Peugeot 5008 otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Peugeot 5008 araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Peugeot 5008 otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa, bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Peugeot 5008 otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.
Peugeot 5008 araçlarda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz otomatik şanzıman tipleri:
- Peugeot 5008 >> 4 ileri vites AL4/DPO Otomatik Şanzıman Revizyonu
- Peugeot 5008 >> 6 ileri vites TF-80(AF40) Otomatik Şanzıman Revizyonu
- Peugeot 5008 >> 6 ileri vites EAT6 (TF-70) Otomatik Şanzıman Revizyonu
Peugeot 5008 DPO Otomatik Vites Sorunları:
5008 araçlarda kullanılan AL4 DPO şanzımanın en çok bilinen otomatik vites arızası selenoid valflerin bozulmasıdır. Bunu aşırı ısınma ile birlikte gelen boşa düşme problemleri, vites geçmeme, yokuşta çekmeme, vites geçişlerinde vuruntu sorunu, otomatik vites basınç kaptörü arızası, otomatik şanzıman türbünü arızası gibi problemler takip eder.
Peugeot 5008 DP0 AL4 selenoid valf problemi:
Eğer aracınızda aşağıda belirtilen sorunlardan bir ya da birkaç tanesini yaşıyorsanız, muhtemelen AL4 DPO otomatik şanzımanınızda PWM selenoid problemi yaşamaktasınız:
- Aracı ilk çalıştırmaya başladığınızdan yaklaşık 1 dakika sonra araçta “tak” diye çok sert bir vuruntu oluyorsa – 1.vitesten 2.vitese geçerken, arkadan araba çarpmış gibi
- Otomatik vites arıza lambası yanıyorsa ve 3.viteste kilitliyorsa
- Ekranınızda “vites kutusunu kontrol ettiriniz!” uyarısı çıkıyorsa
- Aracınız gaz yiyip devir almıyorsa
- Manuele almak istediğinizde aracınız manuele geçmiyorsa
- Aracı sağa çekip kontağı açıp kapattığınızda arızanız sona eriyorsa
Her ne kadar kullanıcılar arasında bu belirtilen durumlarda şanzıman yağı ve PWM selenoid valf değişimi (bu selenoidten şanzımanınızda iki adet bulunur, birisi yağ basıncını, diğeri tork konvertör hareketini kontrol eder) yaygın olarak yapılsa da, birçok durumda bu yeterli olmamaktadır.
Zira burada arızanın kök nedeni, bozulmaya başlayan şanzıman yağı ve elektrovanalar olabileceği gibi, aracın hidrolik kontrol ünitesi (şanzıman beyni) de olabilir. Özellikle yukarıdaki arızalara ek olarak aşağıdaki sorunları yaşıyorsanız, Peugeot 5008 aracınızın otomatik şanzıman beynini kontrol ettirmeniz faydalı olacaktır:
- Uzun süre şehiriçi kullanımdan sonra araç geriye kaçırmaya başlıyorsa
- Özellikle yokuşlarda çekiş düşüyorsa
- Aracı bu şekilde kullanılırken hararet aşırı yükseliyorsa
Peugeot 5008 Robotlu Şanzıman Tamiri
ATCO Mühendislik olarak maalesef şu anda Peugeot 5008 araçlarda bulunan robotlu şanzımanlara servis hizmeti sunamamaktayız. Robotlu şanzımanlara sahip 5008 araç modelleri şunlardır:
- 2010-2011 model 1.6 Hdi Peugeot 5008 araçlar
Peugeot 5008 Otomatik Vites Tamiri
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Peugeot 5008 otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
Peugeot 5008 otomatik şanzıman tamiri fiyatları
Peugeot 5008 araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Peugeot 5008 şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.
Peugeot 5008 Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
Peugeot 5008 Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Peugeot 5008 Şanzıman Yağı Değişimi
Peugeot 5008 şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Peugeot 5008 otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Peugeot 5008 şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Peugeot 5008 şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Ustaya Sor – Peugeot 5008 Otomatik Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
- Aracınızın model yılı
- Aracınızın motor hacmi
- Aracınızın yakıt tipi
- Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ferhatpaşa, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü yaptırabilirsiniz.TÜM SERVİSLERİMİZ RANDEVULU ÇALIŞMAKTADIR , LÜTFEN RANDEVU TALEP EDİNİZ.
Eğer Peugeot 5008 aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
Merhaba;
Aracım 2011 model Peugeot 5008 6 ileri otomatik şanz, araç son zamanlarda vites geçişlerinde küt, küt ses yapıyor. Ayrıca dur kalkta sanki yakıt kesiyor gibi hoplaya hoplaya hareket ediyor.
Abdullah Bey, yüksek kilometrelerde maalesef bu araçlar bu tip arızalar verebilmektedir. Dilerseniz İstanbul veya İzmir’deki servislerimize uğrayın, ücretsiz bir ekspertiz yapalım aracınıza hem de arıza kodlarına bilgisayardan bakmış oluruz.
Merhaba! bende 5008 2011 model yari otomatik dizel var motor problemi vardi ikinci el bir motorla birlikte debriyaj setide degisti ama degistikten 3 gun sonra araba vites atarken 5000 devire cikarak ve bagarak vites yapiyor bunda sorun ne olabilir bir turlu sorun bulunamadi
Orhan Bey, şuan için robotlu şanzıman tiplerine biz Atco olarak hizmet etmemekle birlikte eğer istanbul’da bulunuyorsanız sizlere bu işlem için başka bir usta önerebilirim.
Slm oncelikle arabam 5008 112 hdi motor normalde surerken arabam 5000 devirde vitese geciyo 3 4 5 ve altinci vitesde her videse gecisi 5000 devire geliyo arabam 2011 robot sanzuman sebebi nefir yardimci olursaniz sevinirim saygilar
Ali Bey, bu vites değişimi sırasında aracınızda herhangi bir boşa düşme yaşanıyor mu? Bize hangi şehirden yazmaktasınız?
merhabalar, istanbul da yaşıyorum, aracım 2012 model 5008 1,6 e-hdi dizel motorlu , son zamanlarda yavaş firen yaparak yada gaz basmayı bırakarak yavaşladığımda vites 1 alta düşerse tekrar j-hızlanmak için gaza bastığımda aracın gaz yemesi 4-5 saniye sürüyor bu arada hiç hareket olmuyor seste gelmiyor
Merhaba Vedat Bey, aracınızda bulunan robotlu şanzıman maalesef hizmet vermemekteyiz.
Merhaba eat8 sanizman Peugeot 5008 GT şanzımana sahip aracım var.Geri vitese alınca vuruntu var tak sesi geliyor sebebi nedir acaba?
Merhaba, şanzıman beyniyle alakalı bir problem olabilir.
Mrb.
5008 1.6 ehdi 2012 yarı otomatik 6 ileri aracımda motor arıza lambası yanmakta.hareket halinde otomatik vitesteyken kendiliğinden ekranda manuele aldığını gösteriyor sonra tekrar otomatiğe geçiyor.
nadiren;
1.aracı çalıştırdığınızda vitese geçmediğini görüyorum
2.guclu bir sesle, vurma şeklinde vitese girdiği oluyor…
Problem nedir?
Ne yapmalıyım? Yardımcı olursanız sevinirim.iyi çalışmalar
Merhaba, aracınızda bulunan robotlu şanzıman modeline hizmet vermemekteyiz.
Son Yazılar
Son Yorumlar
Arşivler
Kategoriler
Meta
Haberler