Otomatik Şanzıman Tamir Fiyatları

Doğru parça değişimi, gereksiz maliyetleri ve otomatik şanzıman tamir fiyatları oluşmasını önler. Dünya standartlarındaki test ekipmanlarımız ile rastgele ve gereksiz parça değişimi yapmıyor ve müşterilerimize ekonomik çözümler sunuyoruz. Doğru otomatik şanzıman parçaları değişimi ile uygun çözümler için otomatik şanzıman arızalarında firmamızın sabit hattından bizlere ulaşabilirsiniz.

Otomatik Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16

Otomatik Şanzıman Kavrama, Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17

1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:

0 850 640 0 685

Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır. 

Selenoid (Elektrovana) Testi

Firmamızda şanzıman beyni üzerindeki tek tek selenoidler test edilir. Gereksiz selenoid değişimine ücret ödemezsiniz.

Otomatik şanzıman tamir fiyatları

Otomatik Şanzıman Beyin Testi

Otomatik şanzıman beyni, şanzıman içerisindeki en pahalı parçadır. Şanzıman beynindeki problemler otomatik vites geçiş sorunu ve otomatik vites vuruntusu olarak kendini belli edecektir.

Firmamız bünyesindeki 3 şanzıman beyin testi makinesi ile şanzıman beynleri (hidrolik ünite) kısa sürede test edilebilmekte ve gereksiz değişim önlenmektedir. Detaylı bilgi için şanzıman beyni sitemizi ziyaret edebilirsiniz.

Şanzıman beyni tamiri

Otomatik Şanzıman Dinamometre Testi

Firmamızda revizyonu gerçekleştirilen otomatik şanzımanlar, dinamometre üzerinde test edilmekte, otomatik şanzıman basınç kaybı var ise tespit edilmekte ve test sonucu onaylanan şanzımanlar müşterilerimize sunulmaktadır.

Otomatik şanzıman tamir fiyatları

Tork Konvertör Tamiri ve Testi

Tam otomatik makinelerle gerçekleştirilen tork konvertör revizyonları sonrası türbün balans testi ve kaçak testi gerçekleştirilir. Orjinal fabrika değerlerine göre revize edilen konvertörler garantili olarak müşterilerimize teslim edilir. Detaylı bilgi için tork konvertoru sitemizi ziyaret edebilirsiniz.

Araç Üzerinden Şanzıman Sökme-Takma İmkanı

Dilerseniz aracınızı servisimize bırakabilirsiniz. İstanbul, Ankara ve İzmir’de 5 farklı lokasyonda, toplamda 60 liftlik servis alanımızda araç üzerinden şanzıman sökme-takma işlemlerini kendi bünyemizde gerçekleştirmekteyiz.

Otomatik Şanzıman Tamir Fiyatları

Otomatik şanzıman tamiri fiyatları aracınızda yaşamakta olduğunuz arızaya göre değişecektir. Eğer fiyatlandırma konusunda bir sorunuz var ise aracınızla ilgili olan sayfamızı ziyaret etmenizi tavsiye ederiz. İlgili sayfalardan ulaşabileceğiniz arıza tarifleri sizlere daha doğru bilgi vermemizi sağlayacağı gibi, aracınız ile ilgili sayfada soracağınız sorularınız direk olarak marka uzmanınız tarafından cevaplandırılacağı için, sizlere çok daha hızlı ve doğru geri dönüş sağlanacaktır.

177 thoughts on “Otomatik Şanzıman Tamir Fiyatları

  1. Emre
    Emre / Cevapla 27 Mayıs 2020 at 23:45

    2000 avensis 2.0 motor otomatik aracimda 1.viyesten 2 ye gecerken vuruntu yapiyor birde biraz devirli kullandigimda bütün vites gecislerinde vuruntu yapiyor sorun nedir birde fiyat simdiden teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 31 Mayıs 2020 at 07:43

      Emre Bey, muhtemelem şanzımanın içerisinde basınç kaçaklarınız mevcut. Atco olarak şu anda Toyota marka araçlara hizmet sunmadığımız için sizlere yanlış bir fiyat sunmak istemiyoruz.

      • Yılmaz kırgız
        Yılmaz kırgız / Cevapla 10 Aralık 2020 at 21:44

        2000 model Passat 1.8 turbo otomatik vites araç 1 den 2 ye geçerken ve boştan d ye geçerken vuruntu yapıyor neden olur ne kadar zaman alır nekadar masraf çıkar iyi akşamlar Bakırköy den arıyorum

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 14 Aralık 2020 at 10:19

          Merhaba Yılmaz Bey aracınızda gözlemlemiş olduğunuz arıza şanzıman içi bir arızadır. Bu model yılına ait araçlarda şanzımanın iç kısmından oluşan arızalar sürüşü etkiler. İlk önce selenoid testi daha sonra mekaniksel olarak bi şanzıman testi gerekiyor. Maliyet konusunda arıza tam tespit yapılmadan maliyet konuşmak sağlıklı olmıyacaktır.

    • Murat
      Murat / Cevapla 3 Temmuz 2020 at 06:48

      Merhaba kia sorento var rambada kitlendi şansumanda söylendi bunun fiyatı ne kadar olur

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 4 Temmuz 2020 at 13:02

        Murat Bey, aracın model yılı ve motor tipini söylerseniz size yaklaşık bir fiyat verebiliriz.

  2. Recep
    Recep / Cevapla 29 Mayıs 2020 at 22:10

    2015 model sportage 1.6 benzin LPG aracım yolda giderken gaza basınca bir uğultu geliyor özellikle 4 bin devir sonrasında yapıyor sorun neden olabilir ve fiyat konusunda bir öngmeüde bulunurmusunuz

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 31 Mayıs 2020 at 07:42

      Recep Bey, ses eğer 4 bin devir sonrası geliyorsa difransiyel veya ön takımdan geliyor olabilir. İstanbul veya İzmir’deki servis noktalarımızdan birisine uğrarsanız, birlikte bir incelemek isteriz. Bu işlemimiz ücretsizdir.

    • Ercan
      Ercan / Cevapla 8 Aralık 2020 at 08:51

      Merhabalar kolay gelsin hayırlı işler benim aracım BMW E39 520ia Amerikan modelidir 1 ay oldu alalı sansuzumani D 3 2 1 DİYE GİDİYOR ama d ye attığınız zaman hemen kavramiyor şanzıman ve kavradığı zamanda vuruyor sebebi neydi acaba bu kasaların şanzıman sistemi değişimi diyerleriyle aynımı tesekkurler

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 20 Ocak 2021 at 15:55

        Merhaba Ercan Bey aracınızdaki arıza göründüğü kadarıyla tork arızasıdır. Dilerseniz ücretsiz yol testi ve cihaz testi için İstanbul, İzmir ve Ankara servis noktalarımıza gelirseniz size yardımcı olmak isteriz.

  3. hamza
    hamza / Cevapla 31 Mayıs 2020 at 16:31

    merhaba 2005 model e60 kasa 520i aracım dik rampa yolu çıkarken sarsıntı yapıyor ve ekran transmission fault hatası veriyor. kontak kapatıp açınca sorun gidiyor. vites geçişlerinde filan herhangi sorun yoktur. düz yolda giderken hata vermiyor. sorun nedir maliyeti ne olur acaba

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 1 Haziran 2020 at 06:41

      Hamza Bey, bu konuyu bmw 5.20i şanzıman arızaları sayfamızda detaylandırdık. Öncelikle aracınızı düz yolda dip gazda kullanıp 4 ve 5.vitese geçerken devir saatinde yükselme olup olmadığına da bakmanız gerekiyor, normal kullanımda hata vermeyebiliyor. Ayrıca bir bilgisayara bağlanıp arıza koduna baktırmanız da gerekli. Eğer İstanbul veya İzmir’de iseniz, servislerimizden birisini ziyaret ederseniz, ücretsiz olarak hem yol testinizi, hem de bilgisayardan arıza kodunuzu okuma işlemini gerçekleştirebilriiz.

      • Barış
        Barış / Cevapla 10 Ekim 2020 at 08:28

        94 mercedes c180 otomatik şanzuman d konumunda kalkış yapmıyor araba sanki boşa alınmış gibi ve şanzumandan tık tık tık ses var vitese girmeye çalışıyormuş gibi ses geliyor, ancak aracı r geri vitese aldığımda hareket ediyor sorunu nedir

    • Gökhan
      Gökhan / Cevapla 27 Haziran 2020 at 22:17

      Merhaba Volvo v40 aracım özellikle 3. Viteste devirli kullandığımda vuruntu yapmakta, devir çubuğu dalgalı yükseliyor bunun sonucunda, problemi nedir ( zannedersem kronik power shift şanzıman sorunu) tamİr fiyatı nekadar acaba

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 28 Haziran 2020 at 20:27

        Gökhan Bey, mekatronik beyninizde problem var. Yaklaşıl 3.500 TL bir ücreti, 1 ila 2 işgünü tamir süresi bulunmaktadır.

  4. Murat
    Murat / Cevapla 31 Mayıs 2020 at 20:07

    2001 model renault clio marka aracım var.ozellikle soğuk havalarda motorun soğuk olduğu durumlarda ilk kalkışta vuruntu ve şanzıman uyarı ışığı yanmakta. Son zamanlarda gaz tepkimesini şanzıman geç kavrıyor
    Tatlı rampalarda daha önce yapmamasına ramen geri kaçırma yapmaya başladı. Ortalama fiyat ne çıkar.BURSA ‘da ikamet ediyorum yardımcı olurmusunuz

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 2 Haziran 2020 at 21:55

      Murat Bey, rampada geri kaçırma tork konvertör problemidir. Diğeri ise 3 adımlı bir tamirat getiren dpo şanzıman sorunu olup, Clio için özel hazırladığımız sayfada detaylı anlatım yapılmıştır. DPO komple revizyonları 6.000 TL civarından başlamaktadır.

  5. didem
    didem / Cevapla 3 Haziran 2020 at 20:52

    iyi akşamlar kolay gelsin arabam 2011 punto 1,4 benzinli dualogıc yarı otomatik sanzıman yolda giderken arac birde boşa attı yolda kaldık. o an acil bir şekilde cekici çağırıp bir arkadaşımızn tavsiye etiği ustaya götürdük. usta önce beyin arızası var dedi sonra beyin tamir olmuyor dedi. sonra çıkma beyin takmak gerekli dediler çıkma beyin taktık. beyin arızasının gittiğini ama yine aracın vitese gecmediğini söylediler. tamirin devam ettiğini söylediler lakin 1 hafta oldu hala tamir olmadı.sizin bir öneriniz varsa size getimek isterim aracımı?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 3 Haziran 2020 at 21:31

      Didem Hanım, maalesef Atco olarak yarı otomatikrobotlu şanzıman tamiri yapmıyoruz. Hangi il ve ilçede olduğunuzu söylerseniz size yardımcı olmaya çalışalım.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 5 Haziran 2020 at 08:49

      Didem Hanım, robotlu şanzıman tamiri yapmıyoruz. Hangi ilde olduğunuzu söylerseniz, size ona göre bir tavsiyemiz olabilir mi bakalım.

  6. Mehmet Kır
    Mehmet Kır / Cevapla 8 Haziran 2020 at 14:37

    İyi günler. Sizde aracını yaptıran bir arkadaşımın yönlendirmesi ile görüşmek istedim. 2013 Model Volvo S60 187.000km de dizel otomatik aracım var. Ön far yapısı olarak face-lift olan yenilenmiş tipten araç. Istanbul’da Volvo yetkili servisi müdürü aracı olarak kullanılmış oradan aldım. Araç tüm ömrü boyunca yetkili servis bakımlı. Ben kullanırken pek fark etmedim. yağ değişiminde Ankara daki yetkili servis uyardı. Şanzımanda P’den D ye alırken ya da tam tersi durumda vuruntu olduğunu belirtti. Aracı bu Şubat’ta aldım ve alırken de servis kayıtlarını görerek alım yaptım. Kavrama ve şanzıman için; 2019 yılı 8. ayda 170 bin KM de kavramasının değiştiği, 2019 10. ayda da 180 bin KM de TMC kitinin değiştiği kaydı vardı. ANkara’daki yetkili servis bir kez daha TMC kiti sipariş etti (takılan kitin parça garantisinden) değişimi yaptı. Ancak vuruntunun kesilmediğini tepit ettiği için söktüğü kiti geri takarak aracı bana teslim etti. Servis raporu olarak da şanzımanın değişimi gerektiğini belirtti. Aracı kullanırken hiç bir anormallik yok. vites geçişleri iyi, şanzımandan ses gelmiyor, sadece P’den D ye alırken ya da tam tersi o da bazen vuruntu yapıyor. kalkışta ya da yokuşta beklenmedik bir vites değişimi ya da devir değişimi yapmıyor. İleride daha da sıkıntı yaşamamak adına sizden yardım rica edeceğim. Hafya araçla Ankara’dan İzmir E gideceğim. İzmir’de irtibat noktanız varsa uğrayıp müdahala için aracımı teslim etmek isterim. Yardımcı olur musunuz? 549 562 88 83 Mahmet KIR

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 9 Haziran 2020 at 09:40

      Mehmet Bey, konu ile ilgili arkadaşlarımız size cep telefonunuzdan ulaşacaklar.

  7. Mehmet Kır
    Mehmet Kır / Cevapla 8 Haziran 2020 at 14:39

    Pardon TCM kiti olaracak. Yanlış ifade etmişim.

  8. Melih Taştepe
    Melih Taştepe / Cevapla 11 Haziran 2020 at 12:31

    Merhabalar kolay gelsin 2000 model otomatik brava aracımız kalkıştan hemen sonra D konumunda şanzıman kendini korumaya alıyor gaz kesiyor 2500 devri geçmiyor.Rampada çok yavaş hareket ediyor.Elle manüel 1-2-3 . Viteste kullaniyoruz.yardiminizi bekliyorum

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Haziran 2020 at 07:16

      Melih Bey, aracınızı bir diyagnoz cihazına bağlatmanız gerekmektedir. Yalnız aracınızın OBD kafası özel olup o modele girebilecek bir cihaz olan servise gitmenizi öneririz.

  9. Melih
    Melih / Cevapla 12 Haziran 2020 at 15:56

    Merhaba. 2015 astra j otomatik aracım mevcut. 65000 KM’de. Şanzımanda 3’ten 4!e geçerken vuruntu yapmakta. Diğer viteslerde bu sorun yok. Şanzıman yağı değişimi yaptım 100 km kadar kullandık aracı ancak pek bi fark oluşmadı. Problem neden olabilir. tahmini ne kadar masrafı olur?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 13 Haziran 2020 at 08:50

      Melih Bey, aracınızdaki problem solenoid kaynaklı veya dip tas kaynaklı olabilir. Şanzıman yağı değişimi bu gibi arızalarda çözüm değildir. Masraf için aracınızı test etmeden birşey söyleyemeyiz, 1.000 TL’de olabilir, 10.000 TL’de. En sağlıklısı öncelikle aracı diyagnoza bağlatıp arıza kodlarını almaktır. Dilerseniz İstanbul veya İzmir’deki servis noktalarımızdan bir tanesine müsait zamanınızda uğrayın, ücretsiz bir şekilde hem yol testinizi sizinle birlikte yapıp arızasını biz de görelim, hem de diyagnoza bağlayalım. O zaman size daha doğru bir tespit ve fiyat sunarız, siz de kararınızı ona göre verirsiniz.

  10. Serdal günalay
    Serdal günalay / Cevapla 13 Haziran 2020 at 23:02

    Merhaba 2012 A4 2.0 tdı aracım kalkarken gaza bastığımda aracım kendini kasıyor birşeyler aracı tutuyor gibi sanki, sorun kavramadanmıdır sizde eğer öyleyse maliyeti hakkında bilgi verirmisiniz
    0533 763 6820

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 15 Haziran 2020 at 09:23

      Serdal Bey, anlattığınız kadarı ile kavrama problemi gibi gözükmektedir. Yine de test etmeden kesin birşey söyleyemeyiz. Kavrama revizyonu yaklaşık 6.000 TL tutmaktadır.

  11. Fırat Akçe
    Fırat Akçe / Cevapla 18 Haziran 2020 at 13:10

    clio 2001 1.4 16v otomatik aracım vites gecislerinde sıkıntı yok fakat arac ile trafikte fazla kalınca dur kalt ta vites 1 gec geciyor ve aniden geciyor sonrasında sıkıntı yasamıyorum ama herdur kalkya yapıyor ama sadece fazla trafikte kalınca.
    ne gibi arızası olablilr bana selenoid dediler daha önceden bunun ile ilgili selenoid değişim ücreti nedir?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 23 Haziran 2020 at 08:54

      Fırat Bey, biz bu araçlarda selenoid değişimini çok fazla tavsiye etmiyoruz. Atco Clio şanzıman tamiri sayfamızı ziyaret etmenizi rica ederiz.

  12. musa dülgeroğlu
    musa dülgeroğlu / Cevapla 23 Haziran 2020 at 02:08

    2009 model ford ranger aracım düşük hızldarda vites geçişlerinde aşırı sarsıntı ve vuruntu yapıyor ve titreme yapıyor

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 23 Haziran 2020 at 13:07

      Musa Bey, ilk etapta şanzıman beyninizin incelenmesi gerekmektedir.

  13. Polat Korkmaz
    Polat Korkmaz / Cevapla 24 Haziran 2020 at 04:38

    Size az once yazdığım mesajda şanzıman yağı ve filtre değişimi, artı genel bakımın kaça mal olacağını sormuştum. Diğer mesajları okuduğumda mesajlara öylesine bakmayıp her biriyle özenli bir şekilde ilgilenip cevapladığınızı fark ettim, o yüzden bu mesajımı diğerinden önce yazmışım gibi düşünerek cevaplarsanız sevinirim.

    Aracımı 2020 Şubat ayında Adana’dan aldım Şu an Çanakkale’deyim.

    Otomatik şanzımanımın herhangi bir arızası yada acil bir durumu olmamakla birlikte mesela trafik ışıklarında D konumunda beklerken kuş cıvıltısı gibi bir ses geliyor. Bu ses diğer konumlarda ve geri viteste beklerken yok.

    Bir de çok da hızlı sayılmayacak süratlerde rampa aşağı inerken gaza ya da frene basılmadıkça araç hafif bir silkeleme eğilimine giriyor.Sanki sürücüden bir hareket bekliyor gibi. Biraz gaz ya da frene dokununca kesiyor. Alçak süreçlerde bir kaç kez başıma geldiği için çok ciddiye akmadım ancak kafama takılmadı da değil.

    Araç 145 bin de ve şu ana kadar şanzıman yağı değiştirilmemiş hatta alırken eski sahibi, ve hatta kontrol için gittiğim Mercedes servisi bu araçlarda şanzıman yağının değişmesine gerek olmadığını ısrarla vurguladılar. Kendi araştırmalarım sonucunda onların bu söylemlerini çürüttüm ve yol beni size çıkarttı. Kendimi rahat hissetmek için, uzun araştırmalarım sonucunda ulaştığım sizlerin bu konuda tam yetkin olduğunuz kanısına vardım ve size karşı bir ön güven oluştu.

    Bu yüzdendir ki, müsait bir zamanda aracımla Istanbul İzmir Ankara Balıkesir illerinden birine yolum düştüğünde uğramak ve aracımın şanzımanının ne kadar sağlıklı ya da sağlıksız olduğunu öğrenmek isterim. Bakım maliyet ücretini bu yüzden öğrenmek istedim.

    Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkürler.

    İşlerinizde kolaylıklar dilerim. Saygılar.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 28 Haziran 2020 at 14:55

      Polat Bey, buradakilerin aksine yurtdışı 40-60 bin km aralığında filtre ile birlikte yağ değişimi önermektedir. Biz bunu modelden bağımsız tam otomatik şanzımanlarda 80.000 km civarı diye duyurmaktayız. İzmir ve İstanbul servislerimizde araç testi ve diyagnoz hizmetlerimiz ücretsizdir. Buyurun bir çayımızı için, öncelikle şanzımanınızda birşey olup olmadığına bakalım. Genellikle bu şanzımanlar ilk 100-150 bin Kmde problem çıkarmazlar.

      • Yakup
        Yakup / Cevapla 3 Temmuz 2020 at 23:55

        Merhabalar benim 2000 model 4 ileri A3 otomotik arabam var vites değişimlerinde vuruntu var ve özellikle rampalarda güç tamamıyla düşüyor manuelde sıkıntı yok rampalarda vitesi neredeyse düşürmüyor buda aracın hızdan tamamıyle düşmesine neden oluyor bunun için nasıl bir işlem yapılması gerekiyor ve maliyet nedir

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 4 Temmuz 2020 at 13:18

          Yakup Bey, herhangibir arıza kodunuz var mıdır?

  14. BURHAN
    BURHAN / Cevapla 28 Haziran 2020 at 00:19

    Merhabalar,
    Geçen hafta almış olduğum Peugeot 206 1.4 otomatik 4 ileri 2004 model aracımda bugün farkettiğim bir arıza var.
    Araba çok ağır kalkıyor diye şikayet ederken sonradan farkettim ki araba belli bir yol gittikten sonra durmaya başlıyorsun ama araba en son durduğunda 1. vitese bırakmıyor kendini 2 de ya 3 de kalıyor. Ve kalkarken bu şekilde kalkmaya çalışıyor. Spor modu ve karlı zemin modu yanıp sönmeden de yapıyor bunu yandıkten sonrada yapıyor. Kontak kapatıp açıyorum düzeliyor belli bir yol yapınca tekrar aynısı oluyor. Kafayı yemek üzereyim. Az değil 45 bin lira para verdim. Acil sonuç odaklı yardıma ihtiyacım var. Ön görünüz nedir acaba ?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 29 Haziran 2020 at 08:06

      Burhan Bey, ilk etapta arıza koduna ihtiyacımız var. Artı olarak hidrolik ünitenin sökülüp tarafımıza gelmesi ve teste tabi tutulması gerekmektedir.

  15. Ömer
    Ömer / Cevapla 3 Temmuz 2020 at 14:04

    merhabalar 2012 f20 1.18 otomatik aracımın şanzıman soğutucusu patladı ve şanzıman yağı su ile karıştı şanzıman su karıştığı için temizlenip onarılması ne kadar ortalama fiyat

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 4 Temmuz 2020 at 13:04

      Ömer bey, biz bu durumlarda kısmi onarım yapmıyoruz, zira kalan su yapılan bütün işlemi etkiliyor. Bazen hidrolik ünitede değiştiriyoruz. 10-12 bin TL’lik bir maliyet sözkonusu

  16. mustafa kıral
    mustafa kıral / Cevapla 5 Temmuz 2020 at 14:29

    Merhaba 2016 model opel insignia 1,6 cdti otomatik dizel aracımda özellikle 2000 devir altında ve 40 km hızda ayrıca 80 km hızda araba vuruntu yapıyor şanzımana 140 binde kalibrasyon yapıldı ve bu vuruntu bi nebze düzeldi ama yinede aynı km hızlarda yapıyor bazen bu titreme gaza bastığımda süreklilik verdiği için gaz kesmek zorunda kalıyorum titremeden çıkması için. Herhangibi bir arıza da vermiyor ekranda. Sorunumla ilgili düşüncelerinizi ve bana ortalama maliyetini söylerseniz ona göre yol çizelim. İyi çalışmalar dilerim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 14 Temmuz 2020 at 12:41

      Mustafa Bey, vuruntunun nedeni hidrolik ünite ve selenoidler olabilir. aracı bizim test etmemiz gerekmektedir. Masrafını ancak bundan sonra söyleyebiliriz. Test işlemimiz ücretsiz olup İstanbul veya İzmir’deki noktalarımızdan birisine uğrayabilirsiniz.

  17. evren
    evren / Cevapla 7 Temmuz 2020 at 21:29

    merhabalar, 2011 chevrolet aveo 1.4 benzin/lpg, 100 bin kmde,
    araç rampa çıkarken araba çok bağırıyor, devir 5 binlere çıkıyor, vites değişmekte zorlanıyor, anlık gazdan ayağımı çekip tekrar basınca bazen düzeliyor, çok nadir düz yolda da yaptığı oluyor, muhtemelen hiç yağ değişimi olmamış, şanzuman yağ değişimi rahatlatır dedi motora bakan usta, yağ değişiminin faydası olur mu, başka bir arıza ise maliyeti nedir

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2020 at 11:37

      Evren Bey, eğer hiç yağ değiştirmediyseniz, yağ değişimini tavsiye ederiz. Rampa şikayetleri genellikle tork konvertör problemini işaret eder ama yağ seviyesi azsa da bu şikayet meydana gelebilir. Diğer türlü arızanın detaylarını aracı cihaza bağlayıp yol testi yaptıktan sonra söyleyebiliriz.

  18. Soner Şen
    Soner Şen / Cevapla 11 Temmuz 2020 at 01:54

    Aracım 2016 model 1.4 turbo benzinli opel astra k tam otomatik tork konventölü şanzıman 60000 km de daha önce bildiğim kadarıyla hiç yağı değişmedi sorunum geri vitese takarken sert geçiyor bu sorun soğukken daha da sert oluyor yağ değişimi yapsak bu sorun düzelirmi.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2020 at 13:55

      Soner Bey, büyük ihtimalle değişmez. Soğukken daha sert oluşu sorunun mekanik bir problem olduğunu göstermektedir.

  19. ismail
    ismail / Cevapla 11 Temmuz 2020 at 14:17

    iyi günler 2000 model 320iA bmw giderken şanzumanda birşey yok rampa yukarı çikarken çikmiıyor gazda yemiyor ustaya göturdum kımısı enjokterlerden olabılır eksoz bağlantıları tıkalı olabılır dıyor kımısı şanzuman arızalı dıyor ne yapacağimi bilmiyorum

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2020 at 14:01

      İsmail Bey, öncelikle arızanın motorda mı yoksa şanzımanda mı olduğunu tespit ettirmeniz gerekmektedir.

  20. Hüseyin Aksungur
    Hüseyin Aksungur / Cevapla 13 Temmuz 2020 at 01:19

    Merhaba 2004 Model Focus 1.6 tam otomatik (4 ileri) aracım sabahları ve soğukken çalıştırdığımda 5 ila 10 saniye kadar yürümüyor. Bu sırada sanki yağ pompalar gibi bir uğultu sesi duyuluyor ve sonrasında hafifçe gaza dokunduğumda araç yürüyor. Fazla gazlarsam sertçe vuruyor. Bir de yüksek hızlarda 4ten 3e düşerken daima yuruntu yapıyor. Haricinde hiçbir aykırı durum yok. Bu arızalar neden kaynaklanır ve maliyet ne olur. Teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2020 at 15:03

      Hüseyin Bey, anlayabildiğimiz kadarı ile şanzımanınız içerisinde bir problem mevcut. Aracınızı getirirseniz ücretsiz olarak inceler size çok daha net bir bilgi verebiliriz. Bu şanzımanların revizyonu 6.000 TL civarında tutmaktadır. Sökme takma ve yağ bu ücrete dahil değildir.

  21. Cevdet Bingöl
    Cevdet Bingöl / Cevapla 13 Temmuz 2020 at 14:57

    Cevdet Bingöl
    Merhaba, 2012 model Volvo V60 T4 1,6 benzinli aracımda düşük hızda titreme olmakta, balans ayarından sanarak 2 kez ayar yaptırdım değişim olmadı, daha çok rampa çıkarken ve ilk kalkışlarda titreme oluyor, düz yolda gaza yüklenince titreme oluyor, inişlerde gazdan çakince hiç titreme olmuyor, Rot ve balans ayarı için konuştuğum usta rot başlarında sorun olabileceğini, yetkili servis ise şanzımanda kavramada sorun olabileceğini ifade ettiler, sizin yorumunuz nedir, muhtemel arıza maliyeti ne olur. Teşekkürler iyi çalışmalar,

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2020 at 15:15

      Cevdet Bey, anlattıklarınız kavrama arızasını işaret etmektedir. Komple revizyon fiyatı, araç bize geldiğinde 5.750 TL’dir.

  22. Halit tatat
    Halit tatat / Cevapla 15 Temmuz 2020 at 03:39

    S.a ustalarım kolay gelsin aracım bmw e39 kasa 540i lpg li bir araç otomatik vites geçişlerini D konumda iken yüksek devirlerde yapıyor manuel yani triptonik olarak vites geçişlerinde sorun yok şanzuman kodu olarak tam emin degilim ama zf 5hp24 veya 25 olabilir muhtemel sorunlar ve ortalama bir fiyat bilgisi alabilirmiyim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2020 at 18:44

      Halit Bey, uzun zamandır bu şanzımanları yapmıyoruz ama probleminiz hidrolik ünite gibi gözükmektedir. Araç hangi ildedir?

  23. volkan aksu
    volkan aksu / Cevapla 22 Temmuz 2020 at 12:15

    merhaba, İzmir’den yazıyorum 2011 model M/MT şanzuman dizel toyota corolla aracım var. aracım 179.000 km de . son 1 ayda 3 defa aracım sıkışık trafik ya da bayır çıkarken vitesi N ye alıyor ve belli bir süre beklemeden tekrar vitese geçmiyor. arıza lambalarında debriyaj balatası ısınma uyarısı veriyor. 3 tane ayrı usta ile görüştüm ve hepsinden ayrı cevap aldım. baskı balata ve debriyaj robotu değişecek dendi, diğer bir usta kalibrasondan kaynaklı desi, kalibrasyonun yapılması lazım dedi ve en son usta bu debriyajlarda debriyaj içine toz kaça sorunu var ,içine toz girdiğinden debriyajın çok kullanıldığı durumlarda ısınma yapıyor, sökülüp solüsyonla temizlenmesi gerekli dedi. açıkçası ne yapmalıyım bilmiyorum 3 usta 3 ayrı sonuç

  24. TAHSİN ÇOLAK
    TAHSİN ÇOLAK / Cevapla 28 Temmuz 2020 at 00:14

    Sayın Yetkili,
    ben mersinde yaşıyorum. aracım mercedes e180, 2015 model, 100.000 km de yaklaşık 2-3 aydır gittikçe artan vites geçişlerinde vuruntu, yapıyor.bazen gaz yemiyor sonra birden fırlıyor. servise götürdüm (mercedes yetkili servis-koluman) aracın arızası yok ama 100000 km olduğu için yağını değiştiler. bir süre arıza kesildi, ama şimdi daha kötü olmaya başladı. arızayı bulamıyorlar. ama ben bunun şanzuman arızası olduğunu biliyorum. böyle kullanmaya devam edersem iyice bozulacak diye korkuyorum.
    sizce ne yapmalıyım.

  25. Murat SERENLİ
    Murat SERENLİ / Cevapla 29 Temmuz 2020 at 19:13

    Hayırlı günler. Aracım 2010 model 1.4 tam otomatik Opel Corsa D. Aracımın vites geçişleri vs çok güzel fakar düşük devirde 1den 2ye geçerken vuruntu yapıyor. Geri kalan viteslerde bir sıkıntı yok.

  26. Mustafa Halıcı
    Mustafa Halıcı / Cevapla 3 Ağustos 2020 at 02:07

    Merhaba öncelikle hayırlı bayramlar.
    2013 model renault captur 1.2 tce edc aracım var 40-50 kmh hızla giderken vites kutusunu kontrol ettirin uyarısının hemen ardından araç kendi kendine fren yaptı ve aniden durdu. Ardından vitesi park konumuna aldım ve araç kartını yuvasından çıkardım tekrar taktığımda araç çalışmadı birkaç sefer denememe rağmen araç çalışmadı ve çekici ile gece olduğu için evime götürdüm birkaç usta ile görüştüm genel kanı edc şanzıman beyninin tamirinin olmadığı ve değişmesi yönünde çıkma parçanın sağlıklı olmadığı yeni olması gerektiği söylendi, sizin fikriniz ve yapabileceğiniz birşey var mı iyi çalışmalar.

  27. yonca
    yonca / Cevapla 7 Ağustos 2020 at 16:04

    Merhaba

    ford fiesta 2006 model yarı otomatik araba aldım.1 ay kadar oluyor. Ancak ilk kullanımda şanzıman arızası, kıtapçığa bakın yazdı. sonra 1-2 defa daha kullandım ancak bir akşam arabayı çalıştırmak istediğimde araç N konumunda kaldı çalışmadı. sonra kapattım ertesi gün denemek istedim otomatik kapı kilidi açılmadı, anahtarla açtım ve arabayı çalıştırmak istediğimde arabanın ışıkları dahi yanmadı. sorun ne olabilir, bir de yaklaşık bir fiyat almam mümkün müdür?

  28. yusuf
    yusuf / Cevapla 12 Ağustos 2020 at 16:17

    merhabalar
    2010 model astra j 16. turbo
    Aracımda zorlanmaya başladığında aracın sanki rot balansı bozuk gibi sallanıyor zorlanma bittiğinde sallanmada geçiyor, ama sallanma çok belirgin bir seviyede şanzımandan olduğunu düşünüyorum neden yapar ne yol açar ve nasıl çözebiliriz.
    Yardımcı olursanız çok sevinirim
    Şimdiden teşekkürler.

  29. Erkan
    Erkan / Cevapla 16 Ağustos 2020 at 23:19

    Merhaba bende 2008 megane 2 otomatik vites var, normalde hiç sorun yok ama hararet ortalara gelince özellikle dur kalklarda gaza basıyorum vitese geçmiyor 4 -5 saniye sonra arkadan biri vurmuş gibi kalkıyor. Ustaya götürdüm şanzıman sökülecek 4 bin tl’den başlar 9 bin tl’ yi bulur dedi yardımcı olursanız sevinirim.

  30. aydın
    aydın / Cevapla 19 Ağustos 2020 at 19:45

    selam 2006 model fort c max otomatik aracım yokuş yukarı zorlanıyor düz yolda sorun yok 245.000 km de kavramada nı sorun ne kadar bir masraf cıkar aşağı yukarı yardımcı olursanız sevinirim

  31. Ali Rıza
    Ali Rıza / Cevapla 19 Ağustos 2020 at 20:07

    Selamlar 98 Model A8 D2 kasa Audi’m var, tork konvertör ve 5’iler Otomatik şanzıman revizonyon ücreti ne kadar olur?
    Saygılar

  32. Faik
    Faik / Cevapla 22 Ağustos 2020 at 17:38

    Merhaba,

    2006 Model Kia Sorento 2.5CRDİ aracım ilk çalıştırmada geri vitese alırken veya geri vitesten çıkarırken belirli bir “tak” sesi yapıyor, lakin motor sıcakken bu ses çok daha yumuşak geliyor. İkinci bir mevzu aracın şanzıman yağını araç çalışırken kontrol ettiğimizde 75C üst skalasının bayağı (nerdeyse) 2katı üzerinde ölçüyorum. Şanzıman yağı seviyesi normal midir?

  33. mustafa
    mustafa / Cevapla 24 Ağustos 2020 at 12:26

    merhabalar. aracım 2012 opel insignia otomatik 2.0 cdti. ilk çalışmalarda hız ibresi 50’yi geçerken zorlanıp vites geçişi yapıyor. araç ısındıktan sonra bir daha böyle bir şey yapmıyor. aracı park edip bir kaç saat sonra tekrar çalıştırdığımda yine ilk hızlanmada 50’yi geçerken zorlanıp vitesi öyle atıyor. bunun haricinde bir problem yok. sorun ve maliyeti noktasında bilgi verirseniz çok sevinirim.

  34. ENGİN
    ENGİN / Cevapla 26 Ağustos 2020 at 16:07

    2000 MODEL 1,6 AUDİ A4 OTOMATİK ARACIMDA GAZ BASINCA UĞULTU VAR ÖTÜYO 70/80 KM GEÇİNCE BAŞLIYO 120/140 KM AZALIYO SORUN VE MALİYETİ HAKKINDA BİLGİ VERİRSENİZ SEVİNİRİM İYİ ÇALIŞMALAR

  35. Murat
    Murat / Cevapla 31 Ağustos 2020 at 23:34

    Slm lar hundai aksentblue 2015 model troptonik vites arac motor arızası sanzuman ısınması gösterdi performans çok düştü vitesker düzenli atmşyor sorun nedir ve kaç paraya cıkar

  36. MESUT UÇMAZ
    MESUT UÇMAZ / Cevapla 7 Eylül 2020 at 17:25

    Aracım Renault 19 europa 1.6 aracımı sadece 5.vitese taktığımda ıslık sesine benzer bir ses geliyor sizce arıza şanzımandanmı.

  37. Murat
    Murat / Cevapla 13 Eylül 2020 at 14:21

    Merhaba 2014 t32 xtrail aracım var şehir halinde hız 80 ile 120 km aralarında devir saati 2.000 ile 2.400 arası bir sallantı yapıyor buda araca yansıyor ve araç ileri geri bir sallantı yapıyor alarm yok ama ayağım gaz pedalında sabit yada Cruise kontrol açık olması fark etmiyor bu sallantı ara ara yapıyor nedeni nedir bana nasıl bir masraf açar

  38. Mami
    Mami / Cevapla 26 Eylül 2020 at 12:07

    Merhabalar 2004 model pejo 307 sw 1.6 tüplü otomatik vites aracım uzun yolda gittikten sonra ilk durdugumda vites bostaymis gibi aracı geri kaçırıyor ve 2500 devir gibi küt sesiyle hareket ediyor sorunu ne olabilir? Şehir içi kısa kullanımlarda yapmıyor masrafı ne kadar çıkar? İyi çalışmalar

  39. Olcay Akdeniz
    Olcay Akdeniz / Cevapla 28 Eylül 2020 at 10:51

    2016 model Peugeot 208 GT Line 1.2 Puretech EAT6 tam otomatik benzinli araç sahibiyim. Dört şikayetim mevcut.

    1. Yoğun İstanbul trafiğinde, yavaş hızlarda vites 1’den 2’ye geçerken vuruntu, silkelenme oluyor
    2. Akıcı yollarda, özellikler rampa tırmanırken, 4. vitesten 3. vitese geçişlerde vuruntu, silkelenme oluyor.
    3. Araç 6. vitese geçiyor ama ara ara rahatsız edici bir uğultu oluyor, sanki aslında 5. viteste kalmış da motor devir yapıyormuş gibi oluyor. Kadran 2000 devirde olmasına rağmen bu uğultu neye göre başlıyor ya da son buluyor, anlayamıyorum.
    4. Dip gaz yaptığımda şanzımandan etraftan da duyulacak şekilde metal dişli sesleri geliyor.

    Sorun ne olabilir? Sorunlarımın giderilmesinin maliyeti tahminen ne olabilir? Teşekkürler.
    Not: Aracım 77 bin kilometrededir.

  40. Ferit
    Ferit / Cevapla 1 Ekim 2020 at 22:59

    2006 2.7 range rover sport aracım var sizin sitenizden edindiğim bilgilere göre benimde tork konvertör arızası kesin oldu ve bu bilgileri kullanıcı ile paylaştığınız İçin çok çok teşekkür ediyorum kullanıcı İçin çok güzel bilgiler benim aracımın masrafı ne tutar şifaen bilgi almak isterim sökme takma size ait

  41. Cemil K
    Cemil K / Cevapla 12 Ekim 2020 at 23:43

    Merhabalar, Volvo V40 Cross Country 1.6 D Otomatik aracım bugün Şanzıman Performansı Düşük uyarısı verdi.Araca gaz verdiğimde araç hareket edip tork üretmeye devam etti ama ikinci vitese geçiş yapmadı, devir yükselmesine rağmen hızda belirgin bir artış olmadı (Araç yaklaşık 400 metrelik bir yokuş aşağı iniş sonrası bu arızayı verdi).
    Araç motorunu durdurup kontağı kapadım.Birkaç dakika sonra çalıştırdığımda arıza ekrandan silinmişti.
    Araç bir hafta önce ekranda şanzıman ile ilgili bir uyarı vermişti ama hareket halindeyken arıza ben okuyamadan silindi.
    Ara ara, araç yokuş aşağı inerken devir yükselmekte ama vites değişimini ben gaza basmadan sağlamamakta.
    Muhtemel arıza için ve tahmini tamir ücretleri için bilgi verebilirmisiniz.Araç 95bin kilometrede ve tüm bakımları Volvo yetkili servisinde yapıldığından, bulunduğum bölgede de Volvo yetkili servisi mevcut olmadığından herhangi bir servise aracı sokamıyorum.
    Teşekkürler

  42. alpaslan ceylan
    alpaslan ceylan / Cevapla 15 Ekim 2020 at 11:21

    Merhabalar aracım 2001 model hyundai accent milenium kasa sıkıntım 2. vitesten 3. vitese geçerken sanki debreiyaja yarım basıyormuşız gibi devir yükseliyor üç dört saniye sonra normal bir şekilde vurtuntu falan yapmadan geçiyor kısacası kaydırıyor gibi sorun ne olabilir. boludan yazıyorum iyi günler

  43. Adnan ONCA
    Adnan ONCA / Cevapla 15 Ekim 2020 at 15:38

    Merhaba, Kayseri’de ikamet ediyorum. 2013 model audi a3, 1.6 TDI model aracımda düşük devirlerde şanzımandan sürtme benzeri ses gelmektedir. Nedeni sizce ne olabilir, bilgilendirmenizi rica eder, iyi çalışmalar dilerim.

  44. Miraç
    Miraç / Cevapla 26 Ekim 2020 at 14:04

    Merhaba 2014 marka 2.0 bitdi 8 ileri aracım düz yolda giderken d1 den d2 ye geçtiğinde birden boşa aldı kendini. d1 hariç hiçbir viteste gitmiyor. Geri vitese de girmiyor. 3 kere farklı beyinler denendi ama usta çözüm bulamadı. Sorun nerden kaynaklanabilir ustam. umarım cevaplarsınız. teşekkürler

  45. musa
    musa / Cevapla 29 Ekim 2020 at 17:41

    merhabalar aracım 2008 model scenic 2 1.6 benzinli otomatik. bir kaç gündür ekranda vites kutusu kontrol yazıyor. bilgisayara bagladıgımızda bva yag basınc hatası yazıyor. arac bu hatayı genellikle 3. vitese atarken veriyor ve sanzıman kendini korumaya alıyor ne manuele geciyor ne vites degiştiriyor. aracı stop edip tekrar calıstırıdıgımda bir süreligine sorun düzeliyor sonra tekrar yapiyor. usta hidrolik beyin üzerindeki basınc valflerini ve kaptörü degiştirdi ama sorun aynen devam ediyor. şimdide revize olması lazım sanzımanın deyip hatrı sayılır paralar talep ediyor. bana yardımcı olursanız cok memnun olurum. samsun dan selamlar

  46. murat lermi
    murat lermi / Cevapla 3 Kasım 2020 at 10:18

    2011 model 2,0 cdti otomatik opel insignia araç var.
    Aracım ile yolda giderken devir saati yükselmesine rağmen araç gaz yemiyor. sanki vitesi boşa atıyomuş gibi. En son da araç şanzıman hatası vererek ışık yaktı. Maliyeti ne çıkar.

  47. KENAN KAYA
    KENAN KAYA / Cevapla 9 Kasım 2020 at 23:41

    Merhaba,NISSAN 2011 2.0 Dci XTRAIL otomatik aracımda 2 kez kalkışlarda tak diye ses geldi.Hızlanma ve vites geçişleri normal.Acaba bu durum bir arızanın başlangıcı olabilir mi? Şimdiden teşekkür ederim.Kolay gelsin.

  48. ÖMER SÜZEN
    ÖMER SÜZEN / Cevapla 10 Kasım 2020 at 00:16

    merhaba aracım bmw 316i benzin lpg 2011 model
    aracımda şanzuman arızası lambası yanıyor bazen de sönüyor.ustaya gösterdik bigisayara bağlandı şanzıman beyni arızası çıktı.
    ama araçta hiç bir sorun yok vites geçişleri herşey iyi.
    sizce ne yapmalıyım yardımcı olurmusunuz?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 24 Kasım 2020 at 10:31

      Ömer bey, aracınıza bilgisayarla bağlandığın da verilen arıza kodunu bizimle paylaşırsanız yardımcı olabiliriz.

  49. murat yüksel
    murat yüksel / Cevapla 19 Kasım 2020 at 15:37

    merhabalar 2002 vito aracım var bazı sabahlar arac P de ıken sanzıman ısıgı sonmuyor vede arabada herhangı bır sekılde marş basmıyor yanı çalışmıyor aracın vıtesını N YE ALINCA CALIŞIYOR arızası nedır
    tamır vede bakımı ne kadara cıkar bilgi verirseniz sevinirim

  50. Fatih
    Fatih / Cevapla 19 Kasım 2020 at 22:18

    Selamünaleyküm edc şanzımana bakıyormusunuz

  51. tuncay
    tuncay / Cevapla 20 Kasım 2020 at 14:33

    Aracım 2008 model land rover spor 2.7 TDV6 80km-100km hızla giderken devir saat ibresinde oynama yaıyor. Arızası şanzıman veya tork konvertöründemi acaba, diğer sorum bunun maliyeti bana ne olur. Şimdiden teşekkür ederim

  52. Okan
    Okan / Cevapla 27 Kasım 2020 at 18:38

    Aracım 2006 Model Mazda 3 Dynamic Modeli Otomatik.
    1.Vitesten 2 ye geçerken hafif vuruntu yapar gibi geçiyor, birde giderken gazdan ayağımı çektiğimde ses geliyor gaz verince sesi kesiyor boşa alıncada ses devam ediyor.Şanzımanda kaynaklı bir problem mi ve de tamir süresi ve ücreti tahmini ne kadar dır.Şimdi den teşekkürler iyi çalışmalar.

  53. haci kocaaslan
    haci kocaaslan / Cevapla 9 Aralık 2020 at 11:08

    ustam kolay gelsin. hatay dan yazıyorum. benim aracım 2008 model volkswagen golf m1 modelidir. 1.6 düz motor benzin ve lpg lidir. Aracımın 1. vitesten 2. vitese geçişlerde öne doğru sirkeleme meydana gelmektedir. burad göstermiş olduğum usta selenoidlerin sağlam olduğunu arızanın beyinden kaynaklandığını söyledi ve beyin değiştirildi. ama arızam bir türlü giderilmedi. bilgisayar bağlattım gaz kelebeğini temizlettim. kalibrasyon yaptırdım. ama sorun hala devam etmektedir. aracımı bilgisayara baglatdığımdada herhangi bir arıza göstermemektedir. bu konuda tarafıma bilgi verirseniz sevinirim. iyi çalışmalar

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 20 Ocak 2021 at 09:53

      Merhaba Hacı Bey aracınızdaki arızanın sebebi selenoid. İlk etapta aracınızın selenoid ve beyin kontrolü yaptırınız daha sonra şanzıman içi mekanik kontrol.

  54. Recep SARAÇ
    Recep SARAÇ / Cevapla 31 Aralık 2020 at 11:36

    Merhaba, Aracım peugeot 206. 2005 model 1.4 benzinli otomatik. LPG yok. aracı yaklaşık 6 ay önce aldım. Şuana kadar herhangi bir sıkıntım yoktu. Dün aracın yokuşta geri kaçırdığını fark ettim çok umursamadım aslında yolda giderken ışıklarda durdum. Normalde frene basılıyken araç kendini ileri atmaya zorlardı. Ne kadar doğru bilmiyorum. Doğru olduğuna inandığım için aracı N moduna çeker öle beklerdim. N moduna çekmeden de araç kendini ileri atmaya zorlamıyor gibi geldi. Frenden ayağımı çektim dediğim gibi ileriye tatlı şekilde gitmeye başladı hafif rampa olsa direk geri kaçıracak gibiydi. Eşim arkadaşa arabayı göstermesi için arkadaşa vermiş balataların bitik olduğunu söylemişler.
    Sorularım;
    1. Bu araç modeline bakıyor musunuz. Detaylı kontrol için getireceğim. ( Malum otomatik şanzumanlar sıkıntı verdiğinde büyük meblağlara sebep oluyor.)
    2. Fren balatalarının bitmesi geri kaçırma vs. neden olur mu?
    3. Aracın şanzuman yağı selenoid valfi vs. en son ne zaman değişti bilmiyorum. Değişmeme ihtimali yüksek. ( Araç şuanda 70 binde ).
    4. Anlattıklarıma göre sizce tahmini en düşük ve en yüksek ne kadar tutabilir.

    Kolay Gelsin

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 31 Aralık 2020 at 14:58

      Merhaba Recep Bey şuan pandemi dolayısıyla AL4 şanzımanlara hizmet veremiyoruz.Fakat aracınızdaki problem şanzıman içi bir kaçırmadan kaynaklanıyor. Yağ değişimlerini yapmadan önce test gerekmektedir. Şuan hizmet veremediğimizden dolayı vereceğimiz fiyat sağlıklı olmıyacaktır.

  55. AHMET TURAN TUNÇYÜREK
    AHMET TURAN TUNÇYÜREK / Cevapla 1 Ocak 2021 at 23:10

    Merhaba,
    2005 sorento otomatik aracımın şanzımanı ara sıra 1 viteste takılı kalıyor. Stop edip çalıştırınca vites atıyor fakat bu sefer 4ten 5 e atmıyor. Bu sorunu genellikle uzun yolda araç belirli bir yol aldıktan sonra ışıklarda çok dur kalklarda yapıyor. İzmirde şanzımancı bilgisayara bağlandı şanzıman beyni tamir edilecek minimum 3 bin dedi. Sizce şikayetim nedir? Çaresi sizdeyse ankaraya gelirim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 4 Ocak 2021 at 12:24

      Merhaba Ahmet Bey aracınızdaki arıza selenoid arızasıdır. Aracınızın selenoid ve beyin kontrol yapılması gerekiyor. Ankara şubemiz 10 gün içerisinde sizlere hizmet vermeye başlıyacaktır.

  56. mutlu
    mutlu / Cevapla 5 Ocak 2021 at 15:17

    merhabalar 2007 alfa romeo 159 dizel yarı otomatik aracım var.2019 hazıran ayında sanzuman yenilendi.fakat 2 aydır ,dur kalklarda her zaman olmuyor cok nadir oluyor vuruntu oluyor.uzun yolda bu sorunu yaşamıyorum.araçda herhangi arıza ısığı yanmıyor.aracda yazılım var.aldığımda yapılmış.şanzuman değişimi yapıldıkdan sonra 30000 km.yaptım.yorumlarınızı bekler.iyi çalışmalar diliyorum.

    not:bursadan yazıyorum.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 7 Ocak 2021 at 11:38

      Merhaba Mutlu Bey Atco otomatik şanzıman ailesi olarak sadece tam otomatik araçlara hizmet vermekteyiz. Hizmet vermediğimiz bir şanzıman için sizlere yorum yapmamız çok sağlıklı olmayacaktır. İlginiz için teşekkür ederiz.

  57. HALİL ŞENTÜRK
    HALİL ŞENTÜRK / Cevapla 20 Ocak 2021 at 18:05

    Merhabalar kolay gelsin 2003 Opel vectra C kasa 2.2 benzinli aracım sadece dururken vuruntu yapıyor vites D ayak frende kalkmaya çalışıyor bunu arka arkaya 3-4 defa yapıyor ayrıca motor soğuk iken alt taraftan uğultu geliyor ısındığı Zaman ses biraz kesiliyor sorun nedir masrafı ne olur bize teşekkür ederim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 21 Ocak 2021 at 10:02

      Merhaba Halil Bey aracınızdaki problem beyin kaynaklı bir arızadır aracınızın beyin ve selenoid kontrolü yapılması gerekiyor. Ses problemlerini dinlemeden size sağlıklı yorum yapmam mümkün olmayabilir. İlk etapta aracı bir cihaza bağlatıp bizimle arıza kodlarınızı gönderirseniz yardımcı oluruz. irtibat numaramız 0530 567 8991

  58. fatih yaran
    fatih yaran / Cevapla 31 Ocak 2021 at 21:03

    merhaba iyi çalışmalar 2011 audi a4 allroad quatro tfsa 145 bin km de
    sabah ilk çalışmada biraz sarsıntı var
    1. vites ilk kalkışta hafif vuruntu yapıyor
    ortalama bir hızda giderken biraz sert fren yapınca araç vites küçültünce ses papıyor ama bazen
    normal vites geçişlerinde hafif vuruntu oluyor arada ama normalmi bilmiyorum
    sport sürüşte performanslı kullanımda geçişler çok iyi vs.yani herzaman duyduğunuz şeyler sanırım 🙂
    bu konuyla alakalı ne dersiniz ? ben MUĞLA da yaşıyorum arada İSTANBUL a geliyorum
    teşekkürler hayırlı işler 0536 423 9884

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 1 Şubat 2021 at 14:21

      Merhaba Fatih Bey aracınızdaki problem şanzıman kaynaklı bir arızadır. Dilerseniz aracınıza ücretsiz yol ve cihaz testi için İstanbul, İzmir yada Ankara servis noktalarımıza bekleriz. Bu lokasyonlar size uzaksa tarafımıza arıza kodlarınıza yollarsanız size yardımcı olmak isteriz. İrtibat numaramız 0530 567 8991

  59. Burak demirbakan
    Burak demirbakan / Cevapla 2 Şubat 2021 at 23:45

    iyi günler 1,6 dizel otomatik Astra k aracım 5 ve 6 vitese geçince araba silkeniyor biraz gaz verince geçiyor sebebi nedir acaba

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 3 Şubat 2021 at 15:18

      Merhaba Burak Bey aracınızdaki arızanın sebebi beyin kaynaklı bir arızadır. Dilerseniz ücretsiz yol ve cihaz testi için İstanbul, İzmir yada Ankara servis noktalarımıza bekleriz. Bu lokasyon noktalarına uzaksanız bizimle arıza kodlarınızı paylaşabilirseniz size yardımcı olmak isteriz. İrtibat numaralarımız 0530 567 8991

  60. Mustafa
    Mustafa / Cevapla 16 Şubat 2021 at 16:36

    Selamlar Mercedes E 220 CDİ 2005 model aracımın şanzımanında aşınma var şanzıma yağı değişimde aşınımın epey fazla oldugunu gördük bunun tamiri mümkünmü . Fiyatı ortalama ne kadar olur ?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 22 Şubat 2021 at 07:23

      Mustafa Bey, şanzımanın tamiri mümkündür. İçinden çıkacak parçalara bağlı olarak 8 ile 12 bin TL arası revizyon hizmet bedeli olacaktır.

  61. CENGİZ DOĞAN
    CENGİZ DOĞAN / Cevapla 22 Şubat 2021 at 20:30

    İyi günler 2002 Model AUDI A 4 3.0 Quattro tiptronik aracımın şanzıman arızası temiri mümkün mü* ne kadar zamanda tahmini bütçesi muhtemel arızalara göre ne kadar olur?
    saygılarımla

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 1 Mart 2021 at 09:54

      Cengiz Bey, şanzımanınızın garantili tamiri mümkündür. Yaklaşık 1 hafta sürecektir. Arızalara göre bütçesi 5 ile 10 bin TL arasında değişebilir.

  62. yusuf
    yusuf / Cevapla 17 Mart 2021 at 19:03

    2005 mdel 2.5 t 5 transportör araç otomatik şazıman bazen D ye veya R ye aldığımda vuruntulu alıyor arabayı bir senedir kullanıyorum şanzıman yağ deişimi ile birlikte ne kadar maliyeti olur

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mart 2021 at 10:23

      Yusuf Bey, maalesef sizin aracınıza revizyon işlemi yapmadığımız için aracınızın maaliyeti hakında bir yorum yapmam çok doğru olmayacaktır.

  63. Koray Duzgoren
    Koray Duzgoren / Cevapla 24 Mart 2021 at 22:16

    Volvo XC60 diesel 2000 motor
    2010 model
    Otomatik şanzımanda kalkışlarda arada sırada vuruntu yapıyor ve o sırada araba sarsılıyor.
    Surus sırasında bir sorun yok. Geri viteste de bir sorun gorunmuyor.
    Serviste uzunca bir suredir degismediği anlasılan vites kutusunun yagı degistirildi ama vuruntu yine arada devam ediyor. Bazan uzunca bir sure olmuyor ama arada yine ortaya cıkabiliyor.
    Ne yapılması gerektigini söyleyebilir misiniz.
    Tesekkurler.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 25 Mart 2021 at 09:02

      Merhaba Koray Bey , aracınızda AF40 tipi şanzıman mevcut. Eğer Atco İstanbul , Ankara veya İzmir servislerimizden birine uğrayabilirseniz ücretsiz bir şekilde net bir arıza tespiti yapabiliriz. Bir çok sebepten o arızayı verebileceği için size net bir cevap veremiyoruz. Teşekkürler.

  64. Mevlüt Özcan
    Mevlüt Özcan / Cevapla 11 Nisan 2021 at 00:16

    Merhaba,
    2011 Opel Astra J 1.6 benzinli otomatik vites aracım bulunmaktadır. 115 bin km dedir.
    bazen araç ısındığında kırmızı ısıkta durup geri kalkmak istediğimde 5-10 sn sonra vitese geçiş yapmakta yada yüksek viteste kalkıyor gibi davranıp 5-10 sonra normale dönmektedir. nadirende geri vites taktığımda 5-10 sn geçikmeli geçmektedir.
    Afyon’da ikamet ediyorum. bu konuda ne yapabilirim. yönlendirmelerinizi rica ederim.
    05415822010

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 24 Nisan 2021 at 09:05

      Mevlüt Bey, şanzımanınızda geç doldurma sorunu var, bu arızanın yerini tespit edebilmemiz için arıza tespit cihazına bağlamamız gerekiyor. Atco İstanbul, Atco Ankara yada Atco İzmir şubelerimizden birisini ziyaret ederseniz ücretsiz bir şekilde aracınıza ekspertiz yaparak hata kodlarınızı öğrenebiliriz.

  65. hasan
    hasan / Cevapla 28 Nisan 2021 at 13:21

    merhaba ,
    2001 model pejo 406 2.0 aracım var, normal kullanımda bir sıkıntı yok ama bazen vites geç değişiyor , asıl olan geri gidiş de çok yavaş ve zor oluyor, yardımcı olabilir misiniz.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 29 Nisan 2021 at 08:59

      Hasan Bey, vites geçişlerinde ki sıkıntınız vites geçişinin yüksek devirde meydana gelmesinden mi kaynaklı yoksa vitesi değiştirip geç doldurmasından mı kaynaklı oluyor konuyu biraz açar mısınız?

  66. Adnan YILDIZ 0532 440 25 79
    Adnan YILDIZ 0532 440 25 79 / Cevapla 1 Mayıs 2021 at 23:52

    Aracım 2013 model freemont 200.000 km. de.
    15 gün evvel şanzıman yağ değişimi yapıldı ancak, gece aracım ile hareket halinde iken şanzımandan yağ kaçağını fark etmedim ve aracımın altı, bagaj kapağı ve camı komple yağ içinde kaldı. ortalama 135km. hız ile seyir halinde iken birden bire motor devri 5000rpm’ ye çıktı fakat yaklaşık 40 saniyede durdum. Hareket etmek için vites D iken motor devri 5000rpm’ye çıktı ama aracım hareket etmediği gibi geri kaymaya başladı ve geri vites dahil vites değişimi yapmıyor. Bir tamirciye baktırdım vites boşta iken bile şanzımandan kaynaklı olarak aracı ileri-geri hareket ettirmeye kalktığımızda sanki park vitesindeymiş gibi aracı itemiyoruz. Bana söylenen şanzımanın (tamircini deyimi ile) pert olduğu. Bu anlamda sizden ricam bana nasıl yardımcı olabilirsiniz, şanzıman tamiri yada komple sıfır şanzıman ile değişimi. Fiyat ve teslim süresi verebilir misiniz?
    Selamlar

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 5 Mayıs 2021 at 14:39

      Adnan Bey, şanzımanınız içerisinde ki komple yağı boşalttı mı?

  67. Cem özan
    Cem özan / Cevapla 26 Mayıs 2021 at 23:17

    İyi çalışmalar 1999 model wosvagen bora benzinli 8valf otomatik şanzumanımda vuruntu hızdüşüşü ve yağ kaçaklarım var tahmini olarak ne kadar fiyat çıkar yardımcı olurmusunuz ve bursada servisiniz varmıdır şimdiden teşekkür ederim iyi çalışmalar

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Mayıs 2021 at 09:06

      Cem Bey, maalesef belli bir süredir sizin şanzıman tipinize hizmet vermemekte olduğumuz için maliyeti konusunda bir tahminde bulunmam doğru olmayacaktır. Muhtemelen şanzıman beyninizde ve sensörlerde ki bir sorundan kaynaklı olarak bu hatayı almaktasınızdır.

  68. baran essiz
    baran essiz / Cevapla 27 Aralık 2021 at 18:00

    selamlar,
    5hp-19 zf şanzımanlı audi aracım var. kalkıştan bir müddet sonra hemen hemen 4 veya 5 dk sonra, herhangi bir şekilde mesela trafik ışıklarında durduktan sonra tekrar kalkış yapmıyor. vitesi elle değiştirsek bile hareket etmiyor.
    stop edip 3-5 dk kalınca yani soğuyunca tekrar çalıştırıp vitese atıp gidebiliyorum. nedir problemimiz üstadım… yardımcı olur musunuz…

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Nisan 2022 at 03:23

      Baran bey, kalkış tasınızda basınç kaçağı mevcut. Şanzımanın revize olması gerekmektedir.

  69. Mustafa Manoğlu
    Mustafa Manoğlu / Cevapla 22 Nisan 2022 at 10:12

    Merhaba,

    Suzuki Grand Vitara 2007 otomatik şanzıman desteğiniz varmıdır.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 5 Mayıs 2022 at 20:48

      Mustafa Bey, maalesef destek sağlayamıyoruz şu anda

  70. Serhat Ünsal
    Serhat Ünsal / Cevapla 15 Mayıs 2022 at 19:09

    2005 Model Peugeot 407 aracımın şanzımanından dururken, durmaya yakın ve kalkışlarda sert bir vuruntu geliyor. Sebebi ne olabilir?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 16 Mayıs 2022 at 02:16

      Serhat bey, bu tip problemler genellikle şanzıman hidrolik beyin ünitesinden kaynaklanabilir.

  71. Mehmet çakır
    Mehmet çakır / Cevapla 8 Haziran 2022 at 23:32

    Merhaba 2015 model Nissan Qashqai 1.6 xtronic aracım mevcut, düz yolda giderken kısa süreli devirde dalgalanma mevcut bu durum nadiren gerçekleşiyor , arıza kodu yok cihaz sisteme bağlandı yağ temizlik seviyesine de bakıldı oldukça temiz çıktı. Bu dalgalanma dışında vuruntu titreşim ses çekiş düşüklüğü vs hiçbir şikayetim yok, Trabzon’dan yazıyorum ne önerirsiniz nasıl bir yol izlemeyim tamir gerekiyorsa ücreti ortalama nedir ?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 9 Haziran 2022 at 11:19

      Mehmet bey, aracınızda şanzıman arızasının başındasınız. Bir süre sonra muhtemelen judder arızası yaşayacaksınız. Dilerseniz sizi Trabzon’daki anlaşmalı servisimize yönlendirebiliriz. Dilerseniz İstanbul, Ankara veya İzmir’de kendi servislerimiz mevcuttur.

  72. Mesut aydın
    Mesut aydın / Cevapla 1 Ağustos 2022 at 15:31

    Merhaba, 2000 model Audi A4 B5 otomatik aracım vites değişirken vuruntu yapıyor, Neden kaynaklanabilir, Denizlideyim, tamiri için nasıl bir yol izlemeliyim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 2 Ağustos 2022 at 09:01

      Merhaba Mesut Bey, aracınızda mekanik ve beyinsel problem var gibi görünüyor. Aracınızla bir servise gidip diagnos bağlayıp arıza kodlarına baktırmanızı öneririz. Beyinde bulunan solenoid grubunda arızalı solenoidler olabilir ve bu da şanzımanın içindeki diğer ünitelerin verimli çalışmasını engelleyebilir. Aynı zamanda şanzıman içindeki ünitelerde de bir problem varsa bu da aracınızda vuruntuya sebep olabilir.

  73. serhat
    serhat / Cevapla 3 Eylül 2022 at 19:07

    merhaba aracım 2008 model dodge nitro sxt dizel .Benim aracımda ki sorun şudur; öcelikle sorunu daha çok yeni aracım kalkış ve ilk süratlenmesi iyi tahminim 3ncü vitesten sonra üst vitese geçmiyor normal manuel de geçmiyor 80km üstüne çıkmıyor devir 4000-5000 e çıktığı halde bunun üstneçıkmıyor ayrıca vitesi D ye alınca ilk etapta vuruntu yapıyor ne yapmalıyım maliyeti kaça çıkar?teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 9 Eylül 2022 at 16:11

      Merhaba Serhat Bey, öncelik olarak net bir tesşhis koyabilmemiz açısından aracın arıza kodlarına bakmamız gerekmektedir. Öngörü olarak şanzıman içinde basınç kaçağı olabilir. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.

  74. Kemal
    Kemal / Cevapla 9 Eylül 2022 at 09:34

    Merhaba,
    2007 Captiva aracımda ara ara 2. vitesten 3. vitese geçerken vuruntu yapıyor. aracım 200.000 km de. Şanzıman testleri ve arıza tespiti ile ilgili fiyat alabilirmiyim?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 9 Eylül 2022 at 14:57

      Merhaba Kemal Bey, aracınızın şanzıman beyniyle alakalı bir problemi olabilir. Daha net bir teşhis için öncelikle aracınıza bir cihaz bağlayıp arıza kodlarına bakmamız gerekmektedir. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.

  75. Murat
    Murat / Cevapla 18 Ekim 2022 at 14:09

    Merhaba, 2002 model 169.00 km’de 307 XT aracım için 1 ay önce selenoid valf değişimi yapıldı. Değişim nedeni “Automatic Gear Foult” hatası vermesi. Değişim sonrasında bazı sorunlar çıkmaya başladı.
    1- 2. ve 3. vites arasındaki buçul vites gitti.
    2- 2. vitesten 3 e geçişte devir 3.500-4.000 e kadar çıkıyor.
    3- Şanzıman ısındığında rampada geri kaçırma yapmaya başladı,
    4- Önceden firen yapıldığında aynı anda motor freni de yapardı şimdi frenle birlikte devir saat oynamıyor bile.
    5- düz yolda ayağıma gazdan çektiğimde devir saati düşüyor araç viteste olmasına karşın devir 1.000 lere kadar düşüyor. (hızda değişim yok.)
    6- Araçta yakıt sarfiyatı çoğaldı gibi.

    Değişim yapan servise bunları anlattığımda revizyon gerekli dedi. Önceki selenoidler basınç için yeterli değilmiş. yenileri fazla basınç ürettiği için bu vb sorunlar yaşanabilirmiş. Hatta daha da kötüye gidebileceğini söyledi.

    Sizin bu konudaki fikrinizi öğrenmek istedim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Ekim 2022 at 16:44

      Merhaba Murat Bey, aracınızın şanzımanında bulunan şanzıman beyninde problem olabileceği gibi şanzıman içinde de arıza olabilir. En doğru tespiti yapabilmek adına aracınız arıza kodlarına baktırmanız gerekmektedir. Aracınızda DPO şanzımanı var. Biz bu şanzımana sahip araçlara şu an için hizmet vermemekteyiz.

  76. Faruk
    Faruk / Cevapla 23 Kasım 2022 at 11:50

    iyi günler,
    citroen c3 2010 model 1.6 vti aracım.
    Kullanma sonrası P de park ediyorum.bazen bir müddet sonra parkta çalıştırmak istediğimde çalışmıyor.ya 4-5 deneme sonrası çalışıyor veya N ye aldığımda yada N de bıraktığımda çalışmada sorun yok.Onun dişinde kullanımda bir sorun yok.(Tahminim robot)Ne olabilir ve yaklaşık ne maliyet çıkarır.Bilgi rica ederim.
    Saygılar

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 23 Kasım 2022 at 12:35

      Merhaba Faruk Bey, sizin aracınızda DPO adlı bir şanzıman var. Şirket olarak bu şanzımanla ilgili araştırma ve çalışma üzerindeyiz. Şu an için bu şanzımana hizmet vermemekteyiz.

  77. Hasan Ferger
    Hasan Ferger / Cevapla 9 Aralık 2022 at 19:34

    Corolla Multidrive S CVT şanzıman önerir misiniz? CVT’ler arasında en iyisi corollaymış fakat CVT yine de ömür olarak klasik otomatiklere göre daha kötü diyorlar. Tamiri de mümkün değilmiş, tamamen değişmesi gerekiyormuş. Önerinize göre tercih edeceğim arabayı.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 10 Aralık 2022 at 15:43

      Merhaba Hasan Bey, maalesef bu şanzımanla ilgili herhangi bir tecrübemiz bulunmamaktadır

  78. CÜNEYT
    CÜNEYT / Cevapla 19 Aralık 2022 at 14:45

    SLM 2003 MODEL SCENİC 1 ARACIM VAR OTOMATİK SANZIMAN DA YAĞ KACAKLARI VAR BAZEN DE 3 VİTES TE SANKİ KAÇIRMA YAPIYOR SERVİSİNİZDE ARACIMA BAKTIRABİLİRMİYİM MALİYETİ NE OLUR BİGİ VERİRSENİZ SEVİNİRİM TSK EDERİM

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Aralık 2022 at 16:57

      Merhaba Cüneyt Bey, aracınızda bulunan DPO şanzımanına şu an için hizmet vermemekteyiz.

  79. Orhan
    Orhan / Cevapla 27 Aralık 2022 at 11:35

    Merhaba,
    2008 Ford Mondeo 2.0 TDCI AISIN awtf-80sc (awf21) 6 ileri tork konvertörlü aracımda normal vites geçişlerinde herhangi bir sorun yok hatta çoğu zaman hissetirmiyor bile fakat seyir halinden yavaşlayıp durmak için frenlediğimde tam durmaya yakın bazen (her zaman olmuyor) hafif bir vuruntu hissiyatı var. Aracı alalı 1 sene oldu önceden şanzıman yağı değiştimi bilmiyorum.
    Periyodik bakımımda şanzıman yağı değişimi istemiştim, firma yağ iyi diyip değiştirmemişti.
    Rica etsem bilgi verebilir misiniz?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 28 Aralık 2022 at 10:58

      Merhaba Orhan Bey, şanzıman beynindeki selenoid valfleri ara ara işlerini yerine getiremiyor gibi görünüyor. Daha net bir teşhis için bir servise uğrayıp arıza kodlarına baktırmakta fayda var.

  80. hasan
    hasan / Cevapla 27 Aralık 2022 at 15:10

    merhaba

    2001 model opel cliom var arac son haftalarda vuruntu yapmaya basladı en son rampa cıkarken yag bosaldı vıtes gecmedı . sanzumancu keceler türbünü patlatmış dediç fıyat vermıyor ne kadara olur toplama işçilik eğer afaki fiyat verırse servıs degıstırıcem öze servıste

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 28 Aralık 2022 at 11:01

      Merhaba Hasan Bey, 2001 model opel araca hizmet vermemekteyiz.

  81. ümit
    ümit / Cevapla 28 Aralık 2022 at 01:18

    iyi günler. aracım 2013 ford fiesta 1.6 benzinli powershift otomatik. özellikle 1. vitesten 2. vitese geçerken titreme ve benzeri durumlar yaşıyorum. kavramada problem var denildi. maliyet ne kadar çıkar?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 28 Aralık 2022 at 11:07

      Merhaba Ümit Bey, belirtmiş olduğunuz arızaya göre kavramada problem var gibi görünüyor. Fakat biz sizin aracınızda bulunan 6DCT250 şanzımanına hizmet vermemekteyiz.

  82. Orhan
    Orhan / Cevapla 10 Şubat 2023 at 16:07

    merhbalar tekrardan,
    bugün ankara şaşmazdaki yerinizde şanzıman yağını değiştirdik, ilgi alaka ve samimiyet çok iyidi.yaşadığım sorun çok azaldı neredeyse yok gibi ama kullandıkça şanzıman yağlandıkça daha iyi olacak gibi. ilave olarak titreşim azaldı, çekiş arttı, vites geçişleri çok yumuşadı.
    bundan sonra hem şanzıman hemde mekanik için adresim atco olacak

  83. yusuf
    yusuf / Cevapla 17 Şubat 2023 at 18:34

    araçım 2005 model 206 otomatik vites küçültürken 3 vitesten 2 ye düşürürken sanki biri arkadan vurmuş gibi vurma sarsıntı yapıyor ve bugün dikkatimi ceken bişeyde 1 vitesten 2 ye gecerken sanki debriyaj basılı gibi bi boşluk gaz verip vitese öyle geçmeye başladı bu sorunu 3 ve 4 viteste yapmıyor sorun ne olabilir ne kadara tamir ve onarımı yapılabilir kastamonudayım

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Şubat 2023 at 14:13

      Merhaba Yusuf Bey, aracınızda DPO şanzıman var ve biz maalesef bu şanzıman modeline hizmet vermemekteyiz.

  84. Necmettin
    Necmettin / Cevapla 24 Şubat 2023 at 14:13

    Ford fusion 2005 model otomatik aracımda şanzıman uyarı ışığı yanıyor fakat kullanımda ciddi bir problemi yok. Bakım ve arıza tespit servisi yapıyor musunuz?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Şubat 2023 at 08:51

      Merhaba Necmettin Bey, aracınızın arıza kodlarına baktırmanızı öneriyoruz. Aracınızda bulunan şanzıman modeline şirket olarak hizmet vermemekteyiz.

  85. selçuk
    selçuk / Cevapla 28 Şubat 2023 at 10:24

    Merhabalar, İzmirden yazıyorum.

    99 model peugeot 206 tam otomatik şanzımanlı bir aracım var. Araç özellikte soğukken ve yokuş çıkarken vites i boşa düşürüp dişli sesi gelmeye başlıyor ve şanzıman arıza lambası yakıyor. Aracı park a alıp stop edip tekrar çalıştırdığımda sorun düzeliyor. Önceden çok sık olmasa da bu durum oluyordu artık daha sık yapmaya başladı ve aracın artık çekişten düştüğünü hissediyorum.

    İzmirdeki servisinizden bu konuda destek alabilirmiyim?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 28 Şubat 2023 at 16:08

      Merhaba Selçuk Bey, aracınızda bulunan DPO/AL4 şanzıman modeline hizmet vermemekteyiz.

  86. Salih
    Salih / Cevapla 10 Nisan 2023 at 09:38

    Merhaba,
    2005 Model A150 mercedes otomatik CVT şanzıman aracım.
    Araç geri vites R konumunda çok dik yokuşlarda geri gelirken kavrama yapmıyor. Devir 3000 üzerine kadar yükleniyorum kesik kesik gaz yiyerek geri gelmeye çalışıyor. 3000 devir sonrası araç otomatik gaz kesiyor.
    Normal yol ve hafif eğimlerde problem çıkarmıyor.
    İleri (D) sürüşlerinde çekme veya kavrama sorunu yok.
    yardımlarınızı ve yönlendirmenizi ve yaklaşık maliyet hususunda desteğinizi rica ederim. 5300668238

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 11 Nisan 2023 at 09:54

      Merhaba Salih Bey, aracınızın teşhisini net yapabilmek açısından cihaz bağlatıp arıza kodlarına baktırmanızı öneririz.

  87. Hamza Karataş
    Hamza Karataş / Cevapla 13 Nisan 2023 at 12:39

    Merhabalar
    Aracım chery Chance 2.0
    Otomatik şanzıman
    70-80 km hızla giderken birden vuruntu yapıp (sarı renkli yuvarlak işaretli lamba yanıyor) arabanın hızı düşüyor.
    Selenoid arızası olabilir
    Değişim veya tamir ücreti ne kadar tutar

  88. EMİNE ŞİMŞEK
    EMİNE ŞİMŞEK / Cevapla 20 Nisan 2023 at 09:20

    merhabalar wolksvogen bora otomatik aracım 2002 model.arabam geri ve ileri fitese taktığım zaman otomatik duruyor ve çalıstırınca gacur gucur sesler. Bir servise gösterdin şanzıman revizyonu gerekiyor dedi ve 20-25 bin liradan bahsetti lütfen bir fikir verip yardımcı olurmusunuz. Tmir işinden anlamadığım için çok tedirginin ücreti abartmalaından korkuyorum.lütfen bir fikir verip yardımcı olurmusunuz. TEŞEKKÜRLER

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 26 Nisan 2023 at 09:12

      Merhaba Emine Hanım, aracınızda şanzıman ile ilgili bir problem var ise ve revizyon gerekiyorsa belirtmiş olduğunuz fiyatlar normaldir.

  89. orhan
    orhan / Cevapla 30 Nisan 2023 at 21:23

    merhaba aracım bmw 2012 model f30 N20 motor ZF 8HP45 şanzıman dün aracı lifte kaldırdık şanzıman etrafında yah vardı tapasını actığımızda içine su girdğini gördük beyaz olmuş yağ. tesadüfen farkettik viteslerde vuruntu yoktu revizyonmu yapılır çıkma şanzıman mı bakılır fiyatlar ne olur ustalara sordukça kafamız karıştı en sağlıklısı ne olur .teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 2 Mayıs 2023 at 10:17

      Merhaba Orhan Bey, aracınız şanzıman soğutucusunu patlatmış ve şanzıman içine bundan dolayı su almış olabilir. Şanzımanı açıp içini kontrol etmek gerekiyor. Biz bu şanzıman modelinin revizyonunu servislerimizde garantili olarak yapıyoruz.

  90. Doğuş
    Doğuş / Cevapla 8 Mayıs 2023 at 22:58

    Merhaba aracim BMW 2009 530 Dizel E60. 235 Beygir. 250.Bin Kilometre de. ZF 6HP Otomatik şanzımana sahip. 5. viteste ve 6. viteste hızlandığımda şanzıman ısınır ısınmaz Arabam titriyor. Bu titreme 1800 ve 2500 devir icin de 5. ve 6. viteste sadece hızlandığımda ortaya çıkıyor. Gaz pedalına çok hafifçe ama çok hafifçe basarsam, yani hafifçe hızlanırsam, hiçbir şey titremiyor. Şanzıman yağını yaklaşık bir hafta önce değiştirdim ve hiçbir şey değişmedi. 1’den 4’e kadar olan viteslerde herhangi bir sorun yok ve titreşim yok. Durumdan memnun değilim umarım bana yardımcı olabilirsiniz.

    Teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 9 Mayıs 2023 at 16:45

      Merhaba, tork konvertörünüzde arıza olabilir. Dilerseniz size en yakın servisimize uğrayıp ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.

      • Doğuş
        Doğuş / Cevapla 12 Mayıs 2023 at 22:29

        Teşekkür ederim, tork konvertörü arızalıysa gerçekten ne gibi maliyetler bekleyebilirim?
        Bide bu şekilde devam etsem bir sorun olur mu? Tabii ki 5. ve 6. vitesi zorlamadan. çünkü Allah izin verirse haftaya bu arabayla Türkiye’deyim. yaklaşık 2400 km yolum var.

  91. Aykut Çınar
    Aykut Çınar / Cevapla 5 Temmuz 2023 at 19:32

    Merhaba 2001 model Passat 1.9 TDI aracımın Şanzıman soğutucu patlamış ve şanzımana su gitmiş. Şu anda vites geçişleri düzensiz, vites tam kavaramıyor gibi. Bu arızanın tamir fiyat tahmini ortalama ne kadar tutar?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 6 Temmuz 2023 at 08:50

      Merhaba, 2001 passat aracınızdaki şanzıman modeline hizmet vermemekteyiz.

  92. Kco
    Kco / Cevapla 7 Eylül 2023 at 13:24

    Merhaba 2000 model peugeot 206 aracimin Al4 sanzumaninin sorunu icin size getirsem bakiyor musunuz ? Selenoidle ve yagi degismesi gerekebilir yada Revize edilmesi gerekebilir.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Eylül 2023 at 09:34

      Merhaba, AL4 model şanzıman hizmet vermemekteyiz.

  93. Serhat
    Serhat / Cevapla 13 Eylül 2023 at 04:13

    merhabalar. citroen c5 bva tork konventörlü tam otomatik aracın vites düşürken ve yükseltirken sanki kararsız gibi davranıyor. özellikle 1500 devirde arabada titreme oluyor bunun için türbün dediler ama yaşadığım yerde bu işi yapan birisini bulamadım.acaba servislerinizde bu sorunları çözüme kavuşturma imkanımız varmı varsa fiyat öğrenebilrimiyim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 30 Eylül 2023 at 08:50

      Merhaba, evet türbin arızası olabilir araçta. Cihaz bağlatıp arıza kodu verip vermediğine baktırmanız gerekir. Söküp gönderirseniz 5000 ile 6000 arasında bir şey çıkabilir.

  94. ekrem
    ekrem / Cevapla 17 Ocak 2024 at 13:41

    merhaba,passat b5 kasa 1.8t kullanıcısıyım.bugün bilgisayara bağladığımızda p0717 arıza kodunu verdi.şanzıman beyninin sökülüp kontrol edilmesi gerekiyormuş.şaşmaz şubenize getirsem ortalama maliyet olarak ne kadar tutar öğrenebilir miyim?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Ocak 2024 at 15:13

      Merhaba, 5hp19 şanzıman modeli yaptığıız bir model değil maalesef.

  95. devrim kılıç
    devrim kılıç / Cevapla 21 Ocak 2024 at 16:30

    merhaba; 2003 model a6 allroad quattro otomatik aracın vites geçişleri biraz sarsıntılı oluyor ve geri vites lambası yanmıyor elektrikçi şanzımanın içinde bi müşür olduğunu söyledi siz ilgileniyor musunuz?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 22 Ocak 2024 at 13:56

      Merhaba, aracınız kaç ileri?

  96. SAMET
    SAMET / Cevapla 22 Ocak 2024 at 16:17

    Merhaba 1998 model 1.8 mazda lantis otomatik vites araç şanzıman tamiri yapıyor musunuz? en kötü senaryoda max ve min fiyat ne kadar çıkar ?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 24 Ocak 2024 at 16:15

      Merhaba, maalesef yaptığımız bir model değil.

  97. orhan canoglu
    orhan canoglu / Cevapla 6 Mart 2024 at 15:21

    selamlar hocam Megan 2 2006 AL4 Dpo tipi sanzımanım var yag damlatıyor
    vuruntu felan yok .Birisi tork konvektordendır dıyor birisi kecelerdendır dıyor. Tam nokta atışı tehsiz istıyorum .Kucucuk bır asanzıman ıcın bıle nokta atışı kımse soylıyemedı aracım LGp gaz lıdır . Cevabınızı beklıyorum saygılarlar

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 7 Mart 2024 at 15:19

      Merhaba, DPO model şanzımana hizmet vermemekteyiz.

  98. Samet YILDIRAN
    Samet YILDIRAN / Cevapla 16 Mart 2024 at 17:42

    Merhabalar,

    2014 model Focus 3 Benzin Powershift(kuru kavrama) şanzımanda 2. vitese geçince özellikle dik bayırlarda vuruntu titreme gibi bir şey yapıyor. Çok sık değil ve çoğu zaman yapmamakta. Çevrem kavramada sorun var ama bir süre daha gidiyor. Tekirdağ’dayım sizleri gördüm, uzun mesafe öncesinde yorumunuzu almak istedim.

    Kolay gelsin

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mart 2024 at 14:01

      Merhaba, belirtmiş olduğunuz arıza kavrama problemi gibi görünüyor. Net bir teşhis için araca cihaz bağlayıp arıza kodlarına göre yorum yapmak daha iyi olacaktır.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.