Bmw 3.18i aracınızda otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Bmw 3.18i araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Bmw 3.18i otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Bmw 3.18i araçlarında GM şanzıman ve ZF şanzıman kullanmaktadır. Bmw 3.18i otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.
BMW 3.18i Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.
Bmw 3.18i grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre otomatik şanzıman tipleri:
Bmw 3.18i (E46) 5L40E Otomatik Şanzıman Tamiri
Bmw 3.18i (E90) ZF6HP21 Otomatik Şanzıman Tamiri
Bmw 3.18i (E91) ZF6HP19 Otomatik Şanzıman Tamiri
Bmw 3.18i (F30) ZF8HP45 Otomatik Şanzıman Tamiri
Bmw 3.18i (F31) ZF8HP45 Otomatik Şanzıman Tamiri
BMW E46 3.18i Otomatik Şanzıman Arızaları
BMW 3.18 E46 şanzıman arızaları, araçlarda kullanılan GM 5L40E şanzıman üzerinden incelenebilir.
Otomatik Şanzıman Arıza Lambası Yanması: Her iki şanzıman türünde de sıklıkla karşılaşılabilecek bir arıza türüdür. Tecrübelerimiz çoğu zaman lamba yanma sebebinin devir sensörü arızası olduğunu göstermektedir. Bununla birlikte eğer arıza lambanız yanıyorsa, en yakın arıza tespit cihazından alacağınız arıza kodları size yardımcı olmamızı kolaylaştıracaktır.
Kalkış problemleri: Işıklarda durup kalkmalar esnasında araç geç kalkış yapıyorsa genelde karşılaştığımız hata (92-Can Tork Arabirim) hatası oluyor ve tork konvektörünün revizyon olması gerektiğini gösteriyor.
Vuruntu problemleri: D ve R’de vuruntu, ani yüklenmelerde araç kendini korumaya alıyor ise vites dişli oran arızası atmaktadır ve şanzımanın revizyon olması gerekir
Şalter hataları: Eğer aracınızda P-R-N-D veya manuel bölümlerine aldığınızda aracınız konumu göstermiyosa arızanız pozisyon şalterinden ya da Ecu beyninden kaynaklı olabilir yılından dolayı tesisat konrolü yaptırmanız gerekir.
Bmw E46 Şanzıman Türbünü Tamiri
15 yaşın üzerinde olan E46 kasalarında kullanılan tork konvertörleri zaman içerisinde aşınmayla birlikte bozulurlar. Özellikle 80-90 km/h kendini titreme ve devir saati 1500-2000 devir aralığında devir saatini oynatarak kendini belli etmekte. Araç yaşı itibariyle karşılaşılabilecek şaft ve mafsal arızalarıda kendini ilk kalkışlarda vites ile orta konsol aralığında kendini belli eden bir titremesi vardır.
BMW E90 3.18i Otomatik Şanzıman Arızaları
Bmw E90 şanzıman sorunu olarak en çok karşılaşılan problem ise belirli vites geçişlerinde boşa düşme, kaçırma ve araç devrinin artmasıdır. Bu arızalar özellikle gaza yüklenildiğinde ve rampada kendisini belli ederler. En çok karşılaşılanı 4 vitese geçerken boş yapma, titreme, 4’ten 5.vitese geçerken devir saatinde kaydırma yapmasıdır. Bir başka E90 şanzıman arızası 1’den 2.vitese vuruntulu geçiş, aracın her zaman 2.vitese geçmemesi, 2.vitese geçtikten sonra ayağınızı gazdan çekerseniz vuruntu, 6.vitese geçmeme ve 5.viteste kalma olarak karşımıza çıkmaktadır. Eğer arıza ilerlemişse ekranda “transmission fault” hatası belirir ve şanzıman arıza lambası yanar. Genellikle şu arıza kodlarını atar:
4F85: Ratio monitoring
4F8A: 4-5 geçisi problemli
4F83: C Clutch Failure
4F57: Shift Monitoring 1-2
4F5B: Shift Monitoring 5-6
4F4E: Gear Monitoring
Eğer aracınızda bu yukarıdaki arızalardan bir yada birkaç tanesi mevcutsa, şanzımanın tamir edilmesi gerekmektedir. Firmamızda bu sorunlar garantili olarak çözüme ulaştırılmaktadır.
Makyajlı kasa E90 3.18i şanzıman sorunu olarak en çok karşılaşılan problem ise belirli vites geçişlerinde boşa düşme, kaçırma ve araç devrinin artmasıdır. Bu arızalar özellikle gaza yüklenildiğinde ve rampada kendisini belli ederler. En çok karşılaşılanı 5.vitese devirlenmede problem, 1’den 2.vitese geçerken zorlanmas hissi ve vuruntu, 5’ten 4.vitese geçerken boşa düşme hissidir. Eğerbu arızalar ilerlemişse ekranda “transmission fault” hatası belirir ve şanzıman arıza lambası yanar.
Bir diğer problem ise motoru çalıştırdığınızda park konumunda gelen bir vuruntudur. Genellikle bunu şu iki arıza kodu izler:
4E8A Monitoring of valve position
507D Parking gear incorrectly disengage
Şanzıman beyni ile alakalı olan bu arızalar firmamızda garantili olarak tamir edilmektedir.
BMW F30 3.18i Otomatik Şanzıman Arızaları
8HP45 ZF şanzımana sahip F30 3.18i araçların bir başka şanzıman şikayeti otomatik şanzıman vuruntu problemidir. Özellikle D ve 1-2.vites yükseltme ve düşürme esnasında olan vuruntuların nedeni şanzıman beynidir. Diğer vuruntuların nedeni selenoidler veya şanzıman beyni olabileceği gibi, bazı durumlarda şanzıman içerisindeki balatalardaki aşınmalarda vuruntuya neden olabilmektedir.
Bmw 3.18d F30 şanzımanların diğer bir sorunu şanzıman yağ soğutucusunu (eşanjörü) patlatmasıdır. Ortalama 100.000 km civarında gördüğümüz bu arıza sonucu şanzımanların sökülerek revize olması gerekmektedir. Eğer bu operasyonda şanzıman beyni ve selenoidleri incelenmez ve gerekli müdahale yapılmazsa, araçta vuruntu ve durmaya yakın titreme sorunları yaşanabilmektedir.
Bmw 3.18i Otomatik Şanzıman Tamiri
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Bmw 3.18i otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
Bmw 3.18i araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Bmw 3.18i şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır. Güncel Bmw 3.18i otomatik şanzıman fiyatlarımızı (0216) 365 95 00 nolu destek hattımızdan öğrenebilirsiniz.
BMW ZF Tork Konvertör Arızaları
6HP serisi ZF şanzıman kullanan Bmw E90 3.18i araçlarda sıklıkla karşılan tork konvertör arızası, aracınız sabit bir hızda giderken, devir saatinde göreceğiniz oynamalardır. Eğer 100 km ve üzeri bir hızda ayağınız gaz pedalında sabit konumda giderken devir saatiniz 1500 ile 2000 devir arasında oynuyorsa, tork konvertörünüz arızalıdır. Ayrıca şanzıman tork konvertörü kaçırmaya başlayınca şanzıman ısınması meydana gelir ve zaman içerisinde şanzımanın iç aksamına zarar vermeye başlar. Bir süre sonra yanan kavramalar ile birlikte otomatik şanzıman basınç kaybı aracınızı çalışmaz hale getirebilir.
Diğer bütün ZF serisi şanzımanlar gibi F30 araçlarda bulunan 8HP45 8 ileri otomatik vites şanzımanların kritik yönlerinden birisi tork konvertörüdür. Bmw şanzıman tirbün sorunu olarakta bilinen, kalkışta titreme, özellikle 1300-2000 devirler arası silkeleme, 70 km/saat civarında bir hızda giderken kasayı titretme, yüksek hızlarda hız sabit iken devir dalgalanması gibi arızalar F30 Bmw araçlarda da görülebilmektedir.
BMW 3.18i ZF Konvertör Tamiri
Firmamızda ZF şanzımanlara ait tork konvertörleri tam otomatik makineler ile garantili olarak yenilenmektedir. Türkiye’nin en gelişmiş tork konvertör revizyon atölyesine sahip firmamızda yapılan işlemler ile ilgili kısa tanıtım videomuzu izleyebilirsiniz.
Bmw 3.18i Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi
Bmw 3.18i şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Bmw 3.18i otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Bmw 3.18i şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Bmw 3.18i şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Bmw 3.18i Otomatik Şanzıman Fiyatları
Bmw 3.18i otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Bmw 3.18i şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.
BMW 3.18i Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
BMW 3.18i Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Ustaya Sor – Bmw E90 ve F30 Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
Aracınızın model yılı
Aracınızın motor hacmi
Aracınızın yakıt tipi
Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ferhatpaşa, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü yaptırabilirsiniz.TÜM SERVİSLERİMİZ RANDEVULU ÇALIŞMAKTADIR , LÜTFEN RANDEVU TALEP EDİNİZ.
Eğer E90 ve F30 aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
50 thoughts on “Bmw 3.18i Otomatik Şanzıman Tamiri”
Merhabalar,
BMW E46 2001 model 318i otomatik şanzıman 180 bin km de araç geri vitese geçişde vuruntu yapıyor.Neyden yapar, tamiri tahmini olarak ne kadar tutar. Teşekkürler.
Merhaba 2002 e46 kasa 318 i aracim var arada bir geri vitese gecis yapmiyor geri lambasi ve gostergede r gozukuyor lakin bosa cikiyor geriye gitmiyor aracim bunun nedeni ne olabilir .
Merhaba, şanzımanınızdaki problemin şanzıman beyni mi, yoksa şanzımanın içinden mi geldiğini anlamamız gerekmektedir. İstanbul’da mı ikamet ediyorsunuz?
Slm 318 i e 46 bmw 2004 model aracım var arac bir gün durdugunda 5 10 sn gec kavrıyor veya d alıyorum sert gaz verdıgımde 3000 gibi bagrıyo sonra kalkıyor ondan sonra bi sorun yok takı bidahaki sabaha kadar yagını fılıtre sını degiştırdım ufak bi duzelme oldu ama gene yapıyor sert gaz vermem lazım 5 veya6 saat beklesem bile yapıyor neden kaynaklanıyor fıyat ortalama ne cıkar ustam teşekkürler
Feridun bey, şanzımanınızda mekanik problem mevcut gibi gözüküyor. Komple açılıp incelendikten sonra net fiyatı ortaya çıkar. Yaklaşık maliyeti 4 ile 8 bin TL arasıdır.
Merhaba Ustam, İzmir’de yaşıyorum , mesleğim mimarlık. 2004 Model 3.18i N42 Motor GM Şanzımanlı aracım 149.000 km de…Arada bir şanzıman hata lambası yanıyor. Hata lambası yandığında tüm viteslere geçiş yapıyor ancak geçişler sert bir şekilde oluyor.Bu durumdayken ben vitesi manüel moda alıp kendim vites geçişi yapıyorum ve vites geçişi yaparken ayağımı gazdan çekip vites geçişi yaparsam sarsıntı ya hiç olmuyor ya da çok çok az oluyor. Uygun bir trafik ortamında aracı kenarı çekip stop ediyorum biraz bekledikten sonra aracı çalıştırdığımda arıza lambası sönüyor ve şanzıman normal bir şekilde çalışıyor.Durum Tespiti için aracı cihaza bağladığımızda şu hata kodunu aldık.. ( Hata Kodu : 000092 EGS: CAN Tork Arabirimi ) Bu hata kodunu İzmir Bornova\’da ünlü bir şanzıman ustasına söylediğimde \”Hidrolik beyin arıza yapmış değiştirmemiz lazım 5000 TL tutar dedi\”. ( Biz salağız ya keklicek aklı sıra) .Sonra bu konuyu daha önce 2012 CAPTİVA aracında benzer bir sorun yaşamış ve problemi kendisi çözmüş olan Makine mühendisi arkadaşım ile paylaştım. Onun öngörüsü Tork Konvertörü devir ya da basınç sensörünün arızalı olduğu şeklide.Bu arızalı parça Hidrolik beyine yanış sinyal veriyor ve vites geçişlerinde kork kaybı ya da aşırı artışı oluyor dedi. Kendi garajında bu arzıyayı giderebilirim dedi ancak ben razı gelmedim. İşinin ehli olan sizlerin bu arıza ile ilgili öngörünüz nedir ? En ekonomik ve kalıcı olarak çözmem için ne tavsiye edersiniz. Teşekkür ederim.
Asım Bey, GM şanzıman 2.vitesten sonra geçişlerin öncesinde torku devreye alır, bunu da sadece belirli koşullarda yapar. Öncelikle aracın tesisatını kontrol ettirmenizi ardından sorununuz geçmezse, revizyon için torku söktürüp göndermenizi tavsiye ederiz.
Asım bey merhaba
Aynı sorun bende de var çözüm üretebildiyseniz bana da yardımcı olabilir misiniz numaram 0532064 1410
yardımcı olabilir misiniz Bugün 6000tl dediler İzmir’de ..
Selam
Aracım Bmw e36 94 model
Otomatik şanzıman sıkıntım var
Aracım sadece kalkışı yapamıyor vitesi çok zor dolduruyor kalkıştan sonra sıkıntı yok
Bunla ilgili çözüm arıyorum iyi günler
Selam aracım 2005 model 318i otomatik şanzıman 90 kl hızda giderken şanzıman yağ soğutucu hortum çıktı ve şanzıman yağın tamamı boşaldı araç haraket etmiyordu daha sonra araca motul multi atf şanzıman yağı sıpariş verdim 8 litre şuanda aracım iyi durumda şanzıman kaç litre yağ alıyor acaba tork konvertörle birlikte merak etim şanzıman tipi Gm şanzıman teşekürler
Selamlar.
Benim 3. 18ti compact otomatik aracım kalkışlarda cok geç açılıyor.
Gaza ani bastıgımda 2 saniye sonra hızlanıyor
Ve araç cok geç vites atıyor.
C de iken 5-6 bin devirde
S de iken de 6 bin devirde vites atıyor.
İlk kalkışta kilit acık olsun olmasın farketmez araç cok geç kalkıyor sonuna kadar bassam bile saymadan agır kalkıyor.
Sorun nedir maliyeti nedir?
Şanzıman yagı ve filtreyi değişsem düzelir mi?
98 model e36 compact 3.16 aracımda vites sorunu var 1-2-3 3500 devirde vites geçişi yaptığım zaman araç 4 de kalıyor ve yavaşlasam dahi vites düşmüyor aracı istop edip biraz bekleyip açınca düzeliyor nedendir acaba
Selam aleyküm 99 model otomatik vites e 46 kasa bmw var kalkısta bir sıkıntı yok arac hızını aldığında 40 50 km ye ulastıgımda gaz yemiyor ve vites atmıyor devir saati yükseliyor fakat arac hızlanmıyor neyden olabilir acaba fiyat aralığı nedir tamiri için
Genelde aracı 1 2 saat kullandıktan sonra yokuş cıkarken araç zorlanıyor ve sanzıman hatası verıyor. Tüm viteslere geçiş yapıyor vuruntu sarsılma yok fakat hantallaşıyor sanki el freni çekili gidiyormuş gibi. 2001 model 3.18ci 4 ileri otomatik sanzıman.
2005 model 318.i otomatik bmv aracım var yokuşlarda devir saati 4000 enkadar çıkıyor ve vites geçişlerinde sıkıntı yaşıyoruz.makinede selenoid valf 1 arızası çıktı
Ne yapabiliriz
Fiat ne olur
selam
ustam. 1 hafta önce 2004 model otomatik vites bmw 318i salon paket araç aldım. aracımla kalkış esnasında aşırı yüklenme yaptığımda aracımın ekranında şanzıman arıza göstrgesi yanıyor.. ve vites geçişlerinde vuruntu yapmaya başlıyor.. aracı müsait bir yere çekip kontağı kapatıyorum. 5-10 sn bekleyip tekrar çalıştırdığımda arıza ortadan kalkıyor yoluma devam ediyorum.. bazende normal yüklenmelerde araç resmen vites değiştirmeyi unutuyor.. ayağımı gazdan çekince vites değiştiriyor , tekrar gaz vererek hızlanıyorum..
sizce bunda sorun nedir
1998 model 3.18 is aracım ilk sorun araç r de geri gelirken alttan metal sürtme sesi gibi çatırtı sesi geliyor ikinci sorun 2 ye geçerken gazı bıraktığımda yada gazsız vites yükseltme yaptığımda lokurt sesi geliyor alttan teşekkür ler
Muammer Bey, şanzımanınız içerisinde problem olabilir. Beyin mi şanzıman mı test etmemiz gerekmektedir. Öncelikle bir cihaza bağlatıp arıza kodunu belirtirseniz daha da fazla yardımcı olabiliriz. Eğer İstanbul veya İzmir’de iseniz, ücretsiz olarak bu işlemi biz de yapabiliriz.
selam
ustam. 1 hafta önce 2004 model otomatik vites bmw 318i salon paket araç aldım. aracımla kalkış esnasında aşırı yüklenme yaptığımda aracımın ekranında şanzıman arıza göstrgesi yanıyor.. ve vites geçişlerinde vuruntu yapmaya başlıyor.. aracı müsait bir yere çekip kontağı kapatıyorum. 5-10 sn bekleyip tekrar çalıştırdığımda arıza ortadan kalkıyor yoluma devam ediyorum.. bazende normal yüklenmelerde araç resmen vites değiştirmeyi unutuyor.. ayağımı gazdan çekince vites değiştiriyor , tekrar gaz vererek hızlanıyorum..
sizce bunda sorun nedir…
Merhabalar aracım bmw 3.18 ci otomatik 2004 model araç soğukken d konumuna aldığımda geç kalkış yapıyor cihaza bağlattım (92-CAN:tork arabirimi) arızası çıktı bu arızayı sildiğimizde kayboldu bu arızaLar nedir sebepleri nelerdir teşekkürler
Selamünaleyküm BMW 3.18i 1992 model otomatik aracım vites geçişlerinde hiç hissedilmiyor ustaya götürdüm 3.viteste kalkıyor ve 3 u vitesde gidiyor dedi tek vitesle Şanzıman da titreme felan yok acaba arızası tam olarak ne ?
Merhaba BMW 1993 model e36 3.18i otomatik şanzımanlı aracımın arızası geri viteste vuruntu yapıyor diğer viteslerde sorunsuz çalışıyor ve arabayı biraz trafikte kalınca hemen göstergede şanzıman arıza işareti yanıyor ve arabanın çekişi hemen düşüyor arabayı sağa çekip hemen istop ediyorum hemen tekrar çalıştırıyorum arıza gidiyor ve çekişi normalleşiyor bu sorunu sürekli yapıyor yardımcı olursanız çok sevinirim
Slmlar 1994 model 318i otomatik vites aracım var. ARAÇ BİRAZ YOL ALDIKTAN SONRA YAVAŞLADIĞIM ZAMAN 3 VİTESTE KALIYOR. STOP EDİP ÇALIŞTIRIYORUM SORUN GİDİYOR SONRA TEKRAR 3 VİTESTE KALIYOR. L MODUMDA İSE 2. VİTESDE GİDİYOR.
Selamlar.
Benim 3. 18ti compact otomatik aracım kalkışlarda cok geç açılıyor.
Gaza ani bastıgımda 2 saniye sonra hızlanıyor
Ve araç cok geç vites atıyor.
C de iken 5-6 bin devirde
S de iken de 6 bin devirde vites atıyor.
İlk kalkışta kilit acık olsun olmasın farketmez araç cok geç kalkıyor sonuna kadar bassam bile saymadan agır kalkıyor.
Sorun nedir maliyeti nedir?
Şanzıman yagı ve filtreyi değişsem düzelir mi?
ustam merhaba bmw e46 2002 318ci gm şanzımana sahip aracımda kasislere yaklaşırken durmaya yakın arkadan biri ittiriyor gibi ses yapıyor,ses net bi şekilde arkadan geliyor,vites geçişlerini hissetmezken bazen öne atma yapıyor vites geçirirken,sizce sorun ne olabilir?
Merhaba Kerem Bey aracınızdaki problem şanzıman içi kaynaklanan bir arıza olabilir. Dilerseniz ücretsiz yol ve cihaz testi için İstanbul, İzmir yada Ankara şubelerimize bekleriz. Bu lokasyonlara uzaksanız bize arıza kodlarınızı yollayabilirseniz size yardımcı olabiliriz. İrtibat numaramız 0530 567 8991
İyi günler 2004 Bmw E46 318 Ci aracım var. Bazen şanzıman arıza ışığı yanıyor fakat araba normal gidiyor. Bilgisayarda sorunun ne olduğuna baktık 5. vites izleme hatası yazıyor. Yağ değişimi yaparken usta kablolara dokundu çıkardı taktı onla mı alakalı acaba.
Merhaba Ahmet Bey aracınızdaki arıza şanzıman içi mekaniksel bir arızadır. Dilerseniz ücretsiz yol ve cihaz testi için İstanbul, İzmir yada Ankara servis noktalarımıza bekleriz.
Doğan Bey, Atco olarak bizim çıkma şanzıman satışımız yoktur. Revizyonlu şanzıman ve sıfır şanzıman satışımız mevcuttur aracınızın motor hacmini ve dizel mi yoksa benzinli mi olduğunu söylerseniz size daha iyi yardımcı olabilirim.
Merhabalar Ustam 3.0d 2004 model x5 aracım 3. viteste kendini korumaya aldı .Arıza kaydına bakıldı 4GF6A diye Isı sıcaklık sensörü arızası denildi.Araca 3 tane şanzıman kartı denendi.Araç şu an takılan şanzıman kartlarını görmüyor.Arıza tespit cihazı ile aracın şanzıman beynine girilmiyor. Ne yapmamız lazım araç 2 aydır sanayide o ustadan bu ustaya gidiyor bir çözümünü bulamadık hala ?
Selamün Aleyküm ustam. 2001 3.18i e 46 kasa otomatik vites aracım var sorunum geri vites lambası yanmıyor. geriye takınca 1-2 sn geliyor sonra gidiyor. bulunduğum yerde yapabilecek usta bulamadım. sorun müşürde deniliyor ama benim aracım otomatik olduğu için müşür olmazmış. sorun nerede hangi parçada ustam
Merhaba Fatih Bey, aracınızda elektriksel bir arıza var gibi görünüyor. Bir elektrikçiye göstermenizi öneririz. Arızanız devam ederse bize 0552 606 87 84 telefon numarasından ulaşabilir, ilgili personellerimizden bilgi alabilirsiniz.
İyi günler, BMW 2007 model e90 3.18i benzinli aracım. Aracımı yaklaşık 4 ayır kullanmadim sonuç olarak aku boşalmış akünün degismini yaptık aracı çalıştırdım. Fakat şimdi yolda ilerlerken her frene bastığımda sarı dişli içinde ünlem olan ikaz lambası yanıyor. Gaza tekrar basınca ikaz lambası sönüyor. Şuan aracı hareket ettirmiyorum. Sorunun ne olduğunu merak ediyorum. Yardımcı olabileceğinizi düşünüyorum.
İyi günler Burak Bey, öncelikle aracınıza cihaz bağlatıp arıza kodlarını görmek gerekmektedir. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Merabalat aracım 2001 model e 46 otomatik bir araç aracımdaki sorun VİTES İZLEME 2 arızası verıyor cihaza baglandıgında
Yani araca ilk kalkkıslarda yokus yukarı cıkarken anı gaz verdıgımde dıre arıza ısareti cıkmaktadır.
Fakat ayagımla gazı yavas verdıgımde vitesi geciriyor ve arıza ısareti cıkmıyor
34 arıza lodu ve vites izleme 2 arızası
Acaba çözüm nedir methinizi çok duyduk tçyardımcı olursanız sevınırım resekkurler
Merhaba aracım 2001 e46 3,18i salon m43 motor 4 ileri gm sanzuman var arac bazen r’ye taktıgımda hıcbır tepki vermiyor.bi süre sonra kendı kendıne duzelıyor.arıza kodu veya şanzuman arıza ısıgı yakmıyor.d’de hiçbir sorunum yok yardımcı olabılırmısınız?
Merhabalar,
BMW E46 2001 model 318i otomatik şanzıman 180 bin km de araç geri vitese geçişde vuruntu yapıyor.Neyden yapar, tamiri tahmini olarak ne kadar tutar. Teşekkürler.
Merhaba 2002 e46 kasa 318 i aracim var arada bir geri vitese gecis yapmiyor geri lambasi ve gostergede r gozukuyor lakin bosa cikiyor geriye gitmiyor aracim bunun nedeni ne olabilir .
Furkan Bey, aracınızda bununla ilgili bir arıza kodu var mıdır? Dilerseniz gelin aracınızı ücretsiz olarak bir inceleyelim.
Merhaba, şanzımanınızdaki problemin şanzıman beyni mi, yoksa şanzımanın içinden mi geldiğini anlamamız gerekmektedir. İstanbul’da mı ikamet ediyorsunuz?
Slm 318 i e 46 bmw 2004 model aracım var arac bir gün durdugunda 5 10 sn gec kavrıyor veya d alıyorum sert gaz verdıgımde 3000 gibi bagrıyo sonra kalkıyor ondan sonra bi sorun yok takı bidahaki sabaha kadar yagını fılıtre sını degiştırdım ufak bi duzelme oldu ama gene yapıyor sert gaz vermem lazım 5 veya6 saat beklesem bile yapıyor neden kaynaklanıyor fıyat ortalama ne cıkar ustam teşekkürler
Feridun bey, şanzımanınızda mekanik problem mevcut gibi gözüküyor. Komple açılıp incelendikten sonra net fiyatı ortaya çıkar. Yaklaşık maliyeti 4 ile 8 bin TL arasıdır.
Merhaba Ustam, İzmir’de yaşıyorum , mesleğim mimarlık. 2004 Model 3.18i N42 Motor GM Şanzımanlı aracım 149.000 km de…Arada bir şanzıman hata lambası yanıyor. Hata lambası yandığında tüm viteslere geçiş yapıyor ancak geçişler sert bir şekilde oluyor.Bu durumdayken ben vitesi manüel moda alıp kendim vites geçişi yapıyorum ve vites geçişi yaparken ayağımı gazdan çekip vites geçişi yaparsam sarsıntı ya hiç olmuyor ya da çok çok az oluyor. Uygun bir trafik ortamında aracı kenarı çekip stop ediyorum biraz bekledikten sonra aracı çalıştırdığımda arıza lambası sönüyor ve şanzıman normal bir şekilde çalışıyor.Durum Tespiti için aracı cihaza bağladığımızda şu hata kodunu aldık.. ( Hata Kodu : 000092 EGS: CAN Tork Arabirimi ) Bu hata kodunu İzmir Bornova\’da ünlü bir şanzıman ustasına söylediğimde \”Hidrolik beyin arıza yapmış değiştirmemiz lazım 5000 TL tutar dedi\”. ( Biz salağız ya keklicek aklı sıra) .Sonra bu konuyu daha önce 2012 CAPTİVA aracında benzer bir sorun yaşamış ve problemi kendisi çözmüş olan Makine mühendisi arkadaşım ile paylaştım. Onun öngörüsü Tork Konvertörü devir ya da basınç sensörünün arızalı olduğu şeklide.Bu arızalı parça Hidrolik beyine yanış sinyal veriyor ve vites geçişlerinde kork kaybı ya da aşırı artışı oluyor dedi. Kendi garajında bu arzıyayı giderebilirim dedi ancak ben razı gelmedim. İşinin ehli olan sizlerin bu arıza ile ilgili öngörünüz nedir ? En ekonomik ve kalıcı olarak çözmem için ne tavsiye edersiniz. Teşekkür ederim.
Asım Bey, GM şanzıman 2.vitesten sonra geçişlerin öncesinde torku devreye alır, bunu da sadece belirli koşullarda yapar. Öncelikle aracın tesisatını kontrol ettirmenizi ardından sorununuz geçmezse, revizyon için torku söktürüp göndermenizi tavsiye ederiz.
Asım bey merhaba
Aynı sorun bende de var çözüm üretebildiyseniz bana da yardımcı olabilir misiniz numaram 0532064 1410
yardımcı olabilir misiniz Bugün 6000tl dediler İzmir’de ..
Selam
Aracım Bmw e36 94 model
Otomatik şanzıman sıkıntım var
Aracım sadece kalkışı yapamıyor vitesi çok zor dolduruyor kalkıştan sonra sıkıntı yok
Bunla ilgili çözüm arıyorum iyi günler
Olcay Bey, hidrolik ünite veya mekanik tas probleminiz olabilir.
Selam aracım 2005 model 318i otomatik şanzıman 90 kl hızda giderken şanzıman yağ soğutucu hortum çıktı ve şanzıman yağın tamamı boşaldı araç haraket etmiyordu daha sonra araca motul multi atf şanzıman yağı sıpariş verdim 8 litre şuanda aracım iyi durumda şanzıman kaç litre yağ alıyor acaba tork konvertörle birlikte merak etim şanzıman tipi Gm şanzıman teşekürler
Selamlar.
Benim 3. 18ti compact otomatik aracım kalkışlarda cok geç açılıyor.
Gaza ani bastıgımda 2 saniye sonra hızlanıyor
Ve araç cok geç vites atıyor.
C de iken 5-6 bin devirde
S de iken de 6 bin devirde vites atıyor.
İlk kalkışta kilit acık olsun olmasın farketmez araç cok geç kalkıyor sonuna kadar bassam bile saymadan agır kalkıyor.
Sorun nedir maliyeti nedir?
Şanzıman yagı ve filtreyi değişsem düzelir mi?
98 model e36 compact 3.16 aracımda vites sorunu var 1-2-3 3500 devirde vites geçişi yaptığım zaman araç 4 de kalıyor ve yavaşlasam dahi vites düşmüyor aracı istop edip biraz bekleyip açınca düzeliyor nedendir acaba
Selam aleyküm 99 model otomatik vites e 46 kasa bmw var kalkısta bir sıkıntı yok arac hızını aldığında 40 50 km ye ulastıgımda gaz yemiyor ve vites atmıyor devir saati yükseliyor fakat arac hızlanmıyor neyden olabilir acaba fiyat aralığı nedir tamiri için
Genelde aracı 1 2 saat kullandıktan sonra yokuş cıkarken araç zorlanıyor ve sanzıman hatası verıyor. Tüm viteslere geçiş yapıyor vuruntu sarsılma yok fakat hantallaşıyor sanki el freni çekili gidiyormuş gibi. 2001 model 3.18ci 4 ileri otomatik sanzıman.
Kolay gelsin,
e46 320d m47tud20 motoruna zf8hp45 şanzıman takılabiliyor mu ?
Atakan Bey, Pek mümkün değildir.
2005 model 318.i otomatik bmv aracım var yokuşlarda devir saati 4000 enkadar çıkıyor ve vites geçişlerinde sıkıntı yaşıyoruz.makinede selenoid valf 1 arızası çıktı
Ne yapabiliriz
Fiat ne olur
selam
ustam. 1 hafta önce 2004 model otomatik vites bmw 318i salon paket araç aldım. aracımla kalkış esnasında aşırı yüklenme yaptığımda aracımın ekranında şanzıman arıza göstrgesi yanıyor.. ve vites geçişlerinde vuruntu yapmaya başlıyor.. aracı müsait bir yere çekip kontağı kapatıyorum. 5-10 sn bekleyip tekrar çalıştırdığımda arıza ortadan kalkıyor yoluma devam ediyorum.. bazende normal yüklenmelerde araç resmen vites değiştirmeyi unutuyor.. ayağımı gazdan çekince vites değiştiriyor , tekrar gaz vererek hızlanıyorum..
sizce bunda sorun nedir
1998 model 3.18 is aracım ilk sorun araç r de geri gelirken alttan metal sürtme sesi gibi çatırtı sesi geliyor ikinci sorun 2 ye geçerken gazı bıraktığımda yada gazsız vites yükseltme yaptığımda lokurt sesi geliyor alttan teşekkür ler
Yılmaz Bey, sesi dinlememiz gerekir fakat büyük ihtimalle mekanik bir parçanız dağılmıştır.
Muammer Bey, şanzımanınız içerisinde problem olabilir. Beyin mi şanzıman mı test etmemiz gerekmektedir. Öncelikle bir cihaza bağlatıp arıza kodunu belirtirseniz daha da fazla yardımcı olabiliriz. Eğer İstanbul veya İzmir’de iseniz, ücretsiz olarak bu işlemi biz de yapabiliriz.
selam
ustam. 1 hafta önce 2004 model otomatik vites bmw 318i salon paket araç aldım. aracımla kalkış esnasında aşırı yüklenme yaptığımda aracımın ekranında şanzıman arıza göstrgesi yanıyor.. ve vites geçişlerinde vuruntu yapmaya başlıyor.. aracı müsait bir yere çekip kontağı kapatıyorum. 5-10 sn bekleyip tekrar çalıştırdığımda arıza ortadan kalkıyor yoluma devam ediyorum.. bazende normal yüklenmelerde araç resmen vites değiştirmeyi unutuyor.. ayağımı gazdan çekince vites değiştiriyor , tekrar gaz vererek hızlanıyorum..
sizce bunda sorun nedir…
Merhabalar aracım bmw 3.18 ci otomatik 2004 model araç soğukken d konumuna aldığımda geç kalkış yapıyor cihaza bağlattım (92-CAN:tork arabirimi) arızası çıktı bu arızayı sildiğimizde kayboldu bu arızaLar nedir sebepleri nelerdir teşekkürler
Gürkan Bey, tork konvertörünüzde ve şanzıman beyninizdeki bu konvertör kanalında bozulma mevcuttur.
Otomatik vitesin yanlarinda S ,E,M modu var, E dugmesinei basinca isik yanmiyor, araba sanzimani ekonomik modunda mi nasil anlarom
Selamünaleyküm BMW 3.18i 1992 model otomatik aracım vites geçişlerinde hiç hissedilmiyor ustaya götürdüm 3.viteste kalkıyor ve 3 u vitesde gidiyor dedi tek vitesle Şanzıman da titreme felan yok acaba arızası tam olarak ne ?
Merhaba BMW 1993 model e36 3.18i otomatik şanzımanlı aracımın arızası geri viteste vuruntu yapıyor diğer viteslerde sorunsuz çalışıyor ve arabayı biraz trafikte kalınca hemen göstergede şanzıman arıza işareti yanıyor ve arabanın çekişi hemen düşüyor arabayı sağa çekip hemen istop ediyorum hemen tekrar çalıştırıyorum arıza gidiyor ve çekişi normalleşiyor bu sorunu sürekli yapıyor yardımcı olursanız çok sevinirim
Deniz Bey, aracınız korumaya alıyor. Bir bilgisayara bağlatıp arıza kodunuzu paylaşırsanız, size daha fazla yardımcı olabiriz.
Slmlar 1994 model 318i otomatik vites aracım var. ARAÇ BİRAZ YOL ALDIKTAN SONRA YAVAŞLADIĞIM ZAMAN 3 VİTESTE KALIYOR. STOP EDİP ÇALIŞTIRIYORUM SORUN GİDİYOR SONRA TEKRAR 3 VİTESTE KALIYOR. L MODUMDA İSE 2. VİTESDE GİDİYOR.
Selamlar.
Benim 3. 18ti compact otomatik aracım kalkışlarda cok geç açılıyor.
Gaza ani bastıgımda 2 saniye sonra hızlanıyor
Ve araç cok geç vites atıyor.
C de iken 5-6 bin devirde
S de iken de 6 bin devirde vites atıyor.
İlk kalkışta kilit acık olsun olmasın farketmez araç cok geç kalkıyor sonuna kadar bassam bile saymadan agır kalkıyor.
Sorun nedir maliyeti nedir?
Şanzıman yagı ve filtreyi değişsem düzelir mi?
ustam merhaba bmw e46 2002 318ci gm şanzımana sahip aracımda kasislere yaklaşırken durmaya yakın arkadan biri ittiriyor gibi ses yapıyor,ses net bi şekilde arkadan geliyor,vites geçişlerini hissetmezken bazen öne atma yapıyor vites geçirirken,sizce sorun ne olabilir?
Merhaba Kerem Bey aracınızdaki problem şanzıman içi kaynaklanan bir arıza olabilir. Dilerseniz ücretsiz yol ve cihaz testi için İstanbul, İzmir yada Ankara şubelerimize bekleriz. Bu lokasyonlara uzaksanız bize arıza kodlarınızı yollayabilirseniz size yardımcı olabiliriz. İrtibat numaramız 0530 567 8991
İyi günler 2004 Bmw E46 318 Ci aracım var. Bazen şanzıman arıza ışığı yanıyor fakat araba normal gidiyor. Bilgisayarda sorunun ne olduğuna baktık 5. vites izleme hatası yazıyor. Yağ değişimi yaparken usta kablolara dokundu çıkardı taktı onla mı alakalı acaba.
Merhaba Ahmet Bey aracınızdaki arıza şanzıman içi mekaniksel bir arızadır. Dilerseniz ücretsiz yol ve cihaz testi için İstanbul, İzmir yada Ankara servis noktalarımıza bekleriz.
Aracim 95 model BMW otamatik sanziman arizali temiz cikma ariyorum uygun
Doğan Bey, Atco olarak bizim çıkma şanzıman satışımız yoktur. Revizyonlu şanzıman ve sıfır şanzıman satışımız mevcuttur aracınızın motor hacmini ve dizel mi yoksa benzinli mi olduğunu söylerseniz size daha iyi yardımcı olabilirim.
Şanzumanı korumaya giriyor vites değiştirme yapmıyor
Yüksek Bey, arıza kodunuzu biliyor musunuz?
Merhabalar Ustam 3.0d 2004 model x5 aracım 3. viteste kendini korumaya aldı .Arıza kaydına bakıldı 4GF6A diye Isı sıcaklık sensörü arızası denildi.Araca 3 tane şanzıman kartı denendi.Araç şu an takılan şanzıman kartlarını görmüyor.Arıza tespit cihazı ile aracın şanzıman beynine girilmiyor. Ne yapmamız lazım araç 2 aydır sanayide o ustadan bu ustaya gidiyor bir çözümünü bulamadık hala ?
Furkan bey, kartı uzman birisine kopyalatmadan taktığınız kartın araca uyumlu olma ihtimali çok düşüktür. Hangi ilden yazıyorsunuz?
Selamün Aleyküm ustam. 2001 3.18i e 46 kasa otomatik vites aracım var sorunum geri vites lambası yanmıyor. geriye takınca 1-2 sn geliyor sonra gidiyor. bulunduğum yerde yapabilecek usta bulamadım. sorun müşürde deniliyor ama benim aracım otomatik olduğu için müşür olmazmış. sorun nerede hangi parçada ustam
Merhaba Fatih Bey, aracınızda elektriksel bir arıza var gibi görünüyor. Bir elektrikçiye göstermenizi öneririz. Arızanız devam ederse bize 0552 606 87 84 telefon numarasından ulaşabilir, ilgili personellerimizden bilgi alabilirsiniz.
İyi günler, BMW 2007 model e90 3.18i benzinli aracım. Aracımı yaklaşık 4 ayır kullanmadim sonuç olarak aku boşalmış akünün degismini yaptık aracı çalıştırdım. Fakat şimdi yolda ilerlerken her frene bastığımda sarı dişli içinde ünlem olan ikaz lambası yanıyor. Gaza tekrar basınca ikaz lambası sönüyor. Şuan aracı hareket ettirmiyorum. Sorunun ne olduğunu merak ediyorum. Yardımcı olabileceğinizi düşünüyorum.
İyi günler Burak Bey, öncelikle aracınıza cihaz bağlatıp arıza kodlarını görmek gerekmektedir. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Merabalat aracım 2001 model e 46 otomatik bir araç aracımdaki sorun VİTES İZLEME 2 arızası verıyor cihaza baglandıgında
Yani araca ilk kalkkıslarda yokus yukarı cıkarken anı gaz verdıgımde dıre arıza ısareti cıkmaktadır.
Fakat ayagımla gazı yavas verdıgımde vitesi geciriyor ve arıza ısareti cıkmıyor
34 arıza lodu ve vites izleme 2 arızası
Acaba çözüm nedir methinizi çok duyduk tçyardımcı olursanız sevınırım resekkurler
Merhaba Mert Bey, aracınızın şanzıman beyninde veya şanzıman içinde basınç kaçağı olabilir.
Merhaba aracım 2001 e46 3,18i salon m43 motor 4 ileri gm sanzuman var arac bazen r’ye taktıgımda hıcbır tepki vermiyor.bi süre sonra kendı kendıne duzelıyor.arıza kodu veya şanzuman arıza ısıgı yakmıyor.d’de hiçbir sorunum yok yardımcı olabılırmısınız?
Merhaba, aracınızda bulunan şanzıman modeli maalesef yaptığımız bir model değil.
Son Yazılar
Son Yorumlar
Arşivler
Kategoriler
Meta
Haberler