DSG Şanzıman Nedir?
DSG şanzıman tamiri için doğru adrestesiniz. Yarı ve tam otomatik, çift kavramalı, kuru ve ıslak kavramalı şanzımanlar üretici firmaların kullandıkları teknolojiye göre DSG, DCT, CVT, EDC, Tiptronik, ZF ve Poweshift olarak adlandırılmaktadır. DSG şanzıman diğer otomatik şanzımanlara göre çift kavrama özelliği ile öne çıkan otomatik şanzımanlar arasında yer almaktadır. Volkswagen grubu markalarda kullanılan şanzıman türü 2008-2012 yılları arasında üretilen modelleri ile sık arıza veren bir yapıya sahip olsa da, kullanıcıları, DSG şanzımanın yaşattığı konfor karşısında yaşadıkları arızlardan çok memnun olmasalar da vazgeçmek istemezler. DSG’nin mekanik kısmı, manuel vites şanzımanlarla güvenilirlik açısından karşılaştırılabilir.
DSG Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Levent, İstanbul Ferhatpaşa , Ankara, Bursa ve İzmir‘deki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.
DSG Şanzıman Kullanan Araçlar
İlk olarak Porsche’nin 1980’lerde 962 yarış arabalarında kullandığı DSG şanzımanlar, şu anda VW grubun birçok aracında karşımıza çıkmaktadır. Volkswagen 7 ileri DSG şanzıman kodu literatürde 0AM – DQ200 olarak geçerken, 6 ileri DSG şanzıman kodu literatürde 02E – DQ250 olarak isimlendirilmektedir. Aşağıda ülkemizdeki araç parkına göre DSG şanzıman kullanan araçları sizler için sıralamaya çalıştık:
- Audi: A1, A3, Q3
- Seat: Ateca, Ibiza, Karoq, Kodiaq, Leon, Toledo
- Skoda: Fabia, Octavia, Rapid, Superb, Yeti
- VW: Beetle, Caddy, Caravelle, Golf, Jetta, Passat, Polo, Scirocco, CC, Tiguan, Transporter
DSG Şanzıman Nasıl Çalışır?
DSG şanzımanlarda çift kavrama olarak ifade edilen özellik, kavramalardan biri fiilen çalışırken diğerinin verilecek yeni vites komutuna hazır olmasını anlamına gelmektedir. DSG şanzıman sistemindeki bu özellik diğer CVT, EDC ve tam otomatik şanzımanlardan ayıran bir özellik olarak karşımıza çıkmaktadır. Bu sistemde çift kavrama olduğundan vites boşluğu olmaz dolayısıyla vites geçişlerini hissetmezsiniz. Ayrıca DSG şanzımanlara sahip araçlarda geri kaçırma gibi bir durumda söz konusu değildir. DSG şanzımanlar kullanım kılavuzunda belirlen kurallara göre uygun kullanıldığında kolay kolay arıza yapmaz. Genel olarak DSG şanzımanlarındaki arıza mekatronikten kaynaklanmaktadır. DSG şanzıman tamiri usta kişiler tarafından yapıldığı takdirde şanzımanınızı uzun yıllar sorunsuz kullanma imkânı sunmaktadır.
DSG’nin geleneksel otomatik şanzımanlara göre avantajı DSG daha hafif, daha kompakt, daha ekonomik, daha hızlı çalışır, otomatik olanlardan daha ucuzdur.
DSG Şanzıman Ömrü
DSG Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
DSG Kavrama, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
DSG Şanzıman Tamiri
Audi, VW, Seat, Skoda… Golf, Jetta, Passat, Polo, A3, Leon, Octavia, Superb… Markası ve modeli ne olursa olsun DSG şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük şanzıman revizyon merkezi olan firmamızda DSG şanzıman tamiri garantili olarak gerçekleştirilmektedir. Güncel DSG tamiri fiyatı, DSG kavrama fiyatı, DSG mekatronik fiyatı, DSG mekatronik kart fiyatı için servis danışmanlarımız 0 216 365 95 00 nolu telefondan sizlere destek sağlamaya her zaman hazırdır.
DSG Şanzıman Yağı Değişimi
DSG şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. DSG otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
DSG mekatronik beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve mekatronik beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Ustaya Sor – DSG Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
- Aracınızın model yılı
- Aracınızın motor hacmi
- Aracınızın yakıt tipi
- Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ferhatpaşa, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü yaptırabilirsiniz.TÜM SERVİSLERİMİZ RANDEVULU ÇALIŞMAKTADIR , LÜTFEN RANDEVU TALEP EDİNİZ.
merhaba benim megan 2 1.5 dci otomatik 2009 model arabam var araç kalkarkan çok yavaş kalkıyor
bazen sabah giderken bir vuruntu oluyor bazen D konumunda ekranda D işareti kayboluyor vites değiştirmiyor D ve N konum işikları yanmıyor bazende sorunsuz çalışiyor bir yanıyor bir yanmıyor her usta bir başka birşey diyor kafam karıştı birde kalkarken çok titreme yapıyor yardımcı olurmusunuz çözümü varmı
Megane otomatik şanzımanlarda klasik 1’den 2’ye geçerken vuruntu, yokuşlarda çekmeme gibi problemler, otomatik şanzıman selenoidlerinden kaynaklanabilmektedir. Fakat bu arızalar daha çok araç şehiriçi trafikte kaldığında, şanzıman çok ısındığında gerçekleşmektedir. Kalkarken aşırı titreme ve çok yavaş kalkma daha çok bir kalkış tası veya tork konvertör arızasını işaret etmektedir. Atco Otomatik merkezi olarak bu arızaları garantili olarak giderebilmekteyiz. Doğru yöntem tamirattan önce, aracınıza doğru teşhisi koyabilmek için test etmek olacaktır.
Merhaba kolay gelsin 2016 model 1.4tdi dsg polo aracım 3 den 2 ye geçerken vuruntu yapmakta ve bazen ışığa yaklaşırken aşağıdan tık diye bi ses geldiğini duyar gibi oluyorum yardımcı olursanız sevinirim
2013 Opel Insignia aracım Park konumunda iken vitesi D veya R getirdigim zaman düz konumda az yokuş aşağı konumda sert vuruntu yapıyor yolda herhangi bir problem yok yardımcı olursanız sevinirim
Bülent Bey, problem şanzımanınız içerisindeki bir tastan kaynaklanmaktadır.
Merhaba
2008 model 2.0 TDI Comfortline 6 ileri dsg şanzıman jetta aracım var. Vites geçişleri normal yokuşta geri kaçırma yok. Tek sorunum ara sıra normal gittikten sonra P’ye aldığımda veya R’ye aldığımda 3 defa tak tak tak ses geliyor ve göstergede bulunan hangi modülde oldugunu gösteren PRNDS ışıkları hepsi birden yanıp yanıp sönmeye başlıyor. Şanzımancıya gittiğimde mekatronikten kaynaklanan bir sorun oldugunu söylediler. Çıkma parça almak istemiyorum. Acaba bu sorun tamir edilebiliyor mu. Bana maliyeti ne olur. Değerli desteğinizi rica ederim. 05396554825
Merhaba Nuri Bey aracınızda bulunan mevcut şanzıman tipine şuanda hizmet veremiyoruz. Araçtaki arızanın sebebide vites konum kontağından yapmaktadır.
Merhabalar A3 slein 2008 DSG 140 Ps arabamdaki sorun vites düsüslerinde. 3 ten 2 ye gecerken. Eger ben Vites düsüslerinde frenle destek verirsem ses ayok denecek kadar azaliyor. Sanziman yagini degistirfim sorun gitmedi. Sizden bilgi istiyorum tamir süresi nekadar ve ortalama ücreti nedir. Trsekkürederim.
Ramazan Bey, muhtemelen şanzıman içerisinde mekanik bir problem, senkromenç gibi, bulunmaktadır. Maliyet için aracı test etmemiz gerekmektedir.
Merhaba,
2014 Skoda Octavia 1.6 tdi dsg aracımda vites düşüşleride özellikle yoğun tafikte şiddetli vuruntu oluyor. Mekatronk kartını, tasını, kavramaya ve volantı değiştirdiler ama sorun çözülmedi. Sarılma ve vurmalar çok rahatsız edici.
Konu hakkında yardımıcı olabilir misiniz?
Hasan Bey, mekatroniği komple mi değiştirdiler, yoksa sadece kartını mı değiştirdiler?
Selamlar
2009 Touran 1.4 tsi 6 ileri dsg aracımda genelde motor sıcakken zaman zaman rölantide D konumunda ışıklarda beklerken fren pedalında ve araçta hafif titreme hissediliyor.Ayrıca ilk kalkışlarda gaza basıldığında normalden hızlı ve ani bir kalkış yapıyor.N ye alınca titreme kesiliyor.Kavramayla ilgili olabilirmi.Vites geçişlerinde bir sorun yok.Tahmini maliyet bilgisi ne olur.
Murat Bey, sorununuz kavrama ile ilgili olabilir. Bazen volant ta bu şekilde ses yapabiliyor. Aracınızı test edersek size sağlıklı arıza teşhisimizi ve doğru maliyeti sunabiliriz.
Merhaba. Aracım 2013 Tiguan 1.4 TSİ 150 HP. Dsg. Araç 70 binde hor kullanılmamış. Şanzıman yağı 10000 km önce değişti. Aracım ısındıran sonra yaklaşık 50 km sonra özellikle yokuşa denk geldiğinde 2.vites ile çıkarken titremenin fazlası şeklin de vuruntu yapıyor o sıra da gazı verince azalıyordu ancak son zamanlar da hiç bir şekilde azalmıyor. D3 e geçince az da olsa azalıyor ama azalarak onda da yapıyor. Manuele çekince aynısı devam ediyor. Dü yolda o vuruntunun %10’u kadar anca vuruntu oluyor. Diyebilirim. Açıkcası baskı Balat’a ve mekatronik arasında kaldım. Göstergede ise herhangi bir uyarı yok. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim.
Volkan Bey, öncelikle aracı konusunda uzman bir servise gösterip test ettirmenizi tavsiye ederiz, zira iki parça da (mekatronik ve kavrama) pahalı parçalar ve gereksiz değişimi sizi yorar. Eğer İstanbul’da iseniz biz de yardımcı olmaya çalışırız.
Cevap için teşekkürler. İstanbul’da değilim ama yolum düşerse tabiki görüşmek isteriim. Saygılarımla.
Merana benim 2010 Skoda superb 2.0 dizel var bazen düşük km vites 123 arasında sankı boşlama yapıyor ve vites işigi yanıp sönüyor ve motor arıza lamlabası yakıyor kontak açılıp kazanınca sorun yok devam edebiliyorsunuz motor arıza bir süre sonra sönüyor yardımcı olursanız sevinirim not sevis Şanjuman arıza diyor Tamir yok sadece değişim serviste 1 olmamişdir megatronık degişdim.
Ercan Bey, size daha fazla yardımcı olabilmek için aracınızın arıza kodlarına ihtiyacımız bulunmaktadır. Bu kodları bizimle paylaşabilir misiniz? Eğer İzmir veya İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, aracınıza ücretsiz bir inceleme yapıp, arızanızın ne olduğunu netleştirelim. Böyle bir arızadan dolayı şanzıman değişimi yapmanıza gerek yoktur.
merhaba. yaklaşık bir yıldır golf 6 2010 model 1.6 bse motor benzin-lpg li aracımda tek viteslerde özellikle yokuşlarda sarsıntı ile beraber devir dalgalanması problemi yaşıyorum. 2019 aralık ayında 95 000 km kullanım olan kavramadan kaynaklanabileceği düşüncesiyle ankarada kavrama değişti. ilk 10 gün hiçbir sıkıntı ve problem yoktu. 10 gün sonra yine tekli viteslerde sarsıntı ve beraberinde devir dalgalanması yeniden başladı. son 2 aydır şunu tespit ettim. araç belli bir kilometre bazen 20 bazen 30 km sonra şanzımanın ısınmasıyla bu titreme ve sarsıntı geçiyor. birkaç yerden fikir aldım. mekatronik hidrolik ünitesi arızalı olabilir dendi. bu konuda bana yardımcı olursanız çok sevinirim. ankarada yaşıyorum ve bu sorunla ilgili net bir teşhis koyulabilmiş değil. araç şu an 177.000 km de.
Süleyman Bey, aracınızı test etmemiz gerekiyor fakat maalesef Ankara’dasınız. Birkaç ay içerisinde Ankara’ya kendi servisimizi açmayı planlıyoruz. Bu süre içerisinde dilerseniz İstanbul veya İzmir’e yolunuz düşerse memnuniyet ile yardımcı olmaya çalışırız.
Mrb. 2014 model rapid spaceback dsg 7 ileri dizel aracımla kalkışlarda ve viteş geçişlerinde sorun yaşamıyorum sadece gaza yüklenip ayağımı gazdan çekip kendi halinde düşüş yaşarken yani 7 – 6 – 5 -4 3 vites düşüşlerinde hiç sorunum yok sadece 3 ten 2 ye (ayağımı gazdan çekip kendi halinde düşüşte) bir anda bayılıyor sert düşüyor bunu sadece 3 ila 2 arasında yapıyor normal mi ?? aracımla giderken durmak için frene bastığımda bunu hissettirmiyor sadece ayağımı gazdan çekip kendi düşüşünü sağladığında yapıyor. 75.000 km.
Yakup Bey, genellikle bu tip arızaları şanzımanın mekatronik ünitesinin içerisindeki selenoidler yapabilir.
Merhaba, 2014 Skoda Yeti 1.6 TDI Dsg 52bin km deki aracımda son bir haftada birkaç defa kalkışta D veya R konumunda gaza bastığımda kısa süreliğine vites boştaymış gibi tepki verdiğini gözlemledim ve araç ilerlemedi. Birkaç saniye bekleyince veya vitesi boşa alıp tekrar D konumuna alınca sorun ortadan kalkıyor ve yoluma devam ediyorum, bu durum çok nadir başıma geldi sürüş anında da başka hiçbir sorun olmuyor. Bu sorun hakkındaki önerilerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum. Teşekkürler.
Mrb ustam Dsg6 ileri yağlı şanzıman Passat aracımda kavrama aşınma sorunu var. kavrama tamiri oluyor mu yoksa doğrudan kavramamı değişiyor. Tşkler
Murat Bey, aracınızın kavraması tamir olabilmektedir. Doğrudan değişim gerekmemektedir.
Teşekkürler sadece İstanbul’da mı yeriniz başka şubelerimiz de var mı
Murat Bey, İzmir’de kendi yerimiz, birçok ilde de anlaşmalı servislerimiz mevcut. Siz hangi ildesiniz?
Birde DSG 6 yağlı şanzıman kavrama tamir fiyatı nedir ustam
Revizyonlu kavramanın ücreti 3.000 TL’dir.
Merhaba 2006 golf 5 triptonik midline aracım özellikle 2.3. Viteste ve park halinde D de vuruntu yapıyor. Bunun sebebi nedir acaba? Teşekkür ederim
Berk Bey, problem şanzıman selenoidlerinden olabilir.
2012 Dizel Jetta DSG’nin hafif yokuşlardaki ilk kalkış esnasında geri kaydırması normal midir?
Osman Bey, kavrama bilyanız bozulmaya başlamış olabilir.
Merhaba,
Skoda Octavia 2 2006 DSG Tamir fiyati nekadar? Araci hergün 100km kullaniyorum ama tuaf sesler gelneye basladi DSG den
—
SAYGILAR
Necdet
Merhaba,
2012 model skoda yeti 7 ileri DSG aracın kavrama ve mekatronik parçaları yenisi ile değişti. Ancak değişimden sonra D geçişte bir vuruntu yapmakta. Kavrama – Mekatronik tanım ve ayarları ile sürüş ayarları yapıldı, yazılım kontrol edildi. Sorun devam ediyor. Sorun nasıl çözümlenebilir.
iyi günler benim aracimda sanzumanda problem yapti gösterttim hata olarak P173A Birde P0841 YARDIMCI OLURSANIZ SEVINIRIM……
vw golf dsg 7 ileri
Aracım golf 2011 kalkarken hiç bir sıkıntısı yok yokuşlardada sıkıntı yok ama 80 de 90 da gaza yüklenince araç titreyerek atıyor kendini bazen belirgin bazen hafif neden dir acaba
İyi günler benim aracım passat 2.0tdi DSG şanzıman problem ise arada bir 3. vitese geçişlerde vuruntu ve 3 ten 2 ye düşerken tak diye ses geliyor sorun ne olabilir acaba bilgi verirseniz sevinirim
Iyi aç caddy 2010 194 binde bi aracım. Ar aracı park haline alırken n ye attığımda on kısımda ufak bir vuruntu yapıyor bunun sebebi nedir
Merhabalar ,
Aracım 2005 model golf 5 confort model
Aracımda ara sıra ,
D – N ve N -D
Geçişlerinde vuruntu yapıyor , bu olayı motor sıcak-soğuk fark etmiyor .
bu sorun neden kaynaklı olabilir.
Teşekkürler
Aracım 2008 model a3 s-tronic araç lpg’li araçla giderken birden bire ekranda prnds ısıkları yanıp sönmeye başladı kapatık actiğimda bir süre gidiyor sonra aynı hataya tekrar düşüyor. sonra ilerlemek için manuel olarak 5’inci viteste hataya düştü sonra tekrar kapattım arabayı 4 viteste yola devam ettim bugün sabah 10 km yol gittim D konumunda sıkıntı olmadı 12 yada 13 km yine hataya geçti acaba sebebi ve maliyeti nedir.
İyi günler Aracım 2011 jetta confortline 1.6 dci 182binde p175d arizasi veriyor sorun tam olarak nedir ve maliyetleri ne olur acaba
Merhabalar benim 2009 model 1.4 tsi 7 ileri passatım var.aracım yokuştan inerken 3. Vitesten 4. Vitese geçmiyor deviri baya yükseliyor bu acaba ne problemidir çözümü nedir .
Merhaba
Polo 2015 confortlıne dsg kullanmaktayım 2019 aralıkta mekatronik değişti bu ekim ayındada kavrama ve volanı değiştirdik fakat eskisi olmamada ilk kalkışlarda yokuşta ve vites 2 den 3 geçerken titreme ve vuruntu devam etmekte fakat bunları araç ısınmışlar ve yoğun trafikte yapmakta zamanla gececeğini söylüyorlar ama bir gelişme sağlamayamadık ne yapmamız gerekiyor
Desteğinizi için ye ederim
MERHABA,
2014 GOLF 7 1.2 TSİ ARACIM BİR KAÇ KERE ŞANZIMAN HATA UYARISI VERDİ
ŞANZIMAN VE MEKATRONİK YAĞINI DEĞİŞTİRDİK
ŞUAN VERDİĞİ BİR HATA YOK FAKAT 7. VİTESTE YÜKSEK HIZDA GİDERKEN GÖTERGE VİTES 7 DE GÖÜNÜRKEN BİR KAÇ KEZ VİTES VOŞA DÜŞÜP TEKRAR 7 YE GEÇİP DEVAM ETTİ
SORUN NE OLABİLİR ACABA?
Merhaba Uğur Bey aracınızdaki arıza kart ve mekatronik kaynaklı olabilir. Aracınızı bir obd cihazına bağlatarak bizimle arıza kodlarını paylaşmanızı rica edeceğim. dilersenizde İstanbul yada izmir şubemize ücretsiz test için bekleriz.
Merhaba kolay gelsin. Araç VW Golf 6 1.4 TSI Dsg 7 ileri , Mekatronik karti arizaliydi yenisin taktirdik simdi sorun araba hic calismiyor ariza kodu hic vermiyor usta diyor taktigimiz mekatonik karti arizali ama kartin saticisi karta sorun yok diyor arabayi bir sekilde calistirdiktan sonra arabada hic bir sorun yok simdi usta kablo cekemek istiyor nerden cekecekse artik ama uzaman her neye taksak vites kolunu araba calisacak P,N,D,R ama tabi guvnli degil , sizce sorun neyden kaynaklaniyor sorun kart vites kolunu okumuyor olabilirmi sanziman kademe anahtarinda’da sorun yok dedi. Teşekkürler,
Merhaba Mohammed Bey aracınızdaki arızayı yerinde tespit etmek isteriz. Dilerseniz İstanbul yada İzmir şubelerimizde ücretsiz test için bekleriz.
1.4 tsi dsg 6 wolswagen touran aracın buji değişirken usta turbo valfinin hortumu kırdı sinra jaoonla yapıştırdı sonra tabi uzun yolda düşmüş aracta vuruntu seklinde bizde pis gaz diye devam ettik öyle sonra yenisi ile degistirdim arac 3 vitesten 4 gecerken vuruntu yapiyor bazen yapmiyor isininca yapiyor bazen 5 te de oluyor alttan küt diye vuruyor sanki ama valfi kendim taktim ariza sildirmedim ondan olabilir mi
Merhaba Mehmet Bey aracınızdaki problem mekaniksel bir arızadır. Bizimle arıza kodlarınızı paylaşabilirseniz size yardımcı olmak isteriz. İrtibat numaramız 0530 567 8991
merhaba aracim vw jetta 1.4 tsi dsg 7 ileri 2008 model. 1 den 2 ye geçerken zaman zaman titreme yapiyor bazende hafif bir tık sesi geliyor. 1 aydır arabayı çalıştırıp D veya R vitese aldığında boşa düşüyor gaz alıyor yürümüyor kontak kapatıp açınca düzeliyor giderken bir problem yapmıyor, kavrama değişecek muhtemelen ama bir usta mekatronik karti da değişecek diyor diğeri kart sağlam mekatronik pompa değişecek diyor. Ariza kodlari söyle 06298 P189A kavrama1 boşluk çok küçük Diğer kod ise 01836 P072c 1. vites ayarlanamiyor ara sira
Doğan Bey, aracınızda anlattıklarınız mekatronik pompa arızasıdır. Muhtemelen kavramanızda da aşınmalar mevcutttur.
Merhabalar.2011 1.6 TDI dsg 7 ileri Jetta aracım park halindeyken R ye aldım ve vites ışığı yanıp sönmeye başladı aracım hareket etmedi.kontagi açıp kapattigimda normale döndü.P072B arıza kodunu verdi.aracimin sorunu nedir ve bana ne kadara mal olur.tesekkurler iyi calismalar
Mevlüt Bey, bu arıza geri vites sıkışmış arızasıdır. Kolay kolay atmaz. Bunun tamiri için maliyet bilgisini ancak aracı bire bir inceledikten sonra söyleyebiliriz.
İyi günler 2.0 TDI Passat 2008 model 170 HP bmr motor… Aracım hareket halinde iken birden bire gaz tepkimesi değişti ve geç almaya başladı. Sonra aracımı sağa çektim motora baktım herhangi bir problemi yok altına bakınca yağ akiytigini gördüm pazartesi günü servis bakıp inceleyecek acaba masrafınız ne olur hocam
Kadir Bey, DSG şanzıman türünden şanzıman fazla yağı almadığı için yağı kaçaklarında şanzıman içerisinde ki mekanik parçaların yağsız çalışması sonucu dişlilerde malzeme kalitesi yitirme, kırma gibi durumları görmekteyiz fiyat konusu gelicek olursak gideceğiniz servis size nasıl bi fiyatlandırma çıkarır bilemiyorum.
Merhaba,
2015 superb DSG Aracım 45000 km’de bazen ilk kalkışta vitese takıp gaza basmama rağmen araç birsüre yürümüyor
Sebebi ne olabilir.
Teşekkürler..
Servet bey, sadece motor soğukken mi bu arızayı yaşıyorsunuz? Araçta ayrıca bir ses şikayetiniz var mı?
2011 model wolswogen tiguen 2.0 motor 4 * 2 dsg sanziman dizel motor aracım var, motor lambası yandı, vites d2 de kaldı ve sonrasında vites değişmiyor ancak araç ta vuruntu ses yok bilgisayardan arıza tespiti yapıldı mekatironikte arıza olduğu söylendi usta mekatironikte partikül birikmiş olabilir dedi ancak yapamam dedi sizin düşünceniz nedir
Merhaba Reşit Bey, arıza kodu olarak ne verdi araç?
Son Yazılar
Son Yorumlar
Arşivler
Kategoriler
Meta
Haberler