Volkswagen Jetta otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Volkswagen Jetta araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Volkswagen Jetta otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa, bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Volkswagen Jetta otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.
Volkswagen Jetta Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Levent, İstanbul Ferhatpaşa , Ankara, Bursa ve İzmir‘deki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.
Volkswagen Jetta araçlarda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz otomatik şanzıman tipleri:
- VW Jetta >> 01M Otomatik Şanzıman Tamiri
- VW Jetta >> 09G (Aisin TF-60SN) Otomatik Şanzıman Tamiri
- VW Jetta >> DSG Otomatik Şanzıman Tamiri (6 ileri vites 02E)
- VW Jetta >> DSG Otomatik Şanzıman Tamiri (7 ileri vites 0AM)
VW Jetta Otomatik Şanzıman Arızaları
2011 yılına kadar Volkswagen Jetta araçlarında tam otomatik şanzıman olarak 09G, yada üreticisi Aisin’deki adı ile TF-60 şanzımanı tercih etmiştir. DSG’den farklı olduğu anlaşılması amacıyla, bu araçlar piyasaya Tiptronic olarak lanse edilmiştir.
Aisin TF60 şanzıman, yumuşak vites geçişlerine sahiptir. Bununla birlikte zaman içerisinde, diğer Aisin şanzımanlar gibi, özellikle valf gövdesi kısmından (hidrolik ünite) arıza vermeye başlarlar.
Jetta Otomatik Şanzıman Vuruntu Sorunu
VW Jetta 09G şanzımanların en çok karşılaşılan sorunları, özellikle ısınınca vites geçişlerinde vuruntu – sanki arkadan başka bir araç çarpmış gibi (özellikle 3-4 geçişi), park (P) konumundan drive (D) konumuna alınca sarsıntı, devir yükselmesine rağmen aracın hızlanmaması ve şanzımanın vites değiştirememesi ve şanzımanın kendiliğinden vitesi yükseltme ve düşürme gibi problemlerdir.
Bu problemlerin büyük çoğunluğu şanzıman beyni ve selenoidlerden kaynaklanır. Eğer probleme zamanında müdahale edilmez ise, şanzımanın mekanik kısmında da hasarlar başlar.
Piyasada genel kanı, selenoid burçları değişimi ile şanzımandaki birçok problemin giderileceğidir. Oysa ki, eğer valf gövdenizde aşınma varsa, selenoid tamiri boşuna para harcamak olacaktır. Doğru yöntem, hem valf gövdesinin, hem de selenoidlerin birlikte revizyon yapılması olacaktır.
Aisin TF60 şanzıman beyni ve selenoid tamiri hakkında detaylı bilgilere sanzimanbeyni.com sayfamızdan ulaşabilirsiniz.
VW Jetta DSG Arızaları ve Tamiri
Aşağıda Volkswagen Jetta araçlarda karşılaşılan 7 ileri DSG şanzıman sorunlarını sizler için özetlemeye çalıştık.
1. Jetta P189C P17BF Mekatronik Arızası:
Vites geçişlerinde sarsıntı, ve ses ile başlayan, aracınızı bu şekilde kullanmaya devam ederseniz, aracın hareket etmemesine kadar devam edecek olan bir arıza türüdür. Mekatronik pompa arızası olarak ta bilinir. Genellikle şu arıza kodlarının oluşmasına neden olur.
- P189C Yetersiz basınç oluşumu nedeni ile fonksiyon kısıtlaması
- P17BF Pompa koruması maksimum sınıra ulaştı
- P0562 Sistem voltaj düşük
- P1604 Kontrol ünite arızası
Mekatronik pompa arızasını mekatronik kart arızasından ayırt etmek, tamir maliyetini önemli ölçüde düşürecektir. Bu konuda garantili mekatronik tamiri için uzman ekibimiz hizmetinize hazırdır.
2. Jetta Mekatronik Kart Arızası:
Jetta şanzıman kartı arızaları daha çok marşa bastığınız zaman ekranda vites pozisyonlarının karışması ile kendisini belirli eder. Eğer ekranınızda PRND ışıkları yanıp sönüyor ise, büyük ihtimalle mekatronik kartı arızası yaşıyorsunuz demektir. Bazen R’ye aldığınızda ekranda aracınız P konumunda gözükür, bazen D’ye aldığınızda ekranda aracınız N veya R konumunda gözükebilir.
Ayrıca vites konumuna alındığında ekranda anahtar işareti çıkıyor ise muhtemel kart arızası yaşıyorsunuz demektir. Nadir durumlarda kartların içerisindeki yollar bozularak selenoid arızaları gibi arızaların DTC olarak araç bilgisayarında oluşturulduğu da uzman ekibimiz tarafından saptanmıştır. Volkswagen Jetta araçkarda bazen mekatronik kartı tamiri yapılırken, çoğu zaman mekatronik kart değişimi yapılmaktadır.
3. Jetta DSG Kavrama Arızası:
Jetta kavrama sorunu kendisini özellikle yokuşlarda araca gaz verilirken hızlanmama, çekişte zayıflık yada ilk hareket sırasında duran aracı yerinden güçlükle kaldırma şeklinde belli edebilir.
Eğer sorunlarınız artarak devam ediyorsa, muhtemelen kavrama balatalarınız incelmiştir ki bu da ani kavrama problemlerine yol açar ve siz bunu araç içerisinde vuruntu ve titreme olarak algılarsınız.
Volkswagen marka araçlar bazen kavrama arızası yaşadıklarında P1741 arıza kodunu paylaşabilirler. Jetta kavrama değişimi fiyatımızı öğrenmek ve İstanbul, Ankara ve İzmir’deki servis noktalarımızda kavrama problemlerinize garantili servis hizmeti almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
4. DSG Şanzımanda Vuruntu:
Eğer Jetta DSG şanzımanınızda vites geçişlerinde vuruntu hissediyorsanız, mekatronik ünitenizde problem başlamış demektir. Aracın bu şekilde kullanılması problemin büyümesine neden olacaktır. Sorun bir tek selenoidden olabileceği gibi mekatronik ünitenin diğer parçalarından da olabilir. DSG Vuruntu sorunu ve mekatronik arızaları için uzman ekibimiz ile irtibata geçebilirsiniz.
5. Motor ile Şanzıman Arasından Şakırdama Sesi
DSG şanzıman kullanılan araçlarda 100.000 kilometreden sonra karşılaşılabilen bir durumdur. Genellikle Jetta DSG volant sorunudur. Bu arıza sıklıkla DSG kavrama arızası ile karıştırılmaktadır. Volant ilk kalkışta ve araç viteste iken yoğun, aşırı bir çatırdama sesi yapmaktadır.
Jetta Mekatronik Tamiri
Firmamızda DSG mekatronik tamir ve revizyon işlemleri garantili olarak yapılmaktadır. Genellikle mekatronik kart değiştirmediğimiz için mekatronik kart fiyatı toplam maliyetten düşülmekte, böylece yeni mekatronik fiyatına göre müşterilerimizin cebi kollanmaktadır.
Sadece Jetta DSG mekatronik tamiri için değil her türlü DSG mekatronik beyni tamiri için, Türkiye’nin en modern tesisi olan firmamız ile irtibata geçebilirsiniz. İstanbul, Ankara ve İzmir’de kendi yerlerimizde, Anadolu’da ise anlaşmalı servislerimizde bu hizmetlerimizden faydalanabilirsiniz.
Jetta DSG Şanzıman Tamiri
Jetta DSG şanzıman arızası yaşıyorsanız üzülmeyin. Türkiye’nin en büyük şanzıman revizyon merkezi olan firmamızda Jetta DSG şanzıman tamiri garantili olarak gerçekleştirilmektedir. Güncel DSG tamiri fiyatı, Jetta kavrama fiyatı, DSG mekatronik fiyatı, DSG mekatronik kart fiyatı için servis danışmanlarımız 0 216 365 95 00 nolu telefondan sizlere destek sağlamaya her zaman hazırdır.
VW Jetta Şanzıman Tamiri
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Volkswagen Jetta otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
Volkswagen Jetta araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Volkswagen Jetta şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.
Jetta Otomatik Şanzıman Tamiri Fiyatı
Jetta otomatik şanzıman fiyatları döviz ile ithal edilen parçalardan dolayı sürekli değişmektedir.
VW Jetta Otomatik Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
VW Jetta Kavrama, Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Volkswagen Jetta Şanzıman Yağı Değişimi
Volkswagen Jetta şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Volkswagen Jetta otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Volkswagen Jetta şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Volkswagen Jetta şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Ustaya Sor – Volkswagen Jetta Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
- Aracınızın model yılı
- Aracınızın motor hacmi
- Aracınızın yakıt tipi
- Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ferhatpaşa, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü yaptırabilirsiniz.TÜM SERVİSLERİMİZ RANDEVULU ÇALIŞMAKTADIR , LÜTFEN RANDEVU TALEP EDİNİZ.
Eğer Volkswagen Jetta aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
Jetta 2015 şanzumanda yağ kaçağı var araç 120000 de senebi ne olabilir Ve ne yapmalıyım?
İyi günler kolay gelsin
2012 model 1.6 tdı vw jetta hıglin marka aracım var 129 bin km de
Aracım da son zamanlar da 40-50 km hızla giderken 7 vitese çıkıyor araç boğuluyor 2 yıldır bu aracı kullanıyorum son 3 haftadır araç da bu şekilde bi sorun var bulunduğum ildeki ustalara sordum ama usta bu modellerin bu şekilde olduğunu söyledi araç durduğun da kalkarken sonradan kavrıyor veya yokuş kalkışlarında sonradan kalkıyor bu konuda yardımcı olabilir misiniz
Jetta 2015 şanzumanda yağ kaçağı var araç 120000 de senebi ne olabilir Ve ne yapmalıyım?
Jetta 2008 model 1.4 140 bg, 152.000 km. Aracım hıs sabitleyicide veya normal kullanımda hızlanma esnasında vuruntu meydana geliyor… Sorun nereden kaynaklanıyor olabilir…
Merhaba bende 2009 model jetta var dsg degil. 4.5.6 vitesler calismiyor hemen iptal ediyor vitesler bunun sebebini ögrene bilirmiyim cogu kisi şanzıman diyor ama şanzımanımda sorun yok diyer vitesler sorunsuz isliyor ve ses yapmiyor arabam vites beyninde sorun olma ihtimali diye dusunuyorum iyi gunler
Merhaba 2007 model wv jetta 1.6 benzin&lpg
Bir sorum olacaktı;
Aracımda 2. Viteste sıçrama 3. Viteste devirsizlik göstermektedir. 1800-2000 devirde titreme yapıp direkt 4. Vitese atmaktadır. S konumda yüksek devir olduğu için bu sorunu çok yapmamaktadır. Ustalarımız bu sorun hakkında ne gibi bir arıza görülmektedir.
Merhabalar aracım 2010 model jetta 1.6 benzinli/tüplü dsg 7 ileri otomatik vitestir. Aracımın özellikle dur kalklı trafiklerde vites düşürürken 3 ten 2 ye, 2 den 1 e gibi vurma problemi yapıyor. 2,3 farklı şanzımancı ile görüştüm hepsi ayrı birşey söyledi (dsg pompa, mekatronik, valf) kafam çok karıştı hepsinin ortak noktası bilgisayara bağlayınca herhangi bir arıza vermemiş olması. Sizce sorun ne olabilir, şimdiden teşekkür ederim.
İbrahim bey, mekatronik pompa arızaları önce ufak vurmalar ile kendini belli eder ve arıza kodu atmaz. Sonra bir sabah aracı hareket ettiremezsiniz. Dilerseniz İstanbul, İzmir veya Ankara servislerimizden birisine uğrayın, sorunu birlikte inceleyelim. Uygun maliyetli çözümlerimiz bulunmaktadır.
2008 model jetta benzinli otomatik vites birkac ustaya sordum janzıman beyni dedi yardımcı olurmusunuz
Mustafa Bey Merhaba, size yardımcı olabilmem için bana arızanızdan bahsedebilir ve şikayetiniz nedir söyleyebilir misiniz? Başka bir çözümde eğer İstanbul, Ankara veya İzmir bayilerimize yakınsanız gelip ücretsiz arıza tespitimizden faydalanabilirsiniz. Teşekkürler.
Ustam araç 2010 vw jetta 1.6 comfortline lpg.benzin.7 ileri dsg şanzmn. bilgisayara baglatmadım arıza kodum yok. Aracta vites gecişlerinde vuruntu oluyor bu -2-3 viteslerde genelikle. Birde 3 den 2 e düştügünde yavaşladıgımda şıkır şıkır zinzir sürtmesi sesi gibi sesler geliyor nedeni nedir acaba nasıl bi yol izlemeliyim.
İyi günler aracım 2014 model 1.4. Tsi jetta
Benzin+tup Aracımda özallikle rampalarda 1.vitesten 2. Vitese geçista araçta tekleme ve tak tak tak diye bir ses geliyor bazende ilk kalkışlarda bu durumu tekrarlıyor aracımın nesi var birde kaç paraya bu sorun giderilir
Hüseyin Bey, aracınızda muhtemel bir kavrama arızası mevcut. Kavrama fiyatları kur ile birlikte değişmektedir, ortalama 5 ile 6 bin TL aralığında bir masraf çıkartabilir.
İyi günler aracım jetta 2009 midline dsg şanzıman benzinlpg . Vites gecişlerinde vuruntu var. Şanzıman vites geçişi yapmıyor 2. Ve 3. Viteste sabit kalıyor ekranda ki vites göstergelerinin etrafı kırmızı kutucuk gibi olup öyle kalıyor. Arıza kodu 00258 serenoid valfi 1’de kesinti var diye çıkıyor. Şimdiden teşekkürler
Merhaba, aracınızda mekatronik arızası var gibi gözükmektedir.
Merhaba jetta 2010 7 ileri DSG Yarı Otomatik Dizel . Şu sıralar hava soğuk olduğu zaman sabah ilk çalıştırmalarda ana ekranda vites sayılarını gösteren yerde bazen vites 2 de mesela bu sıkıntı olduğu zaman 2 yazısı yanıp sönmeye başlıyor. Kavramaylaalakalıbir sıkıtı olduğunu düşünüyorum.
Merhaba Mert Bey, aracınıza net bir teşhis koyabilmek için cihaz bağlatıp arıza kodlarına baktırmanızı öneririz. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
2012 model 1.6, dizel Jetta otomatik arabam var. Yolda giderken ekranda sürüş modunu gösteren D işareti yanıp sönmeye başladı ve sonrasında vites kendisini D7’de gösterdi, kontak kapatıp açınca düzeldi. Yardımcı olursanız sevinirim.
Merhaba, vites konum seçicisiyle alakalı bir problem yaşamış olabilirsiniz. Herhangi bir servise uğrayıp cihaz bağlatıp arıza kodlarına baktırmanız gerekiyor.
merhaba , 2015 VW jetta TSİ DSG şanzıman aracımda ara ara ilk çalıştığında D ye aldığımda vites algılamıyor .Sonra N yapıp tekrar D ye aldığımda düzeliyor.Çok nadir yapıyoru ama sık yapmaya başladı ( ilk çalıştırmada ve ilk kalkışta oluyor ) aracım 85.000 km . de.
iyi çalışmalar…
Merhaba, araca cihaz bağlayıp arıza kodlarına baktırmanız gerekiyor. Beyin ya da kavramada sorun olabilir.
Son Yazılar
Son Yorumlar
Arşivler
Kategoriler
Meta
Haberler