Chevrolet Captiva otomatik şanzıman arızası yaşıyorsanız, doğru yerdesiniz. Chevrolet Captiva otomobillerinizin otomatik vites problemlerine garantili çözüm üretmekteyiz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman tamir merkezi olan firmamızda Chevrolet marka araçların her çeşit otomatik şanzıman arıza tespit, bakım, tamir, yedek parça ve satış hizmetini üstün kalite anlayışımız ve alanında uzman teknik ekibimizle sizlere sunmaktayız.
Chevrolet Captiva Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.
Chevrolet Captiva şanzıman sorunlarının başında otomatik şanzıman vuruntu problemi gelmektedir. Vuruntu problemi 4×4 Aisin 55-50 AF33 şanzımanlarda ve 2012 Captiva ve sonrası üretimlerdeki GM 6T45 şanzımanlarda sıklıkla meydana gelmektedir. Captiva otomatik vites vuruntusu birçok kez selenoidlerin bozulması ile başlar ve eğer zamanında müdahale edilemezse şanzımanın içerisinde mekanik hasara yol açar.
Bu şanzıman sorunlarının en başında tork konvertör (tirbün) problemleri gelir. Genellikle P0741 veya P2757 arıza kodu atar ve araç yüksek hızda giderken, 120-130 km gibi, 5.viteste iken esp on/off ışıkları ve abs ışıkları yanar, 4.viteste aracı korumaya alır. Durdurup tekrar kontağı açınca normal haline döner. Bu arızada tork konvektör (tirbün) revizyon işlemi gerçekleştirilirken şanzıman beyninin de açılıp tamir olması gerekmektedir.
Vites geçişlerinde vuruntu: En belirgin arızalardan bir taneside 3.vitesten 4.vitese geçerken boşa düşme veya sarsıntıdır. İlk etapta Selenoidler ve beyinin kontrol edilmesi gerekmektedir.
Geri viteste kaçırma: Geri kaçırma yüksek kilometrelere sahip birçok Captiva otomatik şanzımanlı araç sahibinin ortak şikayetidir. Kök neden tork konvertörü olup, konvertörün revizyon olması gerekir.
Captiva GM 6T45 Otomatik Şanzıman Sorunları
6T45 GM şanzıman kullanan Captiva araçlarda en sık rastlanan 4 şanzıman arızası şunlardır:
Geri vites arızası: Motor ısınınca vitesi R ye alındığında bazen 5-10 saniye bekleyip geç alıyor, araç gaz yemiyor ve takır takır sesi geliyorsa şanzımanınızın dip tası ile ilgili mekanik sıkıntısı mevcuttur. Bu durum şanzımanın komple açılması ve revizyon işleminin uygulanması gerektiğini göstermektedir.
Vites geçişlerinde kaçırma: Vites geçişlerinde gecikme, devir saatinin yükselmesi, vites boşa düşüyor hissi yaşanıyorsa ilk adımda şanzıman beyninizin sökülerek hem hidrolik ünitenin, hem de solenoidlerin test edilmesi gerekmektedir.
Otomatik vites vuruntusu: Captiva araçlardaki şanzımanlar özellikle 1’den 2’ye geçerken ve 2’den 3’e geçerken vuruntu yapabilmektedir. Aracınızda benzer vuruntu şikayetleri var ise ilk etapta şanzıman beyini (hidrolik ünite) kontrollerinin yapılması gerekmektedir. Sonuçlarına bağlı olarak “şanzımanınız sökülmeden” teşhisini sağladığımız test makinemiz ile, şu anda sadece İstanbul’da bu hizmetimiz mevcuttur, basınç testi yaparak problemin nereden kaynaklı olduğunu tespit edebiliriz.
Rapmada zorlanma: Tork konvertörünün kaçırmaya başlaması, otomatik şanzıman için basınç kayıpları, şanzıman tas ve teflonlarındaki mekanik kaçırmalar ve balatalarda yanma olabilir. Her durumda bir uzman tarafından aracın test edilmesi gerekmektedir.
Captiva Şanzıman Selenoid Valfi Arızası
Captiva araçlarda selenoid problemi yaşanmaya başlandığında TCM ilk olarak P0700 arıza kodu atar ve şanzıman arıza lambasını yakar. Eğer aracınızda şanzıman arıza lambası yanıyorsa, hiç vakit kaybetmeden en yakın servise gitmeniz gerekmektedir. Selenoidler veya şanzıman içerisindeki hasara göre şanzıman kendisini bu arızadan sonra korumaya alabilir. Bu durumda aracınızda sadece geri vites ve 5.vites devrede kalacaktır.
Captiva araçlardaki AF33 şanzıman 3 adet PWM, 5 adet on-off elektro vanaya sahiptir. Captiva 6T45 şanzımanlarda ise 6 adet PWM, 1 adet on-off solenoid bulunmaktadır. Captiva PWM otomatik şanzıman selenoid valflerinin çalışma süresi içerisinde, çoğunlukla şanzımanın içerisindeki kirlilikten dolayı bozulurlar. Bu yüzden Captiva otomatik şanzıman yağı değişimi , şanzıman ömrü açısından oldukça önemlidir.
Araç tamir piyasasında pwm selenoid valflerin temizliği yapılsa da, selenoid valf temizleme işlemi yeterli yağ basıncı ile yapılmadığı için fayda etmeyecektir. Captiva selenoid valf arızasını tespit etmenin ve eğer temizleme yapıldı ise temizliğin sonuç verip vermediğini kontrol etmenin tek yöntemi özel tasarlanmış selenoid test makinelerinde bu selenoid valflerin test edilmesidir.
Oldukça pahalı olan otomatik şanzıman selenoidlerinin test edilmeden değiştirilmesi, gereksiz şanzıman tamir fiyatları ortaya çıkmasına, arızalı selenoidin tespit edilmeden değiştirilememesi ise arızanın devam etmesine neden olacaktır.
Captiva Solenoid Arıza Kodları
Eğer belirtilen arıza kodlarından bir tanesini yaşıyorsanız, sizinde selenoid valflerinizde sıkışma var demektir:
P0776 – P0777: PC2 Selenoidi Kapalı/Açık Sıkışmış
P0796 – P0797: PC3 Selenoidi Kapalı/Açık Sıkışmış
P2714 – P2715: PC4 Selenoidi Kapalı/Açık Sıkışmış
P2723 – P2724: PC5 Selenoidi Kapalı/Açık Sıkışmış
P0752 – P0753: SS1 selenoidi takılı kalmış
P0741 – P0742: TCC selenoidi Kapalı/Açık Sıkışmış
Bunlar dışında olabilecek diğer arıza kodları, şanzıman kartı, şanzıman beyni veya şanzıman içerisinde mekanik arızayı işaret edebilir. Şanzıman kartı ve kart üzerindeki şalter arızalarının çoğunluğu elektrik arızalarıdır ve silinmez, silinsede kısa bir süre sonra tekrar arızaya düşer. Bunlar Şasiye kısa devre (Short circuit), açık/yüksek direnç, voltaj kısa arızaları olabilir.
Eğer bu arızalar selenoid performans arızaları ile birlikte atıyorsa, bir ihtimal selenoid değişimi ile düzelir. Aksi durumda kart değişimi gerekir. Şalter elektrik arızaları: P0973, P0974, P0976, P0977 Selenoid elektrik arızaları: P0961, P0962, P0963, P0965, P0966, P0967, P0970, P0971, P0973, P0974, P2719, P2720, P2721, P2728, P2729, P2730, P2762, P2763, P2764
Ayrıca şalter elektrik arızası atmadan aşağıdaki şu arızaları da atabilir: P0842, P0843, P0872, P0873, P0877, P0878, P0989, P0990 … Bu arıza kodları takılı kalmış switchler, takılı kalmış selenoidler, bozuk valf gövdesi veya karttan olabilir.
Chevrolet Captiva 6T45 otomatik şanzıman selenoid valf arızaları konularında uzman kişiler tarafından değerlendirilmezse, çok kısa süreler içerisinde arıza tekrarları gerçekleşebilir.
Firmamızda Captiva şanzıman tamirlerinde sadece arızalı selenoidler tespit edilip değiştirilmektedir. Bununla birlikte sıfır ve testleri gerçekleştirilmiş selenoidlerimiz satışa hazırdır. Sıfır ve test edilmiş otomatik şanzıman selenoid valf fiyatları için 0216 365 95 00 nolu telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.
Captiva Otomatik Şanzıman Beyni Arızası
Firmamızda Chevrolet Captiva şanzıman beyinleri özel test ünitelerinde test edilerek kontrol edilmektedir. Gerçekleştirilen testler sonucu kavramaya istenilen basınçta ve zamanda yağ göndermeyen valfler tespit edilebilmektedir.
Araç üzerindeki çalışma koşullarını simüle eden makinelerden çıkan test sonuçlarına göre şanzıman beyinleri uzman teknisyenlerimiz tarafından tamir edilmektedir. Captiva otomatik şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Chevrolet Captiva otomatik şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz. Ayrıca her türlü Opel ve Captiva şanzıman yedek parçaları için 0 216 365 95 00 nolu telefondan bize ulaşabilirsiniz.
Captiva Otomatik Şanzıman Tamiri
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Chevrolet Captiva otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
Chevrolet Captiva araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Chevrolet Captiva şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.
Chevrolet Captiva Otomatik Şanzıman Tamiri Fiyatları
Chevrolet Captiva Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
Chevrolet Captiva Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Chevrolet Captiva Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi
Chevrolet Captiva otomatik şanzıman yağı ne zaman değişir? Elimizdeki teknik verilere göre her 150.000 km’de bir Captiva şanzıman yağı değişimi gereklidir.
Chevrolet Captiva şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Yağ değişimi, bir numaralı Captiva şanzıman sorunu olan Captiva şanzıman vuruntu probleminin düşük kilometrelerde ortaya çıkmasını engellemektedir. Chevrolet Captiva otomatik şanzıman yağı fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Chevrolet Captiva şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Chevrolet Aveo şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Ustaya Sor – Chevrolet Captiva Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
Aracınızın model yılı
Aracınızın motor hacmi
Aracınızın yakıt tipi
Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ferhatpaşa, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü yaptırabilirsiniz.TÜM SERVİSLERİMİZ RANDEVULU ÇALIŞMAKTADIR , LÜTFEN RANDEVU TALEP EDİNİZ.
Eğer Chevrolet Captiva aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
140 thoughts on “Chevrolet Captiva Otomatik Şanzıman Tamiri”
2007 model Captivam var araç 1 ay önce rampa çıkarken devir saati 400 bin üzerine çıkıp küt diye bir vuruntu yaptı sonra normale döndü bunu bir kaç kez yaptı. Neden ola bilir bana yağı değiştir dediler birde beyinden ola bilir denildi bu konuda yardımcı olursanız çok teşekkür ederim. Araç Trbzn’da gerekirse gelirim ve ne kadar masraf tutar
Murat Bey, yüksek kilometrelerdeki Captiva araçlarda benzer sıkıntılar yaşanmaktadır. Yağ değişmi bir ihtimal bu sorununuzu ortadan kaldırabilir. Beyin problemi ise zaten aracınızda bir arıza kodu oluşması gerekmektedir. Trabzon’da bir yetkili veya özel serviste şanzımanınızda bir arıza kodu olup olmadığına baktırabilir misiniz? Dilerseniz biz de bir tanıdık vasıtası ile size yardımcı olmaya çalışırız.
Mrb araç 2008 mod da.2000motur araç birinci vites te kalkış sorunu yaşıyor gaz yemiyor aradan zaman geçtikten sonra çok yavaş yavaş ilerliyor ondan sonra sıkıntı yok ama durduğunda kalkış yapmıyor,rampa da durursa çok zor kalkış yapıyor tşk.
Ahmet Bey, muhtemelen tork problemi yaşıyorsunuz. Müsait bir zamanda servisimize uğrarsanız, birlikte bir test etmek isteriz. Test işlemleri için ücret almıyoruz.
Merhaba Ömer Bey araçtaki arızayı yerinde görmek isteriz. Dilerseniz istanbul yada İzmir şubemize bekleriz maliyetide arıza tespitinden sonra vermemiz daha sağlıklı olur.
2007 captivamı vitesi P de takıldı araç 70 bin km de ekranda AWD ikaz lambası yanıp sönüyof Bodrum . Burada çözebilicek kimse varmı yada yardımcınolursanız tamirciye tarif yöntemiyle çözebilirmiyiz
Merhaba Timur Bey aracınızdaki arıza 4*4 awd arızasıdır. Aracınızı bir OBD cihazına bağlatıp bizimle arıza kaydınızı paylaşabilir misiniz. Dilerseniz İstanbul, İzmir yada Ankara servis noktamıza bekleriz. İrtibat numaramız 0530 567 8991
Merhaba, 117bin kmde 2012 captiva aracım dün yolda kaldı. Arac ileri ve geri viteste ilerlemiyor, öncesinde hiç bir arıza lambası yanmadı. Sanayiye çektirdik usta mil kopmuş dedi ve değişimi için 60000tl fiyat verdi. Makineye bağladığımızda arıza kodu vermiyor dedi. Ne yapmalıyım? Teşekkürler.
Merhaba, öncelikle aracı kontrol etmeden net bir şey söylemek zor. Şanzımanla ilgili bir problemle karşılaşıldı ise reivzyon maliyeti işçiliği ile birlikte 57 ile 65 bin arasında bir masraf çıkabilir.
Captiva aracım hızı 130 km ye geldiğinde arıza lambası yanıyor makineye bağlantım otomatik şanzıman arızası tespit edildi aracın yagida değişti normal suruste hiç bir sıkıntı yok fikriniz nedir 5359278595
Mrb 2011 captiva aracımda p0700 ve p2757 arıza kodu veriyor araç rampa çıkarken 3.vitesten 4 e atacakken birden küt edip esp on off lambaları yanıp vites 4 ve 2 de takılı kalıyor beyinden olabileceğini söylüyorlar trabzon veya erzurumda önerebileceğiniz birisi varmı teşekkürler
Merhaba Ümit Bey, aracınızın vermiş olduğu arızaya bakılırsa tork konvertörünüzde bir problem olduğu görünüyor. Bunun yanında beynin de kesinlikle incelenmesi gerekmektedir. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Merhabalar ben sinan bitlis tatvan dan yazıyorum sizlere Aracım 2007 model captiva 2. Vitesten 3. Vitese geçerken vuruntu yapıyor abs ışıklarını yakıyor 2 veya 4. Viteste işlem görüyor bilgisayara bapladığımızda 3.vites selenoid arızası veriyor tamiri mümkünmü ne kadar tutar tahmini
2011 captiva aracımda uzun yoldan geldim sıkıntı yktu aracı stop edip markete girdim çıktım çalıştırdım bismillah d konumuna altım hareket edicem teker 1 tur döndü takır tukur ses geldi eğildim baktım yağ akıtıyor yavru şanzumanın ordan arıza ışığı yakmadı araç halen yakmıyor bilgi verirseniz sevinirim caresizce uzulmekten başka elimden bişi gelmiyor teşekkür ederim.
İyi günler aracım 2008 model 168 bin kmde kısa bir süre önce aracım. Esp on of yokuş İnş destek ışıgı ve motor arza ikazı yanda ve araç 2. 4 viteste takılı kaldı. Stop edip çalıştrınca problem kalmıyor cihazda P0700 arza kodu veriyor nasıl çözebiliriz maliyet ne olur
Abicim aynı arıza kodu var benim aracta da 2010 model nasıl çözdunuz arızayı bilgi verirseniz sevinirim
AtcoAdmin / 28 Mayıs 2020 at 04:09
Koray Bey, P0700 şanzımanınızdan kaynaklı bir arıza olduğunu belirli eden genel bir arıza kodu olup yanında bir kod daha atması gerekmektedir. Şanzımanlar bu kodu atıp korumaya aldıklarında kontağı açıp kapatmanız anlık reset sağlasa da, koşullarının ilk tekrarında aynı kod atacaktır. İkinci arıza kodunuzu biliyor musunuz? Eğer bilmiyorsanız İstanbul veya İzmir’deki servis noktalarımızdan birisine uğrayıp ücretsiz olarak öğrenebilirsiniz. Bu kodu bizimle paylaşırsanız daha fazla yardımcı olabiliriz.
Merhaba sizin yaşadığınız sorunun aynısını şimdi ben yaşıyorum. Acaba neler oldu ne yapıldı bilgi alabilirmiyim sizden
AtcoAdmin / 28 Mayıs 2020 at 04:09
Şaban Bey, P0700 şanzımanınızdan kaynaklı bir arıza olduğunu belirli eden genel bir arıza kodu olup yanında bir kod daha atması gerekmektedir. Şanzımanlar bu kodu atıp korumaya aldıklarında kontağı açıp kapatmanız anlık reset sağlasa da, koşullarının ilk tekrarında aynı kod atacaktır. İkinci arıza kodunuzu biliyor musunuz? Eğer bilmiyorsanız İstanbul veya İzmir’deki servis noktalarımızdan birisine uğrayıp ücretsiz olarak öğrenebilirsiniz. Bu kodu bizimle paylaşırsanız daha fazla yardımcı olabiliriz.
İbrahim Bey, P0700 şanzımanınızdan kaynaklı bir arıza olduğunu belirli eden genel bir arıza kodu olup yanında bir kod daha atması gerekmektedir. Şanzımanlar bu kodu atıp korumaya aldıklarında kontağı açıp kapatmanız anlık reset sağlasa da, koşullarının ilk tekrarında aynı kod atacaktır. İkinci arıza kodunuzu biliyor musunuz? Eğer bilmiyorsanız İstanbul veya İzmir’deki servis noktalarımızdan birisine uğrayıp ücretsiz olarak öğrenebilirsiniz. Bu kodu bizimle paylaşırsanız daha fazla yardımcı olabiliriz.
Merhabalar 2007 captiva aracimda motor sogukken ilk calistirmada sikinti yok motor isindikdan sonra d den r ye e den dye gecerken cok hafif bir vuruntu gibi sarsilma oluyor neden kaynakli olabilir?
merhabalar benim 2008 model 307 bin de olan bir captiva aracım var… bu aracım 120 ye geldiğinde 3 dk sonra bir anda motor arız ışığı abs ışıkları ile 4. vitese düşüyor. aracı durdurup 2 dk sonra çalıştırdıktan sonra tekrar eski halini alıyor. ustaya götürdüğümde ise tork arızası var denildi. bu sıkıntı tork arızasından meydana gelir mi?
Hakan Bey, arızayı net olarak bizlere anlatacak olan aracın arıza kodlarıdır. Arıza şanzıman tork konvertörü, 5.vites selenoidleri, hidrolik beyin olabileceği gibi tıkalı partikül filtresi gibi motoru o devirlerde zorlayacak farklı komponentlerde bu arızaya neden olabilir. Eğer bir cihazla aracınızın arıza koduna baktırırsanız size detaylı bilgi verebiliriz. Eğer İstanbul’da yaşıyorsanız, müsait bir zamanınızda bize uğrarsanız, arıza kodlarına birlikte bakar, teşhis yapabiliriz.
21000 binde 2007 captivam var motor soğukken vites te sıkın ti yok sıcakken d ye alınca bir vuruntu yapıyor şanzıman yağ daha önce değişmiş mi bilmiyorum cvp niz icin tskler
Mustafa Bey, sizinde aracınız bu şekilde korumaya alıp tek bir viteste sabitliyorsa veeğer İstanbul’da yaşıyorsanız, müsait bir zamanınızda bize uğrarsanız, arıza kodlarına birlikte bakar, ücretsiz bir teşhis yapabiliriz.
Merhaba 2011 model 188 binde aracım geri vitesten d ye aldığım da vuruntu yapıyor herhangi bir arıza ışığı yakmadı aracım sebeb ne olabilir bu konuda ne yapabilirim
Merhaba 2011 epica ltz arabam var 135 binde bir anda yolda giderken d konumunda bosa gecti hicbir sekilde yurumuyor ancak geri vites calisiyor sebebi nedir aku basligi cikarip taktik ama duzelmedi. Sebebi nedir
Selamunaleykum 2008 model dizel 4×4 captiva aracim var herhangi bir arıza kodu vermiyor sadece geri vitese aldığımda 4 saniye sonra harekete geçiyor yardimci olursaniz sevinirim
AtcoAdmin / 23 Haziran 2020 at 13:05
Mustafa Bey, Captiva araçlarda genellikle hidrolik ünite kaynaklı bu tip problemler olmaktadır.
Aracım 2011 captiva geri vitese aldığımda frene basılıyken hırıldama gibi ses geliyor ayağımı fenden çekince rahatlıyor d ye getirdiğinde frene basınca bu ses çıkmıyor sorun ne olabilir acaba
2007 model captiva aracım 3 vites den 4 vitese geçerken boşa çıkıyor sanki sonra normale dönüyor hani araba baskı balata ister o gibi sizce beyinle alakası mı var yoksa selenoid ile mi
Nedim Bey, sadece 3’ten 4’e geçerken mi bu problemi yaşıyorsunuz? Arıza anlattığınız kadarı ile beyin problemi gibi duruyor. Zaten beyin ve selenoidlerin hem ayrı ayrı, hem de birlikte test edilmesi gerekiyor.
Evet sadece 3 vites den 4 vitese geçerken yapıyor araç boşa çıkıyor gibi sonra vitese geçiyor Manuel araçta baskı balata biter gaza basarsın devir çıkar gitmez sonra gitmeye başlar aynen öyle ara boşa çıkıyor gibi sadece 3 vites ten 4 geçerken yapıyor
Nedim Bey, muhtemel bir şaznıman beyni arızası. Hidrolik ünitenizi söktürüp gönderebilirseniz biz burada gerekli testlerini gerçekleştirebiliriz. Alternatif olarak aracı da bize getirebilirsiniz.
Aydın Bey, motor arıza lambanızın yanması demek, şanzımanınızın bir sebepten dolayı korumaya alması demektir. Bu durumda aracın gaz yememesi normaldir. Aracınızı arıza tespit cihazına bağlatıp arıza kodunuza baktırmanız gerekmektedir. Eğer İstanbul’da yaşıyorsanız, müsait bir zamanınızda bize uğrarsanız, arıza kodlarına birlikte bakar, teşhis yapabiliriz. Bu işlem için ücret almıyoruz.
Nevzat Bey, henüz yeni başladı ise acilen selenoidlerinizin ve valf gövdenizin test edilmesi gerekmektedir. Aksi durumda kalkış tasınız bozulacak ve daha fazla masraf çıkacaktır.
Kolay gelsin. Benim 2007 Captiva var. Araba ısınınca geri vitese takınca stop ediyor. Sogukken böyle birşey yok. Aracımın vites geçişleri çok güzel ama şimdi böyle birşey yapıyor. Cihaza baglattim hata kodu vermedi. Herşey normal gözüküyor. Acaba şanzımana yazılım güncelleme gibi birşey varmı. Ne yapmalıyım.
İsmail Bey, bildiğimiz kadarı ile artık bu araçlar için şanzıman yazılım güncelleme diye birşey kalmadı. Bununla birlikte ısınınca yapıyorsa, şanzıman veya hidrolik ünitede bir basınç kaçağı mevcuttur. Bu bir selenoidten kaynaklanabileceği gibi şanzımanın içinde bir tastan da kaynaklabilir. Müsait bir zamanınızda uğrayabilirseniz, ücretsiz bir arıza tespiti yapabiliriz.
2012 154.000 km de captiva D konumunda dururken ileri doğru hafif ataklar yapıyor. Bilgisayara bağlandığında ”P003A turbo şarj kontrol pozisyonu öğrenilemedi” mesajı aldık.D konumunda dururken devir saati inip kalkıyor.Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Vahit Bey, aracınız turbodan dolayı motor devrini ayarlayamıyor olabilir. Öncelikle turbo arızanızı gidermenizi sorun devam ederse tarafımızla iletişime geçmenizi tavsiye ederiz.
Vahit bey merhaba,2012 model captiva c140 aracimda benzer sorun yasiyorum.D de frende beklerken arac sanzumani ileri gitme istegiyle doldur bosalt yapiyor gibi zorlayip kesiyor ayni zamanda devir saatide oynuyor.frene bastiktan 2 3 sn sonra surekli bu sarsinti oluyor.el freni cekik d de beklerken sorun yok ve diger konumlardada oynama yok.Siz cozum buldunumuz ve bu sorunu yasadinizmi
Yag degisimi beyin adaptasyonu yapildi ama duzelmedi
Vahit bey slm İstanbul’dan yazıyorum p003a arza bendede var şuan aracınızla ilgili neler yapıldı ögrenebilirmiyim lütfen ne olur bana ulaşırmısınız 05444507902
Mehaba Behlül Bey aracınızdaki arıza mekaniksel bir arıza kodudur. Turbo şarj arızası olarak görünmektedir. Dilerseniz sizi servisimizde misafir etmek isteriz ücretsiz test için İstanbul servisimize bekleriz.
Merhaba 2009 model captiva aracımın 3 vıtes den 4 e gecerken cok hafıf bır sallama yapıyor belli belirsiz aracı kullanan anlat o derece az hafif hata kodu ise p0733-00 sorun ne olabilir teşekkurederim
Merhaba, 2009 Model 160 Bin Km Captiva aracımda geri vitese taktığımda yüksek olarak gıcırdama sesi yapıyor, bu sesi bazen D konumda iken hafiften yapıyor aynı durum P konumunda da geçerli. Acaba sorun neden kaynaklıdır? Şimdiden cevabınız için teşekkür ederim, iyi çalışmalar.
2010 model captivam var 175 bin km de .araç 120 km ye kadar istersen 2000 km yol git hicbir sıkıntı yaşamıyorsun.ama yanlışlıkla 130 km hıza çıkarsan esp on/off ışığı aynı anda yanıyor ve motor arıza isigi yakıyor.aracin 1 3 5 vitesler iptal oluyor. sadece 2 4 çalışıyor.aracin şanzıman yağı yenilendi, soğutucu yenilendi, aracın şanzıman komple sokuldu selenoid valfleri kontrol edildi hicbir sorun bulunamadı. Nasıl bir şeydir bu anlayabilen yok. Çözebiliriz derseniz size getirmek isterim nedir bu arıza
Önder Bey, şanzımanı söküp takan arkadaşlarımız arıza kodlarınıza baktılar mı? Sorununuz aynen devam ediyorsa lütfen uğrayın bir çayımızı için, aracınıza bir de biz ücretsiz ekspertiz gerçekleştirelim.
Po700
P2757
Kodları çikıyor. 120 km kadar hiç sıkıntı yok geçince koruma moduna geçiyor Chevrolet Captıva 2008 model. 2 yıl oldu böyle kullanıyoruz. Stop edip çaliştırınca düzeliyor birde 30 ve 35 hızlarında tıtreme oluyor.
Emre Bey, sorununuz şanzımanın içerisindeki mekanik parçalardan olabileceği gibi, aks ve şaftdan da kaynaklanabilir. Ses problemlerini en iyi şekilde araç üzerinde dinleyerek çözebilmekteyiz.
Mrb 2011 captiva aracımda p0700 ve p2757 arıza kodu veriyor araç rampa çıkarken 3.vitesten 4 e atacakken birden küt edip esp on off lambaları yanıp vites 4 ve 2 de takılı kalıyor beyinden olabileceğini söylüyorlar trabzon veya erzurumda önerebileceğiniz birisi varmı teşekkürler
Merhaba Ümit Bey, aracınızın vermiş olduğu arızaya bakılırsa tork konvertörünüzde bir problem olduğu görünüyor. Bunun yanında beynin de kesinlikle incelenmesi gerekmektedir. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
2007 model Captivam var araç 1 ay önce rampa çıkarken devir saati 400 bin üzerine çıkıp küt diye bir vuruntu yaptı sonra normale döndü bunu bir kaç kez yaptı. Neden ola bilir bana yağı değiştir dediler birde beyinden ola bilir denildi bu konuda yardımcı olursanız çok teşekkür ederim. Araç Trbzn’da gerekirse gelirim ve ne kadar masraf tutar
Murat Bey, yüksek kilometrelerdeki Captiva araçlarda benzer sıkıntılar yaşanmaktadır. Yağ değişmi bir ihtimal bu sorununuzu ortadan kaldırabilir. Beyin problemi ise zaten aracınızda bir arıza kodu oluşması gerekmektedir. Trabzon’da bir yetkili veya özel serviste şanzımanınızda bir arıza kodu olup olmadığına baktırabilir misiniz? Dilerseniz biz de bir tanıdık vasıtası ile size yardımcı olmaya çalışırız.
yardımcı olursanız çok bu konuyla ilgili çok makbule geçer
Murat Bey, whatsup destek hattımız 05522901567 nolu telefondan Ata Bey’e ulaşırsanız kendisi size yardımcı olacaktır.
Mrb araç 2008 mod da.2000motur araç birinci vites te kalkış sorunu yaşıyor gaz yemiyor aradan zaman geçtikten sonra çok yavaş yavaş ilerliyor ondan sonra sıkıntı yok ama durduğunda kalkış yapmıyor,rampa da durursa çok zor kalkış yapıyor tşk.
Ahmet Bey, muhtemelen tork problemi yaşıyorsunuz. Müsait bir zamanda servisimize uğrarsanız, birlikte bir test etmek isteriz. Test işlemleri için ücret almıyoruz.
Gerı vitese taktıktan sonra en az 6.. 7 saniye bekledikten sonra hareket ediyor. Tahmini maliyeti ne dır
Merhaba Ömer Bey araçtaki arızayı yerinde görmek isteriz. Dilerseniz istanbul yada İzmir şubemize bekleriz maliyetide arıza tespitinden sonra vermemiz daha sağlıklı olur.
2007 captivamı vitesi P de takıldı araç 70 bin km de ekranda AWD ikaz lambası yanıp sönüyof Bodrum . Burada çözebilicek kimse varmı yada yardımcınolursanız tamirciye tarif yöntemiyle çözebilirmiyiz
Merhaba Timur Bey aracınızdaki arıza 4*4 awd arızasıdır. Aracınızı bir OBD cihazına bağlatıp bizimle arıza kaydınızı paylaşabilir misiniz. Dilerseniz İstanbul, İzmir yada Ankara servis noktamıza bekleriz. İrtibat numaramız 0530 567 8991
Merhaba, 117bin kmde 2012 captiva aracım dün yolda kaldı. Arac ileri ve geri viteste ilerlemiyor, öncesinde hiç bir arıza lambası yanmadı. Sanayiye çektirdik usta mil kopmuş dedi ve değişimi için 60000tl fiyat verdi. Makineye bağladığımızda arıza kodu vermiyor dedi. Ne yapmalıyım? Teşekkürler.
Merhaba, öncelikle aracı kontrol etmeden net bir şey söylemek zor. Şanzımanla ilgili bir problemle karşılaşıldı ise reivzyon maliyeti işçiliği ile birlikte 57 ile 65 bin arasında bir masraf çıkabilir.
Captiva aracım hızı 130 km ye geldiğinde arıza lambası yanıyor makineye bağlantım otomatik şanzıman arızası tespit edildi aracın yagida değişti normal suruste hiç bir sıkıntı yok fikriniz nedir 5359278595
Mrb 2011 captiva aracımda p0700 ve p2757 arıza kodu veriyor araç rampa çıkarken 3.vitesten 4 e atacakken birden küt edip esp on off lambaları yanıp vites 4 ve 2 de takılı kalıyor beyinden olabileceğini söylüyorlar trabzon veya erzurumda önerebileceğiniz birisi varmı teşekkürler
Merhaba Ümit Bey, aracınızın vermiş olduğu arızaya bakılırsa tork konvertörünüzde bir problem olduğu görünüyor. Bunun yanında beynin de kesinlikle incelenmesi gerekmektedir. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Merhabalar ben sinan bitlis tatvan dan yazıyorum sizlere Aracım 2007 model captiva 2. Vitesten 3. Vitese geçerken vuruntu yapıyor abs ışıklarını yakıyor 2 veya 4. Viteste işlem görüyor bilgisayara bapladığımızda 3.vites selenoid arızası veriyor tamiri mümkünmü ne kadar tutar tahmini
2011 captiva aracımda uzun yoldan geldim sıkıntı yktu aracı stop edip markete girdim çıktım çalıştırdım bismillah d konumuna altım hareket edicem teker 1 tur döndü takır tukur ses geldi eğildim baktım yağ akıtıyor yavru şanzumanın ordan arıza ışığı yakmadı araç halen yakmıyor bilgi verirseniz sevinirim caresizce uzulmekten başka elimden bişi gelmiyor teşekkür ederim.
Ramazan Bey, durumunuza biz de üzüldük. Aracınız yağ kaçırıyorken bu şekilde kullanmayınız. En yakın servise göstermenizde fayda olacaktır.
İyi günler aracım 2008 model 168 bin kmde kısa bir süre önce aracım. Esp on of yokuş İnş destek ışıgı ve motor arza ikazı yanda ve araç 2. 4 viteste takılı kaldı. Stop edip çalıştrınca problem kalmıyor cihazda P0700 arza kodu veriyor nasıl çözebiliriz maliyet ne olur
Abicim aynı arıza kodu var benim aracta da 2010 model nasıl çözdunuz arızayı bilgi verirseniz sevinirim
Koray Bey, P0700 şanzımanınızdan kaynaklı bir arıza olduğunu belirli eden genel bir arıza kodu olup yanında bir kod daha atması gerekmektedir. Şanzımanlar bu kodu atıp korumaya aldıklarında kontağı açıp kapatmanız anlık reset sağlasa da, koşullarının ilk tekrarında aynı kod atacaktır. İkinci arıza kodunuzu biliyor musunuz? Eğer bilmiyorsanız İstanbul veya İzmir’deki servis noktalarımızdan birisine uğrayıp ücretsiz olarak öğrenebilirsiniz. Bu kodu bizimle paylaşırsanız daha fazla yardımcı olabiliriz.
Merhaba sizin yaşadığınız sorunun aynısını şimdi ben yaşıyorum. Acaba neler oldu ne yapıldı bilgi alabilirmiyim sizden
Şaban Bey, P0700 şanzımanınızdan kaynaklı bir arıza olduğunu belirli eden genel bir arıza kodu olup yanında bir kod daha atması gerekmektedir. Şanzımanlar bu kodu atıp korumaya aldıklarında kontağı açıp kapatmanız anlık reset sağlasa da, koşullarının ilk tekrarında aynı kod atacaktır. İkinci arıza kodunuzu biliyor musunuz? Eğer bilmiyorsanız İstanbul veya İzmir’deki servis noktalarımızdan birisine uğrayıp ücretsiz olarak öğrenebilirsiniz. Bu kodu bizimle paylaşırsanız daha fazla yardımcı olabiliriz.
İbrahim Bey, P0700 şanzımanınızdan kaynaklı bir arıza olduğunu belirli eden genel bir arıza kodu olup yanında bir kod daha atması gerekmektedir. Şanzımanlar bu kodu atıp korumaya aldıklarında kontağı açıp kapatmanız anlık reset sağlasa da, koşullarının ilk tekrarında aynı kod atacaktır. İkinci arıza kodunuzu biliyor musunuz? Eğer bilmiyorsanız İstanbul veya İzmir’deki servis noktalarımızdan birisine uğrayıp ücretsiz olarak öğrenebilirsiniz. Bu kodu bizimle paylaşırsanız daha fazla yardımcı olabiliriz.
Merhabalar 2007 captiva aracimda motor sogukken ilk calistirmada sikinti yok motor isindikdan sonra d den r ye e den dye gecerken cok hafif bir vuruntu gibi sarsilma oluyor neden kaynakli olabilir?
Furkan Bey, öncelikle hidrolik ünite(şanzıman beyni) kontrol edilmelidir.
merhabalar benim 2008 model 307 bin de olan bir captiva aracım var… bu aracım 120 ye geldiğinde 3 dk sonra bir anda motor arız ışığı abs ışıkları ile 4. vitese düşüyor. aracı durdurup 2 dk sonra çalıştırdıktan sonra tekrar eski halini alıyor. ustaya götürdüğümde ise tork arızası var denildi. bu sıkıntı tork arızasından meydana gelir mi?
Hakan Bey, arızayı net olarak bizlere anlatacak olan aracın arıza kodlarıdır. Arıza şanzıman tork konvertörü, 5.vites selenoidleri, hidrolik beyin olabileceği gibi tıkalı partikül filtresi gibi motoru o devirlerde zorlayacak farklı komponentlerde bu arızaya neden olabilir. Eğer bir cihazla aracınızın arıza koduna baktırırsanız size detaylı bilgi verebiliriz. Eğer İstanbul’da yaşıyorsanız, müsait bir zamanınızda bize uğrarsanız, arıza kodlarına birlikte bakar, teşhis yapabiliriz.
21000 binde 2007 captivam var motor soğukken vites te sıkın ti yok sıcakken d ye alınca bir vuruntu yapıyor şanzıman yağ daha önce değişmiş mi bilmiyorum cvp niz icin tskler
Hakan bey merhabalar, aynı problemi benim aracım da yapmaya başladı, problemi çözdünüz mü acaba, nasıl çözdünüz bilgi verirseniz sevinirim.
Mustafa Bey, sizinde aracınız bu şekilde korumaya alıp tek bir viteste sabitliyorsa veeğer İstanbul’da yaşıyorsanız, müsait bir zamanınızda bize uğrarsanız, arıza kodlarına birlikte bakar, ücretsiz bir teşhis yapabiliriz.
Merhaba 2011 model 188 binde aracım geri vitesten d ye aldığım da vuruntu yapıyor herhangi bir arıza ışığı yakmadı aracım sebeb ne olabilir bu konuda ne yapabilirim
Mustafa Bey, aracınızda geç doldurma problemi var. Bu kavrama tası boşluğu olabileceği gibi selenoid ve valf gövdesinden de kaynaklanabilir.
Merhaba 2011 epica ltz arabam var 135 binde bir anda yolda giderken d konumunda bosa gecti hicbir sekilde yurumuyor ancak geri vites calisiyor sebebi nedir aku basligi cikarip taktik ama duzelmedi. Sebebi nedir
Yılmaz Bey, muhtemelen selenoidleriniz takılı kalmış olabilir. Selenoid ve TCM ünitesinin sökülerek test edilmesi gerekmektedir.
Selamunaleykum 2008 model dizel 4×4 captiva aracim var herhangi bir arıza kodu vermiyor sadece geri vitese aldığımda 4 saniye sonra harekete geçiyor yardimci olursaniz sevinirim
Mustafa Bey, Captiva araçlarda genellikle hidrolik ünite kaynaklı bu tip problemler olmaktadır.
mustafa bey sorununuz cozuldumu yada ileri bir arıza cıkardımı
Aracım 2011 captiva geri vitese aldığımda frene basılıyken hırıldama gibi ses geliyor ayağımı fenden çekince rahatlıyor d ye getirdiğinde frene basınca bu ses çıkmıyor sorun ne olabilir acaba
2007 model captiva aracım 3 vites den 4 vitese geçerken boşa çıkıyor sanki sonra normale dönüyor hani araba baskı balata ister o gibi sizce beyinle alakası mı var yoksa selenoid ile mi
Nedim Bey, sadece 3’ten 4’e geçerken mi bu problemi yaşıyorsunuz? Arıza anlattığınız kadarı ile beyin problemi gibi duruyor. Zaten beyin ve selenoidlerin hem ayrı ayrı, hem de birlikte test edilmesi gerekiyor.
Evet sadece 3 vites den 4 vitese geçerken yapıyor araç boşa çıkıyor gibi sonra vitese geçiyor Manuel araçta baskı balata biter gaza basarsın devir çıkar gitmez sonra gitmeye başlar aynen öyle ara boşa çıkıyor gibi sadece 3 vites ten 4 geçerken yapıyor
Nedim Bey, muhtemel bir şaznıman beyni arızası. Hidrolik ünitenizi söktürüp gönderebilirseniz biz burada gerekli testlerini gerçekleştirebiliriz. Alternatif olarak aracı da bize getirebilirsiniz.
Merhaba captiva 2012 model aracım arabanın motor arıza lambası yanıyor ve devir yükseliyor fakat araç gaz yemiyor ve gitmiyor sorun nedir
Aydın Bey, motor arıza lambanızın yanması demek, şanzımanınızın bir sebepten dolayı korumaya alması demektir. Bu durumda aracın gaz yememesi normaldir. Aracınızı arıza tespit cihazına bağlatıp arıza kodunuza baktırmanız gerekmektedir. Eğer İstanbul’da yaşıyorsanız, müsait bir zamanınızda bize uğrarsanız, arıza kodlarına birlikte bakar, teşhis yapabiliriz. Bu işlem için ücret almıyoruz.
Aynı sorun bende de var çözüm buldunuz mu bulursanız haber ederseniz sevinirim…
Durmuş Bey, aracınızı servisimize getirirseniz size yardımcı olmaya çalışırız.
2013 model captivam var yaklaşık 2.5 senedir bende araç 67.00 km de son zamanlarda ilk kaşkışlarda şanzıman vuruntu yapmaya başladi.durum nedir?
Nevzat Bey, henüz yeni başladı ise acilen selenoidlerinizin ve valf gövdenizin test edilmesi gerekmektedir. Aksi durumda kalkış tasınız bozulacak ve daha fazla masraf çıkacaktır.
Kolay gelsin. Benim 2007 Captiva var. Araba ısınınca geri vitese takınca stop ediyor. Sogukken böyle birşey yok. Aracımın vites geçişleri çok güzel ama şimdi böyle birşey yapıyor. Cihaza baglattim hata kodu vermedi. Herşey normal gözüküyor. Acaba şanzımana yazılım güncelleme gibi birşey varmı. Ne yapmalıyım.
İsmail Bey, bildiğimiz kadarı ile artık bu araçlar için şanzıman yazılım güncelleme diye birşey kalmadı. Bununla birlikte ısınınca yapıyorsa, şanzıman veya hidrolik ünitede bir basınç kaçağı mevcuttur. Bu bir selenoidten kaynaklanabileceği gibi şanzımanın içinde bir tastan da kaynaklabilir. Müsait bir zamanınızda uğrayabilirseniz, ücretsiz bir arıza tespiti yapabiliriz.
Aracım 250.000 km de
2012 154.000 km de captiva D konumunda dururken ileri doğru hafif ataklar yapıyor. Bilgisayara bağlandığında ”P003A turbo şarj kontrol pozisyonu öğrenilemedi” mesajı aldık.D konumunda dururken devir saati inip kalkıyor.Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Vahit Bey, aracınız turbodan dolayı motor devrini ayarlayamıyor olabilir. Öncelikle turbo arızanızı gidermenizi sorun devam ederse tarafımızla iletişime geçmenizi tavsiye ederiz.
Vahit bey merhaba,2012 model captiva c140 aracimda benzer sorun yasiyorum.D de frende beklerken arac sanzumani ileri gitme istegiyle doldur bosalt yapiyor gibi zorlayip kesiyor ayni zamanda devir saatide oynuyor.frene bastiktan 2 3 sn sonra surekli bu sarsinti oluyor.el freni cekik d de beklerken sorun yok ve diger konumlardada oynama yok.Siz cozum buldunumuz ve bu sorunu yasadinizmi
Yag degisimi beyin adaptasyonu yapildi ama duzelmedi
Vahit bey slm İstanbul’dan yazıyorum p003a arza bendede var şuan aracınızla ilgili neler yapıldı ögrenebilirmiyim lütfen ne olur bana ulaşırmısınız 05444507902
Mehaba Behlül Bey aracınızdaki arıza mekaniksel bir arıza kodudur. Turbo şarj arızası olarak görünmektedir. Dilerseniz sizi servisimizde misafir etmek isteriz ücretsiz test için İstanbul servisimize bekleriz.
Merhaba 2008 172 binde captivam gaza basarken 2 saniye sonra araç yürüyor lütfen yardımcı olun
Serkan Bey, bu sorun sadece kalkışta mıdır, yoksa bütün viteslerde midir?
Merhabalar hocam 2011 captıva bende 90 bınde vıtes atması cok gec atıyor devır 4 ve 5 lerde vıtes degıstırıyor nedenı nedır acaba bıde yuz km redr 11.8 yıyıyor
Merhaba 2009 model captiva aracımın 3 vıtes den 4 e gecerken cok hafıf bır sallama yapıyor belli belirsiz aracı kullanan anlat o derece az hafif hata kodu ise p0733-00 sorun ne olabilir teşekkurederim
Uğur bey, 5 ileri 55-51 Aisin şanzımanlarda genellikle hidrolik ünite problemlerinde bu tip arızalar yapabilmektedir.
Merhaba, 2009 Model 160 Bin Km Captiva aracımda geri vitese taktığımda yüksek olarak gıcırdama sesi yapıyor, bu sesi bazen D konumda iken hafiften yapıyor aynı durum P konumunda da geçerli. Acaba sorun neden kaynaklıdır? Şimdiden cevabınız için teşekkür ederim, iyi çalışmalar.
2010 model captivam var 175 bin km de .araç 120 km ye kadar istersen 2000 km yol git hicbir sıkıntı yaşamıyorsun.ama yanlışlıkla 130 km hıza çıkarsan esp on/off ışığı aynı anda yanıyor ve motor arıza isigi yakıyor.aracin 1 3 5 vitesler iptal oluyor. sadece 2 4 çalışıyor.aracin şanzıman yağı yenilendi, soğutucu yenilendi, aracın şanzıman komple sokuldu selenoid valfleri kontrol edildi hicbir sorun bulunamadı. Nasıl bir şeydir bu anlayabilen yok. Çözebiliriz derseniz size getirmek isterim nedir bu arıza
Önder Bey, şanzımanı söküp takan arkadaşlarımız arıza kodlarınıza baktılar mı? Sorununuz aynen devam ediyorsa lütfen uğrayın bir çayımızı için, aracınıza bir de biz ücretsiz ekspertiz gerçekleştirelim.
Po700
P2757
Kodları çikıyor. 120 km kadar hiç sıkıntı yok geçince koruma moduna geçiyor Chevrolet Captıva 2008 model. 2 yıl oldu böyle kullanıyoruz. Stop edip çaliştırınca düzeliyor birde 30 ve 35 hızlarında tıtreme oluyor.
Emre Bey, sorununuz şanzımanın içerisindeki mekanik parçalardan olabileceği gibi, aks ve şaftdan da kaynaklanabilir. Ses problemlerini en iyi şekilde araç üzerinde dinleyerek çözebilmekteyiz.
Mrb 2011 captiva aracımda p0700 ve p2757 arıza kodu veriyor araç rampa çıkarken 3.vitesten 4 e atacakken birden küt edip esp on off lambaları yanıp vites 4 ve 2 de takılı kalıyor beyinden olabileceğini söylüyorlar trabzon veya erzurumda önerebileceğiniz birisi varmı teşekkürler
Merhaba Ümit Bey, aracınızın vermiş olduğu arızaya bakılırsa tork konvertörünüzde bir problem olduğu görünüyor. Bunun yanında beynin de kesinlikle incelenmesi gerekmektedir. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.