma en belirgin tork konvektör (türbin) arızalarıdır. Tork konvertörünün revizyon olması ve ileriye dönük sıkıntılar olmaması için şanzıman beyni kontrollerinin yapılmasını önermekteyiz.
Range Rover Sport Tork Konvertör Arızaları
6HP serisi ZF şanzıman kullanan Range Rover Sport araçlarda sıklıkla karşılan tork konvertör arızası, aracınız sabit bir hızda giderken, devir saatinde göreceğiniz oynamalardır. Eğer 100 km ve üzeri bir hızda ayağınız gaz pedalında sabit konumda giderken devir saatiniz 1500 ile 2000 devir arasında oynuyorsa, tork konvertörünüz arızalıdır.
Tork konvertör arızasının başka bir belirtisi, aracınız düz bir yolda giderken zaman zaman size kasis üzerinden geçiyor hissi vermesidir. Bunun nedeni kaçıran şanzıman türbünü balatalarıdır.
Bir başka Range Rover Sport otomatik şanzıman türbini arızası alt devirlerde sarsıntıdır. Özellikle 1000-2000 devir arasında aracınızda sarsıntı hissediyorsanız muhtemel bir şanzıman türbünü arızası bulunmaktadır.
Range Rover Sport Tork Konvertör Tamiri
Gizli balata (captive-clutch) sistemine sahip 6HP serisi tork konvertörleri, eğer firmamızda olduğu gibi, ön yükleme test cihazı yardımı ile revize edilmezse, kısa süre sonra tekrar problem yaşamanız muhtemeldir.
Range Rover Sport ZF Şanzıman Tamiri
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Range Rover Sport ZF otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
Range Rover Sport Otomatik Şanzıman Tamiri Fiyatı
Range Rover Sport Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
Range Rover Sport Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Range Rover Sport Şanzıman Yağı Değişimi
Range Rover Sport şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Range Rover Sport otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Range Rover Sport şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Range Rover Sport şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Ustaya Sor – Range Rover Sport Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
Aracınızın model yılı
Aracınızın motor hacmi
Aracınızın yakıt tipi
Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ferhatpaşa, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü yaptırabilirsiniz.TÜM SERVİSLERİMİZ RANDEVULU ÇALIŞMAKTADIR , LÜTFEN RANDEVU TALEP EDİNİZ.
Eğer Range Rover Sport aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
30 thoughts on “Range Rover Sport Otomatik Şanzıman Tamiri”
merhaba, 2002 model vogue 3,0 diesel aracım var. sert kalkışlarda arka alttan takırtı şeklinde bir ses var. sanki bir aktarma organı sıyırıyor gibi, yüksek hızda yüklendiğim zaman yapmıyor. aracı sakin kullandığım zaman her hengi bir ses yada sıkıntı yok. neden olabilir?
Merhaba
2.7 Range Rover sport marka aracımla yolda gidiyorum ilk 60 km hıza ulaşana kadar sorun yok ama 60-70 arasında vites sanki değişmiyor ve F arızası çıkıyor ekranda yokuş aşağı veya fazla yüke binmediğinde araç vites geçiyor ve 120-130 km hıza çıkabiliyorum sorun nedir bununla alakalı bir bilginiz var mı yardımlarınız için teşekkürler
Ünal Bey, dip gaz yaparak kullanırsanız 4 ve 5.vites geçişlerinde bu sorunu yaşıyor musunuz? Bu arıza klasik ZF şanzıman arızasıdır ve şanzımanınıza garantili çözüm sunabiliyoruz.
Merhaba ustam.
2007 model range rover sport 2.7tdv6 hse aracım.
Sanjuman yagi değiştikten sonra sorun çıkarmaya başladı orjinal yağını koyduk. Yag değiştirme sebebim vuruntu yapmasıydı. Ancak şimdi 1.viteste kalkış yapar yapmaz 2ye geçiyor ve rampaya vurduğunda arabayı çekmiyor gaz alıyor ama balata siyiriyor gibi. Vitesi manuel e çektiğinde bakıyorum ki 4.viteste rampada kalmışım. Manuel den tekrar 1.vitese alıp o şekilde çıkıyorum rampanı.
Düz yolda da otomatikte kalkıyor bir geriliyor araba fazla gaz alıp hemen vites 2ye geçiyor 3.vitese geçince rahatlıyor bunun sebebi ne olabilir. Çok kötü zamanda oldu bu ariza ekonomik acıdan zor durumdayım.Bunun sebebi ve masrafı ne olabilir. Tamiri ne kadar tutar ve ne kadar sürer ben edirne Kesandayim siz neredesiniz nasıl yapalım
merhaba,
araçta vites düşüşlerinde horultulu bir ses geliyor. servisi VTG harızası olarak tespit ettiklerini söylediler. tam olarak nedir bu vtg arıza ve şanzımana bir zararı varmıdır.
merhaba. 2011 model ranger rover sport 3.0 aracımla. tam 1000 devre düştüğümde alttan güçlü tarama sesi gib bir ses geliyor.özellikle yokuş yukarı hızla gidip gazdan ayağımı çektiğimde 1000 devirde ses daha belirgin geliyor. yine normal de bin devirden giderken daha hafif bir hırıltı şekline ses geliyor. nedeni ne olabilir.
Merhaba 2011 model 3.0 tdv6 model range Rover sport aracım var 135000 km de. Yakın zaman önce 1000 devir ile 2000 devir arasında hareket ederken 2. Vitesten 3. Vitese geçişte vuruntu yapıyordu ve en az günde 1 kere olmak kaydı ile tekrarlıyordu. Arıza lambası yanıyor vites kutusu arızası yazıyordu ve birlikte kısıtlı performans ifadesi yazıyordu! Aracı devirli yani hızlı kullandığımda böyle bir problem olmuyordu. 10.000 km lik bakımlarını ve şanzıman yağını filtresini değiştim 2000-3000 km önce şuan da vuruntuyu kesti gibi 1-2 kere yaptı. Şanzıman yağı değiştikten sonra Şuanda araç 1000-2000 devir arasında titreme yapıyor fakat arıza lambası yanmıyor. Arabayı yeterince titretiyor vitesi manuel kullanımda herhangi bit sorun yok otomatikte sürekli aynı o devir de titreme. Problemin tam olarak adı nedir ? Varsa tamiri ve onarım fiyatı nedir ?
Merhaba, 2008 Range Rover sport 2.7 dizel, Aracım anahtarın yuvadan çıkmıyor, kontak açıp aracı p den d ye alıyorum, ondan sonra çıkıyor, sonrasında şanzıman arızası yazıyor, ara ara oluyor bu şekilde sebep nedir acaba ?
2012 evoque benzinli otomatik aracın aküsü değişmiş ve şarj dinamosu arızalı olduğunu söyledi usta ve araçta şanzıman hatası motoru durdurmadan parkı secin diye bir ikaz çıkıyor usta da şarz dinamo arızasından kaynaklı o hata kodu silinemiyor dedi ne yapmam gerk
Merhaba 2005 model voguemuz var trans. Faılsafe prog. (şanzıman arızası) veriyor şanzımanı değiştirmiştik ama beyinle alakalı uyarılar veriyor böyle yol gidilirmi? Nasıl bir yol izlemek gerek… En sık vites boştadır uyarısı veriyor
2007 rr sport tdv6 hse motor 2.7 aracım 60-80 hızları arasında sakin kullanımda devir saati oynuyor araç tutup tutup bırakıyor arıza nedendir ve ne kadar masraf olur
Merhaba, 2006 range rover sport aracım var, aracımda kimsenin çözemediği ve anlamadığı bir ses var, araç hızlanırken herhangi bir ses yok vites geçişlerinde bir sorun yok, sabit hızla giderken gazdan ayağımı çok az çektiğimde yada araçla tırmanırken dip gazda değil de araç devrini bulduğun da sabit hıza geldiğinde yine cırıtlı sesi geliyor ama gaza yüklenince geçiyor, tork converterinin içindeki birşey kaçırıyor olabilir dediler şarj dinamosundan olabilir dediler ama kimse net birşey söyleyemiyor, gaza basıp çektiğinde de geliyor düz yolda ilerlerken aynı cırıtlı, arada da yukarı tırmanırken az gazda biraz titreme yapıyor ama gaza yüklenince hiç bir sorun olmuyor, problem nedir bir fikriniz var mı?
Merhaba
2008 range rover sport aracıma sıfır sandık motor takııdı.aracı çalıştırınca vites f arızasına geçiiyor..eski motor varken böyle bir sorun yoktu. Nedeni ne olabilir.
Merhaba, 2003 model range rover vogue aracım ilk çalıştırmada 1. viteste kalkıyor daha sonra dur kalk yaptığımızda 4. viteste kalkıyor sorun nedir, ne yapmamız gerekir acaba , teşekkürler
Furkan Bey, aracınız korumaya almaktadır. Arıza tespit cihazına bağlatıp arıza kodunu paylaşırsanız yardımcı olabiliriz. Eğer arıza kodunuzu bilmiyorsanız İstanbul (Kartal veya Levent), İzmir veya Ankara servislerimizden birisine uğrarsanız, teknisyenlerimiz ücretsiz olarak arıza tespiti konusunda yardımcı olabilirler.
Merhaba, 2003 model 4.4 V8 benzinli range rover vogue , aracım bazen çalıştırdıktan kısa süre sonra 2. Yada 3. Vitese geçerken bir vuruntu geliyor ve “transfailed “gibi bir arızası veriyor araç 4. Vitese geçiyor, stop edip çalıştırdıktan sonra düzeliyor. bazen stop edip çalıştırdıktan kısa süre sonra yine aynı hatayı veriyor ve 3 5 kez stop edip çalıştırmam gerekiyor. Arızamız ne olabilir , maliyeti ne kadar tutar, teşekkür ediyorum
Merhaba Ümit Bey, şanzıman beyninizde bir problem olabilir. Araca cihaz bağlatıp arıza kodlarına baktırmanızı öneririz. Sizin araçta bulunan 5HP24 şanzıman modeline şirket olarak hizmet vermemekteyiz.
İyi günler
2015 sdv6 sport aracımız var. Herhangi bir hızda viteste 1500 devirde vites küçültmeden toparlayacağı anda kuvvetli titreme silkemele oluyor. Tribün dediler tamir gördü geldi arıza devam ediyor başka neyden olabilir? Ücret bilgisi de paylaşabilir misiniz
Saygılar
Merhaba, araca cihaz bbağlatıp arıza kodlarına baktılar mı? Eğer şanzımanla ilgili arıza kodu var ise beyinde ya da içindeki clutchlarda bir arıza olabilir.
2008 model 2,7 dizel Range Rover şanzıman türübün arızası tamir fiyatı verirmisiniz
2006 2.7 Range şanzıman tribünü tamir fiyatı ne kadar ve ne kadar sürede teslim?
Yunus Bey, yaklaşık 2 gün sürer, mevcut torkun revizyonu yapılırsa 4.000 TL ücreti bulunmaktadır. Yeni tork alırsanız ücret daha yüksek olacaktır.
merhaba, 2002 model vogue 3,0 diesel aracım var. sert kalkışlarda arka alttan takırtı şeklinde bir ses var. sanki bir aktarma organı sıyırıyor gibi, yüksek hızda yüklendiğim zaman yapmıyor. aracı sakin kullandığım zaman her hengi bir ses yada sıkıntı yok. neden olabilir?
Zafer Bey, arazi şanzımanı zinciri problemli olabilir.
Merhaba
2.7 Range Rover sport marka aracımla yolda gidiyorum ilk 60 km hıza ulaşana kadar sorun yok ama 60-70 arasında vites sanki değişmiyor ve F arızası çıkıyor ekranda yokuş aşağı veya fazla yüke binmediğinde araç vites geçiyor ve 120-130 km hıza çıkabiliyorum sorun nedir bununla alakalı bir bilginiz var mı yardımlarınız için teşekkürler
Ünal Bey, dip gaz yaparak kullanırsanız 4 ve 5.vites geçişlerinde bu sorunu yaşıyor musunuz? Bu arıza klasik ZF şanzıman arızasıdır ve şanzımanınıza garantili çözüm sunabiliyoruz.
Merhaba Range Rover sport 2.7 2006 model aradarampada titreme yapıyor tork konvektör arızası olabilir dediler. Onarım ve sıfır fiyatı nedir teşekkürler
Merhaba, yaşadığınız arızanın sebebi tork konvertörü olabilir. Söktürüp reivzyon atölyenmize gönderdiğinizde 6500+kdv revizyon ücreti var.
Merhaba ustam.
2007 model range rover sport 2.7tdv6 hse aracım.
Sanjuman yagi değiştikten sonra sorun çıkarmaya başladı orjinal yağını koyduk. Yag değiştirme sebebim vuruntu yapmasıydı. Ancak şimdi 1.viteste kalkış yapar yapmaz 2ye geçiyor ve rampaya vurduğunda arabayı çekmiyor gaz alıyor ama balata siyiriyor gibi. Vitesi manuel e çektiğinde bakıyorum ki 4.viteste rampada kalmışım. Manuel den tekrar 1.vitese alıp o şekilde çıkıyorum rampanı.
Düz yolda da otomatikte kalkıyor bir geriliyor araba fazla gaz alıp hemen vites 2ye geçiyor 3.vitese geçince rahatlıyor bunun sebebi ne olabilir. Çok kötü zamanda oldu bu ariza ekonomik acıdan zor durumdayım.Bunun sebebi ve masrafı ne olabilir. Tamiri ne kadar tutar ve ne kadar sürer ben edirne Kesandayim siz neredesiniz nasıl yapalım
S.a abi bende 2011 range rover sport hse var dizel aracom 4×4 lo moduna aldık şimdi 4×4 hı moduna geçiş yapmıyor neden kaynaklı olabilir
Merhaba, sorunun birçok nedeni olabilir fakat şanzımandan ziyade vites kolu ve aktarma grubuna baktırmanız faydalı olacaktır.
merhaba,
araçta vites düşüşlerinde horultulu bir ses geliyor. servisi VTG harızası olarak tespit ettiklerini söylediler. tam olarak nedir bu vtg arıza ve şanzımana bir zararı varmıdır.
2017 model HSE sport
Kadir Bey, bizimle arıza kodunuzu paylaşabilir misiniz?
merhaba. 2011 model ranger rover sport 3.0 aracımla. tam 1000 devre düştüğümde alttan güçlü tarama sesi gib bir ses geliyor.özellikle yokuş yukarı hızla gidip gazdan ayağımı çektiğimde 1000 devirde ses daha belirgin geliyor. yine normal de bin devirden giderken daha hafif bir hırıltı şekline ses geliyor. nedeni ne olabilir.
Merhaba 2011 model 3.0 tdv6 model range Rover sport aracım var 135000 km de. Yakın zaman önce 1000 devir ile 2000 devir arasında hareket ederken 2. Vitesten 3. Vitese geçişte vuruntu yapıyordu ve en az günde 1 kere olmak kaydı ile tekrarlıyordu. Arıza lambası yanıyor vites kutusu arızası yazıyordu ve birlikte kısıtlı performans ifadesi yazıyordu! Aracı devirli yani hızlı kullandığımda böyle bir problem olmuyordu. 10.000 km lik bakımlarını ve şanzıman yağını filtresini değiştim 2000-3000 km önce şuan da vuruntuyu kesti gibi 1-2 kere yaptı. Şanzıman yağı değiştikten sonra Şuanda araç 1000-2000 devir arasında titreme yapıyor fakat arıza lambası yanmıyor. Arabayı yeterince titretiyor vitesi manuel kullanımda herhangi bit sorun yok otomatikte sürekli aynı o devir de titreme. Problemin tam olarak adı nedir ? Varsa tamiri ve onarım fiyatı nedir ?
Merhaba, 2008 Range Rover sport 2.7 dizel, Aracım anahtarın yuvadan çıkmıyor, kontak açıp aracı p den d ye alıyorum, ondan sonra çıkıyor, sonrasında şanzıman arızası yazıyor, ara ara oluyor bu şekilde sebep nedir acaba ?
2012 evoque benzinli otomatik aracın aküsü değişmiş ve şarj dinamosu arızalı olduğunu söyledi usta ve araçta şanzıman hatası motoru durdurmadan parkı secin diye bir ikaz çıkıyor usta da şarz dinamo arızasından kaynaklı o hata kodu silinemiyor dedi ne yapmam gerk
Merhaba 2005 model voguemuz var trans. Faılsafe prog. (şanzıman arızası) veriyor şanzımanı değiştirmiştik ama beyinle alakalı uyarılar veriyor böyle yol gidilirmi? Nasıl bir yol izlemek gerek… En sık vites boştadır uyarısı veriyor
2007 rr sport tdv6 hse motor 2.7 aracım 60-80 hızları arasında sakin kullanımda devir saati oynuyor araç tutup tutup bırakıyor arıza nedendir ve ne kadar masraf olur
Merhaba, 2006 range rover sport aracım var, aracımda kimsenin çözemediği ve anlamadığı bir ses var, araç hızlanırken herhangi bir ses yok vites geçişlerinde bir sorun yok, sabit hızla giderken gazdan ayağımı çok az çektiğimde yada araçla tırmanırken dip gazda değil de araç devrini bulduğun da sabit hıza geldiğinde yine cırıtlı sesi geliyor ama gaza yüklenince geçiyor, tork converterinin içindeki birşey kaçırıyor olabilir dediler şarj dinamosundan olabilir dediler ama kimse net birşey söyleyemiyor, gaza basıp çektiğinde de geliyor düz yolda ilerlerken aynı cırıtlı, arada da yukarı tırmanırken az gazda biraz titreme yapıyor ama gaza yüklenince hiç bir sorun olmuyor, problem nedir bir fikriniz var mı?
Merhaba
2008 range rover sport aracıma sıfır sandık motor takııdı.aracı çalıştırınca vites f arızasına geçiiyor..eski motor varken böyle bir sorun yoktu. Nedeni ne olabilir.
Murat Bey, Vites f arızası dediğiniz tam olarak nedir? Bir arıza kodunuz var mıdır?
Merhaba, 2003 model range rover vogue aracım ilk çalıştırmada 1. viteste kalkıyor daha sonra dur kalk yaptığımızda 4. viteste kalkıyor sorun nedir, ne yapmamız gerekir acaba , teşekkürler
Furkan Bey, aracınız korumaya almaktadır. Arıza tespit cihazına bağlatıp arıza kodunu paylaşırsanız yardımcı olabiliriz. Eğer arıza kodunuzu bilmiyorsanız İstanbul (Kartal veya Levent), İzmir veya Ankara servislerimizden birisine uğrarsanız, teknisyenlerimiz ücretsiz olarak arıza tespiti konusunda yardımcı olabilirler.
Merhaba, 2003 model 4.4 V8 benzinli range rover vogue , aracım bazen çalıştırdıktan kısa süre sonra 2. Yada 3. Vitese geçerken bir vuruntu geliyor ve “transfailed “gibi bir arızası veriyor araç 4. Vitese geçiyor, stop edip çalıştırdıktan sonra düzeliyor. bazen stop edip çalıştırdıktan kısa süre sonra yine aynı hatayı veriyor ve 3 5 kez stop edip çalıştırmam gerekiyor. Arızamız ne olabilir , maliyeti ne kadar tutar, teşekkür ediyorum
Merhaba Ümit Bey, şanzıman beyninizde bir problem olabilir. Araca cihaz bağlatıp arıza kodlarına baktırmanızı öneririz. Sizin araçta bulunan 5HP24 şanzıman modeline şirket olarak hizmet vermemekteyiz.
İyi günler
2015 sdv6 sport aracımız var. Herhangi bir hızda viteste 1500 devirde vites küçültmeden toparlayacağı anda kuvvetli titreme silkemele oluyor. Tribün dediler tamir gördü geldi arıza devam ediyor başka neyden olabilir? Ücret bilgisi de paylaşabilir misiniz
Saygılar
Merhaba, araca cihaz bbağlatıp arıza kodlarına baktılar mı? Eğer şanzımanla ilgili arıza kodu var ise beyinde ya da içindeki clutchlarda bir arıza olabilir.
Son Yazılar
Son Yorumlar
Arşivler
Kategoriler
Meta
Haberler