Audi A6 otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Audi A6 araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Audi A6 otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir.
Audi A6 Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.
Audi A6 Hangi Şanzımanı Kullanıyor?
Bu soru Audi A6 otomatik şanzımanlı aracı olan bütün sürücülerin birgün aklına gelmektedir. Nedeni Audi’nin A6 araçlarda zaman içerisinde birçok farklı üreticiden birçok farklı şanzımanı tercih etmesidir. Genellikle Tiptronic şanzımanlar ZF üretimi olup, Multitronic şanzımanlar CVT, Stronic şanzımanlar DSG tabanlıdır.
Stronic Multitronic Farkı Nedir?
Audi’nin 1999 yılı sonunda LuK ile birlikte geliştirdiği Multitronic şanzımanlar, CVT şanzıman mantığı üzerine ıslak yağlı kavrama konması şeklinde tasarlanmıştır.
Stronic ise bildiğimiz DSG şanzımandır. Audi A6’da kullanılan Stronic DSG şanzımanlar, VW grubu üzerindeki şanzımanlardan farklı olarak araç üzerine uzunlamasına yerleştirilmiştir. Islak kavramaya sahip bu şanzıman aynı zamanda dört çeker özelliğine sahiptir. Dolayısı ile eğer aracınız önden çekişli ise Multitronic, A6 Quattro ise Stronic şanzıman sahip olabilir. Burada olabilir diyoruz zira A6 Quattro araçların bir kısmında ZF marka şanzımanlar bulunmaktadır.
Audi A6 Şanzıman Tipleri
Audi A6 araçlarında kendi üretimi olan 01N, Multitronic şanzıman, S-tronic şanzıman ve ZF şanzıman kullanmaktadır. Audi A6 otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz. Audi A6 grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre Audi otomatik şanzıman çeşitleri:
Audi A6 01N Otomatik Şanzıman Tamiri
Audi A6 S-Tronic Şanzıman Tamiri (0B5)
Audi A6 Multitronic Şanzıman Tamiri (6 ileri vites CVT 01J, 7 ileri CVT 01J ve 8 ileri vites CVT 0AW)
Audi A6 Quattro ZF (5 ileri 5HP19) Otomatik Şanzıman Tamiri
Audi A6 Quattro ZF (6 ileri 6HP19A) Otomatik Şanzıman Tamiri
Audi A6 ZF (8 ileri 8HP55) Otomatik Şanzıman Tamiri
Audi A6 Quattro ZF Tiptronic Şanzıman Arızaları
Aşağıda A6 araçlarda kullanılan 5 ve 6 ileri vites, 5HP19FL ve 6HP19A şanzımanların genel arızalarını sizler için bir araya getirmeye çalıştık:
Audi A6 Tork konvertör arızası: Bu araçlarda tork konvertör problemleri kendilerini 1500-2000 devirde devir saatinde gezinti, 80-90 km sabit hızda giderken araçta titreme, ilk kalkışta özellikle rampada titreme gibi sorunlar ile belli etmektedir. Tork revizyonu kararı verilmeden evvel dikkat edilmesi gereken bir husus titremenin şafttan olup olmadığının tespitidir.
ZF Otomatik vites geçiş sorunları: Gerek 5 ileri gerekse 6 ileri vites Quattro ZF şanzıman arızalarının başında vites geçiş sorunları gelir. Vites geçişlerinde şanzıman vuruntu yapması, devir yükselmesi fakat aracın yürümemesi, otomatik şanzıman basınç kaybını ve selenoidsel hataları işaret etmektedir. 5 ileri vites ZF şanzımana ait araçlarda özellikle 5-4 geçişinde sarsıntı ve D’de vuruntu ve sarsıntı, 6 ileri vites ZF şanzıman ait araçlarda ise 4-5 geçişi, 1-2 geçişi vuruntuları en bilinenleridir. Eğer A6 Quattro aracınızda bu problemler varsa servis danışmanımızla irtibata geçmenizi tavsiye ederiz.
ZF 6HP19A 4.Vites problemleri: 2003-2012 model yılları arası Audi A6 3.0 Mpi, Audi A6 3.2 FSI, Audi A6 2.7 Tdi, Audi A6 3.0 Tdi, Audi A6 2.8 FSI ve Audi A6 3.0 KFSI 6 ileri vites ZF şanzımana sahip araçlarda sıklıkla karşılaşılan bir durum, özellikle gaza yüklenildiğinde aracın 4 ve 5 vites geçişlerinde devir saatini aşırı yükseltmesidir. Rampada veya dip gazda giderken bu aracın şanzımanını korumaya almasına (sabit bir viteste kilitlenmesine) neden olabilir. Atco Mühendislik olarak bu tip arızalara garantili çözüm hizmetimiz bulunmaktadır.
Audi A6 Multitronic Şanzıman Tamiri
Aşağıda en sık karşılaşılan A6 Multitronic şanzıman arızalarını sizler için bir araya getirmeye çalıştık:
Audi A6 Multitronic kavrama problemi: Bu araçlarda en sk karşılaşılan problem kalkışta titremedir. Özellikle rampada aracınız çok geç kalkıyorsa, ve R’de ve D’de vuruntusu var ise kavrama problemi yaşamaktasınız demektir.
Audi A6 Multitronic kavrama seti: Firmamızda multitronic kavrama tamiri yapıldığı gibi, müşteri tercihi doğrultusunda yeni sıfır kavrama montajı da gerçekleştirilmektedir. Bütün işlemlerimiz garantilidir. Multitronic kavrama fiyatı ile ilgili tarafımızla irtibata geçebilirsiniz.
Audi A6 Multitronic beyin problemi: Audi A6 multitronic kullanıcılarının genel şikayetleri vites geçişlerinde kararsızlık, hızlanma anında titreme – özellikle 4-5-6.Viteslerde, 80 km üzerinde hızda gaza basınca olmaktadır ve geri vitese geçmeme olarak sıralanabilir. Kavrama revizyonu ile birlikte beyin tamiri veya beyin değişimi bu sorunları ortadan kaldıracaktır.
Audi A6 Multitronic sensör problemi: Eğer aracınız ekranda vites pozisyonlarını karşıtırıyorsa, PRNDS ışıkları yanıp sönmekte ise veya sürekli yanıyorsa veya hiç yanmıyorsa, vites pozisyon şalteri problemi yaşamaktasınız. Birçok araç grubunda çok basit bir şekilde değişim ile çözülen bu parça, maalesef Multitronic araçlarda şanzıman beyni ile entegre olduğu için beyin değişimine gidilmektedir. Genellikle P0705 arıza kodu ile karşımıza çıkan bu durum, firmamızda kimi durumlarda mekatronik tamiri ile garantili olarak çözüme kavuşturulmakta ve tüketicilerin cepleri korunmaktadır.
Audi A6 Multitronic volant problemi: Sıklıkla kavrama arızası ile karıştırılan bu problem, kendisini kalkışlarda yoğun bir ses ve titreme olarak belli etmektedir. Kavrama arızası ile ayırt edilebilmesi için uzman bir teknisyenin aracı test etmesi gerekmektedir.
Audi A6 Stronic Şanzıman Arızaları
Audi A6 Stronic kavrama problemi: Tüm DSG şanzıman kullanılan araçlarda olduğu gibi bu araçlarda da en sık karşılaşılan problem kalkışta titremedir. Özellikle rampada aracınız çok geç kalkıyorsa, ve R’de ve D’de vuruntusu var ise kavrama problemi yaşamaktasınız demektir.
Audi A6 S-tronic kavrama seti: Firmamızda Stronic kavrama tamiri yapıldığı gibi, müşteri tercihi doğrultusunda yeni sıfır kavrama montajı da gerçekleştirilmektedir. Bütün işlemlerimiz garantilidir. A6 Stronic kavrama fiyatı ile ilgili tarafımızla irtibata geçebilirsiniz.
Audi A6 Stronic aşırı ısınma sorunu: A6 Mekatronik arızası olarakta geçen bu arızada genellikle aşağıdaki iki arıza kodu belirir:
P1740 Debriyaj sıcaklık kontrolü ısı arızası
P17D8 debriyaj sıcaklığına bağlı tork sınırlaması
Bu iki arızadan birisi bile yaşandığında ilk yapılması gereken şanzımanın yağ seviyesinin kontrol edilmesidir. Eğer ki problem devam ediyorsa, aracın mekatronik tamiri gerçekleştirilmelidir. Eğer tamirat gerçekleşmeden kullanıma devam edilirse, aracın kavraması yanacaktır ve ekstra bir masraf oluşacaktır.
Audi A6 Stronic sensör problemi: Eğer aracınız vites düşürmelerde 1.vitese geçmiyorsa, duruş esnasında D-D1 karıştırıyorsa ve aracı ileri-geri sallıyorsa, sensör problemi yaşamaktasınız. Bu arızalar genellikle P176A ve P176B arıza kodlarını beraberine getirmektedir. Atco Mühendislik olarak bu sorunu da garantili olarak çözüme kavuşturmaktayız.
Audi A6 Tork Konvertör Tamiri
Atco Otomatik şanzıman merkezimizde Audi A6 otomatik şanzımanlı araçların tork konvertör revizyonları, revizyon hattımızda balans, piston birleştirme, kaynak ve test işlemleri tam otomatik makineler kullanılarak yapılmaktadır.
Türkiye’nin en gelişmiş tork konvertör tamiri atölyesine sahip firmamızda yapılan işlemler ile ilgili kısa tanıtım videomuzu izleyebilirsiniz.
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Audi otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
Firmamızda gerçekleştirilen bütün A6 kavrama tamiri, kavrama değişimi, mekatronik tamiri, mekatronik değişimi ve şanzıman revizyonu işlemlerinden sonra aracınzıa mutlaka şanzıman adaptasyonu yapılmaktadır. Audi araçlar şanzıman adaptasyonu yapılmazsa ilk birkaç yüz kilometre boyunca ufak vuruntular ve sarsıntılar yapabilmektedir.
Audi A6 Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi
Audi A6 şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Aşağıdaki işlemlerin her birinin farklı prosedürü ve işlem ücreti olduğu için, doğru bilgi ile tarafımıza ulaşmanız işlemlerinizi kolaylaştıracaktır:
Audi Stronic yağ değişimi
Audi Multitronic yağ değişimi
Audi ZF Triptronic yağ değişimi
Audi A6 otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı (0216) 365 95 00 nolu destek hattımızdanarayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Audi A6 şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Audi A6 şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Audi A6 Otomatik Şanzıman Fiyatları
Audi A6 otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Audi A6 şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.
Audi A6 Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
Audi A6 Kavrama, Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz , Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Ustaya Sor – Audi A6 Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
Aracınızın model yılı
Aracınızın motor hacmi
Aracınızın yakıt tipi
Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ferhatpaşa, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü yaptırabilirsiniz.TÜM SERVİSLERİMİZ RANDEVULU ÇALIŞMAKTADIR , LÜTFEN RANDEVU TALEP EDİNİZ.
Eğer Audi A6 aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
Selamun aleyküm hayırlı günler aracım 2001 model model a6 5vites triptonik şanzıman sorunum var özellikle 4 ve 5. Vites geçişlerinde devir saati kendiliğinden yükselip vites boşa çıkmış gibi oluyor ayağımı gazdan çekip yavaşça tekrar bastığımda vitese geçtiğini hissediyorum fakat bu sefer vites göstergesi arıza konumuna geçiyor kırmızı oluyor ve araç normalinden hem yavaş gidiyor hem devir saati 2bin den aşşağı düşmemesi gerekiyor trafik ve hafif rampa olduğunda daha ağır kalkış ve daha fazla devir istiyor. Aracı stop edip tekrar çalıştırdığımda arıza gidiyor bir nevi resetlemiş gibi oluyor ama 4 ve 5 vites geçişinde tekrarlıyor. Sorun konumlama sensörü mü yoksa şanzıman beyninde mi lütfen yardımcı olurmusunuz
Ferdi Bey, aracınızda 4’ten 5’e geçerken basınç kaybı mevcut ve araç kendisini korumaya alıyor. Bu durumda sizi en yakın servisimize (İstanbul, Ankara, İzmir) bekliyoruz.
Merhaba, aracında şanzıman beyniyle alakalı ya da şanzıman içiyle alakalı basınç kaçağı olabilir. Uzun yola çıkmadan önce bir servise uğrayıp arıza tespiti yaptırmanızı öneririz.
Ustat aracım 2007 a6 20td otamaik vıtes aracta 2kere basıma geldi d iken aracı durduruyor istop etmeden once n ye gecmıyor s veye triptonige geciyor n ve r yada parka alamıyorum yardımlarınızı beklıyorum
Ömer Bey, şanzımanınız muhtemelen korumaya alıyor. Müsait iseniz İstanbul veya İzmir’deki servislerimizden birisine gelin, ücretsiz bir ekspertiz yapıp aracınızı inceleyelim.
Merhaba ibrahim bey, ses problemlerini dinlemeden size sağlıklı bir yorum veremeyiz. İsterseniz servis noktamıza gelirseniz ücretsiz tespitimizi yapabiliriz
Merhaba! 2007 2000 motor tfsi benzin LPG 7 ileri dsg Audi a6 d ye takıp hareket edince 1 2 3 geçişleri çok iyi sonra geçmiyor araç çok zorlaniyor f1 vites yardımıyla vites yükseltiyorum kesin sorun ne olabilir mesaj olarak atarsanız çok iyi olur tşkler 05424644425
Merhabalar.2011 a6 otomatik aracim var.aracimda kalkişta titreme var.ayrica geri vitese takinca bazen vuruntu yapiyor. Yokuşaşagi inerken vites degiştirmiyor bagiriyor arac.bazen cok titreme oluyor.bazen hic olmuyor.ayrica sanki çekişi duşmuş gibi geliyor bana. Size gelmeden once normal tamirciye gosteriptemi yaniniza gelicez. Tespit ve onerilerinizi önemsiyorum.
Merhaba. 2006-2011 audi a6 almayı düşünüyorum. Bu kasalarda kullanılan hangi şanzıman daha sorunsuz ve dayanıklıdır. Veya hangisi ortalama daha az masraf çıkarır.
Teşekkürler
Öncelikle vereceginiz bilgiler için teşekkür ederim a6 2000tfsi 2007 mod benim aracım 15 günde bir çalışmıyor vitesler yanıp sönüyor hataları silince normale dönüyor hata kodu yazıyorum P420..P3137..P0642 teşekkürler
Merhaba 2008 audi a6 quatro 233hp araç satın alacağım ancak sahibi 90km hıza çıkana kadar titreme olduğunu,90km yi geçince sorunun ortadan kalktığını söyledi.Volan değişmesi gerekiyormuş.Ancak olası ihtimaller ve değişmesi gereken parçalar ne olabilir,aracı size getirmek istiyorum,problemi tamamıyla çözüp teslim edebilirmisiniz,parça ve işçilik fiyatları takriben ne olur?
Merhaba Ustam aracımı yeni aldım Audi A6 2010 disel 170 hp .. arka vites ve D vites yaptigimde 5 saniye kadar araç yürümüyor…gazza bastigimda hareket hiç etmiyor…5 saniye kadar beklersem ancak ozamana harekete çıkıyor
2003 Model Audi a6 sw. 2.5 tdi quattro aracım var, vites geçişleri esnasında hiç bir vuruntu titreme v.s yök ancak bütün ışıkları (prnd) yanık duruyor, bazen düzeliyor..Yandığı zaman araç geç devirlerde vites atıyor ve sanki araç fazla ısınıyor..Rampalarda da araç yürümekte zorlanıyor yardımcı olursanız sevinirim.
1996 a6 2.8 quattro aracı yeni aldım. 3.vitese kadar geçişler güzel herhangi bir arıza ışığı yanmıyor ancak devir 4000 e yaklaşmasına rağmen hız 80 km gösteriyor ve sanki geçiş yapmıyor 4 e.ne sorun olabilir. bununla ilgili ne kadar masrafım olur.cevaplarsanız sevinirim
A 6 2008 model 2000 motor dizel otomatik daha önce vites kilitlemişti usta açtı 8 ay sonra yolda giderken araba öksürüyor gibi oluyor elektironik beyin değişecek yada tamir olacak dediler
Karaca Bey, aracınızı test etmeden bu arızaya yorum yapmamız sağlıklı olmayacaktır. Dilerseniz bir uğrayın, çayımızı içerken arkadaşlarımız aracınızı bir test etsinler.
Emrah umit Amasyalı / Cevapla 29 Kasım 2020 at 22:35
Merhaba 2008 model audi A6 2.0 tdi multitronic aracimin kavramasi volanti degisti fakat arac duzelmedi sorunum su arac kalkarken cok zor kalkiyo gazi gec yiyor 2000bin devirden sonra buyuzden de titriyor ve istop ediyor heleki bayirda gaz veriyorum cok zor kalkiyor gazi yemiyor araba nedendir usta kart dedi cok para harcadim hala duzelmedi sizce bedir lutfen yardim edin ?
Merhaba Fikret Bey araçtaki beyin problemini daha sağlıklı yorumlamamız için aracınızı test etmek isteriz. Dilerseniz ücretsiz yol ve cihaz testi için İstanbul, İzmir yada Ankara servis noktalarımıza bekleriz. Bu lokasyon noktalarına uzaksanız eğer bizimle arıza kodlarınızı paylaşırsanız size yardımcı olabiliriz. İrtibat numara 0530 567 89 91
Merhaba 2003 A6 2.5TDİ 120kw aracım var benim araçta soğukken araç ivmelenme yapmıyor ve gazdan ayağını çekince frene basılmış gibi tutuyor 3. Vitese geçtikten sonra sıkıntı yok Aracı manuel e aldığımda bu sıkıntı bir nebze azalıyor ne yapabiliğ
Merhaba 2003 A6 2.5TDİ 120kw aracım var benim araçta soğukken araç ivmelenme yapmıyor ve gazdan ayağını çekince frene basılmış gibi tutuyor 3. Vitese geçtikten sonra sıkıntı yok Aracı manuel e aldığımda bu sıkıntı bir nebze azalıyor ne yapabiliriz
Merhaba Ali Bey aracınızdaki arıza şanzıman içi mekanik bir kaçırmadır. Dilerseniz ücretsiz cihaz ve yol testi için İstanbul yada İzmir şubelerimize bekleriz.
Merhaba.2008 model 6 ileri audi a6 3.2 fsi quattro aracım var.Özellikle ani gaza yüklenmede vites düşürürken vuruntu oluyor.Yakın zamanda mobil marka lt71141 şanzıman yağı ile yağ değişimi yapıldı.Dikkatimi çeken husus yağı satın alırken 6.5 litre yağ alır bilgisini verdiler ancak benim aracım 4.5 litre civarında yağ aldı.Yağ filtreside değişti bu arada.Araştırmama rağmen net bir cevap bulamadım.Aracım kaç litre yağ alıyor,hangi marka yağı kullanmalıyım ve değişim esnasında dikkat edilmesi gereken bir husus var mı?Şimdiden teşekkürler
Merhaba İsmail Bey aracınızdaki problemi yerimizde test etmek isteriz. Yağ değiştirmeden önce numune alınarak yağ değişimini sağlıyoruz. Aracınız toplamda 10 litre yağ kapasitesi var. Dilerseniz ücretsiz cihaz ve yol testi için İstanbul, İzmir yada Ankara servis noktalarımıza bekleriz. Bu lokasyon noktalarına uzaksanız bizimle arıza kodlarınızı paylaşırsanız size yardımcı olmak isteriz.
Fırat Bey, vites probleminizinin nedenini öğrendiğimizde daha sağlıklı bir fiyat verebiliriz. Hata kodu alabildiniz mi dilerseniz Atco İstanbul, Atco İzmir veya Atco Ankara servislerimizden birini ziyaret ederek ücretsiz bir şekilde ekspertiz ve arıza tespitinizi yaptırabilirsiniz.
S.A.ben kayseri ilinden yazıyorum. 2008 model 2.0 tdi aracım kalkışta silkeleme ve arac seyir halinde iken ayagımı gazdan çekince araçta bir silkeleme mevcuttur. Gaza tekrar basınca silkeleme kalmıyor gibi oluyor nedeni ne olabilir sizce ve bana nasıl yardımcı olabilirsiniz.
Şenol Bey Merhaba, öncelikle aracınızın markasını bizimle paylaşabilir misiniz ?Eğer kavramalı bir şanzıman tipiyse genelde kavrama sisteminden sallama yapmaktadır. Teşekkürler.
Benim aracım Audi a6 3 tdi Quattro 2008 devir saatin de oynama var büyük sorunmudur ve tamiri gerçekleşebilir mi otomatik kople mi değişiyor Fiat ne kadar tutar
Soner Bey Merhaba , aracınızda beyin sıkıntısı yada iç kısımdaki boşluklardan kaynaklı basınç yetersizliliğinden dolayı devirde oynamalar meydana gelebilir. Gittikçe sağlam parçalarıda bozmaya başlayacaktır.En kısa sürede müdahale edilmesi maddi anlamda da size faydalı olacaktır. Eğer İstanbul, Ankara veya İzmir şubelerimizi ziyaret ederseniz hem ücretsiz arıza tespitimizden faydalanırsınız hem de daha net bir tanı koyulmuş olacaktır. Teşekkürler.
Aracım Audi a7 2012 multitronic motor ısınınca sadece kalkışlarda gaz verdiğim zaman aşırı şekilde vuruntu yapıyor acemi şöför kalkış yaparya aynen öyle vites geçişlerinde hiç problem yok frenden ayağımı çekip gaza dokunmadıgımda arac çok agır kalkıyo ama vuruntu silkeme yok motor soğukken problem yok
Tunç Bey, Size daha iyi yardımcı olabilmek için aracınızın motor tipini ve yakıt tipinizi bizlerle paylaşır mısınız? Anladığım kadarıyla aracınız kavramalı bir şanzıman tipine sahip Audi araçlarda sık sık bu sorunu görüyoruz. Dilerseniz Atco İstanbul, Atco Ankara yada Atco İzmir şubelerimizden birisini ziyaret ederek aracınızı ücretsiz bir şekilde ekspertize sokup, hata kodlarını öğrenebiliriz.
Selamünaleyküm ben de 2015 A6 quattro var araç birinci vitese düştüğü zaman vurma yapıyor genelde birinci viteste diğer viteste de yok Neden yapabilir bir de tamir maliyeti ne kadar çıkar
Ergün Bey, anlattığınız kadarı ile problem mekatronik ünite problemi olarak gözükmektedir. Eğer kavramanız iyi durumdaysa tabi ki… Sadece mekatroniği tarafımıza gönderirseniz, veya aracınızı bize komple getirirseniz maliyetler değişecektir. Bu tip arızaları garantili olarak çözebilmekteyiz. Siz hangi ildesiniz?
6hp19a yag degisiminin maliyeti nekadar olur? Ve hangi yagi kullaniyorsunuz
Yasin Bey, ZF veya Mobil kullanmaktayız. Güncel yağ fiyatlarına göre maliyet değişmektedir.
Selamun aleyküm hayırlı günler aracım 2001 model model a6 5vites triptonik şanzıman sorunum var özellikle 4 ve 5. Vites geçişlerinde devir saati kendiliğinden yükselip vites boşa çıkmış gibi oluyor ayağımı gazdan çekip yavaşça tekrar bastığımda vitese geçtiğini hissediyorum fakat bu sefer vites göstergesi arıza konumuna geçiyor kırmızı oluyor ve araç normalinden hem yavaş gidiyor hem devir saati 2bin den aşşağı düşmemesi gerekiyor trafik ve hafif rampa olduğunda daha ağır kalkış ve daha fazla devir istiyor. Aracı stop edip tekrar çalıştırdığımda arıza gidiyor bir nevi resetlemiş gibi oluyor ama 4 ve 5 vites geçişinde tekrarlıyor. Sorun konumlama sensörü mü yoksa şanzıman beyninde mi lütfen yardımcı olurmusunuz
Ferdi Bey, aracınızda 4’ten 5’e geçerken basınç kaybı mevcut ve araç kendisini korumaya alıyor. Bu durumda sizi en yakın servisimize (İstanbul, Ankara, İzmir) bekliyoruz.
Mrb benim araç
Audi a6 2.7 diesel
Gaza basınca vuruntu, yapıyor.Arada bir. Km 250.000
Uzun yola çıkacam sorun çıkarmı? acaba bilgineze ihtiyacım var
Merhaba, aracında şanzıman beyniyle alakalı ya da şanzıman içiyle alakalı basınç kaçağı olabilir. Uzun yola çıkmadan önce bir servise uğrayıp arıza tespiti yaptırmanızı öneririz.
Ustat aracım 2007 a6 20td otamaik vıtes aracta 2kere basıma geldi d iken aracı durduruyor istop etmeden once n ye gecmıyor s veye triptonige geciyor n ve r yada parka alamıyorum yardımlarınızı beklıyorum
Merhaba, bir servise uğrayıp arıza tespiti için cihaz bağlatmanızı öneririz. Kart ile alakalı bir problem yaşıyor olabilirsiniz.
2008 yılı A6 allroad 3.0 TDI 233hp bunun vites yağının değiştirilmedigini söylediler servic ten dogrumu
Musa Bey, servisler her ne kadar böyle deseler de, biz özellikle şehiriçi kullanım yapan araçlarda, yağ değiştirilmesini öneriyoruz.
Audi a6 2011 seyir halindeyken birden gaz yemiyor kontak kapat aç yapınca düzeliyor arac neden böyle birsey yapıyor acaba ? Ne arızası var
Ömer Bey, şanzımanınız muhtemelen korumaya alıyor. Müsait iseniz İstanbul veya İzmir’deki servislerimizden birisine gelin, ücretsiz bir ekspertiz yapıp aracınızı inceleyelim.
2011 A6 aracımın hicbi sorunu yok şanzıman da sadece bir sac sürtmesigibi Bi ses geliyor şanzıman İn içinden başka hiç bi sorun yok ne denir acaba
Merhaba ibrahim bey, ses problemlerini dinlemeden size sağlıklı bir yorum veremeyiz. İsterseniz servis noktamıza gelirseniz ücretsiz tespitimizi yapabiliriz
Merhaba! 2007 2000 motor tfsi benzin LPG 7 ileri dsg Audi a6 d ye takıp hareket edince 1 2 3 geçişleri çok iyi sonra geçmiyor araç çok zorlaniyor f1 vites yardımıyla vites yükseltiyorum kesin sorun ne olabilir mesaj olarak atarsanız çok iyi olur tşkler 05424644425
Yakup Bey, muhtemelen beyin kaynaklı bir arıza yaşamaktasınız.
Merhaba ben bir soru soracak tım audı a6 quatro 2005 model otomatik şanzıman 3 4 de attığında arza lambası yanıyor
Merhaba 2009 audi a5 coupe 3.0 tdi quatro hangi şanzımanı kullanıyo kronik sıkıntıları var mı teşekkürler
Ayhan bey, araçta 0B5 şanzıman mevcut. Kavrama ve mekatronik problemleri olmaktadır. Atco A5 otomatik şanzıman sayfasını inceleyebilirsiniz.
Merhabalar.2011 a6 otomatik aracim var.aracimda kalkişta titreme var.ayrica geri vitese takinca bazen vuruntu yapiyor. Yokuşaşagi inerken vites degiştirmiyor bagiriyor arac.bazen cok titreme oluyor.bazen hic olmuyor.ayrica sanki çekişi duşmuş gibi geliyor bana. Size gelmeden once normal tamirciye gosteriptemi yaniniza gelicez. Tespit ve onerilerinizi önemsiyorum.
Merhaba. 2006-2011 audi a6 almayı düşünüyorum. Bu kasalarda kullanılan hangi şanzıman daha sorunsuz ve dayanıklıdır. Veya hangisi ortalama daha az masraf çıkarır.
Teşekkürler
Ömer Bey, üç farklı tip şanzıman kullanılmaktadır. Siz hangi araç ve motor kombinasyonu alacağınızı belirlerseniz daha iyi olur.
aracım a6 3.0 quatro multitronic 3 . 4 vites e geçerken vuruntu yapıyor düşük devirde sorun nedir tşkler
Öncelikle vereceginiz bilgiler için teşekkür ederim a6 2000tfsi 2007 mod benim aracım 15 günde bir çalışmıyor vitesler yanıp sönüyor hataları silince normale dönüyor hata kodu yazıyorum P420..P3137..P0642 teşekkürler
Merhaba 2005 a6 3.0 guatro aracımde 3.4 vites p783 denetim karışımı diyor sorun nedir tşk ederim
Merhaba 2008 audi a6 quatro 233hp araç satın alacağım ancak sahibi 90km hıza çıkana kadar titreme olduğunu,90km yi geçince sorunun ortadan kalktığını söyledi.Volan değişmesi gerekiyormuş.Ancak olası ihtimaller ve değişmesi gereken parçalar ne olabilir,aracı size getirmek istiyorum,problemi tamamıyla çözüp teslim edebilirmisiniz,parça ve işçilik fiyatları takriben ne olur?
Merhaba Ustam aracımı yeni aldım Audi A6 2010 disel 170 hp .. arka vites ve D vites yaptigimde 5 saniye kadar araç yürümüyor…gazza bastigimda hareket hiç etmiyor…5 saniye kadar beklersem ancak ozamana harekete çıkıyor
2003 Model Audi a6 sw. 2.5 tdi quattro aracım var, vites geçişleri esnasında hiç bir vuruntu titreme v.s yök ancak bütün ışıkları (prnd) yanık duruyor, bazen düzeliyor..Yandığı zaman araç geç devirlerde vites atıyor ve sanki araç fazla ısınıyor..Rampalarda da araç yürümekte zorlanıyor yardımcı olursanız sevinirim.
1996 a6 2.8 quattro aracı yeni aldım. 3.vitese kadar geçişler güzel herhangi bir arıza ışığı yanmıyor ancak devir 4000 e yaklaşmasına rağmen hız 80 km gösteriyor ve sanki geçiş yapmıyor 4 e.ne sorun olabilir. bununla ilgili ne kadar masrafım olur.cevaplarsanız sevinirim
Erkan Bey, anlaşıldığı kadarı ile şanzımanınız içerisinde basınç kaçağı mevcut. Şanzıman açıldığı zaman net masrafı belli olacaktır.
A 6 2008 model 2000 motor dizel otomatik daha önce vites kilitlemişti usta açtı 8 ay sonra yolda giderken araba öksürüyor gibi oluyor elektironik beyin değişecek yada tamir olacak dediler
Karaca Bey, aracınızı test etmeden bu arızaya yorum yapmamız sağlıklı olmayacaktır. Dilerseniz bir uğrayın, çayımızı içerken arkadaşlarımız aracınızı bir test etsinler.
Merhaba 2008 model audi A6 2.0 tdi multitronic aracimin kavramasi volanti degisti fakat arac duzelmedi sorunum su arac kalkarken cok zor kalkiyo gazi gec yiyor 2000bin devirden sonra buyuzden de titriyor ve istop ediyor heleki bayirda gaz veriyorum cok zor kalkiyor gazi yemiyor araba nedendir usta kart dedi cok para harcadim hala duzelmedi sizce bedir lutfen yardim edin ?
Merhaba! Audi A 6 3000 motor 2004 model Şanzuman beyni arızalı fakat bir türlü bulamıyoruz yardımcı olursanız seviniriz
Merhaba Fikret Bey araçtaki beyin problemini daha sağlıklı yorumlamamız için aracınızı test etmek isteriz. Dilerseniz ücretsiz yol ve cihaz testi için İstanbul, İzmir yada Ankara servis noktalarımıza bekleriz. Bu lokasyon noktalarına uzaksanız eğer bizimle arıza kodlarınızı paylaşırsanız size yardımcı olabiliriz. İrtibat numara 0530 567 89 91
Merhaba 2003 A6 2.5TDİ 120kw aracım var benim araçta soğukken araç ivmelenme yapmıyor ve gazdan ayağını çekince frene basılmış gibi tutuyor 3. Vitese geçtikten sonra sıkıntı yok Aracı manuel e aldığımda bu sıkıntı bir nebze azalıyor ne yapabiliğ
Merhaba 2003 A6 2.5TDİ 120kw aracım var benim araçta soğukken araç ivmelenme yapmıyor ve gazdan ayağını çekince frene basılmış gibi tutuyor 3. Vitese geçtikten sonra sıkıntı yok Aracı manuel e aldığımda bu sıkıntı bir nebze azalıyor ne yapabiliriz
Merhaba Ali Bey aracınızdaki arıza şanzıman içi mekanik bir kaçırmadır. Dilerseniz ücretsiz cihaz ve yol testi için İstanbul yada İzmir şubelerimize bekleriz.
Merhaba.2008 model 6 ileri audi a6 3.2 fsi quattro aracım var.Özellikle ani gaza yüklenmede vites düşürürken vuruntu oluyor.Yakın zamanda mobil marka lt71141 şanzıman yağı ile yağ değişimi yapıldı.Dikkatimi çeken husus yağı satın alırken 6.5 litre yağ alır bilgisini verdiler ancak benim aracım 4.5 litre civarında yağ aldı.Yağ filtreside değişti bu arada.Araştırmama rağmen net bir cevap bulamadım.Aracım kaç litre yağ alıyor,hangi marka yağı kullanmalıyım ve değişim esnasında dikkat edilmesi gereken bir husus var mı?Şimdiden teşekkürler
Merhaba İsmail Bey aracınızdaki problemi yerimizde test etmek isteriz. Yağ değiştirmeden önce numune alınarak yağ değişimini sağlıyoruz. Aracınız toplamda 10 litre yağ kapasitesi var. Dilerseniz ücretsiz cihaz ve yol testi için İstanbul, İzmir yada Ankara servis noktalarımıza bekleriz. Bu lokasyon noktalarına uzaksanız bizimle arıza kodlarınızı paylaşırsanız size yardımcı olmak isteriz.
2007 MODEL A6 3,0 TDİ QUATTRO ARAÇ.. ZF6HP19A 4. VİTES PROBLEMİ SORUNU İÇİN MASRAFIMIZ NE OLUR
Fırat Bey, vites probleminizinin nedenini öğrendiğimizde daha sağlıklı bir fiyat verebiliriz. Hata kodu alabildiniz mi dilerseniz Atco İstanbul, Atco İzmir veya Atco Ankara servislerimizden birini ziyaret ederek ücretsiz bir şekilde ekspertiz ve arıza tespitinizi yaptırabilirsiniz.
S.A.ben kayseri ilinden yazıyorum. 2008 model 2.0 tdi aracım kalkışta silkeleme ve arac seyir halinde iken ayagımı gazdan çekince araçta bir silkeleme mevcuttur. Gaza tekrar basınca silkeleme kalmıyor gibi oluyor nedeni ne olabilir sizce ve bana nasıl yardımcı olabilirsiniz.
Şenol Bey Merhaba, öncelikle aracınızın markasını bizimle paylaşabilir misiniz ?Eğer kavramalı bir şanzıman tipiyse genelde kavrama sisteminden sallama yapmaktadır. Teşekkürler.
Benim aracım Audi a6 3 tdi Quattro 2008 devir saatin de oynama var büyük sorunmudur ve tamiri gerçekleşebilir mi otomatik kople mi değişiyor Fiat ne kadar tutar
Soner Bey Merhaba , aracınızda beyin sıkıntısı yada iç kısımdaki boşluklardan kaynaklı basınç yetersizliliğinden dolayı devirde oynamalar meydana gelebilir. Gittikçe sağlam parçalarıda bozmaya başlayacaktır.En kısa sürede müdahale edilmesi maddi anlamda da size faydalı olacaktır. Eğer İstanbul, Ankara veya İzmir şubelerimizi ziyaret ederseniz hem ücretsiz arıza tespitimizden faydalanırsınız hem de daha net bir tanı koyulmuş olacaktır. Teşekkürler.
Aracım Audi a7 2012 multitronic motor ısınınca sadece kalkışlarda gaz verdiğim zaman aşırı şekilde vuruntu yapıyor acemi şöför kalkış yaparya aynen öyle vites geçişlerinde hiç problem yok frenden ayağımı çekip gaza dokunmadıgımda arac çok agır kalkıyo ama vuruntu silkeme yok motor soğukken problem yok
Tunç Bey, Size daha iyi yardımcı olabilmek için aracınızın motor tipini ve yakıt tipinizi bizlerle paylaşır mısınız? Anladığım kadarıyla aracınız kavramalı bir şanzıman tipine sahip Audi araçlarda sık sık bu sorunu görüyoruz. Dilerseniz Atco İstanbul, Atco Ankara yada Atco İzmir şubelerimizden birisini ziyaret ederek aracınızı ücretsiz bir şekilde ekspertize sokup, hata kodlarını öğrenebiliriz.
Selamünaleyküm ben de 2015 A6 quattro var araç birinci vitese düştüğü zaman vurma yapıyor genelde birinci viteste diğer viteste de yok Neden yapabilir bir de tamir maliyeti ne kadar çıkar
Ergün Bey, anlattığınız kadarı ile problem mekatronik ünite problemi olarak gözükmektedir. Eğer kavramanız iyi durumdaysa tabi ki… Sadece mekatroniği tarafımıza gönderirseniz, veya aracınızı bize komple getirirseniz maliyetler değişecektir. Bu tip arızaları garantili olarak çözebilmekteyiz. Siz hangi ildesiniz?
Aracım 2004 model audi A6 1.8T cvt şanzuman
D ye geçince stop ediyor
Komple şanzuman taktırdık ama bi çözüme ulaşamadık.
Merhaba, araca cihaz bağlayıp arıza kodu almanız vbe ona göre işlem yaptırmanızı öneririz.
Son Yazılar
Son Yorumlar
Arşivler
Kategoriler
Meta
Haberler