Doğru parça değişimi, gereksiz maliyetleri ve otomatik şanzıman tamir fiyatları oluşmasını önler. Dünya standartlarındaki test ekipmanlarımız ile rastgele ve gereksiz parça değişimi yapmıyor ve müşterilerimize ekonomik çözümler sunuyoruz. Doğru otomatik şanzıman parçaları değişimi ile uygun çözümler için otomatik şanzıman arızalarında firmamızın sabit hattından bizlere ulaşabilirsiniz.
Otomatik Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
Otomatik Şanzıman Kavrama, Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent,Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.
Selenoid (Elektrovana) Testi
Firmamızda şanzıman beyni üzerindeki tek tek selenoidler test edilir. Gereksiz selenoid değişimine ücret ödemezsiniz.
Otomatik Şanzıman Beyin Testi
Otomatik şanzıman beyni, şanzıman içerisindeki en pahalı parçadır. Şanzıman beynindeki problemler otomatik vites geçiş sorunu ve otomatik vites vuruntusu olarak kendini belli edecektir.
Firmamız bünyesindeki 3 şanzıman beyin testi makinesi ile şanzıman beynleri (hidrolik ünite) kısa sürede test edilebilmekte ve gereksiz değişim önlenmektedir. Detaylı bilgi için şanzıman beyni sitemizi ziyaret edebilirsiniz.
Otomatik Şanzıman Dinamometre Testi
Firmamızda revizyonu gerçekleştirilen otomatik şanzımanlar, dinamometre üzerinde test edilmekte, otomatik şanzıman basınç kaybı var ise tespit edilmekte ve test sonucu onaylanan şanzımanlar müşterilerimize sunulmaktadır.
Tork Konvertör Tamiri ve Testi
Tam otomatik makinelerle gerçekleştirilen tork konvertör revizyonları sonrası türbün balans testi ve kaçak testi gerçekleştirilir. Orjinal fabrika değerlerine göre revize edilen konvertörler garantili olarak müşterilerimize teslim edilir. Detaylı bilgi için tork konvertoru sitemizi ziyaret edebilirsiniz.
Araç Üzerinden Şanzıman Sökme-Takma İmkanı
Dilerseniz aracınızı servisimize bırakabilirsiniz. İstanbul, Ankara ve İzmir’de 5 farklı lokasyonda, toplamda 60 liftlik servis alanımızda araç üzerinden şanzıman sökme-takma işlemlerini kendi bünyemizde gerçekleştirmekteyiz.
Otomatik Şanzıman Tamir Fiyatları
Otomatik şanzıman tamiri fiyatları aracınızda yaşamakta olduğunuz arızaya göre değişecektir. Eğer fiyatlandırma konusunda bir sorunuz var ise aracınızla ilgili olan sayfamızı ziyaret etmenizi tavsiye ederiz. İlgili sayfalardan ulaşabileceğiniz arıza tarifleri sizlere daha doğru bilgi vermemizi sağlayacağı gibi, aracınız ile ilgili sayfada soracağınız sorularınız direk olarak marka uzmanınız tarafından cevaplandırılacağı için, sizlere çok daha hızlı ve doğru geri dönüş sağlanacaktır.
177 thoughts on “Otomatik Şanzıman Tamir Fiyatları”
2000 avensis 2.0 motor otomatik aracimda 1.viyesten 2 ye gecerken vuruntu yapiyor birde biraz devirli kullandigimda bütün vites gecislerinde vuruntu yapiyor sorun nedir birde fiyat simdiden teşekkürler
Emre Bey, muhtemelem şanzımanın içerisinde basınç kaçaklarınız mevcut. Atco olarak şu anda Toyota marka araçlara hizmet sunmadığımız için sizlere yanlış bir fiyat sunmak istemiyoruz.
2000 model Passat 1.8 turbo otomatik vites araç 1 den 2 ye geçerken ve boştan d ye geçerken vuruntu yapıyor neden olur ne kadar zaman alır nekadar masraf çıkar iyi akşamlar Bakırköy den arıyorum
Merhaba Yılmaz Bey aracınızda gözlemlemiş olduğunuz arıza şanzıman içi bir arızadır. Bu model yılına ait araçlarda şanzımanın iç kısmından oluşan arızalar sürüşü etkiler. İlk önce selenoid testi daha sonra mekaniksel olarak bi şanzıman testi gerekiyor. Maliyet konusunda arıza tam tespit yapılmadan maliyet konuşmak sağlıklı olmıyacaktır.
2015 model sportage 1.6 benzin LPG aracım yolda giderken gaza basınca bir uğultu geliyor özellikle 4 bin devir sonrasında yapıyor sorun neden olabilir ve fiyat konusunda bir öngmeüde bulunurmusunuz
Recep Bey, ses eğer 4 bin devir sonrası geliyorsa difransiyel veya ön takımdan geliyor olabilir. İstanbul veya İzmir’deki servis noktalarımızdan birisine uğrarsanız, birlikte bir incelemek isteriz. Bu işlemimiz ücretsizdir.
Merhabalar kolay gelsin hayırlı işler benim aracım BMW E39 520ia Amerikan modelidir 1 ay oldu alalı sansuzumani D 3 2 1 DİYE GİDİYOR ama d ye attığınız zaman hemen kavramiyor şanzıman ve kavradığı zamanda vuruyor sebebi neydi acaba bu kasaların şanzıman sistemi değişimi diyerleriyle aynımı tesekkurler
Merhaba Ercan Bey aracınızdaki arıza göründüğü kadarıyla tork arızasıdır. Dilerseniz ücretsiz yol testi ve cihaz testi için İstanbul, İzmir ve Ankara servis noktalarımıza gelirseniz size yardımcı olmak isteriz.
merhaba 2005 model e60 kasa 520i aracım dik rampa yolu çıkarken sarsıntı yapıyor ve ekran transmission fault hatası veriyor. kontak kapatıp açınca sorun gidiyor. vites geçişlerinde filan herhangi sorun yoktur. düz yolda giderken hata vermiyor. sorun nedir maliyeti ne olur acaba
Hamza Bey, bu konuyu bmw 5.20i şanzıman arızaları sayfamızda detaylandırdık. Öncelikle aracınızı düz yolda dip gazda kullanıp 4 ve 5.vitese geçerken devir saatinde yükselme olup olmadığına da bakmanız gerekiyor, normal kullanımda hata vermeyebiliyor. Ayrıca bir bilgisayara bağlanıp arıza koduna baktırmanız da gerekli. Eğer İstanbul veya İzmir’de iseniz, servislerimizden birisini ziyaret ederseniz, ücretsiz olarak hem yol testinizi, hem de bilgisayardan arıza kodunuzu okuma işlemini gerçekleştirebilriiz.
94 mercedes c180 otomatik şanzuman d konumunda kalkış yapmıyor araba sanki boşa alınmış gibi ve şanzumandan tık tık tık ses var vitese girmeye çalışıyormuş gibi ses geliyor, ancak aracı r geri vitese aldığımda hareket ediyor sorunu nedir
2001 model renault clio marka aracım var.ozellikle soğuk havalarda motorun soğuk olduğu durumlarda ilk kalkışta vuruntu ve şanzıman uyarı ışığı yanmakta. Son zamanlarda gaz tepkimesini şanzıman geç kavrıyor
Tatlı rampalarda daha önce yapmamasına ramen geri kaçırma yapmaya başladı. Ortalama fiyat ne çıkar.BURSA ‘da ikamet ediyorum yardımcı olurmusunuz
Murat Bey, rampada geri kaçırma tork konvertör problemidir. Diğeri ise 3 adımlı bir tamirat getiren dpo şanzıman sorunu olup, Clio için özel hazırladığımız sayfada detaylı anlatım yapılmıştır. DPO komple revizyonları 6.000 TL civarından başlamaktadır.
iyi akşamlar kolay gelsin arabam 2011 punto 1,4 benzinli dualogıc yarı otomatik sanzıman yolda giderken arac birde boşa attı yolda kaldık. o an acil bir şekilde cekici çağırıp bir arkadaşımızn tavsiye etiği ustaya götürdük. usta önce beyin arızası var dedi sonra beyin tamir olmuyor dedi. sonra çıkma beyin takmak gerekli dediler çıkma beyin taktık. beyin arızasının gittiğini ama yine aracın vitese gecmediğini söylediler. tamirin devam ettiğini söylediler lakin 1 hafta oldu hala tamir olmadı.sizin bir öneriniz varsa size getimek isterim aracımı?
Didem Hanım, maalesef Atco olarak yarı otomatikrobotlu şanzıman tamiri yapmıyoruz. Hangi il ve ilçede olduğunuzu söylerseniz size yardımcı olmaya çalışalım.
İyi günler. Sizde aracını yaptıran bir arkadaşımın yönlendirmesi ile görüşmek istedim. 2013 Model Volvo S60 187.000km de dizel otomatik aracım var. Ön far yapısı olarak face-lift olan yenilenmiş tipten araç. Istanbul’da Volvo yetkili servisi müdürü aracı olarak kullanılmış oradan aldım. Araç tüm ömrü boyunca yetkili servis bakımlı. Ben kullanırken pek fark etmedim. yağ değişiminde Ankara daki yetkili servis uyardı. Şanzımanda P’den D ye alırken ya da tam tersi durumda vuruntu olduğunu belirtti. Aracı bu Şubat’ta aldım ve alırken de servis kayıtlarını görerek alım yaptım. Kavrama ve şanzıman için; 2019 yılı 8. ayda 170 bin KM de kavramasının değiştiği, 2019 10. ayda da 180 bin KM de TMC kitinin değiştiği kaydı vardı. ANkara’daki yetkili servis bir kez daha TMC kiti sipariş etti (takılan kitin parça garantisinden) değişimi yaptı. Ancak vuruntunun kesilmediğini tepit ettiği için söktüğü kiti geri takarak aracı bana teslim etti. Servis raporu olarak da şanzımanın değişimi gerektiğini belirtti. Aracı kullanırken hiç bir anormallik yok. vites geçişleri iyi, şanzımandan ses gelmiyor, sadece P’den D ye alırken ya da tam tersi o da bazen vuruntu yapıyor. kalkışta ya da yokuşta beklenmedik bir vites değişimi ya da devir değişimi yapmıyor. İleride daha da sıkıntı yaşamamak adına sizden yardım rica edeceğim. Hafya araçla Ankara’dan İzmir E gideceğim. İzmir’de irtibat noktanız varsa uğrayıp müdahala için aracımı teslim etmek isterim. Yardımcı olur musunuz? 549 562 88 83 Mahmet KIR
Merhabalar kolay gelsin 2000 model otomatik brava aracımız kalkıştan hemen sonra D konumunda şanzıman kendini korumaya alıyor gaz kesiyor 2500 devri geçmiyor.Rampada çok yavaş hareket ediyor.Elle manüel 1-2-3 . Viteste kullaniyoruz.yardiminizi bekliyorum
Melih Bey, aracınızı bir diyagnoz cihazına bağlatmanız gerekmektedir. Yalnız aracınızın OBD kafası özel olup o modele girebilecek bir cihaz olan servise gitmenizi öneririz.
Merhaba. 2015 astra j otomatik aracım mevcut. 65000 KM’de. Şanzımanda 3’ten 4!e geçerken vuruntu yapmakta. Diğer viteslerde bu sorun yok. Şanzıman yağı değişimi yaptım 100 km kadar kullandık aracı ancak pek bi fark oluşmadı. Problem neden olabilir. tahmini ne kadar masrafı olur?
Melih Bey, aracınızdaki problem solenoid kaynaklı veya dip tas kaynaklı olabilir. Şanzıman yağı değişimi bu gibi arızalarda çözüm değildir. Masraf için aracınızı test etmeden birşey söyleyemeyiz, 1.000 TL’de olabilir, 10.000 TL’de. En sağlıklısı öncelikle aracı diyagnoza bağlatıp arıza kodlarını almaktır. Dilerseniz İstanbul veya İzmir’deki servis noktalarımızdan bir tanesine müsait zamanınızda uğrayın, ücretsiz bir şekilde hem yol testinizi sizinle birlikte yapıp arızasını biz de görelim, hem de diyagnoza bağlayalım. O zaman size daha doğru bir tespit ve fiyat sunarız, siz de kararınızı ona göre verirsiniz.
Merhaba 2012 A4 2.0 tdı aracım kalkarken gaza bastığımda aracım kendini kasıyor birşeyler aracı tutuyor gibi sanki, sorun kavramadanmıdır sizde eğer öyleyse maliyeti hakkında bilgi verirmisiniz
0533 763 6820
Serdal Bey, anlattığınız kadarı ile kavrama problemi gibi gözükmektedir. Yine de test etmeden kesin birşey söyleyemeyiz. Kavrama revizyonu yaklaşık 6.000 TL tutmaktadır.
clio 2001 1.4 16v otomatik aracım vites gecislerinde sıkıntı yok fakat arac ile trafikte fazla kalınca dur kalt ta vites 1 gec geciyor ve aniden geciyor sonrasında sıkıntı yasamıyorum ama herdur kalkya yapıyor ama sadece fazla trafikte kalınca.
ne gibi arızası olablilr bana selenoid dediler daha önceden bunun ile ilgili selenoid değişim ücreti nedir?
Size az once yazdığım mesajda şanzıman yağı ve filtre değişimi, artı genel bakımın kaça mal olacağını sormuştum. Diğer mesajları okuduğumda mesajlara öylesine bakmayıp her biriyle özenli bir şekilde ilgilenip cevapladığınızı fark ettim, o yüzden bu mesajımı diğerinden önce yazmışım gibi düşünerek cevaplarsanız sevinirim.
Aracımı 2020 Şubat ayında Adana’dan aldım Şu an Çanakkale’deyim.
Otomatik şanzımanımın herhangi bir arızası yada acil bir durumu olmamakla birlikte mesela trafik ışıklarında D konumunda beklerken kuş cıvıltısı gibi bir ses geliyor. Bu ses diğer konumlarda ve geri viteste beklerken yok.
Bir de çok da hızlı sayılmayacak süratlerde rampa aşağı inerken gaza ya da frene basılmadıkça araç hafif bir silkeleme eğilimine giriyor.Sanki sürücüden bir hareket bekliyor gibi. Biraz gaz ya da frene dokununca kesiyor. Alçak süreçlerde bir kaç kez başıma geldiği için çok ciddiye akmadım ancak kafama takılmadı da değil.
Araç 145 bin de ve şu ana kadar şanzıman yağı değiştirilmemiş hatta alırken eski sahibi, ve hatta kontrol için gittiğim Mercedes servisi bu araçlarda şanzıman yağının değişmesine gerek olmadığını ısrarla vurguladılar. Kendi araştırmalarım sonucunda onların bu söylemlerini çürüttüm ve yol beni size çıkarttı. Kendimi rahat hissetmek için, uzun araştırmalarım sonucunda ulaştığım sizlerin bu konuda tam yetkin olduğunuz kanısına vardım ve size karşı bir ön güven oluştu.
Bu yüzdendir ki, müsait bir zamanda aracımla Istanbul İzmir Ankara Balıkesir illerinden birine yolum düştüğünde uğramak ve aracımın şanzımanının ne kadar sağlıklı ya da sağlıksız olduğunu öğrenmek isterim. Bakım maliyet ücretini bu yüzden öğrenmek istedim.
Polat Bey, buradakilerin aksine yurtdışı 40-60 bin km aralığında filtre ile birlikte yağ değişimi önermektedir. Biz bunu modelden bağımsız tam otomatik şanzımanlarda 80.000 km civarı diye duyurmaktayız. İzmir ve İstanbul servislerimizde araç testi ve diyagnoz hizmetlerimiz ücretsizdir. Buyurun bir çayımızı için, öncelikle şanzımanınızda birşey olup olmadığına bakalım. Genellikle bu şanzımanlar ilk 100-150 bin Kmde problem çıkarmazlar.
Merhabalar benim 2000 model 4 ileri A3 otomotik arabam var vites değişimlerinde vuruntu var ve özellikle rampalarda güç tamamıyla düşüyor manuelde sıkıntı yok rampalarda vitesi neredeyse düşürmüyor buda aracın hızdan tamamıyle düşmesine neden oluyor bunun için nasıl bir işlem yapılması gerekiyor ve maliyet nedir
Merhabalar,
Geçen hafta almış olduğum Peugeot 206 1.4 otomatik 4 ileri 2004 model aracımda bugün farkettiğim bir arıza var.
Araba çok ağır kalkıyor diye şikayet ederken sonradan farkettim ki araba belli bir yol gittikten sonra durmaya başlıyorsun ama araba en son durduğunda 1. vitese bırakmıyor kendini 2 de ya 3 de kalıyor. Ve kalkarken bu şekilde kalkmaya çalışıyor. Spor modu ve karlı zemin modu yanıp sönmeden de yapıyor bunu yandıkten sonrada yapıyor. Kontak kapatıp açıyorum düzeliyor belli bir yol yapınca tekrar aynısı oluyor. Kafayı yemek üzereyim. Az değil 45 bin lira para verdim. Acil sonuç odaklı yardıma ihtiyacım var. Ön görünüz nedir acaba ?
merhabalar 2012 f20 1.18 otomatik aracımın şanzıman soğutucusu patladı ve şanzıman yağı su ile karıştı şanzıman su karıştığı için temizlenip onarılması ne kadar ortalama fiyat
Ömer bey, biz bu durumlarda kısmi onarım yapmıyoruz, zira kalan su yapılan bütün işlemi etkiliyor. Bazen hidrolik ünitede değiştiriyoruz. 10-12 bin TL’lik bir maliyet sözkonusu
Merhaba 2016 model opel insignia 1,6 cdti otomatik dizel aracımda özellikle 2000 devir altında ve 40 km hızda ayrıca 80 km hızda araba vuruntu yapıyor şanzımana 140 binde kalibrasyon yapıldı ve bu vuruntu bi nebze düzeldi ama yinede aynı km hızlarda yapıyor bazen bu titreme gaza bastığımda süreklilik verdiği için gaz kesmek zorunda kalıyorum titremeden çıkması için. Herhangibi bir arıza da vermiyor ekranda. Sorunumla ilgili düşüncelerinizi ve bana ortalama maliyetini söylerseniz ona göre yol çizelim. İyi çalışmalar dilerim
Mustafa Bey, vuruntunun nedeni hidrolik ünite ve selenoidler olabilir. aracı bizim test etmemiz gerekmektedir. Masrafını ancak bundan sonra söyleyebiliriz. Test işlemimiz ücretsiz olup İstanbul veya İzmir’deki noktalarımızdan birisine uğrayabilirsiniz.
merhabalar, 2011 chevrolet aveo 1.4 benzin/lpg, 100 bin kmde,
araç rampa çıkarken araba çok bağırıyor, devir 5 binlere çıkıyor, vites değişmekte zorlanıyor, anlık gazdan ayağımı çekip tekrar basınca bazen düzeliyor, çok nadir düz yolda da yaptığı oluyor, muhtemelen hiç yağ değişimi olmamış, şanzuman yağ değişimi rahatlatır dedi motora bakan usta, yağ değişiminin faydası olur mu, başka bir arıza ise maliyeti nedir
Evren Bey, eğer hiç yağ değiştirmediyseniz, yağ değişimini tavsiye ederiz. Rampa şikayetleri genellikle tork konvertör problemini işaret eder ama yağ seviyesi azsa da bu şikayet meydana gelebilir. Diğer türlü arızanın detaylarını aracı cihaza bağlayıp yol testi yaptıktan sonra söyleyebiliriz.
Aracım 2016 model 1.4 turbo benzinli opel astra k tam otomatik tork konventölü şanzıman 60000 km de daha önce bildiğim kadarıyla hiç yağı değişmedi sorunum geri vitese takarken sert geçiyor bu sorun soğukken daha da sert oluyor yağ değişimi yapsak bu sorun düzelirmi.
İsmail Bey, öncelikle arızanın motorda mı yoksa şanzımanda mı olduğunu tespit ettirmeniz gerekmektedir.
Hüseyin Aksungur / Cevapla 13 Temmuz 2020 at 01:19
Merhaba 2004 Model Focus 1.6 tam otomatik (4 ileri) aracım sabahları ve soğukken çalıştırdığımda 5 ila 10 saniye kadar yürümüyor. Bu sırada sanki yağ pompalar gibi bir uğultu sesi duyuluyor ve sonrasında hafifçe gaza dokunduğumda araç yürüyor. Fazla gazlarsam sertçe vuruyor. Bir de yüksek hızlarda 4ten 3e düşerken daima yuruntu yapıyor. Haricinde hiçbir aykırı durum yok. Bu arızalar neden kaynaklanır ve maliyet ne olur. Teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim
Hüseyin Bey, anlayabildiğimiz kadarı ile şanzımanınız içerisinde bir problem mevcut. Aracınızı getirirseniz ücretsiz olarak inceler size çok daha net bir bilgi verebiliriz. Bu şanzımanların revizyonu 6.000 TL civarında tutmaktadır. Sökme takma ve yağ bu ücrete dahil değildir.
Cevdet Bingöl
Merhaba, 2012 model Volvo V60 T4 1,6 benzinli aracımda düşük hızda titreme olmakta, balans ayarından sanarak 2 kez ayar yaptırdım değişim olmadı, daha çok rampa çıkarken ve ilk kalkışlarda titreme oluyor, düz yolda gaza yüklenince titreme oluyor, inişlerde gazdan çakince hiç titreme olmuyor, Rot ve balans ayarı için konuştuğum usta rot başlarında sorun olabileceğini, yetkili servis ise şanzımanda kavramada sorun olabileceğini ifade ettiler, sizin yorumunuz nedir, muhtemel arıza maliyeti ne olur. Teşekkürler iyi çalışmalar,
S.a ustalarım kolay gelsin aracım bmw e39 kasa 540i lpg li bir araç otomatik vites geçişlerini D konumda iken yüksek devirlerde yapıyor manuel yani triptonik olarak vites geçişlerinde sorun yok şanzuman kodu olarak tam emin degilim ama zf 5hp24 veya 25 olabilir muhtemel sorunlar ve ortalama bir fiyat bilgisi alabilirmiyim
merhaba, İzmir’den yazıyorum 2011 model M/MT şanzuman dizel toyota corolla aracım var. aracım 179.000 km de . son 1 ayda 3 defa aracım sıkışık trafik ya da bayır çıkarken vitesi N ye alıyor ve belli bir süre beklemeden tekrar vitese geçmiyor. arıza lambalarında debriyaj balatası ısınma uyarısı veriyor. 3 tane ayrı usta ile görüştüm ve hepsinden ayrı cevap aldım. baskı balata ve debriyaj robotu değişecek dendi, diğer bir usta kalibrasondan kaynaklı desi, kalibrasyonun yapılması lazım dedi ve en son usta bu debriyajlarda debriyaj içine toz kaça sorunu var ,içine toz girdiğinden debriyajın çok kullanıldığı durumlarda ısınma yapıyor, sökülüp solüsyonla temizlenmesi gerekli dedi. açıkçası ne yapmalıyım bilmiyorum 3 usta 3 ayrı sonuç
Sayın Yetkili,
ben mersinde yaşıyorum. aracım mercedes e180, 2015 model, 100.000 km de yaklaşık 2-3 aydır gittikçe artan vites geçişlerinde vuruntu, yapıyor.bazen gaz yemiyor sonra birden fırlıyor. servise götürdüm (mercedes yetkili servis-koluman) aracın arızası yok ama 100000 km olduğu için yağını değiştiler. bir süre arıza kesildi, ama şimdi daha kötü olmaya başladı. arızayı bulamıyorlar. ama ben bunun şanzuman arızası olduğunu biliyorum. böyle kullanmaya devam edersem iyice bozulacak diye korkuyorum.
sizce ne yapmalıyım.
Hayırlı günler. Aracım 2010 model 1.4 tam otomatik Opel Corsa D. Aracımın vites geçişleri vs çok güzel fakar düşük devirde 1den 2ye geçerken vuruntu yapıyor. Geri kalan viteslerde bir sıkıntı yok.
Merhaba öncelikle hayırlı bayramlar.
2013 model renault captur 1.2 tce edc aracım var 40-50 kmh hızla giderken vites kutusunu kontrol ettirin uyarısının hemen ardından araç kendi kendine fren yaptı ve aniden durdu. Ardından vitesi park konumuna aldım ve araç kartını yuvasından çıkardım tekrar taktığımda araç çalışmadı birkaç sefer denememe rağmen araç çalışmadı ve çekici ile gece olduğu için evime götürdüm birkaç usta ile görüştüm genel kanı edc şanzıman beyninin tamirinin olmadığı ve değişmesi yönünde çıkma parçanın sağlıklı olmadığı yeni olması gerektiği söylendi, sizin fikriniz ve yapabileceğiniz birşey var mı iyi çalışmalar.
ford fiesta 2006 model yarı otomatik araba aldım.1 ay kadar oluyor. Ancak ilk kullanımda şanzıman arızası, kıtapçığa bakın yazdı. sonra 1-2 defa daha kullandım ancak bir akşam arabayı çalıştırmak istediğimde araç N konumunda kaldı çalışmadı. sonra kapattım ertesi gün denemek istedim otomatik kapı kilidi açılmadı, anahtarla açtım ve arabayı çalıştırmak istediğimde arabanın ışıkları dahi yanmadı. sorun ne olabilir, bir de yaklaşık bir fiyat almam mümkün müdür?
merhabalar
2010 model astra j 16. turbo
Aracımda zorlanmaya başladığında aracın sanki rot balansı bozuk gibi sallanıyor zorlanma bittiğinde sallanmada geçiyor, ama sallanma çok belirgin bir seviyede şanzımandan olduğunu düşünüyorum neden yapar ne yol açar ve nasıl çözebiliriz.
Yardımcı olursanız çok sevinirim
Şimdiden teşekkürler.
Merhaba bende 2008 megane 2 otomatik vites var, normalde hiç sorun yok ama hararet ortalara gelince özellikle dur kalklarda gaza basıyorum vitese geçmiyor 4 -5 saniye sonra arkadan biri vurmuş gibi kalkıyor. Ustaya götürdüm şanzıman sökülecek 4 bin tl’den başlar 9 bin tl’ yi bulur dedi yardımcı olursanız sevinirim.
selam 2006 model fort c max otomatik aracım yokuş yukarı zorlanıyor düz yolda sorun yok 245.000 km de kavramada nı sorun ne kadar bir masraf cıkar aşağı yukarı yardımcı olursanız sevinirim
2006 Model Kia Sorento 2.5CRDİ aracım ilk çalıştırmada geri vitese alırken veya geri vitesten çıkarırken belirli bir “tak” sesi yapıyor, lakin motor sıcakken bu ses çok daha yumuşak geliyor. İkinci bir mevzu aracın şanzıman yağını araç çalışırken kontrol ettiğimizde 75C üst skalasının bayağı (nerdeyse) 2katı üzerinde ölçüyorum. Şanzıman yağı seviyesi normal midir?
merhabalar. aracım 2012 opel insignia otomatik 2.0 cdti. ilk çalışmalarda hız ibresi 50’yi geçerken zorlanıp vites geçişi yapıyor. araç ısındıktan sonra bir daha böyle bir şey yapmıyor. aracı park edip bir kaç saat sonra tekrar çalıştırdığımda yine ilk hızlanmada 50’yi geçerken zorlanıp vitesi öyle atıyor. bunun haricinde bir problem yok. sorun ve maliyeti noktasında bilgi verirseniz çok sevinirim.
2000 MODEL 1,6 AUDİ A4 OTOMATİK ARACIMDA GAZ BASINCA UĞULTU VAR ÖTÜYO 70/80 KM GEÇİNCE BAŞLIYO 120/140 KM AZALIYO SORUN VE MALİYETİ HAKKINDA BİLGİ VERİRSENİZ SEVİNİRİM İYİ ÇALIŞMALAR
Slm lar hundai aksentblue 2015 model troptonik vites arac motor arızası sanzuman ısınması gösterdi performans çok düştü vitesker düzenli atmşyor sorun nedir ve kaç paraya cıkar
Merhaba 2014 t32 xtrail aracım var şehir halinde hız 80 ile 120 km aralarında devir saati 2.000 ile 2.400 arası bir sallantı yapıyor buda araca yansıyor ve araç ileri geri bir sallantı yapıyor alarm yok ama ayağım gaz pedalında sabit yada Cruise kontrol açık olması fark etmiyor bu sallantı ara ara yapıyor nedeni nedir bana nasıl bir masraf açar
Merhabalar 2004 model pejo 307 sw 1.6 tüplü otomatik vites aracım uzun yolda gittikten sonra ilk durdugumda vites bostaymis gibi aracı geri kaçırıyor ve 2500 devir gibi küt sesiyle hareket ediyor sorunu ne olabilir? Şehir içi kısa kullanımlarda yapmıyor masrafı ne kadar çıkar? İyi çalışmalar
2016 model Peugeot 208 GT Line 1.2 Puretech EAT6 tam otomatik benzinli araç sahibiyim. Dört şikayetim mevcut.
1. Yoğun İstanbul trafiğinde, yavaş hızlarda vites 1’den 2’ye geçerken vuruntu, silkelenme oluyor
2. Akıcı yollarda, özellikler rampa tırmanırken, 4. vitesten 3. vitese geçişlerde vuruntu, silkelenme oluyor.
3. Araç 6. vitese geçiyor ama ara ara rahatsız edici bir uğultu oluyor, sanki aslında 5. viteste kalmış da motor devir yapıyormuş gibi oluyor. Kadran 2000 devirde olmasına rağmen bu uğultu neye göre başlıyor ya da son buluyor, anlayamıyorum.
4. Dip gaz yaptığımda şanzımandan etraftan da duyulacak şekilde metal dişli sesleri geliyor.
Sorun ne olabilir? Sorunlarımın giderilmesinin maliyeti tahminen ne olabilir? Teşekkürler.
Not: Aracım 77 bin kilometrededir.
2000 avensis 2.0 motor otomatik aracimda 1.viyesten 2 ye gecerken vuruntu yapiyor birde biraz devirli kullandigimda bütün vites gecislerinde vuruntu yapiyor sorun nedir birde fiyat simdiden teşekkürler
Emre Bey, muhtemelem şanzımanın içerisinde basınç kaçaklarınız mevcut. Atco olarak şu anda Toyota marka araçlara hizmet sunmadığımız için sizlere yanlış bir fiyat sunmak istemiyoruz.
2000 model Passat 1.8 turbo otomatik vites araç 1 den 2 ye geçerken ve boştan d ye geçerken vuruntu yapıyor neden olur ne kadar zaman alır nekadar masraf çıkar iyi akşamlar Bakırköy den arıyorum
Merhaba Yılmaz Bey aracınızda gözlemlemiş olduğunuz arıza şanzıman içi bir arızadır. Bu model yılına ait araçlarda şanzımanın iç kısmından oluşan arızalar sürüşü etkiler. İlk önce selenoid testi daha sonra mekaniksel olarak bi şanzıman testi gerekiyor. Maliyet konusunda arıza tam tespit yapılmadan maliyet konuşmak sağlıklı olmıyacaktır.
Merhaba kia sorento var rambada kitlendi şansumanda söylendi bunun fiyatı ne kadar olur
Murat Bey, aracın model yılı ve motor tipini söylerseniz size yaklaşık bir fiyat verebiliriz.
2015 model sportage 1.6 benzin LPG aracım yolda giderken gaza basınca bir uğultu geliyor özellikle 4 bin devir sonrasında yapıyor sorun neden olabilir ve fiyat konusunda bir öngmeüde bulunurmusunuz
Recep Bey, ses eğer 4 bin devir sonrası geliyorsa difransiyel veya ön takımdan geliyor olabilir. İstanbul veya İzmir’deki servis noktalarımızdan birisine uğrarsanız, birlikte bir incelemek isteriz. Bu işlemimiz ücretsizdir.
Merhabalar kolay gelsin hayırlı işler benim aracım BMW E39 520ia Amerikan modelidir 1 ay oldu alalı sansuzumani D 3 2 1 DİYE GİDİYOR ama d ye attığınız zaman hemen kavramiyor şanzıman ve kavradığı zamanda vuruyor sebebi neydi acaba bu kasaların şanzıman sistemi değişimi diyerleriyle aynımı tesekkurler
Merhaba Ercan Bey aracınızdaki arıza göründüğü kadarıyla tork arızasıdır. Dilerseniz ücretsiz yol testi ve cihaz testi için İstanbul, İzmir ve Ankara servis noktalarımıza gelirseniz size yardımcı olmak isteriz.
merhaba 2005 model e60 kasa 520i aracım dik rampa yolu çıkarken sarsıntı yapıyor ve ekran transmission fault hatası veriyor. kontak kapatıp açınca sorun gidiyor. vites geçişlerinde filan herhangi sorun yoktur. düz yolda giderken hata vermiyor. sorun nedir maliyeti ne olur acaba
Hamza Bey, bu konuyu bmw 5.20i şanzıman arızaları sayfamızda detaylandırdık. Öncelikle aracınızı düz yolda dip gazda kullanıp 4 ve 5.vitese geçerken devir saatinde yükselme olup olmadığına da bakmanız gerekiyor, normal kullanımda hata vermeyebiliyor. Ayrıca bir bilgisayara bağlanıp arıza koduna baktırmanız da gerekli. Eğer İstanbul veya İzmir’de iseniz, servislerimizden birisini ziyaret ederseniz, ücretsiz olarak hem yol testinizi, hem de bilgisayardan arıza kodunuzu okuma işlemini gerçekleştirebilriiz.
94 mercedes c180 otomatik şanzuman d konumunda kalkış yapmıyor araba sanki boşa alınmış gibi ve şanzumandan tık tık tık ses var vitese girmeye çalışıyormuş gibi ses geliyor, ancak aracı r geri vitese aldığımda hareket ediyor sorunu nedir
Merhaba Volvo v40 aracım özellikle 3. Viteste devirli kullandığımda vuruntu yapmakta, devir çubuğu dalgalı yükseliyor bunun sonucunda, problemi nedir ( zannedersem kronik power shift şanzıman sorunu) tamİr fiyatı nekadar acaba
Gökhan Bey, mekatronik beyninizde problem var. Yaklaşıl 3.500 TL bir ücreti, 1 ila 2 işgünü tamir süresi bulunmaktadır.
2001 model renault clio marka aracım var.ozellikle soğuk havalarda motorun soğuk olduğu durumlarda ilk kalkışta vuruntu ve şanzıman uyarı ışığı yanmakta. Son zamanlarda gaz tepkimesini şanzıman geç kavrıyor
Tatlı rampalarda daha önce yapmamasına ramen geri kaçırma yapmaya başladı. Ortalama fiyat ne çıkar.BURSA ‘da ikamet ediyorum yardımcı olurmusunuz
Murat Bey, rampada geri kaçırma tork konvertör problemidir. Diğeri ise 3 adımlı bir tamirat getiren dpo şanzıman sorunu olup, Clio için özel hazırladığımız sayfada detaylı anlatım yapılmıştır. DPO komple revizyonları 6.000 TL civarından başlamaktadır.
iyi akşamlar kolay gelsin arabam 2011 punto 1,4 benzinli dualogıc yarı otomatik sanzıman yolda giderken arac birde boşa attı yolda kaldık. o an acil bir şekilde cekici çağırıp bir arkadaşımızn tavsiye etiği ustaya götürdük. usta önce beyin arızası var dedi sonra beyin tamir olmuyor dedi. sonra çıkma beyin takmak gerekli dediler çıkma beyin taktık. beyin arızasının gittiğini ama yine aracın vitese gecmediğini söylediler. tamirin devam ettiğini söylediler lakin 1 hafta oldu hala tamir olmadı.sizin bir öneriniz varsa size getimek isterim aracımı?
Didem Hanım, maalesef Atco olarak yarı otomatikrobotlu şanzıman tamiri yapmıyoruz. Hangi il ve ilçede olduğunuzu söylerseniz size yardımcı olmaya çalışalım.
Didem Hanım, robotlu şanzıman tamiri yapmıyoruz. Hangi ilde olduğunuzu söylerseniz, size ona göre bir tavsiyemiz olabilir mi bakalım.
İyi günler. Sizde aracını yaptıran bir arkadaşımın yönlendirmesi ile görüşmek istedim. 2013 Model Volvo S60 187.000km de dizel otomatik aracım var. Ön far yapısı olarak face-lift olan yenilenmiş tipten araç. Istanbul’da Volvo yetkili servisi müdürü aracı olarak kullanılmış oradan aldım. Araç tüm ömrü boyunca yetkili servis bakımlı. Ben kullanırken pek fark etmedim. yağ değişiminde Ankara daki yetkili servis uyardı. Şanzımanda P’den D ye alırken ya da tam tersi durumda vuruntu olduğunu belirtti. Aracı bu Şubat’ta aldım ve alırken de servis kayıtlarını görerek alım yaptım. Kavrama ve şanzıman için; 2019 yılı 8. ayda 170 bin KM de kavramasının değiştiği, 2019 10. ayda da 180 bin KM de TMC kitinin değiştiği kaydı vardı. ANkara’daki yetkili servis bir kez daha TMC kiti sipariş etti (takılan kitin parça garantisinden) değişimi yaptı. Ancak vuruntunun kesilmediğini tepit ettiği için söktüğü kiti geri takarak aracı bana teslim etti. Servis raporu olarak da şanzımanın değişimi gerektiğini belirtti. Aracı kullanırken hiç bir anormallik yok. vites geçişleri iyi, şanzımandan ses gelmiyor, sadece P’den D ye alırken ya da tam tersi o da bazen vuruntu yapıyor. kalkışta ya da yokuşta beklenmedik bir vites değişimi ya da devir değişimi yapmıyor. İleride daha da sıkıntı yaşamamak adına sizden yardım rica edeceğim. Hafya araçla Ankara’dan İzmir E gideceğim. İzmir’de irtibat noktanız varsa uğrayıp müdahala için aracımı teslim etmek isterim. Yardımcı olur musunuz? 549 562 88 83 Mahmet KIR
Mehmet Bey, konu ile ilgili arkadaşlarımız size cep telefonunuzdan ulaşacaklar.
Pardon TCM kiti olaracak. Yanlış ifade etmişim.
Merhabalar kolay gelsin 2000 model otomatik brava aracımız kalkıştan hemen sonra D konumunda şanzıman kendini korumaya alıyor gaz kesiyor 2500 devri geçmiyor.Rampada çok yavaş hareket ediyor.Elle manüel 1-2-3 . Viteste kullaniyoruz.yardiminizi bekliyorum
Melih Bey, aracınızı bir diyagnoz cihazına bağlatmanız gerekmektedir. Yalnız aracınızın OBD kafası özel olup o modele girebilecek bir cihaz olan servise gitmenizi öneririz.
Merhaba. 2015 astra j otomatik aracım mevcut. 65000 KM’de. Şanzımanda 3’ten 4!e geçerken vuruntu yapmakta. Diğer viteslerde bu sorun yok. Şanzıman yağı değişimi yaptım 100 km kadar kullandık aracı ancak pek bi fark oluşmadı. Problem neden olabilir. tahmini ne kadar masrafı olur?
Melih Bey, aracınızdaki problem solenoid kaynaklı veya dip tas kaynaklı olabilir. Şanzıman yağı değişimi bu gibi arızalarda çözüm değildir. Masraf için aracınızı test etmeden birşey söyleyemeyiz, 1.000 TL’de olabilir, 10.000 TL’de. En sağlıklısı öncelikle aracı diyagnoza bağlatıp arıza kodlarını almaktır. Dilerseniz İstanbul veya İzmir’deki servis noktalarımızdan bir tanesine müsait zamanınızda uğrayın, ücretsiz bir şekilde hem yol testinizi sizinle birlikte yapıp arızasını biz de görelim, hem de diyagnoza bağlayalım. O zaman size daha doğru bir tespit ve fiyat sunarız, siz de kararınızı ona göre verirsiniz.
Merhaba 2012 A4 2.0 tdı aracım kalkarken gaza bastığımda aracım kendini kasıyor birşeyler aracı tutuyor gibi sanki, sorun kavramadanmıdır sizde eğer öyleyse maliyeti hakkında bilgi verirmisiniz
0533 763 6820
Serdal Bey, anlattığınız kadarı ile kavrama problemi gibi gözükmektedir. Yine de test etmeden kesin birşey söyleyemeyiz. Kavrama revizyonu yaklaşık 6.000 TL tutmaktadır.
clio 2001 1.4 16v otomatik aracım vites gecislerinde sıkıntı yok fakat arac ile trafikte fazla kalınca dur kalt ta vites 1 gec geciyor ve aniden geciyor sonrasında sıkıntı yasamıyorum ama herdur kalkya yapıyor ama sadece fazla trafikte kalınca.
ne gibi arızası olablilr bana selenoid dediler daha önceden bunun ile ilgili selenoid değişim ücreti nedir?
Fırat Bey, biz bu araçlarda selenoid değişimini çok fazla tavsiye etmiyoruz. Atco Clio şanzıman tamiri sayfamızı ziyaret etmenizi rica ederiz.
2009 model ford ranger aracım düşük hızldarda vites geçişlerinde aşırı sarsıntı ve vuruntu yapıyor ve titreme yapıyor
Musa Bey, ilk etapta şanzıman beyninizin incelenmesi gerekmektedir.
Size az once yazdığım mesajda şanzıman yağı ve filtre değişimi, artı genel bakımın kaça mal olacağını sormuştum. Diğer mesajları okuduğumda mesajlara öylesine bakmayıp her biriyle özenli bir şekilde ilgilenip cevapladığınızı fark ettim, o yüzden bu mesajımı diğerinden önce yazmışım gibi düşünerek cevaplarsanız sevinirim.
Aracımı 2020 Şubat ayında Adana’dan aldım Şu an Çanakkale’deyim.
Otomatik şanzımanımın herhangi bir arızası yada acil bir durumu olmamakla birlikte mesela trafik ışıklarında D konumunda beklerken kuş cıvıltısı gibi bir ses geliyor. Bu ses diğer konumlarda ve geri viteste beklerken yok.
Bir de çok da hızlı sayılmayacak süratlerde rampa aşağı inerken gaza ya da frene basılmadıkça araç hafif bir silkeleme eğilimine giriyor.Sanki sürücüden bir hareket bekliyor gibi. Biraz gaz ya da frene dokununca kesiyor. Alçak süreçlerde bir kaç kez başıma geldiği için çok ciddiye akmadım ancak kafama takılmadı da değil.
Araç 145 bin de ve şu ana kadar şanzıman yağı değiştirilmemiş hatta alırken eski sahibi, ve hatta kontrol için gittiğim Mercedes servisi bu araçlarda şanzıman yağının değişmesine gerek olmadığını ısrarla vurguladılar. Kendi araştırmalarım sonucunda onların bu söylemlerini çürüttüm ve yol beni size çıkarttı. Kendimi rahat hissetmek için, uzun araştırmalarım sonucunda ulaştığım sizlerin bu konuda tam yetkin olduğunuz kanısına vardım ve size karşı bir ön güven oluştu.
Bu yüzdendir ki, müsait bir zamanda aracımla Istanbul İzmir Ankara Balıkesir illerinden birine yolum düştüğünde uğramak ve aracımın şanzımanının ne kadar sağlıklı ya da sağlıksız olduğunu öğrenmek isterim. Bakım maliyet ücretini bu yüzden öğrenmek istedim.
Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkürler.
İşlerinizde kolaylıklar dilerim. Saygılar.
Polat Bey, buradakilerin aksine yurtdışı 40-60 bin km aralığında filtre ile birlikte yağ değişimi önermektedir. Biz bunu modelden bağımsız tam otomatik şanzımanlarda 80.000 km civarı diye duyurmaktayız. İzmir ve İstanbul servislerimizde araç testi ve diyagnoz hizmetlerimiz ücretsizdir. Buyurun bir çayımızı için, öncelikle şanzımanınızda birşey olup olmadığına bakalım. Genellikle bu şanzımanlar ilk 100-150 bin Kmde problem çıkarmazlar.
Merhabalar benim 2000 model 4 ileri A3 otomotik arabam var vites değişimlerinde vuruntu var ve özellikle rampalarda güç tamamıyla düşüyor manuelde sıkıntı yok rampalarda vitesi neredeyse düşürmüyor buda aracın hızdan tamamıyle düşmesine neden oluyor bunun için nasıl bir işlem yapılması gerekiyor ve maliyet nedir
Yakup Bey, herhangibir arıza kodunuz var mıdır?
Merhabalar,
Geçen hafta almış olduğum Peugeot 206 1.4 otomatik 4 ileri 2004 model aracımda bugün farkettiğim bir arıza var.
Araba çok ağır kalkıyor diye şikayet ederken sonradan farkettim ki araba belli bir yol gittikten sonra durmaya başlıyorsun ama araba en son durduğunda 1. vitese bırakmıyor kendini 2 de ya 3 de kalıyor. Ve kalkarken bu şekilde kalkmaya çalışıyor. Spor modu ve karlı zemin modu yanıp sönmeden de yapıyor bunu yandıkten sonrada yapıyor. Kontak kapatıp açıyorum düzeliyor belli bir yol yapınca tekrar aynısı oluyor. Kafayı yemek üzereyim. Az değil 45 bin lira para verdim. Acil sonuç odaklı yardıma ihtiyacım var. Ön görünüz nedir acaba ?
Burhan Bey, ilk etapta arıza koduna ihtiyacımız var. Artı olarak hidrolik ünitenin sökülüp tarafımıza gelmesi ve teste tabi tutulması gerekmektedir.
merhabalar 2012 f20 1.18 otomatik aracımın şanzıman soğutucusu patladı ve şanzıman yağı su ile karıştı şanzıman su karıştığı için temizlenip onarılması ne kadar ortalama fiyat
Ömer bey, biz bu durumlarda kısmi onarım yapmıyoruz, zira kalan su yapılan bütün işlemi etkiliyor. Bazen hidrolik ünitede değiştiriyoruz. 10-12 bin TL’lik bir maliyet sözkonusu
Merhaba 2016 model opel insignia 1,6 cdti otomatik dizel aracımda özellikle 2000 devir altında ve 40 km hızda ayrıca 80 km hızda araba vuruntu yapıyor şanzımana 140 binde kalibrasyon yapıldı ve bu vuruntu bi nebze düzeldi ama yinede aynı km hızlarda yapıyor bazen bu titreme gaza bastığımda süreklilik verdiği için gaz kesmek zorunda kalıyorum titremeden çıkması için. Herhangibi bir arıza da vermiyor ekranda. Sorunumla ilgili düşüncelerinizi ve bana ortalama maliyetini söylerseniz ona göre yol çizelim. İyi çalışmalar dilerim
Mustafa Bey, vuruntunun nedeni hidrolik ünite ve selenoidler olabilir. aracı bizim test etmemiz gerekmektedir. Masrafını ancak bundan sonra söyleyebiliriz. Test işlemimiz ücretsiz olup İstanbul veya İzmir’deki noktalarımızdan birisine uğrayabilirsiniz.
merhabalar, 2011 chevrolet aveo 1.4 benzin/lpg, 100 bin kmde,
araç rampa çıkarken araba çok bağırıyor, devir 5 binlere çıkıyor, vites değişmekte zorlanıyor, anlık gazdan ayağımı çekip tekrar basınca bazen düzeliyor, çok nadir düz yolda da yaptığı oluyor, muhtemelen hiç yağ değişimi olmamış, şanzuman yağ değişimi rahatlatır dedi motora bakan usta, yağ değişiminin faydası olur mu, başka bir arıza ise maliyeti nedir
Evren Bey, eğer hiç yağ değiştirmediyseniz, yağ değişimini tavsiye ederiz. Rampa şikayetleri genellikle tork konvertör problemini işaret eder ama yağ seviyesi azsa da bu şikayet meydana gelebilir. Diğer türlü arızanın detaylarını aracı cihaza bağlayıp yol testi yaptıktan sonra söyleyebiliriz.
Aracım 2016 model 1.4 turbo benzinli opel astra k tam otomatik tork konventölü şanzıman 60000 km de daha önce bildiğim kadarıyla hiç yağı değişmedi sorunum geri vitese takarken sert geçiyor bu sorun soğukken daha da sert oluyor yağ değişimi yapsak bu sorun düzelirmi.
Soner Bey, büyük ihtimalle değişmez. Soğukken daha sert oluşu sorunun mekanik bir problem olduğunu göstermektedir.
iyi günler 2000 model 320iA bmw giderken şanzumanda birşey yok rampa yukarı çikarken çikmiıyor gazda yemiyor ustaya göturdum kımısı enjokterlerden olabılır eksoz bağlantıları tıkalı olabılır dıyor kımısı şanzuman arızalı dıyor ne yapacağimi bilmiyorum
İsmail Bey, öncelikle arızanın motorda mı yoksa şanzımanda mı olduğunu tespit ettirmeniz gerekmektedir.
Merhaba 2004 Model Focus 1.6 tam otomatik (4 ileri) aracım sabahları ve soğukken çalıştırdığımda 5 ila 10 saniye kadar yürümüyor. Bu sırada sanki yağ pompalar gibi bir uğultu sesi duyuluyor ve sonrasında hafifçe gaza dokunduğumda araç yürüyor. Fazla gazlarsam sertçe vuruyor. Bir de yüksek hızlarda 4ten 3e düşerken daima yuruntu yapıyor. Haricinde hiçbir aykırı durum yok. Bu arızalar neden kaynaklanır ve maliyet ne olur. Teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim
Hüseyin Bey, anlayabildiğimiz kadarı ile şanzımanınız içerisinde bir problem mevcut. Aracınızı getirirseniz ücretsiz olarak inceler size çok daha net bir bilgi verebiliriz. Bu şanzımanların revizyonu 6.000 TL civarında tutmaktadır. Sökme takma ve yağ bu ücrete dahil değildir.
Cevdet Bingöl
Merhaba, 2012 model Volvo V60 T4 1,6 benzinli aracımda düşük hızda titreme olmakta, balans ayarından sanarak 2 kez ayar yaptırdım değişim olmadı, daha çok rampa çıkarken ve ilk kalkışlarda titreme oluyor, düz yolda gaza yüklenince titreme oluyor, inişlerde gazdan çakince hiç titreme olmuyor, Rot ve balans ayarı için konuştuğum usta rot başlarında sorun olabileceğini, yetkili servis ise şanzımanda kavramada sorun olabileceğini ifade ettiler, sizin yorumunuz nedir, muhtemel arıza maliyeti ne olur. Teşekkürler iyi çalışmalar,
Cevdet Bey, anlattıklarınız kavrama arızasını işaret etmektedir. Komple revizyon fiyatı, araç bize geldiğinde 5.750 TL’dir.
S.a ustalarım kolay gelsin aracım bmw e39 kasa 540i lpg li bir araç otomatik vites geçişlerini D konumda iken yüksek devirlerde yapıyor manuel yani triptonik olarak vites geçişlerinde sorun yok şanzuman kodu olarak tam emin degilim ama zf 5hp24 veya 25 olabilir muhtemel sorunlar ve ortalama bir fiyat bilgisi alabilirmiyim
Halit Bey, uzun zamandır bu şanzımanları yapmıyoruz ama probleminiz hidrolik ünite gibi gözükmektedir. Araç hangi ildedir?
merhaba, İzmir’den yazıyorum 2011 model M/MT şanzuman dizel toyota corolla aracım var. aracım 179.000 km de . son 1 ayda 3 defa aracım sıkışık trafik ya da bayır çıkarken vitesi N ye alıyor ve belli bir süre beklemeden tekrar vitese geçmiyor. arıza lambalarında debriyaj balatası ısınma uyarısı veriyor. 3 tane ayrı usta ile görüştüm ve hepsinden ayrı cevap aldım. baskı balata ve debriyaj robotu değişecek dendi, diğer bir usta kalibrasondan kaynaklı desi, kalibrasyonun yapılması lazım dedi ve en son usta bu debriyajlarda debriyaj içine toz kaça sorunu var ,içine toz girdiğinden debriyajın çok kullanıldığı durumlarda ısınma yapıyor, sökülüp solüsyonla temizlenmesi gerekli dedi. açıkçası ne yapmalıyım bilmiyorum 3 usta 3 ayrı sonuç
Sayın Yetkili,
ben mersinde yaşıyorum. aracım mercedes e180, 2015 model, 100.000 km de yaklaşık 2-3 aydır gittikçe artan vites geçişlerinde vuruntu, yapıyor.bazen gaz yemiyor sonra birden fırlıyor. servise götürdüm (mercedes yetkili servis-koluman) aracın arızası yok ama 100000 km olduğu için yağını değiştiler. bir süre arıza kesildi, ama şimdi daha kötü olmaya başladı. arızayı bulamıyorlar. ama ben bunun şanzuman arızası olduğunu biliyorum. böyle kullanmaya devam edersem iyice bozulacak diye korkuyorum.
sizce ne yapmalıyım.
Hayırlı günler. Aracım 2010 model 1.4 tam otomatik Opel Corsa D. Aracımın vites geçişleri vs çok güzel fakar düşük devirde 1den 2ye geçerken vuruntu yapıyor. Geri kalan viteslerde bir sıkıntı yok.
Merhaba öncelikle hayırlı bayramlar.
2013 model renault captur 1.2 tce edc aracım var 40-50 kmh hızla giderken vites kutusunu kontrol ettirin uyarısının hemen ardından araç kendi kendine fren yaptı ve aniden durdu. Ardından vitesi park konumuna aldım ve araç kartını yuvasından çıkardım tekrar taktığımda araç çalışmadı birkaç sefer denememe rağmen araç çalışmadı ve çekici ile gece olduğu için evime götürdüm birkaç usta ile görüştüm genel kanı edc şanzıman beyninin tamirinin olmadığı ve değişmesi yönünde çıkma parçanın sağlıklı olmadığı yeni olması gerektiği söylendi, sizin fikriniz ve yapabileceğiniz birşey var mı iyi çalışmalar.
Merhaba
ford fiesta 2006 model yarı otomatik araba aldım.1 ay kadar oluyor. Ancak ilk kullanımda şanzıman arızası, kıtapçığa bakın yazdı. sonra 1-2 defa daha kullandım ancak bir akşam arabayı çalıştırmak istediğimde araç N konumunda kaldı çalışmadı. sonra kapattım ertesi gün denemek istedim otomatik kapı kilidi açılmadı, anahtarla açtım ve arabayı çalıştırmak istediğimde arabanın ışıkları dahi yanmadı. sorun ne olabilir, bir de yaklaşık bir fiyat almam mümkün müdür?
merhabalar
2010 model astra j 16. turbo
Aracımda zorlanmaya başladığında aracın sanki rot balansı bozuk gibi sallanıyor zorlanma bittiğinde sallanmada geçiyor, ama sallanma çok belirgin bir seviyede şanzımandan olduğunu düşünüyorum neden yapar ne yol açar ve nasıl çözebiliriz.
Yardımcı olursanız çok sevinirim
Şimdiden teşekkürler.
Merhaba bende 2008 megane 2 otomatik vites var, normalde hiç sorun yok ama hararet ortalara gelince özellikle dur kalklarda gaza basıyorum vitese geçmiyor 4 -5 saniye sonra arkadan biri vurmuş gibi kalkıyor. Ustaya götürdüm şanzıman sökülecek 4 bin tl’den başlar 9 bin tl’ yi bulur dedi yardımcı olursanız sevinirim.
selam 2006 model fort c max otomatik aracım yokuş yukarı zorlanıyor düz yolda sorun yok 245.000 km de kavramada nı sorun ne kadar bir masraf cıkar aşağı yukarı yardımcı olursanız sevinirim
Selamlar 98 Model A8 D2 kasa Audi’m var, tork konvertör ve 5’iler Otomatik şanzıman revizonyon ücreti ne kadar olur?
Saygılar
Merhaba,
2006 Model Kia Sorento 2.5CRDİ aracım ilk çalıştırmada geri vitese alırken veya geri vitesten çıkarırken belirli bir “tak” sesi yapıyor, lakin motor sıcakken bu ses çok daha yumuşak geliyor. İkinci bir mevzu aracın şanzıman yağını araç çalışırken kontrol ettiğimizde 75C üst skalasının bayağı (nerdeyse) 2katı üzerinde ölçüyorum. Şanzıman yağı seviyesi normal midir?
merhabalar. aracım 2012 opel insignia otomatik 2.0 cdti. ilk çalışmalarda hız ibresi 50’yi geçerken zorlanıp vites geçişi yapıyor. araç ısındıktan sonra bir daha böyle bir şey yapmıyor. aracı park edip bir kaç saat sonra tekrar çalıştırdığımda yine ilk hızlanmada 50’yi geçerken zorlanıp vitesi öyle atıyor. bunun haricinde bir problem yok. sorun ve maliyeti noktasında bilgi verirseniz çok sevinirim.
2000 MODEL 1,6 AUDİ A4 OTOMATİK ARACIMDA GAZ BASINCA UĞULTU VAR ÖTÜYO 70/80 KM GEÇİNCE BAŞLIYO 120/140 KM AZALIYO SORUN VE MALİYETİ HAKKINDA BİLGİ VERİRSENİZ SEVİNİRİM İYİ ÇALIŞMALAR
Slm lar hundai aksentblue 2015 model troptonik vites arac motor arızası sanzuman ısınması gösterdi performans çok düştü vitesker düzenli atmşyor sorun nedir ve kaç paraya cıkar
Aracım Renault 19 europa 1.6 aracımı sadece 5.vitese taktığımda ıslık sesine benzer bir ses geliyor sizce arıza şanzımandanmı.
Merhaba 2014 t32 xtrail aracım var şehir halinde hız 80 ile 120 km aralarında devir saati 2.000 ile 2.400 arası bir sallantı yapıyor buda araca yansıyor ve araç ileri geri bir sallantı yapıyor alarm yok ama ayağım gaz pedalında sabit yada Cruise kontrol açık olması fark etmiyor bu sallantı ara ara yapıyor nedeni nedir bana nasıl bir masraf açar
Merhabalar 2004 model pejo 307 sw 1.6 tüplü otomatik vites aracım uzun yolda gittikten sonra ilk durdugumda vites bostaymis gibi aracı geri kaçırıyor ve 2500 devir gibi küt sesiyle hareket ediyor sorunu ne olabilir? Şehir içi kısa kullanımlarda yapmıyor masrafı ne kadar çıkar? İyi çalışmalar
2016 model Peugeot 208 GT Line 1.2 Puretech EAT6 tam otomatik benzinli araç sahibiyim. Dört şikayetim mevcut.
1. Yoğun İstanbul trafiğinde, yavaş hızlarda vites 1’den 2’ye geçerken vuruntu, silkelenme oluyor
2. Akıcı yollarda, özellikler rampa tırmanırken, 4. vitesten 3. vitese geçişlerde vuruntu, silkelenme oluyor.
3. Araç 6. vitese geçiyor ama ara ara rahatsız edici bir uğultu oluyor, sanki aslında 5. viteste kalmış da motor devir yapıyormuş gibi oluyor. Kadran 2000 devirde olmasına rağmen bu uğultu neye göre başlıyor ya da son buluyor, anlayamıyorum.
4. Dip gaz yaptığımda şanzımandan etraftan da duyulacak şekilde metal dişli sesleri geliyor.
Sorun ne olabilir? Sorunlarımın giderilmesinin maliyeti tahminen ne olabilir? Teşekkürler.
Not: Aracım 77 bin kilometrededir.