Audi A3 otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Audi A3 araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Audi A3 otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Audi A3 araçlarında kendi üretimi olan 01M, 01N ve DSG şanzıman ve ZF şanzıman kullanmakta, firmamızda bu modeller için Audi A3 otomatik şanzıman tamiri hizmeti sunulmaktadır. Bütün bu şanzıman grupları zamanla farklı problemler çıkartabilmekte, yaşanan Audi A3 şanzıman sorunu kullanıcıları rahatsız edici boyutlara ulaşabilmektedir.
Audi A3 şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul, Ankara, Bursa ve İzmir’deki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.
Audi A3 Otomatik Şanzıman Çeşitleri
Atco olarak, Audi A3 otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz. Audi A3 grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre otomatik şanzıman tipleri:
-
- Audi A3 01M Otomatik Şanzıman Tamiri (Hizmet Verememekteyiz)
-
- Audi A3 09G (Aisin TF-60SN) Otomatik Şanzıman Tamiri
-
- Audi A3 DSG Otomatik Şanzıman Tamiri (6 ileri 02E – DQ250)
-
-
- Audi A3 DSG Otomatik Şanzıman Tamiri (7 ileri 0AM – DQ200)
-
- Audi A3 ZF (6 ileri 6HP26) Otomatik Şanzıman Tamiri
-
-
- Audi A3 S-tronic (OB5) F1 Otomatik Şanzıman Tamiri
Audi A3 Otomatik Şanzıman Arızaları
2005-2008 yılları arasında Audi A3 tam otomatik şanzıman olarak 09G, yada üreticisi Aisin’deki adı ile TF-60 şanzımanı tercih etmiştir. DSG’den farklı olduğu anlaşılması amacıyla, bu araçlar piyasaya Tiptronic olarak lanse edilmiştir.
Aisin TF60 şanzıman, yumuşak vites geçişlerine sahiptir. Bununla birlikte zaman içerisinde, diğer Aisin şanzımanlar gibi, özellikle valf gövdesi kısmından (hidrolik ünite) arıza vermeye başlarlar.
Audi A3 Tiptronic 09G şanzımanların en çok karşılaşılan sorunları, özellikle ısınınca vites geçişlerinde vuruntu – sanki arkadan başka bir araç çarpmış gibi (özellikle 3-4 geçişi), park (P) konumundan drive (D) konumuna alınca sarsıntı, devir yükselmesine rağmen aracın hızlanmaması ve şanzımanın vites değiştirememesi ve şanzımanın kendiliğinden vitesi yükseltme ve düşürme gibi problemlerdir.
Bu problemlerin büyük çoğunluğu şanzıman beyni ve selenoidlerden kaynaklanır. Eğer probleme zamanında müdahale edilmez ise, şanzımanın mekanik kısmında da hasarlar başlar.
Piyasada genel kanı, selenoid burçları değişimi ile şanzımandaki birçok problemin giderileceğidir. Oysa ki, eğer valf gövdenizde aşınma varsa, selenoid tamiri boşuna para harcamak olacaktır. Doğru yöntem, hem valf gövdesinin, hem de selenoidlerin birlikte revizyon yapılması olacaktır.
Aisin TF60 şanzıman beyni ve selenoid tamiri hakkında detaylı bilgilere sanzimanbeyni.com sayfamızdan ulaşabilirsiniz.
Audi A3 S-Tronic DSG ile aynı mı farklı mı?
Audi A3 gibi motoru enine yerleştirilmiş, önden çekişli araçlarda kullanılan şanzımanlar DSG şanzımanlar ile neredeyse birebir aynıdır. Audi’nin S-tronic olarak arkadan çekişli ve dörtçeker araçlara koymuş olduğu şanzımanlar klasik VW DSG şanzımanlardan çok farklı, tamamen değişik bir şanzımandır. Audi A3 S-tronic şanzıman ise DQ200 0AM kodlu DSG şanzımandır.
Audi A3 S-Tronic Şanzıman Arızaları
Audi A3 S-tronic şanzıman sorunu denilince sıklıkla karşılaşılan arızaları sizler için derlemeye çalıştık:
1. Audi P189C Arıza Kodu ve A3 Stronic Mekatronik Arızası:
Sarsıntı, gürültülü ses, titreşim ve vites geçişlerinde gelmeye başlayan bir ses mekatronik probleminin habercisidir. Eğer aracınızı bu şekilde kullanmaya devam ederseniz, hasar artacak ve aracınız bir sabah marşa bastığınızda hareket etmeyecektir. Mekatronik arızası olduğunda genellikle şu arıza kodları ile karşılaşırsınız:
- P189C-00 Yetersiz basınç oluşumu nedeni ile fonksiyon kısıtlaması
- P17BF-00 Hidrolik pompa koruması maksimum sınıra ulaştı
- P1604-00 Kontrol ünite arızası
- P068A-00 Ana röle çok erken açılıyor
- P0562-00 Gerilim beslemesi – gerilim çok küçük
- P0841-00 Şanzıman hidrolik basıncı sensörü 1 – uygun olmayan sinyal
Her iki durumda da şanzımanın mekatronik ünitesinin sökülmesi gerekmektedir. Genellikle bu arızanın başlangıcında sabah aracınızı çalıştırdığınızda “Sistem arızası sürüşe devam mümkün!” uyarısını ekranınızda görebilirsiniz.
2. Stronic Mekatronik Kart Arızası:
A3 Stronic şanzıman kartı arızaları daha çok marşa bastığınız zaman ekranda vites pozisyonlarının karışması ile kendisini belirli eder. Bazen R’ye aldığınızda ekranda aracınız P konumunda gözükür, bazen D’ye aldığınızda ekranda aracınız N veya R konumunda gözükebilir. Ayrıca bir başka belirtisi vites konumuna aldığında ekranda anahtar işareti çıkmasıdır. Nadir durumlarda kartların içerisindeki yollar bozularak selenoid arızaları gibi arızaların DTC olarak araç bilgisayarında oluşturulduğu da uzman ekibimiz tarafından saptanmıştır.
3. Stronic Şanzıman Kavrama Arızası:
Sıklıkla sorulan bir sorudur: Audi A3 kavrama sorunu nasıl anlaşılır? Kavramadaki kaçırma özellikle yokuşlarda araca gaz verilirken hızlanmama, çekişte zayıflık yada ilk hareket sırasında duran aracı yerinden güçlükle kaldırma şeklinde kendisini gösterebilir.
Eğer sorunlarınız günden güne artarak devam ediyorsa, muhtemelen kavrama balatalarınız incelmiştir ki bu da ani kavrama problemlerine yol açar ve siz bunu araç içerisinde vuruntu ve titreme olarak algılarsınız.
Bazı durumlarda aracınızdaki arıza kendisini hiçbir arıza kodu atmayarak belli etmeyebilir veya kendisini P1741 arıza kodu ile belli edebilir. Firmamız İstanbul, Ankara ve İzmir’deki servis noktaları ile kavrama problemlerinize garantili servis hizmeti sunmaktadır.
Stronic Mekatronik Tamiri
A3 Stronic şanzımanların en önemli parçalarından biri mekatronik parçasıdır. Bu parçanın temel işlevi elektronik sinyali ya da veriyi mekanik hareket oluşumuna çeviren ve şanzımanda vites geçişlerini gerçekleştiren robotik bir sistemdir. Bu parça tüm yönetim mekanizmasını sağladığından mekatronik ünitesine şanzımanların beyni demek yerinde bir ifade olacaktır.
Sarsıntı, gürültülü ses, titreşim ve vites geçişlerinde gelmeye başlayan bir ses mekatronik probleminin habercisidir. Genellikle P189C,P17BF, P0562, P1604, P177D gibi arıza kodları ile karşılaşırsınız.
Tavsiyemiz aracınızı bu şekilde kullanmamanız ve acilen mekatronik ünitenizi tamir ettirmenizdir. Firma olarak garantili gerçekleştirdiğimiz mekatronik tamir fiyatlarımız, sıfır mekatronik fiyatından oldukça uygundur.
Her türlü A3 mekatronik tamiri için, Türkiye’nin en modern tesisi olan firmamız ile irtibata geçebilirsiniz. İstanbul, Ankara ve İzmir’de kendi yerlerimizde, Anadolu’da ise anlaşmalı servislerimizde, anlaşmalı kargo desteğimiz ile bu hizmetlerimizden faydalanabilirsiniz.
Garantili Audi A3 Şanzıman Tamiri
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Audi A3 otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
Audi A3 otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Audi A3 şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.
Audi A3 Otomatik Şanzıman Tamiri Fiyatları
Audi A3 Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
Audi A3 Kavrama, Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz,Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Audi A3 Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi
Audi A3 şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Audi A3 otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Audi A3 şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Audi A3 şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Ustaya Sor – Audi A3 Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
- Aracınızın model yılı
- Aracınızın motor hacmi
- Aracınızın yakıt tipi
- Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ferhatpaşa, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü yaptırabilirsiniz.TÜM SERVİSLERİMİZ RANDEVULU ÇALIŞMAKTADIR , LÜTFEN RANDEVU TALEP EDİNİZ.
Eğer Audi A3 aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
merhaba. audi a3 s tronic 7 ileri aracım var. aracı ilk çalıştırdığımda sistem arızası veriyor. kontak açıp kapayınca uyarı gidiyor. aracı bu şekilde kullanmam zararlımıdır.
Ahmet Bey, aracınızda muhtemelen mekatronik arızası mevcut. Eğer İstanbul’da iseniz ücretsiz ekspertiz için sizi servisimize bekleriz. Eğer İstanbul dışında iseniz, şehrinizi bildirirseniz, yine size yardımcı olmaya çalışırız.
Selamun aleyküm abilerim kardeşlerim benim bir sorum olacak 2014 audı a3 tfsı stronıc aracım var yolda giderken hışırtı yapıyor ustaya götürdüm Volant ta da ses yapıyor dedi ama bunlarda kronik diyor bu ses diyor Volant değişen tamamen geçmez diyor alt geçitlerden falan geçerken çok belli ediyor .Daha önce Volant değişen oldumu not :usta bu şekilde kullansan da sıkıntı olmaz dedi bu Arada Antalya’da yaşıyorum önereceğiniz bir servis varmı
Emrah Bey, bahsettiğiniz ses problemleri volant ve kavramadan gelmektedir. İyice dinlendikten sonra doğru teşhis konabilir.
Emrah Bey, bu arıza sadece volant olmayabilir. Kavrama revizyonu da gerçekleşmesi gerekebilir. Antalya’da anlaşmalı servisimiz bulunmaktadır.
Merhaba 2007 a3 tiptronic 6 ileri aracim da 4 den 3 e duserken sanki arkadan baska bir araç çarpmış gibi oluyor genelde bu durum arac isininca oluyor sogukken olmuyor birde arada 4 viteste takili kaliyor bu sorumlarla ilgili bir bilgi verirseniz memnun olurum iyi çalışmalar dilerim
Esat Bey, muhtemelen hidrolik üniteniz ve selenoidlerinizde problemler mevcut. İlgili parçaları söktürüp bize gönderirseniz test makinalarımızdaki sonuçlara göre arızanın nasıl giderilebileceğini söyleyebiliriz.
2013 A3 1.4 S-tronic aracimda dusuk devirde vites degistirirken tirrrr diye hisirti geliyor. Her zaman olmuyor %70 oluyor . Ariza da vermiyor, vites degisimlerinde de problem yok ,
Yardimci olabilirseniz sevinirim.
Serkan Bey, ses problemlerini en net yerinde dinleyerek anlayabiliyoruz. Genellikle volant ağırlıklı çıkıyor. Siz hangi ildesiniz? Size ona göre yardımcı olmaya çalışalım.
İyi akşamlar 2000 model audi a3 var bende 10 gün önce motor patlattı şuan motor yapıldı fakat kontak kapalı iken vites kolu hareket ediyor kapalı iken vites kolu hareket ediyor burdaki arkadaşlar sorunu vites kolunun altındaki soketi sökmekle bulundu fakat şuan hareket halinde vites geçiş yapmıyor lütfen iletime geçermisiniz
Merhaba 2013 audi a3 1.6 tdi s tronic aracım var 133 bin km de sürekli araç elektroniği hatası var vites kolu altı salter varmış nerede bukuruz
Erdem Bey, arıza kodunuzu yazarsanız size yardımcı olmaya çalışalım.
Mrb çözüm buldunuz mu
aynı hata bendede var vosvagen microşalterle çözüm bulmuş napıcaz
Audi S3 2012 model aracım 1.4 tfsi motor.7 ileri otomatik şanzuman.Marş bazen iki üç seferde alıyor ve çalışıyor.Marş otomatiği,kömürleri değişti.Bugün bir oto yıkanacı vitesi değiştirip tekrar P konumuna alın dedi ve hemen çalıştı.Arıza kodu falan vermiyor ama vites kolu bazen sağa çekiyor.
Merhabalar aracım 2008 a3 1.6 düz motor benzin+lpg 237 binde otomatik bir araç yeni aldım anlamıyorum da araç 1 den 2 ye geçerken kendini öne doğru atıyor ama sadece 1 den 2 ye geçerken acaba neden
2012 a3 dizel otomatik arabam var p r n d s vitesleri attıgım zaman isik yanıp sönüyor neden olur acaba r ye taktıgım zaman arac geriye hiç gitmiyor sorun ne acaba
Merhabalar aracim 2006 model düz motor Audi A3 otomatik şanzıman selenoid valfleri ile alakalı bir sorunum var selenoid kısmı komple nereden bulabilirim yada size yollasam komple beyni temir edip yollayabilirmisiniz
Mustafa Bey, selenoidlerinizi test ve tamir edebiliriz. Aracınızın Üzerindeki Tf-60 09G tipi beyinlerin tamirine henüz başlamadık, şu anda arge çalışması gerçekleştiriliyor, 2 ay içerisinde devreye almayı planlamaktayız.
Merhaba 2013 audi a3 1.4 tfsı s tronik aracim var. Sorunum 40-50 km arasi yol yaptiktan sonra Seyir halinde iken bir anda araç viteste olmasina ragmen şanziman devre dışı kaliyor. Motor ariza, epc , direksiyon açı sensörü arizasi veriyor yardimci olursaniz sevinirim
İbrahim bey, bize bu arıza ile ilgili arıza kodları gerekmektedir. Eğer kodunuzu bilmiyorsanız, buyurun İstanbul veya İzmirdeki servislerimizden birisine uğrayın, ücretsiz bir ekspertiz yapıp arıza kodlarımıza bakalım
İyi bayramlar 2009model 1.6 7ileri otomatık aracım 1.3.5 viteslerin icinde titriyor kavrama değiştiler 2ay sorun yok oldu yine başkadı benim canımı cok sıkıyor lütfen yardımcı olun
Serdar Bey, aracınızda bir arıza kodu var mıdır? Sanki mekatronik arızası yaşıyorsunuz. İstanbul’da mı ikamet ediyorsunuz?
Merhaba bende 2008 model otomatik audi a3 kullaniyorum yaklasik 5 senedir bende benim aracimda 5 sene icinde 2 kere basima geldi uzun yolda araci zorladigimda ekran paneli otomatik vites gosteren yer komle yaniyor ve yandaki kacinci vites rakimi kayboluyor hani vitesle gittigin kayboluyor ve arac sanki kendini korumaya aliyor 50 60 km hizla gide biyorsun durup 10 dk dinnendikten sonra normale donuyor dedigim gibi 5 senede 2 kere geldi basima bu neden kaynaklanir bilgi verirseniz sevinirim
Ufuk Bey, araç kendisini korumaya aldığında (aracın kendisini sabit bir vitese kilitlemesi) kontağı açıp kapatmanız anlık reset sağlasa da, koşullarının ilk tekrarında aynı kod atacaktır. Bu esnada beyne de bir arıza kodu atar. Bu arıza kodunuzu biliyor musunuz? Eğer bilmiyorsanız İstanbul veya İzmir’deki servis noktalarımızdan birisine uğrayıp ücretsiz olarak öğrenebilirsiniz. Bu kodu bizimle paylaşırsanız daha fazla yardımcı olabiliriz.
Merhabalar 2004 audi a3 otomatik arabam var motor sogukken 10 15 dakka 1 den 2 ye geçerken vurma yapıyor sonra düzeliyor bodrumdayim burada bikac yere gösterdim sanziman yagi degismeli dediler ..sanziman yagida sase numarasina gore kalite her aracin kendi yagi varmis boyle bi bilgi edindim..siz ne onerirsiniz bi yardımcı olursaniz cok sevinirim..
Türkay bey merhabalar, şanzıman yağınız aracınızdaki şanzıman tipine göre değişmektedir. Sizin aracınızda 4 ileri veya 6 ileri şanzıman olması gerekmektedir. Hangisi olduğunu söylerseniz, uygun olan yağ tiplerini sizinle paylaşabiliriz. Ayrıca 1 den 2 ye geçerken vurma problemi, daha çok bir valf gövdesi- selenoid problemi gibi gözükmektedir. Yağ değişiminden sonra vuruntunuz kesilmez ise yine yardımcı olmaya çalışırız.
İyi geceler 99 model a3 üm var başta 1. Ve 2. Vitese geçerken silkelemeler yaptı sonrasında geç geçmeye başladı şimdi ise çekişi düştü vites geçişleri çok aralıklı 4 vites ne yapmam gerekiyor bide ne şanzıman diye geçiyor bu araçlar
Uğur Bey, şanzımanınız 01M olarak geçmektedir. Anlattıklarınıza istinaden şanzımanın komple bakıma girmesi gerekmektedir.
Merhabalar
Bende 2004 model a3 var. 2. Vites ten 1. Vitese geçerken vuruntu oluyor. Telefon numaranızı aradım ama ulaşamadım. Burada ki ustalar daha araca bakmadan selenoid dediler. Sizin görüşünüz nedir acaba? Gerekirse size tamir için getirmeyi planlıyorum
Yasin Bey, maalesef şu anda çok yoğunluğumuz var, telefonlara bu yüzden dönüş yapamayabiliyoruz. Aracınızda 6 ileri triptronic şanzıman mı, yoksa 4 ileri 01M şanzıman mı var? Buna göre daha doğru bilgi sağlayabiliriz.
Aracım 6 ileridir. 09g denilenden olsa gerek.
Yasin 09G şanzımanlarda selenoid ve hidrolik ünite problemleri meşhurdur. Aracınızı getirirseniz ayrı ayrı testlerini gerçekleştirebiliriz.
09g şanzıman yağı numarasını ve kaç litre aldığının rica etsem söylermisiniz
Merhabalar beim 2008 s lein A3 DSG. Arabadaki Sorun genelde 3 ten 2 ye düsüste sesli. Eger vites düsüsünde ben frenle destek verirsem ses çok nadir ve ses seviyesi düsüyor. Sanziman yag degisimi ve temizligi yapildi. Ayni sorun devam ediiyor. Sorunun cözülme imkani varmi. Eger varsa maliyeti ortalama nekadar.
Ramazan Bey, muhtemelen şanzıman içerisinde mekanik bir problem, senkromenç gibi, bulunmaktadır. Maliyet için aracı test etmemiz gerekmektedir.
Hayırlı Günler , 2000 Model Audi A-3 otomatik aracım var. Geçen yıl aynı sorunla karşılaşmıştım. Sürmeye devam ettim. Yaklaşık 2 hafta içinde sorun ortadan kalmıştı. Geçen gün tekrar aynı sorunu yaşadım .( 1 sene sonra ) Araç 80 km üzerinde 4 vitese geçiş yapmıyor. Devir 5000 üzerine çıksamda 3 viteste kalıyor. araç bağırıyor. Genellikle yazın bu sorun yaşadım. ( Konunun sıcaklıkla bir ilgisi olup olmadığını bilmiyorum ama not olarak belirttim ) Sizce ne sebebten kaynaklı olabilir.
Cüneyt Bey, 4.vites ile ilgili mekanik problem yaşıyorsunuz. Şanzıman yağını kontrol edip yanık kavrama grubu olup olmadığını kontrol etmek gerekmektedir.
İyi gunler 2000 model a3 um var hb 5kapi otomatik vites 2den 3 e geçerken vurultu yapiyor sıkıntı nedir acaba bana maliye ne kadar tutar
Ramazan Bey, probleminiz hidrolik ünite (şanzıman beyni) veya mekanik olabilir. Net bir teşhis için aracınızı test etmemiz gerekmektedir. Maliyet 1.000 TL’den başlar 6.000 TL’ye kadar devam edebilir.
2012 model , 82000 km de , a3 1.6 tdi otomatik sportback audim var.. bu akşam park yerinden çıkarken geri vitesle çıktım ancak daha sonra d ye aldım araç ilerlemedi , geri vitesi denedim o da ilerlemedi.. gösterge tablosunda vites işaretleri d,r ,p gibi yanıp sönerek uyarı veriyor .. ne gibi bir arıza olmuş olabilir .
Ali Bey, mekatronik ünitenizde elektriksel bir arıza olmuş olabilir. Arızanız hala devam ediyor mu?
Kolay gelsin.
Aracımda hiçbir problem yoktu. Bu gün bir anda Aracı parketmek için geri vitese taktım gaza bastım işlemedi.D ye taktım ilerledi fakat aracım 1-3-5-7 viteslerine geçiyor. Ve vites işareti yanıp sönüyor.arabayı istop ediyorum geri vitesi veya 5. Vitese geçene kadar böyle devam ediyor. Motor arızasıda yandı.ne yapmalıyım acil iletişim bekliyorum
Edip Bey, aracınızda muhtemelen mekatronik problemi mevcut. Bize 05522901567 nolu telefondan ulaşabilirsiniz.
Ali tanrıkurt problemi giderebildiniz mi? arıza neden kaynaklanmış.
iyi günler.1999 mod a3 otomatik.problemim araç ısınınca vites boşa çıkıyor gaz basıyom yürümüyor.baskı balata yada yağ dan olabilir diyorum.sıcak ve trafik yoğun zamanlarda yapıyor
Fatih Bey, aracınızda baskı balata bulunmuyor. Bahsettiğiniz arızayı yağ seviyeniz düşükse yapabilir veya şanzımanın içerisinde basınç kaçakları mevcuttur.
Merhaba 2006 model a3 6 vites dsg diye bildiğim şanzumana sahip aracımda 1 den 2 ye geçerken ve bazen 2 den 3 e geçerken vuruntu gibi bir durum yaşıyorum ama %90 1 den 2 ye geçişlerde bu durum tabi kontrol edilmeden anlaşılmaz tabi ama bana maliyeti ne kadar çılar acaba rica etsem
Ahmet Bey, mekatronik üniteniz içerisindeki selenoidlerde problem olabilir. Mekatronik ünite değişim fiyatı yaklaşık 5-6 bin TL’dir.
2008 7 vites 1,4 t aracımda p sen d aldığımda vites geçmiyor tekrar p ye aldıktan sonra geçiyor. Sorun nedir acaba acil müdehale gerek mi
İsmail Bey, sorun vites kolunuzdan veya şanzıman mekatroniğinden kaynaklanabilir. Aracınızda bir arıza kodu var mıdır?
herhangi bir arıza kodu bulunmuyor araç ta 67000 km de.
İsmail Bey, arıza kodu almadığınız için yorumda bulunmamız hakikaten çok güç. İstanbul’da mı yaşıyorsunuz?
2002 a3 arabam 2 den 3 e geçişte geç geçiş yapıyor geçince çok farkettiriyor .acaba sıkıntı nedir yazabilirmisiniz
İbrahim Bey, 01m grubu şanzımanlar genellikle beyin ve mekanik aşınma olması durumunda bu tip geç geçişler gerçekleştirirler.
İyi günler kolay gelsin.
2009 model 90.km 1.4 tfsi dsg 7 ileri sanzımanlı aracimda bu hafta 2.kez ayni sorunu yasadim.Arac gosterge panelindeki P R D S 1 2 vites yazilari yanip sönüyor araci kenara cekip kontagi kapatiyom anahtari cikarip 1 dakika bekleyince sorun duzeliyor.Motor ariza lambasi yaniyor ertesi gün ariza isigi sönüyor.Sorun neyden kaynaklaniyor olabilir acaba
Umutbey, aracınız bu arızayı yaptığında hafızaya bir arıza kodu atar. Bu arıza kodu bize arızayı tam olarak gösterecektir. Şu anda mekatronik problemi gibi gözükmektedir. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz arıza tespit cihazı ile aracınıza bağlanıp elektronik diyagnosunu yapsınlar, arızanızı tespit edelim. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.
slm konyadan yazıyorum 2003 1.6 hb aui a3 otomatik aracım var sabahları özellikle motor soğukken Gerivitese aldığımda arabada aşırı titreme oluyor ve stop ediyor.5- 10 dk ısınınca titreme oluyor ve stop etmiyor.D modunda bunları yapmıyor sorun neden kaynaklanıyor olabilir ve konyada tavsiye edeceğiniz bir şueniz varmıdır? kolay gelsin
Fevzi Bey, aracınızdaki problem şanzıman içerisindeki hidrolik beyinden gibi gözükmektedir. Konya’da 3-4 tane çalıştığımız farklı servisler mevcut. Bize 05522901567 nolu telefona mesaj atarsanız, arkadaşlarımız sizinle irtibata geçeceklerdir.
Merhaba ,
2004 Model Audi A3 model bir aracım var .aracımı P yada N konumuna alınca 2 sn de bir araç ufaktan sallanıyor (titriyor) gibi oluyor . D ye alınca hiçbir sorun yok . Sorun neyden kaynaklanıyor olabilir acaba
Recep Bey, aracınızdaki problem şanzımanın hidrolik beyninden gibi gözükmektedir. Aracınızda herhangi bir arıza kodu var mıdır?
Merhaba kolay gelsin 2001 model a3 otomatik aracim var aracı 3-4 ay kadar önce aldım ilk otomatik aracim sabahları soğukken araç çaliştiginda titreme yapıyor iki defadır da araç d konumda yokuşta geri kaçırma yapıyor son olarakda sadece 1den 2 ye geçerken tak diye bir vuruntu sesi geliyor teşekkür ederim
Merhaba, 2012 model Audi A3 1.6 tdi s tronik şanzıman aracım var. yokuşta geri kaydırıyor. Cihaza bağlandığında her hangi bir arıza kodu da çıkmıyor. Sorunun kaynaklı olabilir.
Salih Bey, sorun G sensörü adaptasyonu ile geçebilir. Bir diğer ihtimal kavramadır.
Merhaba Audi a3 2012 aracımda sağa ve sola dönüşte ekranda gearbox is in gear yazısıyla karşılaştım. Vites dişlileri vitesde yazısı ne demek acaba? Teşekkürler
Merhabalar 2013 a3 sportpack aracım car. 1. Viteste titreme yapıyor. Çukurlara girince bir tıkırtı var. Birde bugün d ye aldım kalkış esnasında tak tak vuruntu oluyor giibi yaptı ancak sonrasında düzeldi. Problemi nedir acaba.
Halit Bey, aracınızın kilometresi 100.000 km civarında veya üstünde ise volant arızası yaşıyor olabilirsiniz.
Merhaba
2009 model 1.4t a3 otomatik aracım var. 2. vitesten 3. vitese geçerken yokuşlarda titreme ve sarsıntı şikayetim var. Sorun ne olabilir?
Onur Bey, probleminiz kavrama veya mekatronik içerisindeki selenoid kaynaklı olabilir.
Merhaba, 2003 golf 1.6 01m modeli 4 ileri şanzımana hangi yağ veya yağları tercih edelim. Deneyimlerinizden paylaşırsanız çok sevinirim. İyi günler