BMW 3.25i aracınızda otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites BMW 3.25i araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. BMW 3.25i otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. BMW 3.25 serisi araçlarında ZF şanzıman kullanmaktadır. BMW 3.25i otomatik şanzıman tamiri ile şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.
BMW 3.25i Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.
BMW 3.25i grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre otomatik şanzıman tipleri:
BMW 3.25i (E46) ZF 5HP19 Otomatik Şanzıman Tamiri
BMW 3.25i (E90) ZF 6HP19 Otomatik Şanzıman Tamiri
BMW 3.25i (E90) ZF 6HP21 Otomatik Şanzıman Tamiri
BMW 3.25i (E91) ZF 6HP19 Otomatik Şanzıman Tamiri
BMW 3.25i (E92) ZF 6HP21 Otomatik Şanzıman Tamiri
BW 3.25i (E93) ZF 6HP21 Otomatik Şanzıman Tamiri
3.25i E46 Otomatik Şanzıman Arızaları
BMW E46 Otomatik Şanzıman Beyni arızası: 5HP19 ZF şanzıman kullanan araçlarda, şanzıman beyni kanallarının aşınması sonucu otomatik vites geçişlerinde vuruntu yaşanmaktadır. Geri viteste vuruntu ve sarsıntı, geri viteste aracın gaz yememesi, D’ye alınca vuruntu, rampada aracın çekişten düşmesi, vites geçişlerinde vuruntu ve boşa düşmesi gibi sorunlar kilometresi yüksek 3.25i araçlarda sıklıkla karşılaşılan problemlerdir. Zira ZF 5HP19 şanzımanlarda EPC selenoid hatası şanzımanda vuruntuya neden olmaktadır.
Bmw E46 Şanzıman Türbünü: 15 yaşın üzerinde olan E46 kasalarında kullanılan tork konvertörleri zaman içerisinde aşınmayla birlikte bozulurlar. Özellikle ilk kalkışlarda kendini belli eden tork konvertör arızaları firmamızda garantili olarak çözüme kavuşturulmaktadır.
BMW E90 Şanzıman Sorunları
BMW E90 tork konvertörü arızası: 6HP serisi ZF şanzıman kullanan BMW E90 3.25i araçlarda sıklıkla karşılan tork konvertör arızası, aracınız sabit bir hızda giderken, devir saatinde göreceğiniz oynamalardır. Eğer 100 km ve üzeri bir hızda ayağınız gaz pedalında sabit konumda giderken devir saatiniz 1500 ile 2000 devir arasında oynuyorsa, tork konvertörünüz arızalıdır.
Tork konvertör arızasının başka bir belirtisi, aracınız düz bir yolda giderken zaman zaman size kasis üzerinden geçiyor hissi vermesidir. Bunun nedeni kaçıran şanzıman türbünü balatalarıdır.
Bir başka Bmw E90 ZF şanzıman arızası alt devirlerde sarsıntıdır. Özellikle 1000-2000 devir arasında aracınızda sarsıntı hissediyorsanız muhtemel bir şanzıman türbünü arızası bulunmaktadır.
Bmw 3.25i Tork Konvertör Tamiri
Gizli balata (captive-clutch) sistemine sahip 6HP serisi tork konvertörleri, eğer firmamızda olduğu gibi, ön yükleme test cihazı yardımı ile revize edilmezse, kısa süre sonra tekrar problem yaşamanız muhtemeldir. Firmamızda ZF şanzımanlara ait tork konvertörleri tam otomatik makineler ile garantili olarak yenilenmektedir.
BMW E90 Şanzıman Yağı Değişimi: BMW 3.25i 6 ileri vites araçlarda otomatik şanzıman beyni yağ kirlenmesine karşı oldukça hassastır. Yağın içerisindeki kirler ve tozlar, dur kalk sonucu ısınan yağın balataları soğutamaması sonucu zaman içerisinde artış gösterirler. Bundan dolayı Atco Mühendislik E90 Bmw araçlarda olarak periyodik aralıklarla otomatik şanzıman yağı değişimini önermekteyiz.
Bmw 3.25i Şanzıman Tamiri
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün BMW 3.25i otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
5HP18 Otomatik Şanzıman tamiri sonrası test videomuz:
Bmw 3.25i Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi
BMW 3.25i şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. BMW 3.25i otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
BMW 3.25i şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve BMW 3.25i şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
BMW 3.25i Otomatik Şanzıman Tamiri Fiyatları
BMW 3.25i otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz BMW 3.25i şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.
BMW 3.25i Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
BMW 3.25i Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Ustaya Sor – Bmw E90 ve F30 Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
Aracınızın model yılı
Aracınızın motor hacmi
Aracınızın yakıt tipi
Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ferhatpaşa, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü yaptırabilirsiniz.TÜM SERVİSLERİMİZ RANDEVULU ÇALIŞMAKTADIR , LÜTFEN RANDEVU TALEP EDİNİZ.
Eğer E90 ve F30 aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
3 thoughts on “Bmw 3.25i Otomatik Şanzıman Tamiri”
2002 model 1.8 T Passat otomatik aracımın R vites sorunu araç R ye alındığında sanki N. Konumunda gibi davranmasi gitmemesi neden olur?
EPC sarı selenoid değişti yağ süzgeç değişti ancak hala duzelmedi? Km: 280 bin
2002 model 1.8 T Passat otomatik aracımın R vites sorunu araç R ye alındığında sanki N. Konumunda gibi davranmasi gitmemesi neden olur?
EPC sarı selenoid değişti yağ süzgeç değişti ancak hala duzelmedi? Km: 280 bin
Hikmet Bey, geri vites tasınız artık kavrama yapmıyordur. Şanzımanın sökülüp incelenmesi gerekir.
98 model e46 3.20i rampada kaldı arac ilk geri viteste vuruntu yaptı rampada hiç gitmiyor arac bagırıo anca
Son Yazılar
Son Yorumlar
Arşivler
Kategoriler
Meta
Haberler