Peugeot 406 otomatik şanzıman problemi yaşıyorsanız, doğru yerdesiniz. Peugeot 406 otomatik vites problemlerine garantili çözüm üretmekteyiz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman tamir merkezi olan firmamızda Peugeot marka araçların her çeşit otomatik şanzıman arıza tespit, bakım, tamir, yedek parça ve satış hizmetini üstün kalite anlayışımız ve alanında uzman teknik ekibimizle sizlere sunmaktayız.
Peugeot 406 Otomatik Şanzıman Arızaları
Peugeot 406 Otomatik Şanzıman Selenoid Valf Problemi:
Peugeot 406 aracınızda aşağıda belirtilen sorunlardan bir ya da birkaç tanesini yaşıyorsanız, muhtemelen Peugeot 406 otomatik şanzımanınızda PWM selenoid problemi yaşamaktasınız:
- Aracı ilk çalıştırmaya başladığınızdan yaklaşık 1 dakika sonra araçta “küt” diye çok sert bir vuruntu oluyorsa – arkadan araba çarpmış gibi
- Spor kar lambası yanıp sönmeye başlıyorsa
- Otomatik şanzıman arıza lambası yanıyorsa ve 3.viteste kilitliyorsa
- Manule aldığınızda rakamlar gözükmüyor ve ekran “D” durumunda kalıyorsa
- Araç ekranınızda “Automatic Gear Fault” arızası yanıyorsa
- Aracı sağa çekip kontağı açıp kapattığınızda arızanız sona eriyorsa
Her ne kadar kullanıcılar arasında bu belirtilen durumlarda şanzıman yağı ve PWM selenoid valf değişimi (bu selenoidten şanzımanınızda iki adet bulunur, birisi yağ basıncını, diğeri tork konvertör hareketini kontrol eder) yaygın olarak yapılsa da, birçok durumda bu yeterli olmamaktadır.
Zira burada arızanın kök nedeni, bozulmaya başlayan şanzıman yağı ve elektrovanalar olabileceği gibi, aracın hidrolik kontrol ünitesi (şanzıman beyni) de olabilir. Özellikle yukarıdaki arızalara ek olarak aşağıdaki sorunları yaşıyorsanız, Peugeot 406 otomatik şanzıman beynini kontrol ettirmeniz faydalı olacaktır:
- Uzun süre şehiriçi kullanımdan sonra araç geriye kaçırmaya başlıyorsa
- Özellikle yokuşlarda çekiş düşüyorsa
- Aracı bu şekilde kullanılırken hararet aşırı yükseliyorsa
Peugeot 406 Şanzıman Isınma Problemi:
Özellikle LPG kullanılan araçların otomatik şanzımanlarında aşırı ısınmadan dolayı yukarıda bahsedilen arızaların bazıları gözlemlenebilir. Bunun temel nedeni LPG’nin yanma ısısının benzinden yüksek olması ve motor ve şanzıman yağının normalin üzerinde ısınmasına neden olmasıdır.
Peugeot 406 otomatik şanzımanın aşırı ısınmasının bir diğer nedeni radyatörünün tıkalı olması olabilir. Bu durumda aşırı ısınan yağ, daha çabuk bozulurken, elektrovanaların çalışma performansını olumsuz yönde etkiler.
Bundan dolayı, şanzımanınıza müdahale ettirmeden evvel, varsa aracınızda LPG varsa, LPG’yi iptal ederek aracınızı test etmenizi ve mutlaka radyatörünüzü temizletmenizi tavsiye ederiz. Aksi durumda hem gereksiz yere şanzıman revizyonu yaptırarak binlerce TL harcayabilir, hem de bütün bu masraflardan sonra sorununuz çözülemeyebilir.
Peugeot 406 Otomatik Şanzıman Vuruntu Problemi:
Eğer üzerinde DPO şanzıman olan Peugeot 406 aracınızda otomatik vites vuruntusu (tepme) var ise öncelikle gaz kelebeğinizi, akü voltajınızı ve bujilerinizi kontrol ettirmenizi tavsiye ederiz. Bununla birlikte piyasada çok bilinmediği hali ile, 406 üzerinde bulunun DPO şanzımanda vites geçişlerinde görev alan 6 adet on-off selenoid bulunmaktadır. Bu selenoidlerin zaman içerisinde bozulması, basınç altında geç açıp kapatmalarına, bu da şanzıman vites geçişlerinde zorlanma ve vuruntuya neden olacaktır.
Peugeot 406 Selenoid Valf Değişimi
Peugeot 406 otomatik şanzımanlarda 2 adet PWM selenoid valf ve 6 adet on-off selenoid valf bulunmaktadır. Piyasada yaygın olan kanı, her Peugeot 406 “Automatic Gear Fault” arızasında, 2 adet PWM elektrovanayı (bir tanesi yağ basıncını regüle eder), yağ ile birlikte değiştirmenin bütün arızaları giderebileceği yönündedir. Oysa ki, şanzıman beyni içerisinde olabilecek aşınmalar, diğer 6 adet selenoid valfin içerisinde olabilecek bozulmalar ve şanzımanın içerisinde olabilecek mekanik aşınmalar, yağ değişimi ve 2 adet selenoid valf değişimi ile giderilmeyecektir. Özellikle aracınızda vites geçişleri esnasında boşa atma var ise, selenoid değişimini önermemekteyiz, zira sorununuz diğer şanzıman parçalarınızdadır.
Peugeot 406 Şanzıman Tamiri
Peugeot 406 otomatik şanzıman tamirinde doğru yöntem, selenoidlerin, valf gövdesinin ve şanzıman iç parçalarının teknik şartnamelere uygunluklarının gerekli teknolojik ekipmanlar (selenoid test makineleri ve valfbody test cihazları) ile test edilmesidir. Aksi durumda defaatle selenoidleri, valf gövdesini ve şanzımanı söküp takmak zorunda kalabilirsiniz.
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün 4 vites AL4/DPO ve 6 vites AF40 (TF-80SC) otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
Maalesef Covid19 sebebi ile Peugeot 406 araçlardaki AL4 diğer adıyla DPO şanzımanlara hizmet sunamıyoruz. Anlayışınız için teşekkür ederiz!
Peugeot 406 Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
Peugeot 406 Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Peugeot 406 Şanzıman Yağı Değişimi
Peugeot şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Peugeot 406 otomatik şanzıman yağı fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Peugeot 406 şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Peugeot 406 otomatik şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Ustaya Sor – Peugeot 406 Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
- Aracınızın model yılı
- Aracınızın motor hacmi
- Aracınızın yakıt tipi
- Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ferhatpaşa, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü yaptırabilirsiniz.TÜM SERVİSLERİMİZ RANDEVULU ÇALIŞMAKTADIR , LÜTFEN RANDEVU TALEP EDİNİZ.
Eğer Peugeot 406 aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
406 aracımda şehir içi çok ısındığı zaman herhangi bir duraklamada kendini boşa alma ve devam etmeye çalıştığınız zaman yüksek gaz vererek birden vuruntulu şekilde hatta patinaj yapacak kadar sert şekilde kalkma durumu mevcut bunun sorunu nedir çözebilir misiniz?
lütfen telden ulaşın 05426151378
Ertan Bey, bahsettiğiniz telefon numarasından size ulaşamıyoruz. 05522901567 nolu telefonumuzdan bize ulaşabilirsiniz.
Merhaba bugün aracımda az önce şanzıman arızası aldım araba çalıştıktan sonra stop etmeye çalışır durumda ama gaz yemiyor vitese taktığım zaman az yürüyor ve park ve boş konumunda gaz yemiyor spor ve kar lambaları yanıp sönüyor sürekli araç Peugeot 406 coupe 2004 otomatik vites 3.0 motor
Merhaba Mehmet Bey, 2004 model 406’da bulunan şanzıman modeline hizmet vermemekteyiz.
Yokuş çıkarken araba y gaza basmama ragmen yavaşlıyor daha sonra kar Işık’larını yakıyor durup istop ediyom Işık’lar sönüyor yola devam ediyom n yapmam gerekir yardımcı olursanız sevinirim saygılar
Merhaba, aracınızda ya tork konvertörünüzde ya da hidrolik ünite (şanzıman beyni veya elektrovanalarda) probleminiz mevcut. Bundan dolayı ışıkları yakıyor ve hafızaya arıza atıyor. Stop edip çalıştırınca geçici hafızadaya atılan geçici arıza silinir, aracınızı bir müddet daha kullanabilirsiniz. Bu şekilde aracınızı çok kullanmamanızı tavsiye ederiz. Dilerseniz buyurun gelin bir çayımızı için, birlikte aracınızın arızasına bakalım.
406 aracımda şehir içi çok ısındığı zaman herhangi bir duraklamada kendini boşa alma ve devam etmeye çalıştığınız zaman yüksek gaz vererek birden vuruntulu şekilde hatta patinaj yapacak kadar sert şekilde kalkma durumu mevcut bunun sorunu nedir çözebilir misiniz?
lütfen telden ulaşın 05304099972
Merhaba Nazlı Hanım şuan pandemi dolayısıyla AL4 şanzımanlara hizmet verememekteyiz. Bu tip arızalarda selenoid ve beyin kontrolü öneriyoruz.
Merhaba Hasan ben.benim 1999 model 406 otomatik şanzıman aracım hareket halinde uzun bir klm yaptıktan sonra spor ve kar modu uyarı veriyor sebeb ne olabilir aydınlatır iseniz çok sevinirim teşekkürler
Hasan Bey, aracın spor ve kar modu uyarısı vermesi (ve bunu takiben bir viteste sabit kalması), şanzıman mekanizmasında oluşan bir arızanın işaretçisidir. Eğer bunu sadece uzun yol sonucu yapıyorsa muhtemelen bir soğutma problemi yaşamaktasınız. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz hem arıza tespit cihazı ile aracınıza bağlanıp elektronik diyagnosunu yapsınlar, hem de sürüş anında arızanızı tespit edelim. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.
İyi günler 1 hafta önce selenoid leri değiştirme yaptırdım vuruntu vardı o geçti ama şimdi de kar modu ve spor modu yanıp sönüyor ve otomatik şanzıman arızası yazıyor ama araç hareket ediyor daha önce yaptığında araç hareket etmiyordu ve kapatıp açınca düzeliyordu şimdi işe aracı istop edip tekrar çalıştırmama rağmen aynı sorunu veriyor ne yapmak lazım teşekkürler
Sa hocam 2004 pejo 406 sv otomatik aracım vites geçişi normal gidişi falan normal ama sol göstege ya sıcaklık derece ibresi 90 c geçip 140 c yaklaştığı zaman araç sanki boşa çıkıyor gaza basınca bagırıyor ve vites den atma yapıyor devir saatı 2.ile 3 arasın da gelip gidiyor ve spor ve kar modu ışığı yanıp sönmeye başlıyor stop edip yarım saat sonra arıza gidiyor ama ısınıca gene yapıyor sorun ne den olabilir lütfen yardımcı olun
Merhaba Burhan Bey, aracınızın şanzıman beyninde bir problem olabilir. Arıza kodlarına baktırmanızda fayda var. Biz aracınızda bulunan DPO/AL4 şanzıman modeline hizmet vermemekteyiz.
OTOMATİK 406 ARACIM VAR 4. VİTESTE ORTALAMA 2000 DEVİRLERDE ANİDEN VİTESİ 3 E VURUNTULU OLARAK ÇEKİYOR VE KAR IŞIĞI İLE BİRLİKTE İKİZ TANE LAMBA YANIP SÖNÜYOR. AYRICA ŞEHİR İÇİNDE 3. VİTESE GİDEKEN DE ARIZAYA GEÇİYOR AMA SONRADAN NE KADAR GAZA BASSAM 4. VİTESE GEÇMİYOR . mekanik tüm parçaları değişti ama bu arıza hal devam ediyor 0,533,2440691
Merhaba.2001 model 406 arabam var.Aracımın vites geçişlerinde herhangi bir sıkıntı yok yalnızca 2 den 3 e geçerken aracı ileri doğru bir tepme yapıyor.Dikkat ettim bu işlemide 2 bin devirde vites atıyor yani 2 den 3 e atıyor. 1den 2 ye atarken 2 bin devrin biraz daha üzerinde atıyor. Bunun sebebi şanzıman mı yoksa boğaz kelebeğinden olabilir mi? 0551 418 53 74
Merhaba 2003 model otomatik 406 model aracım var Aracımı çalıştırıp vites D konumunda 100 metre ilerledikten sonra vites boşa çıkıyor. Aracı Stop edip Marş Yaptığımda sorun düzeliyor fakat 100 metre sonra aynı arızayı tekrar veriyor sebebi nedir ? Yardımcı olursanız sevinirim 05388905378
yada irtibat numarası bırakır mısınız ?
İyi geceler 2003 2.0hdı otomatik 406ımız var d konumuda ilerlerken kendini boşa atıyor stop edip calıstırıyoruz max 300m gidip tekrar aynı sorun oluyor
Aracım otomatik 406 st lpgli 2000 model aracımdaki sorun belirli bir süre gittikten sonra durduğunda fren salmıyo be kalkarken vuruntulu kalkıyor
Merhaba benim aracım da sert vuruntu oluyor. Spor kar ışığı yanıyor ve araç ağırlaşıyor. Aracı kapatıp açtığımda düzeliyor. Makina ya bağlattım selenoid valf ve yağ değişimi gibi birşey yazıyor. Bunun dışında üç gündür aracı kontak kapatıyorum ama ışıklar disönmüyor arıza veriyor. Seyir halindeyken devir ve km ibresi kendi kendine yukarı aşağı iniyor yön sinyalleri yanmıyor. Park ettiğimde kutup başını söküyorum. Yoksa araç kapanmıyor.
İyi günler Peugeot 406 ST 2.0 benzinli otomatik vites şansıman arızası verdi yer Kocaeli kendi ustam komple değişmesi lazım diyor arıza 2 ay önce spor lambalarının yanıp sönmesi ve vuruntu sesleriyle başladı usta söktü yaptı oksitlenme var dedi temizledi tekrar yapıyordu şimdi komple gitti 2.el parça şanzıman veya ne yapabiliriz teşekkürler 0530 155 23 08
kolay gelsin afyonda ikamet ediyorum 2002 model 406 sahibiyim kar ve spor modu olayımız vardı elektrovana değiştirdik fakat şöyle birşey yaptık renault parçacısından aldık uyumlu diye aldık taktık yolda giderken bir müddet sonra vites tam geçmiyor gibi bağırıp gitmeme yapıyor stop edip tekrar çalıştırdığımızda hiç bir problem kalmıyor bir süre gittikten sonra yine aynısını yapıyor herhangi bir hata durumuna düşmüyor kar ve spor mod yanmıyor yani araba yürüyor vitesler atıyor fakat son vitesde bağırıyor vites atamıyor sanki acaba taktığımız elektrovanalardan mı yoksa yağ eksikliğinden yapar mı yardımlarınızı bekliyorum
98 406 2.0 sv otomatik sanziman aracimda geri vitese geciyor harekette ediyor ama gaz bastigimda yukleme yapmiyor hizlanmiyor sebebi nedir tesekkurler
545 742 01 86
Hayırlı Akşamlar. 1997 Model 406 otomatik aracım var. İşten eve gelirken herhangi bir sorun yoktu. Fakat park etmek için durduğumda araç hareket etmedi. şuan araç normal çalışıyor fakat hareket etmiyor gösterge ekranında D veya R moduna geçtı gösteriyor fakat araç ne geriye nede ileriye gidiyor. Yani araç hareket etmiyor boşta gibi sadece gaz verırsem bağiriyor. sebebi ne olabılır ne yapmamız lazım teşekkürler
1998 3.0 406 coupe otomatik arac aldim.. arac yolda giderken hızlandıkça kendini boşa alıyor.. düz yolda geri giderken pek sorun yok gibi ama rampada geri kalkmıyor.. biraz fazla yokuşa geri zorlayınca sanki boşa düşmüş gibi ileri gidiyor.. vites geçişlerinde vs hic problem yok. Sadece yüklenince kaçırma problemi var.. sorun nedir.. ne masraf çıkar..
Aracım 406 sv 1998 model otomatik vites
Isındıkça vites geçişlerinde vuruntu oluyor bazen çok ağır bir şekilde oluyor neden olabilir.
Emre Bey, şanzıman içinde olabilecek mekanik kaçaklar veya hidrolik ünitedeki selenoidler bu problemin sebebi olabilirler.
merhaba; ismim ahmet dölek 2003 sv otamatik şanzıman 406 sahibiyim 1 aydır aracımda şöyle bir arıza var. 1/ 2 km gittikten sonra ayagımı gazdan cekince sanki bir şey sürtüyormuş gibi sürtme ve patırtı yapıyor( davlumbaz koparda tekere sürter gibi)….. arac hareket halinde iken yapıyor…. harket halinde gazdan ayagımı cekince yapıyor 20/30 km hıza düşünce kesiliyor 70/80 km hızda giderken gazı kesince yapıyor vtesi boşa atınca kesiliyor… sizce neden olabilir ankaradayım telefonum 0555 331 53 91 yarımcıolursanız sevinrim iyi çalışmalar
İyi günler 2000model 406 sahibiyim 10 yılı aşkın süredir aynı araca biniyorum şanzımanın ilk önce birinci vitese geçmekte zorlanıyor ve arkadan bir araç çarpmışcasina vuruntu olduktan sonra yüksek devirde geçişini yapıp devam ediyordu ciddi bir tamir ücreti ödedim ama sorunum dahada katlandı şimdi şehir içi kullanımda iki den bire geçerken altımda birşeyler iler geri hareket ediyor birinci vitese öyle geçiyor kullanım süresi uzadıkça motor ısındıkça geçişler vuruntulu arkadan darbe alırcasına geçiş yapıyor ustaya gidip gelmekten usandım üç aydır ne yapabilirim teşekkürler
1999 pejo 406 2.0 benzinli Aracım yokuş cıkarken çok geç vites küçültme yapıyor. Buna ek olarak ciddi bir performans eksikliği mevcut ustaya gösterdiğinde motor yönünden herhangi bir problem olmadığı söylendi. Ayrıca arıza tespiti için şanzumancı cihaza bagladı her hangi bir kod yoktu. Açmadan anlıyamayacagını volanttan olabileceğini beyan etti. Ben öncelikle sorunun tam anlamıyla tespit edilmesini istiyorum. O nedenle yazdım ankarada servisinizvar mı?
Olm 99 değil 2001 babamın araba
Bendede ertan beyin aynısı oluyo şehir içi kullanımında şanzıman ısı 90c geçiyo 1vitesde boşa aliyo görüntülü anı kavrama yapiyo vuruntulu bayağı hissedilir bir vuruntu 05379647916gsm
Merhaba Mahmut Bey şuan pandemi dolayısıyla AL4 şanzımanlara hizmet verememekteyiz. Aracınızdaki arıza selenoid kaynaklı bir arızadır
1999 model 406 aracımla rampa çıkarken devamlı vites küçültmek zorunda kalıyorum araç çekmiyor. Ve devamlı araç harareti yüksek oluyor. Sebebi nedir?
Yakup ruhcan
05308847538
Bendede ertan beyin aynısı oluyo şehir içi kullanımında şanzıman ısı 90c geçiyo 1vitesde boşa aliyo görüntülü anı kavrama yapiyo vuruntulu bayağı hissedilir bir vuruntu 05379647916gsm eposta kullanmıyorum
slm 98 model 406 aracımdan şanzımanda uğultu gelmeye başladı vites geçişlerinde artıyor ustaya gösterdim türbin dedi fakat kendide başka yere yolluyormuş şu an çekişte vs bir sorun yok devamında ne olur ve siz tüm işlemi kendinizmi yapıyorsunuz maliyet ve süre ne olur teşekkürler
05384142861
Bendede ertan beyin aynısı oluyo şehir içi kullanımında şanzıman ısı 90c geçiyo 1vitesde boşa aliyo görüntülü anı kavrama yapiyo vuruntulu bayağı hissedilir bir vuruntu 05379647916gsm eposta kullanmıyorum
İyi çalışmalar 2001 pejo 406 al4 şanzıman arabam var d konumuna aldığın da araç ilerlemiyor yanlız kar moduna bastığımda araç ilerliyor ve normal bir şekilde gidiyor bunun nedeni ne olabilir tamiratı mümkün mü covit 19 nedeni ile hizmet veremiyoruz demişsiniz.
Merhaba, şanzımanınız revizyon gerektiriyor. Şu an maalesef Covid dolayısı ile hizmet veremiyoruz bu şanzıman grubuna
Bu arada 05445254937
Merhaba 2000 model 406 otomatik vites LPG’li aracım var araç bir viteste sabit ve cihaza bağlanmıyor sürekli kar ve spor mod ışıkları yanıyor ve automatic gear faulü uyarısı veriyor sorun ne olabilir telefon numaram 05415113923 lütfen yardım edin
Yusuf Bey, maalesef Covid19 sebebi ile 406 araçlardaki AL4 diğer adıyla DPO şanzımanlara şu an hizmet sunamıyoruz. Sorun valfgövdesinden veya şanzımanın içerisinden kaynaklanabilir.
Merhaba 2000 model 2.0 406 otomatik vites aracım var.
Sorunum şu!
Sabahları ilk çalıştırmada park modundan D ye aldığım zaman aşırı bir titreme oluyor (vuruntu değil)sadece titreme sanki araç yıkılıyor zannediyorum,5 dakika kadar ısınmasını beklediğim zaman tekrar D ye aldığım da titreme sorunu olmuyor,arada bir de trafikte durduğum zaman stop ediyor.yardimci olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler.bulundugun yer Antalya ve burada kimse anlamıyor bu araçlardan.
Egemen Bey, rampalarda herhangi bir güç kaybı veya vites konumu D’ de iken göstergede bi dalgalanma yaşıyor musunuz?
Merhaba iyi çalışmalar dilerim.
Aracım peugoet 2000 model 2000 motor otomatik vites 406 SV
Aracım soğukken D konumuna getirdigim an aşırısı bir titreme ve devamında stop etme oluyor,fakat araç ısındığı andan itibaren tekrar D ye taktığım da direk stop ediyor ve ekranda AUTOMATİC GEAR FAULT yazısı geliyor devamında zaten kar ışığı ile spor ışığı yanıp sönüyor bu arada aracım tüplü ve 253 bin km de.bir diğer sıkıntı ise rolanti durduğu yerde durmuyor.ben Antalya’dan yazıyorum buralarda bu araçdan anlayan maalesef yok.yardimci olursanız cooook sevinirim.
Bi çıkmazın içindeyim beni aydınlatırsanız sevinirim. Araç pejo 406 2.0 16v benzin/Lpg 2002 model otomatik AL4 şanzuman. aracın motoru yeni yapıldı şanzuman bakımdan geçti balatalar yenilendi balataları ordaki yuvarlak contalar degişti yagı mobil marka serisi şuan tam aklımda yok ama atf 7114. dü galiba arac toplandı çalışıyor herşey normaldi aracı hareket ettirince fark ettik. araç 10 – 15 dakika çalışırken ileri 1 KM.kadar gidiyor ondan sonra vaz geçiyor gaz verip tam araç hareket edecekken boşa çıkıyor gitmiyor şanzumancı biçok faktör söyledi şundandır bundandır hiçbiri beni tatmin etmedi deneme yanılma usulü gibi geldi.bunun üzerine bikac şanzuman tamircisine sordum hemen hemen aynı cevapları aldım nokta atışı atıpta şundandır diyen olmadı. ama geri geri giderken normal gidiyor
Osman Bey, şanzımanınızı açıp revizyon yapan firmanın doğru balata kullanmaması, revizyon işlemi sırasında yapılan bir hatdan yada şanzıman beyninizden kaynaklı olabilir.
Merhaba benim Peugeot 406 aracım var otomatik araç soğukken arza yapmıyor kışın arıza yapamadı Petek temizligi hepsi yapıldı ya oldumu yoğun trafik rampa yukarı cıktınmı vites degişitrecekcen kar spor ısıkları yanıyor aracı stop edip calıştırdırdıgım arıza siliniyor sıcak havalarda yapıypor D konumundayken aracta titreme oluyor gitmek için bunun arızası nedir tşkler
Serdar Bey, arızanızın nedeni şanzımanınızın içerisinde ki oringler fazla ısınmasından kaynaklı görevini yapamamasından kaynaklı olabilir.
Kolay gelsin. Aracım peugeot 406 2.0 motor 135 beygir 4 ileri otomatik şanzıman. Çoğunlukla normal şekilde seyrederken kendini 3. Vitese sabitleyip korumaya alıyor. Bugün fark ettiğim farklı bir şey de var. Vitesi saniyelik de olsa kimi zaman boşta kimi zaman r de gösteriyor. Ne yapmam gerekiyor selenoid valfleri, şanzıman yağı ve beyni değiştirmem yeterli mi
Velican Bey, bahsettiğiniz sorunlar şanzımanınızın beyninden kaynaklıdır değişim yapmayı düşündüğünüz bu parçalar şanzıman için bazen yeterli olmayabilir
İyi günler 2000 model 2000 motor benzin LPG d9 kasa 406 var uzun yol yaptığım zaman ışıklarda durunca d konumuna aldığım zaman vuruntu yaparak ve fazla gaza bastığım zaman kalkış yapıyor kar moduna alıyorum biraz düzeliyor biraz bekliyorum soğuduğu zaman sıkıntı yok düzeliyor uzun yolda sıkıstirinca yine aynı ve yazı çıkıyor otomatik gear fault yazıyor sitop edip çalıştırıyorum yazı gidiyor
Hüseyin bey, aracınızı bir cihaza bağlatıp “gear fault” yazısına neden olan arıza kodunu paylaşabilirseniz size daha çok yardımcı olabiliriz.
Merhaba pejo 406 2000 model göstergedeki ışıklar gidip geliyor ondan sonra araç vites yükselmiyor veya düşmüyor araç öylece kalıyor
Selamlar. 2001 model Peugeot 406 Coupe 2.0 kullanıyorum. Sabit hızda giderken “S” ve “*” kar – buz işareti aynı anda yanıp sönüyor ve araba bi anda bağırmaya başlıyor. Stop edip tekrar çalıştırdığımda düzeliyor. Sonra tekrar aynı hatayı veriyor. Sebebi ne olabilir?
Merhaba Turgay Bey, şu an için maalesef bu model araçlara hizmet verememekteyiz.
Merhaba 2000 model 406 otomatik vites 2.0 sv benzin+lpg li aracım var. Sorunum viteslere yüksek devirlerde geçmesi. Gaza birden yüklenince 3 bin beşyüz bazen 4 bin devirde vites atıyor. Bazen ise kalkışlarda sorunsuz geçiyor. Neden kaynaklı olabilir çözümü nedir bilgilendirirseniz sevinirm.
Tel: 05524220440
Merhaba Yasin Bey, aracınızda bulunan DPO şanzımanına şirket olarak hizmet vermemekteyiz.
Son Yazılar
Son Yorumlar
Arşivler
Kategoriler
Meta
Haberler