Atco Ankara Otomatik Şanzıman Servis İletişim Bilgileri
Atco Ankara otomatik şanzıman tamiri konusunda uzman kuruluş: Atco Otomatik Şanzıman Ankara merkez servisimiz bilgileri aşağıda sunulmuştur. Atco servisimize ulaşmak son derece kolay olup, Şaşmaz’da Çağdaş Market’in arka sokağında servisimizi ziyaret edebilirsiniz.
Otomatik şanzıman tamiri konusunda uzman ekibimiz, şanzıman tamiri, şanzıman arıza tespiti, otomatik şanzıman revizyonu, tork konvertörü tamiri, cvt şanzıman tamiri, tork konvertörlü şanzıman tamiri, tam otomatik şanzıman tamiri, otomatik şanzıman beyni tamiri, dsg şanzıman tamiri, şanzıman türbün arızaları teşhisi, şanzıman beyni arızaları çözümü, arıza tespiti konularında sizlere hizmet sunmaktan memnuniyet duyacaktır. Ankara’da en iyi otomatik şanzıman ustası arıyorsanız, doğru yerdesiniz.
Atco Ankara Otomatik Şanzıman Servisi’miz sadece 8 lift ile hizmet sunduğu için, önceden randevu almanızı önemle tavsiye ederiz. Servisimiz bir başka markamız olan Niskar markası altında Nissan araçların bakım ve onarım hizmetlerinide profesyonel ekibi ile sunmaktadır. Umarız Atco Ankara Servisi’nden memnun kalırsınız.
Atco Ankara İletişim Bilgileri
Atco Ankara Merkez Servisi Bahçekapı, Bahçekapı mahallesi şaşmaz bulvarı, 2480. Sk. No:06/05, 06105 Etimesgut/Ankara Tel: 0850 640 0685 – Dahili: 21 Tel: 0552 286 15 98
WhatsApp Hattı: 0505 643 24 88
Email: ankara@atco.com.tr
Atco Ankara Otomatik Şanzıman servisimizde sunduğumuz başlıca hizmetler:
Alfa Romeo otomatik şanzıman tamiri
Audi otomatik şanzıman tamiri
Bmw otomatik şanzıman tamiri
Chevrolet otomatik şanzıman tamiri
Citroen otomatik şanzıman tamiri
Chrysler otomatik şanzıman tamiri
Cvt şanzıman tamiri
Dsg şanzıman tamiri
Fiat otomatik şanzıman tamiri
Ford otomatik şanzıman tamiri
Hyundai otomatik şanzıman tamiri
Infiniti otomatik şanzıman tamiri
Jaguar otomatik şanzıman tamiri
Jeep otomatik şanzıman tamiri
Kia otomatik şanzıman tamiri
Landrover otomatik şanzıman tamiri
Mercedes otomatik şanzıman tamiri
Nissan otomatik şanzıman tamiri
Opel otomatik şanzıman tamiri
Peugeot otomatik şanzıman tamiri
Porsche otomatik şanzıman tamiri
Powershift şanzıman tamiri
Rangerover otomatik şanzıman tamiri
Renault otomatik şanzıman tamiri
Seat otomatik şanzıman tamiri
Skoda otomatik şanzıman tamiri
Suzuki otomatik şanzıman tamiri
Volkswagen otomatik şanzıman tamiri
Volvo otomatik şanzıman tamiri
ZF şanzıman tamiri
Atco Ankara Merkez Servisi’mizde ayrıca otomatik şanzıman yağ değişimi, tork konvertörü tamiri ve motor revizyonu konusunda da hizmet verilmektedir. Türkiye’nin en büyük motor yenileme servis ağı GMY‘nin motor rektifiye ve motor revizyonu konularındaki hizmetlerine de servisimizden ulaşabilirsiniz.
Atco İzmir ve Atco İstanbul Atco Bursa otomatik şanzıman servisi iletişim bilgilerimiz şu şekildedir:
200 bin km’de 2010 Passat 1.4 tsi DSG 7 ileri aracımda rampa çıkarken çok sert vuruntu sesi geliyor. vites sanki 7 den 6 ya veya 6 dan 5 düşerken oluyor. düz yolda böyle bir sorun yaşamıyorum. araç uzun yıllardır bende ve ne kavrama ne de mekatronik tamir/değişimi yapılmadı. Ankara’da ikamet ediyorum. Sorun nedir acaba??
Merhaba Hakkı Bey , belirttiğiniz sorun kavrama olma ihtimali yüksektir. Çünkü rampalarda daha fazla yük bineceği için kavramada irkilme, titreme ve vuruntu meydana gelir. Daha detaylı kontrol için Ankara’daki servisimize sizi davet ediyoruz. Ücretsiz kontrolümüzden faydalanmanızı isteriz. Teşekkürler.
İyi günler. 2014 model Audi A4 multitronic şanzıman aracım 130 km hızı geçince titreşim başlıyor. Titreşim hız artarken oluyor. Hız azalırken olmuyor, 120 km hıza kadar hiçbir sorun olmuyor. Araba çok rahat ve titreşimsiz gidiyor. Hız 150 yi geçince titreşim gene yok oluyor. Sorun sanki 120 – 150 arası var gibi. Sorun ne olabilir acaba. Yakın zamanda tüm ön takım değişti. Sonra ön iki aks balı da değişti. Teşekkürler.
2016 model dizel nissan gashqai var.kalkışta 80 km hızlara kadar aracta bir titreme oluyor 80 den sonra normale dönüyor.sorunum nedir diye başka bir servise gittim sanzimandan dediler.tamir yapılması gerekli dediler.sis ne dersiniz ankarada ikamet etmekteyim.ankaradaki atco servisinize ugrayayimmi.ne dersiniz.
Merhaba, aracızla alakalı belirtmiş olduğunuz problem şanzıman beyninden ya da şanzımanın içinden kaynaklanabiliyor. En doğru teşhis araca cihaz bağlayıp arıza kodlarını gördükten sonra yapılabilir. Dilerseniz Ankara daki servisimize uğrayıp ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz. Detaylı bilgi için 0553 902 88 14 nolu telefondan da bize ulaşabilirsiniz.
2004 model aracımda ilk calistirma normal fakat bir süre kullandıktan sonra araç vitesi 1den 2 vitese attıktan sonra özellikle yokuşlarda sallama yapıyor sadece 2 vites selenoid valfleri değiştirildiği halde sorun devam ediyor yardımcı olabilirmisiniz tşkler
Merhaba Hakan Bey, öncelikle aracınıza cihaz bağlatıp arıza kodlarına bakmamız gerekmektedir. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz. Size hizmet vermekten mutluluk duyarız.
2012 focus LPG li powershift aracında,sanzuman arizasi yazısı çıktı.Kapattim açtım yazı silinmedi.vites 2 den yukarı çıkmıyor.kontak açıkken N aldığımda sanzuman hazır yazısı çıkıyor.
AtcoAdmin / 14 Mart 2023 at 08:43
Merhaba Ahmet Bey, aracınızda 6DCT250 kodlu kavramalı bir şanzıman var. Hem kavramanızda hem de şanzıman beyninizde arıza olma ihtimali çok yüksek.
Merhabalar kayseride ikamet etmekteyi bende laguna 2003 model 2000 motor otamatik araç var 2019 da otomatik vites arızası vermeye başladı vites 3 takılı kalıyordu bu yüzden komple şanzuman yaptırdım 2 yıl geçmeden yine aynı sorunlar ortaya çıktı selenoidleri tekrar değiştirdik 1yıl geçtikten sonra yine aynı sorular devam ediyor ne yapabiliriz yardımcı olursanız sevinirim
İyi günler, 2012 A4 177 bg 170000 km de arac sahibiyim. Aracım ilk kalkışlarda bazen vuruntu(kafa sala) veya titreme denilen hareketi yapıyor. Bazen ilk kalkışta gaza bastığınızda hemen kalkmıyor boşta gibiymiş biraz motor sesi geldikten sonra titreme yaparak kalkıyor. Hızlanmasında sonraki vites geçişlerinde hiç bir sıkıntı olmuyor.
Araçtaki sıkıntı tahmininizce nedir? Kırşehir’de ikamet ediyorum. Maliyet ve yapım süresi ne kadar olur? İlginiz için şimdiden teşekkür ediyorum. Kolay gelsin…
Ferhat Bey, aracınızın motor hacmi nedir 2012 model Audi A4’lerde 3 adet farklı şanzıman tipi çıkmaktadır bunların içerisinde kavrama sorunu, tambur sorunu,valfbody içerisinden gibi durumlarda geç doldurma problemi ile karşılaşırsınız. Dilerseniz Atco İstanbul, Atco Ankara yada Atco İzmir şubelerimizden birisini ziyaret ederek aracınıza ücretsiz bir şekilde ekspertiz ve hata kodu öğrenme uygulamalarımızdan faydalanabilirsiniz.
2013 model captiva otomatik Ltz aracim var dün uzun yolda aracim 5. Viteste kaldı ne kadar devirleri hızı artsa da 6. Vitese geçmedi bunu ara sıra yapıyor sebep ne olabilir ?
Merhaba Göhkan Bey, şanzıman içinde basınç kaçağı söz konusu olabilir. 5. vitesten 6. vitese geçişi sağlayan ünitelerin kontrol edilmesi gerekir. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Merhaba Göhkan Bey, şanzıman içinde basınç kaçağı söz konusu olabilir. 5. vitesten 6. vitese geçişi sağlayan ünitelerin kontrol edilmesi gerekir. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Selam sayin Ustam aracim tork problemi var ben yurt disindayim izine 7 ayda gelecegim aracım Chrysler grand voyager RT model 2008 2.8 crd diesel motor 163 beygir aracim gidisi ve vites atisi iyi ama her vites attıktan sonra dönme hizi göstergesi asagi düşüyor normalde 2.3 2.5 araliginda olması gereken dönme hizi vites attıktan sonra 1.5 1.7 ye düşüyor bilgisayar baglantilarinda tork gösteriyor daha önce bir arkadasimin aracının sanzimanini yapmissiniz sizleri tavsiye etti yüzden size gelip yapilmasini istiyorum aracim 6 vites otomatik ve fiyatı ne olur ve kaç gün sürer sökülüp takılması bildirirseniz sevinirim selam ve saygılarımla A. Akinci
Abdullah Bey, Türkiye’ ye gelmeden önce bizimle iletişime geçerseniz stoğumuzda revizyon yapılmış sizin aracınızın şanzıman türü olan 62TE şanzıman mevcuttur ortalama 1,2 iş günü içerisinde aracınıza monte edebiliriz gelmeden önce tekrar iletişime geçtiğiniz zaman fiyat konusununu konuşmamız daha sağlıklı olacaktır.
Hayırlı bayramlar, Aracım peugeot 206 1.4 otomatik 1999 model, araç 110 bin km de, hiç şanzıman yağı değişimi yapılmadı , yasaklar hafiflediğinde şanzıman yağ değişimi yaptırmak istiyorum, değişim ücreti nedir
Merhaba
Aracım 2007 mersedes c180 kompresör,aracın arızası şöyle,aracı p konumunda çalıştırıyorum ancak ekranda d sürüş lambası yanıyor,p den d ye geçişte vuruntu oluyor,sonra d den r konumuna geçmiyor,frenden ayağı çekince geçiyor.ustama sordum vites kulesi arızası dedi,bu arızanın tamirini yapabilirmisiniz,yapabilirsiniz yaklaşık maliyeti ne kadar olur, teşekkürler.
Merhabalar, 2000 model E39 520 aracım var. M52TU motor. Şanzımanın indirilip, trübün balata vs bakımının yapılmasını istiyorum. Ek olarak şaft sökülmüşken onun da balansının kontrol edilmesini istiyorum. Bunun için Şaşmaz’da size yakın bir yer vardır zaten. Bana bu işin maliyetini WhatsApp’tan yazabilirseniz sevinirim. Uyku düzenim ters olduğu için aramanıza cevap veremeyebilirim. İyi çalışmalar. Serkan Candan 0505 533 64 44
Öncelikle Merhaba Serkan Bey, sizi Ankara’daki yetkili biriyle görüştüreyim. Telefon numarası 0552 286 15 98 . Bu numara Ankara yetkili servisimizin numarasıdır. Daha net ve etkili bir çözüm için whatsapp üzerinden istediğiniz şeyleri yazabilirseniz size dönüş yapacaklardır. Böylece sorununuzu daha kolay bir şekilde çözmüş oluruz.Teşekkürler.
Merhaba Tayfun bey, vuruntu büyük ihtimalle kavramadan kaynaklanmaktadır. 200.000 km kavrama revizyonu için normal bir kilometredir. Kavrama revizyon fiyatı yaklaşık 7.500 TL’dir.
Merhabalar, İsmim Hüseyin ACUN. 2012 model, 1.6 Dizel, yarı otomatik Volvo S80 araç sahibiyim. Aracım 239000 km’de. Araç özellikle ilk kalkışlarda yavaş, nazlı hareket ediyor, hızlı hareket ettirmek istediğinizde ise biraz kafa sallayarak kalkıyor. Sonraki viteslerde çekişi ve ivmelenmesi iyi. Vuruntu sesi duymuyorum. Tokat’ta gösterdiğim ustalar şanzıman yağını değiştirelim, aracın kavraması biraz daha kullanılır dediler, yağını tavsiye üzerine değiştirdim ama ben sizin de görüşünüzü almak istiyorum. Muhtemel sorun nedir ve yaklaşık nasıl bir maliyet çıkabilir. Cevap alabilirsem memnun olurum. Teşekkürler.
Hüseyin bey, yağ değişiminin kavramadaki aşınmalara faydası olmayacaktır. Kavrama revizyonu yaklaşık 8.000 TL civarındadır. Ankara servisimizden bu hizmeti alabilirsiniz.
Merhaba,
2011 model Captiva 2.0 diesel aracınb 2. sahbiyim.4 ileri otomatik şanzuman (aisin japon)
P0986-00 hata kodu veriyor ve gösterge panelinde şanzuman lambası yanıyor.
Aracın kontağını kapatıp bir kaç dakika sonra tekrar açınca düzeliyor.
Arıza ne olabilir. Sizden nasıl randevu alabilirim.
Merhaba, aracınızda Aisinin 5 ileri şanzımanı mevcut. Bahsettiğiniz bir selenoidinizde anlık elektrik kaybı yaşanıyor. Tesisat ve selenoidlerin kontrolü için dilediğiniz zaman Ankara şubemize uğrayabilirsiniz.
2010 model Chevrolet Epica aracım 4yil önce sanziman arızası vermiş çekici ile Ankara Aydogmus sanziman da revizyona girmişti son zamanlarda 2den 3e geçerken sanki boşta gaza başıyormuş gibi ani devir yükselmesi oluyor bunun nedeni selanoid mıdır yoksa başka Bi arızası olabilir mi?
2004 Model Mitsubishi Lancer Tork Konvertörlü Otomatik Şanzımana sahip bir aracım var. Aracım 211.000 Km de Araç soğukken sorun yok. Hararet yarıya yaklaştığında Motor Devri 2000 e kadar normal gelirken 2000 den 3000 e doğru sanki tam gaz yapmışım gibi çok hızlı yükseliyor. Bunu manuel modda da yapıyor. Sorun şanzıman kaynaklı olabilir mi?
İyi günler Aracım Megan 3 1,6 cvt yokuş aşağı inerken araç motor fireni yapmak için vites düşürüyor fakat bir aşağı bir yukarı yapınca dalgalanma oluyor sabit bir viteste kalmıyor örneğin 4 de sabit inmiyor, 3 4 arası gidip geliyor, bu neden olabilir ?,
birde araç 110 binde reno servisi şanzuman yağını değiştirmiyor siz bu hizmeti veriyor musunuz
Merhaba, sorununuz yazılımsal olabileceği gibi, şanzıman tamburlarındaki basınç kaçağından da olabilir. Bu araçlara şanzıman yağını değiştiriyoruz ve 100.000 kilometreyi geçirmeden değişimini önermekteyiz.
Ustam merhaba 1.4 otomatik 2001 c kasa 4 ileri corsam var 1 vitesde sıkıntı yok lakin 2 attımı geç geciyor sonra gidiyor ve otomatik d aktarıyor yani ikinci viteste gitmiyor devirli olarak normal D sıkıntı yok gecişlerde sıkıntı yok geri viteste sıkıntı yok ayrıca sport moduda çalışmıyor elektiriksel hatamı yoksa janzumanla ilgilimi
MERHABA 2008 MODEL MONDEO 2.0 TDCİ 140 HP YENİ ARAÇ ALDIM ARAÇ ŞUAN 307000 KM DE VİTES GEÇİŞLERİNDE SALLANTI YAPIYOR SANIRIM HİÇ YAĞ DEĞİŞİMİ OLMAMIŞ YAĞ VE FİLİTRE DEĞİŞİMİ MALİYETİ NEDİR ŞAYET GEÇMEZ İSE NASIL BİR YOL İZLENMELİ MALİYETLER KONUSUNDA BİLGİ VERİR SENİZ SEVİNİRİM.
Erdem Bey, aracınızın kilometresi çok yüksek. Buyurun bir uğrayın, birlikte yağına bakalım, eğer yağda yanık veya çapak yoksa o zaman değişim kararı verip ona göre tutarına bakalım.
Öncelikle kolay gelsin 22/10/2022 günü yeni bir Passat B6 2.0 TDI 170 hb araç aldım. Fakat 150 km yapmadan araç önce arıza lambası yaktı sonra ekranda
Pnrds yanım söndü ve araç
Boşa aldı stop etti marş basıp calıstırmayı denesekte olmadı şuan ne yapabilirim acil cvp atarsannız sevinirim
Merhaba Murat Bey, öncelikle arıza tespitinin yapılması gerekiyor. Kart, kavrama veya mekatronik üniteyle alakalı problem olabilir. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
merhaba .aracım volvo xc 70 .2007 model 2.4 dizel d5 motor..270 bin km…sorunum..araç ısındıktan sonra vites geçişleri vuruntulu oluyor..soğukken ya da gaza basıp hızlıca hızlanmada pek yok..sıcakken ve yavaş yavaş hızlandığımda vuruntu neredeyse yok..bir de bazen gaza bastığımda ve yokuşlarda kısa süreli bir titreme oluyor…sanki pütürlü bir yolda gider gibi.tecrübelerinize göre genellikle ne gibi sorun olabilir .çözüm maliyeti vs ne kadar olabilir..teşekkürler
Merhaba Mahmut Bey, bahsettiğiniz arıza torktan ya da şanzımanın içinden kaynaklanmaktadır. Dilerseniz ücretsiz bir şekilde Ankara, İstanbul ve İzmir bayilerimizde aracınızın kontrollerini yaptırabilirsiniz. Aracınızda AF40 Kalın Karter şanzıman bulunmaktadır. Bu şanzımanda tecrübemiz oldukça fazladır. Size hizmet vermekten memnuniyet duyarız. Detaylı bilgi için 0552 606 87 84 numarasını arayabilirsiniz.
merhaba .aracım volvo xc 70 .2007 model 2.4 dizel d5 motor..270 bin km…sorunum..araç ısındıktan sonra vites geçişleri vuruntulu oluyor..soğukken ya da gaza basıp hızlıca hızlanmada pek yok..sıcakken ve yavaş yavaş hızlandığımda vuruntu belli oluyor ..bir de bazen gaza bastığımda ve yokuşlarda kısa süreli bir titreme oluyor.(araç tamamen.titriyor].sanki pütürlü bir yolda gider gibi. 110–120 KM üstünde hızda seyrederken uzun yolda hiç bir sorun yok..tecrübelerinize göre genellikle ne gibi sorun olabilir .çözüm maliyeti vs ne kadar olabilir..teşekkürler
Merhaba Mahmut Bey, bahsettiğiniz arıza torktan ya da şanzımanın içinden kaynaklanmaktadır. Dilerseniz ücretsiz bir şekilde Ankara, İstanbul ve İzmir bayilerimizde aracınızın kontrollerini yaptırabilirsiniz. Aracınızda AF40 Kalın Karter şanzıman bulunmaktadır. Bu şanzımanda tecrübemiz oldukça fazladır. Size hizmet vermekten memnuniyet duyarız. Detaylı bilgi için 0552 606 87 84 numarasını arayabilirsiniz.
kolay gelsin benim 2010 1.8tsi passat var normal sürüşlerde hiç bir sıkıntım yok ama gazı köklediğim zaman 3 bin devir ile 4 bin devir arasında vites değiştiriken bi irkilme ve araba kendini kasıyor gibi elektirik kesintisi gibi kesip kesip bırakıyor sonra vites değiştiriyor bujiler bobinler hepsini yiniledim şanzımanla ilgili olabilirmi arıza kodu yok
Hüseyin Bey, bahsettiğiniz arıza devir ile alakalı olduğu için motor aksamı veya şanzımanın iç basıncı ile ilgili olabilir. Dilerseniz buyurun bir çayımızı için, bir de bizim teknik ekibimiz aracın problemini yerinde incelesin.
Merhaba, aracım Ford Fusion 1.4 TDCİ 2006 model dizel. Manuel şanzımanlı aracımı yaklaşık bir ay önce şanzımandan gelen bir ses nedeniyle kendi ustama götürdüm. Şanzıman yağının boşalmış olduğunu tespit etti. Keçelerden kaçırmış. Tekrar yağ tamamlayalım eğer ses kesmezse şanzıman dişlileri zarar görmüş olabilir dedi. Yağ tamamlanmasına rağmen ses kesmedi. Manuel şanzımana bakıyormusunuz?
Merhaba, şanzıman revizyonu, tork konvertör tamiri ve beyin tamirini gerçekleştirebilmekteyiz. Komple revizyon anahtar teslim yaklaşık (tahmini) 23.000 TL civarındadır. Dilerseniz Ankara şubemize uğrayıp ücretsiz bir keşif yaptırabilirsiniz.
Merhaba, aracım 2015 volvo v40 1.5 t3 benzinli geartronic şanzıman, 75.000 km de. Vites geçişleri vuruntuluydu ve duruşlarda öne atılıyordu aracım. Şanzıman yağını 3 ay önce serviste değiştirdim, değişim sonrası yok denecek kadar az seviyeye geriledi bu sorunlar fakat 3., 4. ve 5. viteste sadece 1500-2000 devir arası vuruntu sorunu çözülmedi, bozuk yolda gidiyor hissi veriyor, çekiş düşüklüğü oluyor. Yokuş yukarı genelde yapıyor bunu, düz yolda nadiren yapıyor, yokuş aşağı yapmıyor. YŞanzıman şu ana kadar hiç hata kodu da vermedi serviste uzun süredir de baktırıyorum. Yakıt tüketimi de %10-%15 arttı uzun yolda bile. Sorun şanzıman mıdır ya da neden kaynaklı olabilir?
Ford Mondeo povırçift şanzımanı kavrama degişti bazen R attığında gitmiyor 15 ve 20 saniye sonra gidiyo kalkışlarda vuruntu yapıyor bir de 90ve 100 le giderken vides boşa çıkıyor tekrar devam ediyor yardımcı olursanız sevinirim
Ali Osman Bey, aracınızın mekatronik ünitesi problemli olarak gözükmektedir. Ankara veya herhangi bir şubemize uğrarsanız sorunu giderebiliriz. Powershift mekatronik tamiri yapan tek onarım merkeziyiz.
2013 Nissan Qashqai cvt 1.6 benzinli aracım var. 170 bin km de aldım araç sahibi sıfır şanzıman taktirdigini fatura gösterdi ve ikna olup almıştım. 3 yıldır bende şuanda 200 bin km geldi ve çok dik yokuşlarda çekmiyor. Işıklarda beklerken şimdi titreme yapıyor d Vitesse önceden fazla yoktu. Birde öğrenme istediğim dik rampalarda her zaman geri kaçırması normal mi. iyi çalışmalar diliyorum
Mete Bey, Nissan cvt şanzımanlar dik rampalarda bir miktar geri kaçırabilirler. Titreme ve yokuşta çekmeme tork konvertörünüzün aşınmış olduğunu işaret etmektedir. Eğer İstanbul (Kartal veya Levent), İzmir veya Ankara servislerimizden birisine uğrarsanız, teknisyenlerimiz ücretsiz olarak arıza tespiti konusunda yardımcı olabilirler.
200 bin km’de 2010 Passat 1.4 tsi DSG 7 ileri aracımda rampa çıkarken çok sert vuruntu sesi geliyor. vites sanki 7 den 6 ya veya 6 dan 5 düşerken oluyor. düz yolda böyle bir sorun yaşamıyorum. araç uzun yıllardır bende ve ne kavrama ne de mekatronik tamir/değişimi yapılmadı. Ankara’da ikamet ediyorum. Sorun nedir acaba??
Merhaba Hakkı Bey , belirttiğiniz sorun kavrama olma ihtimali yüksektir. Çünkü rampalarda daha fazla yük bineceği için kavramada irkilme, titreme ve vuruntu meydana gelir. Daha detaylı kontrol için Ankara’daki servisimize sizi davet ediyoruz. Ücretsiz kontrolümüzden faydalanmanızı isteriz. Teşekkürler.
İyi günler. 2014 model Audi A4 multitronic şanzıman aracım 130 km hızı geçince titreşim başlıyor. Titreşim hız artarken oluyor. Hız azalırken olmuyor, 120 km hıza kadar hiçbir sorun olmuyor. Araba çok rahat ve titreşimsiz gidiyor. Hız 150 yi geçince titreşim gene yok oluyor. Sorun sanki 120 – 150 arası var gibi. Sorun ne olabilir acaba. Yakın zamanda tüm ön takım değişti. Sonra ön iki aks balı da değişti. Teşekkürler.
Merhaba, kavrama ile alakalı bir arıza yaşıyor olabilirsiniz. Detaylı bilgi için 0552 606 87 84 nolu telefondan bize ulaşabilirsiniz.
2016 model dizel nissan gashqai var.kalkışta 80 km hızlara kadar aracta bir titreme oluyor 80 den sonra normale dönüyor.sorunum nedir diye başka bir servise gittim sanzimandan dediler.tamir yapılması gerekli dediler.sis ne dersiniz ankarada ikamet etmekteyim.ankaradaki atco servisinize ugrayayimmi.ne dersiniz.
Merhaba, aracızla alakalı belirtmiş olduğunuz problem şanzıman beyninden ya da şanzımanın içinden kaynaklanabiliyor. En doğru teşhis araca cihaz bağlayıp arıza kodlarını gördükten sonra yapılabilir. Dilerseniz Ankara daki servisimize uğrayıp ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz. Detaylı bilgi için 0553 902 88 14 nolu telefondan da bize ulaşabilirsiniz.
2004 model aracımda ilk calistirma normal fakat bir süre kullandıktan sonra araç vitesi 1den 2 vitese attıktan sonra özellikle yokuşlarda sallama yapıyor sadece 2 vites selenoid valfleri değiştirildiği halde sorun devam ediyor yardımcı olabilirmisiniz tşkler
Merhaba Hakan Bey, öncelikle aracınıza cihaz bağlatıp arıza kodlarına bakmamız gerekmektedir. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz. Size hizmet vermekten mutluluk duyarız.
2012 focus LPG li powershift aracında,sanzuman arizasi yazısı çıktı.Kapattim açtım yazı silinmedi.vites 2 den yukarı çıkmıyor.kontak açıkken N aldığımda sanzuman hazır yazısı çıkıyor.
Merhaba Ahmet Bey, aracınızda 6DCT250 kodlu kavramalı bir şanzıman var. Hem kavramanızda hem de şanzıman beyninizde arıza olma ihtimali çok yüksek.
Ankara servis adresini ve telefon numarasını siteden bulamadım, burdan yazabilirmisiniz?
Merhaba Mehmet Bey, Ankara servisimizin adresi : Bahçekapı, Bahçekapı mahallesi şaşmaz bulvarı, 2480. Sk. No:06/05, 06105 Etimesgut/Ankara
0507 750 19 26 nolu telefondan servise ulaşabilirsiniz.
Merhabalar kayseride ikamet etmekteyi bende laguna 2003 model 2000 motor otamatik araç var 2019 da otomatik vites arızası vermeye başladı vites 3 takılı kalıyordu bu yüzden komple şanzuman yaptırdım 2 yıl geçmeden yine aynı sorunlar ortaya çıktı selenoidleri tekrar değiştirdik 1yıl geçtikten sonra yine aynı sorular devam ediyor ne yapabiliriz yardımcı olursanız sevinirim
Merhaba Yusuf Bey, aracınızda bulunan AL4/DPO şanzıman modeline hizmet vermemekteyiz.
İyi günler, 2012 A4 177 bg 170000 km de arac sahibiyim. Aracım ilk kalkışlarda bazen vuruntu(kafa sala) veya titreme denilen hareketi yapıyor. Bazen ilk kalkışta gaza bastığınızda hemen kalkmıyor boşta gibiymiş biraz motor sesi geldikten sonra titreme yaparak kalkıyor. Hızlanmasında sonraki vites geçişlerinde hiç bir sıkıntı olmuyor.
Araçtaki sıkıntı tahmininizce nedir? Kırşehir’de ikamet ediyorum. Maliyet ve yapım süresi ne kadar olur? İlginiz için şimdiden teşekkür ediyorum. Kolay gelsin…
Ferhat Bey, aracınızın motor hacmi nedir 2012 model Audi A4’lerde 3 adet farklı şanzıman tipi çıkmaktadır bunların içerisinde kavrama sorunu, tambur sorunu,valfbody içerisinden gibi durumlarda geç doldurma problemi ile karşılaşırsınız. Dilerseniz Atco İstanbul, Atco Ankara yada Atco İzmir şubelerimizden birisini ziyaret ederek aracınıza ücretsiz bir şekilde ekspertiz ve hata kodu öğrenme uygulamalarımızdan faydalanabilirsiniz.
2013 model captiva otomatik Ltz aracim var dün uzun yolda aracim 5. Viteste kaldı ne kadar devirleri hızı artsa da 6. Vitese geçmedi bunu ara sıra yapıyor sebep ne olabilir ?
2012 model ltz pardon
Merhaba Göhkan Bey, şanzıman içinde basınç kaçağı söz konusu olabilir. 5. vitesten 6. vitese geçişi sağlayan ünitelerin kontrol edilmesi gerekir. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Merhaba Göhkan Bey, şanzıman içinde basınç kaçağı söz konusu olabilir. 5. vitesten 6. vitese geçişi sağlayan ünitelerin kontrol edilmesi gerekir. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Selam sayin Ustam aracim tork problemi var ben yurt disindayim izine 7 ayda gelecegim aracım Chrysler grand voyager RT model 2008 2.8 crd diesel motor 163 beygir aracim gidisi ve vites atisi iyi ama her vites attıktan sonra dönme hizi göstergesi asagi düşüyor normalde 2.3 2.5 araliginda olması gereken dönme hizi vites attıktan sonra 1.5 1.7 ye düşüyor bilgisayar baglantilarinda tork gösteriyor daha önce bir arkadasimin aracının sanzimanini yapmissiniz sizleri tavsiye etti yüzden size gelip yapilmasini istiyorum aracim 6 vites otomatik ve fiyatı ne olur ve kaç gün sürer sökülüp takılması bildirirseniz sevinirim selam ve saygılarımla A. Akinci
Abdullah Bey, Türkiye’ ye gelmeden önce bizimle iletişime geçerseniz stoğumuzda revizyon yapılmış sizin aracınızın şanzıman türü olan 62TE şanzıman mevcuttur ortalama 1,2 iş günü içerisinde aracınıza monte edebiliriz gelmeden önce tekrar iletişime geçtiğiniz zaman fiyat konusununu konuşmamız daha sağlıklı olacaktır.
Merhaba chery kimo otomatik Şanzuman arızam var aracım Ankara’da yedek parça ve tamir sıkıntısı çekiyorum yardımcı olabilir misiniz
Merhaba, sıklıkla yaptığımız bir model değildir maalesef
Hayırlı bayramlar, Aracım peugeot 206 1.4 otomatik 1999 model, araç 110 bin km de, hiç şanzıman yağı değişimi yapılmadı , yasaklar hafiflediğinde şanzıman yağ değişimi yaptırmak istiyorum, değişim ücreti nedir
Selim Bey, AL4/DPO şanzıman türü için şanzıman yağı değişim ücretimiz 650 TL’dir.
Merhaba
Aracım 2007 mersedes c180 kompresör,aracın arızası şöyle,aracı p konumunda çalıştırıyorum ancak ekranda d sürüş lambası yanıyor,p den d ye geçişte vuruntu oluyor,sonra d den r konumuna geçmiyor,frenden ayağı çekince geçiyor.ustama sordum vites kulesi arızası dedi,bu arızanın tamirini yapabilirmisiniz,yapabilirsiniz yaklaşık maliyeti ne kadar olur, teşekkürler.
Merhaba Selçuk Bey, arızanız vites konum şalteri vevites konum seçicisi ile alakalı görünüyor fakat biz bu arızalara maalesef bakmıyoruz.
Merhabalar, 2000 model E39 520 aracım var. M52TU motor. Şanzımanın indirilip, trübün balata vs bakımının yapılmasını istiyorum. Ek olarak şaft sökülmüşken onun da balansının kontrol edilmesini istiyorum. Bunun için Şaşmaz’da size yakın bir yer vardır zaten. Bana bu işin maliyetini WhatsApp’tan yazabilirseniz sevinirim. Uyku düzenim ters olduğu için aramanıza cevap veremeyebilirim. İyi çalışmalar. Serkan Candan 0505 533 64 44
Öncelikle Merhaba Serkan Bey, sizi Ankara’daki yetkili biriyle görüştüreyim. Telefon numarası 0552 286 15 98 . Bu numara Ankara yetkili servisimizin numarasıdır. Daha net ve etkili bir çözüm için whatsapp üzerinden istediğiniz şeyleri yazabilirseniz size dönüş yapacaklardır. Böylece sorununuzu daha kolay bir şekilde çözmüş oluruz.Teşekkürler.
Iyi gunler ,
Audi a5 sportback 2013 2.0 tdi multitronic sanziman kalkislarda vuruntu yapiyor.
araç 200000 km her 60000 km yag bakimi olmustur .
araçtaki: oaw nym sanziman.
bunun sorunu kavrama ise fiyat ne olur?
Tsk.
Merhaba Tayfun bey, vuruntu büyük ihtimalle kavramadan kaynaklanmaktadır. 200.000 km kavrama revizyonu için normal bir kilometredir. Kavrama revizyon fiyatı yaklaşık 7.500 TL’dir.
Merhabalar, İsmim Hüseyin ACUN. 2012 model, 1.6 Dizel, yarı otomatik Volvo S80 araç sahibiyim. Aracım 239000 km’de. Araç özellikle ilk kalkışlarda yavaş, nazlı hareket ediyor, hızlı hareket ettirmek istediğinizde ise biraz kafa sallayarak kalkıyor. Sonraki viteslerde çekişi ve ivmelenmesi iyi. Vuruntu sesi duymuyorum. Tokat’ta gösterdiğim ustalar şanzıman yağını değiştirelim, aracın kavraması biraz daha kullanılır dediler, yağını tavsiye üzerine değiştirdim ama ben sizin de görüşünüzü almak istiyorum. Muhtemel sorun nedir ve yaklaşık nasıl bir maliyet çıkabilir. Cevap alabilirsem memnun olurum. Teşekkürler.
Hüseyin bey, yağ değişiminin kavramadaki aşınmalara faydası olmayacaktır. Kavrama revizyonu yaklaşık 8.000 TL civarındadır. Ankara servisimizden bu hizmeti alabilirsiniz.
Merhaba,
2011 model Captiva 2.0 diesel aracınb 2. sahbiyim.4 ileri otomatik şanzuman (aisin japon)
P0986-00 hata kodu veriyor ve gösterge panelinde şanzuman lambası yanıyor.
Aracın kontağını kapatıp bir kaç dakika sonra tekrar açınca düzeliyor.
Arıza ne olabilir. Sizden nasıl randevu alabilirim.
Birol Bey, aracınızda elektrik arızası var gibi gözüküyor. Kontrol için İstanbul, Ankara veya İzmir şubelerimizden bir tanesine gelebilirsiniz.
Merhaba, aracınızda Aisinin 5 ileri şanzımanı mevcut. Bahsettiğiniz bir selenoidinizde anlık elektrik kaybı yaşanıyor. Tesisat ve selenoidlerin kontrolü için dilediğiniz zaman Ankara şubemize uğrayabilirsiniz.
bir iletişim numarası alabilirmiyim 03122761390 nolu telefona cevap veren yok
Nuri Bey, doğru telefon numarası olan 03122781390’dan ulaşabilirsiniz.
2010 model Chevrolet Epica aracım 4yil önce sanziman arızası vermiş çekici ile Ankara Aydogmus sanziman da revizyona girmişti son zamanlarda 2den 3e geçerken sanki boşta gaza başıyormuş gibi ani devir yükselmesi oluyor bunun nedeni selanoid mıdır yoksa başka Bi arızası olabilir mi?
Muammer Bey, sorun şanzımanın selenoidlerinden veya hidrolik beyninden olabilir.
2004 Model Mitsubishi Lancer Tork Konvertörlü Otomatik Şanzımana sahip bir aracım var. Aracım 211.000 Km de Araç soğukken sorun yok. Hararet yarıya yaklaştığında Motor Devri 2000 e kadar normal gelirken 2000 den 3000 e doğru sanki tam gaz yapmışım gibi çok hızlı yükseliyor. Bunu manuel modda da yapıyor. Sorun şanzıman kaynaklı olabilir mi?
Abdülhamit bey, anlaşıldığı kadarı ile şanzıman içerisinde bir basınç kaçağı var. Bu ani devirlenme sabit bir viteste mi oluyor, bütün viteslerde mi?
İyi günler Aracım Megan 3 1,6 cvt yokuş aşağı inerken araç motor fireni yapmak için vites düşürüyor fakat bir aşağı bir yukarı yapınca dalgalanma oluyor sabit bir viteste kalmıyor örneğin 4 de sabit inmiyor, 3 4 arası gidip geliyor, bu neden olabilir ?,
birde araç 110 binde reno servisi şanzuman yağını değiştirmiyor siz bu hizmeti veriyor musunuz
Merhaba, sorununuz yazılımsal olabileceği gibi, şanzıman tamburlarındaki basınç kaçağından da olabilir. Bu araçlara şanzıman yağını değiştiriyoruz ve 100.000 kilometreyi geçirmeden değişimini önermekteyiz.
Ustam merhaba 1.4 otomatik 2001 c kasa 4 ileri corsam var 1 vitesde sıkıntı yok lakin 2 attımı geç geciyor sonra gidiyor ve otomatik d aktarıyor yani ikinci viteste gitmiyor devirli olarak normal D sıkıntı yok gecişlerde sıkıntı yok geri viteste sıkıntı yok ayrıca sport moduda çalışmıyor elektiriksel hatamı yoksa janzumanla ilgilimi
Mustafa Bey, problem şanzımanın içinden gibi gözükmektedir.
MERHABA 2008 MODEL MONDEO 2.0 TDCİ 140 HP YENİ ARAÇ ALDIM ARAÇ ŞUAN 307000 KM DE VİTES GEÇİŞLERİNDE SALLANTI YAPIYOR SANIRIM HİÇ YAĞ DEĞİŞİMİ OLMAMIŞ YAĞ VE FİLİTRE DEĞİŞİMİ MALİYETİ NEDİR ŞAYET GEÇMEZ İSE NASIL BİR YOL İZLENMELİ MALİYETLER KONUSUNDA BİLGİ VERİR SENİZ SEVİNİRİM.
Erdem Bey, aracınızın kilometresi çok yüksek. Buyurun bir uğrayın, birlikte yağına bakalım, eğer yağda yanık veya çapak yoksa o zaman değişim kararı verip ona göre tutarına bakalım.
Öncelikle kolay gelsin 22/10/2022 günü yeni bir Passat B6 2.0 TDI 170 hb araç aldım. Fakat 150 km yapmadan araç önce arıza lambası yaktı sonra ekranda
Pnrds yanım söndü ve araç
Boşa aldı stop etti marş basıp calıstırmayı denesekte olmadı şuan ne yapabilirim acil cvp atarsannız sevinirim
Merhaba Murat Bey, öncelikle arıza tespitinin yapılması gerekiyor. Kart, kavrama veya mekatronik üniteyle alakalı problem olabilir. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
merhaba .aracım volvo xc 70 .2007 model 2.4 dizel d5 motor..270 bin km…sorunum..araç ısındıktan sonra vites geçişleri vuruntulu oluyor..soğukken ya da gaza basıp hızlıca hızlanmada pek yok..sıcakken ve yavaş yavaş hızlandığımda vuruntu neredeyse yok..bir de bazen gaza bastığımda ve yokuşlarda kısa süreli bir titreme oluyor…sanki pütürlü bir yolda gider gibi.tecrübelerinize göre genellikle ne gibi sorun olabilir .çözüm maliyeti vs ne kadar olabilir..teşekkürler
Merhaba Mahmut Bey, bahsettiğiniz arıza torktan ya da şanzımanın içinden kaynaklanmaktadır. Dilerseniz ücretsiz bir şekilde Ankara, İstanbul ve İzmir bayilerimizde aracınızın kontrollerini yaptırabilirsiniz. Aracınızda AF40 Kalın Karter şanzıman bulunmaktadır. Bu şanzımanda tecrübemiz oldukça fazladır. Size hizmet vermekten memnuniyet duyarız. Detaylı bilgi için 0552 606 87 84 numarasını arayabilirsiniz.
merhaba .aracım volvo xc 70 .2007 model 2.4 dizel d5 motor..270 bin km…sorunum..araç ısındıktan sonra vites geçişleri vuruntulu oluyor..soğukken ya da gaza basıp hızlıca hızlanmada pek yok..sıcakken ve yavaş yavaş hızlandığımda vuruntu belli oluyor ..bir de bazen gaza bastığımda ve yokuşlarda kısa süreli bir titreme oluyor.(araç tamamen.titriyor].sanki pütürlü bir yolda gider gibi. 110–120 KM üstünde hızda seyrederken uzun yolda hiç bir sorun yok..tecrübelerinize göre genellikle ne gibi sorun olabilir .çözüm maliyeti vs ne kadar olabilir..teşekkürler
Merhaba Mahmut Bey, bahsettiğiniz arıza torktan ya da şanzımanın içinden kaynaklanmaktadır. Dilerseniz ücretsiz bir şekilde Ankara, İstanbul ve İzmir bayilerimizde aracınızın kontrollerini yaptırabilirsiniz. Aracınızda AF40 Kalın Karter şanzıman bulunmaktadır. Bu şanzımanda tecrübemiz oldukça fazladır. Size hizmet vermekten memnuniyet duyarız. Detaylı bilgi için 0552 606 87 84 numarasını arayabilirsiniz.
kolay gelsin benim 2010 1.8tsi passat var normal sürüşlerde hiç bir sıkıntım yok ama gazı köklediğim zaman 3 bin devir ile 4 bin devir arasında vites değiştiriken bi irkilme ve araba kendini kasıyor gibi elektirik kesintisi gibi kesip kesip bırakıyor sonra vites değiştiriyor bujiler bobinler hepsini yiniledim şanzımanla ilgili olabilirmi arıza kodu yok
Hüseyin Bey, bahsettiğiniz arıza devir ile alakalı olduğu için motor aksamı veya şanzımanın iç basıncı ile ilgili olabilir. Dilerseniz buyurun bir çayımızı için, bir de bizim teknik ekibimiz aracın problemini yerinde incelesin.
chevrolet cruze 1.6 2012 model otomatik vites R alınca çok yavaş bir şekilde geri geri gidiyor
Merhaba, müsait olduğunuz bir zaman uğrarsanız aracınıza birlikte test ve tespit yapabiliriz. Test işlemlerimiz ücretsizdir.
Merhaba, aracım Ford Fusion 1.4 TDCİ 2006 model dizel. Manuel şanzımanlı aracımı yaklaşık bir ay önce şanzımandan gelen bir ses nedeniyle kendi ustama götürdüm. Şanzıman yağının boşalmış olduğunu tespit etti. Keçelerden kaçırmış. Tekrar yağ tamamlayalım eğer ses kesmezse şanzıman dişlileri zarar görmüş olabilir dedi. Yağ tamamlanmasına rağmen ses kesmedi. Manuel şanzımana bakıyormusunuz?
İlkay bey, normal koşullar altında bakmıyoruz fakat dilerseniz yine de şubemizde Şener bey ile görüşebilirsiniz.
Hayırlı işler dilerim
Aracım Ford GALAXY tdci 2012 model 2.0l
Şanzuman revizyonu
Tork konvertörü tamiri
Şanzuman beyni tamiri için fiyat verebilirmisiniz.
Yada Aracıma Keşif yapabilirmisiniz.
Merhaba, şanzıman revizyonu, tork konvertör tamiri ve beyin tamirini gerçekleştirebilmekteyiz. Komple revizyon anahtar teslim yaklaşık (tahmini) 23.000 TL civarındadır. Dilerseniz Ankara şubemize uğrayıp ücretsiz bir keşif yaptırabilirsiniz.
Merhaba, aracım 2015 volvo v40 1.5 t3 benzinli geartronic şanzıman, 75.000 km de. Vites geçişleri vuruntuluydu ve duruşlarda öne atılıyordu aracım. Şanzıman yağını 3 ay önce serviste değiştirdim, değişim sonrası yok denecek kadar az seviyeye geriledi bu sorunlar fakat 3., 4. ve 5. viteste sadece 1500-2000 devir arası vuruntu sorunu çözülmedi, bozuk yolda gidiyor hissi veriyor, çekiş düşüklüğü oluyor. Yokuş yukarı genelde yapıyor bunu, düz yolda nadiren yapıyor, yokuş aşağı yapmıyor. YŞanzıman şu ana kadar hiç hata kodu da vermedi serviste uzun süredir de baktırıyorum. Yakıt tüketimi de %10-%15 arttı uzun yolda bile. Sorun şanzıman mıdır ya da neden kaynaklı olabilir?
Merhaba Serhan bey, anlaşıldığı kadarı hidrolik beyninizde ve/veya tork konvertörünüzde problem gözükmektedir.
Ford Mondeo povırçift şanzımanı kavrama degişti bazen R attığında gitmiyor 15 ve 20 saniye sonra gidiyo kalkışlarda vuruntu yapıyor bir de 90ve 100 le giderken vides boşa çıkıyor tekrar devam ediyor yardımcı olursanız sevinirim
Ali Osman Bey, aracınızın mekatronik ünitesi problemli olarak gözükmektedir. Ankara veya herhangi bir şubemize uğrarsanız sorunu giderebiliriz. Powershift mekatronik tamiri yapan tek onarım merkeziyiz.
2013 Nissan Qashqai cvt 1.6 benzinli aracım var. 170 bin km de aldım araç sahibi sıfır şanzıman taktirdigini fatura gösterdi ve ikna olup almıştım. 3 yıldır bende şuanda 200 bin km geldi ve çok dik yokuşlarda çekmiyor. Işıklarda beklerken şimdi titreme yapıyor d Vitesse önceden fazla yoktu. Birde öğrenme istediğim dik rampalarda her zaman geri kaçırması normal mi. iyi çalışmalar diliyorum
Mete Bey, Nissan cvt şanzımanlar dik rampalarda bir miktar geri kaçırabilirler. Titreme ve yokuşta çekmeme tork konvertörünüzün aşınmış olduğunu işaret etmektedir. Eğer İstanbul (Kartal veya Levent), İzmir veya Ankara servislerimizden birisine uğrarsanız, teknisyenlerimiz ücretsiz olarak arıza tespiti konusunda yardımcı olabilirler.