- Anasayfa
- Hakkımızda
- Otomatik Şanzıman Tamiri
- Valf Gövdesi
- Tork Revizyon
- Satış
- Sıfır Otomatik Şanzımanlar
- Yenilenmiş Otomatik Şanzımanlar
- Alfa Romeo Otomatik Şanzıman
- Audi Otomatik Şanzıman
- Bmw Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 1.16i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 1.18i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.16i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.18d Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.18i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.20i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.20d Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.25i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.30i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 4.18i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 5.20d Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 5.20i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 5.25d Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 5.28i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 5.30 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 7.30i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 7.40i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw X1 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw X3 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw X5 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw X6 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Chevrolet Otomatik Şanzıman
- Chrysler Otomatik Şanzıman
- Citroen Otomatik Şanzıman
- Chery Otomatik Şanzıman
- Dodge Otomatik Şanzıman
- Fiat Otomatik Şanzıman
- Ford Otomatik Şanzıman
- Hyundai Otomatik Şanzıman
- Hyundai Accent Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai Elantra Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai Getz Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai i10 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai i20 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai i30 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai ix35 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai Santa Fe Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai Sonata Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai Tucson Otomatik Şanzıman Tamiri
- Infiniti Otomatik Şanzıman
- Isuzu Otomatik Şanzıman
- Jaguar Otomatik Şanzıman
- Jeep Otomatik Şanzıman
- Kia Otomatik Şanzıman
- Lancia Otomatik Şanzıman
- Land Rover Otomatik Şanzıman Tamiri
- Maserati Otomatik Şanzıman
- Mazda Otomatik Şanzıman
- Mercedes Otomatik Şanzıman
- Mercedes A180 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes C180 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes C200 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes C220 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes CLA Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes CLK Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes CLS Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E180 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E200 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E220 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E250 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E270CDI Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E320 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E350 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes G Serisi Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes ML Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes S320 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes S350 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes S400 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes S500 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes Sprinter Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes Vaneo Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes Vito Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes Viano Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Otomatik Şanzıman
- Nissan Almera Otomatik Vites Arızaları ve Çözümü
- Nissan Juke Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Maxima Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Micra Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Navara Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Note Otomatik Vites Arızaları ve Çözümü
- Nissan Pathfinder Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Primera Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Qashqai Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Terrano Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan X-Trail Otomatik Şanzıman Tamiri
- Opel Otomatik Şanzıman
- Peugeot Otomatik Şanzıman
- Peugeot 206 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 207 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 208 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 2008 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 306 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 307 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 308 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 3008 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 406 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 508 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 5008 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Porsche Otomatik Şanzıman
- Renault Otomatik Şanzıman
- Renault Captur Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Clio Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Fluence Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Kadjar Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Koleos Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Laguna Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Megane Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Scenic Otomatik Şanzıman Tamiri
- Saab Otomatik Şanzıman
- Seat Otomatik Şanzıman
- Skoda Otomatik Şanzıman
- Ssangyong Otomatik Şanzıman
- Suzuki Otomatik Şanzıman
- Volkswagen Otomatik Şanzıman
- Volkswagen Amarok Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Bora Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Caddy Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen CC Otomatik Şanzıman Tamiri VW
- Volkswagen Golf Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Jetta Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Passat Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Polo Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Tiguan Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Touareg Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Transporter Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volvo Otomatik Şanzıman
- Video-Galeri
- Haberler
- İletişim
iyi çalışmalar benim aracım 2011 audi a6 triptonik vitese geçemiyorum..Sıkıntı ne olabilir
Selamün aleyküm Cruze 2011 ls otomatik B270A-02 arıza kodu araç P de takılı kalıyor manuel olarak kilitten çıkarıyorum tekrar P ye aldığımda gene takılıyor aracın vites geçişlerinde bi sıkıntı yok ileri geri harekt ediyor ama P ye aldığımda tekrar vitese geçiremiyorm beyne su gitti tahminim ne yapmam gerek yardımcı olurmusunuz bu konuda
ilker Bey, sorun şanzımanınızda değildir. İyi bir elektronikçiye gidip kısa devre olan yeri tespit ettirmeniz gerekmektedir.
Sorun bcm modülü bunun tamiri olacak tahmini ne kadar fiyat çıkar yada çıkması bulunurmu
ilker Bey, modül tamiri konusunda bir bilgimiz bulunmuyor maalesef…
Aracım 2006 model 1.2autenic Renault Clio vites aniden manuel e geçip yada tamamen gecmiyerek ani değişimler gösteriyor ya da tamamen korumaya alıyor iki ayrı ustaya gotirmeme rağmen arıza giderilemedi
Merhaba Hakan Bey, aracınızda bulunan Quickshift şanzımana maalesef hizmet vermiyoruz.
Benim a4 b7 kasa otomatik aracımda vites gösterge ekranı bazen kayboluyor. Şanzıman beyninde sıkıntı olduğunu söylediler yaptırdım ama tekrar aynı arızayı verdi. Sorun ne olabilir acaba? Elektriksel bir problem olabilir mi?
Yusuf Bey, sorun elektriksel. Arıza kodunuza baktırırsanız daha sağlıklı olur, sorun şalterden, şalter tesisatından veya beyinden olabilir.
hayırlı gunler aracım 2001 model megan 1 1.6 16 valf rxt otomatık modelıdır.benım auto lambası yanıyordu adana da şanjıman ustasına goturdum ıkı selenoıd basınç sensoru ve yağ değişti yağı mobıl marka yağ koydu usta ,ama şu an yıne ara ara auto lambasını yakıyor araç çok ağır kalkıyor ve 1 den 2 ncı vıtese ve 4 üncü vitese geçeceği zaman vuruntu yapıyor ama şanjıman soğuk ıken yapmıyor ısınınca vuruntu yapıyor şimdide usta bana dıyorkı şanjıman beynını değişecez dıyor ben adana kozan ılçesındeyım ne yapmam lazım lutfen bı yol gosterın bana zaten 2 bın lıraya yakın harcadım ama hata haala devam edıyor bıd ebeyın değişecek dıyor bana
yukardakı soruma ek olarak aracın şanjıman ecu beynını bağlattım hata olarak verdığı vıtes kutusu çıkış devir kaptör devresı
çok işlevlikontaktör p/n kontağı devresi arızası verıyor ,ama vıtes kutusu devır kaptorü değiştı hata yıne devam edıyor
2011 model hyundai accent era dizel otomatik aracım basınç kontrol selenoidi A Elektrikli hata koduyla arıza veriyor kalkışlarda zorlanıyor ve 100 km hıza çıktığımda vites değişmiyor çözümü nedir bilgilendirirseniz sevinirim manisa’da yaşıyorum
2005 model Opel Astra 1.6 enjoy otomatik aracım manuel moda geçmiyor neden oluyor acaba şanzıman beynini değiştirdik
Ustam selamlar aracım 2001 citroen saxo otomatik vites 80 bin km de aracımdaki arıza şöyle bazen geri vitese geçtiğinde araba hareket ederken fren sıkarmış gibi gidiyor kasıyo araba kendini boşa atıp tekrar takınca düzeliyor bide bunu nadir yapıyor vites d konumdayken gaz basıyorum gitmiyor araba ama devir saati yükseliyor
Araç 2001 model Peugeot 306 araç ısındığında dururken ve kalkarken 1.vites geçişinde çok sert bir vuruntu yapıyor ve daha sonra vites D konumunda olmasına rağmen bağırtıyor gitmiyor kontağı kapatıp 5 dakika sonra çalıştırdığımda bı problem yokmuş gibi hareket ediyor spor ve kar modu ışıkları yanıp sönüyor sürekli
Merhaba Hasan Bey aracınızda mevcut bulunan AL4 şanzımana şuan pandemi dolayısıyla hizmet veremiyoruz. Selenoid ve yağ kontrolü yaptırınız.
Aracım 2004 passat otomatik Şanzuman şehir içi kullanımda 3 den 2 ye düşerken ara sıra vuruntu yapıyor. Diğer gibi hiç bi vites gecişlerinde sıkıntı yok. Neden yapar ustam.
Merhaba Enes Bey aracınızdaki arıza selenoid arızasıdır ilk olarak selenoid kontrolü daha sonra sanzıman içi kontrol yaptırınız.
Golf 4 otomotik 1999 aracim bazen vites atmiyor bazen de yuksek devirlerde atiyor bazen de normal calisiyor bu neden kaynaklanir
Merhaba Taner Bey aracınızdaki problem hidrolik beyin kaynaklı bir arızadır beyin ve selenoidlerinizi test yaptırmanız gerekiyor.
Aracim 3 ay once yapildi komple sanzuman usta sadece mekotronik beynj degismedi dedi ondan kaynakli olabilir mi
Aracim 3 ay once arizalandi komple sanzuman yapildi degismeyen sadece mekotrinik beyin kaldigini ve yapan usta ondan kaynaklandigini soyledi ben de bitlis de gorew yapiyorum aracimi osmaniyede yaptirdim memleketim orasi usta mekotronik beynin degismesi gerektigini soyluyor ama bn burada sokecek biri olmadigindan cok zor durumda kaliyorum
Merhaba Taner Bey arızasını bahsetmiş olduğunuz aracınızın marka model ve motor hacmi nedir. Bizimle bu bilgileri paylaşırsanız size daha sağlıklı bilgi verebiliriz.
merhaba. 2002 model vw bora 1.6 otomatik benzinli aracım d modunda hiç vites atmıyor 100km hızda 4bin devire ulaşıyor sorun ne olabilir .?
Merhaba Kazım Bey aracınızdaki problem beyin selenoid arızasıdır. Aracınızın selenoid ve hidrolik beyin kontrolünü yaptırmanız gerekiyor.
cevabınız için teşekkür ederim. bugün aracı kullanırken ısındıktan sonra vites atmaya başladı d modunda ama soğukken durum aynı yine.
Merhaba Kazım Bey aracınızın arıza kodlarını bizimle paylaşırsanız size yardımcı olmak isteriz.
Merhaba, 1997 model 1.6 otomatik polo aracım var. Sabahları aracım bir süre hareket etmiyor. Daha sonra bir anda vuruntulu kalkıyor. Arac ısındıktan sonra gün boyu normale dönüyor. Sebebi nedir.
Merhaba 2011 micra cvt 1.2 aracım var kalkışlarda bazen boşta kalıyor 5 sn sonra vuruntulu vitese geçip kalkıyor. Bunu ara sıra bir defa yapıyor. Dur kalk trafikte vs freni bıraktığımda hareketsiz kalıyor 5 sn beklersem yada gaza basarsam harekete geçiyor. Bazen kasis için frene basıp yavaşladıktan sonra tekrar gaza basınca boştan vitese geçer gibi vuruntulu hareket ediyor. Bunuda ara sıra yapıyor. Sorun nedir ne kadarlık masraf olur.
Osman Bey, arabanızda ki sorun şaznıman beyniniz ve zincirinizden kaynaklanıyor olabilir.Sıcak bir çay içerken ücretsiz tespit ve ekspertiz hizmetimizden faydalanabilirsiniz.
Mrb. 2012 model Opel insignia edition kullanıyorum 2000 motor 130 bg. Otomatik. Vites küçültürken 5 ten 4 e düşerken sarsıntı yada vuruntu ( kerkinme) gibi bişey yapıyor N veya P konumundan D ye aldığımda ayağım firende ve harekete geçmeden D ye aldığımda bi sarsıntı yapıyor araç yolda giderken ışıklarda durmuştum kalkışta şanzıman arızası yazdı ve vites değiştirme di araç. Stop edip biraz bekledim normale döndü yola devam ettim Bursa’dan Gebze’ye kadar herhangi bir sorun yaşamadım sadece ara ara trafikte yavaşladığım vites düşerken sarsıntı yaptı konuyla alakalı öneride bulanabilirmisiniz ve tamiri ile yuvarlak bir rakam söyleye bilirmisiniz.
Merhaba Selim Bey, aracınızda AF40 tipi ince karter şanzıman bulunmaktadır. Söylediğiniz şikayetler şanzıman revisyonu işaret etmektedir. Fiyat konusunda detaylı bilgi için 0552 290 15 67 nolu telefonumuzu arayabilirsiniz. Teşekkkürler.
Kolay gelsin öncelikle
2002 330ci smg sanzıman aracımın şanzıman beyni değişti adaptasyon için bağlantı yaptığımızda şanzıman beynini görmüyor eskisinde de görmüyordu. Arac beyni ile şanzıman beyni arasındaki bağlantıyı Nasıl yaptıra biliriz?
Recep Bey, bu gibi durumlarda araçtaki EGS dahil bütün beyinlerin programlarının yeniden yüklenmesini tavsiye ediyoruz.
Merhabalar. Aracım peugeot 308 t9 kasa 2015 1.6 bluehdi otomatik şanzıman. Araçta P0741 arıza kodu var. Fakat aracın gidişinde ve vites geçişinde hiçbir sıkıntı yok. Arızayı sildirdim fakat kalıcı bir arıza. Sorun ne olabilir?
Harun Bey, tork konvertörünüz ve bu hattı tetikleyen şanzıman hidrolik beyniniz problemli olabilir. Müsait bir zamanınızda herhangi bir şubemize (İstanbul Levent, Kartal, Ankara, İzmir) uğrarsanız tamir konusunda size yardımcı olabiliriz.
İYİ GÜNLER VOLKSWAGEN 2008 GOLF 5 6 İLERİ OTOMATİK VİTES ARABAMDA VİTES 3. VİTESTEN YUKARI ÇIKMIYORDU TAMİRCİYE GÖTÜRDÜĞÜMDE ARACI CİHAZA BAĞLAYIP 6 NOLU SOLENOİDİN AÇMADIĞINI VE DEĞİŞTİRMEMİZ GEREKTİĞİNİ SÖYLEDİ .SOLENOİDİ DEĞİŞTİRMEMİZE RAĞMEN SORUN DEVAM ETMEKTE SORUNUN ŞANZIMAN BEYİN KARTINDAN KAYNAKLANDIĞINI SÖYLEDİ BU KARTIN SIFIR MALİYETİ ÇOK FAZLA OLDUĞU İÇİN ALAMIYORUM VE 2. ELİDE YOK. BU SORUNUN BEYİNDEN OLMA İHTİMALİ NEDİR.KART NO:09G927750 ET
Metehan bey, bu araçların TCM üniteleri kolay kolay arıza atmaz. Arkadaşımız nasıl böyle bir yorum yapmış anlayamadık. Arıza kodunuzu paylaşırsanız, boşu boşuna masraf yapmazsınız. Eğer arıza kodunuzu bilmiyorsanız İstanbul Levent, İstanbul Kartal, Ankara veya İzmir şubelerimizden birisine uğrayıp hem bu koda baktırabilir, hem de ücretsiz arıza tespiti hizmetimizden faydalanabilirsiniz.
Merhabalar..2000 model 2.0 motor Laguna aracım var.Aracımla 50-60 km yol yaptıktan sonra auto lambasını yakıyor 4 ncü vitese atmıyor…Sakin kullanılırsa bir sorun yok,fakat biraz devirli kullanılırsa 120 km’lere çıkınca 4 ten 3 e çekiyor…Kontak aç/kapa yapınca lamba sönüyor…Vereceğiniz cevap için şimdiden teşekkür ederim iyi çalışmalar
Merhaba Burhan Bey, öncelikle aracınıza cihaz bağlatıp arıza kodu olarak ne verdiğine bakılması gerekir. Fakat şirket olarak şu an sizin aracınızda bulunan DPO şanzımanına hizmet vermemekteyiz.
Bana hizmet vermenizi istemiyorum…Sadece ne yapmam gerektiğini, hangi parçadan kaynaklandığını söylemeniz yeterli..Aracı ilk aldığımda auto lambasını yaktı ve araç 3ncü viteste kalıyordu,aç-kapa sönüyordu selenoidlerden birini değiştirdim o arızası düzeldi fakat bir iki ay sonra bu arıza başladı 4 e atmama…Arıza koduna gelince, Bir sürü kod veriyor videosu telefonumda kayıtlı genelde kısa devre diyor…Nokta atışı kimse yapamıyor, İstanbul’daki bütün otomatikçileri tanıyorum (Bende otomotiv sektöründeyim bu arada) En iyisi ben size watshapp numaranıza arıza kodlarını atayım, birde kendiniz geliştirdiğiniz cihazınızla selenoidlere basınç uygulayıp şanzımanı sökmeden arıza tespiti yaptığınızı okudum yorumlara verdiğiniz cevaplarda…Bana böyle bir iyilik yapıp arıza tespiti yaparsanız sevinirim…Teşekkür ederim hayırlı akşamlar
0552 606 87 84 nolu telefon numarasına whatsapp’dan arıza kodlarını gönderebilir misiniz? En azından arıza kodlarına bakarak size yardımcı olmaya çalışalım.
opel astra j sedan 2012 1.4 turbo otomatik benzinli aracım 135.000 km de şanzıman yağı değişmem gerekiyor mu. ve vites geçişlerinde sıkıntı yok ama N (boş) modundan P (park) moduna alırken biraz zorlanıyor. vites halatında sıkıntı olabilir mi .Yardımcı olabilirseniz sevinirim kolay gelsin iyi çalışmalar.
Merhaba Aykut Bey, vites halatınızı kontrol ettirmenizi öneririz. Şanzıman yağını 135 bin km ye kadar değiştirmediyseniz ve sürüşle alakalı problem yaşamıyor iseniz değiştirmenizi önermeyiz.
Mrhaba benim 2003 model range rover vogua aracımda vites düşürürken veya vites yükseltirken çok sert hissettirme var viteslerim geçiyor sorun yok ama gazdan ayagığımı ceksem bile kulak kopuk gibi oluyor ama kulaklar sağlam birde gaza basıp hızlanıcam devir yükseliyor hemen vites atıyor buda sonradan cıkan bir durum
Merhabalar kolay gelsin.
1999 model Golf 4 aracımda vuruntulu vites geçiş oluyor 2. bir sorun ise bazen durduğumda d konumunda ayağımı frenden çekip gaza bastığımda sanki boştaymış gibi hareket etmiyor 1-2 saniye sonra tekrar kavrayıp hareket ediyor birde nadiren aracın gittiği hız ve devir değişiyor yani 100 km hızla normalde 3000 devir ile giderken birden devir 3300 lere çıkıyor fakat hız değişmiyor
Merhaba Murat Bey, çok yüksek ihtimalle aracınızın şanzıman beyninde arıza var. Bu arıza şanzımanın içine de sirayet etmiş olabilir. İncelemeye alınması gerekiyor.
Merhabalar kolay gelsin 2012 2.0 CDTI. Opel Insignia aracım ısınca ışıklarda durduğum da veya durup kalkacağım zaman ayağımı frenden çektikten 1 saniye sonra sanki arkadan biri vurmuş gibi yapıyor ne yapmamı önerirsiniz yağını serviste değiştim yine aynı bu arada tşkler
Merhaba, bu araçlarda ısındıktan sonraki vuruntuların sebebi büyük oranda şanzıman içinden kaynaklanabiliyor. Şanzıman içi arızalı olduğunda yağ değişimi de yapsanız arızayı çözemezsiniz maalesef. Size en yakın servisimize uğrayıp ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz. Detaylı bilgi için 0552 606 87 84 nolu telefondan bize ulaşabilirsiniz.
Son Yazılar
Son Yorumlar
Arşivler
Kategoriler
Meta
Haberler