LandRover Discovery otomatik şanzıman problemi yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Discovery araçlarınızın otomatik vites problemlerine garantili çözüm üretmekteyiz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman tamir merkezi olan firmamızda Discovery otomatik şanzıman tamiri, arıza tespiti, bakımı, yedek parça ve satış hizmetini üstün kalite anlayışımız ve alanında uzman teknik ekibimizle sizlere sunmaktayız.
Land Rover Discovery serisi araçlarında ZF şanzıman kullanmaktadır. Firmamızda tamirini gerçekleştirdiğimiz Discovery otomatik şanzıman tipleri:
Discovery 3: ZF 6HP26 Otomatik Şanzıman Tamiri
Discovery 4: ZF 6HP26 ve 6HP28 Otomatik Şanzıman Tamiri
Discovery 4: ZF 8HP70 Otomatik Şanzıman Tamiri
Discovery 5: ZF 8HP45 ve 8HP70 Otomatik Şanzıman Tamiri
Discovery Sport: ZF 9HP48 Otomatik Şanzıman Tamiri
Discovery Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.
Discovery 3 & Discovery 4 Otomatik Şanzıman Arızaları
Discovery 3 ve Discovery 4 araçlarda kullanılan 6HP serisi şanzımanların ortak arızaları şunlardır:
Vites geçişlerinde boşa düşme, kaçırma ve araç devrinin artması: Bu arızalar özellikle gaza yüklenildiğinde ve rampada kendisini belli ederler. En çok karşılaşılanı 5.vitese devirlenmede problem, 1’den 2.vitese geçerken zorlanmas hissi ve vuruntu, 5’ten 4.vitese geçerken boşa düşme hissidir. Eğer bu arızalar ilerlemişse ekranda “transmission fault” hatası belirir ve şanzıman arıza lambası yanar.
Pozisyon şalteri problemleri: Bir diğer problem ise motoru çalıştırdığınızda park konumunda gelen bir vuruntudur. Bazen araç lambada dururken kendisini boşa veya parka alabilir.
Tork konvertör problemi: 1500-2000 devirde sabit hızda giderken devir saatinde gezinti ve 80-90 km’de araçta titreme en belirgin tork konvertör arızalarıdır. Kalkışta viteste titreme – özellikle rampada tork balatasının bittiğini göstermektedir. Tork konvektör revizyonlarında ileriye dönük problemler olmaması için şanzıman beynininde işlemler esnasında test edilmesini önermekteyiz.
Discovery 4 & Discovery 5 Otomatik Şanzıman Arızaları
Discovery 4 ve Discovery 5 araçlarda kullanılan 8HP serisi şanzımanların ortak arızaları şunlardır:
Eşanjör ( Yağ soğutucusu) patlaması: Şüphesiz şanzımanın başına gelen en kötü şeydir. Şanzıman içerisi su karışır. Bazı servisler şanzıman yağının değiştirilmesi önersede maalesef bu işlem çözüm değildir. Bu olay başımıza geldiğinde şanzımanın iç kısmına giren su balataların şişmesine ve şanzıman beynin ara contasının işlevini yitirmesine sebebiyet vererek vites geçişlerinde vuruntular, durmaya yakın vuruntular, aracın vites konumlarını D ve R olarak değiştirdiğimizde vuruntu-çift doldurma gibi problemlere sebebiyet verir. Yapılması gereken şanzımanın açılması ve giren suyun verdiği zararın gözlemlenmesi buna bağlı olarak şanzımanın revizyon edilmesi.
Tork arızası: 1300-2000 devir arası silkemele, 70 km hızda kasa titretme ve devirde dalgalanma en belirgin tork konvektör (türbin) arızalarıdır. Tork konvertörünün revizyon olması ve ileriye dönük sıkıntılar olmaması için şanzıman beyni kontrollerinin yapılmasını önermekteyiz.
Discovery Tork Konvertör Tamiri
Gizli balata (captive-clutch) sistemine sahip 6HP serisi tork konvertörleri, eğer firmamızda olduğu gibi, ön yükleme test cihazı yardımı ile revize edilmezse, kısa süre sonra tekrar problem yaşamanız muhtemeldir. Türkiye’nin en modern ve yüksek teknoloji tork konvertör makinalarına sahip firmamızda 6HP ve 8HP ZF şanzımanlara ait tork konvertörleri tam otomatik makineler ile garantili olarak yenilenmektedir.
Firmamızda yapılan işlemler ile ilgili kısa tanıtım videomuzu izleyebilirsiniz.
Garantili Discovery Şanzıman Tamiri
Atco Mühendislik olarak Discovery otomatik şanzıman arızalarına garantili çözümler üretmekteyiz. Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Land Rover Discovery ZF otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
Landrover Discovery Otomatik Şanzıman Tamiri Fiyatı
Land Rover Discovery Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
Land Rover Discovery Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Ustaya Sor – Land Rover Discovery Otomatik Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
Aracınızın model yılı
Aracınızın motor hacmi
Aracınızın yakıt tipi
Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ferhatpaşa, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü yaptırabilirsiniz.TÜM SERVİSLERİMİZ RANDEVULU ÇALIŞMAKTADIR , LÜTFEN RANDEVU TALEP EDİNİZ.
Eğer Land Rover Discovery aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
25 thoughts on “Discovery Otomatik Şanzıman Tamiri”
Merhaba. Discovery3 aracım hafif rampalarda titreme yapıyor. Konfor iyice düştü. Devir saatinde yükselme düşme oluyor. Genellikle 1500-2000 arasında yapıyor. Tork konvertörü oldugunu düşünüyorum. Teşhis sanırım ücretsiz. Bağlayıcı olmamakla birlikte yaklaşık tamir ücretini belirtirseniz ilk fırsatta gelmek isterim.
Halil Bey, bahsettiğiniz tork arızası olarak gözükmektedir. Teşhisimiz ücretsizdir. Yaklaşık tamir tutarı, araç komple bize gelmesi durumunda 3.000-3.500 TL aralığındadır.
Merhaba Efendim aracınızdaki problem şanzıman kolu kaynaklı bir problem yada halatlardan mevdana gelen bir arıza olabilir. Dilerseniz ücretsiz cihaz ve yol testi için İstanbul yada İzmir şubelerimize bekleriz.
Merhaba discovery 3 aracım da bazen ekranda f harfi çıkıyor aracım çekmiyor ve yokuşlarda özellikle kalıyo nedeni şanzıman lamı alakalı bilgi alabilirmiyim teşekkürler
Yasin Bey, aracınızı bir cihaza bağlattığınızda bir arıza kodu verecektir. Bu kodu bizimle paylaşırsanız daha fazla yardımcı olabiliriz. Bahsettiğiniz problem şanzıman torkundan yapabileceği gibi elektriksel bir problem de olabilir.
Aracımın ekranında transmission fault limited gears available yazısı çıkıyor ve F harfi çıkıyor aracım Discovery 3 tahmini masraf ne kadar olur acaba Bilgi verirseniz sevinirim Teşekkür ederim
Yasin Bey, eğer torkunuz arızalı ise yaklaşık 3.500-4.000, şanzımanınız arızalı ise 10.000 TL civarında çıkacaktır. Kesin maliyet ancak aracınız incelendikten sonra söylenebilir.
Hasan karadeniz / Cevapla 30 Ağustos 2020 at 12:49
Merhaba kurban bayramında ankara ya gitmek için yola çıktık aracım boluda arıza yaptı arazi şanzıman dişlisi sıyırdı çekiciyle ankara ya gittik şaşmaz sanayinde şanzımanın balatalarını ve yeni arazi şanzımanı aldık taktik şuanda fren yaparken durma noktasında vuruntu yapıyor geri viteste titreşim var vites geçişlerini hissettiriyor bu neden olabilir
Merhaba aracta hafif rampada titreme vardi, sanzuman yagini degistirdik ama duzelmedi, yorumlardan anladigim bende de tork arizasi mevcut. Benim sormak istedigim bu tamiri yaptirdiktan sonra ilave yag masrafi cikiyor mu? yoksa eski yag kullanilabiliyor mu?
Akif Bey, genellikle tork revizyonu yaptığımız zaman şanzıman yağını değiştiriyoruz, eğer yakın bir zamanda değiştirmemişseniz. Biz her daim müşterilerimize yeni yağ ile olan fiyatımızı veriyoruz. Gelmeden önce randevu almanıza gerek yoktur.
Merhabalar. Discovery 2 td5 aracımda 1 vites 2 ye geçerken ya rahat geçiyor yada yüksek deveride sıkıştırma ile geçiyor. Sıkıştırma ile geçtiğinde 3 vites in hızına yakın olduğu için hızlıca 3 geçip korumaya alıyor. M S uyarısı ile bu şekilde başlangıç vites 3 oluyor kapatıp tekrar açtığımız da uyarı gidiyor ve yine tekrarlıyor. Sizce sorunum nedir ne yapmalıyım.
Yüksel Bey, aracınızda ZF’nin 4HP22 serisi şanzıman var fakat Atco olarak biz bu şanzıman konusunda revizyon hizmeti sunmuyoruz. Muhtemelen şanzıman içerisinde mekanik bir takım sıkıntılarınız bulunmaktadır.
Merhabalar, bugün 2009 model discovery 3 2.7 satın aldım. Daha ilk gün bir arıza fark ettim. Araç özellikle 65-70 km hız aralığında titreme yapıyor (paletli zırhlı araçların bozduğu yolda hissedilen titreme gibi), daha hafifini 40-50km ve 90 km de de yapıyor. Yaptığım araştırmalar sonucu ve sizin sayfanızda okuduklarımdan sonra tork arızası olduğunu düşünüyorum.
tanıyı doğrulamak için size getireceğim. Ancak öncesinde sakıncası yoksa; 1. tork tamirinin yaklaşık maliyetini (tamir olursa ne kadar yenisi ile değişirse ne kadar) öğrenmek istiyorum. Ayrıca anladığım kadarıyla tork tamiri ile birlikte şanzımanda da birtakım tamirat gerekiyormuş, bu da gerekirse maliyet yaklaşık ne olur. şimdiden teşekkürler
merhaba discoveri 3 -2005 tv6 2.7 diezel aracım var
P takıkılı kaldı manuel cıkartık R;N;D calışıyor. Park a geri aldıgımızta terrar takılı kalıyor fren mucurunu degiştirtik ama olmadı
frene bastıgımızda Park ı boşaltmıyor o tık sesi yok
vites kutusu ve beyin iletişimi yok, beyin vites kutusunu görmüyor
manuel Park tan cıkararak aracı yerinden D yada R ile oynatabiliyourz fakat bi zorlama var gibi promlem nedir maliyeti ne olur
tşk
Merhaba Ahmet Bey aracınızdaki arıza elektrıksel kaynaklı bir arıza olarak görünmektedir. Öncelikle bulunduğunuz konumda bir cihaza bağlatırsanız bize arıza kodlarını göndermenizi istiyeceğim. Bize göndereceğiniz irtibat numaramız 0530 567 89 91 yada ücretsiz cihaz bağlantısı için İstanbul veya izmir şubelerimize bekleriz.
Merhaba bir konuda desteğinize ihtiyacım var aracım land rover discovery sport 2.0 lt 110 kw 150 hp 2016 model
Aracım soğukken vites değişikliğinde tekleme yapıyor sadece soğukken oluyor servis aracın şanzimanindan kaynaklandigini soyledi bunun tamir olma ihtimali varmi var ise kaç gün sürer ve ortalama nekadara mal olur fiyat teşekkürler
Mesut Bey, sıklıkla revizyon yaptığımız bir şanzıman türüdür. Ortalama tamir süremiz, gideceğiniz ildeki servisimizin yoğunluğuna göre 3 ile 7 işgünü arasında değişmektedir. Tahmini maliyet 12 ile 15 bin TL arasındadır.
2008 Discovery.3 2.7 V6 HSE aracım mevcut. Sapanca da ikamet ediyorum.
277.000 km.
1 problem 65km sabit hızda şanzumandan vuruntu sesi geliyor.
2. problem 90 km sabit hızda aynı ses geliyor.
Hızlanınca yada yavaşlayınca geçiyor.
Yerel bir servis tork konverter hatası dedi.
Muhtemel arıza maliyeti hakkında bilgi verebilirseniz , kesin tespit ve bakım için aracı getirebilirim.
Metin Bey, sabit hızda vuruntu genellikle torktan yapmaz. Atco Kartal’da yol testi esnasında araçtan veri alarak tork konvertörü arızalı mı değil mi teşhis yapabiliyoruz. Tork arızası ile şanzıman revizyonu arasında da ciddi maliyet farkı var. Dilerseniz bir uğrayıp ücretsiz ekspertiz işleminden faydalanın, onun üzerine maliyetleri görüşelim.
İyi günler 2010 land rower discovrey 4 230 bin km deki aracımda hareket halinde iken ekranda vites kutusu arızası uyarısı verdi.Aracı stop edip sonra çalıştırdığımda arıza silindi.Aracımın vites geçişlerinde bir anormallik yok.Sebebi ne olabilir teşekkürler..
İbrahim Bey, arıza kodu vermesi için aracın elektronik beyninin bir sensörden standart dışı bilgi alması gerekmektedir. Aracı stop edip çalıştırmakla arıza kaybolmaz, sadece geçici hafızadan silinir. Aynı koşul tekrarladığında, tekrar arıza atacaktır. Size daha detaylı bilgi verebilmemiz için arıza tespit cihazına bağlayıp arıza kodunu görmemiz gerekmektedir. İstanbul Levent, İstanbul Kartal, İzmir veya Ankara’daki noktalarımızdan birisinde bu koda ücretsiz olarak baktırabilirsiniz.
Merhabalar aracim 2008 discovery 3 2.7 dizel tork konvertörü yeni değişti sarsıntı ve sallama düzeldi fakat vites geçişlerindeki aralar uzadı ve geçişlerde vuruntu yapıyor birde yağ kaçağı başladı , yağın nerden geldiğinden emin değilim bunların neden olduğuyla ilgili yardımcı olurmusunuz teşekkür.
Merhaba Emre Bey, aracınızın şanzıman içinde ve şanzıman beyniyle alakalı basınç kaçağı söz konusu olabilir. Bir servise uğrayıp arıza kodlarına baktırmanızı öneririz. Beyindeki solenoidler arızalı olduğunda araçlarda vuruntular görülebiliyor.
Merhaba. Discovery3 aracım hafif rampalarda titreme yapıyor. Konfor iyice düştü. Devir saatinde yükselme düşme oluyor. Genellikle 1500-2000 arasında yapıyor. Tork konvertörü oldugunu düşünüyorum. Teşhis sanırım ücretsiz. Bağlayıcı olmamakla birlikte yaklaşık tamir ücretini belirtirseniz ilk fırsatta gelmek isterim.
Halil Bey, bahsettiğiniz tork arızası olarak gözükmektedir. Teşhisimiz ücretsizdir. Yaklaşık tamir tutarı, araç komple bize gelmesi durumunda 3.000-3.500 TL aralığındadır.
Disco 2 arabam var p ışığı yanmıyor ve p ye geçmiyor ama gidişinde diğer geçişlerde sorun yok
Merhaba Efendim aracınızdaki problem şanzıman kolu kaynaklı bir problem yada halatlardan mevdana gelen bir arıza olabilir. Dilerseniz ücretsiz cihaz ve yol testi için İstanbul yada İzmir şubelerimize bekleriz.
Merhaba discovery 3 aracım da bazen ekranda f harfi çıkıyor aracım çekmiyor ve yokuşlarda özellikle kalıyo nedeni şanzıman lamı alakalı bilgi alabilirmiyim teşekkürler
Yasin Bey, aracınızı bir cihaza bağlattığınızda bir arıza kodu verecektir. Bu kodu bizimle paylaşırsanız daha fazla yardımcı olabiliriz. Bahsettiğiniz problem şanzıman torkundan yapabileceği gibi elektriksel bir problem de olabilir.
Aracımın ekranında transmission fault limited gears available yazısı çıkıyor ve F harfi çıkıyor aracım Discovery 3 tahmini masraf ne kadar olur acaba Bilgi verirseniz sevinirim Teşekkür ederim
Yasin Bey, eğer torkunuz arızalı ise yaklaşık 3.500-4.000, şanzımanınız arızalı ise 10.000 TL civarında çıkacaktır. Kesin maliyet ancak aracınız incelendikten sonra söylenebilir.
Merhaba kurban bayramında ankara ya gitmek için yola çıktık aracım boluda arıza yaptı arazi şanzıman dişlisi sıyırdı çekiciyle ankara ya gittik şaşmaz sanayinde şanzımanın balatalarını ve yeni arazi şanzımanı aldık taktik şuanda fren yaparken durma noktasında vuruntu yapıyor geri viteste titreşim var vites geçişlerini hissettiriyor bu neden olabilir
Merhaba aracta hafif rampada titreme vardi, sanzuman yagini degistirdik ama duzelmedi, yorumlardan anladigim bende de tork arizasi mevcut. Benim sormak istedigim bu tamiri yaptirdiktan sonra ilave yag masrafi cikiyor mu? yoksa eski yag kullanilabiliyor mu?
Gelmeden once randevu almak gerekli mi?
Akif Bey, genellikle tork revizyonu yaptığımız zaman şanzıman yağını değiştiriyoruz, eğer yakın bir zamanda değiştirmemişseniz. Biz her daim müşterilerimize yeni yağ ile olan fiyatımızı veriyoruz. Gelmeden önce randevu almanıza gerek yoktur.
Merhabalar. Discovery 2 td5 aracımda 1 vites 2 ye geçerken ya rahat geçiyor yada yüksek deveride sıkıştırma ile geçiyor. Sıkıştırma ile geçtiğinde 3 vites in hızına yakın olduğu için hızlıca 3 geçip korumaya alıyor. M S uyarısı ile bu şekilde başlangıç vites 3 oluyor kapatıp tekrar açtığımız da uyarı gidiyor ve yine tekrarlıyor. Sizce sorunum nedir ne yapmalıyım.
Yüksel Bey, aracınızda ZF’nin 4HP22 serisi şanzıman var fakat Atco olarak biz bu şanzıman konusunda revizyon hizmeti sunmuyoruz. Muhtemelen şanzıman içerisinde mekanik bir takım sıkıntılarınız bulunmaktadır.
Merhabalar, bugün 2009 model discovery 3 2.7 satın aldım. Daha ilk gün bir arıza fark ettim. Araç özellikle 65-70 km hız aralığında titreme yapıyor (paletli zırhlı araçların bozduğu yolda hissedilen titreme gibi), daha hafifini 40-50km ve 90 km de de yapıyor. Yaptığım araştırmalar sonucu ve sizin sayfanızda okuduklarımdan sonra tork arızası olduğunu düşünüyorum.
tanıyı doğrulamak için size getireceğim. Ancak öncesinde sakıncası yoksa; 1. tork tamirinin yaklaşık maliyetini (tamir olursa ne kadar yenisi ile değişirse ne kadar) öğrenmek istiyorum. Ayrıca anladığım kadarıyla tork tamiri ile birlikte şanzımanda da birtakım tamirat gerekiyormuş, bu da gerekirse maliyet yaklaşık ne olur. şimdiden teşekkürler
merhaba discoveri 3 -2005 tv6 2.7 diezel aracım var
P takıkılı kaldı manuel cıkartık R;N;D calışıyor. Park a geri aldıgımızta terrar takılı kalıyor fren mucurunu degiştirtik ama olmadı
frene bastıgımızda Park ı boşaltmıyor o tık sesi yok
vites kutusu ve beyin iletişimi yok, beyin vites kutusunu görmüyor
manuel Park tan cıkararak aracı yerinden D yada R ile oynatabiliyourz fakat bi zorlama var gibi promlem nedir maliyeti ne olur
tşk
Merhaba Ahmet Bey aracınızdaki arıza elektrıksel kaynaklı bir arıza olarak görünmektedir. Öncelikle bulunduğunuz konumda bir cihaza bağlatırsanız bize arıza kodlarını göndermenizi istiyeceğim. Bize göndereceğiniz irtibat numaramız 0530 567 89 91 yada ücretsiz cihaz bağlantısı için İstanbul veya izmir şubelerimize bekleriz.
Merhaba bir konuda desteğinize ihtiyacım var aracım land rover discovery sport 2.0 lt 110 kw 150 hp 2016 model
Aracım soğukken vites değişikliğinde tekleme yapıyor sadece soğukken oluyor servis aracın şanzimanindan kaynaklandigini soyledi bunun tamir olma ihtimali varmi var ise kaç gün sürer ve ortalama nekadara mal olur fiyat teşekkürler
Mesut Bey, sıklıkla revizyon yaptığımız bir şanzıman türüdür. Ortalama tamir süremiz, gideceğiniz ildeki servisimizin yoğunluğuna göre 3 ile 7 işgünü arasında değişmektedir. Tahmini maliyet 12 ile 15 bin TL arasındadır.
İyi günler
2008 Discovery.3 2.7 V6 HSE aracım mevcut. Sapanca da ikamet ediyorum.
277.000 km.
1 problem 65km sabit hızda şanzumandan vuruntu sesi geliyor.
2. problem 90 km sabit hızda aynı ses geliyor.
Hızlanınca yada yavaşlayınca geçiyor.
Yerel bir servis tork konverter hatası dedi.
Muhtemel arıza maliyeti hakkında bilgi verebilirseniz , kesin tespit ve bakım için aracı getirebilirim.
Saygılarımla
İyi günler
Metin Bey, sabit hızda vuruntu genellikle torktan yapmaz. Atco Kartal’da yol testi esnasında araçtan veri alarak tork konvertörü arızalı mı değil mi teşhis yapabiliyoruz. Tork arızası ile şanzıman revizyonu arasında da ciddi maliyet farkı var. Dilerseniz bir uğrayıp ücretsiz ekspertiz işleminden faydalanın, onun üzerine maliyetleri görüşelim.
İyi günler 2010 land rower discovrey 4 230 bin km deki aracımda hareket halinde iken ekranda vites kutusu arızası uyarısı verdi.Aracı stop edip sonra çalıştırdığımda arıza silindi.Aracımın vites geçişlerinde bir anormallik yok.Sebebi ne olabilir teşekkürler..
İbrahim Bey, arıza kodu vermesi için aracın elektronik beyninin bir sensörden standart dışı bilgi alması gerekmektedir. Aracı stop edip çalıştırmakla arıza kaybolmaz, sadece geçici hafızadan silinir. Aynı koşul tekrarladığında, tekrar arıza atacaktır. Size daha detaylı bilgi verebilmemiz için arıza tespit cihazına bağlayıp arıza kodunu görmemiz gerekmektedir. İstanbul Levent, İstanbul Kartal, İzmir veya Ankara’daki noktalarımızdan birisinde bu koda ücretsiz olarak baktırabilirsiniz.
Merhabalar aracim 2008 discovery 3 2.7 dizel tork konvertörü yeni değişti sarsıntı ve sallama düzeldi fakat vites geçişlerindeki aralar uzadı ve geçişlerde vuruntu yapıyor birde yağ kaçağı başladı , yağın nerden geldiğinden emin değilim bunların neden olduğuyla ilgili yardımcı olurmusunuz teşekkür.
Merhaba Emre Bey, aracınızın şanzıman içinde ve şanzıman beyniyle alakalı basınç kaçağı söz konusu olabilir. Bir servise uğrayıp arıza kodlarına baktırmanızı öneririz. Beyindeki solenoidler arızalı olduğunda araçlarda vuruntular görülebiliyor.
Cevabınız için teşekkürler daha kapsamlı bilgi ve randevu için size ulasabilecegim WhatsApp numarası verebilir misiniz ? Teşekkürler.
Son Yazılar
Son Yorumlar
Arşivler
Kategoriler
Meta
Haberler