Opel Insignia otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız, doğru yerdesiniz. Opel insignia otomatik vites sorunlarına (şanzımanda vuruntu, ilk kalkışta vuruntu, geri viteste vuruntu, P0741 tork konvertörü arızası, vites geçisinde zorluk) garantili çözüm üretmekteyiz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman tamir merkezi olan firmamızda Opel marka araçların her çeşit otomatik şanzıman arıza tespit, bakım, tamir, yedek parça ve satış hizmetini üstün kalite anlayışımız ve alanında uzman teknik ekibimizle sizlere sunmaktayız.
Opel Insignia Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.
Opel İnsignia Hangi Şanzımanı Kullanıyor?
Insignia 2.0 CDTi araçlarda 2011 yılına kadar, Active select olarakta bilinen, Aisin üretimli TF-80SC şanzımanın ilk versiyonu kullanılmaktadır. 2011 yılında Aisin’in ikinci nesli TF-80SC, AF40 MK2 şanzıman kullanılmaya başlanmıştır. 2015 yılı ve sonrasında üretilen Opel Insignia 1.6 Cdti araçlarda ise GM üretimi 6T46 otomatik şanzıman kullanılmaktadır.
Opel Insignia Otomatik Şanzıman Çeşitleri
ATCO Mühendislik olarak Opel Insignia araçlarda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz otomatik şanzıman tipleri:
Opel Insignia 1.6 Cdti Otomatik Şanzıman Tamiri- 6T46
Opel Insignia 2.0 Cdti AF40 (Aisin TF80SC) Otomatik Şanzıman Tamiri – 6 ileri vites
Opel Insignia Otomatik Şanzıman Arızaları
Opel üretimi Insignia otomatik şanzıman sorunlarını sizler için araçlarda kullanılan şanzıman tiplerine göre ayrı ayrı değerlendirmeye çalıştık:
Insignia 2.0 Cdti Şanzıman Sorunları
Insignia 2.0 Cdti araçlarda Aisin üretimli AF40 şanzıman kullanılmaktadır. Bu şanzıman arızalandığında nadiren şanzıman arıza lambası yakmaktadır. Buna karşın kullanım ömrü sonlarına doğru özellikle ilk kalkışlarda ve geri viteste vuruntu sorunu ile karşılaşabilirsiniz. Bu problemi özellikle araç ısınınca dur kalklarda, örnek vermek gerekirse trafikte lambada durduktan sonra kalkarken yaşayabilirsiniz. Aracınız önce bir iki saniye bekleterek vitese geçecek ve ardından bir vuruntu ile hareket edecektir. Bazı durumlarda müşterilerimiz şiddetli vuruntularda “arkadan bir araç çarpmışçasına” ifadesini bile kullanabilmektedir.
Önemlidir! Insignia 2.0 Cdti araçlarda vitesi D konumuna aldığınızda arasıra veya sürekli vuruntu yaşıyorsanız boşu boşuna şanzıman yağı değişimi yapmayınız… Sorun mekanik kaynaklı olup paranız boşa gidecektir.
Sıklıkla karşılaşılan bir başka Opel insignia otomatik şanzıman sorunu otomatik şanzımanda vuruntu olarak tanımlanabilir. Kilometre arttıkça, vites geçişlerinde zorluk kendisini sarsıntılar ile belli eder. Özellikle 4’ten 3’e, 3’ten 2’ye geçişlerde vuruntu yaşıyorsanız ve/veya benzer şekilde aynı vites geçişlerinde vites yükseltirken kaçırma/boşa düşme görüyorsanız şanzıman beyini revizyon edilmelidir. İstanbul genel merkezimizde ayrıca Atco otomatik şanzıman olarak geliştirdiğimiz makinamız ile “şanzımanınız sökülmeden” basınç testi yaparak şanzıman iç kısmındaki problemleri gözlemleyebilmekteyiz. Zira Aisin üretimi otomatik şanzımanlarda , selenoidler veya şanzıman beyni olabileceği gibi, bazı durumlarda şanzıman içerisindeki aşınmalarda vuruntuya neden olabilmektedir.
Insignia Aisin şanzımanın bir başka bilinen problemi tork konvertör sorunlarıdır. Genellikle bu arıza yaşanmaya başladığında P0741 tork konvertör köprüleme hatası arızası ile karşılaşılır. En belirgin şekli rampada aracın vites değiştirmemesi ve yokuşta çekişte zorlanmasıdır. Bu durumlarda, eğer arıza bir süredir yaşanıyorsa, tek başına türbün revizyonu önermemekte, şanzıman beyninin kontrolünü de tavsiye etmekteyiz.
Insignia 1.6 CDTI Şanzıman Sorunları
Opel Insignia 1.6 Cdti otomatik şanzıman araçlarda 3.nesil 6T40 serisi otomatik şanzımanlar kullanılmaktadır. Her ne kadar ilk iki nesile göre çeşitli iyileştirmeler ile şanzımanın arızaları giderilmişse de, özellikle sürüş konforunu etkileyecek sorunlar çıkarabilmektedir.
Insignia Geri vites arızası: Motor ısınınca vitesi R ye alındığında bazen 5-10 saniye bekleyip geç alıyor, araç gaz yemiyor ve takır takır sesi geliyorsa şanzımanınızda mekanik problem var demektir. Şanzımanın komple açılması ve revizyon işleminin uygulanması gerektiğini göstermektedir.
Otomatik Vites Vuruntusu: Insignia 1.6 Cdti araçlarda Vites geçişlerinde gecikme, viteste yığılma, boşa düşme ile karşılaşılabilmektedir. Özellikle 1’den 2’ye geçerken, 2’den 3’e geçerken vuruntu hissedilebilir olmaktadır. Aracınızda var ise ilk etapta şanzıman beyini (hidrolik ünite) kontrollerinin yapılması gerekmekte, sonuçlarına bağlı olarak “şanzımanınız sökülmeden” teşhisini sağladığımız test makinemiz ile basınç testi yaparak problemin nereden kaynaklı olduğunu tespit edebilmekteyiz.
Rampada çekiş problemi: Eğer Insignia aracınız rampada çekiş problemi yaşıyorsa ve yokuşta – özellikle gaza basınca – zorlanıyorsa şanzımanınız içerisinde basınç kaybı ve kaçakları mevcuttur. Bu şekilde kullanmanız ve zorlamanız aracın balatalarının yanmasına neden olacaktır.
Insignia Şanzıman Arıza Kodları
Insignia GM şanzıman tasarım ve yazılımından dolayı daha hızlı şekilde arıza kodu atabilmekte ve kritik durumlarda otomatik şanzıman korumaya geçebilmektedir. GM üretimli şanzımana sahip Opel Insignia aracınızda şanzıman arıza lambası yanıyorsa, artık en yakın servise gitme zamanınız gelmiştir. Otomatik şanzımanın korumaya geçmesi durumunda araçta genellik geri vites ve 5.vites devrede kalır ve selenoidlere giden elektrik kesilir. Insignia 2.0 dizel otomatik şanzıman sorununun çözümü önce valfgövdesi (şanzıman beyni) ardından şanzımanın mekanik kısmının incelenmesinden geçer. 6T45 şanzımanlardaki Insignia otomatik şanzıman beyni arızalarını iki ayrı grupta inceleyebiliriz:
Insignia TCM Kart Arızaları: Elektrik arızalarıdadır ve silinmez, silinsede kısa bir süre sonra tekrar arızaya düşer. Şasiye kısa devre (Short circuit), açık/yüksek direnç, voltaj kısa arızaları olabilir. Eğer selenoid performans arızaları ile birlikte atıyorsa, bir ihtimal selenoid değişimi ile düzelir. Aksi durumda kart değişimi gerekir. Karşılaşılabilen arıza kodları şunlardır: P0961, P0962, P0963, P0965, P0966, P0967, P0970, P0971, P0973, P0974, P2719, P2720, P2721, P2728, P2729, P2730, P2762, P2763, P2764
6T45 Selenoid performans arızaları : Bu kodları attığında araç belirli vitesleri yapmaz, örnek PC3 atarsa 6.vitesi yapmaz, 130 km hızı geçmez vb.
P0776-P0777: PC2 Selenoidi Kapalı/Açık Sıkışmış
P0796-P0797: PC3 Selenoidi Kapalı/Açık Sıkışmış
P2714-P2715: PC4 Selenoidi Kapalı/Açık Sıkışmış
P2723-P2724: PC5 Selenoidi Kapalı/Açık Sıkışmış
P0741-P0742: TCC Selenoidi Kapalı/Açık Sıkışmış
P0752, P0753: SS1 selenoidi takılı kalmış
Opel Insignia Şanzıman Beyni Tamiri
Aisin üretimli şanzımanlarda arıza tespit cihazları otomatik şanzıman selenoid valf ve şanzıman beyni arızalarını elektriksel düzeyde tespit edebilir. Bununla birlikte fonksiyonel açıdan şanzıman beyninin ve selenoidlerin testi arıza tespit cihazları ile gerçekleştirilemez.
Piyasada sıklıkla yapılan yöntemlerde, AF40 MK1 serisi şanzımanların selenoid valfleri tamir edilmeye çalışılmaktadır. Her ne kadar bu selenoid valflerin temizliği ve tamiri yapılsa da, selenoid testleri aracın üzerinde yapılmakta ve bundan dolayı garanti verilememektedir. Opel insignia selenoid valf arızasını tespit etmenin ve eğer tamir yapıldı ise bu işlem sonuç verip vermediğini kontrol etmenin tek yöntemi özel tasarlanmış selenoid test makinelerinde bu selenoid valflerin test edilmesidir.
GM şanzıman kullanılan 1.6 Cdti Opel Insignia araçlarda ise selenoid valfleri test edilebilmekte fakat tamir edilememektedir. Bununla birlikte komple kart değişimi yapılmak yerine sadece selenoid testi için tasarlanmış özel test makinelerimizde selenoidleri test ederek, arızanın kök nedenini hızlı bir şekilde bulmakta ve sadece arızalı selenoidi değiştirmekte ve müşterilerimizin bütçelerini korumaktayız.
Atco Mühendislik, selenoid (elektrovana) testi ve 3 adet şanzıman beyni testi cihazları ile Türkiye’nin en kapsamlı selenoid ve şanzıman beyni test merkezidir. Bu sayede müşterilerimiz sadece gerekli parçaların değişimine ödeme yaparlar ve sunabildiğimiz Insignia otomatik şanzıman fiyatları, garantili onarım için oldukça uygundur.
Insignia Şanzıman Vuruntu Problemi
Şanzıman beyinlerinin üzerindeki selenoid valflerin ve şanzıman beyninin test edilmeden değiştirilmesi, gereksiz şanzıman tamir fiyatları ortaya çıkmasına, arızalı parçaların tespit edilmemesi ve değiştirilememesi ise Insignia şanzıman vuruntu probleminin devam etmesine neden olacaktır. En belirgin olan D ve R’de vuruntu yapması hidrolik üniteden (şanzıman beyni) başlayan bir problem olup, hidrolik beyin tamiri ile bu problem büyük ölçekte ortadan kalkmaktadır. AF40 otomatik şanzıman beyninin yenisinin 800 Euro civarında, 6T46 şanzıman beyninin yenisinin 1.200 Euro civarında olduğu göz önüne alındığında, doğru teşhis ve onarımın önemi daha net anlaşılabilir. Atco Mühendislik AF40 hidrolik ünite tamirini gerçekleştirebilen tek firmadır.
Opel Insignia Tork Konvertörü Tamiri
Firmamızda Insignia araçlarda bulunan Aisin ve GM şanzımanların tork konvertörleri garantili olarak revize edilmektedir. Eğer Insignia’nızda P0741 arızası ile karşı karşıyasanız, en yakın zamanda tork konvertörünüzü tamir ettirmeniz gerekmektedir. Güncel Insignia tork konvertörü tamiri fiyatları için 0 216 3659500 nolu telefonumuzdan bilgi alabilirsiniz.
Opel Insignia Şanzıman Tamiri
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Opel Insignia otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
Opel Insignia araçların otomatik şanzıman arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Opel Insignia şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.
Opel Insignia Otomatik Şanzıman Fiyatı
Opel Insignia Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
Opel Insignia Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Opel Insignia Şanzıman Yağı Değişimi
Opel Insignia şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Opel Insignia otomatik şanzıman yağı fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Opel Insignia otomatik şanzıman yağı kaç litre?
Makinesiz yapılacak yağ değişimlerinde bir miktar şanzıman yağı şanzımanın içerisinde kalacağı için, AF40 için 5 litre, 6T46 araçlar için 7 litre olabilir.
Opel Insignia şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Opel Insignia şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Ustaya Sor – Opel İnsignia Otomatik Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
Aracınızın model yılı
Aracınızın motor hacmi
Aracınızın yakıt tipi
Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ferhatpaşa, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü yaptırabilirsiniz.TÜM SERVİSLERİMİZ RANDEVULU ÇALIŞMAKTADIR , LÜTFEN RANDEVU TALEP EDİNİZ.
Eğer Opel insignia aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
167 thoughts on “Opel Insignia Otomatik Şanzıman Tamiri”
2010 model 2.0 dizel insignia aracım var ara sıra vitesi R konumunu aldığımda tak diye vuruntu geliyor tek sefer ondan önce manuel moda aldığımda vites değiştiremiyorum arıza lambası yakmıyor ustalar vites kolundaki boşluktan dolayı vites alt kolu dediler vites halatı diyen de var bu araclarda vites halatı var mı bu arızalara çözüm bulabilir miyiz istanbul şubenize gelsek
AtcoAdmin / 10 Aralık 2022 at 15:40
Merhaba Resul Bey, d ye takıldığındaki vuruntu şanzıman beyninden kaynaklı olabilir. Aracı servise götürüp cihaz bağlatıp arıza kodlarına baktırmanız gerekiyor. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ya da İzmir servisimize uğrayıp ücretsiz bir şekilde bu hizmetimizden faydalanabilirsiniz.
Merhabalar…
2012 model 2.0 CDTI otomatik Insignia kullanıyorum. Aracı aldığımdan beri yaklaşık 15000 km kullandım. Şanzıman ile ilgili şöyle sıkıntılar var:
– İlk çalıştırmada (soğuk halde) P’den R’ye aldığımda araç sarsılıyor. Aynı şekilde P’den D’ye aldığımda da sarsılıyor ama daha az.
– Kullanım sırasında vites yükseltirken devir çok yükseliyor. Gazdan çekip bırakınca toparlıyor.
– Kulanım sırasında özellikle 4. vitese düşerken vuruntu yaratıyor.
– 4. viteste diğerlerine göre daha fazla geçiş sıkıntısı yaratıyor.
– Manuel kullanmaya geçtiğimde hiç bir problem yaşamıyorum… Gayet iyi biçimde hızlanıyor. Sadece vitesi kendisi küçülttüğü zaman arada sırada vuruntu oluyor.
Şanzıman yağının değişip değişmediğini hiç bilmiyorum.
Problemi nasıl çözebileceğim konusunda fikriniz var mı?
AtcoAdmin / 26 Nisan 2023 at 10:07
Merhaba Nedim Bey, belirtmiş olduğunuz arızalara bakılırsa hem şanzıman beyninde hem de şanzıman içinde arıza var gibi görünüyor. Komple revizyon gerekebilir. Size en yakın servisimize uğrayıp ücretsiz olarak cihaz bağlatıp arıza tespiti yaptırabilirsiniz. Detaylı bilgi için 0552 606 87 84 nolu telefondan bize ulaşabilirsiniz.
Merhaba 2010 model insignia 2.0 dizel aracım var yeni aldım bu gün 120 ile giderken titreme başladı gazdan ayağımı çektiğimde sorun yok basınca tekrar başladı neyse 10 km yol gittikten sonra durdum kalkmak istediğimde araç gitmemekte devirleniyor fakat ilerlemiyor çok yavaş yavaş ilerliyor gaza basınca devirleniyor ama araçta tepki yok yavaş yavaş eve kadar geldim geri viteste sorun yok 1 de gaza basınca bazen kavrıyor bırakıyor daha sonra arıza olarak şanzıman servis yazıyor ekranda ortalama maliyeti nedir arızası nedir sizce
Furkan Bey, anlattığınız kadarı ile şanzımanınızda ciddi problem bulunuyor ve revizyon gerekiyor. Ücretsiz inceleme ve ekspertiz için İzmir, Ankara veya İstanbul’daki şubelerimizden birisi ile irtibata geçebilirsiniz.
Merhaba 2011 model Opel insignia 2.0 dizel motor var bende Şanzuman servis yazısı çıktı cihaza bağladık hata kodu ( p0731) 1. Vites onarımı yanlış çıktı Nedir sorun acaba İstanbuldayıım saygılar
Abim selamın aleyküm opel insdigna 2.0 dizel 2011 model otomatik şanzımanda 1den2den3den4 geçerken kaçırma var anarya geç alıyor sonra salak salak hareket yapiyor
Merhaba Kadir Bey aracınızdaki arıza şanzıman içi bir basınç kaybıdır. Dilerseniz ücretsiz yol ve cihaz testi için İstanbul yada İzmir şubemize bekleriz
Merhaba Nevzat Bey aracınızın şanzımanının komple revizyon işlemi servise geldiğiniz taktirde 12.000 tl+ kdv tutmaktadır.şanzımanızı söktürüp bize yollarsanızda 10.000 tl +kdv tutmaktadır. Dilerseniz şanzımanınızın ücretsiz arıza tespiti için İstanbul ve İzmir şubemize bekleriz.
Iyi gunler , 2010 model insignia 2.0 dizel Tf 80 sc 6 ileri sanziman var , bazen (soguk sicak farketmiyor) p den d ye alirken vuruntu yapiyor genelde uzun yolda 4 ten 3 e vites duserken vuruntu yapiyor ,
Soru 1 ; hidrolik beyin denmi ?
Soru 2 ; Belcikadan Turkiyeye gelecegim (3500 km ) yolda ariza olma olasiligi yuksekmi ?
Soru 3 ; sanziman yagi fazla oluncada bu vuruntulari yaparmi ?
Muhammet bey, sorun hidrolik beyinden. Uzun yolda arıza atmaz ama şanzıman içine henüz vermediyse, zarar verir. Şanzıman yağından bu vuruntuları yapmaz. Yağı değiştirip adaptasyon yaparsınız, 1 hafta sonra tekrar başlar.
Esenlikler 2013 otomatik motor yaptirdim teslim aldigimda arac 1700 devirlerde vurma yapiyor ve devam edince şanzuman ariza lambası yaniyor maliyeti ne cikar ve hangi ildesiniz Bursa dan yaziyorum.
Özgür Bey, D ve R’deki vuruntularınız kalkış tasından kaynaklanmaktadır. Bu şanzımanın revize olması gerektiğini göstermektedir. Bu şekilde aracı birkaç bin km daha kullanabilirsiniz. Vuruntunuz zaman içerisinde artacaktır. Maliyet olarak revizyon 5-6 bin TL, artı hidrolik ünite (gerekli görülürse) değişimi gerektirebilir.
iyi günler, 2013 model 2.0 otomatik opel insignia 160 hp cosmo aracım var 2 senedir aracı kullanıyorum araç ilk aldığımda 86000 km de idi ve aldıkdan bir müddet sonra p konumundan d konumuna alırken hafif sarsıntı yapmaya başladı araç 100 000 km yi geçince şanzıman yağını değiştirdim ilk 2000 km ye kadar sıkıntı yoktu sonra ışıklarda kalkış yaparken vuruntu yapmaya başladı şanzıman yağını tekrar değiştirdim fakat sorun devam ediyor ve vites düşürürken hafif sarsıntı yapıyor ara sıra aracım şu an 138000 km de.
kocaeli -körfez
serkan kaçmaz
Serkan Bey, aracınızdaki TF80 şanzımanların hidrolik ünitelerindeki aşınmalar bu tip problemlere neden olabilmektedir. Bir süre sonra kalkış tasında mekanik arıza oluşmaktadır.
Serkan Bey, büyük ihtimalle hidrolik ünitenizin revizyon olması veya yenisi ile değişmesi gerekmektedir. Dilerseniz buyurun aracınızı bir birlikte test edelim ve daha net bir teşhis koyabilelim.
Henüz 1 aylık 1000 km deki insignia gs aracımda son 10 gündür sabah ilk hareket esnasında biraz yürüdükten sonra gaz pedalından hissettiğim tak diye bir ses alıyorum , sonrasında gün boyu herhangi bir sıkıntı yaşamıyorum. Bu ses şanzıman kaynaklı olabilirmi ?
Ahmet Bey, sesi dinlemeden sağlıklı bir yorum yapmamız mümkün değlldir. Aracınız garanti kapsamında olduğu için en yakın Opel yetkili servisine göstermenizi tavsiye ederiz.
Ümit bey, şanzıman revizyonu, şanzımanın içerisinde aşınmış parçaların yenileri ile değiştirilmesi, hidrolik ünite (şanzıman beyni) ve selenoidlerin test edilmesi ve arızalı olan bölümlerinin onarılması, ardından şanzımanın komple dinamometrede araç üzerinde test edilmesidir. Maliyeti değişecek parçalar ile birlikte değişmektedir. Revizyon işlemi sadece İstanbul’daki genel merkezimide yapılmaktadır. Bununla birlikte Türkiye genelindeki anlaşmalı noktalarımızda şanzıman sökülüp tarafımıza gönderilebilmekte ve revizyon sonrası araca montajı yerel olarak yapılabilmektedir.
Aracım 2013 model 2.0cdti insignia, aracımda vites geçişlerinde sorun yok, vites düşüşlerinde genellikle 5. Vitesden 4. Vitese düşerken ve 3. Vitesten 2.vitese düşerken sanki yüksel devirde vites düşüyor gibi yığılma oluyor, bazen ışıklarda kalkış yaparken sanki arkadan birşey çarpmış gibi vuruntu oluyor vites kendini boşa almış oluyor, arıza ışığı yanmıyor herhangi bir hata gözükmüyor ekranda, sebebi ne olabilir ? Servis yeni şanzuman yazılımı çıkmış atabiliriz diyorlar, atılırsa düzelme ihtimali varmıdır şimdiden tşklr
Adem bey, küçük bir ihtimalle aracınız yazılım ile düzelebilir.Yazılım güncellemenin bir zararı olmaz. Eğer yazılım ile düzelmezse, şanzıman beyninizin test ve revizyon olması gerekecektir.
Merhaba hayirli isler. 2010 model 2.0 tdci insigniami sıkıştirdıgımda 6. Vitese gecisi gecikiyor. Ta ki 4000 devre kadar degistirmiyor vitesi ve ayagimi gaz pedalindan cektigimde vitesi degistiriyor. Ayrica sabahlari 1 ve 2. Vites gecisi cabuk 3. Vites ise 2000 devri bulmadan gecmiyor dolayisi ile soguk motora gaz vermek icap ediyor. Yorumuma donus yaparsaniz memnun olurum. Bereketli kazanclar.
Merhabalar 2017 Insignia 1.6 136 bg dizel aracım zaman zaman uzun yolda 5. Viteste takılı kalıyor…bir ara p0741 kodu verdi. Yağ değişimi yaptım düzeldi ama 4 ay sonra gene arıza lambası yaktı ve p0700 verdi..sorunu ve masrafı nedir öğrenebilirmiyim
Merhaba 2011 Opel ınsıgnıa dizel aracım var hafif rampada çıkarken vites geçişi olmuyor gaza yükleniyorum motor bağırmaya başlıyor neden yapar?
Birde aracı en kısa zamanda servise götürün yazısı çıkıyor Opel servisi bir abimiz var götürüyorum bilgisayar bağlayıp bakıyor hatayı siliyor tekrar hata çıkmıyor. Bir işlem yaptırtmayıp yola cıktığımdaa aynı yazı ekranda aracı En kısa zamanda servise götürün çıkıyor yardımcı olurmusunuz. Opel ınsıgnıa dizel 2011 125000 km
Caner Bey, probleminiz motor veya şanzıman kaynaklı olabilir. Arıza kodunu silmeniz arızanın giderildiği anlamına gelmediği için de ilk tekrarda tekrar ekrana çıkması çok normal. Bize ilgili arıza kodunu söylerseniz veya aracınızı bize getiriseniz size daha fazla yardımcı olabiliriz. Arıza tespiti için bir ücret almıyoruz.
Iyi akşamlar 2011 model 2000cd opel insignia p0700 hatası veriyor suan vitesler zor geçiyor yorumunuzu ve yaklasik maliyet hesabızi alabilirmiyim ilginize teşekkürler
Süleyman Bey, p0700 genel anlamda şanzımanda arıza olduğunu belirten bir koddur. Aracınızda ilk jenerasyon TF80 şanzıman olma ihtimali yüksektir. Bu durumda eğer arızanız yeni başladıysa şanzıman beyninizin revizyonu ile araç kurtulabilir, 3.000 ile 4.000 TL arasında maliyeti olacaktır. Eğer şanzıman revizyonuna gidilirse 8 ile 10 bin TL arası masrafı olacaktır.
Merhaba bende de 2009 2.0 tcdi var aynı kod bendede var bursa inegoldeyim araç 4 ile 5e zor geçiyor p0700 arıza veriyor şanzıman kumandası mil açık talebi diye birde p0735. P0734.
5. Ve 4. Vites transmisyon oranı fonksiyon kesintisi yazıyor araç şu an özel serviste şanzıman sokuldu bişe çıkmadı amabeyinden supheleniyorlar yeni beyin lazım dediler yardımcı olurmusunuz
P0700 şanzımanınızdan kaynaklı bir arıza olduğunu belirli eden genel bir arıza kodu olup yanında bir kod daha atması gerekmektedir. Şanzımanlar bu kodu atıp korumaya aldıklarında kontağı açıp kapatmanız anlık reset sağlasa da, koşullarının ilk tekrarında aynı kod atacaktır. İkinci arıza kodunuzu biliyor musunuz? Eğer bilmiyorsanız İstanbul veya İzmir’deki servis noktalarımızdan birisine uğrayıp ücretsiz olarak öğrenebilirsiniz. Bu kodu bizimle paylaşırsanız daha fazla yardımcı olabiliriz.
Merhaba 2012 model opel insignia 2.0 cdti 130hp aracım var.Aracın özellikle motoru sıcakken ışıklarda kalkışta veya seyir halinde gidip durduktan sonra vuruntu oluyor sebebi nedir maliyeti nekadar olur.adanadayım
Yunus Bey, yukarı bu arızanın detaylı açıklamalarını gerçekleştirdik. Şanzımanın komple revizyon olması ve beyinin değişmesi gerekmektedir. Yaklaşık 13.000 TL komple revizyon masrafı bulunmaktadır.
Halil Bey, ötme sesi şanzımandan gelebileceği gibi aks ve difransiyelden de gelebilir. İstanbul’da iseniz buyurun bir çayımızı için, sesi birlikte dinleyip doğru bir teşhis koyalım.
İyi günler 2011 2.0 cdi Opel insinia var arabam hep d ye geçerken vuruntu yapmıyor arada sıra d ye geçerken vuruntu yapıyor yavaşça geçirdiğin zaman yapmıyor yada arabayı ilk çalıştırdığında sabahları filan yapmıyor bunun çözümü nasıl olur
2017 Opel Insignia 1.6 136 bg dizel bazen uzun yolda 5. Viteste takılı kalıyor P 0741 kodu veriyor…sorunu ve onarım ücreti nedir?.bu arızası dışında sürüşte herhangi bir sorunu yok
Merhaba 2016 insignia 1.6 dizel otomatik şanzıman arabamda giderken tak die ses geliyor ve esc arızası yanıyor vites sanki boşa çıkıyor ve tekrar vitese giriyor ve arıza lambası sönüyor. Geçen gün ilk çalıştırdığımda araç kendini korumaya aldı ve motor beyni şanzımanı görmüyordu vites aktif deildi. Bir usta çağırdık ve kutup başlarını ve şanzımandaki swiçleri söküp taktı düzeldi. Ama yine aynı sorunu yapıor ve selenoidlerde sorun olabilir dediler. Sizin yeriniz nerede avrupa yakası sefaköyden gelicem
merhaba şanzımanla ilgili problemler yaşıyorum aracımda konyada güvenebileceğim bir arkadaş varmı arıza kodlarıyla ilgili size bilgi versem burda her kafadan bir ses çıkıyor aracı yeni aldım 3 gündür moralim çok bozuk sizinle irtibata geçmem için
Aracım 2013 2.0 dizel..
aracıı d ye atınca vuruntu yapıyordu şanzıman yagını degiştirdim serviste yazılım attım o düzeldi fakat şimdi 2 nci vitesten 3 e atınca yüksek bi vuruntu yapıyor vites kücültüncede bazen vuruntu yapıyor sebebi ne olabilir acaba ?
Sen 2014 model insignia aracım af40 şanzıman mevcut araç düz yolda gittiği yerde devir yükseliyor yanlız araç gitmiyor esp lambası ve ekranda şanzıman arızası yanıyor yardımcı okursanız sevinirim
Ömer Bey, anlattığınız kadarı ile şanzımanın içerisinde basınç kayıbı var, beyni sökülüp içerisindeki kavramaları araç üzerinde test etmemiz gerekebilir.
Fatih Bey, şanzıman içerisindeki mekanik bir sorundur. Bir kavrama grubunun yapısal problemi olduğu için sıklıkla karşılaşılmaktadır. Yukarıda safyamızda detayları ile bahsettik.
2011 2.0 dizel otomatik opel insignia var motor ısınınca servis şanzıman diyor sorun ne olabilir
Mehmet sorun çözüldü mü acaba aynısı bende de var bilgi verir misiniz 05443863423
Merhaba Ferit Bey aracınızdaki problem nedir acaba Atco şanzıman ailesi olarak size yardımcı olmak isteriz. İrtibat numaramız 0530 567 8991
2010 model 2.0 dizel insignia aracım var ara sıra vitesi R konumunu aldığımda tak diye vuruntu geliyor tek sefer ondan önce manuel moda aldığımda vites değiştiremiyorum arıza lambası yakmıyor ustalar vites kolundaki boşluktan dolayı vites alt kolu dediler vites halatı diyen de var bu araclarda vites halatı var mı bu arızalara çözüm bulabilir miyiz istanbul şubenize gelsek
Merhaba Resul Bey, d ye takıldığındaki vuruntu şanzıman beyninden kaynaklı olabilir. Aracı servise götürüp cihaz bağlatıp arıza kodlarına baktırmanız gerekiyor. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ya da İzmir servisimize uğrayıp ücretsiz bir şekilde bu hizmetimizden faydalanabilirsiniz.
Merhabalar…
2012 model 2.0 CDTI otomatik Insignia kullanıyorum. Aracı aldığımdan beri yaklaşık 15000 km kullandım. Şanzıman ile ilgili şöyle sıkıntılar var:
– İlk çalıştırmada (soğuk halde) P’den R’ye aldığımda araç sarsılıyor. Aynı şekilde P’den D’ye aldığımda da sarsılıyor ama daha az.
– Kullanım sırasında vites yükseltirken devir çok yükseliyor. Gazdan çekip bırakınca toparlıyor.
– Kulanım sırasında özellikle 4. vitese düşerken vuruntu yaratıyor.
– 4. viteste diğerlerine göre daha fazla geçiş sıkıntısı yaratıyor.
– Manuel kullanmaya geçtiğimde hiç bir problem yaşamıyorum… Gayet iyi biçimde hızlanıyor. Sadece vitesi kendisi küçülttüğü zaman arada sırada vuruntu oluyor.
Şanzıman yağının değişip değişmediğini hiç bilmiyorum.
Problemi nasıl çözebileceğim konusunda fikriniz var mı?
Merhaba Nedim Bey, belirtmiş olduğunuz arızalara bakılırsa hem şanzıman beyninde hem de şanzıman içinde arıza var gibi görünüyor. Komple revizyon gerekebilir. Size en yakın servisimize uğrayıp ücretsiz olarak cihaz bağlatıp arıza tespiti yaptırabilirsiniz. Detaylı bilgi için 0552 606 87 84 nolu telefondan bize ulaşabilirsiniz.
Mehmet sorun çözüldü mü acaba aynısı bende de var bilgi verir misiniz
Merhaba 2010 model insignia 2.0 dizel aracım var yeni aldım bu gün 120 ile giderken titreme başladı gazdan ayağımı çektiğimde sorun yok basınca tekrar başladı neyse 10 km yol gittikten sonra durdum kalkmak istediğimde araç gitmemekte devirleniyor fakat ilerlemiyor çok yavaş yavaş ilerliyor gaza basınca devirleniyor ama araçta tepki yok yavaş yavaş eve kadar geldim geri viteste sorun yok 1 de gaza basınca bazen kavrıyor bırakıyor daha sonra arıza olarak şanzıman servis yazıyor ekranda ortalama maliyeti nedir arızası nedir sizce
Furkan Bey, anlattığınız kadarı ile şanzımanınızda ciddi problem bulunuyor ve revizyon gerekiyor. Ücretsiz inceleme ve ekspertiz için İzmir, Ankara veya İstanbul’daki şubelerimizden birisi ile irtibata geçebilirsiniz.
4 ten 3 e 3 ten 2 ye vites düşerken vuruntu yapıyor yardımcı olur musunuz
Tel 5378707621
Merhaba, arkadaşlarımız sizinle iletişime geçecektir.
Mehmet Bey, elinizde bir arıza kodu var mıdır? Yok ise, hangi il/ilçeden olduğunuzu bildirirseniz size yardımcı olmaya çalışabiliriz.
Merhaba 2011 model Opel insignia 2.0 dizel motor var bende Şanzuman servis yazısı çıktı cihaza bağladık hata kodu ( p0731) 1. Vites onarımı yanlış çıktı Nedir sorun acaba İstanbuldayıım saygılar
Abim selamın aleyküm opel insdigna 2.0 dizel 2011 model otomatik şanzımanda 1den2den3den4 geçerken kaçırma var anarya geç alıyor sonra salak salak hareket yapiyor
Merhaba Kadir Bey aracınızdaki arıza şanzıman içi bir basınç kaybıdır. Dilerseniz ücretsiz yol ve cihaz testi için İstanbul yada İzmir şubemize bekleriz
Mrb 2012. Model 2.0 dizel otomatik şanzıman arızalı kompile değişim kaça mal olur..
Merhaba Nevzat Bey aracınızın şanzımanının komple revizyon işlemi servise geldiğiniz taktirde 12.000 tl+ kdv tutmaktadır.şanzımanızı söktürüp bize yollarsanızda 10.000 tl +kdv tutmaktadır. Dilerseniz şanzımanınızın ücretsiz arıza tespiti için İstanbul ve İzmir şubemize bekleriz.
Iyi gunler , 2010 model insignia 2.0 dizel Tf 80 sc 6 ileri sanziman var , bazen (soguk sicak farketmiyor) p den d ye alirken vuruntu yapiyor genelde uzun yolda 4 ten 3 e vites duserken vuruntu yapiyor ,
Soru 1 ; hidrolik beyin denmi ?
Soru 2 ; Belcikadan Turkiyeye gelecegim (3500 km ) yolda ariza olma olasiligi yuksekmi ?
Soru 3 ; sanziman yagi fazla oluncada bu vuruntulari yaparmi ?
Muhammet bey, sorun hidrolik beyinden. Uzun yolda arıza atmaz ama şanzıman içine henüz vermediyse, zarar verir. Şanzıman yağından bu vuruntuları yapmaz. Yağı değiştirip adaptasyon yaparsınız, 1 hafta sonra tekrar başlar.
Esenlikler 2013 otomatik motor yaptirdim teslim aldigimda arac 1700 devirlerde vurma yapiyor ve devam edince şanzuman ariza lambası yaniyor maliyeti ne cikar ve hangi ildesiniz Bursa dan yaziyorum.
Nebi bey, aracınızda herhangi bir arıza kodu mevcut mudur?
Özgür Bey, D ve R’deki vuruntularınız kalkış tasından kaynaklanmaktadır. Bu şanzımanın revize olması gerektiğini göstermektedir. Bu şekilde aracı birkaç bin km daha kullanabilirsiniz. Vuruntunuz zaman içerisinde artacaktır. Maliyet olarak revizyon 5-6 bin TL, artı hidrolik ünite (gerekli görülürse) değişimi gerektirebilir.
iyi günler, 2013 model 2.0 otomatik opel insignia 160 hp cosmo aracım var 2 senedir aracı kullanıyorum araç ilk aldığımda 86000 km de idi ve aldıkdan bir müddet sonra p konumundan d konumuna alırken hafif sarsıntı yapmaya başladı araç 100 000 km yi geçince şanzıman yağını değiştirdim ilk 2000 km ye kadar sıkıntı yoktu sonra ışıklarda kalkış yaparken vuruntu yapmaya başladı şanzıman yağını tekrar değiştirdim fakat sorun devam ediyor ve vites düşürürken hafif sarsıntı yapıyor ara sıra aracım şu an 138000 km de.
kocaeli -körfez
serkan kaçmaz
Serkan Bey, aracınızdaki TF80 şanzımanların hidrolik ünitelerindeki aşınmalar bu tip problemlere neden olabilmektedir. Bir süre sonra kalkış tasında mekanik arıza oluşmaktadır.
teşekkürler mesajınızı yeni gördüm kusura bakmayın. çözüm için nasıl yardımcı olabilirsiniz ?
Serkan Bey, büyük ihtimalle hidrolik ünitenizin revizyon olması veya yenisi ile değişmesi gerekmektedir. Dilerseniz buyurun aracınızı bir birlikte test edelim ve daha net bir teşhis koyabilelim.
teşekkürler en kısa sürede geleceğim.
Henüz 1 aylık 1000 km deki insignia gs aracımda son 10 gündür sabah ilk hareket esnasında biraz yürüdükten sonra gaz pedalından hissettiğim tak diye bir ses alıyorum , sonrasında gün boyu herhangi bir sıkıntı yaşamıyorum. Bu ses şanzıman kaynaklı olabilirmi ?
Ahmet Bey, sesi dinlemeden sağlıklı bir yorum yapmamız mümkün değlldir. Aracınız garanti kapsamında olduğu için en yakın Opel yetkili servisine göstermenizi tavsiye ederiz.
Slm lar şanzıman revizyonu ne demek maliyet nedir be hangi illerde yapılabiliyor.
Ümit bey, şanzıman revizyonu, şanzımanın içerisinde aşınmış parçaların yenileri ile değiştirilmesi, hidrolik ünite (şanzıman beyni) ve selenoidlerin test edilmesi ve arızalı olan bölümlerinin onarılması, ardından şanzımanın komple dinamometrede araç üzerinde test edilmesidir. Maliyeti değişecek parçalar ile birlikte değişmektedir. Revizyon işlemi sadece İstanbul’daki genel merkezimide yapılmaktadır. Bununla birlikte Türkiye genelindeki anlaşmalı noktalarımızda şanzıman sökülüp tarafımıza gönderilebilmekte ve revizyon sonrası araca montajı yerel olarak yapılabilmektedir.
Aracım 2013 model 2.0cdti insignia, aracımda vites geçişlerinde sorun yok, vites düşüşlerinde genellikle 5. Vitesden 4. Vitese düşerken ve 3. Vitesten 2.vitese düşerken sanki yüksel devirde vites düşüyor gibi yığılma oluyor, bazen ışıklarda kalkış yaparken sanki arkadan birşey çarpmış gibi vuruntu oluyor vites kendini boşa almış oluyor, arıza ışığı yanmıyor herhangi bir hata gözükmüyor ekranda, sebebi ne olabilir ? Servis yeni şanzuman yazılımı çıkmış atabiliriz diyorlar, atılırsa düzelme ihtimali varmıdır şimdiden tşklr
Adem bey, küçük bir ihtimalle aracınız yazılım ile düzelebilir.Yazılım güncellemenin bir zararı olmaz. Eğer yazılım ile düzelmezse, şanzıman beyninizin test ve revizyon olması gerekecektir.
Merhaba hayirli isler. 2010 model 2.0 tdci insigniami sıkıştirdıgımda 6. Vitese gecisi gecikiyor. Ta ki 4000 devre kadar degistirmiyor vitesi ve ayagimi gaz pedalindan cektigimde vitesi degistiriyor. Ayrica sabahlari 1 ve 2. Vites gecisi cabuk 3. Vites ise 2000 devri bulmadan gecmiyor dolayisi ile soguk motora gaz vermek icap ediyor. Yorumuma donus yaparsaniz memnun olurum. Bereketli kazanclar.
Reşit Bey, muhtemelen tork konvertörünüz arızalıdır.
Merhabalar 2017 Insignia 1.6 136 bg dizel aracım zaman zaman uzun yolda 5. Viteste takılı kalıyor…bir ara p0741 kodu verdi. Yağ değişimi yaptım düzeldi ama 4 ay sonra gene arıza lambası yaktı ve p0700 verdi..sorunu ve masrafı nedir öğrenebilirmiyim
Merhaba 2011 Opel ınsıgnıa dizel aracım var hafif rampada çıkarken vites geçişi olmuyor gaza yükleniyorum motor bağırmaya başlıyor neden yapar?
Birde aracı en kısa zamanda servise götürün yazısı çıkıyor Opel servisi bir abimiz var götürüyorum bilgisayar bağlayıp bakıyor hatayı siliyor tekrar hata çıkmıyor. Bir işlem yaptırtmayıp yola cıktığımdaa aynı yazı ekranda aracı En kısa zamanda servise götürün çıkıyor yardımcı olurmusunuz. Opel ınsıgnıa dizel 2011 125000 km
Caner Bey, probleminiz motor veya şanzıman kaynaklı olabilir. Arıza kodunu silmeniz arızanın giderildiği anlamına gelmediği için de ilk tekrarda tekrar ekrana çıkması çok normal. Bize ilgili arıza kodunu söylerseniz veya aracınızı bize getiriseniz size daha fazla yardımcı olabiliriz. Arıza tespiti için bir ücret almıyoruz.
Iyi akşamlar 2011 model 2000cd opel insignia p0700 hatası veriyor suan vitesler zor geçiyor yorumunuzu ve yaklasik maliyet hesabızi alabilirmiyim ilginize teşekkürler
Süleyman Bey, p0700 genel anlamda şanzımanda arıza olduğunu belirten bir koddur. Aracınızda ilk jenerasyon TF80 şanzıman olma ihtimali yüksektir. Bu durumda eğer arızanız yeni başladıysa şanzıman beyninizin revizyonu ile araç kurtulabilir, 3.000 ile 4.000 TL arasında maliyeti olacaktır. Eğer şanzıman revizyonuna gidilirse 8 ile 10 bin TL arası masrafı olacaktır.
Merhaba bende de 2009 2.0 tcdi var aynı kod bendede var bursa inegoldeyim araç 4 ile 5e zor geçiyor p0700 arıza veriyor şanzıman kumandası mil açık talebi diye birde p0735. P0734.
5. Ve 4. Vites transmisyon oranı fonksiyon kesintisi yazıyor araç şu an özel serviste şanzıman sokuldu bişe çıkmadı amabeyinden supheleniyorlar yeni beyin lazım dediler yardımcı olurmusunuz
Arac şuan izmirde yardımcı olacağınız bi yer yada yeriniz varsa getirmek isterim
Süleyman Bey, 05522791288 nolu telefondan Ege bölge sorumlumuz Çağdaş Bey’e ulaşabilirsiniz. Kendisi size yardımcı olacaktır.
P0700 ariza kodu nedir. Servis sanziman ariza lambasi yaniyor. Ve motor isareti yanik sol ekranda. Opel insignia 2011 dizel otomatik 2.0 maliyet nedir
P0700 şanzımanınızdan kaynaklı bir arıza olduğunu belirli eden genel bir arıza kodu olup yanında bir kod daha atması gerekmektedir. Şanzımanlar bu kodu atıp korumaya aldıklarında kontağı açıp kapatmanız anlık reset sağlasa da, koşullarının ilk tekrarında aynı kod atacaktır. İkinci arıza kodunuzu biliyor musunuz? Eğer bilmiyorsanız İstanbul veya İzmir’deki servis noktalarımızdan birisine uğrayıp ücretsiz olarak öğrenebilirsiniz. Bu kodu bizimle paylaşırsanız daha fazla yardımcı olabiliriz.
Merhaba 2012 model opel insignia 2.0 cdti 130hp aracım var.Aracın özellikle motoru sıcakken ışıklarda kalkışta veya seyir halinde gidip durduktan sonra vuruntu oluyor sebebi nedir maliyeti nekadar olur.adanadayım
Yunus Bey, yukarı bu arızanın detaylı açıklamalarını gerçekleştirdik. Şanzımanın komple revizyon olması ve beyinin değişmesi gerekmektedir. Yaklaşık 13.000 TL komple revizyon masrafı bulunmaktadır.
2010 model 1.6 turbolu aracımda 1ve 2 viteste gaz verince ötme sesi var sebebi ne olabilir şimdiden tskler
Halil Bey, ötme sesi şanzımandan gelebileceği gibi aks ve difransiyelden de gelebilir. İstanbul’da iseniz buyurun bir çayımızı için, sesi birlikte dinleyip doğru bir teşhis koyalım.
Selamlar 2014 kasım çıkışlı opel insignia 1.6t sidi motor aracım uzun yolda bazen 6. Vitese geçmiyor. Herhangi bi arızakodu yok. Nedeni ne olabilir
Cihan Bey, sorun tork konvertörü veya hidrolik ünitedeki tork selenoidiniz olabilir.
İyi günler 2011 2.0 cdi Opel insinia var arabam hep d ye geçerken vuruntu yapmıyor arada sıra d ye geçerken vuruntu yapıyor yavaşça geçirdiğin zaman yapmıyor yada arabayı ilk çalıştırdığında sabahları filan yapmıyor bunun çözümü nasıl olur
Aynı sorun benim aracımda da mevcut 2012.D takarken vuruntu yapıyor.Arada olan bi durum.Sanki arkadan biri çarpmış gibi.Bunun çözümü nedir.
Akın Bey, şanzıman içerisindeki mekanik bir sorundur. Bir kavrama grubunun yapısal problemi olduğu için sıklıkla karşılaşılmaktadır.
Bekir Bey, şanzıman içerisindeki mekanik bir sorundur. Bir kavrama grubunun yapısal problemi olduğu için sıklıkla karşılaşılmaktadır.
2017 Opel Insignia 1.6 136 bg dizel bazen uzun yolda 5. Viteste takılı kalıyor P 0741 kodu veriyor…sorunu ve onarım ücreti nedir?.bu arızası dışında sürüşte herhangi bir sorunu yok
Merhaba 2016 insignia 1.6 dizel otomatik şanzıman arabamda giderken tak die ses geliyor ve esc arızası yanıyor vites sanki boşa çıkıyor ve tekrar vitese giriyor ve arıza lambası sönüyor. Geçen gün ilk çalıştırdığımda araç kendini korumaya aldı ve motor beyni şanzımanı görmüyordu vites aktif deildi. Bir usta çağırdık ve kutup başlarını ve şanzımandaki swiçleri söküp taktı düzeldi. Ama yine aynı sorunu yapıor ve selenoidlerde sorun olabilir dediler. Sizin yeriniz nerede avrupa yakası sefaköyden gelicem
merhaba şanzımanla ilgili problemler yaşıyorum aracımda konyada güvenebileceğim bir arkadaş varmı arıza kodlarıyla ilgili size bilgi versem burda her kafadan bir ses çıkıyor aracı yeni aldım 3 gündür moralim çok bozuk sizinle irtibata geçmem için
Aracım 2013 2.0 dizel..
aracıı d ye atınca vuruntu yapıyordu şanzıman yagını degiştirdim serviste yazılım attım o düzeldi fakat şimdi 2 nci vitesten 3 e atınca yüksek bi vuruntu yapıyor vites kücültüncede bazen vuruntu yapıyor sebebi ne olabilir acaba ?
Sn.Tore, şanzıman hidrolik beyninizde problem var gibi gözükmektedir.
Sen 2014 model insignia aracım af40 şanzıman mevcut araç düz yolda gittiği yerde devir yükseliyor yanlız araç gitmiyor esp lambası ve ekranda şanzıman arızası yanıyor yardımcı okursanız sevinirim
Ömer Bey, anlattığınız kadarı ile şanzımanın içerisinde basınç kayıbı var, beyni sökülüp içerisindeki kavramaları araç üzerinde test etmemiz gerekebilir.
Slmlar 2011 dizel otomatik bi aracım var araç ısındığında d konumunda vuruntu oluyo vites geçişlerinde sorun yok neden yapar
Yasin Bey, şanzıman içerisindeki mekanik bir sorundur. Bir kavrama grubunun yapısal problemi olduğu için sıklıkla karşılaşılmaktadır.
Slm insignia 2014 model 1.6 otomatik benzinli de hangi kod isimli şanzıman vardır
6t45
İnsiğna 2.0 motor dizel araçım2012 185 bin km de d kalkışlarda arada sırada vuruntu yapıyor nedeni nedir açaba
Fatih Bey, şanzıman içerisindeki mekanik bir sorundur. Bir kavrama grubunun yapısal problemi olduğu için sıklıkla karşılaşılmaktadır. Yukarıda safyamızda detayları ile bahsettik.