BMW 5.25d otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites 5.25d Xdrive araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. 5.25d Xdrive otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. BMW 5.25d serisi araçlarında GM şanzıman ve ZF şanzıman kullanmaktadır. Atco otomatik şanzıman merkezi olarak 5.25d Xdrive otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.
BMW 5.25d Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı’daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.
5.25d Xdrive grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre otomatik şanzıman tipleri:
Bmw 5.25d (E39) GM5L40E Otomatik Şanzıman Tamiri
Bmw 5.25d (E60) ZF6HP21 Otomatik Şanzıman Tamiri
Bmw 5.25d (E60) ZF6HP26 Otomatik Şanzıman Tamiri
Bmw 5.25d (F10) ZF8HP45 Otomatik Şanzıman Tamiri
5.25D Otomatik Şanzıman Sorunları
E39 kasa 5.25 dizel araçlarda en sık karşılaştığımız üç arıza şunlardır:
Işıklarda durup kalkmalar esnasında araç geç kalkış yapıyorsa genelde karşılaştığımız hata (92-Can Tork Arabirim) hatası olmakta ve tork konvektörünün revizyon olması gerektiğini göstermektedir.
Araçi D ve R’de vuruntu yapmakta, ani yüklenmelerde araç kendini korumaya almakta ise vites dişli oran arızası atmaktaysa şanzımanın revizyon olması gerekir
Eğer aracınızda P-R-N-D veya manuel bölümlerine aldığınızda aracınız konumu göstermiyosa arızanız pozisyon şalterinden ya da Ecu beyninden kaynaklı olabilir.
Bmw E60 şanzıman sorunu olarak en çok karşılaşılan problem ise otomatik şanzıman basınç kayıpları, belirli vites geçişlerinde boşa düşme, kaçırma ve araç devrinin artmasıdır. Bu arızalar özellikle gaza yüklenildiğinde ve rampada kendisini belli ederler. En çok karşılaşılanı 4 vitese geçerken boş yapma, titreme, 4’ten 5.vitese geçerken devir saatinde kaydırma yapmasıdır. Bu problemin görüldüğü bir diğer vites grubu ise 2.vitestir. Arızanız ilerlemişse ilerlemişse ekranda “transmission fault” hatası belirir ve şanzıman arıza lambası yanar. Firmamızda bu sorunlar garantili olarak çözüme ulaştırılmaktadır.
BMW 5.25d Tork Konvertör Arızaları
Bmw E39 şanzımanlarda yaşanan en büyük sorunların başında tork konvertör arızası gelmektedir. E39 şanzıman türbünü sorunu, kullanım ömrü dolmaya yaklaşan tork konvertör balatalarının aşınması ile kendini belli eder. Aracın geç kalkış yapması, özellikle ilk kalkışlarda ve sabit hızda 1500-2000 devirde seyrederken devir oynamaları ile kendini belli eden konvertör arızaları firmamızda garantili olarak çözüme kavuşturulmaktadır.
6HP serisi ZF şanzıman kullanan Bmw E60 5.25d araçlarda sıklıkla karşılan tork konvertör arızası, aracınız sabit bir hızda giderken, devir saatinde göreceğiniz oynamalardır. Eğer 100 km ve üzeri bir hızda ayağınız gaz pedalında sabit konumda giderken devir saatiniz 1500 ile 2000 devir arasında oynuyorsa, tork konvertörünüz arızalıdır.
Şanzıman türbünü arızasının başka bir belirtisi, aracınız düz bir yolda giderken zaman zaman size kasis üzerinden geçiyor hissi vermesidir. Bunun nedeni kaçıran şanzıman türbünü balatalarıdır. Ayrıca şanzıman tork konvertörü kaçırmaya başlayınca şanzıman ısınması meydana gelir ve zaman içerisinde şanzımanın iç aksamına zarar vermeye başlar.
Bir başka Bmw E60 ZF şanzıman arızası alt devirlerde sarsıntıdır. Özellikle 1000-2000 devir arasında aracınızda sarsıntı hissediyorsanız muhtemel bir şanzıman türbünü arızası bulunmaktadır.
Bmw 5.25d Tork Konvertör Tamiri
Gizli balata (captive-clutch) sistemine sahip 6HP serisi tork konvertörleri, eğer firmamızda olduğu gibi, ön yükleme test cihazı yardımı ile revize edilmezse, kısa süre sonra tekrar problem yaşamanız muhtemeldir. Firmamızda ZF şanzımanlara ait tork konvertörleri tam otomatik makineler ile garantili olarak yenilenmektedir.
5.25d Xdrive Garantili Şanzıman Tamiri
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün BMW 5.25d Xdrive otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
BMW 5.25d Xdrive araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz BMW 5.25d Xdrive şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.
Bmw 5.25d Xdrive Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi
BMW 5.25d Xdrive şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Bmw 5.20d Xdrive otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
BMW 5.25d Xdrive şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Bmw 5.20d Xdrive şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
BMW 5.25d Xdrive Otomatik Şanzıman Tamiri Fiyatları
BMW otomatik şanzıman fiyatları döviz ile ithal edilen parçalardan dolayı sürekli değişmektedir.
BMW 5.25d Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
BMW 5.25d Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Ustaya Sor – Bmw E39-E60-E61-F10 Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
Aracınızın model yılı
Aracınızın motor hacmi
Aracınızın yakıt tipi
Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ferhatpaşa, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü yaptırabilirsiniz.TÜM SERVİSLERİMİZ RANDEVULU ÇALIŞMAKTADIR , LÜTFEN RANDEVU TALEP EDİNİZ.
Eğer E39-E60-E61-F10 aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
19 thoughts on “Bmw 5.25d Otomatik Şanzıman Tamiri”
Emre Bey, bu arıza şanzıman yağı değişimi ile düzelmez. Zira şanzımanınız içerisindeki E clutch tası problemlidir. Eğer İstanbul veya İzmir’de iseniz buyrun tesislerimize gelin, eğer başka bir ildeyseniz sizi anlaşmalı servis noktamıza yönlendirelim.
İyi çalışmalar, aracım( 2006 530xdrive) seyir halinde iken gaza bastığımda ivmelwnme sırasında sanki bozuk yoldan geçermiş gibi bir hissiyat uyandırıyor ve titreyerek ivmelenmeye devam edip vitesi değiştirip devam ediyor aynı şekilde yeni viteste de ivmelenme sırasında aynı hissiyat devam ediyor, araç vites geçişlerinde sorun yok, vuruntu yok, Geri kaçırma yok, devir saatinde dalgalanma yoktur, sadece Ivmelenme sırasında, arıza ışığı yok, Tecrübeleriniz ve Öneriniz nedir? Teşekkürler
Merhabalar, ben size yurtdışından yazıyorum bende birtane BMW 525d F10 (174’500km) kasa var 3bin motor 204 beygir güçünde, 1 ay önce arabanın şanzımanında bi arza çıktı araba ilerliyor ama geri vitese takınca araba geriye gitmek istemiyor, boşa takınca ayağımı frenden çekince araç ileriye gidiyor ve bana şanzımanda problem var diye uyarı veriyor. Ben size aracımı teslim etmek istiyorum en yakın zamanda ama sizden bi cevap bekliyorum eğer size uyarsa tabikide. Bunun tamir edilmesini istiyorum A dan Z ye kompile sökülmesini ve sıfırdan en baştan bakılmasını diliyorum. Acaba bana yaklaşık kaç paraya gelicek bunun tamiri? Çok teşekkür ediyorum, en yankında görüşme dileği ile.
Merhaba:
Aracım BMW E60 ,2008 JILI ,525DIESEL
6HP şanziman
Sorun1: calıştıgı ilk saniye mekanik bir Gloakk!! diye bir ses ve vurgu yapiyor . Olmadıgı zamanda genelde ama oluyor .
Sorun2: arac calistiktan sonra ilk 20 dakka civari ,mesela bi lambada frende beklerken ayak frenden cekince vurup! ilerliyo ama ısınınca yapmiyor.
Sorun3: viteslerde bazan vurmali ilerliyor, ve sanki vites gecislerinde boşa gecergibi geciyor.
Tirübün yenilendi, sanziman yagi yenilendi,
Km 190000 binde difransiyel yenilendi.
Motor ve sanziman kulakları iyi .
Cevabınızı bekliycem sayin ustalarım .
Ankarada ki servisinize uğramak isterim.
Hayırli işler.
Merhaba 2012 model 525 xdrive aracım var. 210.000kmde. araçta şanzıman hatalı yazısı çıkıyor ayda bir kaç kere hemen siliniyor kendiliğinden. Birkaç kere servise götürdüm. Hata kodu 420708. Yağ sİcakligi sezicisi. Tabi çözüm olarak mekatronigin değişmesi lazım yazıyor orijinal BMW cihazında. Bir cozum oneriniz var mıdır?
Koray Bey, öncelikle arıza yazısını sildirmeniz aracınızın tekrar aynı durumda ekrana arıza yazısı yazdırmasına çözüm olmayacaktır. Bu arızada genellikle yağ seviyesini kontrol ediyor ve yanık yoksa yağı değiştiriyoruz. Siz hangi ilde ikamet ediyorsunuz? Ona göre size bir çözüm sunmaya çalışalım.
Bmw e61 525i Otomatik Model 2005
Şanziman yalama yapiyor 4. Vitesden 5. Vitese geçerken bazen vurma yapiyor
Çok yüklendiğim zaman 5. Vitesde 6 ya atmiyor yüklenmediğimde normal atiyor
Çok yuklendiğime hata göstertiyor
Arabayi tamir ettirmek için almanyada türkiyeye gelmeyi düşünüyorum bana aşaği yukari bir fiyat sunarsaniz bu şanzimani yapmak için memnun olurum…
Merhaba Ali Bey, belirtmiş olduğunuz arızaya baktığımızda tork konvertöründen veya şanzıman içindeki basınç kaçağından dolayı kaynaklanıyor diyebiliriz. Şanzıman yağını kontrol ettirmekte fayda var. Aynı şekilde araca cihaz bağlatıp arıza kodlarına baktırmakta da fayda var. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz. Sizlere hizmet vermekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için 0552 606 87 84 nolu telefondan bize ulaşabilirsiniz.
2013 BMW 5.25 X DREVER ARACIM VAR TİTREME SORUNU YAŞIYORUM. KIŞLIK LASTİKLER TAKILDI ACABA ONDAN Mİ DEDİM.
SÜREKLİ RIT BALANS AYARI YAPILDI. YENİ LASTİKLERİ DEĞİŞTİM ANCAK SORUN GİTMEDİ
120 DEN SONRA ÖOK KÖTÜ TİTREME OLUYOR
Merhaba Hasan Bey, aracınızın tork konvertörü ya da volantıyla ilgili bir problem yaşıyor olabilirsiniz. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
2012 model 525 xdiriv aracım uzun sürüşlerden sonra elfreni çektiğim halde parka geçmiyor n de kalıyor 15 dakika boyunca kapılar kapanmıyor ksa sürüşlerden olmuyor
Merhaba
Benim arac (Bmw 525d 2008) hata uygulamasi sonrasi altdaki hatalari yaziyor:
4f850 Clutch E
4f8a1 Shift 4–>5
Araba dört’üncü vites’den bes’e gecerken birakma/kayma yapiyor, ve besinci, altinci vites’de hizli cikislarda hata moduna geciyor.
Sanziman yagi yeni degisdi, yanliz hic bir faydasini görmedim
Yardimci ola bilirmisiniz?
Saygilar
Emre Bey, bu arıza şanzıman yağı değişimi ile düzelmez. Zira şanzımanınız içerisindeki E clutch tası problemlidir. Eğer İstanbul veya İzmir’de iseniz buyrun tesislerimize gelin, eğer başka bir ildeyseniz sizi anlaşmalı servis noktamıza yönlendirelim.
İyi çalışmalar, aracım( 2006 530xdrive) seyir halinde iken gaza bastığımda ivmelwnme sırasında sanki bozuk yoldan geçermiş gibi bir hissiyat uyandırıyor ve titreyerek ivmelenmeye devam edip vitesi değiştirip devam ediyor aynı şekilde yeni viteste de ivmelenme sırasında aynı hissiyat devam ediyor, araç vites geçişlerinde sorun yok, vuruntu yok, Geri kaçırma yok, devir saatinde dalgalanma yoktur, sadece Ivmelenme sırasında, arıza ışığı yok, Tecrübeleriniz ve Öneriniz nedir? Teşekkürler
Merhabalar, ben size yurtdışından yazıyorum bende birtane BMW 525d F10 (174’500km) kasa var 3bin motor 204 beygir güçünde, 1 ay önce arabanın şanzımanında bi arza çıktı araba ilerliyor ama geri vitese takınca araba geriye gitmek istemiyor, boşa takınca ayağımı frenden çekince araç ileriye gidiyor ve bana şanzımanda problem var diye uyarı veriyor. Ben size aracımı teslim etmek istiyorum en yakın zamanda ama sizden bi cevap bekliyorum eğer size uyarsa tabikide. Bunun tamir edilmesini istiyorum A dan Z ye kompile sökülmesini ve sıfırdan en baştan bakılmasını diliyorum. Acaba bana yaklaşık kaç paraya gelicek bunun tamiri? Çok teşekkür ediyorum, en yankında görüşme dileği ile.
Merhaba:
Aracım BMW E60 ,2008 JILI ,525DIESEL
6HP şanziman
Sorun1: calıştıgı ilk saniye mekanik bir Gloakk!! diye bir ses ve vurgu yapiyor . Olmadıgı zamanda genelde ama oluyor .
Sorun2: arac calistiktan sonra ilk 20 dakka civari ,mesela bi lambada frende beklerken ayak frenden cekince vurup! ilerliyo ama ısınınca yapmiyor.
Sorun3: viteslerde bazan vurmali ilerliyor, ve sanki vites gecislerinde boşa gecergibi geciyor.
Tirübün yenilendi, sanziman yagi yenilendi,
Km 190000 binde difransiyel yenilendi.
Motor ve sanziman kulakları iyi .
Cevabınızı bekliycem sayin ustalarım .
Ankarada ki servisinize uğramak isterim.
Hayırli işler.
İbrahim bey, sanki hidrolik beyninizde problem var gibi gözükmektedir. Dilerseniz bizim Ankara şubemize bir uğrayın, arkadaşlarımız bir baksınlar.
Merhaba 2012 model 525 xdrive aracım var. 210.000kmde. araçta şanzıman hatalı yazısı çıkıyor ayda bir kaç kere hemen siliniyor kendiliğinden. Birkaç kere servise götürdüm. Hata kodu 420708. Yağ sİcakligi sezicisi. Tabi çözüm olarak mekatronigin değişmesi lazım yazıyor orijinal BMW cihazında. Bir cozum oneriniz var mıdır?
Koray Bey, öncelikle arıza yazısını sildirmeniz aracınızın tekrar aynı durumda ekrana arıza yazısı yazdırmasına çözüm olmayacaktır. Bu arızada genellikle yağ seviyesini kontrol ediyor ve yanık yoksa yağı değiştiriyoruz. Siz hangi ilde ikamet ediyorsunuz? Ona göre size bir çözüm sunmaya çalışalım.
Merhaba!
Aracim 530xdrive F11-Serie otomatik 8vites.
Aracimda gaza yüklendimde titreme yapiyor!
Yardimci olma imkaniniz varmi acaba?
Tskler!
Emre Bey, memnuniyetle size yardımcı olabiliriz. Hangi ilde yaşadığınızı belirtirseniz size ona göre yardımcı olmaya çalışalım.
Bmw e61 525i Otomatik Model 2005
Şanziman yalama yapiyor 4. Vitesden 5. Vitese geçerken bazen vurma yapiyor
Çok yüklendiğim zaman 5. Vitesde 6 ya atmiyor yüklenmediğimde normal atiyor
Çok yuklendiğime hata göstertiyor
Arabayi tamir ettirmek için almanyada türkiyeye gelmeyi düşünüyorum bana aşaği yukari bir fiyat sunarsaniz bu şanzimani yapmak için memnun olurum…
İbrahim bey, 1000 ile 1500 euro arasında değişir bu aracın komple şanzıman revizyonu. Aracınız hata gösterdiğindeki arıza kodunu paylaşabilir misiniz?
Merhaba aracım 2012 525xdrıve aracım 2. Vitesten 3 e geçerken 2-3 titreme yaparak geçiyor sebebi nedir acaba
Merhaba Ali Bey, belirtmiş olduğunuz arızaya baktığımızda tork konvertöründen veya şanzıman içindeki basınç kaçağından dolayı kaynaklanıyor diyebiliriz. Şanzıman yağını kontrol ettirmekte fayda var. Aynı şekilde araca cihaz bağlatıp arıza kodlarına baktırmakta da fayda var. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz. Sizlere hizmet vermekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için 0552 606 87 84 nolu telefondan bize ulaşabilirsiniz.
İyi günler kolay gelsin aracım 2012 525xdriwe şanzıman yağını ve şanzıman filitresini değiştim ama zf yağ kullanmadım sıkıntı olurmu
2013 BMW 5.25 X DREVER ARACIM VAR TİTREME SORUNU YAŞIYORUM. KIŞLIK LASTİKLER TAKILDI ACABA ONDAN Mİ DEDİM.
SÜREKLİ RIT BALANS AYARI YAPILDI. YENİ LASTİKLERİ DEĞİŞTİM ANCAK SORUN GİTMEDİ
120 DEN SONRA ÖOK KÖTÜ TİTREME OLUYOR
Merhaba Hasan Bey, aracınızın tork konvertörü ya da volantıyla ilgili bir problem yaşıyor olabilirsiniz. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
2012 model 525 xdiriv aracım uzun sürüşlerden sonra elfreni çektiğim halde parka geçmiyor n de kalıyor 15 dakika boyunca kapılar kapanmıyor ksa sürüşlerden olmuyor
Merhaba, aracınızın arıza kodlarına baktırmanızı öneririz. Kart ile alakalı bir sorun yaşıyor olabilirsiniz.
Son Yazılar
Son Yorumlar
Arşivler
Kategoriler
Meta
Haberler