Audi A4 otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Audi A4 araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Audi A4 otomatik vites sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Atco olara bütün Audi A4 otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.
Audi A4 Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Ferhatpaşa, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz,Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.
Audi A4 Hangi Şanzımanı Kullanıyor?
Bu soru Audi aracı olan bütün sürücülerin birgün aklına gelmektedir. Nedeni Audi’nin A4 araçlarda zaman içerisinde birçok farklı üreticiden birçok farklı şanzımanı tercih etmesidir. Genellikle Tiptronic şanzımanlar ZF üretimi olup, Multitronic şanzımanlar CVT, Stronic şanzımanlar DSG tabanlıdır.
Stronic Multitronic Farkı Nedir?
Audi’nin 1999 yılı sonunda LuK ile birlikte geliştirdiği Multitronic şanzımanlar, CVT şanzıman mantığı üzerine ıslak yağlı kavrama konması şeklinde tasarlanmıştır.
Stronic ise bildiğimiz DSG şanzımandır. Audi A4’da kullanılan Stronic DSG şanzımanlar, VW grubu üzerindeki şanzımanlardan farklı olarak araç üzerine uzunlamasına yerleştirilmiştir. Islak kavramaya sahip bu şanzıman aynı zamanda dört çeker özelliğine sahiptir. Dolayısı ile eğer aracınız önden çekişli ise Multitronic, A4 Quattro ise Stronic şanzıman sahip olabilir. Burada olabilir diyoruz zira A4 Quattro araçların bir kısmında ZF marka şanzımanlar bulunmaktadır.
Audi A4 Şanzıman Tipleri
Audi A4 araçlarında kendi üretimi olan 01M, 01N ve DSG şanzıman, Multitronic şanzıman ve dışarıdan tedarik edilen Aisin şanzıman ve ZF şanzıman kullanmaktadır. Audi A4 grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre otomatik şanzıman tipleri:
-
-
- Audi A4 01M/01N Otomatik Şanzıman Tamiri (Hizmet Vermemekteyiz)
-
-
-
- Audi A4 CVT Multitronic Şanzıman Tamiri (6 ve 7 ileri vites 01J ve 8 ileri vites CVT 0AW)
-
-
- Audi A4 09G (Aisin TF-60SN) Otomatik Şanzıman Tamiri
-
-
- Audi A4 01V – ZF (5 ileri 5HP19) Otomatik Şanzıman Tamiri
-
- Audi A4 ZF (6 ileri 6HP19A) Otomatik Şanzıman Tamiri
-
- Audi A4 ZF (8 ileri 8HP55) Otomatik Şanzıman Tamiri
Audi A4 TipTronic Şanzıman Arızaları
Aşağıda A4 araçlarda kullanılan 5 ve 6 ileri vites, 5HP19FL ve 6HP19A şanzımanların genel arızalarını sizler için bir araya getirmeye çalıştık:
Audi A4 Tork konvertör arızası: Bu araçlarda tork konvertör problemleri kendilerini 1500-2000 devirde devir saatinde gezinti, 80-90 km sabit hızda giderken araçta titreme, ilk kalkışta özellikle rampada titreme gibi sorunlar ile belli etmektedir. Tork revizyonu kararı verilmeden evvel dikkat edilmesi gereken bir husus titremenin şafttan olup olmadığının tespitidir. Firmamızda tork konvertör tamirleri garantili olarak gerçekleştirilmektedir.
ZF Otomatik vites geçiş sorunları: Gerek 5 ileri gerekse 6 ileri vites Quattro ZF şanzıman arızalarının başında vites geçiş sorunları gelir. Vites geçişlerinde şanzıman vuruntu yapması, devir yükselmesi fakat aracın yürümemesi, otomatik şanzıman basınç kaybını ve selenoidsel hataları işaret etmektedir. 5 ileri vites ZF şanzımana ait araçlarda özellikle 5-4 geçişinde sarsıntı ve D’de vuruntu ve sarsıntı, 6 ileri vites ZF şanzıman ait araçlarda ise 4-5 geçişi, 1-2 geçişi vuruntuları en bilinenleridir. Eğer A4 Quattro aracınızda bu problemler varsa servis danışmanımızla irtibata geçmenizi tavsiye ederiz.
ZF 6HP19A 4.Vites problemleri: 2003-2012 model yılları arası Quattro 6 ileri vites ZF şanzımana sahip araçlarda sıklıkla karşılaşılan bir durum, özellikle gaza yüklenildiğinde aracın 4 ve 5 vites geçişlerinde devir saatini aşırı yükseltmesidir. Rampada veya dip gazda giderken bu aracın şanzımanını korumaya almasına (sabit bir viteste kilitlenmesine) neden olabilir. Atco Mühendislik olarak bu tip arızalara garantili çözüm hizmetimiz bulunmaktadır.
Audi A4 Multitronic Şanzıman Tamiri
Aşağıda en sık karşılaşılan A4 Multitronic şanzıman arızalarını sizler için bir araya getirmeye çalıştık:
Audi A4 Multitronic kavrama problemi: Bu araçlarda en sk karşılaşılan problem kalkışta titremedir. Özellikle rampada aracınız çok geç kalkıyorsa, ve R’de ve D’de vuruntusu var ise kavrama problemi yaşamaktasınız demektir.
Audi A4 Multitronic kavrama seti: Firmamızda multitronic kavrama tamiri yapıldığı gibi, müşteri tercihi doğrultusunda yeni sıfır kavrama montajı da gerçekleştirilmektedir. Bütün işlemlerimiz garantilidir. Multitronic kavrama fiyatı ile ilgili tarafımızla irtibata geçebilirsiniz.
Audi A4 Multitronic beyin problemi: Audi A4 multitronic kullanıcılarının genel şikayetleri vites geçişlerinde kararsızlık, hızlanma anında titreme – özellikle 4-5-6.Viteslerde, 80 km üzerinde hızda gaza basınca olmaktadır ve geri vitese geçmeme olarak sıralanabilir. Kavrama revizyonu ile birlikte beyin tamiri veya beyin değişimi bu sorunları ortadan kaldıracaktır.
Audi A4 Multitronic sensör problemi: Eğer aracınız ekranda vites pozisyonlarını karşıtırıyorsa, PRNDS ışıkları yanıp sönmekte ise veya sürekli yanıyorsa veya hiç yanmıyorsa, vites pozisyon şalteri problemi yaşamaktasınız. Birçok araç grubunda çok basit bir şekilde değişim ile çözülen bu parça, maalesef Multitronic araçlarda şanzıman beyni ile entegre olduğu için beyin değişimine gidilmektedir. Genellikle P0705 arıza kodu ile karşımıza çıkan bu durum, firmamızda kimi durumlarda mekatronik tamiri ile garantili olarak çözüme kavuşturulmakta ve tüketicilerin cepleri korunmaktadır.
Audi A4 Multironic volant problemi: Sıklıkla kavrama arızası ile karıştırılan bu problem, kendisini kalkışlarda yoğun bir ses ve titreme olarak belli etmektedir. Kavrama arızası ile ayırt edilebilmesi için uzman bir teknisyenin aracı test etmesi gerekmektedir.
Audi A4 Stronic Şanzıman Tamiri
Aşağıda en sık karşılaşılan A4 Stronic şanzıman arızalarını sizler için bir araya getirmeye çalıştık:
Audi A4 Stronic kavrama problemi: Tüm DSG şanzıman kullanılan araçlarda olduğu gibi bu araçlarda da en sık karşılaşılan problem kalkışta titremedir. Özellikle rampada aracınız çok geç kalkıyorsa, ve R’de ve D’de vuruntusu var ise kavrama problemi yaşamaktasınız demektir.
Audi A4 S-tronic kavrama seti: Firmamızda Stronic kavrama tamiri yapıldığı gibi, müşteri tercihi doğrultusunda yeni sıfır kavrama montajı da gerçekleştirilmektedir. Bütün işlemlerimiz garantilidir. A4 Stronic kavrama fiyatı ile ilgili tarafımızla irtibata geçebilirsiniz.
Audi A4 Stronic aşırı ısınma sorunu: A4 Mekatronik arızası olarakta geçen bu arızada genellikle aşağıdaki iki arıza kodu belirir:
- P1740: Debriyaj sıcaklık kontrolü ısı arızası
- P17D8 debriyaj sıcaklığına bağlı tork sınırlaması
Bu iki arızadan birisi bile yaşandığında ilk yapılması gereken şanzımanın yağ seviyesinin kontrol edilmesidir. Eğer ki problem devam ediyorsa, aracın mekatronik tamiri gerçekleştirilmelidir. Eğer tamirat gerçekleşmeden kullanıma devam edilirse, aracın kavraması yanacaktır ve ekstra bir masraf oluşacaktır.
Audi A4 Stronic sensör problemi: Eğer aracınız vites düşürmelerde 1.vitese geçmiyorsa, duruş esnasında D-D1 karıştırıyorsa ve aracı ileri-geri sallıyorsa, sensör problemi yaşamaktasınız. Bu arızalar genellikle P176A ve P176B arıza kodlarını beraberine getirmektedir. Atco Mühendislik olarak bu sorunu da garantili olarak çözüme kavuşturmaktayız.
Audi A4 Tork Konvertör Tamiri
Atco Otomatik şanzıman merkezimizde A4 araçların tork konvertör revizyonları, revizyon hattımızda balans, piston birleştirme, kaynak ve test işlemleri tam otomatik makineler kullanılarak yapılmaktadır.
Türkiye’nin en gelişmiş tork konvertör tamiri atölyesine sahip firmamızda yapılan işlemler ile ilgili kısa tanıtım videomuzu izleyebilirsiniz.
Audi A4 Otomatik Şanzıman Tamiri
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Audi otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
Audi A4 Otomatik Şanzıman Fiyatları
Audi A4 otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Audi A4 şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.
Audi A4 Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
Audi A4 Kavrama, Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz ve Bursa Osmangazi, İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Audi A4 Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi
Audi A4 şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Audi A4 otomatik şanzıman yağı fiyatı için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Audi A4 şanzıman beyni tamiri ve Audi A4 otomatik şanzıman beyni fiyatlı ile ilgili bilgilere sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Audi A4 Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi
Audi A4 şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Aşağıdaki işlemlerin her birinin farklı prosedürü ve işlem ücreti olduğu için, doğru bilgi ile tarafımıza ulaşmanız işlemlerinizi kolaylaştıracaktır:
- Audi Stronic yağ değişimi
- Audi Multitronic yağ değişimi
- Audi ZF Triptronic yağ değişimi
Audi A4 otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Audi A4 şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Audi A4 şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Ustaya Sor – Audi A4 Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
- Aracınızın model yılı
- Aracınızın motor hacmi
- Aracınızın yakıt tipi
- Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ferhatpaşa, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü yaptırabilirsiniz.TÜM SERVİSLERİMİZ RANDEVULU ÇALIŞMAKTADIR , LÜTFEN RANDEVU TALEP EDİNİZ.
Eğer Audi A4 aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
Merhaba. Audi A4 1.8 turbo 2001 model arabam var.sanzimanda sorun var onu size gitirsem parca sikintisi olurmu bilgi alabilirmiyim.
Serkan bey yardımcı oluruz. iletişim menüsünde konum bilgilerimiz var. aracınız ile gelirseniz yardımcı oluruz. Ekspertiz için ücret talep etmiyoruz.
Merhaba 2011 model audi a4 2000tdi 8 ileri vites geçişlerinde hiç bir sorun yok kaçırma yok her hangi bir uyerı ışığı yok araç 170 bin km de 120 km hızdan sonra başlayan bir harıltı var araçta akisler teker bilyaları her yere baktılar ve şanzuman dediler sanki dağılmış bir bilye sesi var gaza basınca başlıyor 220 km hızda çekince kesiliyor yüke binince gelen bir ses şanzumandan olurmu yardımcı olursanız sevinirim
Ersoy Bey, büyük ihtimalle volantınız arızalı. İkinci ihtimalde kavrama ünitenizdir. Öncelikle volantızı kontrol ettirmenizi tavsiye ederiz. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz hem arıza tespit cihazı ile aracınıza bağlanıp elektronik diyagnosunu yapsınlar, hem de sürüş anında arızanızı tespit edelim. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.
Merhabalar. Yurtdisindan yaziyorum. A4 2008 2.0Tdi. Otomatik vites arac. Arac kalkista gec kalkiyor ve R ye taktigimda beklemem gerekiyor biraz bir iki saniye kadar akso takdirde gaz versem vurma yapiyor ayrica araci trafik saatlerinde veya 2 saat gibi bir sure kullandigimda, dur kalklarda arac titreye titreye ve cok gec kalkiyor gaz almiyor yada zorlaniyor gibi ama kalktan sonra vurma titreme yapma yok. Burakiler hemen degisim dedi de guvenemedim. En azindan birdahaki turkiyeye geldigimde arabayla gelebilir miyim sknti yapar mi yolda size gelene kadar yaklasik 1200 km. Tesekkurler ilginiz icin
Ziya Bey, aracınızda multitronic 01J şanzıman var ve kavramanız problemli. Yenisi burada 7-8 bin TL gibi ama parçacılarda mevcut değil. Biz 3.500 TL’den revizyonlu kavramalarımız var, müşterilerimize problemsiz şekilde montajını yapıyoruz.
2002 Audi A4 b6 2.0 alt motor ekrandaki prnd lambaları ya direk yaniyo yada yanıp sönüyor.d ye alıyorum önce gaz yemiyo sonra birden vurarak kalkiyo.manuele aldığımda o kadar yapmiyo arıza ne olabilir.tamiri yapabilirsiniz .ne fiyata çıkar.
Merhaba, öncelikle bir cihaz bağlayıp arıza kodlarına bakmak gerekmektedir. Beyinsel bir problem olabilir. Şanzıman içinde de basınç kaçağı olabilir ama çncelikle arıza kodlarına bakılması gerekiyor.
Merhaba kolay gelsin 2006 model a4 2.0 tdi otomatik aracım bazen hızlandıktan sonra birden kendi salıyor. Ve gaza basmama rağmen 3000 devri geçmiyor. Arabayı durdurup Kontağı kapatıp tekrar çalıştırdıktan sonra düzeliyor. Sorun nedir? Maliyet nedir?Bilgilendirmenizi rica ediyorum.
Cemil Bey, aracınız kendini korumaya alıyor. Korumaya alınca da bir arıza kodu atar. Bu kodu bizimle paylaşırsanız size daha fazla yardımcı olabiliriz. Eğer arıza kodunuzu bilmiyorsanız, İstanbul veya İzmir’deki servislerimizden birisine uğrayabilirsiniz. Arıza teşhisi için herhangi bir ücret almıyoruz ama geldiğinizde bütün sorularınızla ilgili size daha fazla yardımcı olabiliriz.
Bir arıza kodu vermiyor. Ben biraz yanlış anlattım durumu. Araç kendini bıraktıktan sonra üst vitese geçmiyor. Ne kadar gaza basarsam basayım 70 i geçemiyorum. Devir 3000 i geçmiyor yazmışım yanlışlıkla devir 4000-5000 e varıyor araç bağırıyor ama 70 i geçemiyorum. Ama durup kontağı kapatıp ve çıkarıp. Tekrar çalıştırdığımda araç normale dönüyor.
Cemil Bey, aracınız kendisini korumaya alıyor. Bu durumda bir arıza kodu atması gerekir. Buyrun gelin aracınızı birlikte bir inceleyelim.
Problemi çözdünüz mü? Aynısı bende de var
Merhaba Tahir Bey, mutlaka bir servise uğrayıp arıza kodlarına baktırmanızı öneriririz.
Merhaba 2007 model 2.0 tdi A4 sahibiyim. Vites degisimlerin hic bir sikinti yok fakat bazen arac halindeyken ve ya yeni calistirdigimda p d r n s isiklarinin hepsi ayni anda yaniyor. Bu isiklarin hepsi yandiginda da vites problemi yasamiyorum. Bunun sebebi ne olabilir. Tesekkurler
Ahmet Bey, multitronic araçlarda karşılaşılan bir durumdur. Eğer İstanbul veya İzmir’de iseniz buyurun bir çayımzı için, o esnada biz ücretsiz olarak aracınızı bilgisayara bağlayalım ve arıza koduna bakalım.
İyi günler 2011 model Audi a4 1.8tfsi aracımda kalkışta vuruntu yapıyor gaz pedalına basdığımda geç algılıyor gaza basmadan yaptığım kalkışlarda herhangi bir vuruntu olmuyor ilginiz için teşekkür ederim
Merhaba İbrahim bey yazmış olduğunuz arıza kavrama arızası olarak gözükmektedir. Daha doğru tespiti ancak aracı test edince anlayabiliriz. İsterseniz ücretsiz test için İstanbul yada İzmir şubemizde sizi misafir etmek isteriz.
Yazınız için teşekkür ederim
Merhaba, ben yurt dışında yaşıyorum, arabam audi a4 2.0tfsi otomatik şanzıman.araba şanzımanı tirbün doldurmuyormuş.tamiri var mıdır ve fiyatı ne kadar ? Ben normal de ığdır da yaşıyorum, okulum yüzünden yurt dışındayım, bana bilgi verirseniz sevinirim.
Merhaba, aracınızda tirbün olduğundan emin misiniz? Audi A4 2.0 Tfsi araçlarda türbünlü ve kavramalı değişik modeller mevcut. Gerek türbün, gerekse tork konvertörü tamirleri firmamızda gerçekleştiriliyor olup, fiyat marka ve modele göre değişmektedir. Aracınız kaç modeldir ve kaç ileri vitese sahiptir? Bu bilgiye göre size daha kapsamlı fiyat sunabiliriz.
Merhaba Aracım 2011 tfsi 60-70 km sonra şanzıman arızası veriyor. sadece otomatik te kullanabiliyorum Manuel ve S vites geçiyor ama işlem görmüyor, motor soğukken düzeliyor ısınınca tekrar yapıyor neden yapar acaba bilgi vermenizi rica ederim.
Slm 2005 model a4 1.9 tdi aracım. Vites geçişlerinde düşük devirde vuruntu yapıyor. Bazende R ye taktığımda vuruntu yapıyor. Multitronik şanzıman. Arızası nedir fiyat ne olur
Merhaba
Aracım 2010 model audi A4. 1.8 tfsi otomatik 8 ileri
İlk zamanlarda 1500-2000 devir arası vites geçişi yapıyordu şu anda devir yükseliyo geçiş yapmıyor manuel kullanırken geçiş yapabiliyorum sorun ne olabilir
Teşekkür ederim
İyi çalışmalar
Serkan Bey, eğer manulede problem yaşamıyorsanız, muhtelemen hidrolik ünite (valfbody) sorunu yaşıyorsunuz. Aracınızda herhangi bir arıza kodu var mıdır?
merhaba,herhangi bir arıza kodu vermiyor,ayrıca aracı servis bakımından yeni aldım ve şanzumanda bir sıkıntı olduğunu söylemediler
Serkan Bey, eğer İstanbul’da yaşıyorsanız, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz hem arıza tespit cihazı ile aracınıza bağlanıp elektronik diyagnosunu yapsınlar, hem de sürüş anında arızanızı tespit edelim. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.
inşallah,gelmeye çalışacağım ilginiz için teşekkür ederim
iyi çalışmalar
Merhabalar ben yurtdışında yaşıyorum yaklaşık 1 aya izne gelmeyi düşünüyorum
A4 Avant 2.5 TDI 114kw 155ps arabanın şansımanını kontrol ettirip şanzıman yağını değiştirtmek istiyorum mümkünse fiyat öğrenebilir miyim?
İlginiz ve duyarlılığınız için şimdiden teşekkürler
Ümit Bey, yağ değişim ücreti yaklaşık 1.200 TL’dir. Gelmeden 1 gün evvel randevu alırsanız daha iyi olacaktır.
Merhaba aracım 2004 model A4 3000 quatro vites atışlarında vurma oluyor aynı şekilde hız düşerkende vites düşümüzde vurma yapıyor bu konuda bilgi verirseniz sevinirim
Merhaba aracım 2005 model a4 b7 2.0 tdi 7 ileri multitronik cvt sanziman. Aracımda 1. 2. Ve 3. Viteste sorun yok. 4 5 ve 6. Viteste gaza yavaş basarsam sorun yok fakat 3 den sonra gaza biraz basında vites atarken vuruntu yapıyor. Aracın yağını 2 ay önce degistirdim ama sorun geçmedi. Sitenizden okuduğum kadarı ile selenoid valflerinden sanırım. Bu valflerin tamiri yada temizlenmesi oluyor mu? Bana en uygun şekilde fiyat minimum ne çıkar? Yardımcı olursanız sevinirim. 2 aydır bu şekilde kullanıyorum.
Gökhan Bey, şu anda 01J beyin ünitelerinin tamir ve testlerine tam teşekküllü olarak başlayamadık. Bizlerde kısmi tamiratlar yapmaktayız, dolayısı ile net bir cevap verememekteyiz.
Merhaba 2012 model multitronic şanzıman sahip audi a4 aracım var kalkışta titreme yapıyor rampada titreme ve sarsıntı yapıyor. Sebebi ne olabilir sizce.
Alican Bey, bu şanzımanların en büyük iki sorunu volant ve kavrama üniteleridir. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, arızanın nereden kaynaklandığı konusunda ücretsiz teşhis yapalım.
Merhaba. 2013 model A4 2.0 TDI Multıtronic aracımda Alican Beyin yazdıklarının aynısı bende de oluyor. Bazen araca binmek istemiyorum. Arada stop ettiği de oluyor. Herhangi bir uyarı ışığı yanmadı. araç 207.000 KM de. Sadece şanzıman yağı değişimi faydalı olur mu? Araç hareket ettikten sonra sorun yok. Hızlanması ve genel kullanım güzel. Audı den soğudum. Teşekkürler.
Hakan Bey, sorun mekanik parçalardaki aşınmalar olduğu için (volant veya kavrama) sadece yağ değişimi faydalı olmayacaktır.
Slm bende Audi A4 20 tdı 2009 model araba 272 bin km. Bi hafta önce şanzıman yağı değiştim. Şimdi sanki vites değişiminde arkadan gelen bi sarsıntı var araba automatik 8 ileri. Sorun ne olabilir
Mehmet Bey, sorun şanzıman kavramalarındaki boşlukların artmasından kaynaklanabilir. İstanbul’da mı ikamet ediyorsunuz?
Audi a4 2.0 tfsi 211 ps 2011 model hafif rampada asırı titreme var ve geri viteste seyir yaparken sesler geliyor ve arada kaçırma yapıyor sorun nedendir
Semih Bey, eğer kavrama revizyonu ile problem giderilirse, bunun için araçta başka probleminiz olmaması gerekir, revizyon işlemi yaklaşık 6.000 TL tutacaktır.
Aracim 7063 selenoid c elektrik arizasi veriyor. Kalkislarda ozellikle yokus yukari ise gaza basinca biraz bekliyor devir yukseliyor bir sarsintidan sonra hareket ediyor. Bu sorunu araci R ye takinca yapmiyor. Ayrica yakit tuketimi cok yuksek . Ankarada ikamet ediyorum ne yapabilirim ?
Yasin Bey, aracın model yılını ve motor tipini belirtebilir misiniz?
merhaba ben mehmet,
2014 audi a4 8 ileri dizel aracım, kalkışta vurma denen bir sıkıntısı var. önceden yoktu. açıklamam gerekirse; kalkarken 1-2 merte sonra sanki vites yeni geçmiş gibi öne atıyor. hatta azcık bayırda iseniz ve gaza cok hafif basarsanız stop bile ettirebilirsiniz.
yine yeni çıkan bir durum spor modda iken vites geçişlerinide azda olsa hissediyorum. eskiden asla hissetmezdim. neden yapabilir araştırıyorum,
not: son bakımda şanzıman yağı değişti, yağdan yapabilir diyen de var şanzımandaki bir mil den yapar diyen de var.
her iki durumda veya sizin daha önce karşılaştığınız durumlarda tamir maliyeti ne cıvarlarda seyreder payllaşabilir misiniz
Mehmet Emmin Bey, yağdan yapmaz. Kavramanızın revizyon olması gerekmektedir. Yaklaşık 5.00 0 TL masrafı olacaktır.
Merhaba aracım 2010 model a4 20 tdi
Araç p konumda takılı kalıyor çıkmıyor
Ve p konumda iken sanki boştaymış gibi gidiyor servise götürdüm şanzıman sökülecek dediler baya masrafı var dediler sizce sıkıntı nedir
Fuat Bey, sorun şanzıman beyninin içerisinden veya fren müşüründen kaynaklanıyor olabilir.
Merhabalar
Aracım 2008 model B7 Audi a4 2.0 TDI multitronik 7 ileri modeldir.
Araç motoru soğukken sorun yok fakat ısındığında P ye aldığımda PRNDS ışıkları yanıp sönüyor ve birdaha sabitlemiyor, bu arızayı yaptığında R de vuruntu yapıyor. Fakat arıza aktif değilken R de vuruntu vs. yapmıyor. Biraz araştırdım, vites sensörü şalteri arızası olabilirmiş. Değerli yorumlarınıza istinaden randevu alıp aracımı size göstermek isterim. Şimdiden ilginiz için teşekkürler.
Evren Bey, bu araçlarda sensör şanzımanın içerisinde TCM ile birliktedir. İyi bir beyin tamircisi bu arızayı çözebilir.
MERHABA
AUDİ A4 2.5 TDİ B6 2004 MODEL
ARACIMDA KALKIŞLARDA RAMPALARDA TİTREME VE DÜZ YOLDA SABİT 100 110 İLE GİDERKEN 2 DEVİR YUKARI ATLAYIP TEKRAR DEVRİNE DÖNÜYOR KAÇIRIR GİBİ YANİ 2-3 DEFA DA DEVİRİ BOŞA ÇEVİRDİ YOLDA GİDERKEN BİRAZ YÜKLENDİĞİMDE ONDAN SONRA VİTES PANEL IŞIKLARI YANIP SÖNMEYE BAŞLADI ŞİMDİ DÜZELDİ AMA ARA ARA TEKRAR YAPIYOR SORUN NEYLE İLGİLİ OLABİLİR
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDİYORUM
Berke Bey, şanzımanınız içerisinde basınç kaçakları var, bu şekilde fazla kullanmamanızı tavsiye ederiz.
Merhaba 1998 model Audı a4 1.8 motor otomatik şanzuman aracım var aracımda 2den 3 e geçişlerde vuruntu yapıyor aynı şeyi 3ten 2 ye geçişlerdede yapıyor birde yüksek devirlerde vites değiştiriyor sorun nedendir şanzuman beynini değiştirdim kelebek boğazınıda değiştirdim bilğinize
Kaşif Bey, eğer taktığınız beyin sağlamsa şanzımanınızın içi bozulmuş demektir.
Merhabalar. Araç 2007 Audi a4 tdi B7 .305 bin km olan arabada Hız 110-120 civarlarına geldiğinde birden gaz kesiyor ve kolay kolay vites atmıyor hız kesinlikle 90 ı geçmiyor. Ayrıca araç çalışma anında ve kalkış anında yüksek dozda siyah duman atıyor. Bu sorunun çözümü için bilgilendirirseniz sevinirim kolay gelsin.
Emre Bey, problem aracın motorundan da olabilir. İstanbul veya İzmir’de iseniz aracınızı bilgisayara bağlayıp doğru bilgiler sunmak isteriz. Bu işlem için bir ücret almıyoruz.
Merhaba 2006 model A4 2.0 Tdi 7 ileri Multitronik aracım var. Kalkışlarda titreme yapıyor ve şanzıman geç dolduruyor. Ayrıca yokuş çıkarken belli bir hızda sorun yok falat sıfırdan çıkmaya çalışınca zorlanıyor ve araç stop ediyor. Aynı şekilde geri viteste de stop ediyor rampada.
Sorun nedir ? Tahmini maliyeti ne olur?
İhsan Bey, aracınızda kavrama problemi var. Revizyon ücreti yaklaşık 5.000 TL tutacaktır.
İyi günler öncelikle.
Sayın yetkili ben İzmir’de yaşıyorum. 2005 A4 1.8T B7 kasa Multitronic aracımda normal seyir halinde iken gaza basıp 60-70 Km civarlarına gelince motordan bayağı bir ses gelmeye başlıyor. Hız iyice artınca 100 KM nin üzerine çıkınca tiz bir sese dönüşüyor yavaş yavaş azalıyor. Gaza basmadığınız da gelmeyen bu ses nedendir. Yardımcı olursanız sevinirim. Aracımın Km: 185.000 dedir.
Saygılarımla.
Yalçın Bey, konu ile ilgili İzmir şubemize gidebilirsiniz. Servis sorumlumuz Çağdaş Bey’in cep telefonu 05522791288
Audi a4 avant 2.0 tdi 7 ileri otomatik aracımda 100 km geçince gaza yüklenince araçta bi titreme oluyor sorun ne olabilir tamiri nedir acaba
Şaban Bey, kavrama problemi yaşıyor olmanız muhtemel. Dilerseniz buyurun bir servisimizi ziyaret edin, arızayı birlikte test edelim. Test işlemleri için bir ücret almıyoruz.
Araç 2005 model
2.0 tdl 177 2013 model A4 kavrama ücreti nekadar
3.500 TL’ye revizyonlu olarak temin edebilmekteyiz.
ustam kolay gelsin, benim 2002 model 2.5 tdi audi a6 guantro aracım var 185000 km de , sorum 1 hafta önce akü zayıf olması nedeniyle marj zor aldı sonrasında geri vitese geçince ve n ye geçişte çok az sarsıntı yapmaya başladı mersinde 3 ustaya götürdüm normal dediler, ancak bu aracı yıllardır kullanan benim. aracın yağı tamam bilgisayardan arızalar sıfırlandı 2 ve 3. selonit basınç arızası vermişti resetlendikten sonra bu arızaları vermedi ancak sorun devam etmekte… muhtemel sorun hakkında bilgi verirseniz sevinirim….bu araçlarda yazılım güncelleme imkanı varmıdır… teşekkür ederim
Süleyman Bey, araçtaki arızayı silmek selenoidlerinizi tamir ettiğiniz anlamına gelmez. Aracın şanzımanının incelenmesi gerekir, zira bu şekilde kullanım şanzımanınıza daha çok zarar verir. Dilerseniz aracı bize getirin, bir de biz arıza teşhisini yapalım. Teşhis için bir ücret almıyoruz. Bu arada bu araçlara orijinal harici yazılım atmıyoruz.
2010 model audi a4 2,0 tdi multitironik şanzıman rampalarda geri kaçırma yapıyor 2 snye kadar neden olabilir yoksa bu şanzımanlar boylemıdır
Ümit Bey, şanzıman içerisindeki kavrama balataları bitip kaçırma yaptıkça, bu arıza ile karşılaşırsınız.
Audi Otomatik Şanzuman ve arızaları ile ilgili faydalı bir makale olmuş, Audi zaten marka olarak çok saygın bir marka, otomatik araçlarda benzer sorunlar olabilir, önemli olan firmanın yaklaşımı ve satış sonrası desteğidir.