Peugeot 2008 Otomatik Şanzıman Tamiri

Peugeot 2008 otomatik vites sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Peugeot 2008 araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Peugeot 2008 vites kutusu arızası zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa, bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Peugeot 2008 otomatik şanzıman sorunu için garantili çözümler üretmekteyiz.

Peugeot 2008 otomatik şanzıman tamiri

Peugeot AT6 ve EAT6 Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul, Ankara ve İzmir‘deki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır. 

Peugeot 2008 Otomatik Şanzıman Çeşitleri

Peugeot 2008 araçlarda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz otomatik şanzıman tipleri:

  • Peugeot 2008 DPO şanzıman tamiri – 4 ileri AL4 Otomatik Şanzıman
  • Peugeot 2008 AT6 otomatik şanzıman tamiri – 6 ileri TF-80 (AF40)

  • Peugeot 2008 EAT6 şanzıman tamiri – 6 ileri EAT6 (TF-70SC) 

Peugeot 2008 DPO Şanzıman Vuruntu Problemi

Eğer üzerinde DPO şanzıman olan Peugeot 2008 aracınızda otomatik vites vuruntusu (tepme) var ise öncelikle gaz kelebeğinizi, akü voltajınızı ve bujilerinizi kontrol ettirmenizi tavsiye ederiz. Bununla birlikte piyasada çok bilinmediği hali ile, 2008 üzerinde bulunun DPO şanzımanda vites geçişlerinde görev alan 6 adet on-off selenoid bulunmaktadır. Bu selenoidlerin zaman içerisinde bozulması, basınç altında geç açıp kapatmalarına, bu da şanzıman vites geçişlerinde zorlanma ve vuruntuya neden olacaktır.

Peugeot 2008 AL4 Selenoid Valf Değişimi

Peugeot 2008 otomatik şanzımanlarda 2 adet PWM selenoid valf ve 6 adet on-off selenoid valf bulunmaktadır. Piyasada yaygın olan kanı, her Peugeot 2008 otomatik şanzıman probleminde, 2 adet PWM elektrovanayı (bir tanesi yağ basıncını regüle eder), yağ ile birlikte değiştirmenin bütün arızaları giderebileceği yönündedir. Oysa ki, şanzıman beyni içerisinde olabilecek aşınmalar, diğer 6 adet selenoid valfin içerisinde olabilecek bozulmalar ve şanzımanın içerisinde olabilecek mekanik aşınmalar, yağ değişimi ve 2 adet selenoid valf değişimi ile giderilmeyecektir. Özellikle aracınızda vites geçişleri esnasında boşa atma var ise, selenoid değişimini önermemekteyiz, zira sorununuz diğer şanzıman parçalarınızdadır. 

Maalesef Covid19 sebebi ile Peugeot 2008 araçlardaki AL4 diğer adıyla DPO şanzımanlara hizmet sunamıyoruz. Anlayışınız için teşekkür ederiz!

Peugeot 2008 Şanzıman Tamiri:

Peugeot 2008 otomatik şanzıman tamirinde doğru yöntem, selenoidlerin, valf gövdesinin ve şanzıman iç parçalarının teknik şartnamelere uygunluklarının gerekli teknolojik ekipmanlar (selenoid test makineleri ve valfbody test cihazları) ile test edilmesidir. Aksi durumda defaatle selenoidleri, valf gövdesini ve şanzımanı söküp takmak zorunda kalabilirsiniz.

Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Peugeot 2008 otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili Peugeot 2008 otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.

Peugeot 2008 araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Peugeot 2008 şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.

Peugeot 2008 Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16

Peugeot 2008 Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17

1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:

0 850 640 0 685

Peugeot 2008 Şanzıman Yağı Değişimi

Peugeot 2008 şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Peugeot 2008 otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Peugeot 2008 şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Peugeot 2008 şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Ustaya Sor – Peugeot 2008 Şanzıman Arızaları

Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:

  • Aracınızın model yılı
  • Aracınızın motor hacmi
  • Aracınızın yakıt tipi
  • Varsa arıza kodunuz

Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak İstanbul, Ankara ve İzmir’deki servislerimizde bu işlem tarafımızca ücretsiz olarak sunulmaktadır.

Eğer Peugeot 2008 aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.

9 thoughts on “Peugeot 2008 Otomatik Şanzıman Tamiri

  1. Ahmet
    Ahmet / Cevapla 7 Ağustos 2019 at 20:11

    Merhaba ben bursadan yaziyorum 2014 model 2008 aracim firenden ayagimi kaldirdigim zaman sanki arac gitmek istiyor ama bi sey tutuyo gibi vurma yapiyor bunu neden yapar ve bursada sizin bayiniz yada subeniz varmidir acaba

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Ağustos 2019 at 11:31

      Ahmet Bey, Bursa’da sadece sökme takma işlemi yapan anlaşmalı servislerimiz mevcut. Bahsettiğiniz sorun şanzıman içerisinde mekanik problemi işaret edebilir. Bu tutma/vurma gibi şeyleri hangi viteslerde yapıyor?

  2. gokhan
    gokhan / Cevapla 7 Ocak 2020 at 11:37

    merhaba
    2015 model 75000 km de aluure model 2008 de hemen hemen her vıtes gecısınde vurma yapıyor. ayrıca arac mesela 3. vıteste hızlanıyor sonrasın da 4. vıtese gecmek ıstıyor ancak once kasıyor sonra salıyor. sebep ne olabılır nasıl gıderılır?

  3. Caglar bozdemir
    Caglar bozdemir / Cevapla 12 Haziran 2020 at 20:46

    Merhabalar 2010 model 3008 aracım var yari otomatik araç birden vites kutusu arizasi vererek manuel moda gecerek sadece 1 2 3 vitesleri cakismakta aküyü sokup talimca duzeliyor ama bi muddet sonra tekrar basliyir arizalar ve buna bağlı olarak baska arizalarda cikardi esp asr elektronik el freni arizasi gibi ne yapilabilir bu durumda

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 13 Haziran 2020 at 08:51

      Merhaba, Atco olarak maalesef yarı otomatik şanzımanlara bugünlerde müdahale edemiyoruz.

  4. Rıdvan
    Rıdvan / Cevapla 30 Ocak 2024 at 12:11

    Merhaba. 2017 model Peugeot 2008 1.6 bluehdi egt6 aracım var. Seyir halindeyken önce motor hemen ardından vites kutusu arızası vermeye başladı. Sorun neden kaynaklanıyor olabilir

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 30 Ocak 2024 at 15:21

      Merhaba, cihaz bağlayıp arıza kodlarına baktırmanız gerekiyor. Beyinsel bir arıza olabilir. Size en yakın servisimize uğrayıp ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz. Detaylı bilgi için 0552 606 87 84 nolu telefondan da bize ulaşabilirsiniz.

  5. fedai
    fedai / Cevapla 13 Şubat 2024 at 06:32

    Merhaba, 2017 model Peugeot 2008 1.6 Bluehdi etg6 şanzımanlı aracımın vites geçişlerindeki hissiyat/vurma (sakin kullanımlarda yok denilecek kadar az) son zamanlarda arttı. Yağ değişimini 60 bin km önce yaptım, yağın özelliğini kaybetme durumu var mıdır? Yoksa farklı bir nedenden kaynaklı problem olabilir mi?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 13 Şubat 2024 at 13:32

      Merhaba, yağ değişimi 50 ile 65 bin arasında önerilir şanzımanda. Yağdan dolayı olabilir ama cihazla arıza kodu verip vermediğine de bakmakta fayda var. Vuruntuların sebebi beyin ya da şanzıman içinden de kaynaklanabiliyor.

gokhan için bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.