Volvo S60 otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Volvo S60 şanzıman arızaları için garantili tamir, bakım ve onarım gerçekleştirmekteyiz. Volvo S60 otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa, bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Volvo S60 otomatik şanzıman arızası için kesin çözüm üretmekteyiz.
Volvo S60 Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.
Volvo S60 Otomatik Şanzıman Çeşitleri
Volvo S60 grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre şanzıman tipleri:
- Volvo S60 AW55-50SN (AF33-5) Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volvo S60 2.4 D5 Geartronic TF-80SC(AF40) Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volvo S60 2.0 D5 Geartronic TF-81SC (AF40) Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volvo S60 Powershift Şanzıman Tamiri (MPS6 – DCT450)
- Volvo S60 Şanzıman Kavrama Kiti Değişimi ve Tamiri – Powershift Islak Kavrama
- Volvo S60 Powershift Mekatronik Tamiri
Volvo S60 Otomatik Şanzıman Arızaları
Ülkemizdeki Volvo S60 araçların ilk otomatik şanzımanları Aisin üretimli 55-50/55-51 serisi şanzımanlar olmuştur. Bu şanzımanlardan kullanıcıların başlıca şikayetleri, 100 km/saat üzeri bir hızla seyrederken şanzımanın kendisini korumaya alması ve 4.vitese kilitlemesi, D ve R’ye alınca vuruntu, özellikle ısınınca vites geçişlerinde vuruntular ve tork konvertör problemleridir. Tork konvertör problemleri kendilerini TCM-002F ve P0741 arıza kodları ile belli etmektedir. Firmamızda Volvo Aisin 55-50 ve Aisin 55-51 şanzıman revizyonları garantili olarak yapılmaktadır. Bununla birlikte LPG’li araçlara maalesef ki garanti verememekteyiz.
Volvo S60 Geartronic Şanzıman Sorunları
Volvo S60 2.0T otomatik araçlarda kullanılan Aisin marka 6 ileri vites Geartronic şanzımanların en sık karşılaşılan 3 problemi şunlardır:
- Isınınca, dur kalklarda, mesela lambada dururken, kalkışta, D’de veya R’de vuruntu
- Vites düşürürken vuruntu, vites yükseltirken devir saatinde boşa düşme ve kaçırma, özellikle 2-3, 3-4 geçişleri
- Rampada vites yükseltmeme, düz yolda çok hızlı bir şekilde vites değiştirme
Kullanıcılar arasında yaygın bir kanı Geartronic şanzımanlarda yağ değişimi yapılarak bu yukarıdaki problemlerin ortadan kaldırılacağıdır. Biz eğer şanzımanınızda bu yukarıdaki sorunlar var ise yağ değiştirmenizi önermemekteyiz.
Bunun haricinde Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi olarak Volvo Geartronic şanzıman sorunlarına garantili çözümlerimizle sizlerin hizmetinizdeyiz.
Volvo S60 Powershift Şanzıman Arızaları
Volvo powershift şanzımanların en büyük sorun, ki volvo kronik powershift sorunu olarakta bilinir, kalkışta titreme problemidir. Oysa ki, kavrama sorunu haricinde Volvo powershift şanzımanların diğer bilinen bir arızası, özellikle 100.000 km’yi doldurmuş araçlarda, powershift mekatronik ünitenin bozulmasıdır. Bunun haricinde araçlarda P0715 Giriş Hız Sensörü ve P1715 Giriş Hız Sensörü hataları da sıklıkla karşılaşılan arızalardır. Volvo S60 powershift şanzıman sorunu yaşıyorsanız, Powershift şanzıman tamiri konusunda uzman ekibimize 02163659500 nolu telefondan ulaşabilirsiniz.
Volvo S60 Mekatronik Arızaları ve Tamiri
Powershift mekatronik ünitelerinin en sık karşılaşılan arızaları şunlardır:
- Araç geri viteste hemen tepki vermez, ısınınca geri vites zayflar ve kaybolur.
- Rampa çıkarken devir saatinde dalgalanma gözlemlenir.
- Ekranda “düşük şanzıman performansı” uyarısı çıkar.
- Aracın vites geçişlerinde sert sarsılmaya hissedilmeye başlar.
- Selenoid arıza kodları atmaya başlar:
- P0766 – Shift Solenoid D Performans
- P0796 – Basınç Kontrol Selenoidi C Performans
- P1761 – Selenoid C Düşük Peformans
- P2714 – Basınç Kontrol Solenoidi D Performans
Eğer Volvo S60 aracınızda bu yukarıdaki sorunların bir veya birkaç tanesini yaşıyorsanız, mekatronik ünitesinin tamir edilmesi gerekmektedir. Yetkili servislerde oldukça pahalı olan ve 12.000 TL’den başlayan bu üniteler, Atco mühendisleri tarafından oluşturulan tamir yöntemleri ile firmamızda garantili olarak onarılmaktadır. Tübitak destekli geliştirdiğimiz valf gövdesi test makinesi sayesinde, Volvo S60 şanzıman selenoid testleri ve hidrolik ünite testleri araç üzerindeki koşullar simüle edilerek gerçekleştirilmekte, bütün müşterilerimize test edilmiş üniteler garantili olarak sunulmaktadır.
Volvo S60 Kavrama Kiti
Özellikle yokuşta kalkışta titreme ve vitese alındığında birkaç saniye sonra hareketle aracı ileri atma olarak kendini belli eden Volvo S60 kavrama sorunu ancak kavrama kiti tamiri veya değişimi ile çözüme kavuşturulabilir. Volvo S60 Powershift titreme sorunu çözümü için bize danışabilirsiniz.
Garantili Volvo Şanzıman Tamiri
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Volvo otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
Volvo S60 araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Volvo S60 şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.
Volvo S60 Şanzıman Yağı Değişimi
Volvo S60 şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Volvo S60 otomatik şanzıman yağı fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Volvo S60 Şanzıman Fiyatları
Volvo S60 Otomatik Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
Volvo S60 Kavrama, Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Volvo S60 şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Volvo S60 şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Ustaya Sor – Volvo S60 Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
- Aracınızın model yılı
- Aracınızın motor hacmi
- Aracınızın yakıt tipi
- Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ferhatpaşa, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü yaptırabilirsiniz.TÜM SERVİSLERİMİZ RANDEVULU ÇALIŞMAKTADIR , LÜTFEN RANDEVU TALEP EDİNİZ.
Eğer Volvo S60 aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
MERHABA SAYIN İLGİLİ.
2013 VOLVO S60 1.6 DIESEL AUTO.100.000KM ARAÇ SAHİBİYİM ARACI YENİ ALDIM YETKİLİ SERVİSTEN ŞANZUMAN BAKIMLARI YAPILMIŞ TEYİDİNİ ALDIM FAKAT BAZEN GERİ VİTESTE BİRKAÇ SANİYE ARAÇ GAZA TEPKİ VERMEDİĞİ OLUYOR VE SONRA ANİDEN FIRLIYOR, BAZENDE HERŞEY ÇOK NORMAL ARACA YABANCI OLDUĞUM İÇİNMİ YAOKSA BİR PROBLEMLE KARŞI KARŞIYAMIYIM ? TECRÜBELERİNİZDEN FAYDALANMAK İSTİYORUM.
KOLAY GELSİN.
Esat Bey, bahsettiğiniz kavrama problemidir. Yaklaşık 5.000 TL’lik bir maliyetle çözüme ulaşabilir.
Selamlar benim 2007 model volvo v70 aracım var araç trafikte dur kalk sırasından gaza az bastığımda 1.vitesten 2 .vitese geçişi ufak bir vuruntu yapıyor ama önüm açıkça kalkıp gidersen yapmıyor acaba nedeni neydir
İbrahim Bey, büyük ihtimalle hidrolik ünite ve selenoid problemi yaşamaktasınız.
Merhaba . S60 1.6 ecoboost T4 araçta P0715 arızası mevcut. Şanzıman tamiri ne kadar ?
Merhaba sayın ilgili benim volvo s60 2012 model benzinli yarı otomatik aracım var şanzıman düşük performans uyarısı veriyor ve vites artırmada zorlandığı gibi devir yükseltiyor yardımcı olabilirmisiniz
Merhaba, şanzıman beyninizle alakalı bir probleminiz var. En yakın zamanda servisimize kontrol için bekleriz.
Merhabalar 2003 volvo s60 2.5T sahibiyim araç rampada geri kaçırıyor ve vites geçişlerinde ufak silkeleme yapıyor . Bunun sorunu nedir çözüm nasil bir yol izliyorsunuz ve maliyet nekadar . Teşekkürler
Hüseyin Bey, aracın rampada geri kaçırması muhtemel tork konvertör problemidir. Vites geçişlerindeki silkelemeler ise şanzıman beyni gibi gözükmektedir. Tork tamiri yaklaşık 1.000 TL olup, beyin ve selenoidler için ancak testten sonra fiyat verebilmekteyiz.
Merhab 2003 2.4 s60 volvo aracimin uzun yolda bibsokinti yok amaa sehir icinde vides gecisinde vuruntu var otomatik arac durkalklarda daha da cok yapiyor bu konuda bilgi ve maliyetinin ne kadar olacagi ve tamir aureci nkacgun olacagi hakkinda bilgi ala bilirmiyim ben ist esenyurt da oturyorum
Merhaba, şanzıman beyniyle alakalı bir problem yaşıyor olabilirsiniz. Aracın arıza kodlarına baktırmanızda fayda var.
Merhaba 2012 s60 1.6 d powershift aracımda zaman zaman ilk kalkışlarda 1 den ikiye 2 geçerken ani bi geçiş oluyor ve sert bi şekilde sarsıyor. Ancak vuruntı sesi yok. Trafiksiz yolda diğer vites geçişleri sorunsuz şanzıman yağının değişimiyle düzeleceği söyleniyor ama bilginize ve tecrübenize güvenerek size sormak istedim.
Şanzıman yağı değişimi fiyatı alabilirmiyim ?
Halil Bey, aracınız kaç kilometrededir? Hiç kavrama değişimi yapılmış mıdır?
Şuan 195 binde 120 binde kavrama değişmiş ustam
Halil Bey, aracınızdaki problem daha çok mekatronik ünitesi arızası olarak gözüküyor. Biz bu durumlarda yetkili servisten mekatronik temini yapıyoruz. Piyasadaki çıkma ünitelere güven olmuyor. Yağ değişimi ile arızanız gidecek gibi gözükmüyor. İlla da yağ değişimi yapmak istiyorsanız, 900 TL civarında yağ ve dış filtre değişimi tutacaktır.
Ustam yazmayı unuttum bide devir saatinde zaman zaman dalgalanma olduğunu farkettim
İyi akşamlar 2007 model 2.0 benzinli s60 araç kullanıyorum aracımda şanzıman servis gerekli uyarısı yandı ne yapmam gerekiyor vites te bi sıkıntı yok aracı kullanıyorum acaba yağ değişimimi gerekiyor şimdiden teşekkür ederim
Şahin Bey, şanzıman servis uyarısı yandı ise, mutlaka beyine bir arıza kodu atmıştır. En yakın servise gidip arıza tespit cihazına bağlatıp, arıza kodunu bize söylerseniz daha fazla yardımcı olabiliriz. Eğer İstanbul’da iseniz biz de yardımcı olabiliriz.
merhaba s80 d4 2014 model şanzumanda 2 den 3 e geçerken ve 3ten 2 ye geçerken vuruyor herzaman yapmıyor birde 6dan 7 ye geçerken oluyor.yetkili servis komple şanzuman değişimi yapmamız lazı diyor ne yapılabilir sizce
Merhaba Osman Bey, muhtemelen şanzıman hidrolik ünite ve selenoidlerinizde (şanzıman beyni) problem var. Komple şanzıman değişimi yapılmadan da arıza giderilebilir diye düşünmekteyiz.
Merhaba. 2004 s 60 20t aracım var otomatik. Şanzıman cinsini bilmiyorum. Aracımı 2 ay önce aldım. Şehir halindeyken ayağımı gazdan cektigimde araç kendini boşa alıyor. Bu normal mi? Bunun haricinde bir problemi yok.
Can ,bey, eğer şanzıman bunu bütün viteslerinde yapıyorsa, hidrolik ünitenizin değiştirilmesi gerekmektedir. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz aracın diyagnosunu yapsınlar. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.
merhaba kolay gelsin. 2015 model volvo v40 80000 birnaracim var. aracim yolda kaldi sanziman hatasi verdi araci istop edip calistirdigimda bir problem olmadan devam ettim 2 3 haftadan beri kullaniyorum hicbir problem yok gibi gozukuyor. servise goturdum sanzuman degisimi gerektigini soylediler. sizce cozumu nedir hataya gore yardimci olursaniz sevinirim
Yiğit Bey, aracınızın şanzımanında bir problem var fakat maaalesef ki yetkili servisler en ufak bir arızada bile değişim önermekteler. Hata kodunuzu biliyor musunuz? bilmiyorsanız buyrun bir çayımızı için, o sırada biz aracınıza ücretsiz bir ekspertiz yapalım.
Merhaba 2014 V40 1.6 D aracım şanzıman performans yetersiz diyor r konumunda bazen hareket etmiyor ve 3 ten sonra vites atmıyor nedendir?
Ferhat bey, powershift şanzımanlarda sıklıkla karşılaşılan bir durumdur. İzmir, İstanbul Levent, İstanbul Kartal veya Ankara şubelerimizden birisine gelirseniz ücretsiz arıza teşhisi ve tamir konusunda size bilgi sunabiliriz.
Merhaba sayın ustam aracım s602400 d5 2005 model ilk kalkislarda gaza fazla yuklenince vuruntulu kalkıyor seyir halinde sıkıntı yok geçişler iyi ve durduğum da ufak bir vuruntu oluyor kavramadami sıkıntı var yoksa beynimi.yeriniz nerde öğrenebilirmiyim hayırlı işler
Muhammed Bey, 2005 model araçlarda kavrama bulunmamaktadır. Sorununuz şanzıman hidrolik ünitesinden gibi durmaktadır. Yerimiz İstanbul, Ümraniye, Şerifali’dedir. Dilerseniz gelin arkadaşlarımız aracınıza ücretsiz bir tespit gerçekleştirsinler.
Merhaba sayın ustam ben 2012 model volvo s60 aldım araç soğukta ve yokuşta silkeleme yapıyor düz yolda ise bazen hafif hissetiriyor sebebi nedir ?
Süleyman bey, kavrama arızası yaşıyor olabilirsiniz.
Merhaba,
2015 S60 2.0 D3 dizel alacagim ancak sanziman sikayetleri kafami karistiriyor. Otomatik yerine manuel alsam daha mi mantikli acaba? Alacagim yerde ikisi de mevcut.
Kürşat Bey, İstanbul gibi yoğun dur kalk yapılan trafiklerde otomatik şanzımanlar her zaman arızaya gebedir. Öte yandan otomatiğin kullanım rahatlığı bulunmaktadır.
2015 volvo s60 D2 40.000km.de bir araca sahibim şanzıman düşük performans uyarısı ekranda beliriyor. İstop edip tekrar çalıştırdığımızda düzeliyor daynıo testimde P284E00 aralıklı vites arızası gibi bir ibare var ekspertiz raporunda bu bana neye mal olur ustam fahricaylak@hotmail.com mail adresim bana yardımcı olabilirmisiniz. Telefon numaram 0 532 670 74 74 sizin telf numaranız ve adres bilgilerinizi alabilirsem iletişime geçmek isterim. Saygılarımla
Fahri Bey, arkadaşlarımız sizinle irtibata geçecekler.
Merhabalar ben Burhanettin Malatya’dan ulaşıyorum size.
Benim sorunum 2012 d2 motor s60 Volvo dizel ikinci el aldım ilk başta arabaya yabancı olduğum İçin farkında olamadım kalkışta titreme vuruntu şeklinde hareket ediyor 2 ve 3 vites geçişleri sarsıyor arabayı
Ve yeni başlayan problem araba rampa Aşağı iken geri viteste araba öne kaçıyor zor toparlıyorum
Kalkışlar dışında bir vites atma ,boşa düşme ,gibi bir problem yok
Bununla ilgili yardımcı olabilirmisiniz
Burhanettin Bey, aracınızda mekatronik problemi var gibi gözükmektedir. Atco’da mekatronik tamirine Ekim ayı başında başlamayı planlamaktayız. Şu an için yenisi yetkili serviste 12.000 TL olup, biz müşterilerimize sadece yeni üniteleri önermekteyiz.
Burhanettin Bey, Atco olarak bu araçların mekatroniklerini tamire başladık. Eğer probleminiz devam ediyorsa, yardımcı olabiliriz.
Merhabalar. 2012 model 1.6 dizel drive Volvo aracım kalkışlar da vuruntu yapıyor çok rahatsız edici bir şekilde. Vites geçişleri normal seyrinde gibi. Bunun için ne yapmamız gerekir. Ayrıca nasıl bir maliyet karşımıza çıkar. Şimdiden teşekkürler.
Uğur Bey, Atco olarak her hafta gerçekleştirdiğimiz revizyonlardan bir tanesidir. Yaklaşık 5.250 TL gibi bir maliyetle kalkışlardaki vuruntu problemini ortadan kaldırmaktayız.
Merhabalar 2011 model d3 s60 volvom bir haftadır vitesi D konumuna getirince vuruntu yapıyor..sorun ne olabilir .ve maliyeti ne kadar olur bilgilendiriseniz sevinirim..teşekürler
Bayram Bey, aracınız geartronik mi, yoksa powershift midir? Şanzıman tipine göre sorun ve maliyetler değişebilmektedir.
İyi günler 2008 model s60 2.0t 170.000km aracımda vitesi r veya d konumumuna aldığımda aşırı basınç hissediyorum ve bazı zamanlarda vites geçişlerinde vuruntular meydana geliyor, şanzıman yağı kontrolleri yapıldı ve bir problem olmadığı söylendi.
Fatih Bey, vuruntular genellikle bu vuruntular hidrolik ünite veya selenoidlerden kaynaklanmaktadır. Herhangi bir arıza kodunuz var mıdır?
2013 model yeni kasa s60 t4 var otomatik vites vitesi d ve r ye aldıgımizda araç durdugu yerde sanzumandan hafif bi şırıltı geliyo yürürken hiç ses yok sorun nedir ve maliyeti nedir acaba
Ve araç 100 bin kilometrede şuan
Ömer Bey, sesin şanzımandan geldiğine emin misiniz? Genellikle volant veya kavrama grubu bu tip sesleri çıkartabilmektedir. Net bir maliyet için aracın sesini dinlememiz gerekmektedir. Eğer İstanbul’da iseniz buyurun bir çayımızı için, arkadaşlarımız aracınıza bir tespit yapsınlar. Bu işlemler için bir ücret almıyoruz.
2011 s60 t4 powershift aracım var cihaza bağladıgımızda hız sensörü arızası vermektedir gidiş vites geçişlerinde bi sorun bulunmamaktadır maliyet hk bilgi alabilirmiyim
Merhabalar iyi günler 2012 mdl s60 1.6 dizel otomatik aracım var km 62 bin de aracımda yüke bindiğinde devir saatinde dalgalanma oluyor bayır yukarı ve küçük viteslerde yoğunlukta olan titreme var birde geri viteste 2 3 saniye sonra gaz tepkimesi alıyor aracın 40 binde kavraması ve şanzıman yağı değişmiş neden yapar bu sorunları bilgi verirmisiniz teşekkürler.
Yılmaz Bey, büyük ihtimalle bir mekatronik problemi yaşamaktasınız.
Yılmaz Bey, probleminiz çözüldü mü?
Kolay gelsin 2012 powersift sanzuman volvo s60 piremuem araca sahibim sanzuman dusuk seviye uyarısı aldım arabam geri vitese geçiyor fakat gaza bastıgim zaman geriye gitmiyor n de yani boşta nasıl gaza basarsın girmez ya r deyken aynı bugün başıma geldi baktigim zaman kronik arıza gibi gözüküyor daha önce bu sebeple gelen illa olmuştur maliyeti nedir bide kaç gün iş günü içinde halledilebilir
Burak Bey, şu anda arızanız mekatronik arızası olarak gözükmektedir. Özellikle araç ısınınca ortaya çıkar. Atco olarak kesinlikle çıkma mekatroniklere yönelmiyoruz. Yetkili servis fiyatları ise 12.000 TL’den başlıyor. Şu anda mekatronik revizyonu üzerinde çalışmaktayız. Bir kaç hafta içerisinde müşterilerimize bu hizmeti çok daha uygun fiyatlarla sunmayı planlıyoruz.
Mrb
S60 2.0 T 2001 model
Araç vitese aldığımda R yada D farketmiyor baskı balata kaydiriyormus gibi yapıyor ve yürümüyor sebebi ne olabilir masrafi ne olur.
Arıza kodu P0740 ve p1618 teşekkürler
Orçun bey, anlaşıldığı kadarı ile aracınızda tork konvertörü veya kalkış tası problemi var. Aracınızdaki şanzıman 4 ileri vites midir?
Merhaba iyi çakışmalar 2014 model 1.6 dizel otomatik Volvo s60ım var aracımda titreme mevcut yoğun bi şekilde şanzıman ve motor kulakları takozlarına baktırdım bi sorun çıkmadı şanzumanla alakalı bi durum olabilir dediler şanzıman araçta titreme yapar mi boşa aldığım da bile araç titriyor, ayrıca şanzıman performansı düşük Uyarısı da verdi ilgilenirseniz memnun olurum
Merhaba Ömer Bey, aracınızdaki titreme kavramadaki arızadan kaynaklı olabilir. Düşük performans uyarısı attıysa ekrana bu da şanzıman beyninde arıza var demektir. Aracınıza cihaz bağlatıp arıza kodlarına baktırmanız gerekir. Detaylı bilgi için 0552 606 87 84 nolu telefondan bize ulaşabilirsiniz.
Burak Bey, sorununuz çözüldü mü?
Volvo s40 2000 model 1.8 i kalkışta titreme sorunu vardır. Maliyeti nedir?
Murat Bey, şanzımınız 4 ileri vites midir yoksa 5 ileri mi?
Merhaba kolay gelsin 2012 vovo s 60 sahibiyim araba duruslarda hafif bir vuruntu var kalkislarda ise silkeleyerek kalkis yapıyor surekli yapmiyor arada bir yapiyor nasıl bir problem olabilir acaba bilgilendirirmisiniz simdiden tesekkur ederim
Şehmus Bey, aracınızda kavrama problemi var gibi gözüküyor. Hangi ilde olduğunuzu belirtirseniz size ona göre yardımcı olmaya çalışalım.
2013 S60 DİZEL POVERSİFT 58000 KMDE ARACIM RAMPA ÇIKARKEN DEVİR SAATİ DALGALANIYOR .GERİ VİTESE GEÇTİĞİNDE HEMEN TEPKİ VERMİYOR .TRAFİKTE 1 VİTESTE KALKINCA SARSIYOR.6 VİTESTE 80 .90 KM HIZLARDASANKİ DÖNEN AKSAMLARINDAN SÜRTME SESİ UĞULTU GELİYORARIZANIN NE OLDUĞUNU KAÇA MAL EDİLİR SİZE GELDİĞİMDE 1 GÜNDE YAPILIRMI ?DAHA ÖNCE BU TÜR ARIZADAN DOLAYI BİR TAMİR GÖRMEDİ ARAÇ .BENA YARDIMCI OLURSANIZ RANDEVU AYARLARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM SAYGILAR 532 251 16 85
Orhan Bey, arkadaşlarımız sizinle irtibata geçecekler.
Merhaba, 2013 model V40 T4 advance cross country modeli aracım var. Ben aldığımda 109 bin km’de idi, şu an 127 bin km’de. İlk yıl bakımlarını yetkili serviste yaptırdım. 8 ay kadar önce şanzıman düşük performans uyarısı aldım ve gaza tepki vermedi aracım. Stop edip yeniden çalıştırınca devam edebildim. Yetkili servis, şanzımandan yağ kaçağı olduğunu ve tüm şanzımanın, kapak ünitesinin, TCU’nun değişmesi gerektiğini söyledi ve 30bin tl fiyat verince vazgeçtim. Tavsiye üzerine sanayide bir otomatik şanzıman ustasına gittiğimde kavrama sorunu olduğunu, debriyaj balatasının değişmesi gerektiğini söyledi. Değiştirttim ancak bu kez aracın motor sesi de değişti ve gaz pedalından sürekli bir vibrasyon hisseder oldum. Daha sonra yine tavsiye üzerine sanayide başka bir servise götürdüğümde ilk servisin şanzımanı monte ederken hatalar yaptığını, yağ pompasını düzgün takmadıkları için şanzımanın bir kısmına yeterli yağın gitmediğini, debriyaj kapağı ve yağ filtresinin değişmesi gerektiğini söylediler. Onu da yaptırdım.
Sonuç itibarı ile aracım şu an her duruşta tuhaf bir ses çıkartıyor, ilk kalkışta titreme yapıyor, rölantide motordan mı yoksa şanzımandan mı olduğuna karar veremediğim bir sarsıntı hissediyorum ve radyatörüm sürekli su eksiltiyor. Yetkili servise tekrar gideceğim, ama orada da en küçük arızaya sorma ver parası isteyip komple değişim diyorlar ve başka bir alternatife açık değiller. Ben İzmir’deyim. Ne önerirsiniz? Eğer sorunumu makul bir ücretle çözebileceksem İstanbul’a gelmeye razıyım.
Uğraş Bey, aracınızdaki sorun çözüldü mü acaba? Şu an İzmir’e de kendi yerimizi açtık. Size orada yardımcı olabiliriz.
Merhabalar 2005 Model V70 2.4 D5 otomatik aracım var 2011 avrupa girişli. aracım özellikle uzun yolda yaklaşık 150km gittikten sonra ani gaza bastığım zaman vite 3 de takılı kalıyor vites sayısını gösteren ekran da (-) işaret beliriyor ve şanzıman servi gerekli ibaresi yazıyor. stop edip tekrar çalıştırdığımda herşey normale dönüyor.
Ejder Bey, şanzımanınız korumaya alıyor. Herhangi bir serviste bilgisayara bağlatıp arıza koduna baktınız mı?
Merhaba kolay gelsin. Arac gefi vites secimini surekli yapamiyor. Sonradan tepki veriyor 2 vitese gecerken de secim yapamiyor ve sanki turbo devreye girmiyormus gibi bagiriyor arac. Ayrica vites catali c sikismis diye ariza kodu veriyor. Yorumlardan anladigim.megatronik arizasi gibi. Ama gercek derdi ne olabilir. Yaklasik maliyet ve tamir yada degisim suresi ne kadardir? 05325062331
Pirgayip Bey, arızanız mekatronik arızasıdır. Atco olarak Volvo Powershift Mekatronik tamirine garantili olarak başlamış durumdayız. Arkadaşlarımız sizinle irtibata geçecekler.