İstek ve Şikayetler

Her türlü yorum İstek ve şikayetler için aşağıdaki formu kullanarak bize iletebilirsiniz.

    Atco Otomatik Şanzıman Servisi – İstanbul Kartal: 02163659500 / 05522901567
    Atco Otomatik Şanzıman Servisi – İstanbul Levent: 02123253725 / 05330907188
    Atco Otomatik Şanzıman Servisi Ankara: 03122781390 / 05522861598
    Atco Otomatik Şanzıman Servisi İzmir: 02325045106 / 05522791288

    34 thoughts on “İstek ve Şikayetler

    1. Burak
      Burak / Cevapla 10 Haziran 2020 at 22:51

      2007 model 1.6 benzinli-+tüplü clio aracım var
      Şanzıman vurma yapıyordu şanzıman söküldü revizyonu yapıldı yapılırken yapan kişi garanti verdi sadece sorun çıkarsa şanzıman beyninden kaynaklı olabilceğini söyledi

      Aracımda şuanki sorunum 2.vitesteyken vites atıyormuş gibi yapıyor araba baya sarsılıyor ama araç hala 2.viteste devam ediyor
      Yardımcı olursanız sevinirim aracımı yerinize getirmeyi düşünüyorum

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 12 Haziran 2020 at 07:07

        Burak Bey, aracınız 3.vitese hiç mi geçmiyor?

        • Nuri
          Nuri / Cevapla 9 Aralık 2020 at 18:07

          sayın atcoadmin megane 2 otomatik şanzıman aracım var. üstte yazılan arızanın aynısı bende de var. araç 2. viteste iken 3. vitese geçiyormuş gibi yapıyor bu sırada da sarsıntı yapıyor. daha sonrasında da 3e geçiyor diğer bütün viteslere geçiyor. aracı ilk çalıştırıp 1-2 kilometre gidene kadar 3. vitese geçiyormuş gibi yapsada sasıntı yapmıyor daha sonra tekrar sarsıntı yapmaya başlıyor. belirli bir süre gezdikten sonra sanırım şanzıman yağı tam olarak çalışma sıcaklığını bulunca yine 3. vitese geçiyor gibi yapsa da sarsıntı çok az yapıyor.

    2. Gökhan
      Gökhan / Cevapla 28 Haziran 2020 at 09:29

      Merhaba 2014 v40 Cc ps aracım var 3. Viteste vurdurma ve kalkışta ağır kalkma sıkıntısı var problem şanzıman ile alakalı diye düşünüyorum okuduklarından sonra sizce öylemi ? Ve tamir maliyeti nedir ?

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 29 Haziran 2020 at 08:40

        Gökhan Bey, probleminiz hem kavrama, hem mekatronik gibi gözükmektedir. Eğer İstanbul veya İzmir’de iseniz buyurun bir çayımızı için, birlikte aracınızı test edip size teşhisi sunalım. Bu işlemlerimiz ücretsizdir. Detaylı bilgiler için de Atco Volvo V40 veya Volvo Powershift sayfalarını ziyaret edebilirsiniz.

      • Ersin ertekin
        Ersin ertekin / Cevapla 16 Ekim 2020 at 22:38

        2000 model bmw e46 cupe sahibiyim arac sogukken sikinti yok arac isininca d ye alip yuklendiginde kavrama yapmiyor devir yukseliyor arac gec hareket aliyor kullandiktan sonra durup r ye alip gaz verdigimde kut sesi geliyor sobra hareket aliyor r de iken de yuklendigimde gec hareket aliyor bursada ikametkah ediyorum ve guvenilir yer arastiriyorum ve isminizi cok duydum aracta ne sikinti olabilir ortskama bi rakam

    3. Gökhan
      Gökhan / Cevapla 29 Haziran 2020 at 09:02

      Maalesef ne İstanbul ne İzmir, bu işlemlerin ortalama tamir süreleri nekadar sürmekte

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 2 Temmuz 2020 at 08:07

        Ortalama 5 işgünü sürmektedir. Siz hangi ilde ikamet ediyorsunuz? Size ona göre yardımcı olmaya çalışalım…

    4. mustafa kaya
      mustafa kaya / Cevapla 13 Temmuz 2020 at 20:47

      merhaba 2011 2,0tdci kuga aracımın power shift şanzuman arızası var..
      1- şanzuman revizynu yapıldı kavrama vs.
      2- çatal pozisyonlaması ok yapılabiliyor..
      3- ancak diğer adaptasyon da hata veriyor..
      çatal üstündeki manyetik yerinden çıktı dediler dediler ve yeniledik ancak halen adaptasyonu yapamıyorlar..
      herkes bu işi yapar olmuş sizi internette buldum şu an aracım bursada
      1- araçta şu an vitesler 1-3-5 çalışıyor diğerlerini görmüyör.
      arıza motor arıza lambası ve vites kutusu sınırlı işlev olarak okunuyor bunu sildiler ancak şimdi de ısındığında karıştırıyor..ve adaptasyon vites öğretmeyi tamamlamıyır.. arıza kartamı yoksa mekatronik temi..

      Aracı size ulaştırabilirsem bu sorunlar için ne kadar süre ve maliyet çıkar.. Yada başka bir yöntem varmı.. mekatronik ile kartı size yollasam veya getirsem tamir olur mu.?
      Çok Teşekkür ederim.

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 15 Temmuz 2020 at 12:49

        Merhaba Mustafa Bey, araçta ilk etapta mekatronik ve kavramanın gözden geçirilmesi gerekiyor. Bu arızalar genellikle doğru olmayan kavrama ayarından veya mekatronik beyinden kaynaklanabilir. İstenilen basınç değerlerinin dışına çıkıldığı anda araç adaptasyonu keser.
        Aracı bize ulaştırabilirseniz, çok yoğun olduğumuz için bayrama kadar çıkarmaya çalışırız. Zira şu anda iki otoparkımızda randevulu müşterilerimiz ile dolu. Bununla birlikte firma ortaklarımızdan birisi de Bursa’lı olduğu için size yardımcı olacağımızı beyan etti. Mekatronik revizyonu 3.500 TL’dir, kavrama revizyonu 5.750 TL civarındadır.

        • mustafa kaya
          mustafa kaya / Cevapla 16 Temmuz 2020 at 10:44

          Cevabınız için çok teşekkür edrim.. Hemşerime çok selam .. Bursaya da bir şube açmasını diliyorum.. piyasada herkes şazumancı olmuş.. yazık insanlara.. çıktısı olmayan ölçüm yapamayan karadüzen ile ustayım diyorlar kendilerine .. deneme yanılma ile arıza bulmaya çalışıyorlar..
          ödemelerde k.kartı geçerlimidir.. selamlar.. m.kaya

          • AtcoAdmin
            AtcoAdmin / Cevapla 18 Temmuz 2020 at 09:58

            Mustafa Bey, kredi kartı geçerlidir.

            • mustafa kaya
              mustafa kaya / 27 Temmuz 2020 at 11:27

              merhaba bayram arifesi iş güç yoğunluk bir türlü aracı size ulaştıramadım.. bayram sonrası 04-05- Ağustos için plan yapmaya çalışıyorum. Aracı size kurtarıcı il yollayacağım sanırım. riske girmenin bir anlamı yok.
              rica etsem bu tarihlere randevu yazabilirmisiniz.. olası bir aksilikte haberleşiriz .. şimdiden iyi bayramlar .. teşekkürler..
              işin garanti olması adına sizi telefon ile arayacağım..

    5. Semih
      Semih / Cevapla 14 Temmuz 2020 at 22:19

      Merhaba kolay gelsin 2011 model Toyota Corolla 1.6 tam otomatik şanzıman da gaza basınca uğultu sesi geliyor gazı bırakınca ses kesiliyor. Genelde uzun yolda belli bir süre gittikten sonra motor arıza ışığı yanıyor hata kodu ( P2757 tork converter debriyaj basıncı kontrol seloneid kontrol devresi performansi ). Sorun tam olarak nedir ve gerekli tamir fiyatı nedir. şimdiden teşekkürler.

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2020 at 18:39

        Semih Bey, sorun mekanik olarak tork konvertöründendir. Toyota marka araçlara bakmadığımız için fiyat konusunda birşey diyemiyoruz. Sadece tork konvertörünüzü bize getirirseniz, yaklaşık 1000 TL masrafı olacaktır.

    6. bülent
      bülent / Cevapla 22 Eylül 2020 at 08:14

      Merhaba aracım Audi A4 B8 2013 Model 2.00 TDİ Yokuş Yukarı kalkışlarda geç alıyor ve birden yükleniyor. D den N ye alırkende hafif vuruntu yapıyor. arıca ve masraf Konusunda yardımcı olabilir misiniz ?

    7. mustafa
      mustafa / Cevapla 17 Ekim 2020 at 13:27

      merhaba
      2012 ford focus aracım 1,6 benzın lpg otomatık vıtes
      son 1 ay ıcerısınde 2 kez normal yolda gıderken aracım vıtesten cıktı ve vıtesı p konumuna getırdıkten sonra kıtledı.
      aracı stop ettıkten ve calıstırdıktan sonra tekrar vıtes gecıslerı normallestı.
      normalmıdır bılgı verırmısınız. sanzıman yagı mı degısmelıdır.

    8. Aslan
      Aslan / Cevapla 15 Ocak 2022 at 17:27

      Merhaba, 2003 xsara 1.6i 16v otomatik şanzımanlı aracımın şanzıman yağını kontrol ettirdiğimde yağın renginin motor yağı gibi kararmış olduğunu gördüm, muhtemelen yağım hiç değişmemiş. Şanzımandaki yağ ısındıktan konverter devreye girdikten sonra 2 ve 3 vites aşağı/yukarı geçişlerinde vuruntu alıyorum. Her zaman olmasa da bazen araç boşta yada park halinde çalışırken şanzıman arıza moduna geçiyor. Arıza kodlarına baktığımda ise fren müşürü ve selenoid hatası veriyor. Hareket halinde arızaya geçmedi. Bu bilgiler ışığında yağ değişimi beni bu dertten kurtarır mı ve maliyeti ne olur .Teşekkürler.

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 7 Şubat 2022 at 01:09

        Aslan Bey, maalesef araçta eğer vuruntu varsa yağ değişimi kurtarmamaktadır. Piyasada bunun yağ değişimi ile gidebileceğini söyleyenler olsa da, bu işlem boşuna masraf çıkarmaktan bir adım ileri gitmemektedir.

    9. Yahya KADIOĞLU
      Yahya KADIOĞLU / Cevapla 18 Ocak 2022 at 20:52

      Merhaba, Ford Fusion 2005 1.4 TDCI robot şanzıman aracım var. Vites geçişlerinde devir saati ani yükselme yapıyor (Bazı ustalar bu durumu debriyaj kaçırıyor şeklinde ifade ediyor) arabanın şanzımanı, baskı balatası yeni yapılmış, debimetre değişilmiş ancak arıza giderilemedi. Bu konuda bize yardımcı olursanız sevinirim.

      Yardımlarınız için simdiden teşekkür ederim

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 7 Şubat 2022 at 01:07

        Yahya Bey, size yardımcı olmak isterdik fakat maalesef ki Atco olarak yarı otomatik Ford şanzımanlarına şu anda müdahale etmiyoruz.

    10. SAMET
      SAMET / Cevapla 29 Aralık 2022 at 09:40

      Selamlar, İstanbul’da, Ankara’da veya İzmir’de yaşasam saniyesinde yanınızda olurdum ancak ne yazık ki Kahramanmaraş’tayım. O yüzden sizden medet umarak derdimi anlatayım istedim.

      6 ileri dsi m78 model tork konvertörlü otomatik şanzımanlı, ssangyong actyon sports sahibiyim.

      Bugün sabah aracımı çalıştırıp, R ye attığımda, araç sallanarak R ye geçti ve kasıldığını hissettim. D ye atıp gaz verdiğimde nerdeyse hiç hızlanmadı, çok ağır kalktı ve 3.vitesten yukarı çıkmadı. Düz yolda 3000-3500 devire kadar bastım vites yukarı geçmedi. Rampaya gelip gaza bastığımda ise rampada yavaşladı yavaşladı ve durdu, rampada kaldım gazın dibine kadar basmama rağmen.

      Aracı düz yola aldım. Anahtarı çıkardım, aracı kilitledim, geri açtım, çalıştırdım. Düzeldi. Şuan vites geçişleri ve hızlanmada hiçbir sorun yok. Fakat bunu daha önce tekrar etti.

      Bununla alakalı olarak, 3 adet KISACIK TOPLAM 3DK lık videom var lütfen bir zaman ayırıp izler misiniz?

      Video 1-
      https://vimeo.com/399695275

      Video 2-
      https://vimeo.com/399695531

      Video 3-
      https://vimeo.com/399695531

      Türkiyede otomatik şanzıman denilince bilinen tek profesyonel firma sizsiniz, lütfen sesimi duyun.

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 30 Aralık 2022 at 09:39

        Merhaba Samet Bey, öncelikle arıza kodlarının alınması çok daha sağlıklı yorum yapmamızı sağlar. Yorumda ve videolarda belirtmiş olduğunuz semptomlara göre tork konvertörünüz artık kavramıyor bununla birlikte aracınız muhtemelen 3. vites dişli oran hatası atıp 3. viteste kendini korumaya alıyor. Dolayısıyla tork konvertörünün, şanzımanın ve hidrolik beynin kontorolü şart görünüyor. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.

    11. SAMET
      SAMET / Cevapla 29 Aralık 2022 at 09:44

      -HATALI LİNK DÜZELTİLDİ-

      Selamlar, İstanbul’da, Ankara’da veya İzmir’de yaşasam saniyesinde yanınızda olurdum ancak ne yazık ki Kahramanmaraş’tayım. O yüzden sizden medet umarak derdimi anlatayım istedim.

      6 ileri dsi m78 model tork konvertörlü otomatik şanzımanlı, ssangyong actyon sports sahibiyim.

      Bugün sabah aracımı çalıştırıp, R ye attığımda, araç sallanarak R ye geçti ve kasıldığını hissettim. D ye atıp gaz verdiğimde nerdeyse hiç hızlanmadı, çok ağır kalktı ve 3.vitesten yukarı çıkmadı. Düz yolda 3000-3500 devire kadar bastım vites yukarı geçmedi. Rampaya gelip gaza bastığımda ise rampada yavaşladı yavaşladı ve durdu, rampada kaldım gazın dibine kadar basmama rağmen.

      Aracı düz yola aldım. Anahtarı çıkardım, aracı kilitledim, geri açtım, çalıştırdım. Düzeldi. Şuan vites geçişleri ve hızlanmada hiçbir sorun yok. Fakat bunu daha önce tekrar etti.

      Bununla alakalı olarak, 3 adet KISACIK TOPLAM 3DK lık videom var lütfen bir zaman ayırıp izler misiniz?

      Video 1-
      https://vimeo.com/399695275

      Video 2-
      https://vimeo.com/399695531

      Video 3-
      https://vimeo.com/399695768

      Türkiyede otomatik şanzıman denilince bilinen tek profesyonel firma sizsiniz, lütfen sesimi duyun.

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 30 Aralık 2022 at 09:39

        Merhaba Samet Bey, öncelikle arıza kodlarının alınması çok daha sağlıklı yorum yapmamızı sağlar. Yorumda ve videolarda belirtmiş olduğunuz semptomlara göre tork konvertörünüz artık kavramıyor bununla birlikte aracınız muhtemelen 3. vites dişli oran hatası atıp 3. viteste kendini korumaya alıyor. Dolayısıyla tork konvertörünün, şanzımanın ve hidrolik beynin kontorolü şart görünüyor. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.

    12. Onur Demiralp
      Onur Demiralp / Cevapla 6 Temmuz 2023 at 13:34

      Ankara ATCO’da başta Serkan beye ve de ekibine teşekkür ederiz. Juke aracımızın vites mandalında ki problemlemi hızlıca çözdüler. Her türlü bakım onarım konusunda da son derece ilgililer ve kalite ve müsteri memnuniyeti konusunda ödün vermiyorlar.

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 7 Temmuz 2023 at 15:09

        Merhaba Onur Bey, Atco Otomatik Şanzıman Merkezini’ ni tercih ettiğiniz için biz teşekkür ederiz.

    13. İBRAHİM AKSÜT
      İBRAHİM AKSÜT / Cevapla 27 Kasım 2023 at 08:24

      ATCO İZMİR e çok teşekkür ederim. Başta Çağdaş bey olmak üzere tüm çalışanların ellerine emeklerine minnettarım. Aracım Captiva 2010 model Aydın da arıza yaptı, ve buradaki ustam burada bunu yapamıyacaklarını söyleyip İzmir’de başka bir yere yönlendirdi. Arabam benim işim gereği elim ayağım, yönlendirilen yere telefon ile randevu alıp gittim aracımı bıraktım 3-4 güne bitireceklerini söyledikleri halde aracım 19 gün kaldı. Baştan 15-20 Bin arasında fiyat isterken anormal fiyatlara çıkardılar. İnternetten ATCO İZMİR i fark ettim, Çağdaş bey ile irtibata geçtim. Sağ olsunlar hemen ilgilendiler. Öbür tamirhanede aracım kalsın istemediğim için benim isteğim ile Cumartesi günü aracımı çekici ile şehrin diğer ucundan Bayraklı’ya getirttiler(Bu arada bu hizmet için beş kuruş talep etmediler). Aracımı Perşembe günü aldım. İlk gittiğim yer, araç parçalarının hepsini araç götürülürken vermediğinden Çağdaş bey bizzat kendisi 2 kez giderek o yerden aldı. Önceki yer 10 Bin işçilik aldı hiç sonuç almadığım halde. Başka yerlerde maceraya gerek yok ATCO ya gidin rahat edin. Hem zamanınız hemde paranız cebinizde kalsın.

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 27 Kasım 2023 at 09:47

        Merhaba İbrahim Bey, değerli yorumunuz ve bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

    14. oktay
      oktay / Cevapla 27 Kasım 2023 at 16:39

      Merhaba
      İzmir şubenize gittim, Çağdaş bey bizim ile çok iyi ilgilendi. Bu devirde böyle iyi insanları görmek güzel. Söylediği sürede aracımı teslim etti. Okuyan arkadaşlar olursa diye yazmak istedim. Gözünüz kapalı aracınızı teslim edebilirsiniz. Herşey için tekrardan teşekkürler.

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 28 Kasım 2023 at 12:59

        Değerli yorumunuz ve bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

    15. nurettin
      nurettin / Cevapla 14 Şubat 2024 at 08:33

      merhaba astra j 1.4 turbo otomatik araç sahibiyim. Şanzıman GM 6t40 MH8 versiyon. Bu şanzımanın yağı tapadan boşaltma şeklinde mi yoksa makina ile tam değişim şeklinde mi yapılmalıdır? Bazı ustalar makinalı değişimin şanzıman içine zarar verdiğini bu yüzden tapadan değişimin yeterli olduğunu (gerekirse 2-3 kez değişim ile) söylüyorlar, bazıları ise makine ile değişim yapıyor. Bu konuda sizin düşünceniz nedir?

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 14 Şubat 2024 at 10:49

        Merhaba, bu zamana kadar aracınızın şanzıman yağı değişmini 60 bin km de bir değiştirdiyseniz makine ile değişimde herhangi bir problem yaşamazsınız. Fakat periyodik değişimin dışına çıkıldıysa makine şanzıman içindeki bütün yağı birikmiş çapak ve talaşıyla birlikte alacağı için kavramada boşluklardan ötürü vuruntular görülebilir.

        • nurettin
          nurettin / Cevapla 14 Şubat 2024 at 11:24

          Hızlı yanıtınız için teşekkürler. Araç şu an 88 bin km de öncesinde değişti mi bilemiyorum. Şanzımanla ilgili şu an herhangi bir sorunum yok sadece ileride sorun olmasın diye değiştirmeyi düşünüyorum. İnternette bazı yurtdışı videolarda soğutma gidiş hattını söküp aracı çalıştırıyorlar eski yağ dışarı akıyor yeni yağı üstten ekleyerek değişim yapanlarda var kafam çok karıştı. Bana tavsiyeniz ne olur?
          1- Makineli değişim
          2- Tapadan boşaltma 1 sefer değişim
          3- Tapadan boşaltma 2 sefer değişim
          4- Şanzıman pompasını kullanarak üstten ekleyrek boşatma (Bunun sağlıklı olduğuna emin değilim)

    Bir cevap yazın

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.