Doğru parça değişimi, gereksiz maliyetleri ve otomatik şanzıman tamir fiyatları oluşmasını önler. Dünya standartlarındaki test ekipmanlarımız ile rastgele ve gereksiz parça değişimi yapmıyor ve müşterilerimize ekonomik çözümler sunuyoruz. Doğru otomatik şanzıman parçaları değişimi ile uygun çözümler için otomatik şanzıman arızalarında firmamız ile 02163659500 nolu telefondan irtibata geçebilirsiniz.
Selenoid (Elektrovana) Testi
Firmamızda şanzıman beyni üzerindeki tek tek selenoidler test edilir. Gereksiz selenoid değişimine ücret ödemezsiniz.
Otomatik Şanzıman Beyin Testi
Otomatik şanzıman beyni, şanzıman içerisindeki en pahalı parçadır. Şanzıman beynindeki problemler otomatik vites geçiş sorunu ve otomatik vites vuruntusu olarak kendini belli edecektir.
Firmamız bünyesindeki 3 şanzıman beyin testi makinesi ile şanzıman beynleri (hidrolik ünite) kısa sürede test edilebilmekte ve gereksiz değişim önlenmektedir.
Otomatik Şanzıman Dinamometre Testi
Firmamızda revizyonu gerçekleştirilen otomatik şanzımanlar, dinamometre üzerinde test edilmekte, otomatik şanzıman basınç kaybı var ise tespit edilmekte ve test sonucu onaylanan şanzımanlar müşterilerimize sunulmaktadır.
Tork Konvertör Tamiri ve Testi
Tam otomatik makinelerle gerçekleştirilen tork konvertör revizyonları sonrası türbün balans testi ve kaçak testi gerçekleştirilir. Orjinal fabrika değerlerine göre revize edilen konvertörler garantili olarak müşterilerimize teslim edilir.
Araç Üzerinden Şanzıman Sökme-Takma İmkanı
Dilerseniz aracınızı servisimize bırakabilirsiniz. 9 liftlik servis alanımızda araç üzerinden şanzıman sökme-takma işlemlerini kendi bünyemizde gerçekleştirmekteyiz.
Otomatik şanzıman tamir fiyatları aracınızda yaşamakta olduğunuz arızaya göre değişecektir. Eğer fiyatlandırma konusunda bir sorunuz var ise aracınızla ilgili olan sayfamızı ziyaret etmenizi tavsiye ederiz. İlgili sayfalardan ulaşabileceğiniz arıza tarifleri sizlere daha doğru bilgi vermemizi sağlayacağı gibi, aracınız ile ilgili sayfada soracağınız sorularınız direk olarak marka uzmanınız tarafından cevaplandırılacağı için, sizlere çok daha hızlı ve doğru geri dönüş sağlanacaktır.
Merhaba iyi gunler benim BMW 520 d m pakket 2011 model otomatik vites bir aracım var araba soğukken kalkışta vitesi biraz geç değiştiriyor 1 vitesten 2 vitese geçerken araba ileri doğru kendini vurdurtuyor . Bu sadece kalkışlarda vede yavaşlarken hız sınırının 20 ile 30 km hıza düştüğünde oluyor , bunun neden kaynaklandığını vede 1 aşağı 3 yukarı tamir fiyatı ne kadar olur eğer bir bilgi verirseniz sevinirim
Kadir Bey, aracınızdaki aracı uzun zaman kullanmadığınızda mı ortaya çıkıyor, yoksa sürekli olarak her soğukta çalışmada mı bu sorunu yaşıyorsunuz?
Tekrar merhabalar araba sogukken bu sorunla karsilasiyorum
Kadir Bey, öncelikle aracınızın akü voltajını ve bujilerini kontrol ettirmenizi tavsiye ederiz. Eğer sorununuz devam ederse, buyrun bir çayımızı için, bu esnada biz aracınızı inceleyelim (ekspertiz için herhangi bir ücret talep etmiyoruz). Genellikle ZF8HP ve ZF6HP serilerinde şanzıman beyni (hidrolik valf gövdesi) problemleri bu şekilde ufak vuruntular ile başlar, fakat aracınızı test etmeden daha fazla yorumda bulunmamız sağlıklı olmayacaktır.
Aracım 2019 Kia Ceed uzun süre şehir içi kullanımlarda kalkışlarda hafif bir sarsıntıyla kalkıyor şanzıman beynıni değiştirmek gerek dedi servis. Sizin yorumunuz nedir teşekkürler
Samet bey merhaba. Bu arıza ile cerato araçta dct şanzımanda 1 defa karşılaştık. araç yeni ve garantide olduğu için kullanıcıyı yetkili servise yönlendirdik. aracınızın garantisi devam ediyorsa yetkili serviste işlem yaptırmanız uygun olur bence. çünkü araç çok yeni.
merkabslar aracım 2011 model 2000 motor şnsignia 4/5/6 vıtes kayboldu. şanzıman degismesi gerek dendı aracını sıze getırmek ıstıyorum tamir olma şansı varmı ? 1/2/3 vıteslerde ve geeı vıtes sorunsuz calısıyor
Gökhan Bey, aracınızda AF40 şanzıman mevcut, anlaşıldığı kadarı ile mekanik hasarlanma var. Genellikle ağır hasarlarda 8.250 TL karşılığında yeni şanzıman sunabiliyoruz. Sökme takma ile birlikte 9.500-10.000 TL’yi bulabiliyor. Eğer valf gövdesinden kaynaklı bir problem varsa daha ucuza çıkma ihtimali mevcut.
Öncelikle Merhaba aracım 2000 model 5.20i aracımın geri viteste kaçırıyor. Yokuş yukarı geri geri çıkamıyorum. Uzun yolda devir düşmesi yaşıyorum. Bazı viteslerde vuruntu oluyor. 3 viteste araç sarsılıyor aracımı komple bir şanzıman revizyonuna sokmak istiyorum ortalama maliyet ne olur bilgi verirseniz çok sevinirim .
Merhaba Anıl Bey aracınızdaki arızlar mekaniksel arızalardır. Şanzıman içi bi basınç kaybı mevcut. İsterseniz ücretsiz tespit için istanbul yada izmir şubelerimize bekleriz. Tespit sonrasında maliyet söylememiz daha sağlıklı olacaktır.
Aracım 2011 model İnsigna otomatik.
Şehir içi kaç saat kullanırsam kullanayım bi sıkıntı cıkmıyo ama uzun yola gittiğim de Işık’ta durduğum da kalkacağım sırada ayağımı frenden çektiğim de araç bi vuruntu yapıp sonradan kalkıyo sebebi nedir bunun
Sefa Bey, kalkış tasınızda veya hidrolik ünite (şanzıman beyninde) kaçaklar başlamış durumda. Bu etapta belki selenoid revizyonu ile arızanız ortadan kalkacaktır. Kullanıma devam etmeniz durumunda şanzıman revizyonu gerekecektir.
Aracın skoda yeti 2014 daha yeni aldım 1-2 ay oldu ekranda vites göstergesi nde arıza gösterdi şimdi normal ama trafiğe çıkmaya korkuyorum
Merhaba öncelikle Fiat brava otomatik vites bir araç almak istiyorum. Yanlız bu araçlar Türkiye’de çok olmadığı için otomatik şanzımanda bir arıza olsa yeni şanzıman bulabilirmiyim veya şanzımanın yaptığı bütün arizalari tamir edilebiliyor mu saygılarımla
Mrb ustam, bende clio 2- 2000 model 1.6 otomatik bir araç var… Araç 160bin km de… Temiz görünüyordu aldım. Araç ilk günlerde çok yaktığı ve seyir halindeyken kavşakta vs yavaşlarken stop etme sorunu olduğu için ustama götürdüm her ne kadar otomatikden anlamam dediysede pc den arıza tespiti yaptık… 2 adet sensör kablosunu değiştirdik… Lambda ve yine öyle bi kablo… Buji kablolarınıda her ihtimaşe karşı değiştirdik bakım amaçlı… Arızlar silindi ancak… Aracım kavşaklara doğru yaklaşıp yavaşlayınca stop ediyor ve rampada hem benzinde hem gazda çekmiyor… Hızlanmıyor mesela 60 km hızda devir 50-60 bine gelince zoraki vites geçiyor o zamana kadarda tabiki araç bayılmış oluyor… Bugünlerde bişey daha farkettim kontağa elimi atarken elimi elektrik çarptı… Usta otomatikçi birini aradı ankaradan 4.5ile 6bin arası bir masraftan bahsetti. Bu anlattıklarıma göre tabi… Sizin tecrübeniz nedir lütfen cevap verirseniz çok memnun olurum?
Kolay gelsin dodge nitro 2008 aracım mevcut arac d de iken gaza bastıgınızda boşa bagırıyor gitmiyor 1 ustaya gösterdim şanzuman inecek dendi tahmini minumum ve maksimum fiyat verebilirmisiniz..Teşekkür ederim iyi çalışmalar
Merhaba , otomatik 98 Passat highline, bazı vites geçişlerinde sertlik yaşıyorum ve genel olarak çekiş düşük. Ayrıca rolantide sabit durmuyor. Siz tahminen arızaları kafanızda canlandırarak bir fiyat verirseniz yarın getireyim aracı.
Merhabalar aracım megane 2 1.5 dizel otomatik. 128binde aldığım arac şuan 155 bine yaklaştı ve şanzıman yağı değişti mi değiştiyse ne zaman degisti bilmiyorum ve her ihtimale karşı değiştirmek istiyorum.fiyat bilgisi alabilir miyim ne tür bakımlar yaptırmak gerekiyor
Batuhan Bey, eğer makine ile iç yıkama şeklinde yapılacaksa 800 TL gibi bir ücreti var. Ek olarak kimyasal ile temizlenirse, filtre değişimi gerekeceği için şanzımanın sökülmesi gerekir ki maliyet iki katına çıkar. Standart prosedürde yapılacaksa 450 TL gibi bir ücreti olacaktır.
İyi günler, Peugeot 206 otomatik aracımda kar ve spor lambası ve bir süre kullanınca 3. Viteste sabit kalması gibi sorunlar yaşıyorum. Ne önerirsiniz? Ücretsiz arıza tespitinden faydalanabilirmiyim?
2005 hundai tuskon aldım daha 15 gündür biniyorum 4_5kez bi vuruntu silkeleme yaptı neden olabilir masrafı nekadar çıkar
merhaba 97 model corsa b 8 valf swin aracimda cok az gunde 6 7 damla yag kacagi var. sorun yaratırmıiki sene once uzerine sanzuman yagi eklendi diye hatirliyorum. durur halde d ye aldigimda titreme oluyor, sabahlarida ısıtmadan hareket edersem sport isigi yanip sönüyor ve arac verirmsiz calisiyor. ne yapmami tavsiye edersiniz
suzuki swıft Otm 1 viteste inleme sesi var diger viteslerde yok sebebi nedir
Merhabalar admin Ford focus 4 ileri 4F27E şanziman.. problem 1. Vitesde uğultu önceleri rulman sesine benziyordu şimdi hirlama gibi.. çekiş vites atma geri kaçırma performans vuruntu problemi yok..182 binde ilk yağ 5 bin önce mobil atf 2 koyuldu filtre değişti… Gaza basınca yapıyor sesi viteste yokuş aşağı deniyorum ses yok .. arıza ne olabilir maliyet nekadar tutar acaba birde yağ çubuğun ucundaki sarı kısmın tamamını kaplıyor geri viteste bakincada aynı seviyede yani 3/1 fazla gibi bir ara usta geri vitesde bakmıştı Max yazısına iniyordu yağ … İzmir ikamet
Selamlar, 2011 mini countryman all4 otomatik aracım var, bir hafta önce kumda kaldım ve aracı biraz zorladım. Sonrasında 3. Vitesden 4’e geçişte ara gaz verir gibi boşluk oluşmaya başladı. Sakin sürüşte çok daha az ama sıkıştırınca araç baya bağırıyor. Sorun nerede olabilir?
selam peugeot 406 2 mator ili 2001 otomatik sanzuman ireli gedmiyor sadece geri gediyor sebeb ne olabilir?
Merhaba Hemid Bey pandemi dolayısyla şuan AL4 şanzıman grubuna hizmet veremiyoruz. Selenoid kontrolü yaptırmanızı tavsiye ederiz.
Merhaba aynı problem Ford Mondeo POWERSHİFT aracımda var aracınızı yaptırdınız mı sorun neden kaynaklanıyor olabilir
Merhaba Eray Bey, aracınızın kalkışlarında problem var ise kavramanızda arıza olabilir. Powershift şanzımanlarda Kavrama problemlerinin en belirgin semptomu kalkışlarda oluşturduğu semptomlardır. Yine de en doğru teşhis için araca cihaz bağlatıp arıza kodlarına da bakmak gerekir. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Merahabalar 2006 golf 5 6 ileri triptonik otomatik vites aracım var 1.2. Ve 3. Viteslerde vuruntu yapıyor şanzıman yağı ve filtresini değiştim değişiklik olmadı. Bunun sebebi ne olabilir.
Erkan Bey, aracınızda 09G TF-60 serisi Aisin şanzıman bulunmaktadır.Bu şanzımanların klasik problemleri selenoidlerin ve hidrolik valf gövdelerinin (şanzıman beyni) zaman içerisinde bozulmasıdır. Atco olarak yakın zamanda tamiratını gerçekleştirdiğimiz selenoidlere, şu anda şanzıman beyni revizyon hizmetimizi de ekliyoruz. Eğer şanzıman beyninizi (üzerinde vaflerin olduğu hidrolik üniteyi) tarafımıza gönderirseniz, test ve teşhis sunabiliriz.
mrbalar ben arabayi calistirdim tam ileri vitese aldim 1 metre gittim sonrasinda gaza bastim arac hareket etmedi otomatigi geri fitese aliyorum bosa geciyor ileri aliyorum bosa geciyor bunun ariza sebebi nedir acaba yardimci olurmusunuz ne kadar masraf gider tahmini .
Kolay gelsin 99 mod Laguna 1 var vitesler geçiyor ama gaza bastığımda vites değişmiyor araç bağıra bağıra gidiyor bunun sorunu nedir teşekkür ederim
Merhaba
Audi a4 avant b9 s-tronic 150ps 2016 model
Araba sogukken titriyor motor sicak oldugunda titreme gidiyor hatasi ne olabilir tskrler
Email olarak dönerseniz sevinirim ..
İyi günler araçın VW golf 5 2004 model 147 binde araç ısındığında veya 40,50 km yaptığında vitesde vurmalar meydana geliyor ve hıssedilecek düzeyde aşırı bi trafikte kaldığım zamanda aynı vurmalar meydana gelmekte 1 den 2 ye geçişlerde 2 den 1 e geçişler sert oluyor aynı zamanda motor ısındığı zamanda yol bilğisayarında ekran da kaybolmalar söz konusu bunun için klama soğutması arızası verdiler ayrıca aracımda emisyon arızası var acaba ne tür maliyetle karşılaşma ihtimalim var iyi günler iyi calısmalar.
2002 model mercedes cl203 otomatik vites aracımda 5-10 km normal gittikten sonra 2. veya 1. vitese düşürürken arkadan araba vurmuş gibi sarsılıyor ancak vites yükselirken bir şey olmuyor , problemin kaynağı ne olabilir ?
Emirhan Bey, muhtemelen hidrolik üniteden kaynaklanıyor. Dilerseniz söküp bize gönderin, testlerini gerçekleştirip size bilgi verelim. Alternatif olarak sökme-takma işlemini biz de yapabiliriz.
2014 Jetta dizel Tripkolic çalışırken ve 50-60 km de sürtme sesi var yetkili servis de bulamadı dışarda ustaya götürdüm şanzıman dan geliyor dedi sizden fikir alışverişinde bulunmak istiyorum
merha atco firmasının değerli üstadları, aracım 99 model tam otomatik reno clio 2 1,6 motor lpg li
araç genelde motor soğukken rampa yukarı çıkarken zorlanıyor ve sanki vitesden atmış gibi oluyor ve farklı bir ses (zırıltı gibi ) duyuluyor . araç gitmeye devam ediyor ekranda sol üstte rezistans şeklindeki ışık yanıyor . stop ediyorum tekrar çalıştırıyorum yavaşça devam ediyorum ışık sönüyor fakat zorlamaya korkuyorum düz yollarda hiçbir sıkıntı yok rampalarda dik yokuşlarda bu oluyor. bilecikte usta diye birşey yok size gelmeyi düşünüyorum tamir işleri yapıyormusunuz ve bana maliyeti ne olur .bu şekil kullanmamda daha kötü bir sonuç olurmu korkarak kullanıyorum yardımcı olursanız çok sevinirim saygılarımla hayırlı işler
Sabit bey, öncelikle geçmiş olsun. Aracınız LPGli olduğu için ilk etapta aracınızın radyatörünü temizletmenizi tavsiye ederiz. Yüksek LPG yanma ısısı ister istemez motoru ve şanzımanı da ısıtmaktadır. Bahsettiğiniz sorun şanzıman yağının aşırı ısınmasından kaynaklanıyor olabilir. Eğer sonuç alamazsanız, aracınızda selenoid valflerde veya hidrolik ünitede problem yaşıyorsunuz gibi gözükmektedir. Eğer bu şekilde kullanmaya devam ederseniz, şanzımanın mekanik kısımları da hasarlanacaktır. Dilerseniz buyurun gelin, aracınızı birlikte test edelim. Eğer bahsettiğiniz yeni oluşmaya başlayan bir arıza ise, sadece yağ ve elektrovana değişimi ile, değilse şanzıman beyni değişimi ile, ilerlemiş durumda ise komple şanzıman tamiri ile sorun çözülecektir. Her bir operasyon birbirinden farklı olup, 800 TL ile 6.500 TL arasında masraf çıkabilmektedir.
teşekkür ediyorum verdiğiniz bilgiler için umarım ucuza mal olur en kısa zamanda gelmeyi düşünüyorum
Merhabalar 2003 mod chrysler g.voyager a604 41 kodlu aracım var aracım soğuk sıcak farketmez 2 den 1 gecer ken vuruntulu geçior ve devir saatinden anlayabiliyorum bady valfi yeni değişti yağı biraz fazla sorun olup olmadığını nasıl anlarım veya ağır yaralar acmadan reviz yon düşünsem nekadara maal olur teşekkurler
Merhaba Aracım 2018 70 binde 1.5 otomatik kadjar araç kasisten geçtikten sonra titreme yapıyor hız devri 10 civarı manuela alıyorum 2. Viteste gözüküyor 1 e alıyorum titreme kalmıyor sorun nedir acaba
Merhaba Fırat Bey, aracınızın şanzıman kavramasında arıza var gibi görünüyor. En doğru teşhis için araca cihaz bağlayıp arıza koduna bakmak gerekmektedir. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Öncelikle kolay gelsin 2011 model 180000km renault fluence 1.5 otomatik vitesli aracım 5.vitesten 6 ya ve 6 dan 5 e düşerken bikaç sefer carlama ses yaptı ve her zaman olmasada aralıklı zamanlarda bu ses devam ediyor.ikinci olarak yavaşlayıp tekrar hızlanmak istediğimde örnek bir kasisten geçip devam edecekken belli bir süre 5-10 sn kadar vitese geçmedi sanırim 2.vites daha sonrası ben biraz gaz verdim falan geçti. bu konuda beni aydinlatırsanız ayrıca ortalama maliyet şimdiden teşekkürler.
Özer bey, muhtemel bir EDC şanzıman beyni arızası yaşamaktasınız. Arızayı ve maliyeti belirleyebilmek için aracı test etmemiz doğru olacaktır.
Merhaba, Citroen xsara 2004 1.6 16 valf otomatik vites aracimda dik bir yokuşta durduğum zaman 1.viteste takılı kalıyor devir 4 bine çıktığında birden 3.vitese geçiyor ayrıca araç yavasladiginda 1.vitese vuruntu yaparak geciyor. Diğer viteslerde hiçbir sorun yok hissettir miyor bile. Sorunum ne olabilir ve maliyet ne olur bilgi verebilir misiniz. Teşekkürler. Iyi çalışmalar
Celal Bey, arızanızın iki ihtimali bulunuyor. Birincisi hidrolik valf ünitesi (şanzıman beyninizde) problem var. İkincisi şanzımanınız içeirsinde mekanik bir hasarlanma mevcut. Her koşulda bu şekilde kullanmanız balatalarınızın yanmasına ve daha büyük masraflara yol açacaktır. Eğer İstanbul’da ikamet ediyorsanız, buyurun gelin, birlikte aracınıza bir ekspertiz yapalım (bunun için bir bedel talep etmiyoruz), siz de tahmini maliyet hakkında daha net bilgilere sahip olabilirsiniz.
Merhabalar 2002 model Peugeot 406 araçta 1 2 geçerken hafif vuruntu var çok ısınıncada tamen durunca arkadan vurma yapıyo ve ilk kalkışta az az gaz verince devir yükseliyor ama araç gitmiyor sorun nedir lpg araç teşekkürler
Tolga Bey, problem büyük ihtimalle hidrolik ünite ve arka tas grubundan kaynaklanmaktadır. Sadece yağ ve elektrovana değişimi bu arızanın giderilmesinde uzun soluklu olmayacaktır.
Merhaba, 2006 Kia Picanto otomatik araç kullanıcısıyım.aracım da LPG bulunmaktadır.araç trafikte iyice ısındıktan sonra,kalkışlarda vuruntu yaparak hareket ediyor.mesela : kırmızı ışıkta durunca, araç normalde ileri doğru yükte olması gerekiyorken tamamen boşa geçmiş gibi oluyor.hareket için gaz verince vurarak kalkıyor. diğer vites geçişlerinde hiçbir sorun yok. araç soğukken kalkışta da sorun yok. yardımcı olursanız sevinirim.
Hüseyin Bey, LPGli araçların yanma ısısı benzine göre yüksektir. Bunun için motor ve şanzıman daha fazla ısınır. Sebebi bu olabilir. Benzin ile kullanırken aynı sorunu yaşıyor musunuz?
Merhaba 2012 peugeot 5008 e-hdi Auto6r aracımı garajda çalıştırıp ayağımı frenden çekip şanzuman ilk hareketi verip gaz verip gidene kadar aralıklı hissedilir vuruntu gelmektedir. Aynısı R de geri vitesdeyken de yapmaktadır. Sıkıntısı nedir.
İyi günler 2009 fort focus
Aracim ısınınca veya sıkıştırınca kirumaya alıyor
Burdaki tamirciler selenoid valfe diyolar yaparmi ondan veya elinizde parca varmidir
Merhaba.İ20 2012 otomatik aracımda araç soğukken P den R ye ve D alınca araç olduğu yerde sallanıyor.Kalkıştan sonra 1 den 2 ye geçerken de bir iki kez arkadan itme tarzında bir silkeleme oluyor.Yağı ve filtreyi yeni değiştim ve atf katkı maddesi de kullandım ama maalesef sorun devam ediyor.Bildiğim kadarıyla aracın aküsü de yeni.Bu sorunun sebebi ne olabilir cevaplarsanız sevinirim.
Merhaba, aracınızda A4CF1 şanzıman var. Muhtemelen bir valfgövdesi problemi yaşamaktasınız. Müsait bir zamanda servisimize uğrayabilirseniz, aracınızı birlikte test edebilir, daha sağlıklı bir tyorum yapabiliriz.
Hayırlı günler; 120.000 km’de 2011 model peugeout 5008 aracı alırken exper manuel vites geçişlerinde hafifi vuruntu yazınca kontrol için şanzımancıya giitim. Usta aracı sürüş ile test etti ve 1 ve 2nci viteslerde bu araçlarda olabilir sorun yok dedi bizde içindeydik hissetmedik. Araç soğukken çalıştırılıp kısa mesafe gitmelerde böyle bişey yapmadı. 200 km sonra trafiğe girince özellikle 1 e 2nci vites geçişlerinde vuruntu sesi geliyor. Uzun yolda hiçbir problem hissetmedik. Bu sabah yine denedim 4-5 km içinde problem yok. nasıl bir yol izlemem gerekir. Teşekkürler
Mehmet Bey, aracınızda eğer yarı otomatik Auto6R şanzıman mevcutsa ve eğer aracınızdaki vuruntu hissedilebilir boyutta ise mutlaka bir arıza kodu atması gerekmektedir. Eğer bu arıza kodunu bizimle paylaşabilirseniz, veya bir çayımızı içmek için servisimize uğrarsanız, size bu kod üzerinden daha sağlıklı yorum yapabiliriz.
Eğer aracınızda Aisin AT6 şanzıman mevcut ise soğutma sistemini kontrol etmekte fayda olacaktır. Bununla birlikte AT6 (TF80) serisi şanzımanlar 100.000 km üzerinde bu tip vuruntu sinyalleri verebilir.
Merhaba hayırlı işler,
2014 model bmw 116i f20 aracımda 1 den 2ye sarsıntılı geçiyor. ve yokuş aşağı inerken vites sarsıntılı iniyor.
50 ve 80 arasında düşük devirde vuruntu yapıyor. servis bobinler dedi değştirdik ama sorun devam ediyor.
tavsiyenizi merak ediyorum.
şimdiden teşekkürler
Merhaba Sinan Bey, aracınızda yüksek viteslerde devir saatinde sabit hızda oynama var mıdır?
iyi aksamlar bende 2010 model honda civim var araba D modunda 2 ve 3 vites gecisleri de sarsi ti yapiyor lpg bakimi yapildi orjinal sanziman yagi konuldu subap ayarlari yapildi ama hala gecmedi sarsinti motor kulaklarida degisti acaba sanzimanda ne gibi bir problemimiz var ilgilenirseniz com sevinirim.
Merhabalar ,
6 aydır çözülemeyen şanzıman sorunum var. Aracım 2001 fiat bravo 1.6 103 hp. aldığımda geri vitesi bozuktu kartalda bi yerde yaptırdık.o sorun düzeldi fakat normal modda 3.vitese atamıyor. şanzıman uyarı lambası yanıp sönüyor. Sport modda geç vites attığı için sorun olmuyordu.sadece yakıt tüketimi fazlaydı.hidrolik beyinden dediler 2.el bi tane bulduk aldık yine aynı.
selenoidlerden falan filan bi ton mevzu oldu ama hala bir sonuç alamadık. son olarak yağ sıcaklığından dolayı duman ve koku yaptı çekişi falanda düştü aracın.motoruna marş dinamosuna şarj dinamosuna falan baktırdık hiç bir sorun yok.tek şüpheli 6 aydır yaptıramadığım şanzıman oluyor bu durumda.bunun tamiri mümkün müdür acaba ben hep yanlış ustalaramı gitmişim çözemedim. fiyatı ne kadar olur nasıl yapılır bir bilgi verebilirseniz çok memnun olurum.
Durum cevap verilmeyecek kadar vahim demek 🙂 eyvallah
Hasan Bey, Anlaşıldığı kadarı ile şanzımanı uzun süre 3.vites olmadan çalıştırmışsınız ve şu anda muhtemelen balataları yanmış durumda. Bu şanzıman garantili olarak revize edilebilir fakat öncelikle şu anda sizin aracınızdaki arıza kodlarına ihtiyacımız bulunmaktadır.
önce kodları öğrenip sonra size geliyorum demek oluyor bu sanırım. teşekkürler.
2006 1.8 honda civic yari otomatik aracim p0919 ve p0909 hata kodu veriyor ve arac su anda calismiyor nasil bir yol izlemem gerekir yardimci olursaniz sevinirim birde robotu ve vites degistiricileri gondersem tamiri mumkun mu
Merhaba iyi günler 2013 model focus powershift 1.6 benzin ( lpg yok)
Aracım var araç 52bin km de aracı alalı yaklaşık 5 ay oldu ya aldığımda vardı havalar soğuktu camlar kapalı olduğu için fark ermedim şimdi havalar ısındı camları açıyorum geçenlerde sanzimandan şikirti sesleri duymaya başladım herhangi performans kaybı anormal bir durum vs yok ama bu ses beni rahatsız etmeye başladı düz yolda sıkıntı yok ama yokuşa denk geldiğinde 1.ve 2 vites aralığında bu sesi duyuyorum devirlendiginde ses yok
Bide parke taşları üzerinde giderken o sesleri duyuyorum bunun nedeni ne olabilir yardımcı olursanız çok memnun olurum
Ömer bey, öncelikle lütfen yetkili servise gidip aracınız ve şanzımanınız ile ilgili güncelleme var ise yaptırın. Eğer probleminiz devam ediyorsa buyurun burada aracınızı birlikte test edip yardımcı olmaya çalışalım.
Merhaba ,
2007 model vw jetta 6 ileri otomatik vites aracım 3. vitesten 4.vitese geçmeden önce devir ibresi aşağı iniyor ve daha sonra 4.vitese geçiyor. boşa atıyor gibi bişey oluyor. bunun nedeni nedir acaba. yardımcı olursanız memnun olurum.
Murat Bey, Aracınızda Aisin üretimli 09G şanzıman bulunmaktadır. Bu şanzımanlar yüksek kilometrelerde önce valf-gövdesi, selenoid arızaları vermeye başlarlar. Eğer problemin başında iseniz büyük ihtimalle sadece selenoidlerinize burç değişimi gerçekleştirilerek arızanız ortadan kalkabilir.