BMW 3.30i aracınızda otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites BMW 3.30i araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. BMW 3.30i otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. BMW 3.30 serisi araçlarında GM şanzıman ve ZF şanzıman kullanmaktadır. BMW 3.30i otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.
BMW 3.30i Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.
BMW 3.30i grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre otomatik şanzıman tipleri:
Bmw 3.30i E46 ZF5HP19 Otomatik Şanzıman Tamiri
Bmw 3.30i E46 GM5L40E Otomatik Şanzıman Tamiri
Bmw 3.30i E90 ZF6HP19 Otomatik Şanzıman Tamiri
Bmw 3.30i E90 ZF6HP21 Otomatik Şanzıman Tamiri
Bmw 3.30i E91 ZF6HP19 Otomatik Şanzıman Tamiri
Bmw 3.30i E91 ZF6HP21 Otomatik Şanzıman Tamiri
Bmw 3.30i E92 ZF6HP21 Otomatik Şanzıman Tamiri
Bmw 3.30i E93 ZF6HP21 Otomatik Şanzıman Tamiri
BMW E46 Otomatik Şanzıman Arızaları
BMW E46 şanzıman arızaları, araçlarda kullanılan ZF şanzıman ve GM şanzıman üzerinden iki farklı grupta incelenebilir.
BMW E46 Şanzıman Arıza Lambası Yanması: Her iki şanzıman türünde de sıklıkla karşılaşılabilecek bir arıza türüdür. Tecrübelerimiz çoğu zaman lamba yanma sebebinin devir sensörü arızası olduğunu göstermektedir. Bununla birlikte eğer arıza lambanız yanıyorsa, en yakın arıza tespit cihazından alacağınız arıza kodları size yardımcı olmamızı kolaylaştıracaktır.
BMW E46 Otomatik Şanzıman Beyni arızası: 5HP19 ZF şanzıman kullanan araçlarda, şanzıman beyni kanallarının aşınması sonucu otomatik vites geçişlerinde vuruntu yaşanmaktadır. Geri viteste vuruntu ve sarsıntı, geri viteste aracın gaz yememesi, D’ye alınca vuruntu, rampada aracın çekişten düşmesi, vites geçişlerinde vuruntu ve boşa düşmesi gibi sorunlar kilometresi yüksek 3.30i araçlarda sıklıkla karşılaşılan problemlerdir. GM şanzıman genellikle tork konvertör selenoidleri bozulurken, ZF 5HP19 şanzımanlarda EPC selenoid hatası şanzımanda vuruntuya neden olmaktadır.
Bmw E46 Şanzıman Türbünü: 15 yaşın üzerinde olan E46 kasalarında kullanılan tork konvertörleri zaman içerisinde aşınmayla birlikte bozulurlar. Özellikle ilk kalkışlarda kendini belli eden tork konvertör arızaları firmamızda garantili olarak çözüme kavuşturulmaktadır.
BMW E90 Şanzıman Sorunları
BMW E90 tork konvertörü arızası: 6HP serisi ZF şanzıman kullanan BMW E90 3.30i araçlarda sıklıkla karşılan tork konvertör arızası, aracınız sabit bir hızda giderken, devir saatinde göreceğiniz oynamalardır. Eğer 100 km ve üzeri bir hızda ayağınız gaz pedalında sabit konumda giderken devir saatiniz 1500 ile 2000 devir arasında oynuyorsa, tork konvertörünüz arızalıdır.
Tork konvertör arızasının başka bir belirtisi, aracınız düz bir yolda giderken zaman zaman size kasis üzerinden geçiyor hissi vermesidir. Bunun nedeni kaçıran şanzıman türbünü balatalarıdır.
Bir başka Bmw E90 ZF şanzıman arızası alt devirlerde sarsıntıdır. Özellikle 1000-2000 devir arasında aracınızda sarsıntı hissediyorsanız muhtemel bir şanzıman türbünü arızası bulunmaktadır.
Gizli balata (captive-clutch) sistemine sahip 6HP serisi tork konvertörleri, eğer firmamızda olduğu gibi, ön yükleme test cihazı yardımı ile revize edilmezse, kısa süre sonra tekrar problem yaşamanız muhtemeldir.
BMW E90 Şanzıman Yağı Değişimi: BMW 3.30i 6 ileri vites araçlarda otomatik şanzıman beyni yağ kirlenmesine karşı oldukça hassastır. Yağın içerisindeki kirler ve tozlar, dur kalk sonucu ısınan yağın balataları soğutamaması sonucu zaman içerisinde artış gösterirler. Bundan dolayı Atco Mühendislik E90 Bmw araçlarda olarak periyodik aralıklarla otomatik şanzıman yağı değişimini önermekteyiz.
Bmw 3.30i Şanzıman Tamiri
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün BMW 3.30i otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
Bmw 3.30i Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi
Bmw 3.30i şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Bmw 3.30i otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Bmw 3.30i şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Bmw 3.30i şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Bmw 3.30i Otomatik Şanzıman Tamiri Fiyatları
Bmw 3.30i otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Bmw 3.30i şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.
BMW 3.30i Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
BMW 3.30i Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Ustaya Sor – Bmw E90 ve F30 Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
Aracınızın model yılı
Aracınızın motor hacmi
Aracınızın yakıt tipi
Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ferhatpaşa, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü yaptırabilirsiniz.TÜM SERVİSLERİMİZ RANDEVULU ÇALIŞMAKTADIR , LÜTFEN RANDEVU TALEP EDİNİZ.
Eğer E90 ve F30 aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
9 thoughts on “Bmw 3.30i Otomatik Şanzıman Tamiri”
Merhaba iyi çalışmalar,
2001 model (298000 km’de) BMW E46 330İ Otomatik ZF-5HP19 şanzımanlı aracım var. Şanzıman-vitesle alakalı herhangi bir sıkıntım yoktu. Ancak şu an geri vitese aldığımda (kadranda R ye geçmesine rağmen) araç geriye doğru gitmiyor.(Not: ileri viteslerde bir sıkıntısı yok.) Sorunu nedir acaba? Eskişehirdeyim.Nasıl yardımcı olursunuz. Maliyeti ne olur…
Serdar Bey, geri vites tasınızda mekanik bir problem var gibi gözüküyor. Bu şanzımanların revizyonları 5 ile 10 bin TL arasında tutmaktadır, çıkacak olan arızalara bağlı olarak. Size Eskişehir’de söküm işlemleri için yardımcı olabiliriz. Dilerseniz aracı İstanbul’a getirebilirseniz, burada kendi tesisimizde kendi kontrolümüzde de bu işlemi yapabiliriz.
330i 2006 model e90 kasa dort kapi otomatik sanziman 3te kalip korumaya aliyor kendini ses mes yok sikinti bu neden ve ortalama kaca mal olur ben kktc deyim burda usta lar buyuk sinti tamir yok gibi hemen at baska sanjiman takalim mantigi var burda bende istemiyorum bunu
2001 330ci model Bmv aracımda şanzıman yağının syir halinde komple boşaldığından dolayı aracım şanzıman arızası lambası yandı bu durumda şanzımanda ne gibi hasar meydana gelmiştir durum ile ilgili ne yapılabilir
Levent Bey, aracınızın içerisinde ki şanzımanın tamamen tüm yağları boşalttığına emin misiniz bu halde ortalama ne kadar mesafe gittiniz? Şanzımanınızın içerisinde ki dişli grubunu ,balataları , valfbody içerisinde ki selenoidleri bozmuş ve pistonları aşındırmış, tork içerisinde ki balataları yakmış olma ihtimali mevcut en kısa zamanda aracınızı çekici ile Atco İstanbul, Atco Ankara yada Atco İzmir şubelerimizden birisini ziyaret edebilirsiniz.
E46 330xi aracimda otomatik GM sanziman bulunmakta ve kalkis arac soguk halde iken. 2 den 3 gecerken vuruntu yapiyor hata lambasi yaniyor ve arac vites atmiyor. Bazen hizli bir sekilde hiza gecince ve birden durmak icin frene basildigindan ayni vurunutuyu yapiyor fakat hata lambasi veya sanziman gecislerinden herhangi bir sorun olmuyor.
Yag degisimi yapildi. 3-5 gün aracda herhangi bir hata yoktu ve yeniden basladi.
Yurtdisindan gelecegim icin asagi yukari olabilecek sorunlar ve fiyatlarini belirtebilirseniz sevinirim.
Burak Bey, Muhtemelen sebepleriniz şanzıman beyninizde ki selenoidlerin gerekli olan açma kapama yapmamasından, pistonun sıkışmasından yada şanzımanınızın içerisinde ki balata boşluklarının tutarsızlığından yapabilir. Dilerseniz Türkiye’ ye geldiğinizde Atco İstanbul, Atco Ankara yada Atco İzmir şubelerimizden birisini ziyaret ederek aracınıza ücretsiz bir şekilde ekspertiz uygulaması ve hata kodu öğrenme işlemlerimizden faydalanabilirsiniz
Merhaba iyi çalışmalar,
2001 model (298000 km’de) BMW E46 330İ Otomatik ZF-5HP19 şanzımanlı aracım var. Şanzıman-vitesle alakalı herhangi bir sıkıntım yoktu. Ancak şu an geri vitese aldığımda (kadranda R ye geçmesine rağmen) araç geriye doğru gitmiyor.(Not: ileri viteslerde bir sıkıntısı yok.) Sorunu nedir acaba? Eskişehirdeyim.Nasıl yardımcı olursunuz. Maliyeti ne olur…
Serdar Bey, geri vites tasınızda mekanik bir problem var gibi gözüküyor. Bu şanzımanların revizyonları 5 ile 10 bin TL arasında tutmaktadır, çıkacak olan arızalara bağlı olarak. Size Eskişehir’de söküm işlemleri için yardımcı olabiliriz. Dilerseniz aracı İstanbul’a getirebilirseniz, burada kendi tesisimizde kendi kontrolümüzde de bu işlemi yapabiliriz.
Eskişehir de kime söküm yaptırıyorsunuz acaba veya bu şekilde İstanbul’a gelmem daha sıkıntı yaratır mı…
Serdar Bey, 0552 286 15 98 nolu telefondan bölge müdürümüz Serkan beye ulaşabilirseniz kendisi size yardımcı olacaktır.
330i 2006 model e90 kasa dort kapi otomatik sanziman 3te kalip korumaya aliyor kendini ses mes yok sikinti bu neden ve ortalama kaca mal olur ben kktc deyim burda usta lar buyuk sinti tamir yok gibi hemen at baska sanjiman takalim mantigi var burda bende istemiyorum bunu
2001 330ci model Bmv aracımda şanzıman yağının syir halinde komple boşaldığından dolayı aracım şanzıman arızası lambası yandı bu durumda şanzımanda ne gibi hasar meydana gelmiştir durum ile ilgili ne yapılabilir
Levent Bey, aracınızın içerisinde ki şanzımanın tamamen tüm yağları boşalttığına emin misiniz bu halde ortalama ne kadar mesafe gittiniz? Şanzımanınızın içerisinde ki dişli grubunu ,balataları , valfbody içerisinde ki selenoidleri bozmuş ve pistonları aşındırmış, tork içerisinde ki balataları yakmış olma ihtimali mevcut en kısa zamanda aracınızı çekici ile Atco İstanbul, Atco Ankara yada Atco İzmir şubelerimizden birisini ziyaret edebilirsiniz.
Merhaba,
E46 330xi aracimda otomatik GM sanziman bulunmakta ve kalkis arac soguk halde iken. 2 den 3 gecerken vuruntu yapiyor hata lambasi yaniyor ve arac vites atmiyor. Bazen hizli bir sekilde hiza gecince ve birden durmak icin frene basildigindan ayni vurunutuyu yapiyor fakat hata lambasi veya sanziman gecislerinden herhangi bir sorun olmuyor.
Yag degisimi yapildi. 3-5 gün aracda herhangi bir hata yoktu ve yeniden basladi.
Yurtdisindan gelecegim icin asagi yukari olabilecek sorunlar ve fiyatlarini belirtebilirseniz sevinirim.
Burak Bey, Muhtemelen sebepleriniz şanzıman beyninizde ki selenoidlerin gerekli olan açma kapama yapmamasından, pistonun sıkışmasından yada şanzımanınızın içerisinde ki balata boşluklarının tutarsızlığından yapabilir. Dilerseniz Türkiye’ ye geldiğinizde Atco İstanbul, Atco Ankara yada Atco İzmir şubelerimizden birisini ziyaret ederek aracınıza ücretsiz bir şekilde ekspertiz uygulaması ve hata kodu öğrenme işlemlerimizden faydalanabilirsiniz
Son Yazılar
Son Yorumlar
Arşivler
Kategoriler
Meta
Haberler