Ford marka aracınızda otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Ford araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Ford otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Ford otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.
Ford Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara, Bursa ve İzmir‘deki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.
Ford Otomatik Vites Sorunları
Ford araçlarda tam otomatik, yarı otomatik, Cvt ve Powershift, çok çeşitli şanzımanar kullanılmıştır. Bütün bu şanzıman grupları kendine has sorunlara sahiptir.
Ford Powershift Şanzıman Sorunları
Ford mühendislerinin de açıkladığı üzere Powershift şanzıman sorunu özellikle ilk modellerde su götürmez bir gerçektir. ilk başlarda bu kullanıcıların yeni olduğu için “Powershift şanzıman kullanımı” kaynaklı olduğu açıklansa da zaman içerisinde problemlerin kullanıcı kaynaklı olmadığı anlaşılmıştır.
2011 ve sonraki yıllarda sıklıkla kullanılan Powershift şanzımanların en büyük problemi kalkışta titreme olarak belirmektedir. Kuru kavramaya sahip Fiesta ve Focus araçlarda kavrama değişimi gerekirken, ıslak kavramaya sahip Kuga, Mondeo, Focus araçlarda kavrama tamiri ile problem giderilebilmektedir.
Islak kavrama – Dizel – Powershift araçların en büyük ikinci problemi mekatronik arızasıdır. Powershift vites sorunu temel nedeni olan şanzıman beyni olarakta bilinen mekatronik ünitenin servis fiyatı oldukça yüksektir ve firmamızda son derece uygun mekatronik fiyatı sunulmaktadır.
Firmamızda her türlü Powershift şanzıman tamiri garantili olarak uygun maliyetlerle yapılmaktadır. Her bir araç grubundaki Powershift arızası farklı olduğu için Kuga, Mondeo, Focus, Fiesta araçlar için hazırladığımız kendilerine özel sayfaları ziyaret etmenizi tavsiye ederiz.
Ford Otomatik Şanzıman Arızaları
Tam otomatik vites kutusu arızalarının başında otomatik şanzıman vites geçiş sorunları ve otomatik şanzıman basınç kaybından dolayı vites kaçırma ve vuruntu problemleri gelmektedir. Araç bazında Mondeo tork konvertörü arızası, Focus ve Fiesta arabalarda otomatik vites vuruntu şikayeti sıklıkla karşılaşılan problemlerdir. Otomatik şanzıman arızaları kullanılan şanzıman tipine göre değişeceği için Kuga, Mondeo, Focus, Fiesta araçlar için hazırladığımız kendilerine özel sayfaları ziyaret etmenizi tavsiye ederiz.
Ford CVT Şanzıman Arızaları
Ford Focus 1.6 Tdci ve 2.0 Tdci araçlarda kullanılan CVT şanzımana ayrı bir başlık açmak gerekmektedir ki, firmamızda bu şanzımanın tamiri yapılmamaktadır.
Ford Otomatik Şanzıman Çeşitleri
Ford grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre otomatik şanzıman tipleri:
Ford Tourneo Custom: 6F35 Otomatik Şanzıman Tamiri
Ford Otomatik Şanzıman Tamiri
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Ford otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
Ford Fiesta Otomatik Şanzıman Tamiri ve Testi – 4F27E
Ford Kuga Otomatik Şanzıman Tamiri ve Final Testi – 6 İleri (6F35)
Ford marka araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Ford şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.
Ford Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
Ford Kavrama, Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Ford Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi
Ford şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Ford otomatik şanzıman yağı fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Ford şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Ford şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Whatsapp Destek Hattımız
Ustaya Sor – Ford Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
Aracınızın model yılı
Aracınızın motor hacmi
Aracınızın yakıt tipi
Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ferhatpaşa, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü yaptırabilirsiniz.TÜM SERVİSLERİMİZ RANDEVULU ÇALIŞMAKTADIR , LÜTFEN RANDEVU TALEP EDİNİZ.
Eğer Ford aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
merhaba aracim 2006 focus gha 1.6 otomatik cvt sanziman arac gaza bastigim an ugultu sesi yapmakta 10 tane ustaya goturdum sanziman arizasi dediler icindeki bilyeler dagilmis dendi ama tabi hicbiri sanzimani acip indirmeden soledi bunu sizce sorun nedie siz cvt sanzimamdan anliyormusunuz ortalama maliyet neye cikar
Merhaba 2013 Ford b max 1.6 benzin otomatik aracımda ekranda yağ sıcaklığı yüksek durun ikazı var,, araç öğlen kontak kitliyor marj basmıyor , akşam olduğunda çalışıyor arıza lambası sönüyor ,, vites geçişlerinde vuruntu yapıyor .. geri dönüş yaparsanız sevinirim
Emrah Bey, bu sorunu uzun süre trafikte kalınca veya uzun süreli kullanım sonrası mı yaşıyorsunuz, yoksa ilk marşta da var mı? Hangi ildesiniz, size ona göre yardımcı olalım
Merhaba 2009 1.6 trend benzin lpg focus marka otomatik aracimda yokus cikarken arabam yavasliyor ve once motor sonra vites kutusu arizasi veriyor. 10dk kadar kontak kapatip acinca arizalar siliniyor. Izmirden yaziyorum
İyi günler 2005 model Ford fusion aracımın şanjuman bazen d ye alıyorum hareket yok bazen de R ye hareket yok vitesi tekrar ileri geri yapınca düzeliyor sıkıntısı nedir acaba
2010 model sağ direksiyon otomatik Ford Fiesta benzinli 1.4 aracım vites geçişlerinde vuruntu geç dolma gibi sorunlar veriyor. 2den 1 e inerken sert şekilde vurmakta bazende tüm viteslerde vurmakta. Türkiye’ye yakın tarihte geleceğim size uğrayacağım görmeden fiyat belli olmaz ama tahmini masrafı ne kadar olur şu zaman için
Yıldıray bey, bu şanzıman komple revizyon olduğunda 15-20 bin TL civarında çıkmaktadır. Bazı durumlarda ise sadece hidrolik beyin tamiri sonuç verebilmektedir. Bu durumda maliyet daha aşağıda oluşmaktadır. Net tespiti ancak aracı görüp test ettikten sonra söyleyebilmekteyiz.
Merhaba 2009 Model Ford Fiesta 1.4 Titanium 4 ileri otomatik şanzuman aracım var . Diyarbakır da yaşadığım için burada sıfır şanzuman yaptırdım 1,5 senedir aracımda 1. Vitesten 2. Vitese geçerken vurma yapıyor diğer geçişler de normal geçişleri yapıyor sorun yaşanmıyor. Burada tamir eden usta (üst beyin)şanzıman beyninden kaynaklanıyor dedi. Sorun neden kaynaklanabilir bana nasıl yardımcı olabilirsiniz. Şimdiden teşekkür ederim
Merhaba Levent Bey, öncelikle aracınıza cihaz bağlatıp arıza kodlarına bakmak gerekiyor. Verdiği arıza koduna göre teşhis koymak çok daha doğru olacaktır. Belirtmiş olduğunuz arızaya göre öngörü olarak, şanzıman beynindeki basınç kaçağından yahut solenoidlerin doğru çalışmamasından kaynaklı bu problem görülüyor olabilir.
Merhaba 1978 model Ford Granada A4LD C3 Sanzuman soğuk da viteslerde sorun yok ve ısınınca geri ve 3 vites zor geçiyor tork konvetör olurmu hız 90 km geçmiyor rampa yukarı çıkarken titreme yapıyor 90 km devamlı gidersen hararet çıkıyor yardımcı olursanız memnun olurum KONYA
merhaba aracim 2006 focus gha 1.6 otomatik cvt sanziman arac gaza bastigim an ugultu sesi yapmakta 10 tane ustaya goturdum sanziman arizasi dediler icindeki bilyeler dagilmis dendi ama tabi hicbiri sanzimani acip indirmeden soledi bunu sizce sorun nedie siz cvt sanzimamdan anliyormusunuz ortalama maliyet neye cikar
Emrah Bey, Atco olarak maalesef Ford CVT arızalarına hizmet sunmamaktayız.
Merhaba 2013 Ford b max 1.6 benzin otomatik aracımda ekranda yağ sıcaklığı yüksek durun ikazı var,, araç öğlen kontak kitliyor marj basmıyor , akşam olduğunda çalışıyor arıza lambası sönüyor ,, vites geçişlerinde vuruntu yapıyor .. geri dönüş yaparsanız sevinirim
Emrah Bey, bu sorunu uzun süre trafikte kalınca veya uzun süreli kullanım sonrası mı yaşıyorsunuz, yoksa ilk marşta da var mı? Hangi ildesiniz, size ona göre yardımcı olalım
2007 cmax 247000km şanzıman tamiri yapılırmı
merhabalar aracım 2010 ranger, 5R55S 5 ileri şanzımanda 5. vitese geçmiyor. mersinde oturuyorum ne yapmak gerekir. teşekkürler
Merhaba 2009 1.6 trend benzin lpg focus marka otomatik aracimda yokus cikarken arabam yavasliyor ve once motor sonra vites kutusu arizasi veriyor. 10dk kadar kontak kapatip acinca arizalar siliniyor. Izmirden yaziyorum
İyi günler 2005 model Ford fusion aracımın şanjuman bazen d ye alıyorum hareket yok bazen de R ye hareket yok vitesi tekrar ileri geri yapınca düzeliyor sıkıntısı nedir acaba
Merhaba Süleyman Bey, 2005 model fusion araçta bulunan şanzıman modeline hizmet vermemekteyiz.
2010 model sağ direksiyon otomatik Ford Fiesta benzinli 1.4 aracım vites geçişlerinde vuruntu geç dolma gibi sorunlar veriyor. 2den 1 e inerken sert şekilde vurmakta bazende tüm viteslerde vurmakta. Türkiye’ye yakın tarihte geleceğim size uğrayacağım görmeden fiyat belli olmaz ama tahmini masrafı ne kadar olur şu zaman için
Yıldıray bey, bu şanzıman komple revizyon olduğunda 15-20 bin TL civarında çıkmaktadır. Bazı durumlarda ise sadece hidrolik beyin tamiri sonuç verebilmektedir. Bu durumda maliyet daha aşağıda oluşmaktadır. Net tespiti ancak aracı görüp test ettikten sonra söyleyebilmekteyiz.
Merhaba 2009 Model Ford Fiesta 1.4 Titanium 4 ileri otomatik şanzuman aracım var . Diyarbakır da yaşadığım için burada sıfır şanzuman yaptırdım 1,5 senedir aracımda 1. Vitesten 2. Vitese geçerken vurma yapıyor diğer geçişler de normal geçişleri yapıyor sorun yaşanmıyor. Burada tamir eden usta (üst beyin)şanzıman beyninden kaynaklanıyor dedi. Sorun neden kaynaklanabilir bana nasıl yardımcı olabilirsiniz. Şimdiden teşekkür ederim
Merhaba Levent Bey, öncelikle aracınıza cihaz bağlatıp arıza kodlarına bakmak gerekiyor. Verdiği arıza koduna göre teşhis koymak çok daha doğru olacaktır. Belirtmiş olduğunuz arızaya göre öngörü olarak, şanzıman beynindeki basınç kaçağından yahut solenoidlerin doğru çalışmamasından kaynaklı bu problem görülüyor olabilir.
Merhaba 1978 model Ford Granada A4LD C3 Sanzuman soğuk da viteslerde sorun yok ve ısınınca geri ve 3 vites zor geçiyor tork konvetör olurmu hız 90 km geçmiyor rampa yukarı çıkarken titreme yapıyor 90 km devamlı gidersen hararet çıkıyor yardımcı olursanız memnun olurum KONYA
Merhaba Mustafa Bey, aracınızda bulunan şanzıman modeline hizmet vermemekteyiz.
Son Yazılar
Son Yorumlar
Arşivler
Kategoriler
Meta
Haberler