BMW 3.20i otomatik şanzıman tamiri için en iyi tamir merkezini arıyorsanız doğru adrestesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites BMW 3.20i araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekte ve yaşadığınız Bmw 3.20i otomatik şanzıman sorunu için hizmetinizdeyiz. BMW 3.20i otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. BMW 3.20i otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.
BMW 3.20i Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.
BMW 3.20i Otomatik Şanzıman Çeşitleri
Bmw 3.20i araçlarında GM şanzıman ve ZF şanzıman kullanmaktadır. BMW 3.20i grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre otomatik şanzıman tipleri:
BMW 3.20i (E46) ZF5HP19 Otomatik Şanzıman Tamiri
BMW 3.20Ci (E46) GM 5L40E Otomatik Şanzıman Tamiri
BMW 3.20i (E90) ZF6HP19 Otomatik Şanzıman Tamiri
BMW 3.20i (E90) ZF6HP21 Otomatik Şanzıman Tamiri
BMW 3.20i (F30) ZF8HP45 Otomatik Şanzıman Tamiri
BMW E46 Otomatik Şanzıman Arızaları
BMW E46 şanzıman arızaları, araçlarda kullanılan ZF şanzıman ve GM şanzıman üzerinden iki farklı grupta incelenebilir.
BMW E46 Şanzıman Arıza Lambası Yanması: Her iki şanzıman türünde de sıklıkla karşılaşılabilecek bir arıza türüdür. Tecrübelerimiz çoğu zaman lamba yanma sebebinin devir sensörü arızası olduğunu göstermektedir. Bununla birlikte eğer arıza lambanız yanıyorsa, en yakın arıza tespit cihazından alacağınız arıza kodları size yardımcı olmamızı kolaylaştıracaktır.
BMW E46 Otomatik Şanzıman Beyni arızası: 5HP19 ZF şanzıman kullanan araçlarda, şanzıman beyni kanallarının aşınması sonucu otomatik vites geçişlerinde vuruntu yaşanmaktadır. Geri viteste vuruntu ve sarsıntı, geri viteste aracın gaz yememesi, D’ye alınca vuruntu, rampada aracın çekişten düşmesi, vites geçişlerinde vuruntu ve boşa düşmesi gibi sorunlar kilometresi yüksek 3.20i araçlarda sıklıkla karşılaşılan problemlerdir. GM şanzıman genellikle tork konvertör selenoidleri bozulurken, ZF 5HP19 şanzımanlarda EPC selenoid hatası şanzımanda vuruntuya neden olmaktadır.
Bmw E46 Şanzıman Türbünü: 15 yaşın üzerinde olan E46 kasalarında kullanılan tork konvertörleri zaman içerisinde aşınmayla birlikte bozulurlar. Özellikle ilk kalkışlarda kendini belli eden tork konvertör arızaları firmamızda garantili olarak çözüme kavuşturulmaktadır.
E90 Tork Konvertör Problemleri
BMW E90 tork konvertörü arızası: 6HP serisi ZF şanzıman kullanan BMW E90 3.20i araçlarda sıklıkla karşılan tork konvertör arızası, aracınız sabit bir hızda giderken, devir saatinde göreceğiniz oynamalardır. Eğer 100 km ve üzeri bir hızda ayağınız gaz pedalında sabit konumda giderken devir saatiniz 1500 ile 2000 devir arasında oynuyorsa, tork konvertörünüz arızalıdır.
Tork konvertör arızasının başka bir belirtisi, aracınız düz bir yolda giderken zaman zaman size kasis üzerinden geçiyor hissi vermesidir. Bunun nedeni kaçıran şanzıman türbünü balatalarıdır. Ayrıca şanzıman tork konvertörü kaçırmaya başlayınca şanzıman ısınması meydana gelir ve zaman içerisinde şanzımanın iç aksamına zarar vermeye başlar.
Bir başka Bmw E90 ZF şanzıman arızası alt devirlerde sarsıntıdır. Özellikle 1000-2000 devir arasında aracınızda sarsıntı hissediyorsanız muhtemel bir şanzıman türbünü arızası bulunmaktadır.
3.20i Tork Konvertör Tamiri
Gizli balata (captive-clutch) sistemine sahip 6HP serisi tork konvertörleri, eğer firmamızda olduğu gibi, ön yükleme test cihazı yardımı ile revize edilmezse, kısa süre sonra tekrar problem yaşamanız muhtemeldir. Firmamızda ZF şanzımanlara ait tork konvertörleri tam otomatik makineler ile garantili olarak yenilenmektedir.
BMW E90 Şanzıman Yağı Değişimi: BMW 3.20i 6 ileri vites araçlarda otomatik şanzıman beyni yağ kirlenmesine karşı oldukça hassastır. Yağın içerisindeki kirler ve tozlar, dur kalk sonucu ısınan yağın balataları soğutamaması sonucu zaman içerisinde artış gösterirler. Bundan dolayı Atco Mühendislik E90 Bmw araçlarda olarak periyodik aralıklarla otomatik şanzıman yağı değişimini önermekteyiz.
E90 3.20 Otomatik Şanzıman Arızaları
Bmw E90 şanzıman sorunu olarak en çok karşılaşılan problem ise belirli vites geçişlerinde boşa düşme, kaçırma ve araç devrinin artmasıdır. Bu arızalar özellikle gaza yüklenildiğinde ve rampada kendisini belli ederler. En çok karşılaşılanı 4 vitese geçerken boş yapma, titreme, 4’ten 5.vitese geçerken boş yapma ve devir saatinde kaydırma yapmasıdır. Bir başka E90 şanzıman arızası 1’den 2.vitese vuruntulu geçiş, aracın her zaman 2.vitese geçmemesi, 2.vitese geçtikten sonra ayağınızı gazdan çekerseniz vuruntu, 6.vitese geçmeme ve 5.viteste kalma olarak karşımıza çıkmaktadır. Eğer arıza ilerlemişse ekranda “transmission fault” hatası belirir ve şanzıman arıza lambası yanar. Genellikle şu arıza kodlarını atar:
Eğer aracınızda bu yukarıdaki arızalardan bir yada birkaç tanesi mevcutsa, şanzımanın tamir edilmesi gerekmektedir. Firmamızda bu sorunlar garantili olarak çözüme ulaştırılmaktadır.
Makyajlı kasa E90 3.20i şanzıman sorunu olarak en çok karşılaşılan problem ise belirli vites geçişlerinde boşa düşme, kaçırma ve araç devrinin artmasıdır. Bu arızalar özellikle gaza yüklenildiğinde ve rampada kendisini belli ederler. En çok karşılaşılanı 5.vitese devirlenmede problem, 1’den 2.vitese geçerken zorlanmas hissi ve vuruntu, 5’ten 4.vitese geçerken boşa düşme hissidir. Eğerbu arızalar ilerlemişse ekranda “transmission fault” hatası belirir ve şanzıman arıza lambası yanar.
Bir diğer problem ise motoru çalıştırdığınızda park konumunda gelen bir vuruntudur. Genellikle bunu şu iki arıza kodu izler:
4E8A Monitoring of valve position 507D Parking gear incorrectly disengage
Şanzıman beyni ile alakalı olan bu arızalar firmamızda garantili olarak tamir edilmektedir.
BMW F30 Şanzıman Arızaları
BMW F30 Şanzıman Vuruntu Sorunu: 8HP45 serisi şanzımanlarda daha çok mekanik aksamlarda (kavrama tasları) yaşanan aşınmalardan dolayı vuruntu problemi ile karşılaşılmaktadır. Uzman teknisyenlerimiz ile şanzımanınız garantili olarak revize edilmekte ve vuruntu problemi ortadan kaldırılmaktadır.
3.20i BMW F30 Titreme Sorunu: Diğer bütün ZF serisi şanzımanlar gibi F30 araçlarda bulunan 8HP45 8 ileri otomatik vites şanzımanların kritik yönlerinden birisi tork konvertörüdür. BMW şanzıman tirbün sorunu olarakta bilinen, kalkışta titreme, sabit hızda devir dalgalanması gibi arızalar F30 BMW araçlarda da görülebilmektedir.
F30 yağ soğutucu patlaması:
Bmw F30 şanzımanların diğer bir sorunu şanzıman yağ soğutucusunu (eşanjörü) patlatmasıdır. Ortalama 100.000 km civarında gördüğümüz bu arıza sonucu şanzımanların sökülerek revize olması gerekmektedir. Eğer bu operasyonda şanzıman beyni ve selenoidleri incelenmez ve gerekli müdahale yapılmazsa, araçta vuruntu ve durmaya yakın titreme sorunları yaşanabilmektedir.
BMW ZF Şanzıman Selenoid Valf Sorunları
Arıza tespit cihazları otomatik şanzıman selenoid valf ve şanzıman beyni arızalarını elektriksel düzeyde tespit edebilir. Bununla birlikte fonksiyonel açıdan şanzıman beyninin ve selenoidlerin testi arıza tespit cihazları ile gerçekleştirilemez.
Atco Mühendislik, selenoid testi ve 3 adet şanzıman beyni testi cihazları ile Türkiye’nin en kapsamlı selenoid ve şanzıman beyni test merkezidir. Bu sayede müşterilerimiz sadece gerekli parçaların değişimine ödeme yaparlar ve sunabildiğimiz otomatik şanzıman fiyatları, garantili onarım için oldukça uygundur.
Otomatik şanzıman selenoid testi ve şanzıman beyni videolarımızı www.sanzimanbeyni.com sitemizden izleyebilirsiniz.
BMW ZF Otomatik Şanzıman Testi
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün BMW 3.20i otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
Bmw 3.20i Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi
İster E46, ister E90, ister F30 olsun, bütün BMW araçlar, şehir içi dur-kalk yaparak istenmeyen sıcaklıklarda çalışırlar. Yüksek sıcaklıklar şanzıman yağının daha çabuk bozulmasına ve şanzıman parçalarının daha hızlı aşınmasına, bu da otomatik şanzıman vuruntu problemine yol açacaktır.
En iyi tamir, önleyici bakımdır. Düzenli değiştirilen şanzıman yağı, şanzımanınızın ömrünü uzatacaktır. Servisimizde BMW 3.20i şanzıman yağı değişimi tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. BMW 3.20i otomatik şanzıman yağı fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
BMW 3.20i şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Bmw 3.20i şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Bmw 3.20i Otomatik Şanzıman Tamiri Fiyatları
Bmw 3.20i otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Bmw 3.20i şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır. Güncel Bmw 3.20i otomatik şanzıman fiyatlarımızı bölge müdürlüklerimizden öğrenebilirsiniz:
Bmw 3.20i Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
Bmw 3.20i Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Servislerimizin adres bilgileri için aşağıdaki bağlantıları takip edebilirsiniz:
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
Aracınızın model yılı
Aracınızın motor hacmi
Aracınızın yakıt tipi
Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ferhatpaşa, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü yaptırabilirsiniz.TÜM SERVİSLERİMİZ RANDEVULU ÇALIŞMAKTADIR , LÜTFEN RANDEVU TALEP EDİNİZ.
Eğer E90 ve F30 aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
118 thoughts on “Bmw 3.20i Otomatik Şanzıman Tamiri”
Merhaba f30 dizel aracım p den d ye d den n ye her harekette vuruntu oluyor yağ değişimi ve filtre değişimi yaptırdım ilk defa aracım 175.000 km de hala bu arıza geçmedi yardımcı olurmusunuz Denizli merkezde yaşıyorum teşekkür ederim
Gökhan Bey, F30 araçların üzerindeki 8HP şanzımanlarda genellikle mekanik aşınmalar sonucu bu problemler ile karşılaşmaktayız. Aracınızda bir arıza kodu var mıdır?
Merhabalar aracım 320i 2001 e 46 araç soğukken vites 2 den 3 e geçerken arka taraftan bi vuruntu sesi geliyor bide r ye geçtiği zaman ama bu araç soğukken yapıyo biraz bindikten sonra kesiyo yağını değiştirdim hala aynı acaba sorun nerdedir
AtcoAdmin / 28 Aralık 2022 at 11:05
Merhaba Ahmet Bey, şanzıman beyniyle alakalı bir problem olabilir. Daha net bir teşhis için arıza kodlarına baktırmanızda fayda var. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Merhaba aracım BMW E46 328i 1998 model, şanzıman revize edildi. Ancak şanzıman hidrolik beyni de arizaliymis bu parçayı Ankara’da sağlam bulamadık, sizde 2,el tamirli garantili olarak bulunur mu teşekkürler
Hocam merhaba iyi çalışmalar. BMW E46 2000 model 3.20i aracım var. Aracım çok sıkıştırınca D de iken arıza ışığı yakıyor ve sanki 5. viteste gibi çok zor gaz yiyor. Bunu manuel viteste kullanırken kendi kendine vites değiştirme yapıyor daha sonra arıza ışığı yakıyor. Bu arızaların başladığında ise özellikle araçta 3. vitesten 4. vites e geçişte sert vuruntu yapıyor. Bazen rampa da geri kaçırma yapıyor gaza basınca gitmiyor. Stop edip yeniden çalıştırdığımda ise düzeliyor her şey fakat bir müddet sonra tekrar yapıyor. Bilgisayara bağlattığımda Tork Konvektörü arızası gösteriyor. Sizce sebebi nedir maliyet ne çıkar. Acaba şanzıman da bir arıza var mıdır. Bulunduğum ilçede yapabilecek bir usta olduğunu düşünmüyorum. Sizin yer neresi. İrtibat numaram: 0532 343 9814 İyi çalışmalar.
Serkan Bey, aracınız ışığı yaktığı anda korumaya alır ve 4.viteste takılı kalır. Manuel viteste kendi kendine vites değişmesinin nedenleri şanzımanın devir kaçırması veya elektriksel hata olabilir. Rampa probleminiz ise tork konvertörü ile alakalı gözüküyor. Pazartesi günü size arızlalar ile ilgili arkadaşlarımız ulaşacaktır.
Merhaba! 2001 3.18 var bende arac bi veteste kalkiyor bitane vites atiyor triptonik hic calismiyor sanziman degistik ayni hic degisen bise yok vites atmiyor nedendir ve ne kadar maliyet cikar
merhaba aracım BMWX1 startstop devredeyken kalkışiçin çalışınca janzuman arıza ışığı yanıp park geçiyor tekrardan D ye alıp devam etdim sorun büyükmü teşekkürler şimdiden
AtcoAdmin / 21 Ocak 2021 at 17:44
Merhaba Önder Bey aracınızdaki arızayı yerimizde görmek isteriz. Dilerseniz ücret cihaz ve yol testi için İstanbul, İzmir yada Ankara servis noktamıza bekleriz. Bu lokasyonlara uzaksanız arıza kodlarınızı bizimle paylaşabilirseniz yardımcı olmak isteriz. İrtibat numaramız 0530 567 8991
merhaba, 2001 model 320i e46 otomatik/triptronik araca sahibim. Aracım son günlerde 5 inci ve 4 üncü viteste hafif gazda giderken devir saati aşağı ve yukarı doğru salınım yapmaya başladı. Bu problemi yaptığı zaman gazdan ayağımı çekip tekrar bastığımda araç devrini aldığı için düzeliyor. Bu arızayı nereden yapar, bu problem aracın kavramasını ve performansını etkiliyor mu. Son olarak maaliyet olarak ne tutar, iyi çalışmalar dilerim.
Alper Bey, aracınızda tork konvertör problemi başlamış. Bu şekilde kullanım dönemsel problemler yaratabilecektir. Maliyet, sökme-takma, yağ, tork konvertör revizyonu yaklaşık 3.000 TL gibi bir maliyet olacaktır.
Slmlar 94 318i e36 çift kartelli otomatik şanzıman li aracım. ARAÇ BİRAZ YOL ALDIKTAN SONRA YAVAŞLADIĞIM ZAMAN 3 VİTESTE KALIYOR stop ediyorum tekrar ÇALIŞTIRIYORUM SORUN GİDİYOR SONRA TEKRAR yapıyor 3 viteste kalıyor . Gaza basınca malum 3 viteste zor kalkıyor devrimi aldığında gidiyor 4 vitese geçmiyor.
Şevket Bey, ZF şanzımanlarda 10 haneli bir rakam vardır. Genellikle 1060 veya 1070 ile başlar. Aynı kod olan şanzıman değişimi ile değişim yapabilirsiniz.
2000 model 320İ (e46) aracım var, son zamanlarda vitesin yazdığı kısımda çark işareti çıkıyor ve araç çok zor hareketlenmeye başlıyor. aracı stop edip çalıştırdığımda uzun süre tekrar kullanıyorum. bilgisayara bağlattığımda (059) 3B Hız kesilmesi (P0720) arızası verdi. Nasıl bir işlem yapmamız gerekiyor.
Yücel Bey, şanzıman hız sensörünüzde elektriksel problem bulunmaktadır. Öncelikle hız sensörüne giden kablo tesisatı incelenmelidir. Eğer kablo tesisatında bir problem yok ise, sensör değişimi gerekecektir.
Selam 99 model e 46 aracı sabahları çalıştırıp vitesi d’ ye aldığımda hafif gaz veriyorum sanziman arızaya geçiyor her sabah yapıyor spot edip çalıştırıyorum 10 km sonra araç ısındıktan sonra problem ortadan kalkıyor konu hakkında yardımcı olursanız sevinirim her ustaya güven olmuyor yerinizde bildirirmidiniz
Cevabınız için teşekkür ederim. şanzuman revizyonu yapıldı. şanzumanı yapan usta, elektrik tesisatını, sensör değişimini hidrolik beyin kontrolünü ve motor beyin kontrolünü yaptık. arıza tekrar yaptı. şanzuman ikinci sefer sökülüp kontrol edildi. acaba arabada bu arızayı tetikleyen başka bir durum olabilirmi.
Yücel bey, güncel arıza kodunu paylaşırsanız yardımcı olabiliriz.
YÜCEL ÇELİK / 19 Ocak 2022 at 16:55
2000 MODEL E46 320İ ARAÇ SAHİBİYİM. ARACIMDA ŞANZUMAN ARIZASINDA ÇIKAN KOD P0720,. ŞANZIMAN REVİZYONUNDAN ÖNCE VE SONRA YİNE AYNI KODU ALDIK. SADECE SICAK HAVALARDA KLİMA AÇIKKEN DURUŞLAR ESNASINDA VE ROLANTİDE BEKLERKEN ARIZAYA GEÇİYOR.
AtcoAdmin / 7 Şubat 2022 at 01:08
Yücel bey, şanzıman beynine bağlanan okuyucu hız sensörleri var. Çıkış hız sensörünü ve kablosunu değiştirin, sorununuz çözülecektir.
Merhaba, 2009 model BMW 3.20i 170 hp araç almayı düşünüyorum. Alacağım araç 2. vitesten 3. vitese geçerken tutukluk yapıyormuş. Şanzıman problemi olduğu için fiyatı biraz uygun. Aracı alıp yeni bir şanzıman taktırsam maliyeti ne olur? ya da tamiri yapılabilirse ortalama ne kadar masrafı olur? Bilgilendirebilirseniz sevinirim. İyi çalışmalar.
Okan bey, bu araçların yeni şanzımanları oldukça pahalıdır (30-40 bin TL gibi). Bu şanzımanların revizyonları ortalama 8 ila 10 bin TL arasında gerçekleşmektedir.
Ustam selamlar , f10 5.20 d aracım var . Aracın şanzıman geçişleri sıkıntısız herşey stabil . Fakat aracım soğukkan sıkıntısız . Kısa mesafelerdede sorun yok , fakat yaklaşık 40-50 km gittıkten sonra , istop ettıgımızde joıstıck vıteste parka almıyor (N) yanıp sönüyor ve ekranda vires P konumunda değil yazıyor . 30-40 dkk gectıkten sonrada parka gecıyor . Ustam ne gibi bir sorun vardır sızce .
Merhabalar benim de 1992 model 3.20ia otomatik şanzıman bmw var ve titreme yapıyor sivasta olduğum için kimse tamir yaptırma diyor bu konuda bana yardımcı olur musunuz nasıl bir yol izlemeliyim.
Slm bende bmw 318 i E 46 var arac kendi kendine stop etii ve geri calistirdim otamatik vites göstergesinin yaninda sanziman isigi yandi problem neden kaynaklaniyor aceba tesk ederim
Hasan Bey, aracınız bu durumda bir arıza kodu atar. Bu kodu bilgisayara bağlatıp öğrenmeniz gerekmektedir. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz hem arıza tespit cihazı ile aracınıza bağlanıp elektronik diyagnosunu yapsınlar, hem de sürüş anında arızanızı tespit edelim. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.
Merhaba 2014 model 320i ed aracım vites geçişlerinde sarsıntı yapıyor. Sanki böyle toyota,peugoet viteslerde olur ya onun gibi. Bide gazda. Ayağımı çektiğimde düz yolda sanki kavisli yola girmişim gibi sallıyor aracı. Eskişehirde usta bulamadım.öneriniz nedir? Birde arıza ne olabilir toplam maliyet ne olur?
Emrah Bey, aracın sallanmasının nedeni muhtemelen tork konvertörüdür. Vuruntular şanzıman içerisindeki boşluklardan veya hidrolik üniteden yapabilir. Eğer yolunuz İstanbul’a düşüyorsa biz yardımcı olmaya çalışırız. Çıkacak parçalar ile birlikte 4 ile 12 bin TL arasında bir maliyet düşünebilirsiniz.
Hocam 2008 3.20 i GM sanziman aracım var aracı D konuma aldığımda vurunutu yapıyor başkada hiçbir şey yok vites gecisler ve R konuma alsam bile mukaemmel birtek D konuma aldığımda vuruntu var sorun nedir teşekkürler
Selam bende 2003 318i aracim var arac p den dye alinca veya r ye alinca vuruntu yapiyor arizasi ne olabilir ve revizyon gerekiyorsa maliyet ne cikabilir yardimci olursaniz sevinirim
Merhaba ustam benim 2004 e46 330 i var otomatik şanzuman 2 den 3 e geçerken silkeleme yapıyor obur geçişler normal d den r ye alırken vuruntu oluyor şanzuman 25000 km önce komple revizyon yapıldı şanzuman beyninden yapar dediler dogrumudur acaba
aracım f30 2017 7000km 318 benzinli. kalkarken veya hareket halinde normal olan araç ara ara trafik ışıklarında beklerken bir veya iki kez vuruntu ( ayağınızı gazdan hafif çekerde araç hareket etmeye başladığı anda fren yaparmış gibi) yapıyor. dediğim gibi hareket halinde hiç bir problem yok. şanzuman kaynaklı olabilir mi
Merhaba benim bmw 316i otomatik vites arabam var calistirdigimda bi sure gttikten sonra d deyken devir 2ooo i gecmiyor gaza ne kadar bassam da gecmiyor stop edip calistrdigimda biraz duzeliyo sonra yine ayni olur neden acaba ?
Merhaba 2012 f30 km 90binde 316i şanzımana soğutucunun çatlaması sonucu su karıştı soğutucu değiştirildi ve yağ değişimi yapıldı ancak araç soğukken küçük viteslerde vuruntu meydana gelmeye başladı ayrıca frenle dururken vites d pozisyonunda araç kalkacakmış gibi yükleniyor 5-6 sn sonra tekrar bırakıyor ısınana kadar bu şekilde devamlı yapıyor ısındıktan sonra bi sorun kalmıyor vuruntuda kesiliyor sebebi nedir sizce? Masrafı ne olur
Mhb kolay gelsin Bmw e 46 im var benim problemim şu seyir halinde giderken hz 180 . 160 misla giderken gazdan çekiyorum ayağımı araba vuruntu yapıyor ileri geri fites yapinca aynı sorun sürüyor ne yapmalıyım meliyat ne olur
97 model e36 kasa 3.20 Manuel arabam var dün Ankaranın akşam yoğun trafiğinde birde rampada dur kalk dur kalk yapa yapa bir süre sonra aracım vitese geçmedi sadece geri vites, stop edip 1 nci viteste çalıştırdım aracı kenara çektim debriyajı pompaladım sonra bindim evin önüne geldim o halde baskı balata yeni değişti bu arada 3 4 ay kadar
Merhaba 2012 f30 316i 130.000 KM DE aracım d ye alınca ileri sert şekilde vuruntu oluyor ama usinınca olmuyor. ve bu gün araçla biraz bastım ve ışıkta durunca (tam güçte kullanmak mümkün olmaya bilir servise gidiniz) mesaji cıktı ve araç şanzıman gösteriyor kayboldu sonra araç vites atmamaya başladı durdum stop edip calistirdim düzeldi aracın sorunu nedir maliyeti ne olur assa yukarı
Serkan Bey, fasılalı dediğimiz bir arıza yaşıyorsunuz. Bu arıza tekrarlayınca aracı bir arıza tespit cihazına bağlatırsanız, o kod ile size daha fazla yardımcı olabiliriz. Eğer İstanbul veya İzmir’de iseniz, servisimizde bu hizmeti ücretsiz sunabiliriz.
İyi günler 2013 model f30 316.i aracım var , aracımı her çalıştırdığımda en az 2 3 dk ısınmasını bekler yola öyle çıkarım . Aracım 1000 ve 2500 devir arası düşük hız yüksek viteste (2,3,4) araç sanki gaza bas çek yapar gibi yapıyor . Bunun nedeni nedir acaba ? Not: buji bobin , selenoid valfi , dumpvalve hepsi değişti ama hala bu sıkıntılı durum devam ediyor
Merhaba, herkese itina ile cevap vermişsiniz, sizi tebrik ediyorum, benim e46 2003 3.25 aracım var, kalkışta bir süre (35-45 km hız arası) titreme yapıyor, geri viteste kararsız kalıyor, sebebi ne olabilir, maliyet hangi civarda olur. Şimdiden teşekkürler
Merhaba 1999 model e46 otomatik sanziman aracimda soguklarda ilerlerken sanzimanda vites gecislerinde bir cizirti gibi ses geliyor ama vites gecislerinde felan herangi bir sikinti olmuyor ne gibi bir problemi olabilir ?
Merhaba 2009 320i aracımın vites geçişlerinde bir problem yok fakat sport moduna alamıyorum oraya geçtiğinde hala d durumunda kalmaya devam ediyor bunun sebebi ne olabilir
2000 model 320 e46 aracımı, soğukken çalıştırdığımda, hareket etmek için gaza bastığımda aracım çok ağır hareket ediyor ve bir kaç saniye sonra şanzıman korumaya alıyor. Stop edip, tekrar çalıştırıp, vitesi önce R’ye alıp 5 metre kadar geri gittikten sonra D’ye alıyorum. Bunu yaptıktan sonra, araç – şanzıman ısınana kadar arıza vermiyor. Ancak bu süreçte yavaşlama veya durma durumunda vites boşa çıkıyor, ne kadar gaz versemde ağır hareket ediyor ve tekrar korumaya alıyor. Makinaya bağlattığımda ise.; Mekanik kilitli tork konventörü arızası, devir gözlemi 3-4 arızası ve devir bayılma gözlemi arızalarını vermekte. Bunun çözümü tam olarak nedir ve maliyeti ne tutmaktadır acaba*
Can Bey, mıuhtemelen şanzımanınız içerisinde balatalar yanık ve tork konvertörünün de tamiri gerekiyor. 5 ile 10 bin TL arası bir masraf sözkonusu olabilir.
İyi günler 320i e46 aracım var ileri viteste hiçbir sorun yok fakat geriye taktığımda ayağımı frenden çekince araç gidiyor gaza yüklendiğim zaman araç hızlanmıyor fakat ilerliyor ama gaza okşayarak bastığım zaman hızlanıyor tribüni değiştirdik hiçbir değişiklik olmadı neden olabilir acaba
Selam bende 1992 model 525tds var devir saati eskisinden düşük kalıyor yarı yarıya gaz verince de yolda giderken veya ralantide gazverince ikibin deviri geçince şanzıman arızası veriyor yıldız sebep ne olabilir şanzıman yağı filtresi değişti hâlâ aynı
merhaba.2006 320d aracım 90 km/h hızdan sonra içeriye uğultu yapıyor.ötme gibi.dişli sesi gibi.bir de “vuuv vuuv” diye uğultu yapıyor kesik kesik.ama gidişinde vites geçişlerinde hiçbir sorun yok.bu ıkı sorun neden kaynaklıdır.
Tolunay bey, ses problemlerini ancak araçta dinledikten sonra net şekilde cevaplayabiliyoruz. Eğer İstanbul veya İzmir’de iseniz sizi servisimize bekleriz.
Mrb 316i aracım şanzuman hatası cıkıyo bana yag ve filtresi degistigi zamn düzelir dediler yaptirdim ve aynı hatayı tekrar veriyo buv hatayı neden verir acaba
Merhaba kolay gelsin bende 2000 model 3.18 otomatik şanzıman aracım var vuruntu sadece geri vitese geçerken var ancak araç İle ani yüklenmelerde 2. Vitesten 3. Vitese geçerken araç kendini korumaya alıyor stop edip bekliyorum. Sonra düzeliyor sebebi nedir
Hocam slm BMW 3.20i otomatik vites aracım bilgisayarda selenoid arızası veriyor kalkışlarda çok hantal kalıyor ve gaza bastigimda araç sonradan sanki gaz veriliyor gibi sonradan gaz yiyor tribin tam doldurma yapmadığı soylenildi bu durumlarda fiyat aralıkları ne olur mail atarsanız sevinirim e.baz_1988@hotmail.com
Merhaba abicim bende bmw e36 kasa m40 motor 316i otomatik vaar arabam 1 ve 2de sikinti yok 2 den uce gecerken arasira devir saati 5-6 kadar cikiyo gazdan birden ayagimi cekince 3 geciyo 4 te kafasina gore geciyo sorun ne olabilir acaba yardimci olirsaniz mutlu olurim
Meraba. 2003 e46 3.30d otomatik vites aracımda D ile giderken dişli simgesi yanıyor ve araç 5.viteste kalıyor. Ancak stop edip çalıştırdığımda işaret sönüyor 10 dakka sonra tekrar yanıyor. Bilgisayara bağlattığımda 5.vites geçişini kontrol edin yazıyor. Bi kaç kişiye danıştım aynı şey başına gelen olmuş şarj dinamosunu değişince olay çözülmüş. Bana bi çözüm yolu önerirmisiniz ? Sorun beyinde mi yoksa gerçekten dişlidemi sıkıntı var?
Mehmet Ali Bey, bu arıza olduğu zaman beyine bir arıza kodu yazılır. Cihaza bağlatıp bu kodu bizimle paylaşabilirseniz size daha çok yardımcı oluruz. Arızanın birçok sebebi olabilir. Eğer İstanbul veya İzmir’de iseniz, servisimizde bu hizmeti ücretsiz sunabiliriz.
Merhabalar bende 2000 model 320i var otomatik şanzımanı revize ettirdim fakat sonrasında yoğun trafikte tahminimce aşırı ısındığı zamanlarda D yerine Çark dişlisi işareti yanıyor ve aracım yürümüyor. 3 kez bilgisayara bağlattığımda 2 sinde *sıcaklık sezici * şanzıman sezici hatalarını verdi? bir kısım usta şanzıman açılıp yapılacak dedi. bir kısmı beyni değişecek dedi biri de elektrik tesisatı değişmeli dedi. aracımın vites geçişlerinde sorun yok araçta vites boşluğu vurması yok geri kaçırma yok. ben ankaradayım bana bir çözüm yada sorunum nedir ? aracı kapatıp açtıktan sonra hiç bir sorun yok ama dış sıcaklıkla beraber dur kalk çok olduğu zaman aracım bu arızayı veriyor
Merhaba f30 dizel aracım p den d ye d den n ye her harekette vuruntu oluyor yağ değişimi ve filtre değişimi yaptırdım ilk defa aracım 175.000 km de hala bu arıza geçmedi yardımcı olurmusunuz Denizli merkezde yaşıyorum teşekkür ederim
Gökhan Bey, F30 araçların üzerindeki 8HP şanzımanlarda genellikle mekanik aşınmalar sonucu bu problemler ile karşılaşmaktayız. Aracınızda bir arıza kodu var mıdır?
Merhaba Aracım 2001 md 320i Mekanik konvertör kilit kavrama gözlemi, vites gözlemi, devir gözlemi 4 hatalarını veriyor sorun ne olabilir
Merhabalar aracım 320i 2001 e 46 araç soğukken vites 2 den 3 e geçerken arka taraftan bi vuruntu sesi geliyor bide r ye geçtiği zaman ama bu araç soğukken yapıyo biraz bindikten sonra kesiyo yağını değiştirdim hala aynı acaba sorun nerdedir
Merhaba Ahmet Bey, şanzıman beyniyle alakalı bir problem olabilir. Daha net bir teşhis için arıza kodlarına baktırmanızda fayda var. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Merhaba aracım BMW E46 328i 1998 model, şanzıman revize edildi. Ancak şanzıman hidrolik beyni de arizaliymis bu parçayı Ankara’da sağlam bulamadık, sizde 2,el tamirli garantili olarak bulunur mu teşekkürler
Niyazi Bey, maalesef stoklarımızda yok, dilerseniz kendi beyninizi gönderin, onu revize edelim.
Hocam merhaba iyi çalışmalar. BMW E46 2000 model 3.20i aracım var. Aracım çok sıkıştırınca D de iken arıza ışığı yakıyor ve sanki 5. viteste gibi çok zor gaz yiyor. Bunu manuel viteste kullanırken kendi kendine vites değiştirme yapıyor daha sonra arıza ışığı yakıyor. Bu arızaların başladığında ise özellikle araçta 3. vitesten 4. vites e geçişte sert vuruntu yapıyor. Bazen rampa da geri kaçırma yapıyor gaza basınca gitmiyor. Stop edip yeniden çalıştırdığımda ise düzeliyor her şey fakat bir müddet sonra tekrar yapıyor. Bilgisayara bağlattığımda Tork Konvektörü arızası gösteriyor. Sizce sebebi nedir maliyet ne çıkar. Acaba şanzıman da bir arıza var mıdır. Bulunduğum ilçede yapabilecek bir usta olduğunu düşünmüyorum. Sizin yer neresi. İrtibat numaram: 0532 343 9814 İyi çalışmalar.
Serkan Bey, aracınız ışığı yaktığı anda korumaya alır ve 4.viteste takılı kalır. Manuel viteste kendi kendine vites değişmesinin nedenleri şanzımanın devir kaçırması veya elektriksel hata olabilir. Rampa probleminiz ise tork konvertörü ile alakalı gözüküyor. Pazartesi günü size arızlalar ile ilgili arkadaşlarımız ulaşacaktır.
Merhaba! 2001 3.18 var bende arac bi veteste kalkiyor bitane vites atiyor triptonik hic calismiyor sanziman degistik ayni hic degisen bise yok vites atmiyor nedendir ve ne kadar maliyet cikar
merhaba aracım BMWX1 startstop devredeyken kalkışiçin çalışınca janzuman arıza ışığı yanıp park geçiyor tekrardan D ye alıp devam etdim sorun büyükmü teşekkürler şimdiden
Merhaba Önder Bey aracınızdaki arızayı yerimizde görmek isteriz. Dilerseniz ücret cihaz ve yol testi için İstanbul, İzmir yada Ankara servis noktamıza bekleriz. Bu lokasyonlara uzaksanız arıza kodlarınızı bizimle paylaşabilirseniz yardımcı olmak isteriz. İrtibat numaramız 0530 567 8991
merhaba, 2001 model 320i e46 otomatik/triptronik araca sahibim. Aracım son günlerde 5 inci ve 4 üncü viteste hafif gazda giderken devir saati aşağı ve yukarı doğru salınım yapmaya başladı. Bu problemi yaptığı zaman gazdan ayağımı çekip tekrar bastığımda araç devrini aldığı için düzeliyor. Bu arızayı nereden yapar, bu problem aracın kavramasını ve performansını etkiliyor mu. Son olarak maaliyet olarak ne tutar, iyi çalışmalar dilerim.
Alper Bey, aracınızda tork konvertör problemi başlamış. Bu şekilde kullanım dönemsel problemler yaratabilecektir. Maliyet, sökme-takma, yağ, tork konvertör revizyonu yaklaşık 3.000 TL gibi bir maliyet olacaktır.
Slmlar 94 318i e36 çift kartelli otomatik şanzıman li aracım. ARAÇ BİRAZ YOL ALDIKTAN SONRA YAVAŞLADIĞIM ZAMAN 3 VİTESTE KALIYOR stop ediyorum tekrar ÇALIŞTIRIYORUM SORUN GİDİYOR SONRA TEKRAR yapıyor 3 viteste kalıyor . Gaza basınca malum 3 viteste zor kalkıyor devrimi aldığında gidiyor 4 vitese geçmiyor.
Iyi gunler hocam ben hollandadan benim problem ayni seri numarasi olan sanziman ile degisim olsa problem olurmu 530d Bmw aracin uzerindeki bozuk.
Şevket Bey, ZF şanzımanlarda 10 haneli bir rakam vardır. Genellikle 1060 veya 1070 ile başlar. Aynı kod olan şanzıman değişimi ile değişim yapabilirsiniz.
2000 model 320İ (e46) aracım var, son zamanlarda vitesin yazdığı kısımda çark işareti çıkıyor ve araç çok zor hareketlenmeye başlıyor. aracı stop edip çalıştırdığımda uzun süre tekrar kullanıyorum. bilgisayara bağlattığımda (059) 3B Hız kesilmesi (P0720) arızası verdi. Nasıl bir işlem yapmamız gerekiyor.
Yücel Bey, şanzıman hız sensörünüzde elektriksel problem bulunmaktadır. Öncelikle hız sensörüne giden kablo tesisatı incelenmelidir. Eğer kablo tesisatında bir problem yok ise, sensör değişimi gerekecektir.
Selam 99 model e 46 aracı sabahları çalıştırıp vitesi d’ ye aldığımda hafif gaz veriyorum sanziman arızaya geçiyor her sabah yapıyor spot edip çalıştırıyorum 10 km sonra araç ısındıktan sonra problem ortadan kalkıyor konu hakkında yardımcı olursanız sevinirim her ustaya güven olmuyor yerinizde bildirirmidiniz
Cevabınız için teşekkür ederim. şanzuman revizyonu yapıldı. şanzumanı yapan usta, elektrik tesisatını, sensör değişimini hidrolik beyin kontrolünü ve motor beyin kontrolünü yaptık. arıza tekrar yaptı. şanzuman ikinci sefer sökülüp kontrol edildi. acaba arabada bu arızayı tetikleyen başka bir durum olabilirmi.
Yücel bey, güncel arıza kodunu paylaşırsanız yardımcı olabiliriz.
2000 MODEL E46 320İ ARAÇ SAHİBİYİM. ARACIMDA ŞANZUMAN ARIZASINDA ÇIKAN KOD P0720,. ŞANZIMAN REVİZYONUNDAN ÖNCE VE SONRA YİNE AYNI KODU ALDIK. SADECE SICAK HAVALARDA KLİMA AÇIKKEN DURUŞLAR ESNASINDA VE ROLANTİDE BEKLERKEN ARIZAYA GEÇİYOR.
Yücel bey, şanzıman beynine bağlanan okuyucu hız sensörleri var. Çıkış hız sensörünü ve kablosunu değiştirin, sorununuz çözülecektir.
Merhaba, 2009 model BMW 3.20i 170 hp araç almayı düşünüyorum. Alacağım araç 2. vitesten 3. vitese geçerken tutukluk yapıyormuş. Şanzıman problemi olduğu için fiyatı biraz uygun. Aracı alıp yeni bir şanzıman taktırsam maliyeti ne olur? ya da tamiri yapılabilirse ortalama ne kadar masrafı olur? Bilgilendirebilirseniz sevinirim. İyi çalışmalar.
Okan bey, bu araçların yeni şanzımanları oldukça pahalıdır (30-40 bin TL gibi). Bu şanzımanların revizyonları ortalama 8 ila 10 bin TL arasında gerçekleşmektedir.
Ustam selamlar , f10 5.20 d aracım var . Aracın şanzıman geçişleri sıkıntısız herşey stabil . Fakat aracım soğukkan sıkıntısız . Kısa mesafelerdede sorun yok , fakat yaklaşık 40-50 km gittıkten sonra , istop ettıgımızde joıstıck vıteste parka almıyor (N) yanıp sönüyor ve ekranda vires P konumunda değil yazıyor . 30-40 dkk gectıkten sonrada parka gecıyor . Ustam ne gibi bir sorun vardır sızce .
Harun Bey, sorun şanzıman kartından veya elektronik park kilidinden kaynaklabilir.
Merhabalar benim de 1992 model 3.20ia otomatik şanzıman bmw var ve titreme yapıyor sivasta olduğum için kimse tamir yaptırma diyor bu konuda bana yardımcı olur musunuz nasıl bir yol izlemeliyim.
Serdar Bey, titremeyi vites geçişlerinde mi yapıyor, yoksa rampada veya ilk kalkışta mı?
Slm bende bmw 318 i E 46 var arac kendi kendine stop etii ve geri calistirdim otamatik vites göstergesinin yaninda sanziman isigi yandi problem neden kaynaklaniyor aceba tesk ederim
Hasan Bey, aracınız bu durumda bir arıza kodu atar. Bu kodu bilgisayara bağlatıp öğrenmeniz gerekmektedir. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz hem arıza tespit cihazı ile aracınıza bağlanıp elektronik diyagnosunu yapsınlar, hem de sürüş anında arızanızı tespit edelim. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.
Merhaba 2014 model 320i ed aracım vites geçişlerinde sarsıntı yapıyor. Sanki böyle toyota,peugoet viteslerde olur ya onun gibi. Bide gazda. Ayağımı çektiğimde düz yolda sanki kavisli yola girmişim gibi sallıyor aracı. Eskişehirde usta bulamadım.öneriniz nedir? Birde arıza ne olabilir toplam maliyet ne olur?
Emrah Bey, aracın sallanmasının nedeni muhtemelen tork konvertörüdür. Vuruntular şanzıman içerisindeki boşluklardan veya hidrolik üniteden yapabilir. Eğer yolunuz İstanbul’a düşüyorsa biz yardımcı olmaya çalışırız. Çıkacak parçalar ile birlikte 4 ile 12 bin TL arasında bir maliyet düşünebilirsiniz.
Hocam 2008 3.20 i GM sanziman aracım var aracı D konuma aldığımda vurunutu yapıyor başkada hiçbir şey yok vites gecisler ve R konuma alsam bile mukaemmel birtek D konuma aldığımda vuruntu var sorun nedir teşekkürler
Selam bende 2003 318i aracim var arac p den dye alinca veya r ye alinca vuruntu yapiyor arizasi ne olabilir ve revizyon gerekiyorsa maliyet ne cikabilir yardimci olursaniz sevinirim
Merhaba ustam benim 2004 e46 330 i var otomatik şanzuman 2 den 3 e geçerken silkeleme yapıyor obur geçişler normal d den r ye alırken vuruntu oluyor şanzuman 25000 km önce komple revizyon yapıldı şanzuman beyninden yapar dediler dogrumudur acaba
sorunu bulduysanız benimlede paylaşırmısınız
aracım f30 2017 7000km 318 benzinli. kalkarken veya hareket halinde normal olan araç ara ara trafik ışıklarında beklerken bir veya iki kez vuruntu ( ayağınızı gazdan hafif çekerde araç hareket etmeye başladığı anda fren yaparmış gibi) yapıyor. dediğim gibi hareket halinde hiç bir problem yok. şanzuman kaynaklı olabilir mi
Merhaba benim bmw 316i otomatik vites arabam var calistirdigimda bi sure gttikten sonra d deyken devir 2ooo i gecmiyor gaza ne kadar bassam da gecmiyor stop edip calistrdigimda biraz duzeliyo sonra yine ayni olur neden acaba ?
Merhaba 2012 f30 km 90binde 316i şanzımana soğutucunun çatlaması sonucu su karıştı soğutucu değiştirildi ve yağ değişimi yapıldı ancak araç soğukken küçük viteslerde vuruntu meydana gelmeye başladı ayrıca frenle dururken vites d pozisyonunda araç kalkacakmış gibi yükleniyor 5-6 sn sonra tekrar bırakıyor ısınana kadar bu şekilde devamlı yapıyor ısındıktan sonra bi sorun kalmıyor vuruntuda kesiliyor sebebi nedir sizce? Masrafı ne olur
Mhb kolay gelsin Bmw e 46 im var benim problemim şu seyir halinde giderken hz 180 . 160 misla giderken gazdan çekiyorum ayağımı araba vuruntu yapıyor ileri geri fites yapinca aynı sorun sürüyor ne yapmalıyım meliyat ne olur
97 model e36 kasa 3.20 Manuel arabam var dün Ankaranın akşam yoğun trafiğinde birde rampada dur kalk dur kalk yapa yapa bir süre sonra aracım vitese geçmedi sadece geri vites, stop edip 1 nci viteste çalıştırdım aracı kenara çektim debriyajı pompaladım sonra bindim evin önüne geldim o halde baskı balata yeni değişti bu arada 3 4 ay kadar
Merhaba 2012 f30 316i 130.000 KM DE aracım d ye alınca ileri sert şekilde vuruntu oluyor ama usinınca olmuyor. ve bu gün araçla biraz bastım ve ışıkta durunca (tam güçte kullanmak mümkün olmaya bilir servise gidiniz) mesaji cıktı ve araç şanzıman gösteriyor kayboldu sonra araç vites atmamaya başladı durdum stop edip calistirdim düzeldi aracın sorunu nedir maliyeti ne olur assa yukarı
Serkan Bey, fasılalı dediğimiz bir arıza yaşıyorsunuz. Bu arıza tekrarlayınca aracı bir arıza tespit cihazına bağlatırsanız, o kod ile size daha fazla yardımcı olabiliriz. Eğer İstanbul veya İzmir’de iseniz, servisimizde bu hizmeti ücretsiz sunabiliriz.
İyi günler 2013 model f30 316.i aracım var , aracımı her çalıştırdığımda en az 2 3 dk ısınmasını bekler yola öyle çıkarım . Aracım 1000 ve 2500 devir arası düşük hız yüksek viteste (2,3,4) araç sanki gaza bas çek yapar gibi yapıyor . Bunun nedeni nedir acaba ? Not: buji bobin , selenoid valfi , dumpvalve hepsi değişti ama hala bu sıkıntılı durum devam ediyor
Merhaba, herkese itina ile cevap vermişsiniz, sizi tebrik ediyorum, benim e46 2003 3.25 aracım var, kalkışta bir süre (35-45 km hız arası) titreme yapıyor, geri viteste kararsız kalıyor, sebebi ne olabilir, maliyet hangi civarda olur. Şimdiden teşekkürler
Mete Bey, şaznımanınızda bir tasta muhtemelen kaçırma var, ondan titreme yapıyor ve geri viteste kararsız kalıyor gibi.
Merhaba 1999 model e46 otomatik sanziman aracimda soguklarda ilerlerken sanzimanda vites gecislerinde bir cizirti gibi ses geliyor ama vites gecislerinde felan herangi bir sikinti olmuyor ne gibi bir problemi olabilir ?
Merhaba 2009 320i aracımın vites geçişlerinde bir problem yok fakat sport moduna alamıyorum oraya geçtiğinde hala d durumunda kalmaya devam ediyor bunun sebebi ne olabilir
Oğuzhan Bey, sorun elektriksel veya şanzıman kartındaki pozisyon şalterinden olabilir.
Merhabalar,
2000 model 320 e46 aracımı, soğukken çalıştırdığımda, hareket etmek için gaza bastığımda aracım çok ağır hareket ediyor ve bir kaç saniye sonra şanzıman korumaya alıyor. Stop edip, tekrar çalıştırıp, vitesi önce R’ye alıp 5 metre kadar geri gittikten sonra D’ye alıyorum. Bunu yaptıktan sonra, araç – şanzıman ısınana kadar arıza vermiyor. Ancak bu süreçte yavaşlama veya durma durumunda vites boşa çıkıyor, ne kadar gaz versemde ağır hareket ediyor ve tekrar korumaya alıyor. Makinaya bağlattığımda ise.; Mekanik kilitli tork konventörü arızası, devir gözlemi 3-4 arızası ve devir bayılma gözlemi arızalarını vermekte. Bunun çözümü tam olarak nedir ve maliyeti ne tutmaktadır acaba*
Can Bey, mıuhtemelen şanzımanınız içerisinde balatalar yanık ve tork konvertörünün de tamiri gerekiyor. 5 ile 10 bin TL arası bir masraf sözkonusu olabilir.
İyi günler 320i e46 aracım var ileri viteste hiçbir sorun yok fakat geriye taktığımda ayağımı frenden çekince araç gidiyor gaza yüklendiğim zaman araç hızlanmıyor fakat ilerliyor ama gaza okşayarak bastığım zaman hızlanıyor tribüni değiştirdik hiçbir değişiklik olmadı neden olabilir acaba
Selam bende 1992 model 525tds var devir saati eskisinden düşük kalıyor yarı yarıya gaz verince de yolda giderken veya ralantide gazverince ikibin deviri geçince şanzıman arızası veriyor yıldız sebep ne olabilir şanzıman yağı filtresi değişti hâlâ aynı
merhaba.2006 320d aracım 90 km/h hızdan sonra içeriye uğultu yapıyor.ötme gibi.dişli sesi gibi.bir de “vuuv vuuv” diye uğultu yapıyor kesik kesik.ama gidişinde vites geçişlerinde hiçbir sorun yok.bu ıkı sorun neden kaynaklıdır.
Tolunay bey, ses problemlerini ancak araçta dinledikten sonra net şekilde cevaplayabiliyoruz. Eğer İstanbul veya İzmir’de iseniz sizi servisimize bekleriz.
Merhaba 1999 model 3.28 ci aracımda türbün arızası var devir düşüp yükseliyor sadece türbün revizyonunun maliyeti nedir
Yaklaşık 1.000 TL’dir.
Mrb 316i aracım şanzuman hatası cıkıyo bana yag ve filtresi degistigi zamn düzelir dediler yaptirdim ve aynı hatayı tekrar veriyo buv hatayı neden verir acaba
Merhaba, arıza kodunuzu biliyor musunuz?
Merhaba kolay gelsin bende 2000 model 3.18 otomatik şanzıman aracım var vuruntu sadece geri vitese geçerken var ancak araç İle ani yüklenmelerde 2. Vitesten 3. Vitese geçerken araç kendini korumaya alıyor stop edip bekliyorum. Sonra düzeliyor sebebi nedir
Mehmet Bey, şanzımanınız içerisinde mekanik arıza mevcut.
Hocam slm BMW 3.20i otomatik vites aracım bilgisayarda selenoid arızası veriyor kalkışlarda çok hantal kalıyor ve gaza bastigimda araç sonradan sanki gaz veriliyor gibi sonradan gaz yiyor tribin tam doldurma yapmadığı soylenildi bu durumlarda fiyat aralıkları ne olur mail atarsanız sevinirim e.baz_1988@hotmail.com
Erdinç Bey, arıza kodunuzu paylaşırsanız siz çok daha sağlıklı geri dönüş yapabiliriz.
Merhaba abicim bende bmw e36 kasa m40 motor 316i otomatik vaar arabam 1 ve 2de sikinti yok 2 den uce gecerken arasira devir saati 5-6 kadar cikiyo gazdan birden ayagimi cekince 3 geciyo 4 te kafasina gore geciyo sorun ne olabilir acaba yardimci olirsaniz mutlu olurim
Ali Bey, şanzıman içerisinde basınç kaçağı var. Maalesef şanzımanınızın revize olması gerekiyor.
Meraba. 2003 e46 3.30d otomatik vites aracımda D ile giderken dişli simgesi yanıyor ve araç 5.viteste kalıyor. Ancak stop edip çalıştırdığımda işaret sönüyor 10 dakka sonra tekrar yanıyor. Bilgisayara bağlattığımda 5.vites geçişini kontrol edin yazıyor. Bi kaç kişiye danıştım aynı şey başına gelen olmuş şarj dinamosunu değişince olay çözülmüş. Bana bi çözüm yolu önerirmisiniz ? Sorun beyinde mi yoksa gerçekten dişlidemi sıkıntı var?
Mehmet Ali Bey, bu arıza olduğu zaman beyine bir arıza kodu yazılır. Cihaza bağlatıp bu kodu bizimle paylaşabilirseniz size daha çok yardımcı oluruz. Arızanın birçok sebebi olabilir. Eğer İstanbul veya İzmir’de iseniz, servisimizde bu hizmeti ücretsiz sunabiliriz.
Merhabalar bende 2000 model 320i var otomatik şanzımanı revize ettirdim fakat sonrasında yoğun trafikte tahminimce aşırı ısındığı zamanlarda D yerine Çark dişlisi işareti yanıyor ve aracım yürümüyor. 3 kez bilgisayara bağlattığımda 2 sinde *sıcaklık sezici * şanzıman sezici hatalarını verdi? bir kısım usta şanzıman açılıp yapılacak dedi. bir kısmı beyni değişecek dedi biri de elektrik tesisatı değişmeli dedi. aracımın vites geçişlerinde sorun yok araçta vites boşluğu vurması yok geri kaçırma yok. ben ankaradayım bana bir çözüm yada sorunum nedir ? aracı kapatıp açtıktan sonra hiç bir sorun yok ama dış sıcaklıkla beraber dur kalk çok olduğu zaman aracım bu arızayı veriyor