BMW 5.20d otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites BMW 5.20d araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. BMW 5.20d otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. BMW 5.20d otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.
BMW 5.20d Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.
BMW 5.20d Otomatik Şanzıman Çeşitleri
BMW 5.20 serisi araçlarında GM şanzıman ve ZF şanzıman kullanmaktadır. BMW 5.20d grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre otomatik şanzıman tipleri:
BMW 5.20d (E39) GM 5L40E Otomatik Şanzıman Tamiri
BMW 5.20d (E60) ZF 6HP19 Otomatik Şanzıman Tamiri
BMW 5.20d (E60) ZF 6HP21 Otomatik Şanzıman Tamiri
BMW 5.20d (F11) ZF 8HP45 Otomatik Şanzıman Tamiri
BMW 5.20d (F10) ZF 8HP45 Otomatik Şanzıman Tamiri
BMW 5.20d Otomatik Şanzıman Sorunları
BMW 5.20d E60 şanzıman sorunu olarak en çok karşılaşılan problem otomatik vites vuruntusudur. Özellikle vites geçişlerinde yaşanan vuruntu ve sarsıntılar bir süre sonra sürüş keyfini ciddi olarak bozmaktadır. 6HP serisi şanzımanların kullanıldığı E60 5.20i araçlarda vuruntunun nedeni selenoidler veya şanzıman beyni olabileceği gibi, bazı durumlarda şanzıman içerisindeki aşınmalarda vuruntuya neden olabilmektedir. Firmamızda selenoid ve beyin testleri TÜBİTAK projesi ile hayata geçirdiğimiz özel makinelerde yapılmakta, firmamız bu konuda yurtdışındaki teknolojinin Türkiye’ye kazandırılmasında da örnek bir rol üstlenmektedir.
Bmw E60 şanzıman sorunu olarak en çok karşılaşılan bir diğer problem ise belirli vites geçişlerinde boşa düşme, kaçırma ve araç devrinin artmasıdır. Bu arızalar özellikle gaza yüklenildiğinde ve rampada kendisini belli ederler. En çok karşılaşılanı 4 vitese geçerken boş yapma, titreme, 4’ten 5’e geçerken devir saatinde kaydırma yapmasıdır. Eğer arıza ilerlemişse ekranda “transmission fault” hatası belirir ve şanzıman arıza lambası yanar. Bunun temel nedeni otomatik şanzıman basınç kaybı oluşmasıdır. Genellikle şu arıza kodlarını atar:
4F85: Ratio monitoring
4F8A: 4-5 geçisi problemli
Eğer aracınızda bu yukarıdaki iki arıza kodu mevcutsa, şanzımanın tamir edilmesi gerekmektedir. Firmamızda bu sorunlar garantili olarak çözüme ulaştırılmaktadır. Bir başka E60 şanzıman arızası 1’den 2.vitese vuruntulu geçiş, aracın her zaman 2.vitese geçmemesi, 2.vitese geçtikten sonra ayağınızı gazdan çekerseniz vuruntu, 6.vitese geçmeme ve 5.viteste kalma olarak karşımıza çıkmaktadır. Genellikle şu arıza kodlarını atar:
4F83: C Clutch Failure
4F57: Shift Monitoring 1-2
4F5B: Shift Monitoring 5-6
4F4E: Gear Monitoring
Eğer aracınızda bu yukarıdaki arızalardan bir yada birkaç tanesi mevcutsa, şanzımanın tamir edilmesi gerekmektedir. Firmamızda bu sorunlar garantili olarak çözüme ulaştırılmaktadır.
ZF 6HP L1-L4 Switch Kart Arızası
Bununla birlikte E60 araçlarda bazen 5088 şanzıman switch arızası ve L1-L4 arızaları görülebilmektedir. Bu problem ancak şanzıman şalterinin değişmesi ile düzelebilmektedir.
Bmw F10 şanzıman olarakta bilinen 8HP45 serisi şanzımanın karşılaşlan en büyük sorunu şanzıman yağ soğutucusunu (eşanjörü) patlatmasıdır. Ortalama 100.000 km civarında gördüğümüz bu arıza sonucu şanzımanların sökülerek revize olması gerekmektedir. Eğer bu operasyonda şanzıman beyni ve selenoidleri incelenmez ve gerekli müdahale yapılmazsa, araçta vuruntu ve durmaya yakın titreme sorunları yaşanabilmektedir.
Bunun haricinde F10 şanzıman sorunları daha çok mekanik aksamlarda (kavrama tasları) yaşanan aşınmalardan dolayı vuruntu problemi, titreme, devir saatinde alıp verme, aniden yığılma sorunları ve D ve R’ye alınınca vuruntu olarak karşımıza çıkmaktadır. Uzman teknisyenlerimiz ile şanzımanınız garantili olarak revize edilmekte ve vuruntu problemi ortadan kaldırılmaktadır.
BMW 5.20d Tork Konvertör Arızaları
6HP serisi ZF şanzıman kullanan BMW E60 5.20d araçlarda sıklıkla karşılan tork konvertör arızası, aracınız sabit bir hızda giderken, devir saatinde göreceğiniz oynamalardır. Eğer 100 km ve üzeri bir hızda ayağınız gaz pedalında sabit konumda giderken devir saatiniz 1500 ile 2000 devir arasında oynuyorsa, tork konvertörünüz arızalıdır.
Şanzıman türbünü arızasının başka bir belirtisi, aracınız düz bir yolda giderken zaman zaman size kasis üzerinden geçiyor hissi vermesidir. Bunun nedeni kaçıran şanzıman türbünü balatalarıdır. Ayrıca şanzıman tork konvertörü kaçırmaya başlayınca şanzıman ısınması meydana gelir ve zaman içerisinde şanzımanın iç aksamına zarar vermeye başlar.
Bir başka Bmw E60 ZF şanzıman arızası alt devirlerde sarsıntıdır. Özellikle 1000-2000 devir arasında aracınızda sarsıntı hissediyorsanız muhtemel bir şanzıman türbünü arızası bulunmaktadır.
5.20d Tork Konvertör Tamiri
Bmw E39 şanzıman türbünü, yüksek titizlikle revizyon edilmesi gereken bir tork konvertörü çeşitidir. Ayrıca gizli balata (captive-clutch) sistemine sahip 6HP serisi tork konvertörleri, eğer firmamızda olduğu gibi, ön yükleme test cihazı yardımı ile revize edilmezse, kısa süre sonra tekrar problem yaşamanız muhtemeldir. Firmamızda ZF şanzımanlara ait tork konvertörleri tam otomatik makineler ile garantili olarak yenilenmektedir.
Diğer bütün ZF serisi şanzımanlar gibi 5.20d F10 araçlarda bulunan 8HP45 8 ileri otomatik vites şanzımanların kritik yönlerinden birisi tork konvertörüdür. Bmw şanzıman tirbün sorunu olarakta bilinen, kalkışta titreme, sabit hızda devir dalgalanması gibi arızalar F10 Bmw araçlarda da görülebilmektedir.
BMW ZF Şanzıman Selenoid Valf Sorunları
Arıza tespit cihazları otomatik şanzıman selenoid valf ve şanzıman beyni arızalarını elektriksel düzeyde tespit edebilir. Bununla birlikte fonksiyonel açıdan şanzıman beyninin ve selenoidlerin testi arıza tespit cihazları ile gerçekleştirilemez.
Atco Mühendislik, selenoid testi ve 3 adet şanzıman beyni testi cihazları ile Türkiye’nin en kapsamlı selenoid ve şanzıman beyni test merkezidir. Bu sayede müşterilerimiz sadece gerekli parçaların değişimine ödeme yaparlar ve sunabildiğimiz otomatik şanzıman fiyatları, garantili onarım için oldukça uygundur. Bmw 5 serisi araçlarda hizmetlerimiz:
ZF 5HP19 – selenoid ve şanzıman beyni testi
GM 5L40E – selenoid ve şanzıman beyni testi
ZF 6HP19 – selenoid ve şanzıman beyni testi
ZF 6HP21 – selenoid ve şanzıman beyni testi
ZF 8HP45 – selenoid ve şanzıman beyni testi
Otomatik şanzıman selenoid testi ve şanzıman beyni videolarımızı www.sanzimanbeyni.com sitemizden izleyebilirsiniz.
BMW Otomatik Şanzıman Testi
BMW 5.20d araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz BMW 5.20d şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır. Güncel BMW 5.20d otomatik şanzıman fiyatlarımızı (0216) 365 95 00 nolu destek hattımızdan öğrenebilirsiniz.
Garantili Bmw 5.20d Otomatik Şanzıman Tamiri
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün BMW 5.20d otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
BMW 5.20d Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi
BMW 5.20d şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. BMW 5.20d otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
BMW 5.20d şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve BMW 5.20d şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
BMW 5.20d Otomatik Şanzıman Tamiri Fiyatları
BMW 5.20d otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz BMW 5.20d şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.
BMW 5.20d Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
BMW 5.20d Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz , Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Ustaya Sor – Bmw E39-E60-E61-F10 Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
Aracınızın model yılı
Aracınızın motor hacmi
Aracınızın yakıt tipi
Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ferhatpaşa, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü yaptırabilirsiniz.TÜM SERVİSLERİMİZ RANDEVULU ÇALIŞMAKTADIR , LÜTFEN RANDEVU TALEP EDİNİZ.
Eğer E39-E60-E61-F10 aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
181 thoughts on “Bmw 5.20d Otomatik Şanzıman Tamiri”
haluk recai tufançli / Cevapla 11 Mayıs 2019 at 00:37
bmv 520 d aracımın ilk kalkışta hiç bir sorun yok sadece biraz kalkış performansı sorunu yaşıyoruz.1500-200 devir arasında titretme yapıyor.Ustalar tork konvertörü arızası diyorlar tamiri için 6000-6500 tl fiyat veriyorlar bana çok abartılı bir fiyat geldi acaba bu konuda yardımcı olabilirmisiniz.
tlf:0532-786 60 83 haluk
Haluk Bey, bu fiyatlar afakidir. Tork konverör arızaları yaklaşık 3.000-3.500 TL masrafla çözülebilmektedir. Eğer İstanbul’da iseniz aracınızı birlikte test edip kesin teşhisi koyabiliriz. Eğer şehir dışında iseniz konvertörü bize gönderirseniz azami 1.250-1.500 TL arası masraf çıkacaktır.
İyi akşamlar, Bmw e60 520d 2008 model aracımla yolda ortalama 110 kmh ile giderken hafif yokuşa geldim ve aracım vites düşürdükten sonra vitesi kaçırdı ve devir 5bin devri fulledi. Hemen sonrasında ise turuncu şanzıman arıza ışığı sürekli olarak yanıyordu. Kontak kapatıp açınca düzeldi sebepleri neler olabilir ?
Emre Bey, kontağı açıp kapatmanız arızanızın kök nedenini çözmeyecek, ilk fırsatta tekrar aynı arızayı yapacaktır. Bmw e60 520 araçlarda bu klasik bir arızadır. Sorun şanzımanın içindne kaynaklanmaktadır. Garantili çözüm için firmamızı ziyaret edebilirsiniz. Eğer istanbul veya İzmir’de değllseniz, size bulunduğunuz ilde yardımcı olabiliriz.
Aracım 2012 520 d araç isiklirda durduğunda star stop devreye girip istop ediyor 6 7 saniye sonra çalışıyor ve vites park a düşüyor sebebi nedir yardımcı olursanız memnun olurum
Osman bey, ışıklarda durunca start-stopun devreye girmesi normaldir. Bununla birlikte vites parka düşüyorsa bu şanzıman beyninden de kaynaklanabilir, şanzıman kartından da. Bu arızayı ancak servisimizde inceleyerek teşhisi koyabiliriz.
Merhaba Tuna Bey, şanzıman içinde basınç kaçağı var görünüyor. Bu basınç kaçağı şanzıman beyindeki solenoidlerin görevini yerine getirmemesinden kaynaklanabilir aynı zamanda ikiden üçe geçişte görevli olan şanzıman içi clutchlardaki aşınmadan, yanıktan ve bozukluktan kaynaklanabilir. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Cem anıl kabalak / Cevapla 12 Temmuz 2020 at 03:46
Merhabalar Aracım 2012 5.20 d.
Uzun yolda 500 km 150-160 süratle gittm ve daha sonra şanzıman ısındı yolculuğa devam edin arac gücü azaltıldı die uyarı verdi . Klima cok iyi soğutmadı o ara. 2 dk sonra uyarı kalktı ve 400 km daha yol yaptım . Bu bir arızamıdır? Ne yapmalıym? Tskler
Cem Bey, 8hp serisi araçlarda uzun süreli kullanımlarda bu aşırı sıcaklık uyarısını almaktayız. İlk etapta şanzıman yağ seviyesini, yağ radyatörünü ve soğutma sıvısı seviyesini kontol etmenizi tavsiye ederiz.
Merhaba aracım 2004 530i araç belli aralıklarla yolda seyir halinde vitesi boşa düşürüyor transmission fault arızası veriyor bilgisayar a baglattim L1-L4 arızası verdi tahmini masraf hakkında bilgi alabilir miyim yer İstanbul tuzla
Merhaba Ahmet Bey aracınızdaki arıza tam olarak nedir sizin aracınız size ne yaşatıyor. Dilerseniz İstanbul yada İzmir şubemize gelerek ücretsiz test yaptırabilirsiniz.
Bu sorun bende de oluştu kronikmi acaba aracım 2004 5.20 benzinli şanzımancıya gittim ve 5088 kodlu şanzıman şalteri L1 L4 arızası var dedi 4000 bin masrafı olduğunu söyledi.çözüm nedir. Teşekkürler
AtcoAdmin / 22 Şubat 2021 at 06:20
Ubeyd bey, bu sorun kroniktir. Şalter arızalarında biz komple kartı değiştiriyoruz. Arkadaşımız nasıl bir çözüm önermiş yorum yapmamız doğru olmayacaktır.
Bursa’dan selamlar 2004 model 5.20 benzinli aracımda durduğumda park ve geriye vitesi taktığımda şanzıman arızasına düşünüyor.arızanın şanzıman şalteri L1 L4 olarak denildi. Çözümü nedir bunun iyi çalışmalar
AtcoAdmin / 22 Şubat 2021 at 06:21
Ubeyd bey, şanzıman üzerindeki şalter bozulmuştur. Ya şalteri ya da kartı değiştirmeniz gerekmektedir.
Alii / 26 Şubat 2021 at 19:29
Merhaba aracım 2006 model 5.20d aracın vites yükseltilinde hiçbir sorun yok fkat şanzıman ısındığında genellikle 2 den 1 e düşerken bir sarsıntı ve lakırtı var ara ara nadiren 4 den 3 e kendi rölantide düşerken çok hafif titreme yapıyor sorun nedir
AtcoAdmin / 1 Mart 2021 at 14:16
Ali Bey, 6 ileri ZF şanzımanlar bu tip arızaları genellikle beyinden daha sonra da şanzımanın içinden yapabilmektedir. Bununla birlikte en iyi yorumu ancak aracınızı test ettikten sonra söyleyebilmekteyiz. Bu yüzden ücretsiz test ve ekspertiz işlemleri için sizi İstanbul, Ankara, İzmir şubelerimizden birisine beklemekteyiz.
antalyada yasıyorum 2012 model bmw 520d sorunum 1 ve 2 cı vıtese gecerken hafıf vurma yapıyor bırde vıtesi gaza basınca gec dusurme yapıyor sızce sorunum ne olabilir? Ve bana nasıl yardımcı olabılırsınız
Merhaba Reşit Bey aracınızdaki arıza şanzıman içi mekaniksel bir arıza olabilir. Araç km niz nedir bu araçların bı kısmında eşanjör yağ soğutucusu patladığında bu arızaları yaşatabilir.
520 d 2007 model aracım da devir saati çoğunlukla 3 ve 4 arası yokuş çıkarken çok fazla vuruyor ve arabayı zorluyor 3 bin devirde sabit kalıp uzun yolda bile 100 120 zor görüyorum nedir bunun masrafı acaba. Teşekkürler
Kadir Bey, anlattıklarınız kadarı ile şanzımanın içerisinde basınç kaçakları mevcut. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz hem arıza tespit cihazı ile aracınıza bağlanıp elektronik diyagnosunu yapsınlar, hem de sürüş anında arızanızı tespit edelim. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.
Mehmet Ali Özbek / Cevapla 19 Temmuz 2020 at 12:26
Merhaba, aracım 1400-1800 devir arasında sabit giderken devir saatinde dalgalanma oluyor ve araç sanki bozuk yolda gider gibi vuruntu yapıyor ve vites geçişlerinde yanlış hatırlamıyorsam 3’ten4’e geçerken hissettiriyor ve arabayı ileri doğru atıyor. Yüksek hızlarda sabit giderken olmuyor devir saatinde oynama olmuyor. Adana’da yaşıyorum. Sorunu nedir? Getirsem tamiri kaç gün sürer ve ne masraf çıkar? Teşekkür ederim.
320d e90 2012 184 lük var bizde abi.195 bine yeni geldik.Ilk aldigimizda devirde dalgalanma vardı.200kmlik uzun yola cıktık arac 160ta boşa aldı ariza yaktı söndürdük calistirdik gecti gitti.Sanziman yagini degistirin dediler.degistirdik bu sefer 1300 2000 arasi arabayi silkmeye basladi.Ilk zamanlarda 300 km yola ciksak da sanziman atmiyodu silkelemiyodu ama devir dalgalanmasi da vardi.simdi hem silkeliyor hem dalgalanma oluyor hem de 100 km icinde veya sıkıştırdıgımız zaman hemencecik atıyor.Sanliurfada 10 hatayda 15 bin para istediler yapmak için.Bize garantili bir sekilde fiyat verebilirseniz eger aracı istanbula getirebiliriz.
Şahin Bey, şanzımanınız içerisinde problemler mevcut. Dilerseniz bulunduğunuz ilde, dilerseniz İstanbul’da yardımcı olabiliriz. Bütün işlemlerimiz garantilidir.
2011 BMW f10 5.20d 112.000km
Araç N veya R’ deyken D ye alınca vurarak kalkıyor. Fireni salmadanda vurma yapıyor. Bilgisayara bağlanınca herhangi bir hata çıkmıyor. Normal gidişinde de herhangi problem yok. Sıkıntı neyden kaynaklanıyor olabilir masrafı ne kadardır yardımcı olabilir misiniz.
Harun Bey, probleminiz hidrolik üniteden (şanzıman beyni) veya kalkış tasından kaynaklanabilir. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz aracınızı bir kontrol edip ekspertiz yapsınlar. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.
BMW 1999 model E46 320i aracım var şanzıman yağı değişimi yapıldı fakat makina değil karter açılarak yapldi filitre değişti sonrasında 2-3 ay gibi bir süre geçti araç isindiktan sonra R ye alınca stop ediyor ve çekiş düşüklüğü var ne yapılması lazım Eskişehir deyim
Erkan bey, bahsettiğiniz arıza yağ değişimi ile geçmeyecek gibi gözükmektedir. Anlattığınız kadarı ile şanzıman içerisinde basınç kaçağı bulunmaktadır.
Harun bey merhaba aracınızdaki sorundan bahsetmişiniz sorunu çözebildinizmi sormamdaki sebep aynı sorun şuan benim aracımdada var bilgi verirseniz sevinirim
Merhaba 2005 mıdel E60 520i aracım ile seyir halinde iken aracımın vitesi boşa çıkıyor ve şanzuman arıza iambasını yakıyor geri vıtese (R) taktıgımda geri gidiyor tekrar D ye aidıgımda gitmiyor aracı istop edip calıştırdıgımda problemi geciyor sebebi nedir acaba
Seyit Mehmet Bey, aracınız bir sebepten dolayı korumaya alıyor. Bu korumaya aldığı anda hafızaya bir arıza atar. Bu arıza kodunu bize söylerseniz daha fazla yardımcı olabiliriz. Alternatif olarak eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz hem arıza tespit cihazı ile aracınıza bağlanıp elektronik diyagnosunu yapsınlar, hem de sürüş anında arızanızı tespit edelim. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.
Benim aracım 2010 bmw seri 5 yani 520 arabam bu hataya giriyor hata kodu420531. Güç kaynağı çıkış kademesi artıya kısa devre öteki kod 420901 bu arzaları veriyor araba d iken gidiyor stop ettiğinde veya d çıkardığında vitese geçmiyor stop edip bekledikten sonra düzeliyor yardımcı olursanız sevinirim
.ustam merhaba bikaç gün önce e60 520 aracıma joistik vites kolu takmak için panelin altındaki soketleri çıkardım taktığımda araç s ve triptonic e geçmedi normal sürüş d hiç bir sorun yok teste soktum fakat vites panelindeki vites ışıkları yanmıyor s geçmiyor
Kolaygelsin.2009 5.20d otomatik vites arizasi var.vitesi boşa atiyor ve ariza lambasi yakiyor,daha sonra stop edip çalistirdigimda devam ediyor bu arizayi belli surelerde tekrarliyor.balikesirde bir ustaya gosterdim koduna bakti ve sanzuman degisecek dedi nasil yardimci olursunuz bana
Göker Bey, şanzıman değişimi dediğiniz olay için şanzımanın komple için ve dışının kırılmış olması gerekir ki, böyle bir durum olduğunu düşünmüyoruz. Aracınız herhangi bir sebepten dolayı şanzımanınıza zarar vermemek için korumaya alıyor, stop edip tekrar çalıştırdığınızda geçici olarak arıza kodunu siliyor, tekrar aynı koşullar oluştuğunda tekrar korumaya alıyor. Büyük ihtimalle şanzıman hidrolik ünitesinde, selenoidlerinde veya mekanik kısmında bir arıza var ki, bu şanzımanlar sıklıkla tamir ettiğimiz şanzımanlardır. Değişimi gibi oldukça pahalı bir işleme gerek yoktur.
Merhabalar aracım 2008 5.20d lci. Aracım vites gecıslerınde bazen vuruntu yapıyor . bazende yeni basladı vites kucultugunde durmaya yakın sanırım özellikle 2. Vitese gectıkten sonra gazdan ayağını cektıkten sonra hissedilebilir bir şekilde direksiyon dahil titrmee yapıyor gaza basınca kesiyor.aracım 208.000 km de . Sanzıman yağı sanırım hiç değişmemiş eksik olabilir mi yada bir sanzıman adaptasyonu gerekir mi yardımcı olabilir misiniz ?
Merhaba 520 2007 model bir arac aracımin motorunu yikattim çalıştırdım 1km geldim stop etti transmission arızası verdi aracımı calistiramiyorum sebebi nedir acaba beyine baktım şu yoktu
Gökhan Bey, verilen arızayı bir cihaza bağlatıp söyleyebilirseniz daha fazla yardımcı olabiliriz. Eğer İstanbul’da iseniz aracınızı getirirseniz ücretsiz olarak bakabiliriz.
5.30 gt otamatik aracımda 120yi gecince ekranda şanzıman hatası veriyor.ve ben durunca araba vitesi kendi kendine park moduna alıyor. Sonra araba soğuyup tekrar çalistirinca sorun yokmuş gibi görünüyor 120 yi gecince tekrar ayni hatayi veriyor sizce bunun sebebi nedir yardimci olursaniz sevinir teşekkürler.
Erhan Bey, problem şanzıman kartından veya selenoidlerden kaynaklanabilir. Elektriksel bir arıza gibi gözüküyor. Herhangi bir cihaza bağlatıp arıza koduna baktırdınız mı? Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, o esnada biz de arızasına bakalım. Bu işlem için bir ücret almıyoruz.
Merhabalar bmw e60 530 2006 model aracım akü nedeniyle garaja çekildi araç döndüğünde sehir içinde motor ısıntıkdan sonra ışıklarda vurarak stop eder oldu garaja gitmeden böylebi sorun yoktu soğukken bişey yok ısınınca ışıklarda frene basınca vurarak stop ediyor sorun nedir acaba
Merhaba Ali Bey aracınızdaki problem şanzıman içi kaynaklı mekaniksel bir arızadır. Dilerseniz ücretsiz yol ve cihaz testi için İstanbul, İzmir yada Ankara servis noktalarımıza bekleriz. Bu lokasonlara uzaksanız arıza kodlarını tarafımıza yollarsanız yardımcı olmak isteriz irtibat numaramız 0530 567 8991
merhabalar atco servis aracım 5.20d lcı 2008 daha önceden size aracımı getirecektim uzaksınız diye gelemedim sanayide başka usta yaptı aracın sorununu 205 bin de iken turbün sorunu vardı kasisten geçme hissiyatı oluşuyordu zamanla coğalınca sanzumanı ındırdı usta ama hıc ıçime sinmedi 5.500 tl gibi bir para talep etti o da indirimliymiş sadece turbın tamır edildi burçlar değişti zf yağ ile filtre takıldı rakam bu şimdiki km 231 bin turbün sorunu vermiyor ama SERİ HIZLANMAK İÇİN yüklenince aracın altından tırtt diye cılız bir ses değil hafifde sarsıntı oluyor bu bazen 2000 devirde bazen 3000 devirdede yaptı normalde sakin bir araç kullanırım çok sevdiğim araçtan nasıl soğumaya başladım anlatsam uykularınız kaçar takriben fiyatlar nedir sorun nedir yardımcı olursanız sevinirim
Emre Bey, anlattığınız arızayı dinlemeden yorum yapabilmemiz çok zor. Dilerseniz uğrayıp bir çayımızı için, arızaya bir de bizim eskperlerimiz baksınlar. Belki korkulacak birşey yoktur veya aracın aktarma organları (akslar vb) ile ilgili bir sorunu vardır.
Merhaba aracım 2005 model 520i e60 araç D konumunda ilerlerken bi süre sonra aracı boşa düşüyor ve ekranda şanzıman ağrıza lambası yakıyor ve İngilizce olarak hızlandırıcı hatası yazıyor bu neyden kaynaklıdır
Ahmet Bey, bir vites tasınızda problem var. Arıza kodunu tam yazarsanız, yardımcı olmaya çalışalım.
Mustafa Selim Calayoğlu / Cevapla 18 Eylül 2019 at 22:07
Merhaba
Aracın 2010 520d lci kasa
Araç roantide p de çalışınca herhangi bir sıkıntı yok D ye alınca rolanti arada oynayıp yerine geliyor motor çalışması bir anda inip çıkıyor. P ye alınca sıkıntı yok. Gidişinde de herha gi bir sıkıntı yok. Acaba sorun ne olabilir.
İyi çalışmalar
Aracım agresif kullanımda bir sıkıntı yok fakat 100-120 km arasında gaz pedalini normal bir şekilde ezmeye başlayınca titreşim yapıyor 120 yi geçince tekrar normale dönüyor vurma kalkıyor 2011 5.20d
2011 f10 5.20d aracım var araç 60 km hızla giderken hafif titremeye başlıyor 120 kmde ise titreme çoğalıyor daha sonra yine yok denecek kadar azalıyor.ben gecen yıl sanayide tork konvektörü nu sıfır değiştim şanzuman açılıp rektefiye oldu ama sadece titreme azaldı.yardimci olursanız sevinirim hayırlı günler
Merhaba, aracınızdaki bu arızayı test etmek isteriz. Test için herhangi bir ücretimiz bulunmuyor. İstanbul veya İzmir’deki servislerimizden birisine uğrayabilirseniz, size yardımcı olmaya çalışalım.
2011 f10 5.20d aracımda 1-2-3 geçerken aracı öne doğru itiyor ani. Sanki arkadan d0kunmuşlar gibi. 3-2-1 de de ani yığılma yapıyor. Tabii çok yavaş seyrederken. Örneğin lambalarda.
Sorun ne olabilir?
Erkan Bey, biz bu sorunu başka bir müşterimizde yaşamadık. Dilerseniz İstanbul veya İzmir’deki servislerimizden birisine uğrarsanız, aracınızı test edebilir, daha net bir yorum yapabiliriz. Test ve ekspertiz işlemlerimiz ücretsizdir
Merhabalar 2011 177.000 km 5.20 D aracımda her zaman değil bazen vitesi D konumuna aldığımda freni bırakıyorum aracın hafif hafif gitmesi gerekirken yaklaşık 2 sn duruyor sonra birden sanki arkadan biri vururcasına sert bir şekilde kalkış yapıyor(bu esnada gaza hiç basmıyorum) orijinal Bmw programında bu konu ile ilgili bir hata yok ama akünün zayıfladığını gösteriyor. Bu yaşanan sorunun akü azalması ile bir alakası var mı ? Yada bu yaşadığım sorunun çözümü nedir?
Merhabalar 2011 177.000 km 5.20 D aracımda her zaman değil bazen vitesi D konumuna aldığımda freni bırakıyorum aracın hafif hafif gitmesi gerekirken yaklaşık 2 sn duruyor sonra birden sanki arkadan biri vururcasına sert bir şekilde kalkış yapıyor(bu esnada gaza hiç basmıyorum) sürüş esnasında hızlanmasında veya yavaşlarken ki vites geçişlerinde sıkıntı yok.orijinal Bmw programı ile bağlantı kurulduğunda bu konu ile ilgili bir hata yok ama akünün zayıfladığını gösteriyor. Bu yaşanan sorunun akü azalması ile bir alakası var mı ? Yada bu yaşadığım sorunun çözümü nedir?
Ömer Bey, yaşadığınız problem büyük ihtimalle şanzıman beyninizden kaynaklanmaktadır. Müsait bir zamanınızda İstanbul veya İzmir’deki servislerimizden birisine uğrarsanız, aracınızı test edebiliriz. Test ve ekspertiz işlemlerimiz ücretsizdir.
2011 model 5.20d aracımda kalkışta ve devir almadan önce hafif titreme yapıyor, ustaya gösterdim şanzıman türbünü yada şanzıman beyninden olur dedi, açıp bakınca anlarız diyor, türbün ise 2.500 beyin ise 5.500 TL dediler. Ayrıca bilgisayarda şanzıman selenoid diye bi hata kodu var. İstanbul dışındayım sizce sorun ne olabilir?
bmv 520 d aracımın ilk kalkışta hiç bir sorun yok sadece biraz kalkış performansı sorunu yaşıyoruz.1500-200 devir arasında titretme yapıyor.Ustalar tork konvertörü arızası diyorlar tamiri için 6000-6500 tl fiyat veriyorlar bana çok abartılı bir fiyat geldi acaba bu konuda yardımcı olabilirmisiniz.
tlf:0532-786 60 83 haluk
Haluk Bey, bu fiyatlar afakidir. Tork konverör arızaları yaklaşık 3.000-3.500 TL masrafla çözülebilmektedir. Eğer İstanbul’da iseniz aracınızı birlikte test edip kesin teşhisi koyabiliriz. Eğer şehir dışında iseniz konvertörü bize gönderirseniz azami 1.250-1.500 TL arası masraf çıkacaktır.
İyi akşamlar, Bmw e60 520d 2008 model aracımla yolda ortalama 110 kmh ile giderken hafif yokuşa geldim ve aracım vites düşürdükten sonra vitesi kaçırdı ve devir 5bin devri fulledi. Hemen sonrasında ise turuncu şanzıman arıza ışığı sürekli olarak yanıyordu. Kontak kapatıp açınca düzeldi sebepleri neler olabilir ?
Emre Bey, kontağı açıp kapatmanız arızanızın kök nedenini çözmeyecek, ilk fırsatta tekrar aynı arızayı yapacaktır. Bmw e60 520 araçlarda bu klasik bir arızadır. Sorun şanzımanın içindne kaynaklanmaktadır. Garantili çözüm için firmamızı ziyaret edebilirsiniz. Eğer istanbul veya İzmir’de değllseniz, size bulunduğunuz ilde yardımcı olabiliriz.
Aracım 2012 520 d araç isiklirda durduğunda star stop devreye girip istop ediyor 6 7 saniye sonra çalışıyor ve vites park a düşüyor sebebi nedir yardımcı olursanız memnun olurum
Osman bey, ışıklarda durunca start-stopun devreye girmesi normaldir. Bununla birlikte vites parka düşüyorsa bu şanzıman beyninden de kaynaklanabilir, şanzıman kartından da. Bu arızayı ancak servisimizde inceleyerek teşhisi koyabiliriz.
Merhaba ben Tuna e60 530d aracım gaza yüklendiğimde ikinci vitesden üçe geçmiyor veya boşa çıkıyor
Nasıl yardımcı olabiliriz siniz
Merhaba Tuna Bey, şanzıman içinde basınç kaçağı var görünüyor. Bu basınç kaçağı şanzıman beyindeki solenoidlerin görevini yerine getirmemesinden kaynaklanabilir aynı zamanda ikiden üçe geçişte görevli olan şanzıman içi clutchlardaki aşınmadan, yanıktan ve bozukluktan kaynaklanabilir. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Merhabalar Aracım 2012 5.20 d.
Uzun yolda 500 km 150-160 süratle gittm ve daha sonra şanzıman ısındı yolculuğa devam edin arac gücü azaltıldı die uyarı verdi . Klima cok iyi soğutmadı o ara. 2 dk sonra uyarı kalktı ve 400 km daha yol yaptım . Bu bir arızamıdır? Ne yapmalıym? Tskler
Cem Bey, 8hp serisi araçlarda uzun süreli kullanımlarda bu aşırı sıcaklık uyarısını almaktayız. İlk etapta şanzıman yağ seviyesini, yağ radyatörünü ve soğutma sıvısı seviyesini kontol etmenizi tavsiye ederiz.
Merhaba aracım 2004 530i araç belli aralıklarla yolda seyir halinde vitesi boşa düşürüyor transmission fault arızası veriyor bilgisayar a baglattim L1-L4 arızası verdi tahmini masraf hakkında bilgi alabilir miyim yer İstanbul tuzla
Aynı arızayı benim araçta yaptı siz sorunu nasıl çözdünüz,yardımcı olurmusunuz.
Merhaba Ahmet Bey aracınızdaki arıza tam olarak nedir sizin aracınız size ne yaşatıyor. Dilerseniz İstanbul yada İzmir şubemize gelerek ücretsiz test yaptırabilirsiniz.
Bu sorun bende de oluştu kronikmi acaba aracım 2004 5.20 benzinli şanzımancıya gittim ve 5088 kodlu şanzıman şalteri L1 L4 arızası var dedi 4000 bin masrafı olduğunu söyledi.çözüm nedir. Teşekkürler
Ubeyd bey, bu sorun kroniktir. Şalter arızalarında biz komple kartı değiştiriyoruz. Arkadaşımız nasıl bir çözüm önermiş yorum yapmamız doğru olmayacaktır.
Bursa’dan selamlar 2004 model 5.20 benzinli aracımda durduğumda park ve geriye vitesi taktığımda şanzıman arızasına düşünüyor.arızanın şanzıman şalteri L1 L4 olarak denildi. Çözümü nedir bunun iyi çalışmalar
Ubeyd bey, şanzıman üzerindeki şalter bozulmuştur. Ya şalteri ya da kartı değiştirmeniz gerekmektedir.
Merhaba aracım 2006 model 5.20d aracın vites yükseltilinde hiçbir sorun yok fkat şanzıman ısındığında genellikle 2 den 1 e düşerken bir sarsıntı ve lakırtı var ara ara nadiren 4 den 3 e kendi rölantide düşerken çok hafif titreme yapıyor sorun nedir
Ali Bey, 6 ileri ZF şanzımanlar bu tip arızaları genellikle beyinden daha sonra da şanzımanın içinden yapabilmektedir. Bununla birlikte en iyi yorumu ancak aracınızı test ettikten sonra söyleyebilmekteyiz. Bu yüzden ücretsiz test ve ekspertiz işlemleri için sizi İstanbul, Ankara, İzmir şubelerimizden birisine beklemekteyiz.
Merhaba
antalyada yasıyorum 2012 model bmw 520d sorunum 1 ve 2 cı vıtese gecerken hafıf vurma yapıyor bırde vıtesi gaza basınca gec dusurme yapıyor sızce sorunum ne olabilir? Ve bana nasıl yardımcı olabılırsınız
Merhaba Reşit Bey aracınızdaki arıza şanzıman içi mekaniksel bir arıza olabilir. Araç km niz nedir bu araçların bı kısmında eşanjör yağ soğutucusu patladığında bu arızaları yaşatabilir.
520 d 2007 model aracım da devir saati çoğunlukla 3 ve 4 arası yokuş çıkarken çok fazla vuruyor ve arabayı zorluyor 3 bin devirde sabit kalıp uzun yolda bile 100 120 zor görüyorum nedir bunun masrafı acaba. Teşekkürler
Kadir Bey, anlattıklarınız kadarı ile şanzımanın içerisinde basınç kaçakları mevcut. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz hem arıza tespit cihazı ile aracınıza bağlanıp elektronik diyagnosunu yapsınlar, hem de sürüş anında arızanızı tespit edelim. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.
Merhaba, aracım 1400-1800 devir arasında sabit giderken devir saatinde dalgalanma oluyor ve araç sanki bozuk yolda gider gibi vuruntu yapıyor ve vites geçişlerinde yanlış hatırlamıyorsam 3’ten4’e geçerken hissettiriyor ve arabayı ileri doğru atıyor. Yüksek hızlarda sabit giderken olmuyor devir saatinde oynama olmuyor. Adana’da yaşıyorum. Sorunu nedir? Getirsem tamiri kaç gün sürer ve ne masraf çıkar? Teşekkür ederim.
320d e90 2012 184 lük var bizde abi.195 bine yeni geldik.Ilk aldigimizda devirde dalgalanma vardı.200kmlik uzun yola cıktık arac 160ta boşa aldı ariza yaktı söndürdük calistirdik gecti gitti.Sanziman yagini degistirin dediler.degistirdik bu sefer 1300 2000 arasi arabayi silkmeye basladi.Ilk zamanlarda 300 km yola ciksak da sanziman atmiyodu silkelemiyodu ama devir dalgalanmasi da vardi.simdi hem silkeliyor hem dalgalanma oluyor hem de 100 km icinde veya sıkıştırdıgımız zaman hemencecik atıyor.Sanliurfada 10 hatayda 15 bin para istediler yapmak için.Bize garantili bir sekilde fiyat verebilirseniz eger aracı istanbula getirebiliriz.
Şahin Bey, şanzımanınız içerisinde problemler mevcut. Dilerseniz bulunduğunuz ilde, dilerseniz İstanbul’da yardımcı olabiliriz. Bütün işlemlerimiz garantilidir.
2011 BMW f10 5.20d 112.000km
Araç N veya R’ deyken D ye alınca vurarak kalkıyor. Fireni salmadanda vurma yapıyor. Bilgisayara bağlanınca herhangi bir hata çıkmıyor. Normal gidişinde de herhangi problem yok. Sıkıntı neyden kaynaklanıyor olabilir masrafı ne kadardır yardımcı olabilir misiniz.
Harun Bey, probleminiz hidrolik üniteden (şanzıman beyni) veya kalkış tasından kaynaklanabilir. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz aracınızı bir kontrol edip ekspertiz yapsınlar. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.
Merhaba yeriniz neresi yada ulaşabilirmisiniz 0505 022 6847 BMW’ 520d vuruntu yapmakta
Merhaba, İstanbul ve İzmir’de iki yerimiz mevcuttur.
BMW 1999 model E46 320i aracım var şanzıman yağı değişimi yapıldı fakat makina değil karter açılarak yapldi filitre değişti sonrasında 2-3 ay gibi bir süre geçti araç isindiktan sonra R ye alınca stop ediyor ve çekiş düşüklüğü var ne yapılması lazım Eskişehir deyim
Erkan bey, bahsettiğiniz arıza yağ değişimi ile geçmeyecek gibi gözükmektedir. Anlattığınız kadarı ile şanzıman içerisinde basınç kaçağı bulunmaktadır.
Harun bey merhaba aracınızdaki sorundan bahsetmişiniz sorunu çözebildinizmi sormamdaki sebep aynı sorun şuan benim aracımdada var bilgi verirseniz sevinirim
2011 model 190 binde bmw aracım var. Bazen frene basıp Araba durduğunda titreyerek stop ediyor. Nadir oluyor. Sebebi ne olabilir.
Mesut Bey, aracınızı incelememiz gerekir ama tork konvertörü gibi durmaktadır.
Merhaba 2005 mıdel E60 520i aracım ile seyir halinde iken aracımın vitesi boşa çıkıyor ve şanzuman arıza iambasını yakıyor geri vıtese (R) taktıgımda geri gidiyor tekrar D ye aidıgımda gitmiyor aracı istop edip calıştırdıgımda problemi geciyor sebebi nedir acaba
Seyit Mehmet Bey, aracınız bir sebepten dolayı korumaya alıyor. Bu korumaya aldığı anda hafızaya bir arıza atar. Bu arıza kodunu bize söylerseniz daha fazla yardımcı olabiliriz. Alternatif olarak eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz hem arıza tespit cihazı ile aracınıza bağlanıp elektronik diyagnosunu yapsınlar, hem de sürüş anında arızanızı tespit edelim. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.
Benim aracım 2010 bmw seri 5 yani 520 arabam bu hataya giriyor hata kodu420531. Güç kaynağı çıkış kademesi artıya kısa devre öteki kod 420901 bu arzaları veriyor araba d iken gidiyor stop ettiğinde veya d çıkardığında vitese geçmiyor stop edip bekledikten sonra düzeliyor yardımcı olursanız sevinirim
.ustam merhaba bikaç gün önce e60 520 aracıma joistik vites kolu takmak için panelin altındaki soketleri çıkardım taktığımda araç s ve triptonic e geçmedi normal sürüş d hiç bir sorun yok teste soktum fakat vites panelindeki vites ışıkları yanmıyor s geçmiyor
Emrah bey, muhtemelen bir soket yerine oturmamıştır.
Kolaygelsin.2009 5.20d otomatik vites arizasi var.vitesi boşa atiyor ve ariza lambasi yakiyor,daha sonra stop edip çalistirdigimda devam ediyor bu arizayi belli surelerde tekrarliyor.balikesirde bir ustaya gosterdim koduna bakti ve sanzuman degisecek dedi nasil yardimci olursunuz bana
Göker Bey, şanzıman değişimi dediğiniz olay için şanzımanın komple için ve dışının kırılmış olması gerekir ki, böyle bir durum olduğunu düşünmüyoruz. Aracınız herhangi bir sebepten dolayı şanzımanınıza zarar vermemek için korumaya alıyor, stop edip tekrar çalıştırdığınızda geçici olarak arıza kodunu siliyor, tekrar aynı koşullar oluştuğunda tekrar korumaya alıyor. Büyük ihtimalle şanzıman hidrolik ünitesinde, selenoidlerinde veya mekanik kısmında bir arıza var ki, bu şanzımanlar sıklıkla tamir ettiğimiz şanzımanlardır. Değişimi gibi oldukça pahalı bir işleme gerek yoktur.
Merhabalar aracım 2008 5.20d lci. Aracım vites gecıslerınde bazen vuruntu yapıyor . bazende yeni basladı vites kucultugunde durmaya yakın sanırım özellikle 2. Vitese gectıkten sonra gazdan ayağını cektıkten sonra hissedilebilir bir şekilde direksiyon dahil titrmee yapıyor gaza basınca kesiyor.aracım 208.000 km de . Sanzıman yağı sanırım hiç değişmemiş eksik olabilir mi yada bir sanzıman adaptasyonu gerekir mi yardımcı olabilir misiniz ?
Merhaba 520 2007 model bir arac aracımin motorunu yikattim çalıştırdım 1km geldim stop etti transmission arızası verdi aracımı calistiramiyorum sebebi nedir acaba beyine baktım şu yoktu
Gökhan Bey, verilen arızayı bir cihaza bağlatıp söyleyebilirseniz daha fazla yardımcı olabiliriz. Eğer İstanbul’da iseniz aracınızı getirirseniz ücretsiz olarak bakabiliriz.
5.30 gt otamatik aracımda 120yi gecince ekranda şanzıman hatası veriyor.ve ben durunca araba vitesi kendi kendine park moduna alıyor. Sonra araba soğuyup tekrar çalistirinca sorun yokmuş gibi görünüyor 120 yi gecince tekrar ayni hatayi veriyor sizce bunun sebebi nedir yardimci olursaniz sevinir teşekkürler.
Erhan Bey, problem şanzıman kartından veya selenoidlerden kaynaklanabilir. Elektriksel bir arıza gibi gözüküyor. Herhangi bir cihaza bağlatıp arıza koduna baktırdınız mı? Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, o esnada biz de arızasına bakalım. Bu işlem için bir ücret almıyoruz.
Merhabalar bmw e60 530 2006 model aracım akü nedeniyle garaja çekildi araç döndüğünde sehir içinde motor ısıntıkdan sonra ışıklarda vurarak stop eder oldu garaja gitmeden böylebi sorun yoktu soğukken bişey yok ısınınca ışıklarda frene basınca vurarak stop ediyor sorun nedir acaba
Merhaba Ali Bey aracınızdaki problem şanzıman içi kaynaklı mekaniksel bir arızadır. Dilerseniz ücretsiz yol ve cihaz testi için İstanbul, İzmir yada Ankara servis noktalarımıza bekleriz. Bu lokasonlara uzaksanız arıza kodlarını tarafımıza yollarsanız yardımcı olmak isteriz irtibat numaramız 0530 567 8991
merhabalar atco servis aracım 5.20d lcı 2008 daha önceden size aracımı getirecektim uzaksınız diye gelemedim sanayide başka usta yaptı aracın sorununu 205 bin de iken turbün sorunu vardı kasisten geçme hissiyatı oluşuyordu zamanla coğalınca sanzumanı ındırdı usta ama hıc ıçime sinmedi 5.500 tl gibi bir para talep etti o da indirimliymiş sadece turbın tamır edildi burçlar değişti zf yağ ile filtre takıldı rakam bu şimdiki km 231 bin turbün sorunu vermiyor ama SERİ HIZLANMAK İÇİN yüklenince aracın altından tırtt diye cılız bir ses değil hafifde sarsıntı oluyor bu bazen 2000 devirde bazen 3000 devirdede yaptı normalde sakin bir araç kullanırım çok sevdiğim araçtan nasıl soğumaya başladım anlatsam uykularınız kaçar takriben fiyatlar nedir sorun nedir yardımcı olursanız sevinirim
Emre Bey, anlattığınız arızayı dinlemeden yorum yapabilmemiz çok zor. Dilerseniz uğrayıp bir çayımızı için, arızaya bir de bizim eskperlerimiz baksınlar. Belki korkulacak birşey yoktur veya aracın aktarma organları (akslar vb) ile ilgili bir sorunu vardır.
Merhaba aracım 2005 model 520i e60 araç D konumunda ilerlerken bi süre sonra aracı boşa düşüyor ve ekranda şanzıman ağrıza lambası yakıyor ve İngilizce olarak hızlandırıcı hatası yazıyor bu neyden kaynaklıdır
Ahmet Bey, bir vites tasınızda problem var. Arıza kodunu tam yazarsanız, yardımcı olmaya çalışalım.
Merhaba
Aracın 2010 520d lci kasa
Araç roantide p de çalışınca herhangi bir sıkıntı yok D ye alınca rolanti arada oynayıp yerine geliyor motor çalışması bir anda inip çıkıyor. P ye alınca sıkıntı yok. Gidişinde de herha gi bir sıkıntı yok. Acaba sorun ne olabilir.
Aynı sorun mevcut. Umarım yanıt alabiliriz servise gelmek istiyorum bu yanıtlar çok önemliler.
Onur Bey, genellikle tork konvertör arızalanmaya başladığında bu rölanti oynamasını gerçekleştirmektedir.
Mustafa bey, genellikle tork konvertör arızalanmaya başladığında bu rölanti oynamasını gerçekleştirmektedir.
İyi çalışmalar
Aracım agresif kullanımda bir sıkıntı yok fakat 100-120 km arasında gaz pedalini normal bir şekilde ezmeye başlayınca titreşim yapıyor 120 yi geçince tekrar normale dönüyor vurma kalkıyor 2011 5.20d
Sertaç Bey, muhtemel bir tork konvertör arızası yaşamaktasınız.
2011 f10 5.20d aracım var araç 60 km hızla giderken hafif titremeye başlıyor 120 kmde ise titreme çoğalıyor daha sonra yine yok denecek kadar azalıyor.ben gecen yıl sanayide tork konvektörü nu sıfır değiştim şanzuman açılıp rektefiye oldu ama sadece titreme azaldı.yardimci olursanız sevinirim hayırlı günler
Merhaba, aracınızdaki bu arızayı test etmek isteriz. Test için herhangi bir ücretimiz bulunmuyor. İstanbul veya İzmir’deki servislerimizden birisine uğrayabilirseniz, size yardımcı olmaya çalışalım.
2011 f10 5.20d aracımda 1-2-3 geçerken aracı öne doğru itiyor ani. Sanki arkadan d0kunmuşlar gibi. 3-2-1 de de ani yığılma yapıyor. Tabii çok yavaş seyrederken. Örneğin lambalarda.
Sorun ne olabilir?
bu sorunu yaşayan başka kimse varmı acaba?
Erkan Bey, biz bu sorunu başka bir müşterimizde yaşamadık. Dilerseniz İstanbul veya İzmir’deki servislerimizden birisine uğrarsanız, aracınızı test edebilir, daha net bir yorum yapabiliriz. Test ve ekspertiz işlemlerimiz ücretsizdir
Iyi gunler. Sorunu cozebildiniz mi. Bende de ayni 2013 x1 de var ayni sorun
Merhabalar 2011 177.000 km 5.20 D aracımda her zaman değil bazen vitesi D konumuna aldığımda freni bırakıyorum aracın hafif hafif gitmesi gerekirken yaklaşık 2 sn duruyor sonra birden sanki arkadan biri vururcasına sert bir şekilde kalkış yapıyor(bu esnada gaza hiç basmıyorum) orijinal Bmw programında bu konu ile ilgili bir hata yok ama akünün zayıfladığını gösteriyor. Bu yaşanan sorunun akü azalması ile bir alakası var mı ? Yada bu yaşadığım sorunun çözümü nedir?
Merhabalar 2011 177.000 km 5.20 D aracımda her zaman değil bazen vitesi D konumuna aldığımda freni bırakıyorum aracın hafif hafif gitmesi gerekirken yaklaşık 2 sn duruyor sonra birden sanki arkadan biri vururcasına sert bir şekilde kalkış yapıyor(bu esnada gaza hiç basmıyorum) sürüş esnasında hızlanmasında veya yavaşlarken ki vites geçişlerinde sıkıntı yok.orijinal Bmw programı ile bağlantı kurulduğunda bu konu ile ilgili bir hata yok ama akünün zayıfladığını gösteriyor. Bu yaşanan sorunun akü azalması ile bir alakası var mı ? Yada bu yaşadığım sorunun çözümü nedir?
Ömer Bey, yaşadığınız problem büyük ihtimalle şanzıman beyninizden kaynaklanmaktadır. Müsait bir zamanınızda İstanbul veya İzmir’deki servislerimizden birisine uğrarsanız, aracınızı test edebiliriz. Test ve ekspertiz işlemlerimiz ücretsizdir.
2011 model 5.20d aracımda kalkışta ve devir almadan önce hafif titreme yapıyor, ustaya gösterdim şanzıman türbünü yada şanzıman beyninden olur dedi, açıp bakınca anlarız diyor, türbün ise 2.500 beyin ise 5.500 TL dediler. Ayrıca bilgisayarda şanzıman selenoid diye bi hata kodu var. İstanbul dışındayım sizce sorun ne olabilir?
Kadir Bey, arıza kodunuzu paylaşırsanız yardımcı olalım, tork arızası gibi gözükmüyor.