VW Passat otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Volkswagen Passat otomobillerinizin otomatik vites problemlerine garantili çözüm üretmekteyiz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman tamir merkezi olan firmamızda VW Passat marka araçların her çeşit otomatik şanzıman arıza tespit, bakım, tamir, yedek parça ve satış hizmetini üstün kalite anlayışımız ve alanında uzman teknik ekibimizle sizlere sunmaktayız.
Volkswagen Passat Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.
VW Passat Otomatik Şanzıman Çeşitleri
Passat uzun yıllar içerisinde kendi üretimi olan 01N ve DSG şanzımanlar kullandığı gibi, zaman zaman ZF ve Aisin gibi otomatik şanzıman üreticilerinin şanzımanlarını da araçlarına monte etmiştir.
- VW Passat 01N Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Passat 09G (Aisin TF-60SN) Otomatik Şanzıman Tamiri
- VW Passat DSG Otomatik Şanzıman Tamiri (6 ileri 02E)
- Volkswagen Passat DSG Otomatik Şanzıman Tamiri (7 ileri DSG 0AM)
- VW Passat 01V ZF (5 ileri 5HP19) Otomatik Şanzıman Tamiri
Passat B5 Otomatik Şanzıman Arızaları
Passat B5 kasasında daha evvelki Passat aileleri gibi tam otomatik şanzımanlar kullanılmıştır. VW kendi üretimi olan 01N şanzımanlar ve ZF tarafından tedarik edilmiş 5HP19FL şanzımanlar benzer arızalar gösterirler. B5 kasasında kullanılan 01N şanzımanlar için en bilinen Passat otomatik vites problemleri geç vites değiştirme (yüksek devirde vites atma), rampada aracın geri kaçırması, ilk kalkışta vuruntu ve bir süre sonra boşa düşmedir.
ZF5HP19FL (01L) Passat şanzımanlar ise daha çok geri viteste vuruntu ve sarsıntı, geri viteste aracın gaz yememesi, D’ye alınca vuruntu, rampada aracın çekişten düşmesi, vites geçişlerinde vuruntu ve boşa düşmesi gibi arızalar gösterirler.
Birçoğu kilometreye bağlı bu arızaların büyük çoğunluğunun nedeni işlevini yitirmekte olan selenoid valfler ve aşınmış şanzıman beyin (hidolik) üniteleridir.
Eğer tam otomatik şanzımanınızda yukarıda bahsedilen sorunlar var ise, en yakın serviste aracınıza arıza tespit cihazı bağlatıp, arıza kodlarını almanızı tavsiye ederiz. Passat otomatik şanzıman arızaları hakkında her zaman bölge servislerimizden destek alabilirsiniz.
Passat B5 Tork Konvertörü Arızası
ZF5HP19 şanzıman kullanan Passat araçlarda sıklıkla karşılan tork konvertör arızası, aracınız sabit bir hızda giderken, devir saatinde göreceğiniz oynamalardır. Eğer 100 km ve üzeri bir hızda ayağınız gaz pedalında sabit konumda giderken devir saatiniz 1500 ile 2000 devir arasında oynuyorsa, tork konvertörünüz arızalıdır.
Tork konvertör arızasının başka bir belirtisi, aracınız düz bir yolda giderken zaman zaman size kasis üzerinden geçiyor hissi vermesidir. Bunun nedeni kaçıran şanzıman türbünü balatalarıdır. Firmamızda her türlü ZF tork konvertörü tamiri garantili olarak yapılmaktadır.
Passat B6 Tiptronic Şanzıman Arızaları
Passat B6 kasasında tam otomatik şanzıman olarak 09G, yada üreticisi Aisin’deki adı ile TF-60 şanzımanı tercih etmiştir. DSG’den farklı olduğu anlaşılması amacıyla, bu araçlar piyasaya Tiptronic olarak lanse edilmiştir.
Aisin TF60 şanzıman, yumuşak vites geçişlerine sahiptir. Bununla birlikte zaman içerisinde, diğer Aisin şanzımanlar gibi, özellikle valf gövdesi kısmından (hidrolik ünite) arıza vermeye başlarlar.
Passat Triptonic Vites Vuruntusu
Passat Tiptronic şanzımanların en çok karşılaşılan sorunları, özellikle ısınınca vites geçişlerinde vuruntu – sanki arkadan başka bir araç çarpmış gibi (özellikle 3-4 geçişi), park (p) konumundan drive (d) konumuna alınca sarsıntı, devir yükselmesine rağmen aracın hızlanmaması ve şanzımanın vites değiştirememesi ve şanzımanın kendiliğinden vitesi yükseltme ve düşürme gibi problemlerdir.
Bu problemlerin büyük çoğunluğu şanzıman beyni ve selenoidlerden kaynaklanır. Eğer probleme zamanında müdahale edilmez ise, şanzımanın mekanik kısmında da hasarlar başlar.
Piyasada genel kanı, selenoid burçları değişimi ile şanzımandaki birçok problemin giderileceğidir. Oysa ki, eğer valf gövdenizde aşınma varsa, selenoid tamiri boşuna para harcamak olacaktır. Doğru yöntem, hem valf gövdesinin, hem de selenoidlerin birlikte revizyon yapılması olacaktır.
Aisin TF60 şanzıman beyni ve selenoid tamiri hakkında detaylı bilgilere sanzimanbeyni.com sayfamızdan ulaşabilirsiniz.
VW Passat B7 B8 DSG Arızaları ve Tamiri
Passat araçlarda hem 6 ileri, hem de 7 ileri DSG şanzımanlar kullanılmıştır. Bundan dolayı 7 ileri DSG şanzıman sorunlarını, 6 ileri DSG şanzıman sorunları ile bir konu altında – Passat DSG arızaları – toplayarak, Passat B7 ve Passat B8 karşılaşılan DSG şanzıman arızalarını sizler için özetlemeye çalıştık.
1. P189C P17BF Passat DSG Mekatronik Arızası:
Vites geçişlerinde sarsıntı, ve ses ile başlayan, aracınızı bu şekilde kullanmaya devam ederseniz, aracın hareket etmemesine kadar devam edecek olan bir arıza türüdür. Mekatronik pompa arızası olarak ta bilinir. Genellikle şu arıza kodlarının oluşmasına neden olur.
- P189C Yetersiz basınç oluşumu nedeni ile fonksiyon kısıtlaması
- P17BF Pompa koruması maksimum sınıra ulaştı
- P0562 Sistem voltaj düşük
- P1604 Kontrol ünite arızası
- P177D Kavrama basıncı çok yüksek
Mekatronik pompa arızasını mekatronik kart arızasından ayırt etmek, tamir maliyetini önemli ölçüde düşürecektir. Bu konuda garantili mekatronik tamiri için uzman ekibimiz hizmetinize hazırdır.
2. Passat Mekatronik Kartı Arızası:
Eğer ekranınızda PRND ışıkları yanıp sönüyor ise, büyük ihtimalle mekatronik kartı arızası yaşıyorsunuz demektir. Passat DSG şanzıman kartı arızaları daha çok marşa bastığınız zaman ekranda vites pozisyonlarının karışması ile kendisini belirli eder. Bazen R’ye aldığınızda ekranda aracınız P konumunda gözükür, bazen D’ye aldığınızda ekranda aracınız N veya R konumunda gözükebilir. Ayrıca bir başka belirtisi vites konumuna aldığında ekranda anahtar işareti çıkmasıdır.
Nadir durumlarda kartların içerisindeki yollar bozularak selenoid arızaları gibi arızaların DTC olarak araç bilgisayarında oluşturulduğu da uzman ekibimiz tarafından saptanmıştır.VW Passat mekatronik kartı firmamız tarafından arızasına göre değerlendirilmekte, bazen mekatronik kartı tamiri yapılırken, çoğu zaman mekatronik kart değişimi yapılmaktadır.
3. Passat DSG Kavrama Arızası:
Kavramadaki kaçırma özellikle yokuşlarda araca gaz verilirken hızlanmama, çekişte zayıflık yada ilk hareket sırasında duran aracı yerinden güçlükle kaldırma şeklinde kendisini gösterebilir. Kasa olarak diğer VW araçlardan ağır olan Passat araçlarda yaşanan bu durum halk arasında daha çok Passat DSG titreme sorunu olarak bilinmektedir.
Eğer titreme sorunlarınız sadece yokuşlarda değil, düz yolda ilk kalkışlarda da devam ediyorsa, muhtemelen kavrama balatalarınız incelmiştir ki bu da ani kavrama problemlerine yol açar ve siz bunu araç içerisinde vuruntu ve titreme olarak algılarsınız. Passat kavrama seti değişimi ile bu problemlerden kurtulabilirsiniz.
VW Passat B7 ve Passat B8 araçlar bazen kavrama arızası yaşadıklarında P1741 arıza kodunu paylaşabilirler. Firmamız İstanbul, Ankara ve İzmir’deki servis noktaları ile kavrama problemlerinize garantili servis hizmeti sunmaktadır. Passat DSG kavrama seti fiyatı bilgileri için 02163659500 nolu telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.
4. DSG Şanzımanda Vuruntu:
Eğer DSG şanzımanınızda vites geçişlerinde vuruntu hissediyorsanız, mekatronik ünitenizde problem başlamış demektir. Aracın bu şekilde kullanılması problemin büyümesine neden olacaktır. Sorun bir tek selenoidden olabileceği gibi mekatronik ünitenin diğer parçalarından da olabilir. DSG Vuruntu sorunu ve mekatronik arızaları için uzman ekibimiz ile irtibata geçebilirsiniz.
5. Motor ile Şanzıman Arasından Şakırdama Sesi
DSG şanzıman kullanılan araçlarda 100.000 kilometreden sonra karşılaşılabilen bir durumdur. Genellikle Passat DSG volantından kaynaklanmaktadır. Bu arıza sıklıkla DSG kavrama arızası ile karıştırılmaktadır. Volant ilk kalkışta ve araç viteste iken yoğun, aşırı bir çatırdama sesi yapmaktadır.
Yukarıda belirttiğimiz Passat DSG şanzıman sorunları için garantili çözümlerimizi sizlere sunmaktan memnuniyet duyacağımızı bilmenizi isteriz.
Passat Mekatronik Tamiri
Firmamızda DSG mekatronik tamir ve revizyon işlemleri garantili olarak yapılmaktadır. Genellikle mekatronik kart değiştirmediğimiz için mekatronik kart fiyatı toplam maliyetten düşülmekte, böylece yeni mekatronik fiyatına göre müşterilerimizin cebi kollanmaktadır. Bundan dolayı Atco Mühendislik’in sunduğu DSG mekatronik tamir fiyatları sıfır mekatronik fiyatına göre çok uygun ve ekonomiktir.
Sadece Passat mekatronik tamiri için değil her türlü VW DSG mekatronik beyni tamiri için, Türkiye’nin en modern tesisi olan firmamız ile irtibata geçebilirsiniz. İstanbul, Ankara ve İzmir’de kendi yerlerimizde, Anadolu’da ise anlaşmalı servislerimizde bu hizmetlerimizden faydalanabilirsiniz.
Passat DSG Şanzıman Tamiri
Passat DSG şanzıman arızası yaşıyorsanız üzülmeyin. Türkiye’nin en büyük şanzıman revizyon merkezi olan firmamızda Passat DSG şanzıman tamiri garantili olarak gerçekleştirilmektedir. Güncel DSG tamiri fiyatı, DSG kavrama fiyatı (Passat B7 DSG kavrama fiyatı ve Passat B8 DSG kavrama fiyatı değişeceği için lütfen belirtiniz), DSG mekatronik fiyatı, DSG mekatronik kart fiyatı için servis danışmanlarımız 0 216 365 95 00 nolu telefondan sizlere destek sağlamaya her zaman hazırdır.
Volkswagen Passat Şanzıman Tamiri
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Volkswagen Passat otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
Volkswagen Passat araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Volkswagen Passat şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.
VW Passat Otomatik Şanzıman Tamiri Fiyatı
VW Passat Otomatik Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
VW Passat Kavrama, Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Volkswagen Passat Şanzıman Yağı Değişimi
Volkswagen Passat şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Volkswagen Passat otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Volkswagen Passat şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Volkswagen Passat şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Ustaya Sor – Volkswagen Passat Otomatik Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
- Aracınızın model yılı
- Aracınızın motor hacmi
- Aracınızın yakıt tipi
- Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ferhatpaşa, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü yaptırabilirsiniz.TÜM SERVİSLERİMİZ RANDEVULU ÇALIŞMAKTADIR , LÜTFEN RANDEVU TALEP EDİNİZ.
Eğer Volkswagen Passat aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
1998 1.8 T passat tiptronik arabam ilk çalistiginda kalkışta bi isteksizlik var ve P den R veya D ye aldigimda bi vuruntu oluyor fakat birkac km yol gittikten sonra aksama kadar bi problem olmuyor.ozellikle sabah ilk dakikalarda oluyor.yani motor sanziman sıcakken hicbir sorun yok.yolda giderken vites gecisleri falan hissettirmiyor guzel.sizce bu vuruntu sebebi çözumu nedir teşekkurler simdiden. 0
5534679598
Zafer Bey, tork ve mekanik aşınmalar bu tip sorunlara neden olabilmektedir.
Aracım 2003 1,9 td haylan 2 passat p ve r de iken titreme var şindi ise ilâve kafa sallama başladısorun nedir
Merhaba Hasan Bey aracınızdaki arıza selenoid ve mekaniksel bir problemdir ilk olarak selenoid kontrolü yapılması gerekiyor eğer sorun selenoid den çıkmazsa mekaniksel kontrol yapılması gerekiyor. Dilerseniz İstanbul yada İzmir şubemize ücretsiz test için bekleriz.
Merhaba aracım 2003 passat W8 4.0 benzinli motor otomatik vites araç fiteş değişiminde vuruntu yapıyor ısınıncada kendini korumaya alıyor aracımı getirsem yaparmısınız
Hakan bey, aracınızı getirirseniz yardımcı olmaya çalışırız.
Merhaba aracım 1997 passat 1.8 düz motor 4 ileri otomatik şanzıman, benim problemim P-R-N-D geçişlerinde hiçbir vuruntu yada yokuşta geri kaçırma yok, sadece 2-3 vites geçişinde vuruntu oluyor,İnternette bazı sitelerde boğaz kelebeği temizliği ve adaptasyondan sonra düzeldi diyen yorumlar okudum ama gerçeklik payı varmıdır?Yardımcı olursanız sevinirim selamlar.
Hüseyin Bey, boğaz kelebeği temizliği bu tip durumlarda çözüm olabilmektedir.
Aracim 1.8 99 model yokusta geri birakma aracim ışıklarda durup hareket ettigimde gec vites dolduruyor bazen vites gecislerinde vuruntu yapiyor sorun nedir yardimci olurmusunuz
Merhaba Erkan Bey, aracınızda bulunan şanzıman modeline hizmet vermemekteyiz. Öngörü olarak şanzıman içinde ya da şanzıman beyninde basınç kaçağı söz konusu olabilir.
Aracim 1.8 99 model yokusta geri birakma aracim ışıklarda durup hareket ettigimde gec vites dolduruyor bazen vites gecislerinde vuruntu yapiyor sorun nedir yardimci olurmusunuz
Merhaba Erkan Bey, aracınızda bulunan şanzıman modeline hizmet vermemekteyiz. Öngörü olarak şanzıman içinde ya da şanzıman beyninde basınç kaçağı söz konusu olabilir.
ÖNCELİKLE ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM
2005 MODEL OTOMATİK PAASSATIM VAR BİRİNCİSİ TRİPTİRONİK ÇALIŞMIYOR İKİNCİSİ ARKA PARK SENSÖRLERİNE ELEKTRİK GELİMİYOR DEDİLER VE SENSÖRLER ÇALIŞMIYOR NE YAPMAM VE YA YAPTIRMAM GEREKİYOR
Mustafa Bey, her iki arızanızda elektrik arızası gibi gözükmektedir. Aracınızda bunlarla ilgili bir arıza kodu var mıdır? Dilerseniz İstanbul veya İzmir’deki servis noktalarımızdan birisine uğrayıp ücretsiz olarak hem bu kodları öğrenebilirsiniz.
2000 model OTM Passat araç soğuk iken vites geçişlerinde hiç bir sıkıntı yok ama ısınınca sadece 2den 3 e geçerken vurultu oluyor.cik nadir de olsa bazen hissettirmiyor.inererinizi bekliyorum boğaz kelebeği temizlendi ve adaptasyon yaptırdım.ama adaptasyon ne kadar sağlıklı yapıldı emin değilim.
Merhaba, aracınız 4 ileri vites midir, 5 ileri vites mi?
Merhaba aracım 98 passat 1.8t otomatik vites aracın şanzımanı yeni yapıldı araçta vites geçişlerinde vuruntu oluyor özellikle vites küçülüp büyürken usta hava akış metresini arızalı olduğunu söyledi orjinal taktırdım ama düzelmedi yine aynı sorun
Metin Bey, arıza kodunuz var mıdır?
ustam merhabalar, aracım 2010 passat 1.4 tsı aracımı yeni aldım kaç sefer şöyle bir problemle karşılaştım aracım ilk çalıştırdığımda Parking Broke Error Ow…. hatası verdi ve P den D ye alamadım ancak stop et çalıştır düzeldi dünde yolda giderken biranda sarı park ve arıza lambası yandı vitesi boşa aldı bana park freniz arızasıymış gibi gelmedi çünkü park tuşunuda değiştim acaba şanzıamandaki bir arıza oralarıda arızaya düşürüyor olabilirmi bu arada mekatronik kartı ve pompası 5.ayda değişmiş bu sorun ne olabilir ustam.
Mücahit Bey, yanlış atılmış bir kart programı yüzünden bu arızayı yaşıyor olabilirsiniz. Bize arızanın kodunu paylaşırsanız, size daha fazla yardımcı olabiliriz.
Kolay gelsin , 2000 model passat 1.8 T araç almak istiyoruz. Araçta ısınınca kacirma yapıyormuş tahmini maliyet ne olur acaba ? Teşekkürler
Ben 2004modwl1.9 130 lık aracın vites yukselirken sorun yok ama vitesler duserken 3den 2 arasında gecmiş suresi uzun bana nasıl yardımcı olursunz
Passat 1.8 basic 1999 model otomatik şanzuman aracim P R N D 3 2 1 Gosterge panelinde 3 e attigimda ışık 2 yi gosteriyor ve hareket ederken 3 e atmiyor , ayrica buçuk olarak belirtikleri vitese geçis yapmiyor neden olabilir ve masraflar ne kadar tutar. Iyi calismalar ..
Merhaba 2016 passat tsi aracımda 1-3-5. Viteslere geçişlerde ötme sesi geliyor özellikle gaza fazla basarken. Ön taraftan motor kısmından geliyor ses. Çok ciddi bir problemmidir. Yardımcı olabilirmisiniz?
Aracım 2012 model Passat 2.0 TDI bluemotion 6 ileri DSG
Aracım soğuk iken sıkıntı yok ısınınca sürekli sendeliyor şanzıman cılara ve servise gittiğimde kimi kavrama dedi kimi megatronik dedi not hiç bir arıza ışığı yakmıyor kimi volant dedi arıza kodu:17252 P0868 yazıyor yardımcı olursanız sevinirim gerekirse İstanbul’a gelirim şimdiden teşekkürler
slm 1998 model 1.8 t düz motor otomatik vites P.R.D.N GEÇİŞLERDE SIKINTI YOK AMA 2 İLE 3 VİTES GEÇİŞDE Kİ VURUNTU OLYOR NORMAL UZUN YOLDA SIKINTI YOK
Passat 1998 1.8 otomatik çalışmıyor 2den 3-e geçerken matorun sesi artir ve otomatik çalışmıyor ve aracı söndürüyorum sonra çalışdırıyorum, düzeliyor. Bele sorunlar tekrar baw verir.. ne ede bilerim. Araç azerbaycandadi.
Merhaba Manur Bey aracınızdaki şanzımana hizmet veremiyoruz aracınızdaki şanzıman 4 ileri bir şanzıman . Aracınızın selenoid ve beyin tertibatına baktırınız.
1998 model otomatik Passat şanzımanı yeni yapıldı 4 vites ten 5’e geçecekken 3’e düşürüyor, şanzumanı yaptırmadan problem yoktu. Beyin arızası diyor usta ama öncesinde olmadığı için inanasım gelmiyor
Salam siz arizani bula bildiniz ? Bendede sizin gibi aracim ariza olur. Azerbaycanliyim.
2007 model passat B6 2.0 FSİ 150 beygir aracım var. 3-4 vites geçişlerinde vuruntu var. 4-5 te çok az.
Samsun da arızaya bakan ustamız selenoid kısmında herhangi bir arızanın olmadığını arızanın otomatik şanzıman beyninden kaynaklanabileceğini söyledi. 09G927750S
Beyin kodu bu. Elinizde bu beyinden bulunurmu. Fiyatı nedir. Yada aracımızla gelsek tamir maliyetli tahmini ne kadar olur. Cvp verirseniz sevinirim. Şimdiden teşekkürler
2007 model passat B6 2.0 FSİ 150 beygir aracım var. 3-4 vites geçişlerinde vuruntu var. 4-5 te çok az.
Samsun da arızaya bakan ustamız selenoid kısmında herhangi bir arızanın olmadığını arızanın otomatik şanzıman beyninden kaynaklanabileceğini söyledi. 09G927750S
Beyin kodu bu. Elinizde bu beyinden bulunurmu. Fiyatı nedir. Yada aracımızla gelsek tamir maliyetli tahmini ne kadar olur. Cvp verirseniz sevinirim. Şimdiden teşekkürler
2004 model 1.8t aracım var. Şanzıman bilirsiniz ki zf 5hp19. Aracım da diferansiyel sesi var. Tamir olur mu yoksa şanzuman ın yada diferansiyel kısmının değişmesi mi gerekiyor. Şimdiden teşekkürler
Merhaba , benim aracım 2016 model Passat B8 Variant 2.0 tdi 190 ps 212 bin km de .
Araç soğukken D konumunda kalkarken bazen sallayarak kalkıyor , öne gider gibi yapıp fren yapıyor gibi 3 -4 kere bu şekilde yaptıktan sonra normalleşiyor , bazen de biraz fazla gaz verip hafif hızlı kalkmak istediğimde bir anda güç patlaması yaşıyor patinaja düşüyor araba , esp devreye giriyor. Geri vitese aldığımda da gaz vermesem bile çok hızlı şekilde geri geri gidiyor , hafif hafif arkaya yanaşmam gereken zamanlar da hafif zorluyor .
Araç ısındığında ise durup kalktığımda hiç bir sorun yok yağ gibi gidiyor araç .
Merhaba 1999 model passat araçta 2.vitese ve 3 cü vitese geçerken silkeleme yapmakta sebebi ne olabilir.
İyi akşamlar ustam benim aracım 2000 model passat 1.8 t 245 binde vites geçişlerinde 1’den 2’ye geç geçiyor yokuşta kaydırıp geri viteste istop ediyor yada çok seri hareket ediyor ve vitese takınca titreme vede yavaşlarken titreme yapıyor yokuş çıkarkende araba çekişten düşüyor.bu konuda ne yapabiliriz nereye gidebiliriz…? Teşekkürler
Merhaba Aziz Bey aracınızdaki arıza beyin kaynaklı bir arıza gibi görünüyor ilk etapta beyin testi daha sonra şanzıman içi mekaniksel bir kontrol gerekmektedir. Dilerseniz İstanbul yada İzmir şubelerimize gelerek ücretsiz cihaz ve yol testi yapabiliriz.
Merhaba Sayın ustalarım, 2000 model 1.8 otomatik vites passat b5 kasa aracım 198.000 km dedir. Aracımda ilk çalıştırmadan sonra, yani ısınma başladıktan sonra sadece 1 ve 2. Vitesteyken, gaz vermeye başlayınca cızırtı şeklinde bir ses meydana gelmekte, aynı şekilde gazdan ayağımı çekince de aynı ses gelmektedir. Gaza bir miktar daha fazla basınca ses kesilmektedir. Sorunum ile ilgili bir fikriniz var mı acaba? Bu arada araç soğukken bu ses yoktur.
Merhaba Oktay Bey aracınızdaki arıza mekaniksel şanzıamn içinden gelen bir problem olabilir. bu tarz ses problemleriniz dinlemeden sizlere sağlıklı cevaplar veremeyiz. Dilerseniz İzmir yada İstanbul şubemize ücretsiz test için bekleriz.
2004 model Passat 1.8 t aracım 230bin km’de aracım motor soğukken ilk çalıştırmada d iken araç gitmiyo daha sonra istop edip çalıştırınca duzeliyo gün içinde başka hiç yapmıyor sadece sabah İlk çalıştırmada yapıyor neden olabilir tşk ederim
Aracım 2004 model.passat.1.9.dizel otomotik.aracım.300000binde.d ye alınca biraz gaz verdikten sonra küt diye yürümeye başlıyor.geri viteste gitmiyor
Merhaba iyi günler
Passat 2014 b8 1.6 TDI 120ps aracımda şu hata kodları var
P084100 P17BF00 P17BF00 P084100
02A20 02A96 02A97 02A21
10784 10902 10903 10785
merhaba 2000 model 1.8t passat b5aracım var km 345 binde araç sogukken 2ci vitesten 3cü vitese gecişte vuruntu yapıyor şanzıman ısınınca yapmıyor.şanzıman beyni söküldü selenoid valfinin 2 tanesi bayagı kalınnlaşmış yag ile kaplıydı selenoid valfleri benzınin içinde dakikalrca çalıştirdı içinden aliminyum talaş cıktı ayrıca şanzıman beynininde 2 kanalı neredeyse tıkalıydı yagınçaur gibi oluşundan şanzımana mobil atf 220 yag kondu 7 litre.ama sorun gene devam ediyor ayrıca araç sogukken rampa yukarı çıkarken zorlanıyor ve vites değişir gibi yapıyor yani bırakıp yeniden tutuyor.araç dururken geri vitese taktıgımda eski bedford kamyon gibi homur homur ses çıkarıyor şanzıman zf 5hp 19 diye biliyorum 5 ileri vites aracımın sıkıntısı nedir ve ne kadar masraf tutar yer nevşehir teşekkkürler
Merhaba, 2013 model 1.6 tdi dsg şanzıman passatta araç 4. viteste 1500-2000rpm de kalıyor 80 km/h hızı geçmiyor 5. vitese atmıyor. Vitesi manuel olarak 5 6 7 ye atabiliyorum ama çekişte düşme var gazı köklememe rağmen çok düşük çekiş oluyor. Vitesi düşürüp devri yükseltip hızlanmaya çalışıyorum ama hala çok düşük çekiş gücü veriyor. Sebebi ne olabilir acil yardımcı olursanız sevinirim.
Merhaba Fırat Bey aracınızdaki arıza şanzıman içi kaynaklı bir arıza olarak görünmektedir. İlk etapta mekatronik testi ardından şanzıman test edilmesi gerekiyor. Dilerseniz ücretsiz test için İstanbul yada İzmir şubemize bekleriz.
Passat B6 2009 model tiptronic şanzıman aracımın vites geçişlerinde p r n d s arası geçişlerdi hiçbir problem yok sadece vitesi R den N alınca tık diye bir ses geliyor ve bunu sadece R de yapıyor D de vs sorun yok sizce nedendir şanzıman yeni değiştir 0 Almanyadan şanzıman getirtilip takıldı sadece bu sorun var.
Bu şanzımanların doğası mı böyle bilmiyorum belki sorun bile değildir ama
Merhaba Arvintery Bey aracınızda gözlemlemiş olduğunuz mevcut arızayı yerinde tespit etmek isteriz , bu tarz arızalar kimi zaman şanzıman içi yada beyin kaynaklı olabiliyor. Dilerseniz İstanbul yada İzmir şubemize ücretsiz test için bekleriz.
Merhabalar 1998 Model 1.8 düz Passatım Var Arabam Biraz Yatıda Kaldı Aküyü Takviye Ettik Çalıştırdık Şanzımanda Hiçbir Problemim Yoktu Aküyü Değiştikk Omdan Sonra Vitesi Hangi Konuma Alırsam Alayım N Deymiş Gibi Oluyo Sadece 1 De Kalkış Yapıyo Aküyü Söktük Bekledik Sabah Taktım Düzeldi Yalnız Arıza Kodunda Şu Yazıyor 01192 Konvertör Köpürlemesi İçin Kavrama Yazıyo Şuan Hiçbir Sorun Yok Ustalara Götürdüm Şanzımana Giden Kablolar Olabilir Dedi Sensör Olabilir Dedi Türübün Olabilir Dedi Sizce Neden Olabilir
İrfan Bey, aracınızın öncelikle şanzıman vites konum şalterini değiştirmenizi tavsiye ederiz.
Hayırlı akşamlar diliyorum
Aracım 2010 1.4 Passat tsi yakıt olarak benzinli
Otomatik Aracım kendini birden boşa atıyor bu konuda sizden yardımlarınızı ve tecrübelerinizi istiyorum
Merhaba Hasan Bey aracınızdaki arıza için yerinde tespit etmek isteriz. Dilerseniz ücretsiz tespit için İstanbul yada İzmir şubelerimize bekleriz. Şayet bu lokasyonlara uzaksanız bizimle arıza kodu paylaşırsanız size yardımcı olabiliriz. irtibat numaralarımız 0530 567 89 91
Merhaba, 1998 model 1.9 TDI Passat otomatik vites aracımın şanzıman tamirini yaptırdım ancak tamir işlemi bittikten sonra 00532 kodlu besleme gerilimi diye arıza gösteriyor. Bu durumda aracımın hangi parçası ile işlem yaptırmam gerekiyor. Teşekkürler
Merhaba Ahmet Bey aracınızın genel elektrik tesisatını kontrol ettirmeniz gerekmektedir. Aracın şanzıman ve motor kısmına giden tesisatınızda bir iletişim hatası olabilir uzman bir elektrik ustasına baktırmanızı tavsiye ederiz.
Merhabalar aracım pasar 1.8t 98 model
Aracımdaki problem şanzımanın kendini korumaya alması motor ısındıktan sonra stop edip tekrar çalıştırdığımda şanzıman normale dönmekte fakat bu sorunun çözümü nedir?
Merhaba, aracınızda mekanik bir problem var gibi görünüyor. Şanzıman revize edilmeli.
Merhaba, 2004 model Passat 1,9 TDI Comfortline aracım var.
Km 280.000
Herhangi bir arıza kodu yok.
Yokuşta aracım geri viteste gaz yemiyor. Düz bir yolda geri viteste çok iyi gidiyor sorunsuz şekilde ancak rampada geri viteste gitmiyor araba, sanş eseri fark ettim bu sorunu 🙂
“Yukarıda ki açıklamalarınıza göre selenoid valfler ya da aşınmış şanzuman beyninde mi kaynaklanıyordur.” Yoksa bunun dışında farklı bir problem olabilir mi?
1- Eğer sizin belirttiğiniz unsurlara göre arızalar var ise ortalama maliyeti ne olur?
2- Bu şekilde kullanıma devam etmemizde bir sakınca olur mu?
Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim.
Merhaba Aykut Bey aracınızdaki arıza selonoid kaynaklı bir arıza olabilir. İlk etapta kontrol ettirmeniz kısım selenoid daha sonra arızaya göre şanzıman içi mekaniksel bir kontrol gerekiyor. Maliyet konusunda ise arızanın tam tespitinden sonra verilirse sizin için daha sağlıklı olacaktır. Dilerseniz ücretsiz yol ve cihaz testi için İstanbul, İzmir yada Ankara servis noktalarımıza bekleriz.
Cevabınız için teşekkür ederim. 🙂
Selamlar, aracım 2008 Vw Passat 2.0 tdi Dsg 6 ileri. Ara sıra araç ilk kalkışta kısa bir süre sonra boşa çıkıyor. Sanki 1. Vitesteymiş gibi düşük devirde aracı sağa çekecek şekilde hareket ediyor. Göstergedeki ki sadece P R N D S işaretleri yanıp sönüyor. Herhangi bir arıza lambası yanmıyor. Stop edip tekrar çalıştırınca düzeliyor. Mekatronik sorunu olabilir mi? Sizde onarımı mümkün mü? Teşekkürler
Tamer bey, sorun mekatronik problemi gibidir. Genellikle kart değişimi ile bu arıza ortadan kalkmaktadır.
Merhaba 90 model 1.8 cl otomatik bir passat almayı düşünüyorum, fakat sanziman yeni olmasına rağmen d ye gelmiyormuş selenin valf açıyormuş maliyeti tahmini olarak ne kadara mal olur
Anıl Bey, Pandemi nedeni ile aracınıza bakmadığımız için ne kadar bi ücreti çıkacağını tam olarak kestiremiyoruz.Sadece sorununuz selenoid vaifinde mi kaynaklı, hata kodlarına baktırdınız mı?
Hayırlı günler efendim. Aracım Passat b6 DSG şanzıman küçük bir ricam olacak sizden. Vites değişimlerinde özellikle 1-2-3. Vites değişimlerinde inerkende çıkarkende hafif bir sarsıntıyla beraber birazcıkta gurultu geliyor. Bu neyden dolayı oluyor yazarsanız çok memnun olacağım
Merhaba Servet Bey, söylediğiniz arıza kavrama arızası olarak görülmekte. İstanbul ,İzmir veya Ankara şubelerimizden birine giderek ücretsiz arıza tespit yaptırarak fiyatlandırmayı da netleştirmiş olursunuz. Teşekkürler.
Dsg şanzimanda vuruntu var. Araç 2004 model 1.9 dizel exculuse. Adres fiyat bilgisi alabilir miyim.
İhsan Bey Merhaba,
İstanbul adresimiz;
Cumhuriyet, Naz Sk. No:12/4, 34876 Kartal/İstanbul
Ankara adresimiz;
Bahçekapı, Bahçekapı mah. 2480 sokak, Şaşmaz Blv No:06/05, 06105 Etimesgut/Ankara
İzmir adresimiz;
Bayraklı, Anadolu Cd. No:45/2, 35540 Bayraklı/İzmir
Teşekkürler.
2005 1.9 passat 1 yılda 3 sefer şanzuman arızası verdi şimdi yine korkuyorum arıza verecek diye manüel yapma imkanı var mı var ise tahmini fiyat ne çıkar bilgi verir iseniz sevinirim saygılar
Abdullah bey, maalesef Atco’da bu tip modifikasyon işlere girmiyoruz.
Hayırlı akşamlar
2003 model 1.9 TDI otomatik passat var araç normal kalkınca 3 cü viteste geldiği zaman araç tekleme yapıyor vuruntu oluyor bu şekilde başına gelen oldumu arkadaşlar şanzımandan dediler bu konu hakkında yardımcı olursanız sevinirim
Merhaba, araca cihaz bağlatıp arıza kodlarına baktırmanızı öneririz. Şanzıman içinde ya da beyninde bir sorun olabilir.
merhabalar, 2015 passat variant dizel aracımda genellikle haftada bir kere seyir halindeyken, sarı ikaz ile şanzıman hatası şeklinde uyarı verip birkaç saniyede sönüyor. herhangi bir vurma ya da sarsıntı olmuyor. “P279700 Şanzıman yağı ilave hidrolik pompası, uyumsuz sinyal ” şeklinde hata kodu verdi. teşekkürler.