- Anasayfa
- Hakkımızda
- Otomatik Şanzıman Tamiri
- Valf Gövdesi
- Tork Revizyon
- Satış
- Sıfır Otomatik Şanzımanlar
- Yenilenmiş Otomatik Şanzımanlar
- Alfa Romeo Otomatik Şanzıman
- Audi Otomatik Şanzıman
- Bmw Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 1.16i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 1.18i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.16i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.18d Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.18i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.20i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.20d Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.25i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.30i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 4.18i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 5.20d Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 5.20i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 5.25d Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 5.28i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 5.30 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 7.30i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 7.40i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw X1 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw X3 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw X5 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw X6 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Chevrolet Otomatik Şanzıman
- Chrysler Otomatik Şanzıman
- Citroen Otomatik Şanzıman
- Chery Otomatik Şanzıman
- Dodge Otomatik Şanzıman
- Fiat Otomatik Şanzıman
- Ford Otomatik Şanzıman
- Hyundai Otomatik Şanzıman
- Hyundai Accent Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai Elantra Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai Getz Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai i10 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai i20 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai i30 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai ix35 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai Santa Fe Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai Sonata Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai Tucson Otomatik Şanzıman Tamiri
- Infiniti Otomatik Şanzıman
- Isuzu Otomatik Şanzıman
- Jaguar Otomatik Şanzıman
- Jeep Otomatik Şanzıman
- Kia Otomatik Şanzıman
- Lancia Otomatik Şanzıman
- Land Rover Otomatik Şanzıman Tamiri
- Maserati Otomatik Şanzıman
- Mazda Otomatik Şanzıman
- Mercedes Otomatik Şanzıman
- Mercedes A180 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes C180 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes C200 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes C220 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes CLA Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes CLK Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes CLS Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E180 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E200 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E220 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E250 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E270CDI Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E320 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E350 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes G Serisi Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes ML Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes S320 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes S350 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes S400 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes S500 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes Sprinter Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes Vaneo Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes Vito Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes Viano Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Otomatik Şanzıman
- Nissan Almera Otomatik Vites Arızaları ve Çözümü
- Nissan Juke Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Maxima Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Micra Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Navara Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Note Otomatik Vites Arızaları ve Çözümü
- Nissan Pathfinder Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Primera Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Qashqai Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Terrano Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan X-Trail Otomatik Şanzıman Tamiri
- Opel Otomatik Şanzıman
- Peugeot Otomatik Şanzıman
- Peugeot 206 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 207 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 208 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 2008 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 306 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 307 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 308 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 3008 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 406 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 508 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 5008 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Porsche Otomatik Şanzıman
- Renault Otomatik Şanzıman
- Renault Captur Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Clio Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Fluence Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Kadjar Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Koleos Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Laguna Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Megane Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Scenic Otomatik Şanzıman Tamiri
- Saab Otomatik Şanzıman
- Seat Otomatik Şanzıman
- Skoda Otomatik Şanzıman
- Ssangyong Otomatik Şanzıman
- Suzuki Otomatik Şanzıman
- Volkswagen Otomatik Şanzıman
- Volkswagen Amarok Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Bora Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Caddy Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen CC Otomatik Şanzıman Tamiri VW
- Volkswagen Golf Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Jetta Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Passat Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Polo Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Tiguan Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Touareg Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Transporter Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volvo Otomatik Şanzıman
- Video-Galeri
- Haberler
- İletişim
2007 model 1.6 benzinli-+tüplü clio aracım var
Şanzıman vurma yapıyordu şanzıman söküldü revizyonu yapıldı yapılırken yapan kişi garanti verdi sadece sorun çıkarsa şanzıman beyninden kaynaklı olabilceğini söyledi
Aracımda şuanki sorunum 2.vitesteyken vites atıyormuş gibi yapıyor araba baya sarsılıyor ama araç hala 2.viteste devam ediyor
Yardımcı olursanız sevinirim aracımı yerinize getirmeyi düşünüyorum
Burak Bey, aracınız 3.vitese hiç mi geçmiyor?
sayın atcoadmin megane 2 otomatik şanzıman aracım var. üstte yazılan arızanın aynısı bende de var. araç 2. viteste iken 3. vitese geçiyormuş gibi yapıyor bu sırada da sarsıntı yapıyor. daha sonrasında da 3e geçiyor diğer bütün viteslere geçiyor. aracı ilk çalıştırıp 1-2 kilometre gidene kadar 3. vitese geçiyormuş gibi yapsada sasıntı yapmıyor daha sonra tekrar sarsıntı yapmaya başlıyor. belirli bir süre gezdikten sonra sanırım şanzıman yağı tam olarak çalışma sıcaklığını bulunca yine 3. vitese geçiyor gibi yapsa da sarsıntı çok az yapıyor.
Merhaba 2014 v40 Cc ps aracım var 3. Viteste vurdurma ve kalkışta ağır kalkma sıkıntısı var problem şanzıman ile alakalı diye düşünüyorum okuduklarından sonra sizce öylemi ? Ve tamir maliyeti nedir ?
Gökhan Bey, probleminiz hem kavrama, hem mekatronik gibi gözükmektedir. Eğer İstanbul veya İzmir’de iseniz buyurun bir çayımızı için, birlikte aracınızı test edip size teşhisi sunalım. Bu işlemlerimiz ücretsizdir. Detaylı bilgiler için de Atco Volvo V40 veya Volvo Powershift sayfalarını ziyaret edebilirsiniz.
2000 model bmw e46 cupe sahibiyim arac sogukken sikinti yok arac isininca d ye alip yuklendiginde kavrama yapmiyor devir yukseliyor arac gec hareket aliyor kullandiktan sonra durup r ye alip gaz verdigimde kut sesi geliyor sobra hareket aliyor r de iken de yuklendigimde gec hareket aliyor bursada ikametkah ediyorum ve guvenilir yer arastiriyorum ve isminizi cok duydum aracta ne sikinti olabilir ortskama bi rakam
Maalesef ne İstanbul ne İzmir, bu işlemlerin ortalama tamir süreleri nekadar sürmekte
Ortalama 5 işgünü sürmektedir. Siz hangi ilde ikamet ediyorsunuz? Size ona göre yardımcı olmaya çalışalım…
merhaba 2011 2,0tdci kuga aracımın power shift şanzuman arızası var..
1- şanzuman revizynu yapıldı kavrama vs.
2- çatal pozisyonlaması ok yapılabiliyor..
3- ancak diğer adaptasyon da hata veriyor..
çatal üstündeki manyetik yerinden çıktı dediler dediler ve yeniledik ancak halen adaptasyonu yapamıyorlar..
herkes bu işi yapar olmuş sizi internette buldum şu an aracım bursada
1- araçta şu an vitesler 1-3-5 çalışıyor diğerlerini görmüyör.
arıza motor arıza lambası ve vites kutusu sınırlı işlev olarak okunuyor bunu sildiler ancak şimdi de ısındığında karıştırıyor..ve adaptasyon vites öğretmeyi tamamlamıyır.. arıza kartamı yoksa mekatronik temi..
Aracı size ulaştırabilirsem bu sorunlar için ne kadar süre ve maliyet çıkar.. Yada başka bir yöntem varmı.. mekatronik ile kartı size yollasam veya getirsem tamir olur mu.?
Çok Teşekkür ederim.
Merhaba Mustafa Bey, araçta ilk etapta mekatronik ve kavramanın gözden geçirilmesi gerekiyor. Bu arızalar genellikle doğru olmayan kavrama ayarından veya mekatronik beyinden kaynaklanabilir. İstenilen basınç değerlerinin dışına çıkıldığı anda araç adaptasyonu keser.
Aracı bize ulaştırabilirseniz, çok yoğun olduğumuz için bayrama kadar çıkarmaya çalışırız. Zira şu anda iki otoparkımızda randevulu müşterilerimiz ile dolu. Bununla birlikte firma ortaklarımızdan birisi de Bursa’lı olduğu için size yardımcı olacağımızı beyan etti. Mekatronik revizyonu 3.500 TL’dir, kavrama revizyonu 5.750 TL civarındadır.
Cevabınız için çok teşekkür edrim.. Hemşerime çok selam .. Bursaya da bir şube açmasını diliyorum.. piyasada herkes şazumancı olmuş.. yazık insanlara.. çıktısı olmayan ölçüm yapamayan karadüzen ile ustayım diyorlar kendilerine .. deneme yanılma ile arıza bulmaya çalışıyorlar..
ödemelerde k.kartı geçerlimidir.. selamlar.. m.kaya
Mustafa Bey, kredi kartı geçerlidir.
merhaba bayram arifesi iş güç yoğunluk bir türlü aracı size ulaştıramadım.. bayram sonrası 04-05- Ağustos için plan yapmaya çalışıyorum. Aracı size kurtarıcı il yollayacağım sanırım. riske girmenin bir anlamı yok.
rica etsem bu tarihlere randevu yazabilirmisiniz.. olası bir aksilikte haberleşiriz .. şimdiden iyi bayramlar .. teşekkürler..
işin garanti olması adına sizi telefon ile arayacağım..
Merhaba kolay gelsin 2011 model Toyota Corolla 1.6 tam otomatik şanzıman da gaza basınca uğultu sesi geliyor gazı bırakınca ses kesiliyor. Genelde uzun yolda belli bir süre gittikten sonra motor arıza ışığı yanıyor hata kodu ( P2757 tork converter debriyaj basıncı kontrol seloneid kontrol devresi performansi ). Sorun tam olarak nedir ve gerekli tamir fiyatı nedir. şimdiden teşekkürler.
Semih Bey, sorun mekanik olarak tork konvertöründendir. Toyota marka araçlara bakmadığımız için fiyat konusunda birşey diyemiyoruz. Sadece tork konvertörünüzü bize getirirseniz, yaklaşık 1000 TL masrafı olacaktır.
Merhaba aracım Audi A4 B8 2013 Model 2.00 TDİ Yokuş Yukarı kalkışlarda geç alıyor ve birden yükleniyor. D den N ye alırkende hafif vuruntu yapıyor. arıca ve masraf Konusunda yardımcı olabilir misiniz ?
merhaba
2012 ford focus aracım 1,6 benzın lpg otomatık vıtes
son 1 ay ıcerısınde 2 kez normal yolda gıderken aracım vıtesten cıktı ve vıtesı p konumuna getırdıkten sonra kıtledı.
aracı stop ettıkten ve calıstırdıktan sonra tekrar vıtes gecıslerı normallestı.
normalmıdır bılgı verırmısınız. sanzıman yagı mı degısmelıdır.
Merhaba, 2003 xsara 1.6i 16v otomatik şanzımanlı aracımın şanzıman yağını kontrol ettirdiğimde yağın renginin motor yağı gibi kararmış olduğunu gördüm, muhtemelen yağım hiç değişmemiş. Şanzımandaki yağ ısındıktan konverter devreye girdikten sonra 2 ve 3 vites aşağı/yukarı geçişlerinde vuruntu alıyorum. Her zaman olmasa da bazen araç boşta yada park halinde çalışırken şanzıman arıza moduna geçiyor. Arıza kodlarına baktığımda ise fren müşürü ve selenoid hatası veriyor. Hareket halinde arızaya geçmedi. Bu bilgiler ışığında yağ değişimi beni bu dertten kurtarır mı ve maliyeti ne olur .Teşekkürler.
Aslan Bey, maalesef araçta eğer vuruntu varsa yağ değişimi kurtarmamaktadır. Piyasada bunun yağ değişimi ile gidebileceğini söyleyenler olsa da, bu işlem boşuna masraf çıkarmaktan bir adım ileri gitmemektedir.
Merhaba, Ford Fusion 2005 1.4 TDCI robot şanzıman aracım var. Vites geçişlerinde devir saati ani yükselme yapıyor (Bazı ustalar bu durumu debriyaj kaçırıyor şeklinde ifade ediyor) arabanın şanzımanı, baskı balatası yeni yapılmış, debimetre değişilmiş ancak arıza giderilemedi. Bu konuda bize yardımcı olursanız sevinirim.
Yardımlarınız için simdiden teşekkür ederim
Yahya Bey, size yardımcı olmak isterdik fakat maalesef ki Atco olarak yarı otomatik Ford şanzımanlarına şu anda müdahale etmiyoruz.
Selamlar, İstanbul’da, Ankara’da veya İzmir’de yaşasam saniyesinde yanınızda olurdum ancak ne yazık ki Kahramanmaraş’tayım. O yüzden sizden medet umarak derdimi anlatayım istedim.
6 ileri dsi m78 model tork konvertörlü otomatik şanzımanlı, ssangyong actyon sports sahibiyim.
Bugün sabah aracımı çalıştırıp, R ye attığımda, araç sallanarak R ye geçti ve kasıldığını hissettim. D ye atıp gaz verdiğimde nerdeyse hiç hızlanmadı, çok ağır kalktı ve 3.vitesten yukarı çıkmadı. Düz yolda 3000-3500 devire kadar bastım vites yukarı geçmedi. Rampaya gelip gaza bastığımda ise rampada yavaşladı yavaşladı ve durdu, rampada kaldım gazın dibine kadar basmama rağmen.
Aracı düz yola aldım. Anahtarı çıkardım, aracı kilitledim, geri açtım, çalıştırdım. Düzeldi. Şuan vites geçişleri ve hızlanmada hiçbir sorun yok. Fakat bunu daha önce tekrar etti.
Bununla alakalı olarak, 3 adet KISACIK TOPLAM 3DK lık videom var lütfen bir zaman ayırıp izler misiniz?
Video 1-
https://vimeo.com/399695275
Video 2-
https://vimeo.com/399695531
Video 3-
https://vimeo.com/399695531
Türkiyede otomatik şanzıman denilince bilinen tek profesyonel firma sizsiniz, lütfen sesimi duyun.
Merhaba Samet Bey, öncelikle arıza kodlarının alınması çok daha sağlıklı yorum yapmamızı sağlar. Yorumda ve videolarda belirtmiş olduğunuz semptomlara göre tork konvertörünüz artık kavramıyor bununla birlikte aracınız muhtemelen 3. vites dişli oran hatası atıp 3. viteste kendini korumaya alıyor. Dolayısıyla tork konvertörünün, şanzımanın ve hidrolik beynin kontorolü şart görünüyor. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
-HATALI LİNK DÜZELTİLDİ-
Selamlar, İstanbul’da, Ankara’da veya İzmir’de yaşasam saniyesinde yanınızda olurdum ancak ne yazık ki Kahramanmaraş’tayım. O yüzden sizden medet umarak derdimi anlatayım istedim.
6 ileri dsi m78 model tork konvertörlü otomatik şanzımanlı, ssangyong actyon sports sahibiyim.
Bugün sabah aracımı çalıştırıp, R ye attığımda, araç sallanarak R ye geçti ve kasıldığını hissettim. D ye atıp gaz verdiğimde nerdeyse hiç hızlanmadı, çok ağır kalktı ve 3.vitesten yukarı çıkmadı. Düz yolda 3000-3500 devire kadar bastım vites yukarı geçmedi. Rampaya gelip gaza bastığımda ise rampada yavaşladı yavaşladı ve durdu, rampada kaldım gazın dibine kadar basmama rağmen.
Aracı düz yola aldım. Anahtarı çıkardım, aracı kilitledim, geri açtım, çalıştırdım. Düzeldi. Şuan vites geçişleri ve hızlanmada hiçbir sorun yok. Fakat bunu daha önce tekrar etti.
Bununla alakalı olarak, 3 adet KISACIK TOPLAM 3DK lık videom var lütfen bir zaman ayırıp izler misiniz?
Video 1-
https://vimeo.com/399695275
Video 2-
https://vimeo.com/399695531
Video 3-
https://vimeo.com/399695768
Türkiyede otomatik şanzıman denilince bilinen tek profesyonel firma sizsiniz, lütfen sesimi duyun.
Merhaba Samet Bey, öncelikle arıza kodlarının alınması çok daha sağlıklı yorum yapmamızı sağlar. Yorumda ve videolarda belirtmiş olduğunuz semptomlara göre tork konvertörünüz artık kavramıyor bununla birlikte aracınız muhtemelen 3. vites dişli oran hatası atıp 3. viteste kendini korumaya alıyor. Dolayısıyla tork konvertörünün, şanzımanın ve hidrolik beynin kontorolü şart görünüyor. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Ankara ATCO’da başta Serkan beye ve de ekibine teşekkür ederiz. Juke aracımızın vites mandalında ki problemlemi hızlıca çözdüler. Her türlü bakım onarım konusunda da son derece ilgililer ve kalite ve müsteri memnuniyeti konusunda ödün vermiyorlar.
Merhaba Onur Bey, Atco Otomatik Şanzıman Merkezini’ ni tercih ettiğiniz için biz teşekkür ederiz.
ATCO İZMİR e çok teşekkür ederim. Başta Çağdaş bey olmak üzere tüm çalışanların ellerine emeklerine minnettarım. Aracım Captiva 2010 model Aydın da arıza yaptı, ve buradaki ustam burada bunu yapamıyacaklarını söyleyip İzmir’de başka bir yere yönlendirdi. Arabam benim işim gereği elim ayağım, yönlendirilen yere telefon ile randevu alıp gittim aracımı bıraktım 3-4 güne bitireceklerini söyledikleri halde aracım 19 gün kaldı. Baştan 15-20 Bin arasında fiyat isterken anormal fiyatlara çıkardılar. İnternetten ATCO İZMİR i fark ettim, Çağdaş bey ile irtibata geçtim. Sağ olsunlar hemen ilgilendiler. Öbür tamirhanede aracım kalsın istemediğim için benim isteğim ile Cumartesi günü aracımı çekici ile şehrin diğer ucundan Bayraklı’ya getirttiler(Bu arada bu hizmet için beş kuruş talep etmediler). Aracımı Perşembe günü aldım. İlk gittiğim yer, araç parçalarının hepsini araç götürülürken vermediğinden Çağdaş bey bizzat kendisi 2 kez giderek o yerden aldı. Önceki yer 10 Bin işçilik aldı hiç sonuç almadığım halde. Başka yerlerde maceraya gerek yok ATCO ya gidin rahat edin. Hem zamanınız hemde paranız cebinizde kalsın.
Merhaba İbrahim Bey, değerli yorumunuz ve bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.
Merhaba
İzmir şubenize gittim, Çağdaş bey bizim ile çok iyi ilgilendi. Bu devirde böyle iyi insanları görmek güzel. Söylediği sürede aracımı teslim etti. Okuyan arkadaşlar olursa diye yazmak istedim. Gözünüz kapalı aracınızı teslim edebilirsiniz. Herşey için tekrardan teşekkürler.
Değerli yorumunuz ve bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.
merhaba astra j 1.4 turbo otomatik araç sahibiyim. Şanzıman GM 6t40 MH8 versiyon. Bu şanzımanın yağı tapadan boşaltma şeklinde mi yoksa makina ile tam değişim şeklinde mi yapılmalıdır? Bazı ustalar makinalı değişimin şanzıman içine zarar verdiğini bu yüzden tapadan değişimin yeterli olduğunu (gerekirse 2-3 kez değişim ile) söylüyorlar, bazıları ise makine ile değişim yapıyor. Bu konuda sizin düşünceniz nedir?
Merhaba, bu zamana kadar aracınızın şanzıman yağı değişmini 60 bin km de bir değiştirdiyseniz makine ile değişimde herhangi bir problem yaşamazsınız. Fakat periyodik değişimin dışına çıkıldıysa makine şanzıman içindeki bütün yağı birikmiş çapak ve talaşıyla birlikte alacağı için kavramada boşluklardan ötürü vuruntular görülebilir.
Hızlı yanıtınız için teşekkürler. Araç şu an 88 bin km de öncesinde değişti mi bilemiyorum. Şanzımanla ilgili şu an herhangi bir sorunum yok sadece ileride sorun olmasın diye değiştirmeyi düşünüyorum. İnternette bazı yurtdışı videolarda soğutma gidiş hattını söküp aracı çalıştırıyorlar eski yağ dışarı akıyor yeni yağı üstten ekleyerek değişim yapanlarda var kafam çok karıştı. Bana tavsiyeniz ne olur?
1- Makineli değişim
2- Tapadan boşaltma 1 sefer değişim
3- Tapadan boşaltma 2 sefer değişim
4- Şanzıman pompasını kullanarak üstten ekleyrek boşatma (Bunun sağlıklı olduğuna emin değilim)
S.aleykum Aracım 2004 mondeo 2.0 tcdi,
1. Geri viteste yürümüyor
2. Birinci Viteste geç dolduruyor
3. Bazı viteslerin artışında ve düşüşüne vuruldu yapıyor.
Tamiri mümkündür? Fiyatı yaklaşık ne kadar tutar? Kaç gün tamiri sürer?
Merhaba, evet tamiri mümkündür fakat şu an için müdahele ettiğimiz bir şanzıman modeli değil sizin araçta bulunan model.
2001 toyota avensis için yardımcı olabilir misiniz?
Merhaba, maalesef yaptığımız bir model değil.
merhaba
aracım 2001 toyota avensis d4 motor. benim sıkıntım vites den 3 e gecerken gec kavrıyor bosluk verıyor. bunun için yardımcı olabilir misiniz? eskişehirden geleceğim tamiri ne kadar sürer?
Merhaba, maalesef yaptığımız bir model değil.
Son Yazılar
Son Yorumlar
Arşivler
Kategoriler
Meta
Haberler