Volvo S40 Otomatik Şanzıman Tamiri

Volvo S40 otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Volvo S40 araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Volvo S40 otomatik vites sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa, bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Volvo S40 otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.

Volvo S40 otomatik şanzıman tamiri

Volvo S40 Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.

Volvo S40 Otomatik Şanzıman Çeşitleri

Volvo S40 grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre şanzıman tipleri:

  • Volvo S40 AW55-50SN (AF33-5) Otomatik Şanzıman Tamiri
  • Volvo S40 Powershift Şanzıman Tamiri (MPS6 – DCT450) 

5 ileri tam otomatik şanzımanlara sahip Volvo S40 araçlarda en sık rastlanan şanzıman arızaları aşağıda belirtilmiştir. Firmamızda Volvo S40 şanzıman tamiri garantili olarak gerçekleştirilmektedir. Bununla birlikte maalesef LPGli araçlara garanti verilememektedir. En sık karşılaşılan S40 şanzıman arızaları şunlardır:

  • Tork Konvektör (Tirbün) problemleri: Bu arıza olduğunda genellikle P0740, P0741 ve 2757 arıza kodu ile karşılaşırsınız. Sıklıkla karşılaşılan durumda yüksek hızda giderken, örnek 120-130 km/saat hızda 5. viteste, Esp on/off ışıkları ve abs ışıkları yanar ve araç kendisini 4.viteste korumaya alır. Durdurup tekrar kontağı açınca normal haline döner. Bu arıza olması durumunda tork konvektör (tirbün) revizyon işlemi gerçekleştirilirken şanzıman beyininde açılıp tamir olması gerekmektedir.
  • Vites D ve R’ye alındığında vuruntu: Aracı vitese aldığınızda geç doldurma, iki kez doldurma gibi arızalar firmamızda garantili olarak tamir edilmektedir.
  •  Vites geçişlerinde vuruntu: Özellikle 3’ten 4’e geçerken boşa düşme veya sarsıntı en fazla karşılaşılan sorundur. İlk etapta selenoidler ve beyinin kontrol edilmesi gerekmektedir. Atco Otomatik Şanzıman olarak geliştirdiğimiz test makinamız ile şanzımanınız sökülmeden belli noktalardan basınç vererek içerisindeki problemleri tespit edilebilmektedir.

Volvo S40 Powershift Şanzıman Arızaları

Volvo powershift şanzımanların en büyük sorunu olan kalkışta titreme problemidir. Kavrama sorunu haricinde Volvo powershift şanzımanların diğer bilinen bir arızası, powershift mekatronik ünitenin bozulmasıdır. Bunun haricinde araçlarda P0715 Giriş Hız Sensörü ve P1715 Giriş Hız Sensörü hataları da sıklıkla karşılaşılan arızalardır.

Volvo S40 Mekatronik Arızaları ve Tamiri

Powershift mekatronik ünitelerinin en sık karşılaşılan arızaları şunlardır:

  1. Araç geri viteste hemen tepki vermez, ısınınca geri vites zayflar ve kaybolur.
  2. Rampa çıkarken devir saatinde dalgalanma gözlemlenir.
  3. Ekranda “düşük şanzıman performansı” uyarısı çıkar.
  4. Aracın vites geçişlerinde sert sarsılmaya hissedilmeye başlar.
  5. Selenoid arıza kodları atmaya başlar:
    • P0766 – Shift Solenoid D Performans
    • P0796 – Basınç Kontrol Selenoidi C Performans
    • P1761 – Selenoid C Düşük Peformans
    • P2714 – Basınç Kontrol Solenoidi D Performans

Eğer Volvo S40 aracınızda bu yukarıdaki sorunların bir veya birkaç tanesini yaşıyorsanız, mekatronik ünitesinin tamir edilmesi gerekmektedir. Yetkili servislerde oldukça pahalı olan ve 12.000 TL’den başlayan bu üniteler, Atco mühendisleri tarafından oluşturulan tamir yöntemleri ile firmamızda garantili olarak onarılmaktadır.

Volvo S40 Kavrama Kiti

Özellikle yokuşta kalkışta titreme ve vitese alındığında birkaç saniye sonra hareketle aracı ileri atma olarak kendini belli eden Volvo S40 kavrama sorunu ancak kavrama kiti tamiri veya değişimi ile çözüme kavuşturulabilir. Volvo S40 Powershift titreme sorunu çözümü için bize danışabilirsiniz. 

 

Ford-Mondeo-Focus-Fiesta-Powershift-Kavrama-Tamiri

Volvo S40 Otomatik Şanzıman Testi

Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Volvo S40 otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.

Volvo S40 araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Volvo S40 şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır. Volvo S40 Powershift titreme sorunu çözümü için ve her türlü Volvo otomatik şanzıman tamiri bize danışabilirsiniz.

Volvo S40 Otomatik Şanzıman Tamiri Fiyatları

Volvo S40 Otomatik Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16

Volvo S40 Kavrama, Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17

1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:

0 850 640 0 685

Volvo S40 Şanzıman Yağı Değişimi

Volvo S40 şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Volvo S40 otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Volvo S40 şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Volvo S40 şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Ustaya Sor – Volvo S40 Şanzıman Arızaları

Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:

  • Aracınızın model yılı
  • Aracınızın motor hacmi
  • Aracınızın yakıt tipi
  • Varsa arıza kodunuz

Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ferhatpaşa, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü yaptırabilirsiniz.TÜM SERVİSLERİMİZ RANDEVULU ÇALIŞMAKTADIR , LÜTFEN RANDEVU TALEP EDİNİZ.

Eğer Volvo S40 aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.

16 thoughts on “Volvo S40 Otomatik Şanzıman Tamiri

  1. Celil kurtcan
    Celil kurtcan / Cevapla 9 Mayıs 2019 at 00:05

    Volvo S40 şanzıman vuruyor bunun sebebi nedir.bu konuda aydinlatirsaniz sevinirim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 10 Mayıs 2019 at 10:47

      Celil Bey, aracınızın model yılı ve motor bilgilerini paylaşabilir misiniz?

    • Uğur
      Uğur / Cevapla 1 Eylül 2019 at 18:16

      2001 model 2.0 136 ps atmosferik benzinli motor S40 ın komple şanzıman tamiri veya sıfırı kaç TL?

    • Yalçın karadavut
      Yalçın karadavut / Cevapla 16 Eylül 2020 at 09:24

      Merhaba hayırlı işler s401998 otomatik model aracımda akis proplemim vardı son günler araç ilk ileri doğru hareket etmedi biraz yağ eksiği vardı tamamladım şimdi ise geri vitesde araç yurumuyor bana bu konuda bilgi verebilirmisiniz

  2. Uğur
    Uğur / Cevapla 22 Ekim 2019 at 07:38

    Daha önce de sordum ama cevap alamadım. Volvo S40 2000-2001 modellerin şanzıman fiyatı nedir? Tamir ve sıfır fiyatını öğrenebilir miyim? Sanırım tüm motorlarda aynı şanzıman var. 5 ileri olan. 2.0 atmosferik ya da 2.0 T alacağım 1 hafta sonra. 1 hafta içinde cevaplarsanız sevinirim.

  3. İbrahim
    İbrahim / Cevapla 11 Temmuz 2020 at 14:02

    Merhabalar . S40 2001 1.8 aracımda karşılaştığım bir problem var. Bazı günler Motor tam ısınmamışken vites geçişlerinde hafif sallantılar oluyor. ( özellikle 2-3 arası) Belirli bir süre gittikten sonra geçişlerdeki sarsıntılar kayboluyor . Bazı günler ise hiç birşey yokmuş gibi devam ediyorum . Aracın şanzıman yağına baktığımda iyi durumda değil açıkcası. Bu durumda yağ değişimi yapmanın çok doğru olduğunu düşünmediğimden değişime pek yanaşamıyorum . Nasıl bir yol izlemeliyim . Şanzıman Aisin 55-50 5 ileri. Herhangi bir arıza kodu vermiyor araç. Revizyon görmesi ortalama ne kadara mal olur.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2020 at 14:00

      İbrahim Bey, revizyon görmesi ortalama 9.000 TL maliyet çıkaracaktır. Bazı durumlarda beyin komple değişmesi gerekebilir.

  4. ALİ AKYAR
    ALİ AKYAR / Cevapla 15 Mart 2021 at 08:22

    volvo s40 2001 240 000 km de 150 000 den beri bende ben şanzıman yağı hiç deüişmedim öncesini de bilmiyorum sadece şikayetim ısınınca gerivites ve 1 den 2. vites arası vuruntu şanzıman yağı değişirsem daha kötü arızalanacağını söylüyorlar değişmelimiyim deişirsem düzelirmi yoksa dahamı kötü arızalar artar. cevabınız için şimdiden teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 15 Mart 2021 at 10:21

      Ali Bey, şanzıman yağınızı değiştirmeniz aracınzıda ki sorunları düzeltmeyecektir. 4. vitese geçerken herhangi bir vuruntu hissediyor musunuz? Şanzıman yağınızdan bir örnek alıp yağınızın viskozite değerini ve rengini kontrol ederek yağnızı değiştirmenizi öneririm.

  5. Mustafa
    Mustafa / Cevapla 27 Mart 2021 at 22:02

    1999 model 2.0 t otomatik aracım var araç vitesleri hızlı (seri) yükseltiyor fakat yokuş tırmanırken vitesi geri çekmiyor araç gaz yemiyor ve dolayısıyla araç gitmiyor ne olabilir teşekkürler

  6. Mustafa
    Mustafa / Cevapla 4 Nisan 2021 at 09:58

    Selam 1999 model Volvo s40 2.0 t aracım var aracım vites geçişlerini hızlı yapıyor rampaya doğru tırmanış ta devir düşüp hız düşmesine rağmen vites düşmüyor dolayısıyla gaz yemiyor ve araç gitmiyor ustaya gittiğimde usta şanzıman da arıza olmadığını vites koluyla şanzıman arasında elektriksel bir sorun olduğunu söyledi herhangi bir cihaza bağlamadığı için biraz tereddüt ettim zaten yaşadığım yerde adam akıllı şanzımancı da yok bu konuda ne yapabilirim teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 22 Nisan 2021 at 17:36

      Mustafa Bey, anlattıklarınıza dayanarak aracınızda mekatronik beyin arızası olabilir.

  7. Serkan
    Serkan / Cevapla 20 Mayıs 2021 at 22:04

    98 volvo s40 aracımın otomatik vites d ve r de vuruntu yapıyor yolda seyir halindeyken boşa atıyor gaza basınca vuruntu var birde boğma yapıyor bunun sebebi nedir teşekkür ederim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 22 Mayıs 2021 at 09:03

      Serkan Bey, bu söylemiş olduğunuz bütün sorunların nedeni genellikle şanzımanınızın içerisinde ki valfbody’ den kaynaklı olarak atabilir.

  8. Fatih
    Fatih / Cevapla 9 Temmuz 2022 at 18:52

    2002 volvo s40 1.8 benzin LPG aracımda kalkışlarda araç çok yavaş ivmeleniyor. Yokuşlarda 1 yada 2 vites ile zor çıkıyor bazen şanzıman arıza ışığı yakıyor yandığında araba neredeyse hiç yürümüyor. Bilgisayarda 7 adet tanımsız arıza 1 adette vites seçici hangi viteste olduğunu algılayamadı gibi bir arıza veriyor.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Temmuz 2022 at 15:18

      Merhaba Fatih Bey, şanzımanda kaçak var gibi görünüyor. Şanzıman komple revizyon görmesi gerekiyor. Aracınızda LPG olduğu için garanti vermemekteyiz. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.