Mercedes Vito otomatik şanzıman tamiri için doğru yerdesiniz. Vito araçlarınızın otomatik vites problemlerine garantili çözüm üretmekteyiz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman tamir merkezi olan firmamızda Mercedes-Benz marka araçların her çeşit otomatik şanzıman arıza tespit, bakım, tamir, yedek parça ve satış hizmetini üstün kalite anlayışımız ve alanında uzman teknik ekibimizle sizlere sunmaktayız.
Mercedes Vito Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul, Ankara, Bursa ve İzmir‘deki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır. Firmamızda tamirini gerçekleştirdiğimiz Mercedes-Benz Vito otomatik şanzıman tipleri:
- Mercedes Vito W639 722.6 5 vites Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes Vito W447 722.9 7 vites Otomatik Şanzıman Tamiri
722.6 5G-Tronic Otomatik Şanzıman Arızaları
Mercedes imali 722.6 serisi şanzımanlarda en belirgin sıkıntı, otomatik şanzıman vites geçiş sorunudur. Özellikle R ve D’ye alınca ve 1-2 vites geçişleri esnasında, şanzımanda müşterileri en fazla rahatsız eden arızaların başında gelmektedir.
5G-Tronic şanzımanların tork konvertörleri oldukça hassas olup, özellikle 80-90 km hızlarda kasada titreme yapmaktadır. Tork konvertör arızasının bir diğer belirtisi sabit hızda giderken devir saatinde gezintidir.
Ayrıca yüksek kilometrelerde otomatik şanzıman basınç kayıpları, gaza yüklenince aracın boşa düşmesine (devir saatinin yükselmesine) ve otomatik vites vuruntusuna sebep olmakta, bazı durumlarda soğukken her vites geçişinde 1500-2000 devir arası devir saatinin sürekli oynamasına neden olabilmektedir.
Şanzıman kartı bozulması bir başka 722.6 şanzıman arızasıdır. Bozulmuş olan kart üzerinde elektronik akımlar birbirine karışır ve doğru vites geçişi sağlanamaz. Kullanıcılar bu şikayeti istenilen vites yerine bir başka vitese geçme, vites karıştırma olarak tarif etmektedirler.
722.9 7G-Tronic Otomatik Şanzıman Arızaları
7G Tronic şanzımanların en bilinen arızaları şanzıman elektronik kartının üzerindeki hız sensörlerinin bozulmasıdır. Bilgisayar ile bağlandığınızda şu arıza kodlarının bir veya birkaç tanesini görebilirsiniz:
- P0717 – Signal from Y3/8n1 turbine sensor
- P0718 – Faulty unit Y3/8n1
- P2767 – Signal from Y3/8n2 turbine sensor
- P2768 – Faulty unit Y3/8n2
7G Tronic şanzımanların bilinen bir başka problemi devir saatinde gezinmedir. Tork konvertör tamiri ile bu problem ortadan kaldırılabilmektedir.
Garantili Vito Şanzıman Tamiri
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Mercedes otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
Mercedes Vito otomatik şanzıman tamiri fiyatı
Mercedes Vito Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
Mercedes Vito Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz , Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Mercedes Vito Şanzıman Yağı Değişimi
Mercedes Vito şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Mercedes Vito otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Mercedes Vito şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Mercedes Vito şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Ustaya Sor – Mercedes Vito Otomatik Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
- Aracınızın model yılı
- Aracınızın motor hacmi
- Aracınızın yakıt tipi
- Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ferhatpaşa, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü yaptırabilirsiniz.TÜM SERVİSLERİMİZ RANDEVULU ÇALIŞMAKTADIR , LÜTFEN RANDEVU TALEP EDİNİZ.
Eğer Mercedes Vito aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
Vito 115 cdi
2004 Model
2.2 motor hacmi
Dizel
Aracım otomatik şanzımana sahip P ye aldığımda araç duruyor ama kadranda P yerine R yazıyor. Sonrasında P den başka bir moda almak istediğimde P de sabit kalıyor kontak kapatıp açınca düzeliyor.
Emre Bey, problem şanzıman kartından kaynaklanıyor gibi gözüküyor. Kart değişimi ile sorununuz büyük ölçekte çözülecektir.
Selam ben Ali 110 1996 madel otomatik vites aracım zaman zaman küçük bir sarsıntı ili ses yapıp srs lambası yanıyor ve şanzıman kendini korumaya alıyor kalkışlarda zorlanıyor biraz kontak kapalı durunca normale dönüyor
Aracım 2005 model 111 CDI, manuel vites olan arabamı otomatik şanzıman yaptırmak istiyorum maksimum kac para tutar ?
2000 model 112 cdi otomatik 4 vites bakmıyor musunuz
Benim araç 112cdi 2002 vito otomatik aracım yerinden kalkmıyor bütün viteslerde yürümüyor aria ne olabilir
Aziz Bey, muhtemelen şanzımanın içerisinde kalkış tası ile ilgili bir arızanı mevcut.
Aracim 1999 vito L 113 otomatik vites arizasini gideremedik. Sanziman dediler cikma sanzimanla degistirdik, beyin dediler beyin bulduk ama nafile. Aracta sadece 3. vites var, 3 le kalkip 3 le gidiyor, diger viteslere gecmiyor.
Merhaba Mehmet Bey, 1999 model vito araca hizmet vermemekteyiz.
Merhaba ustam benim aracım mercedes vito 112cdi w class otomatik 4 vites aracımı çalıştırdım 100 metre gittim sankii arabanin altindan birsey siyrildi gibi bisi hisettim Araç gitmedi vitesleri degistiridim yine gitmedi herkes direk sanzuman değişecek diyip duruyor aracı r ye alıyorum gaz veriyorum sanki sac saca sürter gibi ses geliyor sence sorun nedir fikir verirsen çok sevinirim 05444110994
Merhaba Mustafa Bey, 4 ileri vito araca hizmet vermemekteyiz.
W639 2006 otomatik vianom var araç soğukta geri kalkmiyor gazda yemiyor geç dolduruyor. Ileride biraz zorlanıyor. Isınınca düzeliyor ve araç geri kaydirmaya başladı rampada. Tork konvektorünu tamir ettirdik olmadi. Baska neden olur acaba.
Hakan Bey, şanzımanınız içerisinde mekanik bir kaçırmadan kaynaklı bu sorunları yaşıyorsunuz şanzımanınızın revizyon olması gerekmektedir.
Merhaba Vito 2001 otomotik vites araba almayı düşünüyorum.saticinin söylediği şanjiman içinin komple Gürcistan’da getirilip değiştirdiğini.araba soğukken sadece 1 vitestede 2 ye geç geçip titredigini söyledi.sadece soğukken.diger viteslerde hiç sıkıntı yoktur dedi sicakken herhangi bi sıkıntı olmadığını.ustanin dediğinde sanjiman beyninin sadece geç algıladı bunun herhangi bi sorun yaratmayacagini söyledi.sizden yardım bekliyorum.saygilar.
Nihat Bey, bahsettiğiniz bu çıkma şanzımanda soğukken sorun yaşayıp, sıcakken bir sorun yaşamama durumunuz olabilir fakat ilerleyen zaman içerisinde bozuk valfleriniz yada piston kanallarınız daha fazla aşındığı için her iki durumda da sorunlar yaşamaya başlarsınız.
2001 model 112 CDI vites geçişi birden geçmez oldu. SorunElektronik mi mekanik mi neden kaynaklı olabilir. acaba.
Dursun Bey, vites geçişi birden geçmez oldu derken vites durumunuz beli bir viteste takılı mı kaldı yoksa vuruntulu bir geçiş mi yapıyor? Konuyu biraz daha açıklayabilirseniz size daha iyi yardımcı olabiliriz.
2004 Mercedes Vaneo Dizel Otomatik P den D ye geçiyor araç hareket etmiyor.Boşa Alıp tekrar D ye aldığımda Normal hale geliyor.Ne yapmalıyım.Tşk.
Merhaba Ali Bey, 2004 model vaneo araca hizmet vermemekteyiz.
2001 model otomatik şanzıman beyni tesisatı varmı elinizde
2001 model 112cdı otomatik şanzıman araç 3 üncü viteste sabit kaldı geriye takınca vuruntu yapıyor birde teker işareti ve EBV lambası sabit yanmaya başladı ne yapabilirim
Merhaba, 2001 model Vito araçta bulunan şanzıman modeline hizmet vermemekteyiz.
Son Yazılar
Son Yorumlar
Arşivler
Kategoriler
Meta
Haberler