BMW aracınızda otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Bmw otomatik şanzıman tamiri konusunda Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, BMW otomatik şanzıman arızalarına (şanzımanda vuruntu, arıza lambası yanması, vites geçiş sorunu, vites geçişlerinde vuruntu, tribün arızası, joystick vites arızaları, şanzıman beyni arızası) garantili çözümler üretmekteyiz. BMW otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir.
BMW Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul, Ankara, Bursa ve İzmir‘deki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.
BMW Hangi Şanzımanı Kullanıyor?
Ülkemizde Bmw parkı ele alındığında Bmw araçlarda bulunan otomatik şanzıman çeşitleri ağırlıklı olarak şu şekilde karşımıza çıkmaktadır:
ZF 5HP18 şanzıman – 1998 ve öncesi araçlarda
ZF 5HP19 şanzıman – 1997-2006 yılları arası üretilen araçlarda
GM 5L40E şanzıman – 1998-2004 yılları arası üretilen araçlarda
ZF 6HP serisi şanzımanlar – 2002-2011 yılları arası üretilen araçlarda
GM 6L45 şanzıman – 2006-2011 yılları arası üretilen araçlarda
ZF 8HP serisi şanzımanlar – 2009 yılı ve sonrası araçlarda
BMW Otomatik Şanzıman Çeşitleri
BMW grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre otomatik şanzıman tipleri:
Aşağıda Bmw otomatik şanzıman sorunlarını genel şanzıman aileleri üzerinden sizler için kısaca özetlemeye çalıştık. Daha detaylı bilgi ve çözüm önerilerimize ilgili modelin bu sayfanın yukarıda belirttiğimiz linkinden ulaşabilirsiniz.
Bmw GM 5L40E şanzıman arızaları
Bu şanzımanın kullanıldığı Bmw araçlarında en sık karşılaşılan 3 problem D’de geç kalkış yapması, D ve R’de vuruntu, ani yüklenmelerde şanzımanın kendisini korumaya alması olarak sıralanabilir.
BMW ZF Şanzıman Arızaları
Aşağıda kısaca vites sayılarına göre en çok karşılaşılan arızaları sizler için özetlemeye çalıştık. Eğer aracınız kasasına yönelik sayfamızı ziyaret ederseniz, daha detaylı arıza bilgilerine ulaşabilirsiniz.
Bmw ZF 5HP19 şanzıman arızaları
Bu şanzımanın kullanıldığı Bmw araçlarında en sık karşılaşılan 3 problem sabit hızda 1500-2000 devir arası devir saatinde gezinme, vites geçişlerinde vuruntu ve devir yükseltme ve kalkışta ağırlaşma olarak sıralanabilir.
Bmw ZF 6HP serisi şanzıman arızaları
Bu şanzımanın kullanıldığı Bmw araçlarında en sık karşılaşılan 3 problem sabit hızda 1500-2000 devir arası devir saatinde gezinme, 4.vites ve 5.vites geçişlerinde arızaya düşme, 1-2 vites geçişinde vuruntu olarak sıralanabilir. 2.Nesil 6HP şanzımanlarda ise parktan çıkarken vuruntu ve vites pozisyonunun karışması, kendi kendine geçmesi sıklıkla karşılaşılır. Genellikle şu arıza kodları çıkar:
4F85: Ratio monitoring 4F8A: 4-5 geçisi problemli 4F83: C Clutch Failure 4F57: Shift Monitoring 1-2 4F5B: Shift Monitoring 5-6 4F4E: Gear Monitoring 4E8A Monitoring of valve position 507D Parking gear incorrectly disengage
Bu arızalardan herhangi birisi olduğunda aracınız “transmission fault” hatası verir ve kendini korumaya alabilir.
Bmw ZF 8HP45 şanzıman arızaları
Bmw 8 ileri otomatik vites şanzımanın kullanıldığı Bmw araçlarında en sık karşılaşılan 3 problem yağ soğutucusunun patlaması, D’ye, R’ye ve 1’den 2.vitese geçerken vuruntu ve 1300-200 devir arası silkeleme ve kasa titretme olarak sıralanabilir.
Bmw aracınızda şanzıman arıza lambası yanıyorsa, artık en yakın servise gitme zamanınız gelmiştir. Bmw şanzıman arıza lambası yanması, kritik durumlarda otomatik şanzımanın korumaya geçeceğinin habercisidir. Otomatik şanzımanın korumaya geçmesi durumunda araçta genellik geri vites ve 4 veya 5.vites devrede kalır ve selenoidlere giden elektrik kesilir.
Önemli! Lütfen arabanızı koruma modunda uzun süre kullanmayın. Otomatik şanzıman basınç kaçaklarından dolayı şanzımanınız içerisini yakabilirsiniz.
Yaşadığınız şanzıman arızası araç kasanıza ve model yılınıza da bağlı olabilir. Arızanız ve çözümü hakkında detaylı bilgilere aracınızla ilgili hazırladığımız sayfadan daha detaylı olarak ulaşbilirsiniz.
Arıza Lambasını Söndürmek Çözüm Değildir!
Arıza lambasının cihazla söndürülmesi birçok durumda arızayı gidermeyecektir. Örnek vermek gerekirse otomatik şanzımanda vuruntu varsa cihazla arıza lambasını söndürmek, arıza sebebini çözmeyeceği için, yakın bir zamanda tekrar vuruntu ve şanzıman arıza lambası yanması ile karşılaşmanız muhtemeldir.
BMW Tork Konvertör Arızaları
Özellikle 6HP serisi ZF şanzıman kullanan Bmw araçlarda sıklıkla karşılan tork konvertör arızası, aracınız sabit bir hızda giderken, devir saatinde göreceğiniz oynamalardır.
Bmw Türbin Arızası Nasıl Anlaşılır?
Eğer 100 km ve üzeri bir hızda ayağınız gaz pedalında sabit konumda giderken devir saatiniz 1500 ile 2000 devir arasında oynuyorsa, tork konvertörünüz arızalıdır.
Bmw türbin arızasının başka bir belirtisi, aracınız düz bir yolda giderken zaman zaman size kasis üzerinden geçiyor hissi vermesidir. Bunun nedeni kaçıran şanzıman türbünü balatalarıdır. Ayrıca şanzıman tork konvertörü kaçırmaya başlayınca şanzıman ısınması meydana gelir ve zaman içerisinde şanzımanın iç aksamına zarar vermeye başlar.
Kimi zaman şanzıman türbünü arızası kendisini alt devirlerde sarsıntı olarak belli etmektedir. Özellikle 1000-2000 devir arasında aracınızda sarsıntı hissediyorsanız muhtemel bir şanzıman türbünü arızası bulunmaktadır.
Gizli balata (captive-clutch) sistemine sahip ZF tork konvertörleri, eğer firmamızda olduğu gibi, ön yükleme test cihazı yardımı ile revize edilmezse, kısa süre sonra tekrar problem yaşamanız muhtemeldir.
BMW Selenoid Valf ve Şanzıman Beyni Testi
Bmw şanzıman arızası durumunda, arıza tespit cihazları otomatik şanzıman selenoid valf ve şanzıman beyni arızalarını elektriksel düzeyde tespit edebilir. Bununla birlikte fonksiyonel açıdan şanzıman beyninin ve selenoidlerin testi arıza tespit cihazları ile gerçekleştirilemez.
Atco Mühendislik, selenoid testi ve 3 adet şanzıman beyni testi cihazları ile Türkiye’nin en kapsamlı selenoid ve şanzıman beyni test merkezidir. Bu sayede müşterilerimiz sadece gerekli parçaların değişimine ödeme yaparlar ve sunabildiğimiz otomatik şanzıman fiyatları, garantili onarım için oldukça uygundur.
Oldukça pahalı olan selenoid valflerin ve şanzıman beyninin test edilmeden değiştirilmesi, gereksiz şanzıman tamir fiyatları ortaya çıkmasına, arızalı parçaların tespit edilmemesi ve değiştirilememesi ise arızanın devam etmesine neden olacaktır.
Bmw Şanzıman Tamiri ve Testi
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün BMW otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili Bmw şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
BMW araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz BMW şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.
Bmw Otomatik Şanzıman Tamiri Fiyatları
Güncel BMW otomatik şanzıman fiyatı, Bmw şanzıman tamir fiyatı, Bmw tork konvertör fiyatı, Bmw şanzıman beyni fiyatları veya yaşamakta olduğunuz Bmw şanzıman sorunu için aşağıdaki numaradan bize ulaşabilirsiniz.
BMW Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
BMW Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ferhatpaşa, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz , Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Bmw Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi
Bmw şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Bmw otomatik şanzıman yağı fiyatları için firmamızı arayabilir veya Bmw şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Bmw şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Bmw şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Ustaya Sor – Bmw Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
Aracınızın model yılı
Aracınızın motor hacmi
Aracınızın yakıt tipi
Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ferhatpaşa, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü yaptırabilirsiniz.TÜM SERVİSLERİMİZ RANDEVULU ÇALIŞMAKTADIR , LÜTFEN RANDEVU TALEP EDİNİZ.
Eğer Bmw aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
bmw 1.16 i 2008 model aracım ilk defa 227 bin km de şanzuman yagı değişimiyaptımiçinden çıkan yag siyah ve coksıvık bir yağdı yag değişimi yaptıktan sonra şanzuman arıza lambası sık sık yanmaya başladı iki sorum olacak
1 arıza yag değişiminden kaynaklımıdır
2 yağ değişimi sonrası adaptasyon yapmak şartmıdır
Merhaba, arızanız muhtemelen yağ değişiminden ziyade artan kavrama boşluklarındandır. Değişim esnasında kavrama boşluklarını dolduran atıklar şanzımandan atıldığı için sürüş keyfinizi bozacaktır. Bu durumda adaptasyon yaparsanız, bir ihtimal bu arıza lambası olayından kurtulabilirsiniz. Öte yandan eğer arıza lambanız başka bir sebepten yanıyorsa bunun da detaylı araştırılması gerekecektir.
Merhaba aracım 2014 BMW 220 d 80.000 km de şimdiye kadar bütün bakımları İstinye BMW serviste yapıldı. Üç gün önce trafikte durkalk yaparken birden gaza bastığım halde araç hareket etmedi çekici çağırıp servise çektik şanzıman dişlisinin kırıldıgını söylediler kullanıcı hatası deyip işin içinden çıktılar. Size getirsek bu arızayı çözebilirmisiniz maliyet tahmini ne kadar olur. Ve garanti ne kadar süre veriyorsunuz.
Selamlar hollandadan 2008 model 520i e 60 kasa bmw aracimi bu yil icinde satin aldim kalkarken 10 _20devirleri arasinda bir titreme hissediyorum ve arac kalktiktan sonra bu titreme gidiyor bunuj icin sanzuman arizasi dediler ve sanzumani ayni blok numarasiyla cikma aldik ve taktik bu sanzumandada ayni titreme meydana geldi sokuldu baska sanzuman ve turbun koyuldu gene ayni problemle karsi karsiyayiz servise gidip arac sanzuman bilgilerini istedigimizde 6hp19 dedi bizim uzerine koydugumuZ 6hp 21 bu sanzumanda sanki hissettigim sey titremede araba yerinden 2ile kalkip devirsiz olarak aniden vites atmasi bir arabayi birinci vitestle kaldirip 3cuncu vitese takarsaniz araba titremeye baslar buda boyle bir sorun2. Bir sorum olacak sizlere bu sanzumanlar araca takildiginda nasil bir adaptasyon yapilma. Sekli var sanzumani taktiginda burdaki usta reset attim dedi…. baska bir ayarlama sekli varmidir bunun
2009 BMW 116i otomatik gm şanzımanlı araç kullanıyorum aracım 2. Vitesten 3. Vitese geçişte vuruntu yapiyo bunun sebebi nedir? Diğer vites geçişlerinde herhangi bir problem yok.
Hayırlı işler kolay gelsin 2010 model 7.30 d aracım var araçta gazdan ayağımı çekince vuruntu yapıyor aracın şanzuman adaptasyon u sıfırlıyor usta 30 km git sonra stop et sonra çalıştır diyo yapıyorum araç düzeliyor ama belli bir süre sonra tekrardan meydana geliyor vites düşüşlerinde vuruntu yapıyor yardımcı olursanız sevinirim 3.2.1 viteslerinde hissettiriyor
Merhaba Burhan Bey, sorun mekanik veya aracın şanzıman beyninden kaynaklanıyor olabilir. Adaptasyonu 100 kez de sıfırlasınız, mekanik aşınmalar ortadan kalkmayacağı için sorun devam edecektir. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’deki herhangi bir servisimize giderek ücretsiz diyagnoz işlemiminden faydalanabilirsiniz.
Selam ben yozgattan yazıyorum aracım e60 2006 model servis ustam tork konvertöründe arızası olduğunu 6hp19 serisi şanzımanı olan fakat arıza vermiedi arıza ışığı vs hiçbirşey yok gittiği yere kadar idare et şanzıman yağı yeni dedi yaptıracak olsak kaç tl ücreti var
Merhabalar 2016 model F30 320i aracimda soğukken 1 den 2 ye geçerken çok nadir de olsa vuruntu yapıyor, ayrıca yine çok nadir vitesi d ye veya r alıyorum kendi kendine p ye aliyor, servise gittim şanzıman değişecek denildi sonra başka servise gittim yazılım problemi var dendi, başka servise götürdüm vites joystick arızalı dendi ancak kimse net birşey söylemedi sizce neyden kaynaklı bı sorundur.
Merhaba Erkan Bey aracınızda bahsetmiş olduğunuz arıza için öncelikle bir test yapılması gerekebilir. Bu tarz durumlarda öncelikle mekaniksel test ve cihaz testleri yapılması gerekebilir. dilerseniz İstanbul yada İzmir şubemize ücretsiz test için bekleriz ilk etapta aracı görmeden revizyon dememiz çok sağlıklı olmaz.
2007 520d 163 lük sabah hava sogukken aracı çalıştırıp vitesi R yada D ye aldığımda araç titremeye ve sallanmaya başlıyo sağlam bir titreme sonra bir kaç kez D R alınca düzeliyor. Araç ısındıktan sonra hiç bir problem yok .Normal sürüşte en ufak kaçırma titreme şanzımanda en ufak bir arıza yok her hangi bir arıza koduda yok sizce ne olabilir
S.a hayırlı isleriniz olsun 2004 model 525 benzin LPG li e60 aracımin sanzumani vuruntu ws bir şikayetim yokken arzaya gecip 3 viteste kaliyodu sanzumanciya gittim aracın tribün balataları elden gecti kart beyin degisti simdi ise 1 2 vites normal atarken arada bi sert atıp sert düşürüyor birde tam durma esnasında bazen rolentiyi assa çekiyor bugun cihaza baglattim manyetik walf 3 arzasi weriuor ve arza silinmiyor ama arac koruma moduna gecmiyor
Hasan Bey, kart beyniniz’ de çıkma parça mı kullanıldı ve durma esnasında rölantiyi kaç devire indiriyor? Bize aldığınız hata kodlarını paylaşırsanız size daha yardımcı olabilirim.
Omer Bey, arızanızın bir çok nedeni olabilir şanzıman içerisinde ki taslardan, valfbody içerisinde ki selenoidlerden, pistonlardan gibi dilerseniz Atco İstanbul, Atco Ankara yada Atco İzmir şubelerimizden birisini ziyaret ederek ücretsiz bir şekilde ekspertiz hizmetimizden faydalanabilirsiniz.
Merhabalar arac 2015 model 530xd dizel şanzımanın arkasındaki ara şanzımanın aık kısmından yağ sızdırıyor ve hareket halinde aracın kasası hafif titreme yapıyor arza lambası şuan için yok ara şanzımanın iç parçalarını değiştireilirmiyiz fiyatı ne kadar olur teşekkürler
Ali Bey, yağ kaçıran yeri görmeden bir yorum yapmamız mümkün değildir. Ara şanzımanın iç parçalarını değiştirmemize gerek var mı parçayı ancak gördükten sonra yorum yapabiliriz.
Merhabalar 2010 E90 320 biraz fazla gaz verildiğinde geri vites sürekli atıyor ileri olanlarda yüklenildiğinde geçerken vuruntu veya vitesten atma yapıyor.Bu arızalar aracı sabahtan getirsem gün içinde çözülebilir mi?
Merhaba Emin Bey, şanzıman içinde komplike bir arıza var gibi görünüyor. Şanzımanın arıza kodlarına baktıktan sonra işleme alınması gerekmektedir. Bu süreç bir günde çözülebilecek bir durum değil maalesef. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Selamun Aleyküm kolay gelsin. 2014 f10 520i aracı çalıştırdıktan sonra ışıklarda start stop devreye giriyor, daha sonra araç kendi kendine çalışınca arkadan biri vurmuş gibi ileri atılıyor, fakat bunu çoğunlukla 1 kez yapıyor diğer ışıklarda durunca herşey normal çalışıyor. 2. problem; araç durduğu yerde sadece D den P ye geçerken vuruntu yapıyor diğer geçişlerde yapmıyor. Şimdiden teşekürler
Merhaba Serkan Bey, araçta birinci vites üzerinde çalışan tasda basınç kaçağı olabilir. Bundan dolayı araç D den P ye alırken vuruntu yapıyor. Daha net bir tespit için araca cihaz bağlayıp arızak kodlarına bakmamız ve canlı değerlerin alınması lazım. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Merhaba Serkan Bey, araçta birinci vites üzerinde olan tasta basınç kaçağı olabilir. Bundan dolayı D den P ye alırken vuruntu yapar. Daha net bir tespit için araca cihaz bağlayıp arıza kodlarını almak ve canlı değerlere bakmak gerekiyor. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Mustafa yılmaz arslan / Cevapla 1 Nisan 2023 at 18:23
Slmlar E36 kasa BMW 320 aracım otomatikten dönme manueldi bn tekrar otomatik zf 5hp18 bir sanzuman aldm taktırdım.arac şu an 4 viteste kalkıyor başka vitese geçmiyor d ve r konumuna aldığımda küt diye vuruyor.bilgisayara bağlandı üç tane hata veriyor bunlar
Elektrikli mıknatıs shift lock
Vites kolu pozisyonu L4
Vites kolu pozisyonu L1 veriyor
Bi kaç usta gezdim arızayı tespit edip yapamadılar öneriniz nedir.sorunu cozebilirseniz Ankara sasmaz daki yerinize gitmek istiyorum tşk ederim
bmw 1.16 i 2008 model aracım ilk defa 227 bin km de şanzuman yagı değişimiyaptımiçinden çıkan yag siyah ve coksıvık bir yağdı yag değişimi yaptıktan sonra şanzuman arıza lambası sık sık yanmaya başladı iki sorum olacak
1 arıza yag değişiminden kaynaklımıdır
2 yağ değişimi sonrası adaptasyon yapmak şartmıdır
Merhaba, arızanız muhtemelen yağ değişiminden ziyade artan kavrama boşluklarındandır. Değişim esnasında kavrama boşluklarını dolduran atıklar şanzımandan atıldığı için sürüş keyfinizi bozacaktır. Bu durumda adaptasyon yaparsanız, bir ihtimal bu arıza lambası olayından kurtulabilirsiniz. Öte yandan eğer arıza lambanız başka bir sebepten yanıyorsa bunun da detaylı araştırılması gerekecektir.
Merhaba aracım 2014 BMW 220 d 80.000 km de şimdiye kadar bütün bakımları İstinye BMW serviste yapıldı. Üç gün önce trafikte durkalk yaparken birden gaza bastığım halde araç hareket etmedi çekici çağırıp servise çektik şanzıman dişlisinin kırıldıgını söylediler kullanıcı hatası deyip işin içinden çıktılar. Size getirsek bu arızayı çözebilirmisiniz maliyet tahmini ne kadar olur. Ve garanti ne kadar süre veriyorsunuz.
Selamlar hollandadan 2008 model 520i e 60 kasa bmw aracimi bu yil icinde satin aldim kalkarken 10 _20devirleri arasinda bir titreme hissediyorum ve arac kalktiktan sonra bu titreme gidiyor bunuj icin sanzuman arizasi dediler ve sanzumani ayni blok numarasiyla cikma aldik ve taktik bu sanzumandada ayni titreme meydana geldi sokuldu baska sanzuman ve turbun koyuldu gene ayni problemle karsi karsiyayiz servise gidip arac sanzuman bilgilerini istedigimizde 6hp19 dedi bizim uzerine koydugumuZ 6hp 21 bu sanzumanda sanki hissettigim sey titremede araba yerinden 2ile kalkip devirsiz olarak aniden vites atmasi bir arabayi birinci vitestle kaldirip 3cuncu vitese takarsaniz araba titremeye baslar buda boyle bir sorun2. Bir sorum olacak sizlere bu sanzumanlar araca takildiginda nasil bir adaptasyon yapilma. Sekli var sanzumani taktiginda burdaki usta reset attim dedi…. baska bir ayarlama sekli varmidir bunun
2009 BMW 116i otomatik gm şanzımanlı araç kullanıyorum aracım 2. Vitesten 3. Vitese geçişte vuruntu yapiyo bunun sebebi nedir? Diğer vites geçişlerinde herhangi bir problem yok.
Çağdaş Bey, probleminiz selenoidlerden kaynaklanıyor olabilir.
Merhaba 316iE 46 2004 model BMW Araç için otomotik şanzıman fiatı ve yılı olarak bilgi rica ediyorum.
Merhaba, sökülü şanzımanın revizyon işlemi – 7.500 TL civarındadır. Yılı olarak neyi kastettiniz?
Hayırlı işler kolay gelsin 2010 model 7.30 d aracım var araçta gazdan ayağımı çekince vuruntu yapıyor aracın şanzuman adaptasyon u sıfırlıyor usta 30 km git sonra stop et sonra çalıştır diyo yapıyorum araç düzeliyor ama belli bir süre sonra tekrardan meydana geliyor vites düşüşlerinde vuruntu yapıyor yardımcı olursanız sevinirim 3.2.1 viteslerinde hissettiriyor
Merhaba Burhan Bey, sorun mekanik veya aracın şanzıman beyninden kaynaklanıyor olabilir. Adaptasyonu 100 kez de sıfırlasınız, mekanik aşınmalar ortadan kalkmayacağı için sorun devam edecektir. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’deki herhangi bir servisimize giderek ücretsiz diyagnoz işlemiminden faydalanabilirsiniz.
Selam ben yozgattan yazıyorum aracım e60 2006 model servis ustam tork konvertöründe arızası olduğunu 6hp19 serisi şanzımanı olan fakat arıza vermiedi arıza ışığı vs hiçbirşey yok gittiği yere kadar idare et şanzıman yağı yeni dedi yaptıracak olsak kaç tl ücreti var
Merhabalar 2016 model F30 320i aracimda soğukken 1 den 2 ye geçerken çok nadir de olsa vuruntu yapıyor, ayrıca yine çok nadir vitesi d ye veya r alıyorum kendi kendine p ye aliyor, servise gittim şanzıman değişecek denildi sonra başka servise gittim yazılım problemi var dendi, başka servise götürdüm vites joystick arızalı dendi ancak kimse net birşey söylemedi sizce neyden kaynaklı bı sorundur.
2007 mod 5.20 d. 6hp19 aracımın şanzıman soğutucusu bozulduğu için şanzıman yağına su karışmış bunun maliyeti nedir teşekkürler
Merhaba Erkan Bey aracınızda bahsetmiş olduğunuz arıza için öncelikle bir test yapılması gerekebilir. Bu tarz durumlarda öncelikle mekaniksel test ve cihaz testleri yapılması gerekebilir. dilerseniz İstanbul yada İzmir şubemize ücretsiz test için bekleriz ilk etapta aracı görmeden revizyon dememiz çok sağlıklı olmaz.
2007 520d 163 lük sabah hava sogukken aracı çalıştırıp vitesi R yada D ye aldığımda araç titremeye ve sallanmaya başlıyo sağlam bir titreme sonra bir kaç kez D R alınca düzeliyor. Araç ısındıktan sonra hiç bir problem yok .Normal sürüşte en ufak kaçırma titreme şanzımanda en ufak bir arıza yok her hangi bir arıza koduda yok sizce ne olabilir
hayırlı işler
Aynı sorun benim aracımda da var
Merhaba Ahmet Bey sizin aracınızdaki problemi bizimle paylaşırsanız size yardımcı olmak isteriz.
Arabam 3.20d 2011 E90 araba 1 vitesten 2 gecerken bayağı hissetmeye başladım biryere aşmaya çalışıyip 2. Vitese giriyor hissi veriyor ne yapabilirim
S.a hayırlı isleriniz olsun 2004 model 525 benzin LPG li e60 aracımin sanzumani vuruntu ws bir şikayetim yokken arzaya gecip 3 viteste kaliyodu sanzumanciya gittim aracın tribün balataları elden gecti kart beyin degisti simdi ise 1 2 vites normal atarken arada bi sert atıp sert düşürüyor birde tam durma esnasında bazen rolentiyi assa çekiyor bugun cihaza baglattim manyetik walf 3 arzasi weriuor ve arza silinmiyor ama arac koruma moduna gecmiyor
Hasan Bey, kart beyniniz’ de çıkma parça mı kullanıldı ve durma esnasında rölantiyi kaç devire indiriyor? Bize aldığınız hata kodlarını paylaşırsanız size daha yardımcı olabilirim.
Iyi akşamlar
530xd
2012
258 beygir
Dizel
Ariza kodu yok
1 2 Ve 2 3 Vitesler arasinda kesintili vuruntu var
Omer Bey, arızanızın bir çok nedeni olabilir şanzıman içerisinde ki taslardan, valfbody içerisinde ki selenoidlerden, pistonlardan gibi dilerseniz Atco İstanbul, Atco Ankara yada Atco İzmir şubelerimizden birisini ziyaret ederek ücretsiz bir şekilde ekspertiz hizmetimizden faydalanabilirsiniz.
Merhabalar arac 2015 model 530xd dizel şanzımanın arkasındaki ara şanzımanın aık kısmından yağ sızdırıyor ve hareket halinde aracın kasası hafif titreme yapıyor arza lambası şuan için yok ara şanzımanın iç parçalarını değiştireilirmiyiz fiyatı ne kadar olur teşekkürler
Ali Bey, yağ kaçıran yeri görmeden bir yorum yapmamız mümkün değildir. Ara şanzımanın iç parçalarını değiştirmemize gerek var mı parçayı ancak gördükten sonra yorum yapabiliriz.
Merhabalar 2010 E90 320 biraz fazla gaz verildiğinde geri vites sürekli atıyor ileri olanlarda yüklenildiğinde geçerken vuruntu veya vitesten atma yapıyor.Bu arızalar aracı sabahtan getirsem gün içinde çözülebilir mi?
Merhaba Emin Bey, şanzıman içinde komplike bir arıza var gibi görünüyor. Şanzımanın arıza kodlarına baktıktan sonra işleme alınması gerekmektedir. Bu süreç bir günde çözülebilecek bir durum değil maalesef. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Selamun Aleyküm kolay gelsin. 2014 f10 520i aracı çalıştırdıktan sonra ışıklarda start stop devreye giriyor, daha sonra araç kendi kendine çalışınca arkadan biri vurmuş gibi ileri atılıyor, fakat bunu çoğunlukla 1 kez yapıyor diğer ışıklarda durunca herşey normal çalışıyor. 2. problem; araç durduğu yerde sadece D den P ye geçerken vuruntu yapıyor diğer geçişlerde yapmıyor. Şimdiden teşekürler
Merhaba Serkan Bey, araçta birinci vites üzerinde çalışan tasda basınç kaçağı olabilir. Bundan dolayı araç D den P ye alırken vuruntu yapıyor. Daha net bir tespit için araca cihaz bağlayıp arızak kodlarına bakmamız ve canlı değerlerin alınması lazım. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Merhaba Serkan Bey, araçta birinci vites üzerinde olan tasta basınç kaçağı olabilir. Bundan dolayı D den P ye alırken vuruntu yapar. Daha net bir tespit için araca cihaz bağlayıp arıza kodlarını almak ve canlı değerlere bakmak gerekiyor. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Slmlar E36 kasa BMW 320 aracım otomatikten dönme manueldi bn tekrar otomatik zf 5hp18 bir sanzuman aldm taktırdım.arac şu an 4 viteste kalkıyor başka vitese geçmiyor d ve r konumuna aldığımda küt diye vuruyor.bilgisayara bağlandı üç tane hata veriyor bunlar
Elektrikli mıknatıs shift lock
Vites kolu pozisyonu L4
Vites kolu pozisyonu L1 veriyor
Bi kaç usta gezdim arızayı tespit edip yapamadılar öneriniz nedir.sorunu cozebilirseniz Ankara sasmaz daki yerinize gitmek istiyorum tşk ederim
Merhaba Mustafa Bey, 5hp18 şanzıman modeline hizmet vermemekteyiz.
Merhaba ZF8HP45 bmw f10 dizel aracım var geri vitese taktığımda gaza bastığımda birden kasayı sallama yaparak geri gidiyor
1.inci vites den 2 ye gecerken vurma yapıyor neden yapa bilir
Merhaba, araca cihaz bağlatıp arıza kodlarına baktırmanızı öneririz, daha önceden şanzımana işlem yapıldı mı?
Mrb 520.d 2011 274 binde
Aracimin sorunu f1 yani Manuele girmiyor ekranda giriyor ama normal d gibi gidiyor
Merhaba, arıza kodlarına baktırmanızı öneririz. Kartla alakalı bir problem olabilir.
Son Yazılar
Son Yorumlar
Arşivler
Kategoriler
Meta
Haberler